Ystäväkö vain?

Ätsääs

Kaikki alkoi jo vuosia sitten. Enhän minä koskaan olisi uskonut että meidän välillä voisi olla yhtään mitään. Kumpikin tahoillamme naimisissa, mutta niin vain kävi.
Yksi kerta muutti aivan kaiken ja tätä on nyt jatkunut monta vuotta. Monta kertaa olemme päättäneet että tämä loppuu mutta joka kerta nämä lupaukset ovat olleet turhia. Nyt eteen on tullut uusi asia, minä olen rakastunut sinuun. Rakastan myös puolisoani aivan suunnattomasti mutta niin rakastan sinuakin. Rakastan teitä aivan eritavalla. Voiko kahta ihmistä rakastaa yhtä aikaa? Kun olen erossa sinusta, se tuntuu pahalla. Sinun seurassa on mukava ja hyvä olla. Kun olen puolisoni kanssa on siinäkin hyvä ja mukava olla. Välillä tulee aikoja että minä kaipaan sinua suunnattomasti. Olet silloin mielessä pitkin päivää. Tulee myös hetkiä kun vihaan sinua. On aikoja etten ajattele sinua ollenkaan, mutta siltikin rakastan. Vai onko rakkaus liian vahva sana kuvaamaan tätä tunnetta? Me olemme ystäviä, mutta minulle olet myös paljon enemmän kuin ystävä.

15

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • friends4ever4sure

      En osaa sanoa. Olisikin sen mun ystävän kirjoittama.
      Ystävyys on syvempää,se säilyy aina. Rakkautta jos ilman toista ei voi kuvitella elämää. Kiintymys,tottumus ja rakkaus on eri asioita.

      • friend4ever4sure

        Äh. En pysty sanoin ehkä kertomaan.
        Pelkkä ajatus toisesta tuo hymyn huulille ja perhonen vatsassa herää kun toisen näkee.


      • pidänpeukkuja

        Tuo on enemmän kuin ystävyyttä tai riippuu tietty ihmisestä. Kannattaa kertoa se toiselle, jos toinen vaikka tuntisi samoin, et voi tietää kertomatta.


    • onkopettämistä

      Puolisot ei ilmeisesti tiedä teidän ns. Ystävyydestä? Eivät asiaa ehkä hyväksy.

      • Ätsääs

        friends4ever4sure, voi kun oisit juuri se minun ystävä...
        Toivon kovasti että tämä meidän ystävyys säilyy, vaikka on hetkiä jolloin toivon että olisit minulle enemmän. En voi, enkä halua kuvitella elämääni ilman häntä. Juuri nuo tunteet, ajatus hänestä ja hymyilen. Kun näen hänet vatsassa velloo, kuin näkisi ensimmäistä kertaa. Ja kuten arvata saattaa, puolisot eivät tiedä ja toivon etteivät koskaan saa tietääkään. Kumpikin tahoiltamme rakastamme puolisoitamme todella paljon. En tiedä toisesta osa puolesta mutta minä rakastan myös häntä.


      • friends4ever4sure
        Ätsääs kirjoitti:

        friends4ever4sure, voi kun oisit juuri se minun ystävä...
        Toivon kovasti että tämä meidän ystävyys säilyy, vaikka on hetkiä jolloin toivon että olisit minulle enemmän. En voi, enkä halua kuvitella elämääni ilman häntä. Juuri nuo tunteet, ajatus hänestä ja hymyilen. Kun näen hänet vatsassa velloo, kuin näkisi ensimmäistä kertaa. Ja kuten arvata saattaa, puolisot eivät tiedä ja toivon etteivät koskaan saa tietääkään. Kumpikin tahoiltamme rakastamme puolisoitamme todella paljon. En tiedä toisesta osa puolesta mutta minä rakastan myös häntä.

        Oletko itse n vai m?


      • Ätsääs

        Entäs sinä?


      • hymiöhymiö
        Ätsääs kirjoitti:

        Entäs sinä?

        En mäkään taida tietää... 😀


      • friends4ever4sure
        Ätsääs kirjoitti:

        Entäs sinä?

        No en ole toinen


    • friends4ever4sure

      Et voi yhtään tarkentaa edes sukupuolta? Puolittuisi 5 milj. Mahdollista kirjoittajaa...ai niin,ehkä vaan 2-3 milj. On naimisissa...

      • kaikki_tyyni

        Koska itse voisin kirjoittaa täysin samoin, villi veikkaus ja arvaus, että naisten kommentointia


      • komppaan

        Samaa mieltä


    • Ätsääs

      Minä arvaan että sinä olet nainen kuten minäkin, friends4ever4sure.
      Ja aika hyvin arvattu kaikki-tyyni sekä komppaan.
      Tässä nyt on taas mennyt monta viikkoa ettei toisesta ole kuulunut, sinä olet ollut mielessä useasti. Minä en aio olla se joka laittaa viestiä, toivon sinun ottavan yhteyttä. Jos sinä et sitä tee niin en sitä tee minäkään. Normaalisti minä olen ollut se joka sinuun yhteyttä ottaa mutta nyt on toisin. Hammasta purren, ikävässä velloen en ota yhteyttä.

      • friends4ever4sure

        Niin samassa veneessä. Ei voi muuta sanoa. ☺


    • sydämenipohjasta

      kuin myöskin ,,on vain yksi jota ei voi unohtaa ,vaikka meillä ei ole ollutkaan mitään suhdetta.mut todella hyvä ystävä hän on ollut minulle..olin jo aivan masentunut kun hän tuli elämääni ..kiitos hänelle sain tutustua sinuun ja purkaa sydäntäni , samalla kävi kuin kävi rakastuin tuohon mieheen,,,jo vuosia sitten..antaisin mitä vain että saisin tuon miehen elämääni,,,joka tuskin toteutuu,,minun rakkaus tuohon mieheen ei koskaan sammu..kauhea ikävä on kokoajan ,mietin sinua päivittäin,kumpa edes näkisin sinua,ja saisin halata..............................aikaa on taas kulunut jo useampi kuukausi kun viimeksi nähtin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe