naiset miten sinut iskettäisiin

sinua.isketään

niin miten sinut isketään ja mitä sanoja siihen vaaditaan riittääkö esim kaupassa että pyytäisi sinua kahville tai ulos ja pidätkö sitä pahana jos joku tuntematon tulee pyytämään sinua ulos

143

1572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adhd-makkara

      Jos vain on pokkaa, mut en suosittele.
      -Ensin kannattaa kysyä, Hei kaunokainen, mikähän mahtaa olla nimesi, kun en nää nimilappua ;)

      • Kannattaa myös kysyä: "Hei kaunokainen, kuinka vanha olet ja paljonko painat, moneko miehen käyttämä huora olet?"


    • sssttt

      Jos yllättäin päätät selän takaa hönkiä: ei hyvä.
      Jos olet henkilökuntaa: ei hyvä. En viitsis tulla enää kauppaan.
      Eka pitää luoda katsekontakti ja varmistaa onko ok lähestyä. Neito voi jossain tapauksissa olla ei vastaanottavaisella päällä ja saat ainoastaan murhaavan katseen ja seuraamukset jotka ei ole mukavia.

    • Eräkettu

      Anna pillua on toiminu tähänki asti..

      • m-i-e-s

        Kerran säälistä 20-vuoden ajalta oletan tai kerran kuusitoistavuotiaana. =P


      • Mä olen antanut pitkät tuolle lauseelle, ei kuulostanut edes hauskalta. :P


    • Nainen_28v

      Jaa. No. Baarissa tai kaupassa ei ole ikinä sinkkuaikana isketty niin että olisin lähtenyt mihinkään. Joskus iskettiin ihan ok mutta olin varattu.

      Tokassa lauseessa: "lähdetkö mun luo", ei todellakaan toimi.

      Inhimillisyys puree.

      • Eräkettu

        Et lähteny miehen kämpille kattoon sen SIMmejä?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Et lähteny miehen kämpille kattoon sen SIMmejä?

        Jos lähtisin niin mitä se mulle näyttäisi? :P


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Jos lähtisin niin mitä se mulle näyttäisi? :P

        Sen SIM-kortit...

        Ja sitten varmaan sen pilin. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sen SIM-kortit...

        Ja sitten varmaan sen pilin. :D

        Tolla iskulauseella en menis kattoo ees makkarin kattoa.


      • Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Tolla iskulauseella en menis kattoo ees makkarin kattoa.

        Entäs jos tulis heti kimppuun?

        Samantien kieltä suuhun. :D


      • 12121212

        Ei olla isketty baarissa eikä kaupassa. Etkä ole nettitreffeillä.

        Mistä ne lähemmäs 20 panoa sitten on kerätty? Ja vieläpä todella lyhyessä ajassa?


      • 12121212 kirjoitti:

        Ei olla isketty baarissa eikä kaupassa. Etkä ole nettitreffeillä.

        Mistä ne lähemmäs 20 panoa sitten on kerätty? Ja vieläpä todella lyhyessä ajassa?

        20 panoa lyhyessä ajassa? Ei sellaisesta ole ollut mitään puhetta. Olen harrastanut seksiä 16vuotiaasta alkaen muiden kuin itseni kanssa. Onko 12 vuotta lyhyt aika?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Entäs jos tulis heti kimppuun?

        Samantien kieltä suuhun. :D

        Riippuu varmaan kuka ja missä :D

        Jos ei ennalta tuntisi niin saattaisi nyrkki heilahtaa. :P


      • Tyyda
        Nainen_28v kirjoitti:

        20 panoa lyhyessä ajassa? Ei sellaisesta ole ollut mitään puhetta. Olen harrastanut seksiä 16vuotiaasta alkaen muiden kuin itseni kanssa. Onko 12 vuotta lyhyt aika?

        Mutta sinähän olet kertonut seurustelleesi suurimman osan aikuisiästäsi ja olet ollut vain lyhyitä pätkiä sinkkuna. Olet joko pettänyt helvetin ahneesti tai sitten olet saastainen huora.
        Kerro nyt ihan omin sanoim kumpi on totta.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Riippuu varmaan kuka ja missä :D

        Jos ei ennalta tuntisi niin saattaisi nyrkki heilahtaa. :P

        Naisethan tykkää päättäväisistä, hieman agressiivisista lähestymistavoista. ;D

        Saattaahaan sieltä vähän läpsyä tulla mutta ei muutakuin uutta yritystä putkeen. ;)


      • Tyyda kirjoitti:

        Mutta sinähän olet kertonut seurustelleesi suurimman osan aikuisiästäsi ja olet ollut vain lyhyitä pätkiä sinkkuna. Olet joko pettänyt helvetin ahneesti tai sitten olet saastainen huora.
        Kerro nyt ihan omin sanoim kumpi on totta.

        Onpas sulla hyvät vaihtoehdot.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Naisethan tykkää päättäväisistä, hieman agressiivisista lähestymistavoista. ;D

        Saattaahaan sieltä vähän läpsyä tulla mutta ei muutakuin uutta yritystä putkeen. ;)

        Jaahas. :D

        Kyllä mua kiinnostaa tietää kenen kanssa olen tekemisissä ennen kuin mitään ollaan tunkemassa minnekään.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Jaahas. :D

        Kyllä mua kiinnostaa tietää kenen kanssa olen tekemisissä ennen kuin mitään ollaan tunkemassa minnekään.

        No kato tuolla lailla rikotaan se jää..

        Sitte voidaan lähteä vaikka kuutamo kävelylle.. Meikä hoitaa sen viihdytys puolen. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No kato tuolla lailla rikotaan se jää..

        Sitte voidaan lähteä vaikka kuutamo kävelylle.. Meikä hoitaa sen viihdytys puolen. :D

        Sehän vedät nyt ku vanha romantikko " kuutamokävely" ;)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Sehän vedät nyt ku vanha romantikko " kuutamokävely" ;)

        Pitää vähän ulkoiluttaa ja jutustella sen kanssa rauhallisesti ennenkuin toteutetaan suunnitelman loppuvaihe. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Pitää vähän ulkoiluttaa ja jutustella sen kanssa rauhallisesti ennenkuin toteutetaan suunnitelman loppuvaihe. :D

        Se on tärkeä vaihe. ;)

        Vaikka päämäärä olisikin selkeä. :P

        Emmä ainakaan tykkää tuntea itseäni lihan palaksi. Jos tulee sellainen fiilis niin äänestän aika äkkiä jaloillani.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Se on tärkeä vaihe. ;)

        Vaikka päämäärä olisikin selkeä. :P

        Emmä ainakaan tykkää tuntea itseäni lihan palaksi. Jos tulee sellainen fiilis niin äänestän aika äkkiä jaloillani.

        Ei nyt varsinaisesti "lihan palaksi" mutta herkuksi kuitenki. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei nyt varsinaisesti "lihan palaksi" mutta herkuksi kuitenki. :D

        Jep, eli sellainen, joka vedetään nopeasti poskeen ja ollaan hetki tyytyväisiä ja sitten lähdetään santsikierrokselle. = lihanpala.

        Ei oo mun juttu olla se hetken huvi. :P kyl siinä tavoite ois olla kokonainen jälkiruoka vähintään.


      • minut.saa.seksillä
        Nainen_28v kirjoitti:

        Jep, eli sellainen, joka vedetään nopeasti poskeen ja ollaan hetki tyytyväisiä ja sitten lähdetään santsikierrokselle. = lihanpala.

        Ei oo mun juttu olla se hetken huvi. :P kyl siinä tavoite ois olla kokonainen jälkiruoka vähintään.

        jos itse ehdottaisin vaikka nopeastikkin niin en tarkoita sillä lihan palaa vaan silloin tykkään naisesta ja jos nainen antaa tai saan antaa naiselle niin kyllä nainen silloin vie sydämmeni ja hän saisi minusta iki oman miehen niin se jää naisen päätettäväksi haluaako minut vai ei ja jos en pidä naisesta niin seksiä en ehdota ja sen jälkeen minua ei näe koskaan mutta jos pidän niin haluan hänestä naisen itselleni


      • minut.saa.seksillä kirjoitti:

        jos itse ehdottaisin vaikka nopeastikkin niin en tarkoita sillä lihan palaa vaan silloin tykkään naisesta ja jos nainen antaa tai saan antaa naiselle niin kyllä nainen silloin vie sydämmeni ja hän saisi minusta iki oman miehen niin se jää naisen päätettäväksi haluaako minut vai ei ja jos en pidä naisesta niin seksiä en ehdota ja sen jälkeen minua ei näe koskaan mutta jos pidän niin haluan hänestä naisen itselleni

        Jeps. Noh. Moni ei tarkoita seksin ehdottelulla yhtään mitään. Toki on niitä miehiä jotka jahkaa ja jahkaa ja miettii että tuleeko liikaa tunteita, jos menee sänkyyn. Vaikea naisenkaan aina tietää mitä mies ajattelee, kun moni valehtelee, moni ei sano mitään, joku sitten puhuu yllättäenkin totta.


      • lento.suukko.lähti
        Nainen_28v kirjoitti:

        Jeps. Noh. Moni ei tarkoita seksin ehdottelulla yhtään mitään. Toki on niitä miehiä jotka jahkaa ja jahkaa ja miettii että tuleeko liikaa tunteita, jos menee sänkyyn. Vaikea naisenkaan aina tietää mitä mies ajattelee, kun moni valehtelee, moni ei sano mitään, joku sitten puhuu yllättäenkin totta.

        tämäpä poika tarkoittaa itse en osaa leikkiä naisen tunteilla enkä edes halua leikkiä itse olen helppo se on joko ollaan tai ei olla yhdessä niin se on jompi kumpi mutta nyt lopetan ilta vuoro kutsuu moikka kiva kaunis nainen


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Jep, eli sellainen, joka vedetään nopeasti poskeen ja ollaan hetki tyytyväisiä ja sitten lähdetään santsikierrokselle. = lihanpala.

        Ei oo mun juttu olla se hetken huvi. :P kyl siinä tavoite ois olla kokonainen jälkiruoka vähintään.

        No kato hoijethan homma, mennään suihkuun, suihkussa ehkä muhinoidaan lisää ja sitten puhtosina voidaan lähteä vaikka käymään jossaki..

        Pysyy ajatuski kasassa kun ei kauhea kiima päällänsä..

        Kyllä sie varmaan oot ihan mukavaa seuraa noin niinku yleensä. ;D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No kato hoijethan homma, mennään suihkuun, suihkussa ehkä muhinoidaan lisää ja sitten puhtosina voidaan lähteä vaikka käymään jossaki..

        Pysyy ajatuski kasassa kun ei kauhea kiima päällänsä..

        Kyllä sie varmaan oot ihan mukavaa seuraa noin niinku yleensä. ;D

        :D

        Riippuu varmaan keneltä kysyy. :DDD

        Joo ja niinhän se on, että ei ajatus oikein kulje, jos haluttaa niin että järki lähtee. Tuttu fiilis. Onneksi ei tule sitä kovin usein. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        :D

        Riippuu varmaan keneltä kysyy. :DDD

        Joo ja niinhän se on, että ei ajatus oikein kulje, jos haluttaa niin että järki lähtee. Tuttu fiilis. Onneksi ei tule sitä kovin usein. :D

        No oot naisellisena ja hihität mun jutuille.. Homma luistaa. :D


        Miehillä se taitaa olla jonku verran eri asia.. Vaikkei olis niin kova kiimakaan ja nainen istuu sun eteen haarat levällään niinkuin jätkällä... *Naps* ajatus menee poikki. :D

        Se on koko ajan päällänsä.. Naisilla on ne tietyt aikansa..


      • Eräkettu kirjoitti:

        No oot naisellisena ja hihität mun jutuille.. Homma luistaa. :D


        Miehillä se taitaa olla jonku verran eri asia.. Vaikkei olis niin kova kiimakaan ja nainen istuu sun eteen haarat levällään niinkuin jätkällä... *Naps* ajatus menee poikki. :D

        Se on koko ajan päällänsä.. Naisilla on ne tietyt aikansa..

        No siis toki on joskus mukavaa antaa miehen höpöttää ja pöpöttää ja viedä mukanaan. Joskus taas sit roolit menee toisin päin. Riippuu kenen kanssa on tekemisissä. :P

        No kyllähän ne halut saa hereille tarpeen tullen. Juttelee tuhmia tms. Ei se kamalasti vaadi. Tietty välillä haluttaa niin että ajatukset hyppii minne sattuu. Jopa häiritsevästi. Siihen tietty auttaa muukin kuin seksi jonkun kanssa.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        No siis toki on joskus mukavaa antaa miehen höpöttää ja pöpöttää ja viedä mukanaan. Joskus taas sit roolit menee toisin päin. Riippuu kenen kanssa on tekemisissä. :P

        No kyllähän ne halut saa hereille tarpeen tullen. Juttelee tuhmia tms. Ei se kamalasti vaadi. Tietty välillä haluttaa niin että ajatukset hyppii minne sattuu. Jopa häiritsevästi. Siihen tietty auttaa muukin kuin seksi jonkun kanssa.

        Ootkos hirveä höpöttäjä? :)

        Nainen erittää kaikennäkösiä hormoneja.. Menee itekki sekasin jos nainen on ihan kiimanen. :D

        Sähköalalla on sellanen vanha viisaus.. "älä koske sähkölaitteeseen kun olet märkä".


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ootkos hirveä höpöttäjä? :)

        Nainen erittää kaikennäkösiä hormoneja.. Menee itekki sekasin jos nainen on ihan kiimanen. :D

        Sähköalalla on sellanen vanha viisaus.. "älä koske sähkölaitteeseen kun olet märkä".

        "Sähköalalla on sellanen vanha viisaus.. "älä koske sähkölaitteeseen kun olet märkä". "

        Mä luulin että se oli "(älä) koske sähkömieheen kun olet märkä!"


      • Ehdotus.sinulle
        Eräkettu kirjoitti:

        Ootkos hirveä höpöttäjä? :)

        Nainen erittää kaikennäkösiä hormoneja.. Menee itekki sekasin jos nainen on ihan kiimanen. :D

        Sähköalalla on sellanen vanha viisaus.. "älä koske sähkölaitteeseen kun olet märkä".

        Ottakaa jo huone.. Tuolta akalta saat satavarmasti, helpporeikä kun on.


      • scrg kirjoitti:

        "Sähköalalla on sellanen vanha viisaus.. "älä koske sähkölaitteeseen kun olet märkä". "

        Mä luulin että se oli "(älä) koske sähkömieheen kun olet märkä!"

        Kateellisten tilitystä. ;D


      • Ehdotus.sinulle kirjoitti:

        Ottakaa jo huone.. Tuolta akalta saat satavarmasti, helpporeikä kun on.

        No älä ny..

        Ihan normaali nainen se on. :)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ootkos hirveä höpöttäjä? :)

        Nainen erittää kaikennäkösiä hormoneja.. Menee itekki sekasin jos nainen on ihan kiimanen. :D

        Sähköalalla on sellanen vanha viisaus.. "älä koske sähkölaitteeseen kun olet märkä".

        Kyl mä välillä höpötän todella paljonkin. Toiset tykkää ja toiset ei. Sitten kun istun hiljaa nurkassa niin tietää että joku on pielessä tai ujostuttaa liikaa. :D

        Töissä olen myös tottunut puhumaan paljon viime vuosina.

        Joo no kylhän nyt toki miehenkin kiima on tarttuvaista. :P :D :)


      • Ehdotus.sinulle kirjoitti:

        Ottakaa jo huone.. Tuolta akalta saat satavarmasti, helpporeikä kun on.

        Aika moni on sitä mieltä että en ole helppo. :P

        Totuus varmaan löytyy jostain välimaastosta.

        ...Hommataan, hommataan.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kyl mä välillä höpötän todella paljonkin. Toiset tykkää ja toiset ei. Sitten kun istun hiljaa nurkassa niin tietää että joku on pielessä tai ujostuttaa liikaa. :D

        Töissä olen myös tottunut puhumaan paljon viime vuosina.

        Joo no kylhän nyt toki miehenkin kiima on tarttuvaista. :P :D :)

        Ujostuttaa.. :D Söpöä.

        Vähän niinkuin hevostenkin kanssa..

        Kiimanen tamma menee ohi niin sun oris karkaa käsistä. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Aika moni on sitä mieltä että en ole helppo. :P

        Totuus varmaan löytyy jostain välimaastosta.

        ...Hommataan, hommataan.

        Pakun taakse vaan patja ja petikamppeet..

        Sitten jonnekki hiljaseen halliin parkkiin. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ujostuttaa.. :D Söpöä.

        Vähän niinkuin hevostenkin kanssa..

        Kiimanen tamma menee ohi niin sun oris karkaa käsistä. :D

        Jaaaaa riippuu ihan miehestä onko naisen ujous jees vaiko ei. Jos toivoo jotain konetason dominaa joka kusee pyynnöstä niin ei löydy täältä. :P

        Koirat ja monet muut eläimet nyt on ihan kiimansa vietävissä. Pökkivät mitä sattuu. Ei aina väliä onko ees lajitoveri. Kyllä jotku ihmisetkin vaikuttaa olevan sellaisia. :P


      • Eräkettu kirjoitti:

        Pakun taakse vaan patja ja petikamppeet..

        Sitten jonnekki hiljaseen halliin parkkiin. :D

        Ei mulla oo pakua, byhyy!


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Jaaaaa riippuu ihan miehestä onko naisen ujous jees vaiko ei. Jos toivoo jotain konetason dominaa joka kusee pyynnöstä niin ei löydy täältä. :P

        Koirat ja monet muut eläimet nyt on ihan kiimansa vietävissä. Pökkivät mitä sattuu. Ei aina väliä onko ees lajitoveri. Kyllä jotku ihmisetkin vaikuttaa olevan sellaisia. :P

        Siis dominahan on se käskyttäjä.. Se ei kuse pyynnöstä. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei mulla oo pakua, byhyy!

        Mulla on..

        Sinne mahtuu sänky just soppelisti. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Siis dominahan on se käskyttäjä.. Se ei kuse pyynnöstä. :D

        Yleensä domina toteuttaa fantasioita........... en nyt lähe tästä enempää puhumaan. :DDD


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mulla on..

        Sinne mahtuu sänky just soppelisti. :D

        Sithän sinne ei mahu mitään muuta!

        Enpä oo ikinä kokeillu pakussa. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Yleensä domina toteuttaa fantasioita........... en nyt lähe tästä enempää puhumaan. :DDD

        Niin mutta se on käskyttäjä... ;)

        Ite voisin olla SS-upseeri ja se nainen on juutalaishuora. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Sithän sinne ei mahu mitään muuta!

        Enpä oo ikinä kokeillu pakussa. :D

        Kyllä sinne mahtuu eväät, matkatavarat, polkupyörät jne. grilli. :D

        Pakussa on mukava nussia.. Voi vaikka laittaa parkkiin johonki julkiselle paikalle jos haluaa "jännitystä". :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin mutta se on käskyttäjä... ;)

        Ite voisin olla SS-upseeri ja se nainen on juutalaishuora. :D

        No johan on jutut! Kaasukammioon kun seksi on paskaa?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä sinne mahtuu eväät, matkatavarat, polkupyörät jne. grilli. :D

        Pakussa on mukava nussia.. Voi vaikka laittaa parkkiin johonki julkiselle paikalle jos haluaa "jännitystä". :D

        Hih. :D

        Joooo henkilöautossa on vähän liikaa ikkunoita. :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Hih. :D

        Joooo henkilöautossa on vähän liikaa ikkunoita. :P

        Henkilöauto on pikkasen liian pieni. :D

        Ei ainakaan yks pariskunta välittäny vaikka muut näki kun kuksivat autossaan parkkialueella..

        Katoin siinä jonku aikaa kun oli sen verran kuuma se typykkä. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        No johan on jutut! Kaasukammioon kun seksi on paskaa?

        No eihän sitä nyt tappamaan ruveta.. Pilais koko homman. :D

        Muita kevyitä rankaisukeinoja. ;)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Henkilöauto on pikkasen liian pieni. :D

        Ei ainakaan yks pariskunta välittäny vaikka muut näki kun kuksivat autossaan parkkialueella..

        Katoin siinä jonku aikaa kun oli sen verran kuuma se typykkä. :D

        Joo, mä en kyl saa siitä kiksejä, jos joku kattelee vieressä. :D

        Mielummin olen ihan kahden kesken sit vaikka jossain pusikossa autossa, jos ei muuten onnaa. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo, mä en kyl saa siitä kiksejä, jos joku kattelee vieressä. :D

        Mielummin olen ihan kahden kesken sit vaikka jossain pusikossa autossa, jos ei muuten onnaa. :D

        No nää julkisella paikalla nussijat tykkää kun niitä joku kattoo..

        Itekki yritän raahata sen mun naisen jonnekki rauhaisampaan paikkaan.


    • Nainen_28v.ei.kirj

      Unohdin mainita että mua ei tarvitse kuin katsoa tietyllä tavalla niin alapää kostuu. Mä sitä kun olenkin nussinut kaikkien kanssa ketkä ovat vain kehdanneet pyytää, umpihuora kun olen.

      • dfgt

        Murhaava katse voi aiheuttaa virtsankarkailua ja housuunkusentaa. Pena-leidi rientää silloin apuun.


    • tarralenkkari161

      Minut isketään tutustumalla minuun pitkäjänteisesti ja olemalla ihana ihminen.

    • sdfgsdgb

      Naisia iskee vain se, että heistä kiinnostutaan. Ei niitä miehet oikeesti persoonina ja kehoina kiinnosta. Lienee aika tylsää kun ei pysty kiinnostumaan miehistä sillaan ku mies pystyy kiinnostuun naisista. Mies kestää sen ettei hänestä kiinnostuta ja pystyy lohduttautumaan sillä ja korvaamaan tuon epäkohdan siten että hänellä on loppumaton kyky kokea himoa naiseen. Nainen taas kestää sen ettei pysty kiinnostumaan miehestä, koska pystyy tuon luontaisen puutteensa korvaamaan siten että voi millon vaan laittautua niin kauniiksi ja luonnostaan myös elehtiä, ilmehtiä ja liikehtiä sillä tavalla että saa miehet taistelemaan huomiostaan. Tämä on Jumalan sana, onko vastahuomautuksia?

      • tarralenkkari161

        Höpöja puhelet.


      • hyppyhäntäheikki

        Siinä vaan yrität lohduttaa.....


    • ikiSinkku2016

      Jos ulkoiset puitteet on kunnossa, muuten ei kannata edes jutella naisille.

    • sitensaa

      Tarvii olla riittävän hyvä tyyppi ja KOHDELLA MUA HYVIN.

    • Ei varmaan mitenkään, ellei kaulimella. Joskus on yritetty, mutta ei oo tepsinyt. Mä oon itse valinnut mieheni. :)

      • ei_iskettävissä

        Mulla on vähän sama juttu. Oon täysin mahdoton iskettävä. Mä kiinnostun miehestä sitten kun on ENS muulla tavoin tutustuttu (esim työpaikalla tai kaverien kautta), niin että näen minkälainen se mies on ihan omana ittenään, eikä vain mua mielistellessään pillun kuvat silmissä.

        Iskeminen ei muhun tehoa koska ensinnäkin oon liian varovainen lähtemään tuntemattomien matkaan, eikä mua edes kiinnosta pelkkä seksi. Vaadin alussa aikaa paljon enemmän kuin suurin osa miehistä on valmiita antamaan ja iskeminen ylipäätään on vain sitä nopean vaikutuksen tekemistä, eikä muhun voi tehdä vaikutusta pinnallisilla asioilla, vaan vaikutun luonteesta. Ja luonne ei tuu iskemällä ilmi vaan vasta pitkän ajan kuluessa tuttavina.


      • Siis olet AINA ollut ns. aloitteellinen osapuoli?


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Siis olet AINA ollut ns. aloitteellinen osapuoli?

        Kyllä. Näin on päässyt käymään. Ei se alkuperäiseen suunnitelmaan kuulunut, mutta kun ei ne miehet mua oikeen ole tahtoneet nähdä ja huomata, niin on itse tarvinut tulla näkyviin. :)

        Tarkoitan nyt tosiaan niitä juuri joihin olen halunnutkin tutustua. Ja poissuljetaan ne kaksi jotka olen kirjeenvaihdolla löytänyt. Minä toki laitoin ilmoituksen johon he vastasi ja valitsin sieltä heidät. Kummankin eri kerralla eri vuosina. Mutta siinä voidaan jo kaiketi puhua molemmin puolisesta aloitteellisuudesta, toinen ilmoittaa, toinen vastaa ja saa vastineen. :)


      • ei_iskettävissä kirjoitti:

        Mulla on vähän sama juttu. Oon täysin mahdoton iskettävä. Mä kiinnostun miehestä sitten kun on ENS muulla tavoin tutustuttu (esim työpaikalla tai kaverien kautta), niin että näen minkälainen se mies on ihan omana ittenään, eikä vain mua mielistellessään pillun kuvat silmissä.

        Iskeminen ei muhun tehoa koska ensinnäkin oon liian varovainen lähtemään tuntemattomien matkaan, eikä mua edes kiinnosta pelkkä seksi. Vaadin alussa aikaa paljon enemmän kuin suurin osa miehistä on valmiita antamaan ja iskeminen ylipäätään on vain sitä nopean vaikutuksen tekemistä, eikä muhun voi tehdä vaikutusta pinnallisilla asioilla, vaan vaikutun luonteesta. Ja luonne ei tuu iskemällä ilmi vaan vasta pitkän ajan kuluessa tuttavina.

        Juuri näin, ihan samoista syistä itsekään en ole ollut iskettävissä. Ekaa poikaystävää lukuunottamatta olen tutustunut viivytellen miehiin. Sittenkin vielä haukannut joskus hatullisen, mutta olen kuitenkin todennut että pelkän seksin merkeissä mua ei saanut kukaan liikkumaan minnekään.

        Eikä saisi vieläkään. Vielä huonommin kuin ennen. En tosiaan kanssa ole ollut enkä olisi vieläkään iskettävissä (sinkkunakaan). Tai olen sitten itse tehnyt siirtoni sitä miestä kohti, josta olen ollut kiinnostunut. Joko onnistuen tai epäonnistuen. :)

        Luonne on se mikä sitten saa joko jäämään tai lähtemään.


      • sönkkö kirjoitti:

        Kyllä. Näin on päässyt käymään. Ei se alkuperäiseen suunnitelmaan kuulunut, mutta kun ei ne miehet mua oikeen ole tahtoneet nähdä ja huomata, niin on itse tarvinut tulla näkyviin. :)

        Tarkoitan nyt tosiaan niitä juuri joihin olen halunnutkin tutustua. Ja poissuljetaan ne kaksi jotka olen kirjeenvaihdolla löytänyt. Minä toki laitoin ilmoituksen johon he vastasi ja valitsin sieltä heidät. Kummankin eri kerralla eri vuosina. Mutta siinä voidaan jo kaiketi puhua molemmin puolisesta aloitteellisuudesta, toinen ilmoittaa, toinen vastaa ja saa vastineen. :)

        Aina jos on ollut haku päällä, että olis kiva löytää joku ja tutustua, niin olen koko laittanut ilmoituksen lehteen tai deittinettiin. Tai tsuumaillut ympäristöstäni, välillä kyllä ihan tuurilla on menty ja löydetty kaveripohjalla, ilman että on hakukaan ollut päällä. Kuten tämä nykyinen. :)


      • Meikä torjuis heti jos lähestyisit vaan seksin takia. ;D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Meikä torjuis heti jos lähestyisit vaan seksin takia. ;D

        Ai mut vai? Oikein! Niin pitääkin tehdä. Nimittäin se olisi edesvastuutonta, sillä olisin luultavasti huumattu tai lyönyt pääni jonnekin ja saanut trauman joka sotkee toimintatapojani. Ja sellaisessa kunnossa oleva pitääkin aina torjua ja viedä hoitoon, sairaalaan. Ja ilmoittaa omaisille, hae se sieltä pois se on nyt seonnu ihan tykkänään. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Ai mut vai? Oikein! Niin pitääkin tehdä. Nimittäin se olisi edesvastuutonta, sillä olisin luultavasti huumattu tai lyönyt pääni jonnekin ja saanut trauman joka sotkee toimintatapojani. Ja sellaisessa kunnossa oleva pitääkin aina torjua ja viedä hoitoon, sairaalaan. Ja ilmoittaa omaisille, hae se sieltä pois se on nyt seonnu ihan tykkänään. :)

        :D

        Ooksie tuossa kuvassa?


      • Eräkettu kirjoitti:

        :D

        Ooksie tuossa kuvassa?

        Olen, mutta se on jo vanha kuva. Mulla on tuossa pitkä tukkakin vielä. Nyt on kynitty kananperse tukka, tätitukka vissiin. :D

        Eilen juteltiin pullukkuudesta ja kurillani tempaisin sitten kasvokuvan pulleasta itsestäni profiiliin. Eihän siitä vieras ehkä näe sitä mitä minä näen. Pulleita poskia jne. Muutenkin aika epäselvä kaikenkaikkiaan. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Olen, mutta se on jo vanha kuva. Mulla on tuossa pitkä tukkakin vielä. Nyt on kynitty kananperse tukka, tätitukka vissiin. :D

        Eilen juteltiin pullukkuudesta ja kurillani tempaisin sitten kasvokuvan pulleasta itsestäni profiiliin. Eihän siitä vieras ehkä näe sitä mitä minä näen. Pulleita poskia jne. Muutenkin aika epäselvä kaikenkaikkiaan. :)

        Kaunis kasvoinen.. Symmetriset. ;)

        Kauniit silmät..

        Kyllä tuosta nyt sen verran näkee. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kaunis kasvoinen.. Symmetriset. ;)

        Kauniit silmät..

        Kyllä tuosta nyt sen verran näkee. :D

        Kiitos, miten sen nyt sanoisi töksäyttämättä. Jostain syystä uskon, että sä kyllä tajuat kun sanon, että mun on vaikeaa ottaa kehuja vastaan. Se on mun luonteessa "vika". Mä en ole tottunut olemaan avoimesti kehuttuna. :)

        Harvoin kukaan on ylipäänsä kehunut, joten ei tunnu jotenkin luontevalle. Puhutaan jostain muusta mielummin. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Kiitos, miten sen nyt sanoisi töksäyttämättä. Jostain syystä uskon, että sä kyllä tajuat kun sanon, että mun on vaikeaa ottaa kehuja vastaan. Se on mun luonteessa "vika". Mä en ole tottunut olemaan avoimesti kehuttuna. :)

        Harvoin kukaan on ylipäänsä kehunut, joten ei tunnu jotenkin luontevalle. Puhutaan jostain muusta mielummin. :)

        Siis kaikki menee niin kauan hyvin, kun kukaan ei kehu mua ääneen. Tiivistettynä. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Kiitos, miten sen nyt sanoisi töksäyttämättä. Jostain syystä uskon, että sä kyllä tajuat kun sanon, että mun on vaikeaa ottaa kehuja vastaan. Se on mun luonteessa "vika". Mä en ole tottunut olemaan avoimesti kehuttuna. :)

        Harvoin kukaan on ylipäänsä kehunut, joten ei tunnu jotenkin luontevalle. Puhutaan jostain muusta mielummin. :)

        :D

        Sun sällitkään ei kehu sinua siinä seurusteluvaiheessa?


      • Eräkettu kirjoitti:

        :D

        Sun sällitkään ei kehu sinua siinä seurusteluvaiheessa?

        Eipä juuri. En mä jotenkin osaa sitä edes kaivatakaan. Kyllähän nykyinen joskus on sanonut jotain kaunista mm. ulkonäöstä, söpöä. Alkuvuosina etenkin. Mutta ei se nykyään kovin kehuskele. En ees odota kehumista. Joskus toki tuijottaa mua ja kapsahtaa kaulaan.

        Lähinnä nyt kertoo, että on onnellinen kun otin sen mun matkaani kulkemaan ja saa olla mun kulta. Mulle se kyllä merkkaakin enempi, kun ulkonäön kehuminen. :P


      • sönkkö kirjoitti:

        Eipä juuri. En mä jotenkin osaa sitä edes kaivatakaan. Kyllähän nykyinen joskus on sanonut jotain kaunista mm. ulkonäöstä, söpöä. Alkuvuosina etenkin. Mutta ei se nykyään kovin kehuskele. En ees odota kehumista. Joskus toki tuijottaa mua ja kapsahtaa kaulaan.

        Lähinnä nyt kertoo, että on onnellinen kun otin sen mun matkaani kulkemaan ja saa olla mun kulta. Mulle se kyllä merkkaakin enempi, kun ulkonäön kehuminen. :P

        Naiset yleensä tykkää kun kehutaan..

        Ehkä luulet että se on aina joku salajuoni. :)

        Jos sie oot laittanu jotain nättiä päälle tai meikannu ittes erityisen koreaksi.. Etkö siltikään halua kehuja?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Naiset yleensä tykkää kun kehutaan..

        Ehkä luulet että se on aina joku salajuoni. :)

        Jos sie oot laittanu jotain nättiä päälle tai meikannu ittes erityisen koreaksi.. Etkö siltikään halua kehuja?

        Emmää välitä, tulee vaan kiusaantunut olo. Kun ei se mun ulkonäkö mulle itselle ole mikään iso asia. Niin ei sitä osaa silleen ajatellakaan. En mä ole koskaan oikeen osannut ihastella itseäni. Muita kyllä helposti. :)

        Eiii, ei salajuoni ajatuksiakaan. Ei se vaan tunnu mitenkään tärkeälle. Mielummin kuulen kehuja jostain mitä olen tehnyt tai jos olen jonkun asian hoitanut mallikkaasti. Kai tää on joku persoona juttu?

        Ei mun mies välitä liioin meikkaamisesta, eikä varsinkaan mistään korkokengissä klopottamisesta tms. Se on aika epätyypillinen mies jossain asioissa, naismakukaan ei näytä olevan valtaosan misten maun mukaan. Siks se kai onkin mun mies. ;)


      • Ikis__M
        ei_iskettävissä kirjoitti:

        Mulla on vähän sama juttu. Oon täysin mahdoton iskettävä. Mä kiinnostun miehestä sitten kun on ENS muulla tavoin tutustuttu (esim työpaikalla tai kaverien kautta), niin että näen minkälainen se mies on ihan omana ittenään, eikä vain mua mielistellessään pillun kuvat silmissä.

        Iskeminen ei muhun tehoa koska ensinnäkin oon liian varovainen lähtemään tuntemattomien matkaan, eikä mua edes kiinnosta pelkkä seksi. Vaadin alussa aikaa paljon enemmän kuin suurin osa miehistä on valmiita antamaan ja iskeminen ylipäätään on vain sitä nopean vaikutuksen tekemistä, eikä muhun voi tehdä vaikutusta pinnallisilla asioilla, vaan vaikutun luonteesta. Ja luonne ei tuu iskemällä ilmi vaan vasta pitkän ajan kuluessa tuttavina.

        "Mulla on vähän sama juttu. Oon täysin mahdoton iskettävä. Mä kiinnostun miehestä sitten kun on ENS muulla tavoin tutustuttu (esim työpaikalla tai kaverien kautta), niin että näen minkälainen se mies on ihan omana ittenään, eikä vain mua mielistellessään pillun kuvat silmissä.

        Iskeminen ei muhun tehoa koska ensinnäkin oon liian varovainen lähtemään tuntemattomien matkaan, eikä mua edes kiinnosta pelkkä seksi. Vaadin alussa aikaa paljon enemmän kuin suurin osa miehistä on valmiita antamaan ja iskeminen ylipäätään on vain sitä nopean vaikutuksen tekemistä, eikä muhun voi tehdä vaikutusta pinnallisilla asioilla, vaan vaikutun luonteesta. Ja luonne ei tuu iskemällä ilmi vaan vasta pitkän ajan kuluessa tuttavina. "

        Aika mielenkiintoista että nainen joka toisaalla väittää minun etsivän vääristä paikoista (realistina en edes etsi) ja kertoo lapsettomia vapaita naisia olevan pilvin pimein itsekin täällä kuitenkin sitten myöntää olevansa mahdoton iskettävä muuten kuin pitkän tuttavuuden kautta ilmeisesti kuvitellen olevansa muka jokin poikkeus naiseksi. Tuollaisiahan ne kaikki kunnoliset naiset ovat ja helpolla saisi lutkia jotka ei kiinnosta niin että annahan lisää naisellisen hyviä kumppanin löytämisvihjeitä kun itsekin kai nyt ymmärrät tuon aiemman ohjeesi olevan täöysin epälooginen ja hanurista.


      • sönkkö kirjoitti:

        Emmää välitä, tulee vaan kiusaantunut olo. Kun ei se mun ulkonäkö mulle itselle ole mikään iso asia. Niin ei sitä osaa silleen ajatellakaan. En mä ole koskaan oikeen osannut ihastella itseäni. Muita kyllä helposti. :)

        Eiii, ei salajuoni ajatuksiakaan. Ei se vaan tunnu mitenkään tärkeälle. Mielummin kuulen kehuja jostain mitä olen tehnyt tai jos olen jonkun asian hoitanut mallikkaasti. Kai tää on joku persoona juttu?

        Ei mun mies välitä liioin meikkaamisesta, eikä varsinkaan mistään korkokengissä klopottamisesta tms. Se on aika epätyypillinen mies jossain asioissa, naismakukaan ei näytä olevan valtaosan misten maun mukaan. Siks se kai onkin mun mies. ;)

        No kyllä tuo kuvan nainen varmasti monelle kelpaa. ;)

        Meikä on aina ajatellu että ne kehut ja lahjat on joku pariutumisriitti jäänne homma noilta luolamiesajoilta.. Ja että naiset tykkää kun kehutaan..

        Kyllä ne kehut saattaa olla kiusaannuttavia varsinkin jos ei sano niitä oikein..


      • Eräkettu kirjoitti:

        No kyllä tuo kuvan nainen varmasti monelle kelpaa. ;)

        Meikä on aina ajatellu että ne kehut ja lahjat on joku pariutumisriitti jäänne homma noilta luolamiesajoilta.. Ja että naiset tykkää kun kehutaan..

        Kyllä ne kehut saattaa olla kiusaannuttavia varsinkin jos ei sano niitä oikein..

        Heh, emmää halua lahjojakaan. Olen joskus kuullut olevani perin erikoinen otus näiden seikkojen vuoksi. Ei mua tarvi lahjoa eikä mielistellä millään, mulle riittää hyvin kun kantaa vastuunsa ja antaa mun kantaa oman vastuuni. Rakastaa mua ja pysyy mun tukena kun tukea tarvin. Kuuntelee, puhuu halaa ja paijaa. Välillä muistaa sanoa, että kiva kun olet siinä mun kanssani.

        Ei mitään muodollisuuksia ja korulauseita tarvi rakkaudessa. Kyllä ne teot ja kaikki semmonen yhdessä tekeminen kertoo missä mennään. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Heh, emmää halua lahjojakaan. Olen joskus kuullut olevani perin erikoinen otus näiden seikkojen vuoksi. Ei mua tarvi lahjoa eikä mielistellä millään, mulle riittää hyvin kun kantaa vastuunsa ja antaa mun kantaa oman vastuuni. Rakastaa mua ja pysyy mun tukena kun tukea tarvin. Kuuntelee, puhuu halaa ja paijaa. Välillä muistaa sanoa, että kiva kun olet siinä mun kanssani.

        Ei mitään muodollisuuksia ja korulauseita tarvi rakkaudessa. Kyllä ne teot ja kaikki semmonen yhdessä tekeminen kertoo missä mennään. :)

        Nut tarvii taas liueta. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Heh, emmää halua lahjojakaan. Olen joskus kuullut olevani perin erikoinen otus näiden seikkojen vuoksi. Ei mua tarvi lahjoa eikä mielistellä millään, mulle riittää hyvin kun kantaa vastuunsa ja antaa mun kantaa oman vastuuni. Rakastaa mua ja pysyy mun tukena kun tukea tarvin. Kuuntelee, puhuu halaa ja paijaa. Välillä muistaa sanoa, että kiva kun olet siinä mun kanssani.

        Ei mitään muodollisuuksia ja korulauseita tarvi rakkaudessa. Kyllä ne teot ja kaikki semmonen yhdessä tekeminen kertoo missä mennään. :)

        No tarviit kuitenkin tollasta hellyys kehumista. :)


      • Ikis__M kirjoitti:

        "Mulla on vähän sama juttu. Oon täysin mahdoton iskettävä. Mä kiinnostun miehestä sitten kun on ENS muulla tavoin tutustuttu (esim työpaikalla tai kaverien kautta), niin että näen minkälainen se mies on ihan omana ittenään, eikä vain mua mielistellessään pillun kuvat silmissä.

        Iskeminen ei muhun tehoa koska ensinnäkin oon liian varovainen lähtemään tuntemattomien matkaan, eikä mua edes kiinnosta pelkkä seksi. Vaadin alussa aikaa paljon enemmän kuin suurin osa miehistä on valmiita antamaan ja iskeminen ylipäätään on vain sitä nopean vaikutuksen tekemistä, eikä muhun voi tehdä vaikutusta pinnallisilla asioilla, vaan vaikutun luonteesta. Ja luonne ei tuu iskemällä ilmi vaan vasta pitkän ajan kuluessa tuttavina. "

        Aika mielenkiintoista että nainen joka toisaalla väittää minun etsivän vääristä paikoista (realistina en edes etsi) ja kertoo lapsettomia vapaita naisia olevan pilvin pimein itsekin täällä kuitenkin sitten myöntää olevansa mahdoton iskettävä muuten kuin pitkän tuttavuuden kautta ilmeisesti kuvitellen olevansa muka jokin poikkeus naiseksi. Tuollaisiahan ne kaikki kunnoliset naiset ovat ja helpolla saisi lutkia jotka ei kiinnosta niin että annahan lisää naisellisen hyviä kumppanin löytämisvihjeitä kun itsekin kai nyt ymmärrät tuon aiemman ohjeesi olevan täöysin epälooginen ja hanurista.

        Niin ajattelin, että koko maailma on avoinna, jos haluat etsiä kenties muualtakin kuin suomesta. Eli silloin pilvin pimein on lapsettomia naisia. Se onko ne muuten hyviä ja sellaisia, kun hyvänä pidät taas on jo toinen juttu. :)

        Heh, en ajattele olevani poikkeus, mutta ehkä omalla tavallani hiukan poikkeava. Se mies määrä mistä olen valinnut miestä on kuitenkin tosi pieni. Kun ongelmana on ollut, että ottaa joko niitä kylän äänekkäimpiä ja silmin nähden retkuimpia tai valita niistä muista "kummajaisista", jotka ei niin naisten suosikkeja ole olleet.

        Niinpä niitä kummajaisia olen sitten lähestynyt enimmäkseen. Kuten sanottu joskus ei naisetkaan välttis halua kyläpyörää. Mutta joskus sellaisenkin saattaa luoda. :)


      • Eräkettu kirjoitti:

        No tarviit kuitenkin tollasta hellyys kehumista. :)

        No semmosta kyllä. Että tiiän olevani toiselle tärkeä. :)

        Mun mielestä vaan lahjat ja semmonen on tosiaan jäänne. Ei ne nyt huonoja ole, kuka niitä tarvii niin se tarvii. Mulla vaan on semmonen periaate, että ostetaan sitten kun jotakin oikeasti tarvitaan eikä vaan mieliksi. Eikä sen lahjan tarvi olla aina jouluna tai tiettynä päivänä, sen voi ostaa kun tarvii ostaa. Mielellään vielä jotain käytännöllistä, eikä mitään koruja tms. Mitä ei tarvi mihinkään. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        No semmosta kyllä. Että tiiän olevani toiselle tärkeä. :)

        Mun mielestä vaan lahjat ja semmonen on tosiaan jäänne. Ei ne nyt huonoja ole, kuka niitä tarvii niin se tarvii. Mulla vaan on semmonen periaate, että ostetaan sitten kun jotakin oikeasti tarvitaan eikä vaan mieliksi. Eikä sen lahjan tarvi olla aina jouluna tai tiettynä päivänä, sen voi ostaa kun tarvii ostaa. Mielellään vielä jotain käytännöllistä, eikä mitään koruja tms. Mitä ei tarvi mihinkään. :)

        No näyttäähän ne korut nätiltä päällä.. ;)

        Haluttaa nähä ne naisen päällä..

        Kyllä lahjatki saattaa osottaa että toinen on tärkeä.. :)


      • Eräkettu kirjoitti:

        No näyttäähän ne korut nätiltä päällä.. ;)

        Haluttaa nähä ne naisen päällä..

        Kyllä lahjatki saattaa osottaa että toinen on tärkeä.. :)

        Mulla on ne rumat tatuoinnit koruina. :D

        Kyllä mäkin korviksia käytän, mutta emmää muuten niin välitä. Ostan itse jos jotaki tarviin. Totta tuokin, ne on yksi tapa näyttää välittämistä. Mutta kun on sovittu ja yhteisymmärryksessä päätetty ettei tarvita lahjoja, niin sekin toimii. :)

        Nyt illanjatkoja, mua tarvitaan taas. Tulee morkkis, kun pönötän koneella näin kauan.


      • sönkkö kirjoitti:

        Mulla on ne rumat tatuoinnit koruina. :D

        Kyllä mäkin korviksia käytän, mutta emmää muuten niin välitä. Ostan itse jos jotaki tarviin. Totta tuokin, ne on yksi tapa näyttää välittämistä. Mutta kun on sovittu ja yhteisymmärryksessä päätetty ettei tarvita lahjoja, niin sekin toimii. :)

        Nyt illanjatkoja, mua tarvitaan taas. Tulee morkkis, kun pönötän koneella näin kauan.

        Jeps.. Hyvää illanjatkoa..

        Tuut kumminki kohta takas. :D

        Mitä tatuointeja sulla on?


      • Ikis__M
        sönkkö kirjoitti:

        Niin ajattelin, että koko maailma on avoinna, jos haluat etsiä kenties muualtakin kuin suomesta. Eli silloin pilvin pimein on lapsettomia naisia. Se onko ne muuten hyviä ja sellaisia, kun hyvänä pidät taas on jo toinen juttu. :)

        Heh, en ajattele olevani poikkeus, mutta ehkä omalla tavallani hiukan poikkeava. Se mies määrä mistä olen valinnut miestä on kuitenkin tosi pieni. Kun ongelmana on ollut, että ottaa joko niitä kylän äänekkäimpiä ja silmin nähden retkuimpia tai valita niistä muista "kummajaisista", jotka ei niin naisten suosikkeja ole olleet.

        Niinpä niitä kummajaisia olen sitten lähestynyt enimmäkseen. Kuten sanottu joskus ei naisetkaan välttis halua kyläpyörää. Mutta joskus sellaisenkin saattaa luoda. :)

        Ahaa eli siis nyt oikeastoon jo epäusuorasti myönnät että on oikeastaan täysin mahdotonta päästä tutustumaan ja saada kilttiä & kunnollista naista ainakaan Suomesta ja maailmaltakin se varmaan on haastellista koska siihen kunnolla tutustumiseen ei oikein ole ainakaan ihan livenä mahdollisuutta. Hyvä, tämän vain halusinkin selville että kyllä kaikki naisetkin oikeasti ymmärtää tilanteen olevan se kuin se on mutta sitä on vain hirveän hankala myöntää, ilmiesesti siksi että pelätään kilttien & kunnollisten miesten radikalisoituvan jos niille myönnetään olevan totuus se minkä ne jo tietävätkin. Ihminenhän on helppo pitää aisoissa jos sillä on hitunenkaan toivoa jäljellä mutta sitten kun se hitunenkin otetaan pois saattaa siitä helposti tulla mitään mistään välittämätön jihadisti kun toivoa paremmasta ei tosiaankaan ole.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Ahaa eli siis nyt oikeastoon jo epäusuorasti myönnät että on oikeastaan täysin mahdotonta päästä tutustumaan ja saada kilttiä & kunnollista naista ainakaan Suomesta ja maailmaltakin se varmaan on haastellista koska siihen kunnolla tutustumiseen ei oikein ole ainakaan ihan livenä mahdollisuutta. Hyvä, tämän vain halusinkin selville että kyllä kaikki naisetkin oikeasti ymmärtää tilanteen olevan se kuin se on mutta sitä on vain hirveän hankala myöntää, ilmiesesti siksi että pelätään kilttien & kunnollisten miesten radikalisoituvan jos niille myönnetään olevan totuus se minkä ne jo tietävätkin. Ihminenhän on helppo pitää aisoissa jos sillä on hitunenkaan toivoa jäljellä mutta sitten kun se hitunenkin otetaan pois saattaa siitä helposti tulla mitään mistään välittämätön jihadisti kun toivoa paremmasta ei tosiaankaan ole.

        Ei mahdotonta, mutta haastavaa. :)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jeps.. Hyvää illanjatkoa..

        Tuut kumminki kohta takas. :D

        Mitä tatuointeja sulla on?

        Juu ja meen taas, nukkuhommia. Luin sähköpostit ja samalla tietysti piti kirjautua katsomaan....addikti.

        :)

        On mulla, mutten paljasta mimmoset.


      • sönkkö kirjoitti:

        Juu ja meen taas, nukkuhommia. Luin sähköpostit ja samalla tietysti piti kirjautua katsomaan....addikti.

        :)

        On mulla, mutten paljasta mimmoset.

        No kerro ny ees missä paikoissa.. :D


      • sönkkö kirjoitti:

        Kyllä. Näin on päässyt käymään. Ei se alkuperäiseen suunnitelmaan kuulunut, mutta kun ei ne miehet mua oikeen ole tahtoneet nähdä ja huomata, niin on itse tarvinut tulla näkyviin. :)

        Tarkoitan nyt tosiaan niitä juuri joihin olen halunnutkin tutustua. Ja poissuljetaan ne kaksi jotka olen kirjeenvaihdolla löytänyt. Minä toki laitoin ilmoituksen johon he vastasi ja valitsin sieltä heidät. Kummankin eri kerralla eri vuosina. Mutta siinä voidaan jo kaiketi puhua molemmin puolisesta aloitteellisuudesta, toinen ilmoittaa, toinen vastaa ja saa vastineen. :)

        Okei. :p no siis mies varmaan on tehnyt aloitteen, jos nainen on "esillä" ja mies siihen reagoi. :) näin mä sen koen. :)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Okei. :p no siis mies varmaan on tehnyt aloitteen, jos nainen on "esillä" ja mies siihen reagoi. :) näin mä sen koen. :)

        Noissa 2 kirjeenvaihto hommeleissa joo. Olen laittanut ilmon ja mies vastannut ja pick up ne jotka kiinnostaa. Sitten jossain kohtaa olen sanonut että kai sitä voitais nähdäkin. :)

        Muissa taas, olen itse pyytänyt kahville tai ruvennut rupattelemaan. Mennyt tykö. Ehdottanut tutustumista. Miehet on sitten saaneet sanoa joko joo tai ei. ;)


      • Eräkettu kirjoitti:

        No kerro ny ees missä paikoissa.. :D

        Käsivarsissa ja yläselässä, vähän solisluun ja rinnan päällekin tulee siitä isommasta. Tyypilliset paikat. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Käsivarsissa ja yläselässä, vähän solisluun ja rinnan päällekin tulee siitä isommasta. Tyypilliset paikat. :)

        Ei ihan tyypilliset..

        Ei oo perseen tai pimpsan päällä mitään. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei ihan tyypilliset..

        Ei oo perseen tai pimpsan päällä mitään. :D

        Joo ei koskaan noihin paikkoihin. :)

        En kyllä muutenkaan ole koukussa tatuointeihin, nää on mitkä on ja ei yhtään enempää. Mitään suttua en halua katsella ja liika on liikaa.


      • sönkkö kirjoitti:

        Joo ei koskaan noihin paikkoihin. :)

        En kyllä muutenkaan ole koukussa tatuointeihin, nää on mitkä on ja ei yhtään enempää. Mitään suttua en halua katsella ja liika on liikaa.

        Onko niissä mikä teema?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Onko niissä mikä teema?

        Heh, kuin ne nyt noin kiinnostaa? :D


      • sönkkö kirjoitti:

        Noissa 2 kirjeenvaihto hommeleissa joo. Olen laittanut ilmon ja mies vastannut ja pick up ne jotka kiinnostaa. Sitten jossain kohtaa olen sanonut että kai sitä voitais nähdäkin. :)

        Muissa taas, olen itse pyytänyt kahville tai ruvennut rupattelemaan. Mennyt tykö. Ehdottanut tutustumista. Miehet on sitten saaneet sanoa joko joo tai ei. ;)

        Joo mä oon kyllä saanu tässä lähiaikoina niin ristiriitaisia merkkejä useammalta mieheltä että menny ihan mielenkiinto. :P vaikka yrittäs olla miten selkeä niin ei vaan aukee ja tulee kummallisia yllätyksiä.

        Missä kaikki selkeät miehet jotka ei "vaikeile"? Niin kuin että joo on joo ja ei on ei. Ikä kyllä tai ehkä tai katotaan tai sähelletään. Tai vittu mitä lie. :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo mä oon kyllä saanu tässä lähiaikoina niin ristiriitaisia merkkejä useammalta mieheltä että menny ihan mielenkiinto. :P vaikka yrittäs olla miten selkeä niin ei vaan aukee ja tulee kummallisia yllätyksiä.

        Missä kaikki selkeät miehet jotka ei "vaikeile"? Niin kuin että joo on joo ja ei on ei. Ikä kyllä tai ehkä tai katotaan tai sähelletään. Tai vittu mitä lie. :P

        *ikä = eikä


      • sönkkö kirjoitti:

        Heh, kuin ne nyt noin kiinnostaa? :D

        Kuhan kyselen.. Yritän hahmotella miltä ne näyttää.. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo mä oon kyllä saanu tässä lähiaikoina niin ristiriitaisia merkkejä useammalta mieheltä että menny ihan mielenkiinto. :P vaikka yrittäs olla miten selkeä niin ei vaan aukee ja tulee kummallisia yllätyksiä.

        Missä kaikki selkeät miehet jotka ei "vaikeile"? Niin kuin että joo on joo ja ei on ei. Ikä kyllä tai ehkä tai katotaan tai sähelletään. Tai vittu mitä lie. :P

        Pitäskö sanoa suoraan kaikki? :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Pitäskö sanoa suoraan kaikki? :D

        Tää on sitä suoraa puhetta:

        https://youtu.be/Rm_YysXNBdk

        Joku "tykkään susta" jättää liikaa tulkinnan varaa.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tää on sitä suoraa puhetta:

        https://youtu.be/Rm_YysXNBdk

        Joku "tykkään susta" jättää liikaa tulkinnan varaa.

        Miehän sanoin että anna pillua mutta sie sanoit että se ei toimi. :D

        Voiko tuota suorempaa olla..

        Semmoset lellittelyt ja hellittelyt tulee vasta jälkeenpäin jos nainen laittaa yritystä peliin ja on kiinnostava. ;D


      • 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

        *ikä = eikä

        Freudian slip?

        Ala katselemaan vanhempia miehiä. Ei ne urheilijapojat palauta sinua teiniksi. Kolmekymppinen yyhoo ja parikymppinen mies on sellainen yhdistelmä jossa toisella on selkeämpi visio tulevaisuudesta kuin toisella.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Miehän sanoin että anna pillua mutta sie sanoit että se ei toimi. :D

        Voiko tuota suorempaa olla..

        Semmoset lellittelyt ja hellittelyt tulee vasta jälkeenpäin jos nainen laittaa yritystä peliin ja on kiinnostava. ;D

        Hahahaa :D

        Sä sanoit vaan sanovas niin naisille yleensä!


      • 12121212 kirjoitti:

        Freudian slip?

        Ala katselemaan vanhempia miehiä. Ei ne urheilijapojat palauta sinua teiniksi. Kolmekymppinen yyhoo ja parikymppinen mies on sellainen yhdistelmä jossa toisella on selkeämpi visio tulevaisuudesta kuin toisella.

        Emmä halua olla teini!
        Teininä oli kamalaa!

        Parhaiten olen viihtynyt siinä 23 omassa elämässäni.

        Ja semmonen pari v mua nuorempi olis aika jees. :P

        Vanhaa guppaa en ota imemään kaikkia mehuja musta.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Hahahaa :D

        Sä sanoit vaan sanovas niin naisille yleensä!

        Älä takerru pikkuseikkoihin.. Sie sanoit että se ei toimi. :D

        Sie haluat suoruutta mutta sitten et haluakkaan.. Eihän susta ota selvää millään.

        ;)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Älä takerru pikkuseikkoihin.. Sie sanoit että se ei toimi. :D

        Sie haluat suoruutta mutta sitten et haluakkaan.. Eihän susta ota selvää millään.

        ;)

        Emmä nyt halua että joku tulee baarissa sanomaan että anna pillua. :D

        Eri asia jos mies on tuttu. :D

        Ei mussa ole mitään epäselvää. Selvää pässinlihaa. :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Emmä nyt halua että joku tulee baarissa sanomaan että anna pillua. :D

        Eri asia jos mies on tuttu. :D

        Ei mussa ole mitään epäselvää. Selvää pässinlihaa. :P

        Eka pitää esitellä ittensä ja sitte kysyä että mennääks nussimaan? :D

        Selvää naaras pässinlihaa. :D
        Ei tarkoittaa kyllä mutta ei aina.
        Suoruutta halutaan mutta ei aina.
        Melkein suora.

        ;)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Eka pitää esitellä ittensä ja sitte kysyä että mennääks nussimaan? :D

        Selvää naaras pässinlihaa. :D
        Ei tarkoittaa kyllä mutta ei aina.
        Suoruutta halutaan mutta ei aina.
        Melkein suora.

        ;)

        "Moi, mä oon Matti ja mulla on paku tossa pihalla. Miten ois pienet "ajelut"?" :P

        Semmonen suoruus että toinen jää vaan suu auki että wtf, ei ole suotavaa. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo mä oon kyllä saanu tässä lähiaikoina niin ristiriitaisia merkkejä useammalta mieheltä että menny ihan mielenkiinto. :P vaikka yrittäs olla miten selkeä niin ei vaan aukee ja tulee kummallisia yllätyksiä.

        Missä kaikki selkeät miehet jotka ei "vaikeile"? Niin kuin että joo on joo ja ei on ei. Ikä kyllä tai ehkä tai katotaan tai sähelletään. Tai vittu mitä lie. :P

        Jaa-a, minne ne miehet menneet on? Jos ne on ottaneet vaikean asenteen näin kesäkauden kunniaksi. :)

        Tommosille ehkä miehille voi sanoa, että tää tarjous ei ole kauan voimassa, ota tai jätä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kuhan kyselen.. Yritän hahmotella miltä ne näyttää.. :D

        Heh, ne näyttää tatuoinneilta. :D

        Arvaa teema.


      • sönkkö kirjoitti:

        Heh, ne näyttää tatuoinneilta. :D

        Arvaa teema.

        No kukkia. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No kukkia. :D

        Ettei hakaristejä ja pääkalloja? :>


      • sönkkö kirjoitti:

        Ettei hakaristejä ja pääkalloja? :>

        Hakaristi näyttäs hyvältä.. :D


      • sönkkö kirjoitti:

        Jaa-a, minne ne miehet menneet on? Jos ne on ottaneet vaikean asenteen näin kesäkauden kunniaksi. :)

        Tommosille ehkä miehille voi sanoa, että tää tarjous ei ole kauan voimassa, ota tai jätä.

        Yleensä oon vaan antanu asian olla sitten. :D

        Nuorena ehkä jakso kysellä enemmän perään, mutta nykyään en. Todennu että ei se ole sen arvoista. Yksi viesti ehkä, ja jos vastaus on jotain diipadapaa niin yritän unohtaa vaikka kuin sattus.

        Enkä meinaa vaan miesten vaikeiluita vaan sitä että semmonen sit on kiinnostunu, josta ei itse ole. :O


      • Eräkettu kirjoitti:

        Hakaristi näyttäs hyvältä.. :D

        "Norsu lentää lepakolla, huikkas muksu äsken ohi kävellessään lentosaurus lepakkona ja norsu sen niskassa. Jos haluaa pyöriä, sitten haluaa pyöriä." Äitiinsä tullu. <3 x)

        Joo, ei mulla ole mitään niin radikaalia. Olen tosiaan kukkaistyttö, joka tykkää perhosistakin. :)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Yleensä oon vaan antanu asian olla sitten. :D

        Nuorena ehkä jakso kysellä enemmän perään, mutta nykyään en. Todennu että ei se ole sen arvoista. Yksi viesti ehkä, ja jos vastaus on jotain diipadapaa niin yritän unohtaa vaikka kuin sattus.

        Enkä meinaa vaan miesten vaikeiluita vaan sitä että semmonen sit on kiinnostunu, josta ei itse ole. :O

        Luultavasti kaikista paras ratkaisu antaa olla vaan. Diipadaapasta kuitenkin varmaan välittyy sen tyypin lähtökohta, mistä voi päätellä että kannattaako kysellä enempää.

        Noniin, sekin vielä. :D

        Taitaa olla vähän niin, että mitä vähemmän koittaa jotain löytää, sitä varmemmin se sitten jostain löytyy?


      • sönkkö kirjoitti:

        Luultavasti kaikista paras ratkaisu antaa olla vaan. Diipadaapasta kuitenkin varmaan välittyy sen tyypin lähtökohta, mistä voi päätellä että kannattaako kysellä enempää.

        Noniin, sekin vielä. :D

        Taitaa olla vähän niin, että mitä vähemmän koittaa jotain löytää, sitä varmemmin se sitten jostain löytyy?

        Näin se on. Vaikee vaan jättää mitään "kohtalolle". Faktahan se on et varsinkin kun on lapsi niin kaikki aina olettaa että se mieskin on. Eli pitäisi roikkua siellä missä muutkin sinkut. Oonko käyny baarissa kaks kertaa tänä vuonna. :D et ei todellakaan mitään haku päällä pakko saada mies menoa. :D


      • sönkkö kirjoitti:

        "Norsu lentää lepakolla, huikkas muksu äsken ohi kävellessään lentosaurus lepakkona ja norsu sen niskassa. Jos haluaa pyöriä, sitten haluaa pyöriä." Äitiinsä tullu. <3 x)

        Joo, ei mulla ole mitään niin radikaalia. Olen tosiaan kukkaistyttö, joka tykkää perhosistakin. :)

        Kukka köynnöksiä?


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Näin se on. Vaikee vaan jättää mitään "kohtalolle". Faktahan se on et varsinkin kun on lapsi niin kaikki aina olettaa että se mieskin on. Eli pitäisi roikkua siellä missä muutkin sinkut. Oonko käyny baarissa kaks kertaa tänä vuonna. :D et ei todellakaan mitään haku päällä pakko saada mies menoa. :D

        Tiedän kyllä ton tunteen, kun on vaikeeta jättää mitään kohtalolle. Vaikeeta.

        Niin ne miehet olettaa, että sulla on mieskin kun kerta lapsikin? Tajusinko oikein? Nooh, anna koko mies homman olla ja baarit poissa pelistä, kyllä se sitten sut jonnekin ajaa kun se pakko alkaa tulla. :)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kukka köynnöksiä?

        Mjoooo-oo. Semmosta sielunmaisemaa. ;)


      • sönkkö kirjoitti:

        Mjoooo-oo. Semmosta sielunmaisemaa. ;)

        Ou rait..

        Semmonen kalevala aiheinen iso tatuointi olis semmonen mitä ite haluan..
        Koko olkapään kokonen.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ou rait..

        Semmonen kalevala aiheinen iso tatuointi olis semmonen mitä ite haluan..
        Koko olkapään kokonen.

        Ootko miettinyt mitä se tarkemmin olisi? Tuo sun profiilikuvasikin liittyy kalevalaan?


      • sönkkö kirjoitti:

        Ootko miettinyt mitä se tarkemmin olisi? Tuo sun profiilikuvasikin liittyy kalevalaan?

        Ukonkirves..

        Ukko on sama kuin ukkosenjumala Thor..

        Sitä muinais-symboliikkaa.. Pitäs ite piirtää jonkinlainen pohja valmiiksi..
        Siihen kuuluu jonkin sortin hakaristejäki..

        Mun mielestä Suomen muinaiskulttuuri on erittäin kiehtova. :)


      • kerrojosonnas
        Nainen_28v kirjoitti:

        Näin se on. Vaikee vaan jättää mitään "kohtalolle". Faktahan se on et varsinkin kun on lapsi niin kaikki aina olettaa että se mieskin on. Eli pitäisi roikkua siellä missä muutkin sinkut. Oonko käyny baarissa kaks kertaa tänä vuonna. :D et ei todellakaan mitään haku päällä pakko saada mies menoa. :D

        Voi olla haastavaa löytää 23v kolli isäks yh_lle


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ukonkirves..

        Ukko on sama kuin ukkosenjumala Thor..

        Sitä muinais-symboliikkaa.. Pitäs ite piirtää jonkinlainen pohja valmiiksi..
        Siihen kuuluu jonkin sortin hakaristejäki..

        Mun mielestä Suomen muinaiskulttuuri on erittäin kiehtova. :)

        Okei, se on semmonen. Mä mietin että joku kahva kuvassa on, tuli miekkakin mieleen. Mulla on kalevalat hiukan hukassa. Koulussa kyllä tahkottiin paljon kalevalaa, ala-asteella.

        Viikingit kans kiehtoo? :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Okei, se on semmonen. Mä mietin että joku kahva kuvassa on, tuli miekkakin mieleen. Mulla on kalevalat hiukan hukassa. Koulussa kyllä tahkottiin paljon kalevalaa, ala-asteella.

        Viikingit kans kiehtoo? :)

        Tottakai ne kiehtoo..

        Meikähän on ihan viikingin näkönen ja kokonen kaveri. :D

        Meikä on suomalainen joten mulla pitää olla suomalaiset tatuoinnit. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Tottakai ne kiehtoo..

        Meikähän on ihan viikingin näkönen ja kokonen kaveri. :D

        Meikä on suomalainen joten mulla pitää olla suomalaiset tatuoinnit. :D

        Heh, ja mä olen keijukainen joten mulla on kukkia ja pelhonen. :P

        Jees, kotihommat taas vartoo, joten palaillaan. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Tiedän kyllä ton tunteen, kun on vaikeeta jättää mitään kohtalolle. Vaikeeta.

        Niin ne miehet olettaa, että sulla on mieskin kun kerta lapsikin? Tajusinko oikein? Nooh, anna koko mies homman olla ja baarit poissa pelistä, kyllä se sitten sut jonnekin ajaa kun se pakko alkaa tulla. :)

        Pakko ei oo kuin kuolla. ;)

        (Syödä, juoda, nukkua, maksaa verot.)

        Niin. Pitäs varmaan lukee paidassa että "sinkkuäiti".

        Töissäkin eräs mies luuli varatuksi kun tuli puhe että on lapsi. En sitten lähtenyt korjaamaan asiaa, kun ei tullut luonnollista tilaisuutta.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Pakko ei oo kuin kuolla. ;)

        (Syödä, juoda, nukkua, maksaa verot.)

        Niin. Pitäs varmaan lukee paidassa että "sinkkuäiti".

        Töissäkin eräs mies luuli varatuksi kun tuli puhe että on lapsi. En sitten lähtenyt korjaamaan asiaa, kun ei tullut luonnollista tilaisuutta.

        Heh, pikkasen on pakkoja, mutta nekin on ihan pakkoja. :P

        Teetä paita tuolla tekstillä. Mulla oli joskus paita missä luki tikkukirjaimilla EPÄKUNNOSSA


      • kerrojosonnas kirjoitti:

        Voi olla haastavaa löytää 23v kolli isäks yh_lle

        Isäksi yh:lle? Kiitos, mulla on jo isä. :P


      • sönkkö kirjoitti:

        Heh, pikkasen on pakkoja, mutta nekin on ihan pakkoja. :P

        Teetä paita tuolla tekstillä. Mulla oli joskus paita missä luki tikkukirjaimilla EPÄKUNNOSSA

        Joo, tässä on saanu hyviä ideoita. :D

        Sinkkuäiti, milf... Ja muutama muu mitä en tässä halua jakaa. :D


    • Totuudenkertojatar

      Ihassama. En pidä pahana paitsi niitä jotka yrittää käydä liian iholle. Sattuneesta syystä mikään ei nyt tehoa, mutta jos ei syytä olisi niin tehoaisi varmaan simmottinen notta olisin jo itse huomannut ko. tyypin ja öögailtu jonkin aikaa ja olisi jo fiiliksiä. Sit on ihan sama mitä sanoo, jos panohommista heti avautuu niin ei välttis kelpais kuin panoksi, mut jos enemmänkin varovasti alotteloisi, niin voisi olla mahiksia enempäänkin. Tarkoituksellisen pitkä virke.

    • Luolasukeltaja

      Jos olisin nainen, niin ei mitenkään.

      Mutta jos Sönkkis sanoisi mulle go go, olisin jo menossa.

      ( Reps )

      • Luolasukeltaja

        Ai jumalauta tää Benidorm on hauska sarja.

        ( Naurua kippurassa)


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Ai jumalauta tää Benidorm on hauska sarja.

        ( Naurua kippurassa)

        Ei siellä muistaakseni noin hauskaa ollu.

        ( Reps )


    • hhhann

      Jos olisin näyttänyt miehelle "vihreää valoa" niin tykkäisin, että mies vain tulisi esittelemään itsensä ja rupeaisi juttelemaan. Kun pari sanaa olisi vaihdettu niin kahville voisi pyytää. Itse kyllä katselen miehiä joka paikassa ja toivon treffikutsuja.

      • perusteet.hukassa

        Mitä tarkoittaa vihreä valo, miten sen näytät? Kun luulen että mitään vihreitä valoja ei ainakaan itselleni lähetellä, olen mies 177cm/71kg.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe