Tuntuu typereltä kirjoittaa tiedon murusia

apuuuoiou

itsestäni. Kuitenkin koska olette olleet ahkeria minun poissa oloni aikani voin todeta että olen kuntollut ja uinut noin kolme viikkoa taidänkin puolesta enkä meikannut yhtenäkään päivänä ja yöllä nukun. Ostoksilla olen käynyt kiitettävästi joka ei tarkoita yhtä mekkituotetta vaan monta kassilista jotta voin esitellä kuntoilessani laadukasta ja katseen kestävää kokonaisuuttani. Kirjallisuutta olen lukenut minkä olen ehtinyt kuntoilultani. Olin ostamassa myös uutta uimapukua mutta mitä sillä tekisin täällä suomessa joten en investoinut kaaappiin " seisomaan " Yksityiskohtana voin todeta että sen minkä ehdin niin testasin miten nettiradio kuuluu maailmalla ja hyvin kuului paitsi että onko mainosten tekijät lomalla koska en millään viitsi kuunella samoja mainoksia enkä samoja piisejä etenkin kun itselläni on hyvällä tavalla erinlainen musikkimaku kuten huumorintaju jota voidaan sanoa sivityneellä tavalla valikoivaksi ( hymiö ) Voin todeta että tässä tulee vielä kiire jotta ehdin kuluttaa täällä suomessa, älkää kysykö mihin ( yksityisasia ). Noniin no kaikille mielikuvituskavereille ( hymiö ) mukavaa ja trendikästä kesää minulle kuuluu pelkkää hyvää koska en etsi elämääni kauheuksia maailmalta itku silmässä minulle riittää pelkkä tietoisuus jotta hakemalla hakisin mitä kaikkea kauheuksia maailmalla onkaan Vaatimattomasti van totean että kolme miljaardia maksavassa palatsissa oloni oli täydellinen eikä yhtään tuntunut siltä että olisin ollut väärässä paikassa. Huomisiin...

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apöioöä

      vai huomiseen, olisi pitänyt kirjoittaa. No mutta hyvää huomenta jokaiselle mielikuvituskavarille ( mielikuvituskaverit : tästä ilkeämieliset vetävät " hatusta omia analyysejaan jopa uskovat omiin johtopäätöksiinsä ) Tässä täytyy kehua itseään, kehukaa te kaikki muutkin mielikuvituskaverit. Nimittäin keväällä selkäni lakkasi melkein kokonaan toimimasta jota on kyllä tutkittu mutta, niin mutta. Erikoilääkärini kielsi kuntosalin ja suositteli saunomista ja uimista koska selässäni on pirunmoinen kova paikka johon lämpö kyllä auttaisi. Olin " haljeta " onnesta " koska petipotilaaksi ei käskenyt niin siltä istuimelta katsoin maailmalta sopivan kohteen ja kohteessa olevat spaahoidot etenkin veden terveeliseen voimaan vaikuttavan kokonaisuuden joten siellä minä sitten yli 1000 neliömetriä olevassa vesihieronnassa stemppasin selkääni ja mielyttävässä lämmössä hoisin selkääni. Erikoislääkärini varmasti hymyilee positiivisesti ja myhäilee jospa kaikki olisivat yhtä tottelevaisia mitä erikoislääkärin ohjeisiin tulee. Aivan loistavaa että nyt on kunosali " kielto loppunut ja voin hyvällä omallatunnolla jatkaa hyvin alkanutta hienostunutta kuntoiluani mitä viehättävämässä treeniasussani joka muuten on saanut suunnittelijalta/ asiantuntijoilta myös maininnan: couture. Havaitsin että suomen suihkuseurapiireillä mitä tulee seiskan suihkuseurapiireihin tarve laittaa itsestään selfieitä julkiseen jakoon, onneksi minun ei ole tarvinnut koskaan . Nyt on kyllä kiitettävästi niin paljon mielenkiintoista tekemistä eikä se tekemällä lopu ikinä joten jatkan myöhemmin näitä tiedon murusia itsestäni jollain muilla aiheilla etenkin jos positiivisia ja mielyttäviä mainoksia ovat onnistuneet luomaan " vai mitä jusa " .

    • ööoioopå

      p.s ai kauuuheeta, älysin äkkiä että minun tarvitsee tarkentaa ennen kuin jotkut repeävät liitoksistaa ( hymiö ) Ei erikoislääkärini maininnut että missä pitää uida ja saunoa vaan ihan itse valikoin kohteen. Eivät kai kaikki ihmiset luule että yleisiin saunoihin ja yleisiin uimahalleihin menisin suomessa kun maailmalta valitsen kohteen jossa vain noin 100 000 vuositulolla vähintään on varaa ja minä taas olen ihan eri juttu jos niikseen tulee ja sitä paitsi ihan ansaitusti omillani kustannan kaikki kun en ole seiskan suihkuseurapiiriläisiä enkä koskaan tyrkyllä ollutkaan vielä vähemmän ylen kuin muidenkaan itseään markkinoivien. Tykkään vain mukavista ja hyvällä huumorintajulla tehdyistä mainoksista kuten esimerkkinä. " jusa mainostoimistosta " nyt mun on ihan pakko jatkaa omia töitäni ja ne ei tekemällä lopu...

    • apjettebraa

      p.s En malta olla kertomatta tiedon murusia lisää mitä tulee heräteostoksiin, luulin ensin että olin mokannut ostaessani koko setin kaikenlaista mm. victorias secretiltä jossa on kaikenlaista naiselista ostettavaa varsinkin kun omilla fyrkilla ostaa itselle joka on täyttänyt jo 40v mutta ei 100 v Ensin olin pettynyt : että mitä ihmettä ostin naisellisen ihanan ylellistä vartalovoidetta kun käytän perusvoiteena degubaalia jota suosittelen myös miehille ja naisille kunnes älysin että voin käyttää ihanuutta käsivarsiini silloin kun käytän myös samaa sarjaa olevaa kevyttä hedelmäistä tuoksua. Voin todeta että ostaessani myös koko setin meikkilaukkuja uudella värillä jota ei ehkä suomessa vielä ole sain samalla tyylikkään avainkorttipussukan jota tietysti käytän näyttävästi nuoremille jotka alentuvat ostamaan feikkejä. Säästäkää mielummin että voitte ostaa aitoja on sitten vaikka miniöille aikanaa jättää jotain laadukasta Isolla Laaadukasta ja nyt tarkoitan esim. ( esimerkiksi käsilaukkuja ) , missä ihmeessä " mainostoimiston jusa " tyttöystävän kanssa lomailee mulla olisi vielä yksi vitsi. Hymiö

    • apöoiöpå

      En malta olla kertomatta että vaikka sota-ajasta on jo niin kauvan kuin jotain seitsämänkymmentä vuotta niin ostokilla käydessäni siis täällä suomessakin näytti lähiöt aivan kuin sata-aikaa eläisivät samoin ympäristö kaikkineen joten siirryin väljemille vesille ns. jotta sain ostokseni tehtyä ympäristön masentuneisuuden sitä pilaamatta. Aivan kauheeta arkkitehtuuria lähiöissä joita voisi rakentaa / suunitella sivistyneemmin jotta ihmiset edes viitsivät niissä aikaansa kuluttaa ostoksia tehden tietysti. Voitte arvailla mitä kaikkea vielä ostin mutta viisi kassilista ( huh, huh ) herre good...

    • apraktframäpå

      Kyllä minä sen uskon että ihmiset tottuvat mauttomuuteen, vi är ju i finland Mutta kun suoessakin osaavat rakentaa mielyttäviä asuinpaikkoja ympäristöineen niin miksi ihmeessä vielä 2000-luvulla rakentava hirveen näjöisiä rötiskojä ja vielä ns. paraatipaikoille ( onneksi en asu lähöissä ) Sen uskon että kun ovat totuttaneet ihmiset mauttomuuteen eivät osaa parempaa elinympäristöä kaivata itselleen vaikka tiedän tuttujani jotka eivät asioi missään nimessä lähiostareilla vaan lähtevät stadiin ( hesaan ) mielensä virkistykseksi. En millään malta olla kertomatta...

    • uuuupåååå

      kuinka on mahdolista että uimarit eivät osaa jaloillaan ( minulla on sääret ) olla polskimatta rahvaanomaisesti. mm. en missään nimessä halua yleisiin uimahalleihin/ saunoihin katselemaan rahvaanomaista polskimista aikuisilta. Niinpä en malta olla kertomatta että jaloillaan voi rauhalisesti ilman polskimista edetä jos on uiinnin tekniikka opiskeltu kuten itselläni. Uin sydämmeni kyllyydestä noin kolmeviikkoa ja sain nauttia ilman En millään malttanut olla kertomatta... rahvaanomaisia polskijoita. Kun osaa uida sitä osaa myös oikealla tekniikalla käyttää voimaa käsillään " kauhoen " eikä tarvitse polskutella toisten silmille ( mestaruuskilpailut on kokonaan toinen asia ) kuten myös lasten iloittelut vesileikeissä. En missään nimessä halua mennä samaan altaaseen polskijoiden kanssa jotka ensin rahvaanomaisesti juovat saunassa pissivät mihin tahansa. ( En päästä omaan saunaanikaan yhtään ainutta vierasta enkä tuttavaa ) Tietäsittepä miten mielyttävässä ja tunnelmallisessa ympäristössä olen saanut viettää aikaani eikä ketään rahvaanomaisesti aikuisista porskuta ja polski ympäriinsä eikä kulje alasti rahvaanomaisesti.En millään malttanut olla kertomatta...

    • åpapuuiap

      sitäkään että lapsille on parempi opettaa miten tilata englaniksi, ruotsiksi, ranskaksi lounaslistalta kuin kuulemani mainos jossa lapsia on laitettu esim. ( esimerkiksi ) tilaamaan apinan oksennusta joka ei ole kyllä millään tavalla lasten tulevaisuuden kannalta myönteistä kehitystä. Ymmärrän kyllä jos on vain varaa abc-huoltamoille mutta uskon että sellaisten lasten vanhemmat joiden mielestä on hauskaa tilata apinan oksennusta niin lapsensa tulevat olemaan sivistyneempiä ja lukeneempia kuin apinan oksennusta tekevät vanhempansa yms. En malta vielä olla kertomatta että läheiseni ja tuttavani kysyivät että ottiko sääreni pohjaan koska olin niin johdonmukainen ja määrätietoinen uintiani katsellessaan. Ei ottanut mutta arvostan myös muita altaassa olevia kuten yleensä toisetkin jotka ovat saaneet kasvaa ja opiskella vaikka itseään paremassa " seurassa " Ensin varmasti kannattaisi opettaa helmisimukasta tilaamaan lehtipihvi tai nauravat nakit sekä jäätelöä jälkiruuaksi sekä miten aterimia ( ruokailuvälineet ) käytetään niin on vanhempienkin ilo olla terveen ylpeä lapsistaan joilla on käytöstavat ja ruokailutavat hallussa. Kuinka paljon onkaan ohjelmia televisoissa jotka vain tyhmentävät ja vievät aikaa kun sillä aikaa voisi opetella vaikka koko menyyn englaniksi ilman apinan oksennusta....

    • öööapui

      Lauluvihkot esiin kohta alkaa allsång på skansen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe