Nolosti housuun

eräsihminen

Itseäni kiihottaa eniten ajatus siitä, että jollekin kävisi nolo vahinko. Esimerkiksi komea nuorimies jonottaisi yökerhoon tyttöystävänsä kanssa hienoissa vaatteissa eikä olisi päässyt tyhjentämään rakkoaan pitkään aikaan, ja pohjia olisi otettu jonkin verran. Ja pissahätä olisi sietämätön, muttei millään haluaisi poistua jonosta. Mutta sitten yht'äkkiä pissa meinaa jo tulla, poika kääntyy tyttöystäväänsä päin ja kuiskaa, että nyt pitää lähteä ja kiirehtii jonnekin lähimmän nurkan taakse, muttei ehdi. Vaikka kundi ristii jalkansa, hän ei pysty millään pidättämään ja pissa lirisee jalkoja pitkin. Ja tyttöystävä kävelee tämän luokse ja ihmettelee mitä tapahtuu, ja kundi seisoo vaivautuneena, punastuneena ja tyttöystävä huomaa märät housut.

Tai kun 4-kymppinen naisopettaja valvoo koetta ja mahassa alkaa möyriä... ja tilanne päättyy siihen, että äärimmilleen pinnistettyjen pakaroiden välistä vyöryy runsaasti kakkaa luokan vilkuillessa miksi opettaja näyttää niin vaivautuneelta. Ajatus kiinnosti jo 3-vuotiaana, eikä ole vielä 33 vuodessa vaihtunut "kypsempään" - mutta iloitaan nyt siitä, että edes joku asia kiihottaa, voisinhan olla aseksuaalikin.

52

11799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frbrbr

      Mun versio on että tyttöystävä kieltää mieheltä vessa käynnit ja kadulle virtsaamisen baari illan aikana. Jossain vaiheessa kun kävellään kaupungilla miehen pidätyskyky pettää ja kusi tulee housuun. Tuota voisi parantaa niin että viimeisessä baarissa nainen antaa miehelle laksatiivia ja mies saa yrittää pidätellä paskaa kotiin. Laksatiivihän on kuitenkin ummetuksen hoitoon niin ei siinä äkistely auta vaan suoli tyhjenee housuun. Voi kuvitella sääliviä katseita naiselle jos sattuu vastaantulijoita kun mies on selvästi jo pultsarin asteella paskat housussa.

    • etsinä

      Yhtenä perjantai-iltana ratikassa oli siististi pukeutunut parikymppisten kundien porukka, ja yksi valitti kauheaa kusihätää koko ajan. Kun ne jäi pois, ne joutui seisomaan liikennevaloissa ja tuijotin tätä kundia silmä(kin) kovana. Ja sitten se tapahtui, jostain syystä kundi pyllisti ja nojasi käsillään polviin, ja näin, kun pissa alkoi tulla housuun. Keskellä kaupunkia, kaverien edessä, vilkkaasti liikennöidyllä kadulla. Palaan tähän hetkeen hyvin usein mielessäni... Varmaan hän muistaa sen itsekin.

    • lirauttelija

      Kävin just kaupassa jossa tiesin et ei oo asiakkaalle vessaa ja kysyin henkilökuntaan kuuluvalta tytöltä et missä teidän vessa on niin tyttö sanoi et se on vain henkilökunnalle.Siinä sit totesin et hätä on niin kova että tulee housuun mut tyttö vaan totesi ettei voi päästää mua vessaan.Sanoin tytölle vaan etten voi enää pidättää ja samalla hetkellä alkoi pissat valua farkkuihin.Tytön ilme oli näkemisen arvoinen kun se tajus et mä pissin alleni.Totesin vaan et eipä tarvi enää vessaan mennä ja jatkoin ostosten tekoa.Kassalla toinen tyttö nauraen vaan totesi et kusit sit housuun!!!.siinä sit vaan nolona totesin et joo vaikka tein sen ihan tahallaan...

      • mua kiihottas nähhä ku mies pissii ja kakkii housuu, tai jos mies olis minun luona ja tekis housuun


      • Anonyymi
        muumimamma6 kirjoitti:

        mua kiihottas nähhä ku mies pissii ja kakkii housuu, tai jos mies olis minun luona ja tekis housuun

        Minä voisin tehdä sen


      • Anonyymi
        muumimamma6 kirjoitti:

        mua kiihottas nähhä ku mies pissii ja kakkii housuu, tai jos mies olis minun luona ja tekis housuun

        Saanko tulla luoksesi?


    • jeesjeessss

      Kaverini on komea 23-v ja kertoo joskus ihania pissajuttuja, siis tosia. Se oli mennyt kaverin ylioppilasjuhliin hervottoman kovassa hädässä, vessaan oli jono ja kaverin vanhemmat työntää kuohuvaa lasin käteen ja ottaa valokuvia, se pakeni parvekkeelle ja yritti pissata kukkaruukkuun, muttei pystynyt kyykistymään laittaakseen lasin lattialle eikä se saanut sepalusta auki yhdellä kädellä ja sitte sinne parvekkeelle tuli jo porukkaa tupakalle. Se meni vessajonoon, mutta kun se olis ollut seuraava, sen oli pakko sohottaa housuun. Se vielä jäi sinne juhliin, kaveri lainasi sille omat puvunhousunsa. Harmi, etten itse ollut paikalla näkemässä...

      • vgrujjj

        Olis hauska nähdä se kuva, missä toisella on niin kova pissahätä, että alle 10 min. päästä tulee iso lätäkkö lattialle. Mahtava ajatus nuoresta tiukkapyllyisestä kundista, jota pissattaa niin kovaa, ettei voi kyykistyä eikä kumartua edes hetkeksi ja yrittää taiteilla yhdellä kädellä sepalusta auki päästääkseen nopeat hätäpissat kukkaruukkuun. Oijoijoi, että on varmasti ollut tukala olo vessajonossa ja pelko siitä, että kohta tulee housuun. Ja sitten pissa tuli lattialle kaikkien nähden. Parikymppinen kundi lorottaa alleen, kun ei voi enää yhtään pidättää.


      • Anonyymi

        Mitäköhän se on tuntunut, kun on rakko sanoinkuvaamattoman täynnä ja sitten se lorisee vapauteen ja hävettää uskon


    • fgowhwfgw

      Kerran yksi nainen meinasi pissata junassa housuun, kun vessassa oli pummillamatkustaja (mikä on muuten tosi outoa, tarkastajat odottaa kyllä niin kauan, että vessasta tullaan ulos). Oli kiihottavaa kuunnella sen voivottelua ja katsella, kun se istui jalat ristissä ja pelkäsi lorauttavansa housuun. Valitettavasti nainen kesti ja pummi poistui jossain vaiheessa junasta ja sen jälkeen nainen palasi paikalleen todella helpottuneena. Kuulin sen sanovan, ettei olis kestänyt enää yhtäkään pysäkinväliä. Olisin halunnut nähdä, kun se pissaa alleen naama vakavana.

      • Kerrankinkävihyvinhuon

        Juuri noin tapahtui pari kesää sitten. Ei ollut pummia vaan vessa oli suljettu ja nainen kertoi juoneensa paljon vettä. Lopulta sen oli pakko lorottaa ja pari naista lohdutti sitä, itse taas pidin reppua sylissäni.


    • jokuuvaa

      Muutamia kuukausia sitten näin bussin ikkunasta, kun nuori n.18-v kundi juoksi paniikissa kadulla ja kerrostalonsa ovella yritti näppäillä ovikoodia ja päästi samalla pitkän pissan tiukkoihin vaaleisiin farkkuihinsa. En voi sanoin kuvailla kuinka paljon kiihotti. Ja myös hiljattain näin samalla seudulla bussin ikkunasta, kun joku tyttö kaivoi repustaan avaimia talon ovella, ja pidätti epätoivoisena pissaa. Mutta se kundi, ai että. Pitkä pidätys, rakko todella täynnä, ja kotiovella on pakko pissata. Et voi pidättää enää hetkeäkään, pissa tulee jo housuun. Ja joudut menemään nolona kotiin pissa housussa.

    • plöröt

      Monille on käynyt niin, että syö jotain sopimatonta tai jopa pilaantunutta, ja silloin alkaa mahassa vääntää. Vessaan pitäisi päästä ja todella pian, mutta sellaista ei ole lähellä. Silloin aikuiselta pääsee plöröt housuun.

    • Fantasioin usein tilanteessa jossa olisin sidottuna pystyasennossa vaikka katosta roikkuen niin että jalat juuri ja juuri koskettavat maata. En saisi käydä vesssassa ja joutuisin pissaamaan ja kakkaamaan joko lattialle tai housuun ihan häpeissäni kun kaikki katselisivat.

      Kerran olen lenkillä pissannut puolivahingossa juoksutrikoihini mutta onneksi (tai epäonneksi) kukaan ei nähnyt eikä pissa oikein edes erottunut mustista trikoista. Tulee myös usein haaveiltua että vahingossa kakkaisin niihin samalla kun joku pervo olisi sattumoisin näkemässä.

      • Anonyymi

        mä tein kakat ja pissat housuun ja kävin sit pesulla


    • Ajaguskiihottaa

      Olen muutaman kerran yllättänyt vieraan naisen kyykkypissalla. Kerran fiksusti pukeutunut nelikymppinen nainen joka katsoi anovasti isoilla ruskeilla silmillä että ethän ole näkevinäsi. Näin sen tussun ja menin kotiin ja runkkasin, Olin nuori poika silloin. Kerran näin kun nuori narkki piti puusta kiinni ja kakkasi puistossa. Huuteli jotain sekavia. Kerran puliakka nelin kontin, pahasti kastui omasta kusestaan, raukka. Ja paras: ihan nuoren pikkupissiksen valkoinen pissivä pikkkupeppu ja sen kaverin myötätuntoinen yritys peittää se suloinen näky, ne oli ihan kauhuissaan kun pissa tuli ja setä näki, hui . Alaikäosistä en ole kiinnostunut mutta sille pissivälle teinipepulle on heitetty monet lastit. Miehet ei ole mun juttu mutta kerran torilla makasi nuorehko pultsari kyljellään ja kusi. Sillä oli valtava puolijäykkä kulli ja kun se hemputteli sitä tyytyväisen näköisenä kylkimakuulla niin pahanhajuista pultsarinkusta lensi sinne tänne. Kiihottavaa oli se, miten järkyttyneenä naiset kirkuivat nähdessään sen hirmuisen kullin ja väistellessään pisaroita.

      Yleensä en fantasoi väkivallasta enkä dominanssista mutta joskus ajattelen että pakottaisi aseella uhaten jonkun naisen (kuvittelen tähän jonkun josta en pidä) riisumaan, kyykistymään...ja äkkiä karjaisisin niin ja kohotsn pampoua tai asetta niin että itkevä nainen laskee alleen..kumman vain, pissat tai kakat. Samassa fantasiassa nainen on joskus sidottu ja kapuloitu ja nipistelen sitä ja arvostelen sen ulkonäköä. Se on yleensä aika lihava ja reitevä,persevä ja isotissinen.

    • inmydreamsmaybe

      Mahtava ajatus, että komea mies puku päällä kävelee varovasti kadulla ja yrittää pidätellä kakkaa, mutta sitten se vaan tulee. Mies on tottunut kakkaamaan joka päivä, mutta eilen hän matkusti toiselle paikkakunnalle kokoukseen, ja oli yötä hotellissa, eikä suoli toiminut. Hän söi mahtavan illallisen ja runsaan aamiaisen,ja matkalla kokoukseen tulee yllättävä megakakkahätä, ja kakka vääntyy tiukkoihin boksereihin ja mieheltä on viimeksi tullut kunnon pökäle housuun 4-vuotiaana. Mies juoksee nolona myöhässä kokoukseen eikä kukaan tiedä, että tämä joutui äsken juoksemaan takaisin hotellille vessaan kakat housussa ja perse, jalat ja housut oli täysin sotkeentuneet kakkaan ja se joutui istumaan pytyllä tekemässä loput ja käymään kuumassa suihkussa ja pesemään alushousunsa lavuaarissa ja putsaamaan pöntön istuinrenkaan, jolla se istui kakkapyllynä. Ja mielessä pyörii kokouksen ajan vaan se tunne, kun kakka tuli ja pyörittelee mielessään miten niin saattoi käydä aikuiselle miehelle.

      • 23plus13

        Kiihottava näky, kun aikuinen kiirehtii vessaan kädet perseellä, ettei kakat valuisi punttiin. Aikuisella oli niin kamala hätä, että oli pakko tehdä luonnolliset tarpeet housut jalassa. Tai kun rakko on niin täynnä, että pelkää lirauttavansa housuun ja olet maalivahti jalkapallopelissä. Kun peli loppuu kävelet joukkuekaverien perässä ja yrität olla normaalisti ja toivot, ettei kukaan huomaa, että pissaat koko ajan alkkareihin. Kiroat mielessäsi mikset kehdannut kysyä valmentajalta bajamajan avainta, ja vaan päätit pystyväsi pelaamaan rakko täynnä.


      • Olisi kivaa joutua tällaiseen tilanteeseen. Mieluiten vielä niin että joku muu aiheuttaisi sen tahallaan ja olisi todistamassa ja parhaimmillaan tapauksen aikana ja jälkeen vielä nimittelisi ja ilkkuisi.


    • Rrrunkku

      Ketjun pissajutut on tosi kovaa kamaa

    • jokuuv

      Kaveri paljasti kännissä nolon tapauksen nuoruudestaan. Oli ollut tyttöystävän kanssa ekaa kertaa ulkomailla, ja kun raha oli tiukassa, yöpyivät sitten paikassa, jossa vessa oli käytävällä. Kaverilla oli jo aamuyöllä kova pissahätä, muttei ollut millään jaksanut nousta vessaan. Joskus kahdeksan aikaan oli pakko vääntäytyä sängystä, kun rakko oli natissut liitoksissaan. Se lähti vessalle ja silloin hirveä todellisuus valkeni. Ainoaan vessaan, jossa oli myös suihku, oli pitkä jono ja ihmisillä oli pyyhkeet mukana. Kaveri ei pystynyt seisomaan paikoillaan, oli pakko juosta takaisin huoneeseen. Se etsi paniikissa muovipussia tai jotain astiaa, mitään ei löytynyt ja pissa oli kirjaimellisesti tulossa. Lopulta se veti bokserit polviin ja istui sängylle ja pissa tuli. Hauskinta oli, että juuri silloin sen tyttöystävä heräsi ja oli vähän ihmetellyt mitä oikein tapahtuu... Sen jälkeen ne ei oo enää ikinä menneet paikkaan, missä vessa on käytävällä.

    • pissahousupoika

      Mullahan on parvisänky hyvin korkealla katon rajassa, olis mielenkiintoinen kokemus, jos eräs nainen ottaisi siitä tikkaat pois ja joutuisin pinnistelemään siellä rakko täynnä. Ja ehkä myös kakkahädässä. Sitten se laittaisi tikkaat takaisin, kun hätä olisi liian kova, ja en ehtisi maahan, kun pissa lirahtaisi jo tikkaissa. Lapsena ihailemani vanhempi serkkupoikani oli mummolassa, ja siellä ei ole sisävessaa ja kerran se kiipesi yläkerran ikkunasta tikapuita ulos hirveässä pissahädässä ja hätä tuli housuun. Haluaisin kokea sen paniikin, kun kiipeää tikkaita toisen nähden pissat lirahtamaisillaan, ja sitten se lirahtaisi. Kerran mun piti kuvata video, kun pissaan hirveässä hädässä housuun, ja yritin asetella kameraa pöydälle ja pyllistelin epätoivoisena, kun se ei meinannut pysyä pystyssä,silloin multa tuli aito vahinkoloraus vaikka kuinka pinnistin.

    • qqqqqa

      Näin aikoinaan kaupan kassajonossa pojan just ennen yheksää ostamassa kaljaa, jalat ristissä ja naama punasena. Kun se laittoi niitä kaljoja hirveellä kiireellä reppuun se alko äkkiä pyllistelemään hirveesti ja nappas repun ja juoksi täysillä ulos toinen käsi haaroissa ja osa kaljoista jäi hinnalle. Se oli kauppakeskuksessa, jossa ei ollut lähellä vessaa eikä uloskäyntiä, joten taisi ainakin osa pissoista päätyä housuun.

    • Mansikkafarmarintyttö

      Meillä oli eestiläisiä poimijoita. Kävi niin, että yksi pistettiin parkkikselle myymään marjoja, kun isäntäperheestä ei kukaan ehtinyt. Se osas parhaiten suomenkieltä ja oli edustavan näköinen. Tunnollisena se opiskelijatyttö ei jättänyt rahoja ja marjoja, vaikka pissahätä kasvoi, eikä korvaajaa tullut ajallaan. Lopulta se soitti ihan paniikissa, että nyt on jonkun tultava ja menin korvaamaan. Liian myöhään!

      Tyttö seisoi nolona skeittarit ja pyöräilijäjannut ympärillään ja huutojen kohteena. Lammikko allaan myyntipöydän takana. Lupasin etten kertoile sen kamuille, kun se oli niin rikki, mutta muut oli sen nähny, kun se pyöräili vaaleat farkut polventaustoja myöten märkinä asuntolaan.

    • rraannddoomm

      Mulla on kakka kovalla enkä saanut töissä sitä tulemaan. Nyt olen kotona peilin edessä täysissä pukeissa ja aion vääntää sen housuuni. Se on tulossa...

    • fjdwkdie

      Jossain youtube-videossa kundi rukoilee laivan hytissä kaveria päästämään tämän kuselle suihkuun, kun kaveri istui paskalla, mutta kaveri ei avaa ovea ja kundilta tulee pissa housuun.

      • Tekele-se-on

        Jos se on youtubessa, se on tekele eli tekemällä tehty.


      • hgwiohg
        Tekele-se-on kirjoitti:

        Jos se on youtubessa, se on tekele eli tekemällä tehty.

        Suurin osa youtuben videoista on kyllä ihan spontaanisti kuvattuja...


      • Joo-niin-kait
        hgwiohg kirjoitti:

        Suurin osa youtuben videoista on kyllä ihan spontaanisti kuvattuja...

        Kummasti vaan osataan odottaa tapahtuvaa.


      • nivnwnvwv
        Joo-niin-kait kirjoitti:

        Kummasti vaan osataan odottaa tapahtuvaa.

        Onhan siellä nyt vaikka videoita missä esim. jossain baseball-pelissä pelaaja odottaa vuoroaan jalat ristissä ja juoksee pelin loputtua täysillä vessaan, tuskin niitä on lavastettu.


      • Bgrh
        nivnwnvwv kirjoitti:

        Onhan siellä nyt vaikka videoita missä esim. jossain baseball-pelissä pelaaja odottaa vuoroaan jalat ristissä ja juoksee pelin loputtua täysillä vessaan, tuskin niitä on lavastettu.

        Jotain salaa kuvattuja videoita missä poika ei pysty lopettamaan kolikkopeliä ajoissa ja sit yks missä mies jonotti vessaan ja joutui lopulta pissaamaan roskikseen ja housut oli jo märät. Yhdessä videossa kuvattiin salaa armeijassa, kun kundi yritti riisua varusteita mielettömässä paskahädässä.


    • lirauttelija

      Tänään kun olin kävelemässä kauppaan niin rupesi pissattamaan tosi lujaa niin siinä sitten vaan pokkana kyykistyin kadun varteen vaikka huomasin et pari tyttöä tulee vastaan ja rupesin vaan pissaamaan housujen läpi.Tyttöjen ilmeet olivat kyllä näkemisen arvoiset kun he kävelivät ohi ja jäivät vielä vähän matkan päähän katsomaan kun sain pissattua loppuun ja jatkoin vaan pisut housussa kauppaan...Mitähän tytöt ajattelivat tapahtuneesta ois kiva tietää...

    • Kahdessapolvessa

      Olen 50-v.mies. Mieleeni on jäänyt tapaus, joka sattui juhannuksena -82. Vanhempani olivat tuolloin 53- ja 51-vuotiaita, minä 15.
      Olimme olleet kyläilemässä äitini serkun perheen luona, ja olimme palaamassa iltayöstä kävellen kotiin. Kyläpaikassa oli nautittu yhtä ja toista (tai siis isä oli nauttinut), myös hyvin hapanta ja ehkä hieman keskenkäynyttä kotiviiniä. Sitten kävi niin kuin kävi. Siitä tuli tietyssä mielessä ikimuistoinen juhannusyö - myös äidilleni, joka oli ihan selvin päin.
      Noin puolimatkassa isä sanoi meille, että nyt pitäisi päästä äkkiä kotiin, että on niin armoton paskahätä. Äiti huolehtivana ihmisenä huolestui heti. -Voi voi, olisit käynyt siellä äsken. Hätä oli kuitenkin tullut äkkiarvaamatta. Isä sanoi, että ei tässä kohta muu auta kuin housuun vaan. -Koita nyt hyvä tavaton pidätellä, äiti kauhisteli. Ei sille kuitenkaan enää mitään voinut. Yhtäkkiä isä pysähtyi ja sanoi suoraan: -Ei jumalauta, nyt menee paska housuun just eikä melkein... hän seisoi jonkin aikaa paikallaan ja sanoi sitten jo melkein huvittuneena: -Varmaan kilo paskaa housuis. Äiti oli selvästi isää enemmän kauhistunut, ja huokaili: -No nyt tuli sitten vielä paskatalkoot tänä yönä.
      Kävelimme kotiin siinä toivossa, että ketään tuttua ei tulisi vastaan. Isä oli vielä humalassa, mutta ymmärsi, että ei oikein voisi nyt jäädä kenenkään kanssa juttelemaankaan (hajun vuoksi). Ketään ei onneksi tullut vastaan. Isä kyllä käveli niin hankalan näköisesti ja jalat harallaan, että jos sen joku näki, saattoi kyllä arvata, mitä on tapahtunut. Ennen kotiporttia hän vielä sanoi, että nyt sitä on sitten jo puntitkin täynnä, joten kävely oli taatusti inhottavaa ja hankalaa.
      Onneksi olimme vihdoin kotona, ja isä painui suoraan saunan pesuhuoneeseen. Äiti meni auttamaan korjaamisessa minkä voi, vaikka oli se luonnolle ottanut.
      POJASTA POLVI PARANEE, sanotaan. Itse olen sinkku eli "vanhapoika", mutta minulle kävi juuri samalla tavalla kolme vuotta sitten. Olosuhteet olivat tosin siinä mielessä erilaiset, että olin yksin ja oli talvi, tarkkaan ottaen itsenäisyyspäivän ilta -14. Alkoholilla oli osuutta asiaan minunkin tapauksessani, ainakin osittain. Olin iäkkään äitini luona käymässä iltapäivällä, ja sen jälkeen palaamassa senioritalosta omaan osakkeeseeni, kun vahinko tapahtui.
      Sietämätön hätä iski matkalla, mutta sain jotenkin "suggeroitua" hädän ohitse hetkeksi -mutta vain hetkeksi. Halusin uskoa, että se pysyisi jotenkin aisoissa kotiin saakka, mutta kotikatuni alkupäässä tuli "uusi aalto", jota ei sitten enää pideltykään. Hätä suorastaan "räjähti" haaroihini. Eikä sitten muuta kuin loppumatka hajareisin ja taas toivossa, että ketään ei tulisi vastaan. Eipä tullut, ja onneksi oli myös pimeä. Siinä pakkasillassa ilkeä tunne housuissani taapertaessani tuli kyllä elävästi mieleen kesä ja juhannus -82, ja edessä oleva siivo -tällä kertaa pienessä kerrostaloyksiön kylppärissä.
      Vaikka hävetti, kerroin tapauksen seuraavana päivänä äidilleni. Hänellä on tosin jo muistiongelmia, mutta kyllä hän sen muisti. Ja myös nauroi. Raittiusihmisenä hän tosin sai taas kerran uuden syyn sanoa, että "sellaista se viina teettää". Niin teettikin, jo toisessa sukupolvessa.

    • Rbbrtnktktnt

      Käytiin aina lapsena iltaisin kattomassa, kun kirjastoauton kuljettaja vei auton talliin. Kerran se vitkutteli ja tuli lopulta ulos pissat housussa. Mietin miltä siitä mahtoi tuntua, kun pissat alkoi tulla housuun ja kuinka sitä nolotti astua meijän eteen ja näyttää, että oli pissannut kuin pikkupoika.

    • Bhttjjjjjjj

      Vaarin isä oli ollut päivän Helsingissä eikä ollut tiennyt missä on vessa. Kun se tuli bussilta täysillä juosten se ei kerinnyt ulkohuusiin ja vaari näki pihalla, kun suuresti ihailemaltaan isältä tuli pissa lahkeeseen. Isää oli hävettänyt hirveästi, mutta kun pissat lorahtaa ei sille mitään voi.

    • Pikkupöksynainen

      Kiihottaa ajatus joisin paljon vettä (tietäen että kohta pissani on suuressa roolissa) ja kun ekat merkit pissahädästä tulee niin sidotaan jalat, ehkä tangolla levitetään aukikin. Minua sormetettaisiin ja häpyhuuliani leviteltäisiin ja pissaa lirahtelisi nolosti samalla. Ehkä alleni asetettaisiin astia johon pitäisi sitten pissata jossain vaiheessa.

      Toinen että saisi mahallaan vesiruiskulla vettä monta kertaa peppuun. En meinaisi usean jälkeen pystyä pitämään sitä sisällä ja mies/nainen sormenkin pitäisi välissä tulppana ja laittaisi lisää vaan. Välillä kakkaista vettä vaan ruiskahtaisi vaikka tekisin kaikkeni ettei niin kävisi, pakaroitani puristaessa sitä tursuisi välistä silti. Sitten ehkä vaippaan tai tappi tulpaksi ja vessaan/suihkuun päästämään ne pois.
      Lopuksi minut pestäisiin ja tarkistettaisiin että olen puhdas joka paikasta, ja minua hemmoteltaisiin kunnon hieronnalla ja peppuleikeillä orgasmiin saakka.

      Tosi Noloa ja kiihottavaa..

      • Ponmepls

        Katsoin just tuollaisen videon. Oishan tuo mahtava toteuttaa.


    • E-Neema

      No et oo nainen. Likainen mielikuvitus wanhalla äijällä. Oisitki nainen niin tahtosin sut omakseni.

    • Pikkupöksynainen

      Jos minua tarkoitit niin olen kyllä ihan normaali nainen. Ärsyttää että miehet kuvittelee olevansa jotenkin etuoikeutettuja likaisimpiin fantasioihin ja pervo nainen on verrattavissa johonkin satuolentoon.

      • Erikirjj

        Itseäni taas ärsyttää naiset, jotka pelaavat aina etuoikeuskortin. Tosiasiassa miehet rakastais kaltaisiasi naisia, mutta todella suuri osa palstoilla on naisena esiintyviä miehiä ja todella suuri osa naisista julistaa vihaavansa perversioita, joten ennakkoluulot johtuvat tasan tästä.

        Tämä fetissi on aiheuttanut häpeää lähes koko ikäni ja estänyt seksin harrastamisen, joten enpä tätä minään etuoikeutena osaa muutenkaan pitää.


      • Pikkupöksynainen

        Ymmärrän sen että tässä saa tietyn tyyppistä ihmismassaa kiittää ennakkoluuloista näillä palstoilla. Olen oppinut sen Jan osasyy myös siihen miksi esimerkiksi tämänkin fantasian toteuttamisen jääköön ihmeeksi. seuraakin etsiessä pitää ensin käyttää energiaa oman naiseutensa todistamiseen. Kaikki hyvä on sitten jo liian hyvää ollakseen totta täällä.

        Valtakortti minulle kiitos, keksin liian monta paikkaa missä olisin sitä edelleen täysin oikeutettu käyttämään;)


      • nngntyngn

        Jos haluat toteuttaa fantasiasi olen kiinnostunut. Ei se nyt niin lennokas ole ettei sen toteutus ole käytännössä mahdollista. Kysymys lähinnä onkin haluatko toteuttaa sen miehen kanssa joka on poikaystäväsi vai satunnaisuhteessa.


      • Pikkupöksynainen
        Erikirjj kirjoitti:

        Itseäni taas ärsyttää naiset, jotka pelaavat aina etuoikeuskortin. Tosiasiassa miehet rakastais kaltaisiasi naisia, mutta todella suuri osa palstoilla on naisena esiintyviä miehiä ja todella suuri osa naisista julistaa vihaavansa perversioita, joten ennakkoluulot johtuvat tasan tästä.

        Tämä fetissi on aiheuttanut häpeää lähes koko ikäni ja estänyt seksin harrastamisen, joten enpä tätä minään etuoikeutena osaa muutenkaan pitää.

        miksi fantasiaa häpeät? Myönnän että liian noloa mullekkin toteutettavaksi tosta noin vaan, mutta en mä häpeä sitä mistä kiihotun ajatuksissani.
        Millä tavalla fantasiasi estää seksin harrastamisen?


    • likainennainen

      Mun kanssa saisit tyhjentää suolesi edessäni housuusi. Saisit juoda sidukkaa ja vettä saadaksesi oikein kunnon pissahädän. Samalla saisit jotain laksatiivia. Jalassa sulla olisi vaaleat tiukahkot housut. Saisit kiemurrella pissahän kouriss esittän ns. pissatanssin. Painelisin samalla välillä maahasi ja rakkoasi. Lopulta et kestä ja parin pikkulirun jälkeen pissa tulvii housuusi. Samaan aikaan laksatiivi alkaa vaikuttaa ja kaikesta likaisesta irstaasta nautinnosta huolimatta kasvoillesi nousee aito häpeän puna kun tunnet kuinka kakka valuu väkisin housuusi. Ei lusikallista vaan housuntakamukseen kasvaa pullotus paskata jota alkaa valua pitkin jalkojasin. Kun suoli on tyhjä saat riisua paskaiset vaatteesi ja pesytyä valvontani alla. Kun olet putipuhdas annan sinulle kylpytakin johon pukeutuneena siirrymme makkariin missä sinua odottaa aluksi piiska ja sen tuoma nautinto.

    • Anonyymi

      mua kiihottaa kattoo videoita missä miehet pissaa ja kakkaa housuun ja oon itsekkin tehnyt housuun, se tuntuu hyvälle

    • Anonyymi

      Kai on kuivunut viidessä vuodessa.

    • Anonyymi

      Nautin todella paljon siitä, kun kovassa pissahädässä ei pysty enää pidättämään ja tulee ensimmäinen lirahdus housuun. Sen jälkeen on tuntuu ihanalta päästää kaikki housuun niin että pissaa valuu pitkin reisiä ja suorastaan tulvii ulos housuista.
      Pari viikkoa sitten lähdin illalla kävelylle kovassa pissahädässä. Taka-ajatuksena oli, että saattaisi käydä vahinko. Jalassa minulla oli mustat collegehousut ja niiden alla harmaat legginsit ja valkoiset pikkuhousut. Kävelin pienen metsän läpi menevälle polulle ja kävelin sitä edes takaisin pidätellen hätään, kunnes pissahätä yltyi niin että pääsi pieni lirahdus housuun. Päällimmäiset housut tuntuivat vielä kuivilta, mutta pikkuhousujen haara oli jo märkä pissasta. Seuraavaksi kyykistyin hankeen polun viereen ja pissasin housuun kunnolla. Lähdin kotiin housujen takapuoli märkänä ja vielä ennen kotipihaa päästin pikkuisen pissaa housuun ja se valui mukavasti reisille ja lämmitti vielä loppumatkan. Ketään ei tullut vastaan ja hyvä niin, ja vaikka olisi tullutkin, mustista housuista takapuolen peittävän takin alta ei olisi erottanut mitään. Tämän julkisemmin en uskalla enkä haluakaan pissata housuuni.

    • Anonyymi

      Tähän vanha tarina Vaasan Jaakosta (1887 - 1951).

      Käveli Vaasan piiskan kanssa talvella jäätä pitkin Raippaluotoon. Vaasan jaakko tunsi viiman kylmän tuiverruksen ja kaivoi taskumatin ja otti ryypyn. Piispa paheksui moista, jolloin Vaasan Jaakko totesi ryypyn lämmittävän. Johon piispa totesi, että lämmittää se housuunkin laskeminen.

      Kävelivät eteenpäin ja tuli vilu piiskallekin. Kun Jaakko kaivoi taas taskumattinsa, piispa kysyi, että jospa Jaakko antaisi hänellekin lämmikettä. Tuohon Vaasan Jaakko totesi, että kuse vaan housuus.

      • Anonyymi

        Pappismiehillä on sana hallussa.

        Halleluja!


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe