Kokeilun halu.

liuyjgyh

Mihin sieniin psilot voi sekoittaa ja miten tietää varmasti oikeat? Kuvien perusteella luulen tietävän mutta aina hyvät vinkit kelpaa. Mussuttaja kieltäjiltä en halua kuulla mitään.

Tässä on hieman samaa kuin kannabiksen eka kerrassa. Silloinkin otin asioista selvää ja harkitsin monta vuotta. Sieniä olen rehelliseti harkinnut kauemmin. Ja pitäähän porttiteoriaa tukea, vitsi.

Savuja on mennyt satunnaisesti 27 vuotta eikä koskaan ala-ikäisenä. Niin eiköhän tässä iässä kestä testata psilosybiinit. Lukemani perusteella myrkytystä ei tarvi pelätä. Psyykkeen kestävyys on ainoa todellinen vaara.

Omalla riskillä tietenkin ja pidän avoimen mielen. Että annan vaikutuksen tulla ja käsitän että mistä se johtuu. Ainoat vinkit mitkä kiinostaa on neuvoa miten erottaa psilot muista mahdollisesti samannäköisistä. Mitkään moraali tai varoitus puheet ei vaikuta eikä kiinnosta.

18

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xz2323

      kannattaa huumeet sekottaa vessanpytyn veden kanssa. heität wc pyttyyn ja painat nappulaa että vesi lähtee sekoittumaan siellä ja sitten vältyt psykoosilta.

      • haistapallihiki

        Tällä sivulla keskustellaan aineista, ei niiden pois heittämisestä. Voit ihan oikeasti häipyä huitsin nevadaan. Ketään ei kiinnosta tyhjä lässytys.


      • Jknkiinlo

        Oletko tietoinen että ne aineet on niin pieniä molekyylejä että vedenpuhdistamo ei saa kaikkea pois. Niitä aineita on siis pieniä määriä kraanavedessä.


    • leske
    • oodeekoo

      Suomet omat psilot kuulemma vahvempia kuin mitä monet muut. Itse pitkän harkinnan ja jännityksen jälkeen just kokeilin ensimmäistä kertaa sieniä.
      Erittäin jännä, mielenkiintoinen, mieltä avaava ja huikea kokemus. Kaikki oli niin jännää ja uutta. Ehdottomasti vielä uudemman kerran otan

      Turvallinen ympäristö ja seura kannattaa huomioida :) Mukavia reissuja

      • uikjughyfgtd

        Joo rauhallinen ympäristö löytyy. Tuosta ovatko suomalaiset sienet tehokkaapia en osaa sanoa kun en ole kokeillut mitään. Myönnän että vähän jännittääkin ajatus kokeilla. Ehkä niin kuuluukin olla? Mikäpä ei ensimmäisellä kerralla jännitä?

        Seksikin oli eka kerran todella jännää. Siitä on luvattoman kauan..Huh seuraava pyöreä luku on 50. Sviddu sama sienistä mähän alan olla vanha gubbe.


      • Ujoiiijki

        Olen vain foorumeita lueskellut, mutta ensikertalaiselle ei yli yhtä grammaa. Sekin saa ajatuksen lentämään kuin maniassa konsanaan, mutta isommat määrät potentioituu, kyse ei ole taso kerrallaan nousemisesta vaan koko ajatusrakennelmat voi purkautua ja mittasuhteet muuttua todella rajusti. Älä siis säikäytä itseltäsi paskoja housuun vaan ota iisisti kun kokeilet. Mä en syö psykedeelejä. Kokeilin luonnon sieniä nuorempana ja viekäkin spekuloin niitä juttuja.


      • Huuhiuj

        "Kaikki oli jännää ja uutta" Vai olisiko päinvastoin: kaikki on uutta ja puhdasta kuin aikuinen näkisi taas lapsen silmin. Spekulaatio.


    • idiootitrulaa

      Mä oon vetäny sienii. Ihan vitun siistii. Ckeein kanssa daijuillaan koko ajan

      • esfdgf

        Jos giikki käyttää sieniä niin sitten on pakko kieltäytyä niistä.


      • Yuuhuhju

        Jos giikki käyttää sieniä niin biiseissä ois edes jonkinlaista syvyyttä. Vaikka sen verran kuin Chisulla. Sori Chisu tää oli kohteliaisuus. Musta tuntuu että Cheekki tekee vaan rahaa, ei taidetta.


    • Niilo336

      Jeesus kiletää teiltä synnin. Olkaa kunnolla.

      • Uhuijijij

        Toi argumentti on huono, ja miksi se on huono, minä selitän:

        1) "Jeesus kieltää". Oliko Jeesus olemassa? Entä jos se oli huijari, siitä on yli 2000 vuotta. Jeesus kuoli ristillä, mitä se enää kieltää? Mikä on syntiä? Jumala loi raamatun mukaan ihmisen omaksi kuvakseen ja nämä kasvit ja eläimet. Raamattu ei puutu päihdepolitiikkaan.

        2) Särähtää korvaan kun joku sanoo "olkaa kunnolla". Aivan kuin oletusarvoisesti sieltä huutelisi joku pyhimys. Kysymys: "Oletko pettänyt puolisoasi? Kohteletko kaikkia ihmisiä kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan?


      • Hiihijik

        "if God is wise, why he still, when these false prophets call him friend? Why is he silent, Is he blind!? Are we abandoned in the end"


    • SieniMiesSienestää

      Twilightit on ihan parhaita.

    • TIIAPAPPA

      Mä oon samaa mieltä Niilon kanssa. Näköharhat ja matkat on valheen isästä.

      • Enkeli7

        Kyse on samasta jutusta kuin unet, mutta valveilla, niin että ihminen voi turvallisessa ympärissä toimia järjevästi ja onnistunut reissu voi aiheuttaa eheytymisen tunteen, ennakkoluulottomamman tavan suhtautua ihmisiin, sekä rakkauden tunteen joka voi kestää vuodenkin. "Kotoisin valheiden isästä?". Näitä käytetään myös nykyään terminaalipotilaille (vanhuksille) poistamaan kuilemanpelkoa koska ne saavat aikaan tunteen että elämä jatkuu ja ei se vanhuuteen kuoleminen ole vakavaa. Kaikki täältä lähtee. Ja tämä siis "Saatanan juoni?"


      • Guhjokko

        Vai onko ne Jumalasta? Heitin ajatuksen ilmaan. Kommentoikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe