Tapasin miehen baarissa!

Heelpmee

Oltiin siis viikonloppuna kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja tapasin miehen tanssilattialla baarissa! Huomasin että mies katteli kokoajan alkuillasta muttei kumminkaan tullut sanomaan mitään.. Illemmalla sattumalta päädyttiin tanssimaan ja juttelemaan ja siinä vietettiin aikaa yhdessä koko ilta. Baarin jälkeen mentiin porukalla syömään ja juttelin lisää miehen kanssa ja mies vaikutti oikein mukavalle ja kunnolliselle miehelle! Ei yrittänyt mitään liikaa eikä todellakaan vaikuttanut siltä että olisi yrittänyt saada minut vain yöksi viereen :D Mietin ennenkuin lähdettiin kotiin että miksei mies ollut pyytänyt esim. numeroani koko illan aikana, koska selvästi antoi merkkejä että saattaisi olla kiinnostunut. Keräsin kumminkin rohkeutta ja pyysin itse mieheltä numeroa ja seuraavana iltana menin laittamaan viestiä. Mies kyllä vastasi ja juteltiinkin hieman sen jälkeen mutta nyt vain mietin että ootanko että seuraavaks mies tekee aloitteen ja pistää viestiä, Vai menenkö itse laittamaan ulos pyyntö viestin miehelle jos hänestä ei kuulu? Meinaan jos mies ei laita viestiä niin tarkoittaako se ettei ole yksinkertaisesti kiinnostunut minusta vai voisikohan mies olla ujompi tai epävarma aloitteiden tekemisessä? Neuvoja saa antaa koska oon niin huono lukee miehiä niin en nyt tiiä mitä pitäs tehdä!! :D

4

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikiinnosta123

      Ei ole kiinnostunut. Voit toki tehdä aloitteen vielä itse, sillähän se lopullisesti selviää. Mutta uskon, että mies olisi laittanut jo jotain, jos kiinnostusta olisi. harvoin miehet jää odottelemaan naisen viestiä, kyllä ne yleensä ottaa ohjat käsiinsä. Jos ei nyt sitten ole ihan poikkeuksellisen saamaton kaveri kyseessä

    • yxmiesvaan

      Minä itse ajattelen ja toimin niin, että kun nainen on kiinnostunut, niin hän pyytää numeroa ja laittaa viestiä. Sitten laittaa viestiä myös toistamiseen, jos ei heti kuulu mitään. Tämä on minun kohdalla yksi kriteeri, joka osoittaa riittävää rohkeutta ja itsetuntoa, että juttu ylipäätään voisi jatkua pidemmälle. Sitä kun on kantapään kautta oppinut, mitä käytännössä tarkoittaa toisen itsetunnon pönkittäminen, niin ei kiitos. Saan valita toimintatapani ja ne, jotka epäröivät olla rohkeasti aloitteellisia, jäävät auttamatta pois jatkomahdollisuuksista.

    • sinkkunainen--

      Naisen tarvii tehdä kaikki itse ja pyytää miestä ulos koska miehet ei usko että nainen on kiinnostunut

    • 0118

      Ujo mies on ujo. Naisten pitäisi tehdä useammin aloitteita. Muuten onni menee ohi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe