Miehet huomaatteko jos nainen on kiinnostunut?

Friendly1

Niin kyselisin vaan että huomaatteko te jos nainen katsoo sillee kiinnostuneesti, vai aatteletteks te heti et teis on jotai vikaa ku nainen kyylää? Ylipäätänsä huomaako miehet naisen kiinnostuksen?

99

4176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upupuoup

      Hyvä kysymys!

    • silmämunaa

      Eipä sitä huomaa. Ainoa asia mitä naiset tekevät on katsominen ja siitä on aika hankala vetää johtopäätöksiä ellei sitä tapahdu paljon ja usein.

      • jokumies83

        Näimpä se on myöskin omalla kohdalla.


      • sellaistapattaa

        Naiset korkeintaan flirttailevat "turvallisuudesta". Autolla ajellessa on tullut selkeimmät flirtit, mutta minkäs teet liikennevaloissa. Toinen erittäin selkeä flirtti tuli tytöiltä parveekkeen ylimmästä kerroksesta, olisko siinä pitänyt alkaa huutelemaan?


    • ferfrefref

      Joistakin huomaa, joistakin ei.
      Parempi olisi jos te naiset lähestyisitte ja juttelisitte usein miehelle.

      • tapanatervehtiätuttavia

        Minä olen tehnyt joskus niin, koska olen luullut, että mies on joku tuttu, mutta ole ollut varma. Ei välttämättä sen kummempaa. Joskus joku on ollut niin edesmenneen tutun näköinen, että oma ilmeeni on varmaan ollut vähän hämmentynyt.


    • Helvetistäkösitätietää

      Ei huomaa.

      Itse ainakin mietin että onko mulla tukka hassusti tai onko mun takana joku jos joku mua kattelee.
      Sama asia koskee jos joku nainen juttelee minulle, en voi millään muotoa kuvitellakaan että kyse on mistään muusta kuin ystävällisestä jutuskelusta.

      Yritä ymmärtää että minua ei ole koskaan lähestynyt nainen aloitetta tehden joten käytännössä ajatus siitä että joku ajattelisi että "onpa toi komea".

      Tosin toisinaan jää miettimään jotain katsetta kuten eilen erästä naista joka katsoi ensin, käänsi päätään ja katsoi uudelleen hyvin kiinteästi. Oli miehen seurassa vieläpä!

    • naisvastaaja

      Mies kuvittelee aina, että nainen on kiinnostunut, vaikka ei olisikaan.

      • ÄS-mies

        Yksi nainen tervehti minua yllättäen. En ajatellut, että hän yritti iskeä minua vai mietin, että olisiko minun pitänyt tunnistaa hänet jostain. En ainakaan muistanut, mistä nainen olisi ollut tuttu. Ehkä hän siis yritti iskeä, mutta ei näitä tapahdu juurikaan koskaan, joten ohi menee että heilahtaa.


    • rumasinkkumies

      En huomaa mitään. Jos nainen katsoo niin se ajattelee että mie son ruma.

      • gt5gyh

        tai sit että sepalus on vissiin jäänyt auki.


    • RepeSorsa16

      Itse en huomaa, pari kertaa olen jälkeen päin miettinyt joitain tilanteita. Olen ollut töissä naisvaltaisilla aloilla ja joidenkin työkavereiden kohdalla olen miettinyt, oliko siinä katseessa tai tilanteessa jotain syvempää. Mutta joo, olen tosi huono huomaamaan noita tilanteita!

    • Vastaaaja

      Oon itte ainaki sen verran ujo etten uskalla paljoo mennä juttelee, mut juttelen kyl jos mies tekee aloitteen. Tiiän vähä hölmöö mut näin mun kohal. On kyl muutama tilaisuus ollu, mut se on jääny kattelemiseks.

    • ihantoivoton

      EI mitään tsänssiä huomata.
      Joskus kun olen noin kuvitellut niin on tullut pakit kuitenkin.
      Toisissa tapauksissa taas olen jälkikäteen kuullut että joku oli kiinnostunut.

      Ei naiset osaa sitä ilmaista.
      Enkä minä ainakaan osaa tai uskalla sitä tulkita niin.

      Joten nainen lyö mua puulla päähän jos olet kiinnostunut, en muuten ymmärrä!!

    • Friendly1

      Kai sit pitää rohkeesti mennä juttelee. Ei kai se mitää jos pakit tulee, ainakaa ei sit ollu yrityksestä kiinni.

      • ihantoivoton

        Ei ne pakit haittaa koska ainakin sitten tiedät.

        Olen ottanut lukemattomia pakkeja ja ainut mitä siinä tulee harkita on se onko sillä mitään jälkiseuraamuksia kuten vaikkapa työpaikalla voisi olla.


      • Friendly1
        ihantoivoton kirjoitti:

        Ei ne pakit haittaa koska ainakin sitten tiedät.

        Olen ottanut lukemattomia pakkeja ja ainut mitä siinä tulee harkita on se onko sillä mitään jälkiseuraamuksia kuten vaikkapa työpaikalla voisi olla.

        Kyl sul joskus tärppää :)


    • RumaMies1001

      Eihän sitä tiedä mitä naisten päässä liikkuu, jos ne sattuu miestä katsoo. Nainenhan saattaa katsoa läpi satoja miehiä päivässä.
      Jos joku nainen sattuu meikäläistä katsomaan, mitä harvoin tapahtuu. Harva nainen katsoo sekuntia pidempään, mutta naisen ajatukset kyllä tietää, jos tämä meikäläistä katsoo, kun en ole ulkonäöltäni mikään komistus, että 100% ajattelee, että hyi, onpas ruman näköinen mies, toivottavasti tuollaisen kanssa ei tarvitse olla koskaan tekemisissä.

    • Suhtfiksumies

      Vaikea sitä on huomata tai mulle on näin.
      On vähän epävarmaa yksi nainen toimii epäilyttävästi hyvässä mielessä, mutta kun en ole varma onko kyseessä pieni flirttailu, katsoo aina silmiin hetken ja on semmonen jännän oloinen, näen tämän naisen pari kolme kertaa viikossa aina sama juttu, empä uskalla mitään tehdä kun en ole varma, näyttäis nyt kunnolla mitä mielessä saattaa olla ujokin niiku itsekin olen.

    • Friendly1

      Naisiiki on erilaisii toisen mielest ruma voi olla toisen mielest tosi komee tai kiinnostava. Esim. Mä tykkään ystävällisistä kohteliaist miehist jotka ei oo koko ajan kyljes kii. Mua ainaki alkaa ahdistaa jos toinen on ku liimattuna. Mut tää on vaa mun mielipide toiset voi siit tykätä.

    • nainensaatehdäaloitteen

      En ole koskaan huomannut.
      Joskus olen arvaillut.
      Aina on mennyt huti.

      Joten miksi edes yrittää?

    • rumanainenkatsoi

      Huomasin; Nainen oli niin ruma että katsoin parhaaksi ajaa hänet pois silmistä ettei luule että minäkin olisin muka siitä kiinnostunut! Hahaa lähti iso perse heiluen menemään ja kyllä minä nauroin; Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää!

      • VASTAAJA2

        Olipa aika tökeröä. Ois sen voinu nätimminki hoitaa


    • Kerrantäällävaineletään

      Älkää jättäkö mitään arvailujen varaan huomaako mies jotain vai ei.

      Toimikaa siis itse. Joko kiristätte ruuvia sen verran että varmasti huomaa kiinnostuksen tai teette itse aloitteen.

    • mehmehmeh

      Kyllä sen joistakin huomaa. Tänään huomasin. Koska käytännössä se naisen katselu oli sama, kuin minulla.

    • 1902

      Ikävä kyllä en huomaa. Moni nainen on sanonut että etkö huomaa kun sinua katsotaan. Vastaus: EN. Jos nainen on kiinnostunut niin hänen pitää tulla luokse ja kysyä vaikkapa "Onko sinulla jo seuraa tälle illalle?" Siitä se lähtee.

      Ei voi kuin ihmetellä kuka niitä "luo pitkiä aistikkaita/kohtalokkaita katseita" oikein höpöttää iskumagneetteina. Ne saattavat toimia naisten kesken mutta eivät miesten. Mies tarvitsee toimintaa, ei salaperäisiä katseiden kohtauksia.

    • nohyivittu

      Yritän parhaani mukaan olla huomaamatta läskien ämmien pyrkimyksiä suhteeni.

      Katseita välttelen parhaani mukaan ettei vain toinen osapuoli innostuisi.

      Hymyjä samoin.

    • happamiasanoikettu

      Huomaan vasta liian myöhään. Eli nainen on ensiksi ystävällinen, hymyilee ja katsoo. Sitten kun olen vain ystävällinen takas, alkaa nainen muuttumaan happamaksi, vasta tuon happamuuden jälkeen ajattelen että olikohan sen katseella jokin merkitys? Mutta sitten se onkin jo myöhäistä, en voi lähestyä hapanta naista.

    • azimuutti

      Joo, ei pysty arvaamaan mitä nainen ajattelee kun/jos katselee. Meidät miehet on naisten toimestä koulittu jo niin hyvin siihen ettei naista saa ajatella muuten kuin ystävänä, että niin sitten on turvallisinta asennoitua koko ajan.

    • varmaneroavat

      Kyllä mies huomaa jos nainen on kiinnostunut.Jotkut naiset antavat paljastavat tahtomattaa kiinnostuksensa mieheen.Mulla on naapurissa kaverilla sellainen eukko jonka katseesta ei voi mies erehtyä ja sehän katselee.Naapuri joskus saunoessa kertoi kuinka sitä vituttaa tansseissa vaimon käytös,hieman ottaneet äijät käyvät kuumana saadessaan kutsuvan katseen ja kiilaavat paikalle vaikka naapurin mies seisoo vieressä,ymmärrän naapurin vitutuksen.
      Eli kyllä miehet huomaavat,riippuu vinkkaajan ilmeestä.

    • SaaKatsoa

      Yritän olla huomaamatta. Jos nainen tahtoisi jotain katseita kummempaa, tulisi hän juttelemaan. Yritän olla helposti lähestyttävä ja ystävällinen kaikille. Pelkkä kiinnostus ilman konkretiaa ei merkitse juuri mitään.

    • maikkismuiskis

      Miesten pitää katsoa naista tarkemmin! Katsokaa! Ja käsittäkää! Ihme sakkia. Ihme ettei olla sukupuutossa. Ei se nainen pure. Kysy, että mitäs likka, mitäpä meinasit! Hemmetti. Miehen pitää olla mies ja ottaa tilanne haltuun kun vähänkään tarjotaan kättä pitempää. Ne on nopeita sekunteja, mitä kuhnitte. Hymyilkää ja jatkakaa juttua, ei hyvät miehet nainen pääse tuppisuun kanssa porstuaa pidemmälle! Hitto.

      • ennenkuinonjalkahaudassa

        No vihdoin tuli asiallista puhetta! Jos saa naiselta edes pientä kontaktin hakua niin eikun vastavuoroisesti juttuun mukaan. Tilanne voi ratketa nopeastikin suuntaan tai toiseen, niin ei tarvitse jäädä sitten palstalle roikkumaan ja ihmettelemään.


      • Mystistä_möllötystä
        ennenkuinonjalkahaudassa kirjoitti:

        No vihdoin tuli asiallista puhetta! Jos saa naiselta edes pientä kontaktin hakua niin eikun vastavuoroisesti juttuun mukaan. Tilanne voi ratketa nopeastikin suuntaan tai toiseen, niin ei tarvitse jäädä sitten palstalle roikkumaan ja ihmettelemään.

        Mistä sen kontaktin haun erottaa muusta mulkoilusta? Tulkoon kertomaan asiansa, ettei tarvitse arvailla.


      • maikkismuiskis
        Mystistä_möllötystä kirjoitti:

        Mistä sen kontaktin haun erottaa muusta mulkoilusta? Tulkoon kertomaan asiansa, ettei tarvitse arvailla.

        Silmistä näet, että nyt mennään mies eikä meinata! Hop! Hyppäät vaan kyytiin loppuelämän matkalle. Minä ainakin katson miestä ku pantteri, että ton nappaan tuosta. Kyllä sen katseen erottaa. Se on vaativa, tasainen ja intensiivinen. Ihme kuhnintaa monella ukolla. Millä teihin saa liikettä. Katellaan myöhemmin niitä kengän kärkiä yhdessä, mutta silloin kun on kissa edessä niin kädet ja suu pitää käydä kun kärpän pyytäjällä.


      • sadgstr

        Jos nainen ei saa suutaan auki, niin saa mennä. En jaksa yhtään enempää perässä vedettäviä. En myöskään katso vieraita ihmisiä silmiin kuin aivan pakkotilanteissa ja yleisten tapojen vaatiessa, joten katseet eivät todellakaan toimi minkäänlaisena aloitteena.


      • maikkismuiskis
        sadgstr kirjoitti:

        Jos nainen ei saa suutaan auki, niin saa mennä. En jaksa yhtään enempää perässä vedettäviä. En myöskään katso vieraita ihmisiä silmiin kuin aivan pakkotilanteissa ja yleisten tapojen vaatiessa, joten katseet eivät todellakaan toimi minkäänlaisena aloitteena.

        Mitä hemmettiä? Minnä sä sitten katselet? Planeettoja? Kyllä siihen tarvitaan kaksi. En kyllä lähesty miestä ku Hoo Moilanen suu O:n muotosena auki! Johan se kattoo, että mikä pallokala tuo on. Sivistynyt ihminen katsoo aina tilanteen vaatiessa silmiin ja siitä eteenpäinkin. Siis syvemmälle sielunloukkoihin. Ei tisseihin.


      • maikkismuiskis
        sadgstr kirjoitti:

        Jos nainen ei saa suutaan auki, niin saa mennä. En jaksa yhtään enempää perässä vedettäviä. En myöskään katso vieraita ihmisiä silmiin kuin aivan pakkotilanteissa ja yleisten tapojen vaatiessa, joten katseet eivät todellakaan toimi minkäänlaisena aloitteena.

        Tai ehkä olet hammaslääkäri, työvibat jääny päälle? :) No mulle sanottiin vasta hiljattain, että tule sitten parin vuoden päästä, ni avataan taas suu...

        Äsh, älä suutu! Kuha vehtasin.


      • Mystistä_möllötystä
        maikkismuiskis kirjoitti:

        Silmistä näet, että nyt mennään mies eikä meinata! Hop! Hyppäät vaan kyytiin loppuelämän matkalle. Minä ainakin katson miestä ku pantteri, että ton nappaan tuosta. Kyllä sen katseen erottaa. Se on vaativa, tasainen ja intensiivinen. Ihme kuhnintaa monella ukolla. Millä teihin saa liikettä. Katellaan myöhemmin niitä kengän kärkiä yhdessä, mutta silloin kun on kissa edessä niin kädet ja suu pitää käydä kun kärpän pyytäjällä.

        Jospa kertoisit asiasi, ei siitä katseestasi saa mitään selvää.


      • maikkismuiskis
        Mystistä_möllötystä kirjoitti:

        Jospa kertoisit asiasi, ei siitä katseestasi saa mitään selvää.

        Joo, mutta kun Suomessa on sellainen käsitys, että mies kertoo asiansa ensin ja naisen kuuluu häntä ensin tuttavallisesti vain katsoa, ja sitten tulee se Tarzan ja nappaa hänet. Naisen katseen perusteella. Oletko katsonut ikinä Tarzan-leffoja? Kyllä siinä Tarzan ensin koppasi Janen liaaniin eikä toisin päin. Johan se apinakin siinä olisi nauranut jos Jane olisi aloitteen puussa tehnyt. Ja ihan fysiikan lait. Kyllä ne vielä tänäkin päivänä pätevät..


      • iefnve8b
        maikkismuiskis kirjoitti:

        Joo, mutta kun Suomessa on sellainen käsitys, että mies kertoo asiansa ensin ja naisen kuuluu häntä ensin tuttavallisesti vain katsoa, ja sitten tulee se Tarzan ja nappaa hänet. Naisen katseen perusteella. Oletko katsonut ikinä Tarzan-leffoja? Kyllä siinä Tarzan ensin koppasi Janen liaaniin eikä toisin päin. Johan se apinakin siinä olisi nauranut jos Jane olisi aloitteen puussa tehnyt. Ja ihan fysiikan lait. Kyllä ne vielä tänäkin päivänä pätevät..

        Ei, Suomessa ei ole tällaista käsitystä. Fysiikan lait eivät liity asiaan millään tavoin emmekä elä viidakossa. Katse ei ole minkään sortin aloite, vaan tavanomaista tuttavallisuutta. Tässä esimerkissä Jane ja apina lienevätkin samalla kommunikaation tasoll. Tosin apina tuottaa ilmeisesti enemmän ääntä ja siis lajinomaista puhetta.


      • maikkismuiskis
        iefnve8b kirjoitti:

        Ei, Suomessa ei ole tällaista käsitystä. Fysiikan lait eivät liity asiaan millään tavoin emmekä elä viidakossa. Katse ei ole minkään sortin aloite, vaan tavanomaista tuttavallisuutta. Tässä esimerkissä Jane ja apina lienevätkin samalla kommunikaation tasoll. Tosin apina tuottaa ilmeisesti enemmän ääntä ja siis lajinomaista puhetta.

        Relaa vähän ;)


      • Tsiissus
        sadgstr kirjoitti:

        Jos nainen ei saa suutaan auki, niin saa mennä. En jaksa yhtään enempää perässä vedettäviä. En myöskään katso vieraita ihmisiä silmiin kuin aivan pakkotilanteissa ja yleisten tapojen vaatiessa, joten katseet eivät todellakaan toimi minkäänlaisena aloitteena.

        Ei tällainen mies voi saada parisuhdetta, jos ei edes pysty katsomaan muihin ihmisiin päin. Miten voi olla näin epäsosiaalisia tapauksia? Ei tarvitse ihmetellä, jos naisen saaminen on vaikeaa, jos ei tee mitään sen eteen.


    • maikkismuiskis

      Mies ei saa olla perässä vedettävä kivireki. Toimintaa! Siinä tilanteessa on tasan kaksi sekuntia aikaa tehdä oma ratkaisu. Pitää päästä hyvänen aika ihmisen kahville asti tai yhteiselle lenkille, se ei ole ydinfysiikkaa! Ärsyttää kun tuntuu, että mies on suurin piirtein lassottava tänä päivänä kiinni.

      • Huuliltalukijamies

        Naisen kiinnostuksen taso alkaa hivenen varmistua, kun riisutaan vaatteita. Varmaa se on sitten vähän sen jälkeen :)


      • maikkismuiskis
        Huuliltalukijamies kirjoitti:

        Naisen kiinnostuksen taso alkaa hivenen varmistua, kun riisutaan vaatteita. Varmaa se on sitten vähän sen jälkeen :)

        Tjahas, joko sinä hyvä mies olet vaatteitas riisumassa, no sie olit kyllä tämän palstan nopein sitte. Miehet on kyllä äärilaita porukkaa; toiset jää just ku täi tervaan ja toisilla on jo housut nilkoissa ja sukatkin heitettynä.. Pysykää siinä keskellä tietä! Kultainen keskitie. Kahvista alota ja sitte vasta housut pois.


      • Huuliltalukijamies

        Vähän provosin. Sinulta muiskis kysyisin, maitovaralla vai otanko housut pois :)

        Vaikeaa teitä on lukea, ellei ole puhetta. Kahvilla tottakai, useammallakin ja miellyttävällä suutelemisella. Joskus kävi niin, että suudellessa tuli naisella exä mieleen liikaa ja tuli stoppi. Viimeisessä vaiheessa on tiennyt, että kiinnostaa viimeisen päälle.


      • maikkismuiskis
        Huuliltalukijamies kirjoitti:

        Vähän provosin. Sinulta muiskis kysyisin, maitovaralla vai otanko housut pois :)

        Vaikeaa teitä on lukea, ellei ole puhetta. Kahvilla tottakai, useammallakin ja miellyttävällä suutelemisella. Joskus kävi niin, että suudellessa tuli naisella exä mieleen liikaa ja tuli stoppi. Viimeisessä vaiheessa on tiennyt, että kiinnostaa viimeisen päälle.

        Hmm..? Mystinen hopeinen Huuliltalukijamies. Oikein...:D Minulle tulee kaikki maidolla. Mieluiten jäisenä maitona, jossa pari milliä vain kofeiinipuruja. Muuten saan ylivirtaa loppuvuodeksi.

        Ennen suutelointia pitää halata. Jos silmistä ei näe, voi ehdottaa halaamista. Se on vähän kuin tunnustelemista, mutta liikaa ei saa kopelehtia. Sitten voi myös tarjota suklaata, silloin mies viimestään tajuaa lämpeneekö kukaan vai ei. Pitää muistaa silittää ja katsoa lisää silmiin. Ja tsilleen. Kunhan kukaan ei heittäydy uusavuttomaksi! Mies ei saa olla mikään mikromaksalaatikon lämmittäjä!


      • Huuliltalukijamies

        Jo ripaus liikaa kofeiinipuruja :) Ylivirtaa voi purkaa...
        Halaamisessa ei kopeloida ennen suutelua ja kopeloinnin voisi jättää pois ja tilalle hyväilyn. Pidätkö suutelun välissä silmiin katsomisesta?

        Ja sitten maksalaatikot uuniin :)


      • maikkismuiskis
        Huuliltalukijamies kirjoitti:

        Jo ripaus liikaa kofeiinipuruja :) Ylivirtaa voi purkaa...
        Halaamisessa ei kopeloida ennen suutelua ja kopeloinnin voisi jättää pois ja tilalle hyväilyn. Pidätkö suutelun välissä silmiin katsomisesta?

        Ja sitten maksalaatikot uuniin :)

        Hei, herra Huuliltalukijamies, onko muka parhaat tangot esitetty silmät auki? Kysyn vaan. No ei oo. Korkeintaan voi toista silmää raottaa ja vähän kurkata. Ei kai siinä oikein muuta ehdi...Ehtiikö? Idea on se, että aluksi katsotaan pidempään.

        Unohda nyt ylivirrat ja mikroaallot, en halua, että kenenkään tukka menee säkkärälle. Sen sijaan mieti miten saat karheat kädet ja kuinka selloa soitetaan, miehen pitää olla maanläheinen elämänsä säveltäjä ;) Jos olet joskus soittanut selloa, tiedät mitä hyväily tarkoittaa. Ja jos joskus olet ahavoittanut kädet, nainen tietää, että siinä on mies, jota etsitään.


      • Huuliltalukijamies

        Tangossa nautitaan rytmistä, musiikista. Silmät kiinni kuuloaisti herkistyy.. tan tan ta ta..
        Suutelun, pitkän, välissä silmiin katselu... toimii tai ei. Jos ei, niin ei auta sellon soitto, vaikka naista en kosketa niin kovilla sormilla, vaan pehmeämmin...tunnustellen, lukien huulilta, onko ne kosteat...
        Jos on, silloin nainen on kiinnostunut ;)


      • maikkismuiskis
        Huuliltalukijamies kirjoitti:

        Tangossa nautitaan rytmistä, musiikista. Silmät kiinni kuuloaisti herkistyy.. tan tan ta ta..
        Suutelun, pitkän, välissä silmiin katselu... toimii tai ei. Jos ei, niin ei auta sellon soitto, vaikka naista en kosketa niin kovilla sormilla, vaan pehmeämmin...tunnustellen, lukien huulilta, onko ne kosteat...
        Jos on, silloin nainen on kiinnostunut ;)

        Eikä! Silmiin katselu tuossa tilanteessa alkaa vaan julmetusti naurattamaan ja vesittää koko homman! :D Unohda pitkittelyt, koppaat vaan naiskoppelon tiukkaan syliin ja suutelet niin, että raitasukat on solmussa ja tyttösen päässä huippaa. Et siis purista liikaa, mutta u know. P.s. Huulikiillolla nykynaiset saavat huulensa kosteaksi. On vadelmaa ja mansikkaa, melonia, viikunaa...toivottavasti ei ole allergioita miekkosilla.


      • Huuliltalukijamies

        Saa naurattaa. Vaikka vedet silmissä. Iloisia juttuja.
        Noin pitää suudellakin :) Pitkään. Kaulalta...
        Anteeksi, jätin pari välivaihtetta väliin ja sormeilin jo huulia kerrosta alempana. Sinne ei huulikiiltoa tarvita, jos nainen on kiinnostunut :)


      • maikkismuiskis

        Voi sun viikunas ja huulikiillot. Nyt tais mennä puurot ja vellit sekaisin het alkuun. :D Olet edelleenkin ketjun nopein mies, heh. -Ei gepardi pilkuistaan pääse. Älä nyt kuitenkaan kutita kohdallesi sattuvaa naisrukkaa. Kun kaulasta ja sormeiluista puhut. Kuulostaa to-della kutittavalta ja mitä siitä tulee jos tirppa siinä kippurassa nauraa käkättää.

        Kaula on ihmisillä kutitusaluetta. Samoin jalkapohjat. En tiedä, kestääkö ihmistä kyljestäkään oikeastaan hipaista.

        Mutta joskus silmiin katsominenkin kutittaa.


      • Huuliltalukijamies

        Niin taisi. Huulikiiltoa voi käyttää, mutta korkki kiinni...

        Ei kaulan suuteleminen kutita. Korvien kohdalta saa hymyilyttää... Ja pitää hivellä kainaloiden väliltä, ei kainoloita tai kylkiä :D
        Kutittaako sormen kastaminen? Luulin, että kiihottaa. Saa nauraakin. Iloisia juttuja :) Jos kippurassa, vaihdetaan lähestymissuuntaa, jos sormet ovat työnsä tehneet...
        Silmiin katselun kutittaminen... hmmm :)


      • haisetpaskallevitullesi
        maikkismuiskis kirjoitti:

        Voi sun viikunas ja huulikiillot. Nyt tais mennä puurot ja vellit sekaisin het alkuun. :D Olet edelleenkin ketjun nopein mies, heh. -Ei gepardi pilkuistaan pääse. Älä nyt kuitenkaan kutita kohdallesi sattuvaa naisrukkaa. Kun kaulasta ja sormeiluista puhut. Kuulostaa to-della kutittavalta ja mitä siitä tulee jos tirppa siinä kippurassa nauraa käkättää.

        Kaula on ihmisillä kutitusaluetta. Samoin jalkapohjat. En tiedä, kestääkö ihmistä kyljestäkään oikeastaan hipaista.

        Mutta joskus silmiin katsominenkin kutittaa.

        Jes, jes!

        Mies on kivireki jos ei toimi kahdessa sekunnissa, mutta nainen ON PASKA TYLSÄ VITUN LAHNA jos ei ITSE TOIMI.

        Pahinta paskaa on juuri tuollaiset passiiviset perseilijät jotka kertovat että "ei lähestyminen ole ydinfysikkaa" mutta ITSE EIVÄT SAA MITÄÄN AIKAISEKSI KOSKA OVAT NAISIA.

        OLE VITTU NAINEN JA OSOITA ETTÄ OLET ÄLÄKÄ MIKÄ VITUN LAHNA


      • eitarviihuutaa

        Juttu lähti siitä että nainen tekee aloitteen, mutta mies ei tartu siihen.


      • maikkismuiskis
        haisetpaskallevitullesi kirjoitti:

        Jes, jes!

        Mies on kivireki jos ei toimi kahdessa sekunnissa, mutta nainen ON PASKA TYLSÄ VITUN LAHNA jos ei ITSE TOIMI.

        Pahinta paskaa on juuri tuollaiset passiiviset perseilijät jotka kertovat että "ei lähestyminen ole ydinfysikkaa" mutta ITSE EIVÄT SAA MITÄÄN AIKAISEKSI KOSKA OVAT NAISIA.

        OLE VITTU NAINEN JA OSOITA ETTÄ OLET ÄLÄKÄ MIKÄ VITUN LAHNA

        Onkimiehiä, onkimiehiä.
        Älä hemmetissä HUUVVA mulle! Minä kyllä kuulen senkii kun heinäsirkka tipahtaa alas voikukan lehdeltä.

        Rauhotu ennen ku sulle tulee hyperventilaatio, hypotermia ja kaikki noitten lahnojes kanssa.

        Minä ja passiivinen emme mahdu samaan lauseeseen emmekä sinä ja minä samaan ongitusveneeseen. Huuvvat niin, jotta harakatkii säikkyy. Shut your mouth up!!! OLE MIES! Ei se märkä kala todellakaan tunnu hyvältä kun se turpaan lasahtaa.


    • 20plus2

      Globalisaatio tekee sen asian eteen töitä että suomessa runkattaisiin eikä rakasteltaisi. Globalisaation edistäjät vääristävät kansaa materialilla ja rakastelevat vääristyneiden ihmisten vaimoja ilman että he huomaisivat mitään. Minä en huomaa koska globalisaatio häiritsee minun mieltä jatkuvasti enkä voi ajatella edes kauniiksi naista vaikka nainen kiihottaisi minua... Ei aina kumminkaan näin. Globalisaatio on paskin asia mitä maapalloon ollaan tehty. On vain NWO.

    • sillälaillaaina

      Kyllä huoran katseen huomaa.

      • huÅran.käppyrät

        Jep. Silmissä kiiluu €uron kuvat varville kuin hedelmäpelin rullat.
        Tissistä nykäisemällä saa aina uuden hinnan, jos vaikka on jäänyt edellisen hinta voimaan niin sen voi tarkistaa tissistä nykäisemällä.


    • kokemustaontästä

      Kyllä mies huomaa onko nainen haku päällä.Tanssiessa juttu luistaa,kappaleitten välissä kaunis hymy partnerille,miehen varovaisen kokeellisen hyväilyn hyväksyminen painautumalla tiukemmin miestä vasten.Kyllähän nämmä on varmoja vinkkejä naisen kiimasta.

      • Salakieltä_ei_jaksa

        Hankala sanoa, kun ei tanssi. Jospa nainen vaan kertoisi asiansa.


      • maikkismuiskis

        "Kyllähän nämmä on varmoja vinkkejä naisen kiimasta."

        Tai miehen. Kerran tanssiessa jotain vapaamuotoista poronloikkaa yökerhossa miehen alaosa meinasi halkaista minun hameestani etuosan. Se jos mikä oli VARMA merkki. Jestas...en nyt tiiä oliko se niin hyvä juttu siinä vaiheessa, mut ei nyt ainakaan tunnetila jäänyt epäselväksi:) Että puhukaa vaan miehet omasta puolestanne.


      • maikkismuiskis
        Salakieltä_ei_jaksa kirjoitti:

        Hankala sanoa, kun ei tanssi. Jospa nainen vaan kertoisi asiansa.

        Höh, katsokaa lintujen elämää opiksi. Kyllä niilläkin on ensin kaiken maailman kosiotanssit, pyörimiset ja räpyttelyt. Ei se ukko suorilla selkään hyppää. Naaras juoksuttaa ukkoa ensin joka suuntaan, ja sitten hyväksyy jos hyväksyy sen.

        Voi vallaton, mikä ketju.


      • Salakieltä_ei_jaksa
        maikkismuiskis kirjoitti:

        Höh, katsokaa lintujen elämää opiksi. Kyllä niilläkin on ensin kaiken maailman kosiotanssit, pyörimiset ja räpyttelyt. Ei se ukko suorilla selkään hyppää. Naaras juoksuttaa ukkoa ensin joka suuntaan, ja sitten hyväksyy jos hyväksyy sen.

        Voi vallaton, mikä ketju.

        Voit oikein mainiosti kuvitella olevasi lintu, mutta me muut emme välttämättä tee niin. Kaikki eivät todellakaan tanssi, eivätkä harrasta mitään sekopääloikkimista.


      • Huuliltalukijamies

        Tiukemmin painautuminen tuntuu hyvältä. Turha juoksu pois ja hameen halkaisua voisi kokeilla sohvalla. Kahvikupposen jälkeen :) Naaras sitten hyväksyy, jos hyväksyy...
        ...miten se selviää?


      • maikkismuiskis

        Kahvit on varmasti sylissä ja palovamma! Hyvvää yötä kaikki lintubongarit sun muut Tarzanit! Nukku-Matti on jjust nyt huomannut katseesta, että olen hänestä kiinnostunut...


      • sanosesävelin

        Mun muija katteloo kyllä siihenmalliin miähenpualia ettei mitää jää epäselväksi.
        Äijät piänessä hiprakassa heti kiilaamaan vaikka seisoskelen viäres,tullu vittumaisia tilantehia muijan mulooklun takia.Väitää että tahattomasti antaa ymmärtää enemmän kuin tahtoo.Auttaaskoan muijan naamavärkin muakkaus tai muijan vaihto.


      • Huuliltalukijamies

        Alkuperäiseen kysymykseen, en pahastu, jos nainen tuijottelee. Kohteliaisuutena otan.
        Sanosesävelin,aloittelijalle hyvä vinkki, että katse toimii. Hyvä esimerkki, etteipä me miehet aina olla varmoja pelin laadusta. Kannattaa vieruspaikkaakin vilkaista.

        Koetapa keskustelemalla ensin. Sano, että häiritsee tuommoinen peli. Jos ei usko, vaihtoon. Muokkaus ei ole missään vaiheessa vaihtoehto.

        Onneksi olin kaatanut maikkikselle lisämaidot, niin ei polttanut itseään.
        Pitäisi nyt mennä auttamaan tahriintunut ja muutenkin märkä hame päältä..


      • maikkismuiskis
        sanosesävelin kirjoitti:

        Mun muija katteloo kyllä siihenmalliin miähenpualia ettei mitää jää epäselväksi.
        Äijät piänessä hiprakassa heti kiilaamaan vaikka seisoskelen viäres,tullu vittumaisia tilantehia muijan mulooklun takia.Väitää että tahattomasti antaa ymmärtää enemmän kuin tahtoo.Auttaaskoan muijan naamavärkin muakkaus tai muijan vaihto.

        Jos muokkaus käväsee mielessä, mene hyvä mies välillä ongelle, tai pellolle kyntövermehien kanssa. Se rauhottaa. Oo vaan ylypiä emännästäs, ko muillehii kelepaa. Ei hää mihinkäs ole lährös. Se on sitä markkina-Arvoloihin alitajuntaista testausta tahi sitte hänes on vaan tällasta luontasta karismaa, et ykskään ukko ei pysty vastustamahan. Kävele sie vaan rinta rottingilla ku vilikkusilmääsen naisen oot löytäny. Meit on harvassa :)


      • maikkismuiskis
        Huuliltalukijamies kirjoitti:

        Alkuperäiseen kysymykseen, en pahastu, jos nainen tuijottelee. Kohteliaisuutena otan.
        Sanosesävelin,aloittelijalle hyvä vinkki, että katse toimii. Hyvä esimerkki, etteipä me miehet aina olla varmoja pelin laadusta. Kannattaa vieruspaikkaakin vilkaista.

        Koetapa keskustelemalla ensin. Sano, että häiritsee tuommoinen peli. Jos ei usko, vaihtoon. Muokkaus ei ole missään vaiheessa vaihtoehto.

        Onneksi olin kaatanut maikkikselle lisämaidot, niin ei polttanut itseään.
        Pitäisi nyt mennä auttamaan tahriintunut ja muutenkin märkä hame päältä..

        Illan teeman mukaan, mulla on kahluusaappaat päällä, piti lähtee kahtomaan millanen on lahna. Hame roikkuu naulassa. Ylempänä tuolla miekkonen antoi minulle intiaaninimen Pötköttelevä Lahna?

        Joillakin miehillä totuus sattuu ku sitäkin joutuu joskus silmiin katsomaan. Ja se ei jätä asioita arvailun varaan jos naisen katse niin tekisikin.

        No anyway, jos on parisuhteessa , niin ei sillon tosiaankaan ole kovin suotavaa jatkuvasti naisen flirttailla, mutta usko pois, toiset on sellasia syntyjään (siis naiset), jotta kun miestä katsoo, niin ukkeli häkeltyy saman tien. Ei sille nainen ite maha mittään. Ei sitä ilikeyksissään tehdä. Eikä siihen tarvita niitä metrisiä liimattavia ripsiäkään.

        Minun takiani mies on mm. kävellyt valopylvästä päin. Uskotko. Se teki kipeää. Molemmin puolin. Ihan kuin hän olisi ollut kauko-ohjattava pikkuauto ja päks! Teki mieli mennä puhaltamaan, mutta...no eihän se nyt käynyt.


      • maikkismuiskis
        Salakieltä_ei_jaksa kirjoitti:

        Voit oikein mainiosti kuvitella olevasi lintu, mutta me muut emme välttämättä tee niin. Kaikki eivät todellakaan tanssi, eivätkä harrasta mitään sekopääloikkimista.

        Olenkin varsinainen fasaani :D, heh.. Kokeilepa kerrankin rumbaa. Maailman ihanin tanssi, sensuelli ja siinä ei oikeastaan ehdi katsoa vaan pikemmin "hiihdetään" silmät kiinni, mutta silti miehen ja naisen läsnäolo on vahvasti esillä. Suomalaisethan osaa hiihdon?

        Luulen, nyt kun olen tätä ketjua läpi käynyt, että suomalainen mies pelkää lopulta katsoa naista suoraan silmiin. Katsokaa suoraan! Ei ohi! Tai alta kulmain kuin myrskynmerkki. Katseen tulee olla lempeä & lämmin, sellainen "tule tänne pikku lyyli"-tyyppinen.


      • Huuliltalukijamies

        Vai käveli mies valopylvästä päin. Oliko sinulla kahluusaappaat jalassa :)
        Kyllä silmiin uskalletaan katsoa ja hyvä, jos katsottaisiin pitkään takaisinkin. Muttei teistä naisista tiedä, mikä on mielessä. Joillakin luonnonlahjalla mies mukana...


      • maikkismuiskis
        Huuliltalukijamies kirjoitti:

        Vai käveli mies valopylvästä päin. Oliko sinulla kahluusaappaat jalassa :)
        Kyllä silmiin uskalletaan katsoa ja hyvä, jos katsottaisiin pitkään takaisinkin. Muttei teistä naisista tiedä, mikä on mielessä. Joillakin luonnonlahjalla mies mukana...

        Mulla ei ollu jalassa oikein mitään, oli kesä sillon. Jaa, että mikäkö mielessä? Nyt kun kysyit, välillä tekee kovasti mieli suolakurkkua. Siis ihan keskellä yötäkin. Saattaa olla suolanpuute...Yks kaks herää ja haluis syödä vaan valtavan suolakurkun. En tiiä outoa. Ai, no liittykö se tähän, ei tainnu. Mut vastasin kumminkin:) Eli jos mä katson miestä, saatan hyvinkin ajatella pelkkää suolakurkkua, ei sen ihmeempää:)


      • Salakieltä_ei_jaksa
        maikkismuiskis kirjoitti:

        Kahvit on varmasti sylissä ja palovamma! Hyvvää yötä kaikki lintubongarit sun muut Tarzanit! Nukku-Matti on jjust nyt huomannut katseesta, että olen hänestä kiinnostunut...

        Taidat olla jokseenkin outo. Ensin omituista lätinää linnuista ja sitten (luullakseni) aikuinen ihminen ryhtyy horisemaan Nukkumatista.


    • sanosesävelin

      Kyllä mä oon sitä miältä jos varattu nainen vilukloo jatkuvasti viarahia miähiä ,joku on pahasti vialla naises.Jos oma miäs ei ole mikään renttu,vaimonhakkaaja tai muuten päin peetä.
      Silloon naises on joku vinksahdus onko jäänyt elämä elämätä ennen avioliittoa.Jos noin esimerkiksi on ,se on pirun väärin toista osapualta kohtahan,silloon miähen kannattaa lähtiä liitosta vikkelästi.

      • maikkismuiskis

        Mutta kyllä ne varatut ukotkii vilikuuloo vierasta naiskoppeloa. Saahan sitä katsoa kuha ei koske? Moni ukkomies (minulle on uskouduttu) kertoo kattelevansa vierahien tirppojen pyrstöjä. Selittivät biologialla. Noh kattokoot kuha eivät mee ja kokkeile. Sama se o naisilla. Eiks nii. Ihmisluonto on sellaane.

        Oikea rakkaus kestää kaiken. Katseenkin.


      • Tälläistäkin
        maikkismuiskis kirjoitti:

        Mutta kyllä ne varatut ukotkii vilikuuloo vierasta naiskoppeloa. Saahan sitä katsoa kuha ei koske? Moni ukkomies (minulle on uskouduttu) kertoo kattelevansa vierahien tirppojen pyrstöjä. Selittivät biologialla. Noh kattokoot kuha eivät mee ja kokkeile. Sama se o naisilla. Eiks nii. Ihmisluonto on sellaane.

        Oikea rakkaus kestää kaiken. Katseenkin.

        Kestääkö se oikea rakkaus myös katseiden ja vinkkien jälkeiset pettämiset?


      • seonsiinänyt

        Minun ei kestänyt,toisella sitä ei tainnut ollakkaan.


    • nähtyon

      Kaikkien pahimpia ovat naiset joilta on jäänyt elämä elämättä ennen avioliittoa.Sitä aletaan elämään muutaman vuoden päästä vikimisen jälkeen kun ensihuuma on mennyt.Jos vielä on intiiminpi puoli jäänyt hyvin vähäiseksi tai ollut käytännössä nolla,eneen liittoa.Sitten liitto alkaa tuntua arkipäiväiseltä,jännitys puuttuu.Lopputulema on arvattavissa,sitä alote silmäpeli vieraitten jännittäviltä tuntuvien miesten kanssa,pikku ihastumisia,sitten vakavempaa.
      Kyllä miehet huomaa kun naisella on haku päällä,ei siitä pelkoa.

      • Helppojanakkeja

        Joopa joo,sen kyllä huomaa tosi helposti.Jotkut koppelot mittaavat ensin päästä varpaisiin,sitten viehkeä hymy ja silmien räpettelyä.Jos tuosta ei mies ymmärrä, silmälääkäriin.Tuollaiset keski-ikäiset tai sitten aivan nuoret vaimot ovat kaikkein aktiivimpia haku päällä olevia.


      • Eienääkoskaan
        Helppojanakkeja kirjoitti:

        Joopa joo,sen kyllä huomaa tosi helposti.Jotkut koppelot mittaavat ensin päästä varpaisiin,sitten viehkeä hymy ja silmien räpettelyä.Jos tuosta ei mies ymmärrä, silmälääkäriin.Tuollaiset keski-ikäiset tai sitten aivan nuoret vaimot ovat kaikkein aktiivimpia haku päällä olevia.

        Minun koppeloni taisi olla tuollainen.Menojalka vipatti ja lähtö tuli.


    • Niin.monesti.petetty

      Huomaan kaukaa jos nainen katselee miesten perään "sivusta katsottuna" no... ei ole itselleni suotu katseita naisilta , sinkkuna olen edelleenkin.

    • 25vuotta_turhaan

      Sen enempää omista erikoispiirteitäni avaamatta kerron että naisten suhtauminen on omituista. Olen tavannut aikanaan omanikäiseni naisen tai paremmin tytön, joka hyvin pian sen jälkeen kun pyörimme samassa paikassa, niin ilmoitti asian suoraan... sitten on tullut tälläinen joka kirjpitti lapulle, että haluaa jutella joskus kahden kesken kanssani, sitten kahdenkesken jutellessa hän ilmoittaa ettei halua mitää.... mutta kuitenkin tapahtui asioita ja myöhemmin hän kertoo että oli miettinyt sitä asiaa jo aiemmin... sitten on nämä plokkarit.... eli sellaiset naiset jotka tekeytyy ystäviksi tai kavereiksi vaan takia että saavat niskaotteen kaikkeen ja saavat aikaan tilanteen ettei heidän tarvitse tehdä mitään... sanotaan, että rakastetaan tai halutaan olla kavereita.... tai ollaan huolissaan asioista mutta sit ei kuitenkaan... ja ehkä vielä on yksi tyyppi.... sellainen joka haluaa olla ystävä, mutta ei sit kuitenkaan.....

    • Mäinsemenee

      Kaikki naiset on potentiaalisia pettäjiä.

      • wrtgg

        Näin erakkoluonteena en juuri huomaa jos edes joku nainen vaikka osoittaa kiinostusta. Toisaalta , naiset joista itse olisin kiinnostunut eivät ole minusta kiinnostuneita ja päinvastoin. Ihana elämä.


    • Viikollatavataan

      Olin eilenillalla tansseissa,sekahaku,koppasin sieltä mukaani silmäpelinaisen.Ei jäänyt mitään epäselvää tanssiessa,painautuminen oli sitäluokkaa.
      Teille vai meille päätyi meille, koska nainen oli aviossa.Kyydissä ei ollut mitään vikaa.
      Tehtiin viikolle tärät.

    • sillälaillaaina

      Kysymykseen miten mies isketään ,tietää vaimoni vastauksen,on tehnyt sen jo useamman kerran avioliittomme aikana.Minä sain kuulla sen vain valitettavasti viimeisenä,eli kaikki rannalla tiesi sen ennen mua.
      Vaimoni sisar erosi,ei vaimoni mielestä löytänyt kyllä nopeasti uutta,oli ehdottanut sisarelleen lyöttäytymistä sisaren ja sen ystäväporukkaan mukaan joka kulki eron jälkeen tansseissa ja ravintoloissa,näyttääkseen sisarelleen miten mies isketään.
      Sisko kertoi torjuneensa tarjouksen,kertoen asiasta minulle kysyen samalla meidän suhteemme tilasta.
      Kyllähän se sitten selvisi ystävien avautuessa näkemästää ja kuulmastaan vaimoni retkistä.
      Nyt hän vapaana minusta saa toteuttaa iskiänuraansa,vakisudetta ei näytä syntyvän,pelkkiä pikapanoja,kai se häntä tyydyttää,tuota kai on hakenut koko meidän avioliiton ajan.

      • sillälaillaaina

        Näitä vieraissajuoksijoita löytyy pilvin pimein.Osa peittää jälkensä hyvin aviopuoliso ei huomaa mitään,äydään lenkkeilemässä,kuntosalilla,hyvin on hiki pinnassa takaisintullessa ei mitään outoakuuluuhan se asiaan.


    • vapauttavatunne

      Muija perkele teki aisankannattajan.Lähti työkavereitten kanssa tansseihin viimeviikolla,palaili aamuyöstä oli kuulemma ollut jatkoilla tyttöjen kanssa työkaverin luona.
      Vaimon kanssa samalla tanssipaikalla oli ollut myös ystäväni joka tunsi vaimoni,vaimo ei häntä.Kertoi minulle vaimoni lähteneen jonkun seuruessaan olevan miehen matkaan,pari oli tanssinut kiihkeästi ennen sitä.Muut vaimoni seurueesta oli jäänyt tanssipaikalle johon ystäväni mukaan vaimoni ja tämä mies ei ollut enää palannut.
      Olen ennenkin huomannut vaimoni silmäpelin ravintoloissa ja tansseissa missä olemme yhdessä käyneet,miehiltä ei se jäänyt huomaamatta.
      Otin vaimoni puhutteluun,ensi kielsi jyrkästi kaikki mitä kaverini oli kertonut,otin puhelun ystävälleni joka kovaäänisen kautta kertoi tapahtumat.
      Aika ilmeettömäsi muija kertoi suhteestaan työkaveriinsa joka oli jatkunut muutaman kuukauden,hänen kertomansa mukaan.Mies oli tahollaan naimisissa.
      Lähtöhän siitä muijalle tuli välittömästi.Olin onneksi tehnyt avioehdon,omistamani talo ja mökki jäi minulle,muija sai mukanaan tuomansa vaatteet ja liiton aikana hankkimansa tavarat.
      Kyllä miehet todella huomaa silmäpelin.Onnea vaan miehen iskemiseen kaikki aviovaimot.

      • omakohtaista

        Et ole ainut vastaavaa kokenut.Jotkut naiset ovat vain luotu pettämään.


      • vcxxc

        ihan oikein toimit. pettämisille nollatoleranssi.


    • kaxXeronnut

      Vastaus on Kyllä ja EI. Aavistelen Kyllä kehonkielestä. Mutta monesti tilanne, kemia, ikäero tms. ovat epäsovinnaisia. EI, siksi, että ei voi olla varma. Vihjeitä ei siis voi käyttää, ne ovat hyödyttömiä. Nykyaikana voi saada helposti jos minkäkinlaisen syytteen, jos nainen päättääkin olla toista mieltä kesken kaiken. Varovaisesti pitää elellä. Kiitos feminismin, joka on tuhonnut kaiken romantiikan. Mies ei saa olla mies, nainen ei saa olla nainen. Miehen pitää olla naismainen ja naisen miesmäinen. Kuitenkaan ei ihminen sentäs fysiologialtaan ole muuttunut ainakaan pariin tuhanteen vuoteen, joten siellä pinnan alla kytee biologinen vastarinta tälle nykyiselle kulttuuriliberalismille.

      • feqeqewqwwqw

        Kyllä nykyinen kulttuuriliberalismi on yksilön kannalta hyvä. Sinun ei tarvitse huolehtia sen seuraksista.


    • Tavallinen_supermies

      Ei. Noin yleistäen. Joskus on ehkä jälkeenpäin miettinyt, että saattoikohan olla kiinnostunut, mutta naiset eivät tule iskemään. Ja sitten kun kukaan ei sano mitään niin moni romanssi jää ilman alkuaan.

      Olisi toivottavaa, että naiset tekisivät aloitteen useammin. Koska miehelle aloitteen teko on lähes aina täysin turhaa.

    • wgerwwewr

      Niin moni nainen flirttailee katseellaan. Ei voi olettaa, että kaikki flirttikatseet olisivat iskurepliikkejä.

    • sdfsdfsdffsfsf

      katseita ja katseita.. kaupan kassalla nainen katsoo pitkään ja usein. kysyn haluisiko vaihtaa numeroita. ei halua.. katseita toiselta ja ei halua, katseita kolmannelta, ei halua mitään. Lopulta sitä voi katsoa pitkään toista jonka kanssa ei synny mitään. tai että jos haluaa niin se on vain panoseuraa ja vain kerran. Lopulta sitä ei jaksa enää miettiä katseiden tarkoitusta. Enemmän niistä katseista päättelee ystävällisyyttä ja sitä että haluan olla ystäväsi. homokavereita ne ettii vain. kotona odottaa toinen mies.

    • 6ty7uj876kkkkk

      En ole 40 vuoteen vielä huomannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe