Mistä löytäisi tatuoimattoman naisen?

kuvat.on.syvältä

Tatuoitu nainen on kamalan näköinen! Haluan että kumppanini iho on kuvittamaton. Mistä enää nykyään löytää naisen jolla ei ole kuvia tai joka ei suunnittele niitä ottavansa?

65

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ergergert

      Haittaako jos on tatskoja joissain varsin vähän auringonvaloa ja ihmissilmän huomiota saavissa paikoissa, kuten kainaloissa, perseposkien sisäsivuilla, jalkapohjissa, posken limakalvolla, takatukan takana, korvalehden takana...?

    • meni.jo.ne.ajat

      Ei valitettavasti enää juuri löydy.

    • rthty

      mistä löytäisi trampoliinittömän lapsiperhe-pihan....

    • fdhtry

      Synnytyslaitoksilla ja vanhainkotien vuodeosastoilla voisi olla aika paljon tatskattomia

    • oonnähnyt

      Vai tatuoitu nainen. Monen miehen ihoon on tatuoitu nainen.

      • tähtityttönainen

        Tässä on yksi. En halua suttuja kauniiseen ihooni. Myös kaikki muu on luomua, vaikka epäilijöitäkin on löytynyt......mahtavat tisut ja paksut huulet, sekä paksu tukka kun on omasta takaa... :D


    • Katuvainen

      Pieni ja nätti tatuointi ei ihmistä pahenna.Esim. Tatuoitu ruusu ei kuidu koskaan.

      • ewrgert

        Mutta se voi venyä kuin salvadoor dalin kellot Muiston pysyvyys-maalauksessa, eritotenkin varsinki mikäli jos se tatskataan tissiin, palliin, alliin, häppäriin, silmäpussiin tai kaulahelttaan


      • eiväliää
        ewrgert kirjoitti:

        Mutta se voi venyä kuin salvadoor dalin kellot Muiston pysyvyys-maalauksessa, eritotenkin varsinki mikäli jos se tatskataan tissiin, palliin, alliin, häppäriin, silmäpussiin tai kaulahelttaan

        Onko sillä merkitystä jos venyy. Ihminen ikääntyy ja iho voi venyä. Niin myös tuo tatuoitu ruusu vanhenee ihon myötä. Tulevaisuuden vanhainkodeissa ei kukaan enää kiinnitä huomiota noihin ikääntyneisiin tatuointeihin koska ne on arkipäivää silloin.


      • tatskatonsaatanasta

        se on vanhuksella ku joku haalistunut paska suhru


      • eiväliää
        tatskatonsaatanasta kirjoitti:

        se on vanhuksella ku joku haalistunut paska suhru

        Silläpä juuri ei ole enää merkitystä onko paska suhru vai mikä. Hoitokodissa hoitajat voi laittaa vaikka ison laastarin päälle jos silmää häiritsee. Paska suhru tatuointi ei ole silloin enää yhden vanhuksen juttu vaan joka toisella on näitä tulevaisuudessa.


    • kuvat.on.syvältä

      Tatuointi iso tai pieni antaa naisesta halvan lutkahtavan mielikuvan en kumppaniksi ottaisi panisin kyllä kerran

      • niin-metsäjne

        Tuskin yksikään tatuoitu nainen sinuakaan kumppaniksi ottaisi. Kerran voisi panna. Mieheltä saa aina helppoa munaa.


      • LutkatTatuoitu

        Ei se ole mielikuva, se on totuus.


      • niin-metsäjne
        LutkatTatuoitu kirjoitti:

        Ei se ole mielikuva, se on totuus.

        Sekin on totuus ettei tatuoinnin ottanut nainen halua kumppaniksi tyypille joka ei hyväksy kuvia ihossa.


      • kdkdknddldn

        Yleensä tatuoitu nainen omistaa kunnon persoonan ei vain jonkun naapurintyttö tylsän persoonan. Voin sanoa jos olet noin tarkka tatuoinneista voin sanoa että kukaan tatuoitu nainen ei tuu sun luo. Älä huoli.


    • jokumies83

      Sepä se ei niitä oikeen näytä olevan. Siihen kun lisää vielä päälle muut kriteerit niin mahdollisuus löytää sellainen sopiva on minimaalisen pieni, ts. suurin osa ei niitä täytä.

    • näinsevaano

      Tämmöisiä ne nykyään tuppaa olemaan: tatuoituja, röökaavia, juopottelevia, kiroilevia, syljeskeleviä, huutavia, (usein) ylipainoisia tai muuten vaan löysiä.
      top 3 turn offit:
      1) tatuoinnit
      2) julkisilla paikoilla räkiminen
      3) vitun käyttäminen välimerkkinä keskustelussa

    • MiGTOW

      Ei ole kuin huonoja naisia. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

      • migtow

        Äitisi oli huono nainen kun sinut synnytti. Hyi. On vieläkin jos elää. Jos on kuollut niin ei päässyt taivaaseen. Siellähän on vain miehiä.


    • Pitkätukka-68

      Sinänsä aika hassua, että mun kohdalleni osuu aina ne tatuoimattomat, vaikkei ne niitä hiljaisia hissukoita olekaan. Enkä minäkään ole.

      En sitten tiedä mistä johtuu. Ottavatko tatuointeja itsetunto-ongelmaiset vai miten, mutta ainakin mun naisillani on itsetunto ollut aina kohillaan eikä siihen oo tarvittu mitään kuvia sitä pönkittämään.

      Itse en myöskään kaipaa ihokuvia. Erotun joukosta muutenkin (ja vielä paremmin kun ei ole kuvia).

      • päinvastoin

        Jos ottaa tatuoinnin niin itsetunto täytyy olla kohdillaan. Sen verran negatiivista sontaa saa vastaansa.


      • seontäysitosi

        narsut j todellakin itsetunto draamassa elävät koittaa naamioida puutteelliset (omasta sairaasta mielestään ) paikkansa tatskoilla


      • traamaa-riittää
        seontäysitosi kirjoitti:

        narsut j todellakin itsetunto draamassa elävät koittaa naamioida puutteelliset (omasta sairaasta mielestään ) paikkansa tatskoilla

        Joo mullakin on paikattu tatskoilla muutama marsu.


    • juujosvaanhaluuniinota

      Siis mulla ei ole tatuointeja ja nyt sitten tunnen itseni tuon kirjoituksen takia friikiksi kun ei ole niitä vaikka olen nainen.(Eihän tatuointi ketään tee paremman eikä huonomman näköiseksi:minun mielestäni siis.)Se on ihan oukei nykyyän nuo tatuoinnit jos niitä siis itse tykkää ottaa itselleen! Mä hyväksyn täysin tatuoinnit vaiķkei mulla niitä olekaan muttei tarvii niitä ottakaan vaan sen takia kun muilla on niitä vaan se täytyisi lähteä omasta itsestä se halu niitten ottamiseenkin.. että niin mun mielestä homma.

      • I.hate.tattoos

        Ei se ihon tärveleminen tatuoinneilla tai lävistyksillä ole ok. Pitäisi kieltää koko tatuointiala. Joisssakin primitiivisissä kulttuureissa alkuasukkailla on ollut jotain vastaavia järjettömiä tapoja, esim. venyttää alahuuli aina mukava kulkevaksi lautaseksi, siitäpä teille seuraava muotivillitys...


    • voivoivoikuvitettuja

      Tatuointibuumi tulee loppumaan, viitteitä on jo nähtävissä. Kohta tatuoimattomuus on in, ja silloin alkaa iso parku kuvitettujen joukossa. Tulee pahaa jälkeä mielenterveyspuolella, kun ihmiset masentuvat kuvineen, uutta kuvatonta trendiä kun eivät enää voi seurata. Hyvin; hyvin monen kuvat ovat sitä kokoluokkaa että mahdoton niitä on poistaa.

      Varsinkin nuorten kuvitettujen joukossa alkaa synkät ajat, kun pinnalle nousevat kuvatonta linjaa kannattavat uudet idolit. Voi, voi, mutta itse ovat sen virheen tehneet ettö ovat pilanneet ainoan ihon, minkä tulevat saamaan.

    • en.halua.tatuoitua

      Sanopas muuta. Tinderissä on naisilla todella usein tatuointi tai useita.

      • Oliniinjoo

        Tatuoinneilla hankkii itselleen lutkan leiman, joka valitettavasti usein myös on totta.


      • eimuutentäsmää
        Oliniinjoo kirjoitti:

        Tatuoinneilla hankkii itselleen lutkan leiman, joka valitettavasti usein myös on totta.

        Ei ole lutkia ILMAN MIESLUTKIA.


    • hiör-hiör

      mulla kans tatuoinnit ykkösenä top 5 turn off-listas naisilla:

      1. tatuoinnit
      2. naamalävärit
      3. syljeskely
      4. suuri ylipaino, pieni pyöreys vaan plussaa
      5. yh

    • jokunainenm

      Täällä olisi. Minulla ei ole tatuointeja enkä niitä aio ikinä hankkia.

    • FRIENDLY1

      Tatuointi on jokaisen oma asia. Monet ottaa sen senki takia että lemmikki on kuollu ja haluu muistaa sen. Ja on monii muitaki syitä must ne on ok. En tosin ittelleni haluu tatuointia.

      • I.hate.tattoos

        Eiköhän lemmikki säily paremmin muistoissa jos ottaa kuvia ja videoita siitä silloin kun se on elossa. Tatuoinnin ottamiseen on tosiaan muitakin syitä, esim. tyhmyys ja ajattelemattomuus...


      • Jnoitfcbb

        Pyh eo oo ok, lutkaleiman niillä töherryksillä itselleen tekee ja saa.
        Hyi oksennus.


      • eikais

        Tatuointiko oma asia, kun muut joutuvat sitä katselemaan?


    • LUOMUSTI

      huorian näköisiä suurin osa töröhuulineen ,twerkkauksineen ja silikooneineen YÖK!

    • boooh

      No minulla ei ole... Saattaa siinä käydä kyllä niinkin, että rakastut tatuoituun naiseen ja yhtäkkiä tatuointiasia menettää merkityksensä.

    • tattooton

      Eikö nuoriso tiedä että tatskat ovat haitallisia. Iho on ihmisen suurin elin ja kun siitä tatuoonnin seurauksena tietty osa menee toimintakyvyttömäksi käypi todella huonosti.
      Lisäksi jos joutuu jostain syystä magneettikuvaukseen tatska estää sen koska iho palaa, siis tatska pitää poistaa mikä on todella hankala homma.
      Lisäksi ne ovat aivan kauhean näköisiä, kai ne ovat lesbojen ja homojen hommia!

      • Hyiiiii-

        Eipä vanhat akatkaan ymmärrä mitä itselleen tekevät.
        Voi luoja mikään ole yhtä oksettavaa kuin tatuointitöherrykset.


      • röntgenhoitaja

        Iho palaa.. :D Mistähän tuon keksit.


    • paskasakin_tunnari

      Tatuoinneista tulee sellainen alakulttuurin ihannointi mieleen.

      Jenkeissäkin white trash sakilla on ihan poikkeuksetta kaikilla tatskat nahassaan, ghetoissa pitää paskasakin tunnistaa toisensa ja niin näyttää olevan nyt täälläkin tapana.

      Ei muuta kuin lähiö pubeihin esittelemään "statustaan" ,sieltä löytää kaltaisiaan.

    • KuvatonN

      Tatuointeja ei ole eikä tule.. syynä on se, että kyllästyn niin helposti.En oikein jaksa uskoa että niin hyvää tekijää tai kuvaa löytyis että haluaisin kuvan ihooni hakata.

    • KräähkäN

      Eiköhän heitä ole vielä paljonkin olemassa.
      Joten eipä huolta!

      Onnekseni otin n.16 vuotta sitten ainoan kuvani. Vaihtarivuonna ;)
      Enkä kadu vieläkään. Pysyy ainakin vääränlaiset ihmiset pois kuvioista. :)
      Se ei kyllä näy kenellekään kun en pidä esim.hihattomia toppeja julkisilla paikoilla.
      Merkki, jonka suomennoksen harva tietää.
      (eikä ole edes haalistunut vuosien aikana)

      Mielestäni kuvattomat voivat aivan hyvin etsiä toisia kuvattomia, mikäli jokin pintapuolinen asia niin paljon merkitsee parinvalinnassa.
      Itseasiassa en tunne hyvin kovin montaa "kuvioitua". Pari lääkäriä, inssiä ja teknikkoa tiedän kyllä itseni lisäksi.

    • liisuleena

      Tapasin miehen jonka kanssa mentiin illan päätteeksi hänen asunnolleen. Kun otin kalun käteen niin siinä oli tatska NYSÄ. Alkoi naurattamaan että olipas hauska juttu kun ei se kalukaan ollut niin kovin pitkä. Vähän aikaa siinä meni kun se kasvoi ja siinähän lukikin NIILO YLERMI SIMEONI ÄIJÄLÄISENMÄKI !

      • arkapaikka

        Tussilla oli kirjoittanut.


    • tatskaexit

      Tatskat altistaa mykoplasmalle. Lisäksi tatskavärit sisältää raskasmetalleja ja muita metalliyhdisteitä joka todella vaikuttaa magneettikuvauksessa ihoa kuumentavasti ja voi poltaa. Suomessa ei valvota mitenkään tatskavärejä joten kannattaa olla tosi varovainen mitä aikoo tehdä!

      • et-taida

        Tiedätkö edes mikä on mykoplasma?


    • tatskaexit

      Tiedoksi että mykoplasma on bakteerityyppinen pieneliö joka voi aiheuttaa monenlaisia pitkäaikaisia vaikeasti hoidettavia tauteja. Se voi nimenomaan tarttua mm.noista tatskahommista missä ei todellakaan oikeata hygieniaa noudateta.

      • räkälentää

        Mistähän urheilijat sen saa. On urheilijoilla suht. yleinen. Tatuointi ei lisää mykoplasman riskiä. Sehän tarttuu lähinnä pisaratartuntana eli keneltä vaan voi saada tartunnan. Ihminen ei välttämättä tiedä edes sairastavansa sitä. Ei joka köhän takia tehdä testejä.


    • lopettakaa.kuvitus

      Tatskat kerta kaikkiaan ÄLLÖTTÄVIÄ! Varsinkinnaisilla.

    • sporttimanni

      Varsinkin ne mömmöurheilijat aika usein saavat mykoplasman - jostain syystä!

    • Luettu_netistä

      Myös ihosyöpä lisääntyy. Musta tatskaväri alkaa "kiehumaan" ihon alla aurinkoa ottaessa ja syöpäriski lisääntyy.

      • luin-muutakin

        Netissä lukee paljon muutakin.


    • tatuointi.tärvelee

      Hullu pitää olla joka tahallaan tärvelee kehoaan.

    • Ihania tatuoimattomia naisia löytää kesällä rannalta! :) Ei muuta kuin biitsille bööniä tsiikaamaan! ;)

      • Luolasukeltaja

        Tuo ei oikein pidä paikkaansa. Itse sain lähes niskavaurioita pään pyörittelystä lumealtaan äärellä, koska aktiviteettien järjestely muualla alkoi ottaa voimille.

        Mua ei sillä tavalla häiritse tatskat, mutta kun täällä tämä oman genrensä jalostustuote ei tunnu pääsevän asiassa mihinkään, niin tulin kiinnittäneeksi erityistä huomiota naiseläjien tatuointien määrään.

        Se oli puhdas 100% (ei siis pinta-alassa vaan esiintymistiheydessä).

        Lapsia ei altaalla näkynyt.

        ( Reps )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Tuo ei oikein pidä paikkaansa. Itse sain lähes niskavaurioita pään pyörittelystä lumealtaan äärellä, koska aktiviteettien järjestely muualla alkoi ottaa voimille.

        Mua ei sillä tavalla häiritse tatskat, mutta kun täällä tämä oman genrensä jalostustuote ei tunnu pääsevän asiassa mihinkään, niin tulin kiinnittäneeksi erityistä huomiota naiseläjien tatuointien määrään.

        Se oli puhdas 100% (ei siis pinta-alassa vaan esiintymistiheydessä).

        Lapsia ei altaalla näkynyt.

        ( Reps )

        Muutenkin tällaiset "haluan että" -tyypit ovat siinä mielessä outoja, että he haluavat, että.

        Että mitä?

        ( Naurua )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Muutenkin tällaiset "haluan että" -tyypit ovat siinä mielessä outoja, että he haluavat, että.

        Että mitä?

        ( Naurua )

        Itse haluan, että minulle selitetään sen ajatusmallin dynamiikka, jossa halu mahdollistaa ihmismielen tyydytyksen.

        ( Hihitystä )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Itse haluan, että minulle selitetään sen ajatusmallin dynamiikka, jossa halu mahdollistaa ihmismielen tyydytyksen.

        ( Hihitystä )

        Siis mä olen liian korkeajärkinen tatuointikeskusteluun.

        ( Reps )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Siis mä olen liian korkeajärkinen tatuointikeskusteluun.

        ( Reps )

        Korkeajärkisyys ei liity haluun, vaan sen todistusvoimaan. Se on ominaisuus ja siten ja sellaisenaan täysin riippumaton yksilön tavoitteista - jotka ovat sidottu haluun. Halulla ja ominaisuuksilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        Kuten ei ole tatuoinneilla tekemistä niiden viestien kanssa, joita niillä halutaan viestiä; ne eivät mene perille kuin kantajalleen.

        Eli tatuointi vaatii sekä taidon että halun toteutuakseen.
        Oli tulos sitten mikä tahansa, niin se yhä on muille mysteeri ja kantajalleen halujensa identiteetti.

        ( Naurua )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Korkeajärkisyys ei liity haluun, vaan sen todistusvoimaan. Se on ominaisuus ja siten ja sellaisenaan täysin riippumaton yksilön tavoitteista - jotka ovat sidottu haluun. Halulla ja ominaisuuksilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        Kuten ei ole tatuoinneilla tekemistä niiden viestien kanssa, joita niillä halutaan viestiä; ne eivät mene perille kuin kantajalleen.

        Eli tatuointi vaatii sekä taidon että halun toteutuakseen.
        Oli tulos sitten mikä tahansa, niin se yhä on muille mysteeri ja kantajalleen halujensa identiteetti.

        ( Naurua )

        Eli nyt herää kysymyksenasettelu, jossa identiteetti kyseenalaistuu ulkopuolisen halun kautta.

        Wtf

        Eihän sellaisessa ole minkäänlaista todistuksellista mieltä. Mehän olemme itsemme todistus pelkällä olemisellamme. Oli tatuointeja tai ei.

        ( Hihitystä )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Eli nyt herää kysymyksenasettelu, jossa identiteetti kyseenalaistuu ulkopuolisen halun kautta.

        Wtf

        Eihän sellaisessa ole minkäänlaista todistuksellista mieltä. Mehän olemme itsemme todistus pelkällä olemisellamme. Oli tatuointeja tai ei.

        ( Hihitystä )

        Kompensoin keissiä näin.

        - No, sinä päivänä, kun hakkautin selkääni Medusan, olin varma kahdesta asiasta.

        a) Kaikki näkevät sen

        b) kukaan ei näe sitä.

        Plus miinus nolla.

        ( Reps )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Kompensoin keissiä näin.

        - No, sinä päivänä, kun hakkautin selkääni Medusan, olin varma kahdesta asiasta.

        a) Kaikki näkevät sen

        b) kukaan ei näe sitä.

        Plus miinus nolla.

        ( Reps )

        Joe Bob oli sankarittarensa lumoissa unohtanut maailman rantojen kahinan, ja niissä tekemänsä lupauksen jumalilleen.

        Hänelle.

        Missä tahansa puvussa esiintyy, niin kivi on yhtä totta kuin sille lyövät aallot.

        ( Hihitystä )


    • kjhgä

      se on tupakoiva nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe