Pitää nyt oikein naisilta kysyä

Espoonlahdessa

Pitääkö miehen olla täydellinen mies ihanne naiselle ja varmaan ehkä rikas ja kaikkea. ENNEN kuin nainen tekee mitää aloitetta? Jos nyt vähän kattelee muita miehiä niin ei nuo nyt kovin hääppöisiä ole :D Yksikään ei ole ns mikään movie star tyylinen todellinen komistus mikä erottuu joukosta. Siis me, tavalliset miehet ja naiset, miksi emme kohtaa...

Olen ollut suomi24 deitissä ainakin pari vuotta, yhteydenotot voi laskea yhdenkäden sormin, jos karsii huijaus venakot niin YHDELTÄ suomalaiselta yhteydenotto.

Profiili tiedoissa ei riitä vielä se että kertoo rehellisesti että on omillaan toimeen tuleva, kerron siis että minua ei tarvitse elättää, minulla on siis työ, vähän varallisuutta kuten vene, auto jne. Minun kanssa olisi mahdollista, ei pakko mutta on olemassa mahdollisuus merelliseen elämään etelä suomessa, espoossa. Ja jos on oikein kesämökki henkinen nainen niin vanhempieni nimissä on kesämökki, joka on 110% vapaana käytössä.

Ei yhtään yhteydenotto.

Mussa on vikaa, kyllä olen yksin elävä mutta ei kai se nyt voi olla se syy.
Mulla on se ongelma että en oikein hae kontaktia, ihmettelen vaan sitä että minun kai se siis pitää sitä hakea, oikein hakemalla HAKEA, onko siis niin että nainen ei miestä kaipaa ja jos joku osuu kohdalle niin mikä vaan kelpaa.. miten tää oikein menee.

Mä en oikein ymmärrä.

Meitä on aika paljon, vaikuttaa olevan naisiakin aika paljon joilla ei ole miestä, tuhansia espoossakin..

Emme kohtaa kuitenkaan.

21

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeanainenvaikeatäijät

      En usko, että sinussa on mitään vikaa. Naiset vaan yleensä on tosi huonoja tekemään aloitteita. Esimerkiksi itse oon tehnyt tänä vuonna kaksi ensimmäistä siirtoa, mutta molemmat on menneet säälittävällä tavalla pieleen. Ehkä naisilla ottaa yhdetkin pakit enemmän itsetuntoon. Ainakin minun ottaa itsetunto reilusti osumaa, ja seuraavan aloitteen tekeminen on entistä vaikeampaa. Ootko itse kokeillut tehdä aloitteita ja saanut niihin vastauksia? :)

      En ehkä itse ottaisi profiilissa rahaa ollenkaan puheeksi. Työssäkäymisen voisi ottaa jotenkin erilailla esille. Esimerkiksi töissä olen tiimityöskentelijä, töissä joudun käyttämään taitoa x, olen asiakaspalvelualalla, pidän työstäni koska x tms. Silleen että et suoraan sano tienaavasi rahaa vaan ilmaiset muuten olevasi työssäkäyvä ihminen. Samoin kuin en korostaisi venettä, mökkiä tai muuta omaisuutta vaan esimerkiksi sitä että kaipaat luontohenkistä naista seuraksi iltanuotiolle ja ihastelemaan merimaisemia. Siis jos sellaisesta naisesta ja puuhasta oikeasti välität. Minusta rahasta puhuminen heti aluksi on jotenkin luotaantyöntävää. Vaikka en usko että vika olisi nyt jossain yksittäisessä lauseessa tai asiassa. Kerrankin voin tunnustaa että vika on ihan vaan naisissa :D

    • itsenäinenmä

      moni nainen on hidas tutustumaan

      • EhkäSiitäSyystä

        Jospa nainen sen takia on hidas tutustumaan, että nainen miettii onko mies hänelle sopiva ja tutustumisen vaivan arvoinen, koska samaan aikaanhan ei voi tutustua toiseen mieheen ja kaikki aika mikä menee yhteen mieheen on poissa toisesta miehestä.
        Se on varmaan yksi naisen tapa testata miehen kärsivällisyyttä.


    • kiinnostavamies

      Minusta naiset kiinnostui heti sen jälkeen kun sain ison perinnön. Ennen ei mitään kiinnostusta ollut, eivät lähteneet treffeille eivätkä halunneet kaveerata edes. Perintö muutti kaiken, kun on rahaa niin mies muuttuu kiinnostavaksi. Yhtä naista yritin pari vuotta saada treffeille eikä suostunut mutta nyt olisi suostunut kun tuli perintö. Veljeni kertoi naiselle että saatiin vajaa miljoona perintöö ja heti alkoi meikän puhelin piristä. Veli tuhlasi perinnön heti, maksoi velkoja ja osti asunnon, minä en ole ostanut paljon mitään. Edelleen asun vuokralla enkä aio ostaa asuntoa edes. Raha-ahneet naiset saa painua vittuun, minua ewi kiinnosta.

      • Alvinjain

        Sijoita rahasi esimerkiksi Nordeaan, osinkotuotto päivän hinnoillo noin 8%.


      • ioioiop

        Jos olit ennen tyhjätasku, niin omillaan toimeentuleva nainen ei kiinnostu, koska pelkää joutuvansa miehen elättäjäksi. Kyse ei siis ole välttämättä siitä, että naiset olisivat rahanahneita, vaan ihan siitä, että pääsit naisten kanssa tulotasolla samalle tasolle. Ihmisellä on myös tietty markkina-arvo ja siihen vaikuttavat monet asiat. Turha niitä asioita on kiistää ja niin kauan kuin miehet arvottavat naisia ulkonäön perusteella, naiset voivat arvottaa miestä esim. rahan, ulkonäön, käytöksen tai älykkyyden mukaan. Jos ei oikeastaan mitään halua antaa itsestään toiselle, niin ei ole hirveän hyvät mahdollisuudet menestyä parisuhteessa. Jos on huumorintajuinen ja hyvännäköinen, niin niilläkin pärjää jo pitkälle. Kuitenkin jos sisäistä kauneutta ei hirveästi ole niin on turha odottaa, että ihmiset kiinnostuisivat jostain mystisestä sisäisestä kauneudesta. Silloin pitää pelata niillä korteilla joita on.


    • rappioromantiikka

      Aika harva nainen on kiinnostunut miehen rahoista. Jos naista ei kiinnosta omillaan toimeen tuleva tavallinen mies, voi syynä olla sekin että naiset rakastuvat renttuihin eli niihin köyhiin luusereihin jotka istuvat kaljabaarissa itkemässä tuoppiinsa.

    • kolmekyppinennainen

      Itse en ottaisi sinuun yhteyttä koska et osaa tiivistää asiaasi tarpeeksi ja otsikkokin vähän kehno. Anteeksi suora palaute, mutta sitä kai täällä toivotaankin (?).

      Itse otan yhteyttä niihin miehiin, jotka ovat jotenkin samanhenkisiä kuin itse. Eli tässä suurpiirteinen lista:
      -osaa kirjoittaa hyvin
      -on kouluttautunut (tämän voi kompensoida muilla eli ei välttämättömyys)
      -liikunnallinen
      -ulkonäkö miellyttää ja esim. kohtuullisen kivat vaatteet ja tyyli muutenkin
      -työssäkäyvä tai muuten omillaan toimeentuleva
      -ylipäätään samoja kiinnostuksen kohteita, harrastuksia ja elämäntapa

    • Varmuuttapeliin

      Naiset kiinnostuu itsevarmoista miehistä. Viestistäsi saa sellaisen käsityksen, että vähättelet itseäsi. Etkä hirveästi kerro luonteeltasi. Ainoastaan omaisuudestasi ja senkin vähättelevästi.

    • SinkkkuLady

      Minä olen naisena hyvin ujo ottamaan yhteyttä. En osaa sanoa mistä se johtuu mutta en vaan yksinkertaisesti pysty siihen - lieneekö vanhanaikaisen kasvatukset tulosta (olenhan jo 50!).

      Naiset ovat tietysti erilaisia mutta minä esim. kaipaan mieheltä turvallisuutta. Käytännössä työpaikka luo taloudellista turvaa ja yhden avioliiton kokeneena sanoisin että tietty päämäärätietoisuus on ainakin minulle tärkeää. On jotenkin ihanaa jos mies osaa tehdä päätöksiä - minua saa mielellään konsultoida mutta älkää hyvät miehet laittako minua päättämään yhteisistä asioista!

      Miehen ulkonäkö ei ole minulle erityisen tärkeä asia - tietysti hyvännäköinen mies (mikä sitten on hyvännäköistä kenenkin mielestä) on mukava katsella mutta eniten vaikuttaa se, mitä on pään sisällä. Minä nautin fiksuista miehistä ja jos miehen jutut ovat kivoja, alkaa rujompikin olemus tuntumaan rakkaalta.

      Pakko sanoa vielä tähän loppuun että kun arvot ja ajatukset lyövät yhteen ja mies vie eikä vikise niin eihän siinä oikein voi mitään. Tietty määrä varallisuutta kyllä auttaa tekemään seurustelusta ja elämästä mukavampaa, ilman rahahuolia mutta liika varallisuuden mainostaminen tuntuu monesta varmaan epämiellyttävältä.

      Varmaan vaikeaa olla mies - eihän tuo alfauroksen rooli mitenkään voi sopia kaikille. Mutta ehkä kannattaa muistaa kun alkaa tutustua johonkin ihmiseen että me emme ikinä tiedä minkälainen se toinen ihminen oikeasti on - luomme oman kuvamme hänestä muutaman lauseen ja ulkonäön perusteella. Jos tuo ihminen ei sitten olekaan kiinnostunut meistä, sitä ei kannata surra - se on kahden kauppa.

      No niin, ja nyt koitan sitten itse noudattaa tuota neuvoani.

      Tsemppiä kaikille sinkuille!

    • KbTrqz

      Sorry suoruuteni, mutta avauksessa karikatyrein varsin valituksellisesti ja hieman marttyyrihenkisesti kerrotusta, sekä profiilikuvauksesta tulee rivien välisesti ajatus hieman tylsän-passiivisesta, henkisesti veltosta, "suhdekerjuulla" olevasta ja mahdollisesti kaverittomasta henkilöstä, joka ei myöskään kerro itsestää oikeastaan yhtään mitään.

      Sen sijaan oletan naisia kiinnostavan enempi profiilit joissa henkilö vaikkapa kertoo omaavan vakaan ammatin jossa viihtyy (ei heti tarvitse eritellä 'virkaansa' eikä muutenkaan kaikkea kertoa) ja kertoo itsestään henkilönä laajemmin, persoonastaan, milenkiinnon kohteistaan, aktiiviteeteistään, harrastuksistan, eikä huumorikaan ole bannassa jne.

      On myös tärkeää, että kertoo millaisesta naisesta / persoonasta itse on kiinnostunut sen sijaan, että antaa kuvan liki kaiken kelpaavan kunhan nyt joku vain ottaisi yhteyttä ja korjaisi pois kuljeksimasta. Saa myös sanoa sen mikä ei iske, tupakointi jne. mitä se sitten onkin. Kyllä miehen tulee tietää mitä haluaa.

      Mitä sitten ulkoiseen habitukseen tulee, niin kyllähän minimi (oma) tyylitaju, itsestään huolehtiminen ja siisteys on paikallaan, vaikka ei 'riikinkukko' tarvitse ollakaan.

      Ps. Eikö sinulla ole juuri mitään vahvoja mielenkiinnon ja aktiviteetin kohteita työpaikan ja kodin ulkopuolella?

      Useinkin elämässään monipuolisesti uteliaat ja aktiiviset henkilöt ihan luonnostaan kohtaavat paljon erilaisia ihmisiä ja juuri harrastuksien, iltakurssien jne. kautta saattavat myös ihan spontaanisti tutustua tulevaan kumppaniin, lyhyempi tai pidempiaikaiseen tai ns. vakavaankin.

      Mikäli omaa vastavaa aktiivista ystävä-kaveripiiriä, niin toisinaan sieltä saattaa myös tupsahtaa yhteiset kemiat ovaava tuleva kumppani.

      • faaaaaaaaileed

        wow, oot muuten ihan hirvee nainen. Teksti on lähes oppikirjamateriaalia: miksi korkeakoulutetut naiset eivät löydä viisasta miestä


      • Korkeakoulustapäivää
        faaaaaaaaileed kirjoitti:

        wow, oot muuten ihan hirvee nainen. Teksti on lähes oppikirjamateriaalia: miksi korkeakoulutetut naiset eivät löydä viisasta miestä

        Tämä on mietityttänyt ainakin mua tosi paljon. Mitäs hirveää siinä nyt on, että nainen toivoo tapaavansa fiksun miehen, joka on saanut koulutuksen käytyä loppuun, käy itseään kiinnostavissa töissä ja on kiinnostunut maailman menosta? Ymmärrän että se korpeaa, jos ei itse satu olemaan sitä mitä korkeakoulutettu nainen etsii. Kannattaisiko silloin kääntää katse mieluummin muualle? Ei itseen, koska ei siinä vähemmässä koulutuksessa tai erilaisissa kiinnostuksenkohteissa ole mitään vikaa. Jos keskittyisi sellaisiin naisiin joiden kanssa kohtaa paremmin ja olisi haukkumatta niitä nirppanokkaisia, korkeakoulutettuja naisia, jotka eivät ikinä sitä mieleistään miestä löydä?


      • PerusDuunari

        Minusta on varsin jännä, että korkeakoulutetut "fiksut" naiset luulevat, että tavallinen duunari ei voisi olla kiinnostunut muusta kuin penkkiurheilusta ja kaljan kittaamisesta.

        Itse imen jatkuvasti tietoa monista eri aloista ja opettelen jatkuvasti oppimaan jotain uutta. Esimerkiksi sijoittamaan, kokkaamaan, korjaamaan asioita, tai muuten vaan pohtimaan elämän menoa . Kaljan sijaan nautin viineistä, laadukkaista oluista ja juoma- sekä ruokakulttuureista noin yleensä. Sen sijaan en jaksa muistaa jokaista yksittäistä nyrkkisääntöä mitä tulee kirjatekstin kirjoittamiseen. Tosin tätä varten on kehitetty Word-sovellus. Pitkän matikan voikin sitten korvata Exelillä.

        Olen itse tehnyt analyysia työpaikallani korkeakoulututkinnon suorittaneista ihmisistä. Suurin osa luulee, että heitä pitää kohdella jonkunlaisina ylhäisinä vain koska he ovat opiskelleet vuosia kurssin hitaimpien ehdoilla. Työpaikan ulkopuolella nämä korkeakoulutetut kokevat tarvetta korostaa omaa sosiaalista statustaan. Ovathan he sentään tutkinnon suorittaneita. Lopulta he eivät kuitenkaan osaa juuri mitään, ennenkuin ovat käyneet saman työpaikan koulutuksen kuin me muutkin.

        Eli palatakseni asiaan, en siis tällä logiikalla millään voi olla "fiksu" koska minulla ei ole todistusta oppilaitoksesta x joka kirnuaa "korkeakoulutettuja" ulos liukuhihnalta eikä,minulla ei ole mukavasti korvaan sointuvaa latinankielestä johdettua tutkintonimikettä. Täten en voi ihmisenä olla mitään muuta kuin lenkkimakkaraa ja kaljaa kittaava työmuurahainen.


    • 54r6yhg4543

      Ei sekään toimi että menee vaan sanomaan että nyt mennään, sen jälkeen olet käräjille.

      Pitääkö olla niin ihmeellinen että alkaa kiinnostamaan.
      Kaikkihan me ollaan niin tylsän arkisia loppujenlopuksi kuitenkin.

      Pitää olla kai tyytyväinen ettei ole naista eikä ole koskaan ollutkaan.
      On oman itsensä herra, hyvät puolensa siinäkin, toki kai huonojakin puolia.

    • shawow

      Kyllä miehen pitäisi mun mielestä tehdä aloite! Näin tiedän että mies on esim kiinnostunut musta.
      Olen kyllä itse naisena tehnyt aloitteita esim pyytänyt ulos. Musta alkaa olla jo kuitenkin häiritsevää jos mun vaa pitää aina olla kysymässä vaikka samalta mieheltä haluaako hän lähteä mun kanssa kolmansille treffeille vai mitä...

      • Micce52__

        Naiset voi vuonna 2017 ihan hyvin tehdä aloitteen. Jo 1980-luvulla reippaat perhetytötkin oli aloitteellisia ainakin meidän lukiossa ;)

        Vakavasti puhuen, kulttuuri on toki vielä sellainen että miehet tekevät useimmiten aloitteen. Onko se hyvä vai huono juttu, toinen asia. Luulisi että naisetkin haluaisivat joskus oikeuden tarttua toimeen.

        Miehen tekemä aloite ei välttämättä tarkoita, että olisi kovin kiinnostunut. Kun miehen rooli on tehdä aloitteita ja tulla torjutuksi, haku päällä oleva mies tekee jatkuvasti niitä aloitteita, osoittain vakavissaan, osittain "kokeillakseen kepillä jäätä".

        Parikymppisillä tuo on ihan rutiinilla suoritettavaa leikkiä. Itsekin aikoinaan seurustelujen välissä harva se viikonloppu kaupungilla treffeillä uusi tyttö mukana. "Liukuhihnalta" kun kutsuu ulos, niin tulee rutiinia ja tietty itsevarmuus säilyy eikä turhan mene kipsiin ja ujostele.


    • Varmaa sulla on sen ilmos kaa ongelmia. Ekaks naamasta joko tykkää tai ei tykkää - joten panosta kuvaas nii et se ei oo joku passikuvan tyyline tai joku ilveilykuva. Kenties se sun ilmos on nii pakkomielteinen ja epätoivoinen, et sä kerrot siinä kaikki valmiiks, etkä jätä mitään kysymisen ja juttelun varaan. Änkeet heti kaikki tietos esille ja sellasta lukiessa tulee fiilis, et lukis jotain tuote-esittelyy. Ja sehän ei sit kiinnosta ketään. Ei kysyttävää, ei kontakteja.

      Mut sit toi et sä et hae kontaktia kuitenkaan? Siis mitä vittua sä sit nillität siitä, et kukaan ei haluu ottaa suhun yhteyttä? Kantsii ekaks selvittää itselle se, et mitä oikeen hakee vai haluuks vaan olla ja valittaa ku kukaan ei oo kiinnostunu?

    • Anonyymi

      Kyllä herrasmies, joka on kiinnostunut, tekee aloitteen. kaikki aloitteet mitä olen naisena tehnyt, olen saanut oharit enkä tee enää aloitteita, kun vaan jo aikaisemmin tapailemilleni miehille.

      • Anonyymi

        Mutta muista että miehet eivät halua tuttua pesää koska ei ole enää jännitystä...menee vain kassien tyhjentämiseksi.


    • Anonyymi

      Valitettavasti ei kohtaa, ihmiset, on toiveita, näköaloja. Kantsii varoa erästä muijaa Vaasasta, tekee kaikkea hullua. Huomaa, et muitten rahat on hänen rahoja, ihan dille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe