Odinien kannatus korkeaa Orimattilassa!

Hyvä_Odin

Soldiers of Odinien kannatus on korkeissa lukemissa Orimattilassa. Tähän päätelmään on tultava siitä syystä että kukaan ei vastusta tai muuten kyseenalaista SOO:n toimintaa mitenkään eikä missään. Vaikeneminenhan on tulkittava myötymiseksi. Ja ettei totuus unohdu Soldiers of Odinilla ei ole montaa jäsentä Orimattilassa, mutta meitä jotka emme kuulu Odineihin ja vastustamme pakolaisten oleskelua paikkakunnalla on valtaisat joukot, sen voi itse todeta nettiryhmistä joissa esiinnytään omalla tunnistettavalla fb-profiililla. Jos joku tekee aloituksen jossa keskustellaan vokista tai muutoin pakolaisista niin keskusteluun tulee vain pakolaisvastaisia kommentteja. Tästä ja kylillä kuullun perusteella on tehtävä päätelmä että Odinit ja muut pakolaisvastaiset ovat suurena enemmistönä Orimattilassa.

23

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olette

      Onko kaikki soon kaverit varmasti homoseksuaaleja vai löytyykö sieltä ihan perus heteroja myös? Puheista päätellen ei mutta mistä sitä tietää. Yleispäätelmä on että olette matujen peräaukon rassaajia. Olen puhunut

      • Hyvä_Odin

        Olen itse Odinien kannattaja ja ihan täyshetero, mutta teissä suvakeissa ei taida juurikaan normaalin seksuaali-identiteetin omaavia olla, olette sateenkaariväkeä. Hyi saatana!


      • heihinuri
        Hyvä_Odin kirjoitti:

        Olen itse Odinien kannattaja ja ihan täyshetero, mutta teissä suvakeissa ei taida juurikaan normaalin seksuaali-identiteetin omaavia olla, olette sateenkaariväkeä. Hyi saatana!

        Sinä taidat olla piilohomo. Myönnä homoutes. Ei se nykyään niin paha asia ole


      • Hyvä_Odin
        heihinuri kirjoitti:

        Sinä taidat olla piilohomo. Myönnä homoutes. Ei se nykyään niin paha asia ole

        Sanoo kaappihomo?


      • pessaari
        Hyvä_Odin kirjoitti:

        Olen itse Odinien kannattaja ja ihan täyshetero, mutta teissä suvakeissa ei taida juurikaan normaalin seksuaali-identiteetin omaavia olla, olette sateenkaariväkeä. Hyi saatana!

        Hyysäri homo hiljaa.


    • hyväodin

      Olkaamme Odineita tai sitten ihan mitä vaan, niin meidän tulee vastustaa matuja ja tehdä kaikkemme matujen vastustamiseksi. Nuo typerykset jotka yrittävät mollata esim. Odineita homoiksi, voimme jättää ihan omaan arvoonsa, koska ne ovat typeryksiä ja todennäköisesti itse jotain homo porukkaa. On hienoa huomata että matuvastaisuus on lisääntymässä aina enemmän ja enemmän, ja suvakkien typeryys jää jalkoihin järjen tieltä. Nyt onkin jokaisen noustava matukapinaan, oli Odin tai ei. Mutta, kaikki kannatus Odineille!

      • group.of.gays

        Siis myönnät olevasi homoseksuaali! Loistavaa. Ensimmäinen kuka rehdisti tunnustaa. Tossa on kaverilla kyllä munat kohdallaan. Nyt vaan muitakin odineja tunnustamaan reilusti, vaikka se mitään muuta meidän muiden silmissä.


    • järkipuhuja

      Jokainen joka seuraa maailmantapahtumia muullakin tavoin kun Orimattilan Sanomia lukemalla on huomannut ettei pakolaisista ole ollut pienintäkään hyötyä missään minne ne ovat menneet. Pakolaisista on ollut pelkkää harmia tavalla tai toisella. Hyvä esimerkki pakolaisista on 90 luvun alussa saapuneet somalit joista on pelkkää riesaa eikä kotoutuminen onnistu vaikka osa niistä on asunut koko ikänsä Suomessa. Rikostilastoissa somalit ovat määräänsä suhteutettuna erittäin rikollista väkeä. Ei siis tarvitse olla ennustaja eikä asiantuntija kun voi sanoa että näistä Irakilaisista, Afgaaneista, Syyrialaisistakaan ei juuri kukaan tule koskaan sopeutumaan Suomeen. Tänne ei yksinkertaisesti kaivata islaminuskossa olevaa väkeä, sillä islam ei ole pelkästään uskonto vaan myös ideologia joka ei lähde kulumallakaan pois näistä joilla se on nyt uskontona/ideologiana.

      • parantaha

        Olet rasistinen ihminen.Toivon että paranet oman hyvinvointisi tähden


      • Suvaitsevainenvai.Paskat

        Mikäs suvakille tuli, kun ei suvaitsekkaan? Suvaitsevaisethan suvaitsevat vain ja ainoastaan omia ajatuksiaan eikä suvaitse muiden, joten olet täysin suvaitsematon rasisti.


      • homoutesi.on.ok
        Suvaitsevainenvai.Paskat kirjoitti:

        Mikäs suvakille tuli, kun ei suvaitsekkaan? Suvaitsevaisethan suvaitsevat vain ja ainoastaan omia ajatuksiaan eikä suvaitse muiden, joten olet täysin suvaitsematon rasisti.

        Kyllä minä sinun homoutesi suvaitsen.


      • Mitä_tampioita
        homoutesi.on.ok kirjoitti:

        Kyllä minä sinun homoutesi suvaitsen.

        Mitä ääliöitä täällä on. Jouduitko kuinka kovin pinnistelemään aivosolujasi ennen kuin sait tuon suollettua ulos? Ole ylpeä itsestäsi, kun sait edes tuonkin verran.


      • group.of.gays
        Mitä_tampioita kirjoitti:

        Mitä ääliöitä täällä on. Jouduitko kuinka kovin pinnistelemään aivosolujasi ennen kuin sait tuon suollettua ulos? Ole ylpeä itsestäsi, kun sait edes tuonkin verran.

        Taidat olla homo sinäkin.


    • tarmomäättä

      Onko tämä odienien joku uusi puolue vai miksi sen kannatus on korkeaa Orimattilalaisten keskuudessa?

      • jarmomäättä

        Mikä tämä odien oikein on en ole ennen kuulutkaan. Varmaan joku henna juttu kun niin on salainen.


      • jormamäättä

        Keitä siellä ompi ehokkaana jotta tietää ajossa valita kunnon päättäjiä valtuustoon. Nimiä näkyviin vaan reiluustina.


    • patumäättä

      Onko Odinienit Hennan puolesta? jos on niin saavat meidän perheen kaikki äänet. Hyvä kun saadaan sinne jo valmiit partiot.

    • Odinin_aisankannattajat

      Väkiluku n. 16 000, muuttotappiokunta ilman mahanmuuttajien sijoitusta paikkakunnalle.
      Maahanmuuttokriitikot (5 hlö.) löytyvät kylän baareista umpijuovuksissa päiväsaikaan.

      Orimattila on mukana Päijät-Hämeen Maahanmuutto-ohjelmassa 2016-2020.

      Alipi - Alueellinen Integraatiopalvelupiste - Regional Intergration Service Point

      Alipi tarjoaa maahanmuuttoon liittyviä ohjaus-, neuvonta- ja asiantuntijapalveluita.
      Alipin palvelunumero Orimattilan asukkaille on 03 818 3195

      • Vadenblick

        Siinäpä vieraannuttu todellisuudesta perusteellisesti,vain alkoholistit julkeaa kyseenalaistaa tulijoiden todelliset syyt tänne änkeä ja etteivät tänne ikinä sopeutua aiokaan?yeah right..ikäväksesi tämäkin täysin selvinpäin kirjoitettu ja roskasakki ei Orimattilassa tai mitään muutakaan kuntaa auta kuin verojen kasvussa-hyödyt pyöreä nolla vaikka joku älykkö kuinka homoa hokisi..


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe