Haluatko vielä mua

miten_on

Nainen? Kysyy J mies

73

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräseräs

      Haluan.

    • Haluan mutten koskaan aijo mennä hänen kanssaan sänkyyn
      : ) ja halusin koko miehen mutten taida enää haluta. : ) tai en tiedä. : )

    • tottakaihaluan

      Tule kotiin sieltä hölmöjä kyselemästä!

    • huoijnhfrvl

      Aina ja iankaikkisesti haluan Sinua

    • tiettyJvainkelpaa

      Riippuu vähän kuka J, mutta jos hän kyselisi niin vastaus olisi kyllä. :)

    • Monesko-

      J olet palsta nikkareista?
      Onko pelkästään tuo J, vai onko-?????.

    • riippuusiitä

      Kenelle kysymys kohdistuu?

    • 19754

      Häntä haluan.

    • tulinjärkiini

      En tahdokaan.

      • Ettähänkintietää

        Ja kertoisitko sen myös hänelle?


      • fjllvck
        Ettähänkintietää kirjoitti:

        Ja kertoisitko sen myös hänelle?

        Kpmmentoi ap, joka ei kerro ketä kaipaa, pah.


    • haluan_järjettömästi_j

      Tottakai haluan

    • anusim

      Sisimpäni kaipaa enemmän kuin tiedätkään. Törmätäänkö huomenna ?
      Saatan tirauttaa kyyneleen, kaipaus suuri.

    • T_n_

      Ehkä. Miten niin? Olisitko kiinnostunut?

    • Sinulla liuta naisia jonossa

    • savuna

      Tunnen yhden J:n joka on erikoistunut pakenemaan
      aina kun vaikeudet kohtaavat häntä. Ns. ikuinen
      poikamies, joka kävelee aina onnensa ohi, koska
      pelkää niin perkeleesti..face täynnä silti hyvännäköisten
      muijien kuvia, jottei kukaan luulisi pelkuriksi.

      • säälittävää-sanon

        Ootko kateellinen, kun toisella vientiä riittää?


      • Menin_lankaan_minäkin

        Oon huomannu saman... petipuuhiin kelpuuttaa vähäksi aikaa mut sit juoksee karkuun ja lujaa jos sattuukin pääsemään "liian lähelle"... hyppyyttää eukkoja miten lystää - ja naisethan hyppii


      • Söpöjiihänonkyllä

        Tunnen myös juuri samanlaisen jiin. Olen hänen ystävänsä, joten joudun aitiopaikalta seurailemaan touhujansa. Ei tule koskaan asettumaan aloilleen ja sydämiä särkyy, tämä jii vaikuttaa etelä-suomessa. Melkein olin vuosia sitten hän pauloissaan, mutta irti pääsin. Tosi ihana tyyppi ystävänä, mutta sääliksi käy nuo lukuisat naiset joita osaa ja onnistuu pyörittämään.


      • Menin_lankaan_minäki
        Söpöjiihänonkyllä kirjoitti:

        Tunnen myös juuri samanlaisen jiin. Olen hänen ystävänsä, joten joudun aitiopaikalta seurailemaan touhujansa. Ei tule koskaan asettumaan aloilleen ja sydämiä särkyy, tämä jii vaikuttaa etelä-suomessa. Melkein olin vuosia sitten hän pauloissaan, mutta irti pääsin. Tosi ihana tyyppi ystävänä, mutta sääliksi käy nuo lukuisat naiset joita osaa ja onnistuu pyörittämään.

        Tämä tapaus taas pohjoisemmassa, mutta juuri samanlainen... tosi mukava ja mahtava tyyppi, mutta ei taida onnistua koskaan pysyvään suhteeseen :/
        Mä vielä haaveilen että jos vaikka onnistuis


      • hakeevikojaitsestään

        Oletteko miettineet, jos se pelkää ettei riitä naiselleen??


      • Hakeeparempaakuinminä
        hakeevikojaitsestään kirjoitti:

        Oletteko miettineet, jos se pelkää ettei riitä naiselleen??

        En ymmärrä miksi niin pelkäisi... minulle olisi riittänyt hyvinkin...
        Enemmänkin veikkasn etten minä riittänyt :/


    • elluhalloyb

      j sinua ei voi haluta
      Kun kaikki haluaa
      Siinnä jonossa jää aina viimeiseksi(*_*)💋

      • Eivoiollaniinkään

        Ja Jiikö ei tunne mitään?


      • elluhalloyb

        J Ketä sinä itse haluat
        Vaalean kukan
        Ruskean kukan
        Vihreän kukan
        Keltaisen kukan
        Mustan kukan🌼🌺🌹🌷🌸


    • 5165416846

      En tiedä enää. Vaatii vähän aikaa paikata tapahtunut

    • Väärinoisse

      Ei sua saa haluta

    • Näinontilanne

      Kyllä, mutta ensin korkki kiinni!

    • näinsemenee

      Ei kai se koskaan haluamisesta ole ollut kiinni. Hän vain ei sovi mulle. Ei ymmärrä pätkääkään tarpeideni ja tunteideni perään.Emme liiku samalla aaltopituuksilla. Ei sellaisesta tule ei suhdetta eikä paskaakaan. Halusta ei kiinni, mutta yhteiselo olisi mahdotonta kun ei mitään samoja ratoja joilla kulkea. pitää sitä olla joku seesteinen yhteisymmäärrys että suhde toimii. eri latuja ei voi hiihdellä jos suhteen haluaa kyhätä. me tykätään toisistamme miljardea kilometrejä erillään kulkevilla laduilla jotka ei koskaan kohtaa

      • Yötä

        Jos ei ymmärrä tunteita eikä tarpeita, niin ei myöskään välitä.


    • Pumpulis

      Haluaa tietysti omana rehellisenä itsenään lupauksissaan pysyvänä.

    • jokuraja_

      Jukalle: en enää. Tajusin tällä viikolla, että en merkkaa tarpeeksi.

      • rumalle.lutkalle

        Et ole kaivattuni täällä. Olet narsku joka luulee olevansa sitä. Laihduta niin kelpaat ehkä jollekin. paitti mulle.


      • jokuraja_
        rumalle.lutkalle kirjoitti:

        Et ole kaivattuni täällä. Olet narsku joka luulee olevansa sitä. Laihduta niin kelpaat ehkä jollekin. paitti mulle.

        Olen hoikka.


      • Koukkuun_jäin

        Jukalle voisin sanoa minäki samaa... tai haluaisin... mutta siltikin elättelen turhia toiveita


      • Sivuhuomautus
        rumalle.lutkalle kirjoitti:

        Et ole kaivattuni täällä. Olet narsku joka luulee olevansa sitä. Laihduta niin kelpaat ehkä jollekin. paitti mulle.

        Ulkoisista avuistas en tiedä, mut sisäisesti oot ainaki susiruma! Se heikentää kyllä ulkoistakin viehätysvoimaa tehokkaasti

        Ps. en kaipaa Jukkaa


      • toivonedelleelottovoitto

        Erään Jukan kanssa aikoinaan olen seurustellut ja hienointa hänessä oli riitojen sovittelutaito tai vastaantulo niissä, kun itse meen perinteisesti mykäksi ja hauskinta hänen tempperamenttisuutensa, kun itse taas olen aika pitkämielinen ja rauhallinen ihminen. Hän näkee asioita eri tavoin kuin muut. Komea on, mutta siihen se suhteemme sortuikin omaan riittämättömyyden tunteeseen lähinnä ulkonäöllisesti, kun kaikki muutkin naiset häntä ihailivat ja olivat lääpällään, ja hänen puoleltaan kateuteen minun elämästä, mistä sainkin kuulla vasta jälkijättöisesti omaisiltaan. Aivan ihana nappisilmä ja säilyy lämpimänä muistona sydämessä. Hänelle


      • lopeta.jo.vajakki

        Oletko sama joka kirjoittaa tässä kaikki Jukka kommentit? Mikä siinä on että vainoat jotain Jukkaa? Haluatko siltä noin paljon kyrpää perseeseesi vai onoo niin ettei muut sulle anna? Vai onko se nyt se elämäsi mies johon jäit roikkuun katkerana 50 vuodeksi?


      • toivonedelleelottovoitto
        lopeta.jo.vajakki kirjoitti:

        Oletko sama joka kirjoittaa tässä kaikki Jukka kommentit? Mikä siinä on että vainoat jotain Jukkaa? Haluatko siltä noin paljon kyrpää perseeseesi vai onoo niin ettei muut sulle anna? Vai onko se nyt se elämäsi mies johon jäit roikkuun katkerana 50 vuodeksi?

        En ole sama, mietin onko sulla itselläsi kaikki hyvin ja oletko terve vai hoidon tarpeessa? Koetapa lukea kirjoitukseni ajatuksella.


      • susi.rumako

        Jukka sitä jukka tätä. Mikä helvetin pakkomielle sulla akka on siihen jukkaan. Anna vajakki sen jukan jo olla vai eikö sua muut ukot suostu naimaan?


      • toivonedelleelottovoitto
        susi.rumako kirjoitti:

        Jukka sitä jukka tätä. Mikä helvetin pakkomielle sulla akka on siihen jukkaan. Anna vajakki sen jukan jo olla vai eikö sua muut ukot suostu naimaan?

        Itselläsi taitaa olla, kun puutut tähänkin ketjuun. Sunkin kannattaa miettiä, mitä kommentoit tänne ja kommentoinnillasi osoitat itsestäsi. Luepa kommenttisi uudelleen ja katsele peiliin. Ihmistä voi muistella ja toivoa hänelle hyvää elämää ja ihminen voi säilyä rakkaana muistona sydämessä, vaikka suhde jo aikaa sitten on päättynyt ja itsellä on pidempi suhde ollut jo hänen jälkeensäkin.


    • SinutEikäVainSinua

      Tein haluamiseni selväksi jo aikaa sitten. Mikset tarttunut tilaisuuteen. :-)

      • yksnainenoon

        Ap J-mies puhuukin nyt seksistä vaan. Siks laittoi muotoon "mua" eikä "mut".
        Ja minun vastaus on, että enpä tahdo. Et ole täysillä mukana, et tunne samalla tavalla. Muuten olisit täällä.


      • Pumpulis
        yksnainenoon kirjoitti:

        Ap J-mies puhuukin nyt seksistä vaan. Siks laittoi muotoon "mua" eikä "mut".
        Ja minun vastaus on, että enpä tahdo. Et ole täysillä mukana, et tunne samalla tavalla. Muuten olisit täällä.

        Et voi tietää ap:n ajatuksia, vain sinä et halua erästä elämääsi, mutta samaa mieltä tuosta kommentistasi, että mitä järkeä on pelkästään höylätä tunteetta, ei mitään.


    • molemmat

      tiedämme ja huomaamme kaipuumme, mutta...

    • Ihanaaollaupeakaunotar

      Ollaan varattuja vaan, mutta ei toisillemme 😄
      Terv. hoikka nykyään. Ps. Et ole nähnyt minua ;)

      • uuuju

        Olet sä minttu ppmaalta


    • L-nainen

      Aina ja ikuisesti <3

    • merkitys

      Montako kirjainta nimessäsi on?

    • oletpahoinpitelijä

      Minä en ole ikinä hallunnut sinua enkä halua. Sekoitit Minnan ja minut.

    • oletpahoinpitelijä

      Sekoitst myös minut T:n porukkaan ja nyt kostatte molemmilta puolilta.

    • Naisena_sinulle

      Illalla,vain tämän yhden kerran.

    • aikaolijameni

      En halua silleen ja olen sen irl myös sanonut. Tiiät kyllä. Panemisjutuista ei tule kuin morkkis.

    • lempipaikkakokunsäaina

      Jos saan vastauksen kysymykseeni?Ja toivon että....

    • yksi_tietty_J_mielessä

      Ainahan minä sinua....

      • Minua_ko

        Sinä haluat?


    • Ainnbrjkftcjlmpjyctdu

      Haluan,mutta en saa,tajuan sen kyllä.Tänään alan mennä eteenpäin ja unohdan sinut.

    • aloitus ei ole nimimerkkini tai minun

    • YksikaunisTnainen

      Kyllä haluan. Kaipaan sua ikuisesti.

    • Sunoma07

      Toki haluan. Siitä ei ole epäilystäkään.

    • yksiMnainen

      Jyrkille vastaisin kyllä, muille en.

    • Luulentietäväni

      Mähän sanoin että rikoit mut. Not gonna happen.

      • Tiedätsen

        Kuules Jukka nyt, sanoin, että tykkään, vetovoimaa on aina ollut, vaikken olekaan ainoa. Se ei vaan ole mahdollista, ...


    • Enhaluaenää

      oli ja meni, bye bye.. baby

      • ei.meitä.kiinnosta

        Hoo lopeta jo!


    • Liianvanhaoon

      Haluan sut vieläkin. Haluaisitpa säkin mut.

      • Olisinniinvaimosi

        Nor gonna happen? Rikoin sinut? Et halunnut 😢


    • futugg

      Onko J-mies pihtari...
      noi'sinä rikoit minut' on tyhmiä...
      en tiijä kuka j on kyseessä..
      ei vaan..taidan olla jo aika 'homeessa'

    • BONKATTU

      j KAAKONKULMALLA

      • eilennäin

        Kiimajärveltä Itään.


    • 1234556

      HALUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • aloittajalta_

        Nyt tuli tarpeeksi kuuluvasti! ;) niin mäkin HALUAN!!!!


    • jojophiihoihvyryy

      Haluan. N nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe