Ruma ilman vammaa

ruma-nainen

Päätinpä tällekin palstalle kirjoittaa itsestäni. Olen siis geneettisesti ruma nainen. En ole vammainen vaan todella ruma enkä edusta lajini tyypillisiä ominaisuuksia lainkaan. Olen niin ruma, että jopa vammaiset ihmiset tuijottavat mua suut auki ja olenkin vammaisiinkin nähden todella poikkeavan näköninen ja rumempi. Ymmärrän vammaisia ja vammaiset omaavat vain vamman joka on ymmärrettävää ja ilman sitä vammaansa olisivat normaalin ja jopa kauniin näkösiä ja monet vammaiset jopa ovat vammastaan huolimatta normaalin tai kauniin näköisä, mutta mä olen geneettisesti todella ruma ilman mitään vammaa siksi olen koko maapallolla poikkeus ja siksi muhun ei osata edes suhtautua koska ihmiset ihmettelevät ensin onko mulla jokin vamma, mutta kun huomaavat, että ei ole vaan olen muuten vain näin ruma on se kauhea järkytys.

Tällaiseen geneettisesti rumaan ei siis osata suhtautua lainkaan vaan sitä vihataan enemmän kuin vammaista koska vammaisuus on ymmärrettävää, mutta geneettinen rumuus ei. Olisin 100000x mieluummin vammainen kuin ruma koska voisin aina vedota vammaisuuteen ulkonäköni vuoksi, mutta koska en ole vammainen niin mulla ei ole yksinkertaisesti mitään puolustuksekseni vaan pelkästään se, että vanhempieni geenit eivät sopineet yhtee tippaakan ja molempein vanhempieni geenit tuottivat sukunsa rumimmat ominaisuudet mulle eli olen vanhemien rumimpien osien summa ja ilmeisesti sain niitä rumimpia osia todella kaukaakin suvusta jostain vuosituhansienkin takaa.

Kun näkisitte isäni ja äiti niin ymmrtäisitte, isä toki oli MIEHEKSI kome ja maskuliininen, mutta naisella ne ominaisuudet ovat rumaa katsottavaa ja äiti oli todella maskuliinisen ja kolhon näköinen naamastansa ja tosi ruma mielestäni joten ei ihme, että olen maanpäällinen hirviö.

9

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prominent

      Provo! Luuletko olevasi vitsikäs?

      • ruma-nainen

        Et ehkä ymmärtänyt kirjoitustani, mutta näin nyt vain sattuu olemaan kohdallani, vaikka vaikea sitä on ymmärtääkin kun kaltaisiani ei ole muita, olen siis todella poikkeava tapaus. Te vammaiset voitte aina vedota vammaisuteenne ja sairauteenne jos ulkonäkö on pielessä ja ilman sitä vammaanne olisitte normaalin näköisä jopa kauniita ja monet vammaiset ovat jopa vammaisenakin silti normaalin tai jopa kauniin näköisä. Mutta itse olen terve ilman mitään vamma ja silti omaan aivan järkyttävän ulkonäön. Mulla ei ole siis edes mitään millä puolustautua eli en voi edes vedota vammaan tai muuhun vaan yksinkertaisesti saan syyttää geenejän.


    • asteriski

      Mutta ole iloinen siitä, ettei sulla ole vammaa, mutta älä kuitenkaan vahingoniloinen.

    • menemuualle

      Halveksit kuitenkin vammaisia, kun kirjoitat ... jopa vammaiset tuijottavat minua.

    • mutta minähän olen autistinen?

    • Anonyymi

      Täällä toinen samanlainen. .en ymmärrä miksi tällaisia juttuja luullaan provoksi. Kyllä poikkeuksellisen rumia ihmisiä on maailmassa jonkin verran.

      • Anonyymi

        Rumuushan nyt ei sentään ole terveydelle vaarallista eikä vaikuta ihmisen älyllisiin kykyihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumuushan nyt ei sentään ole terveydelle vaarallista eikä vaikuta ihmisen älyllisiin kykyihin.

        Kaikki naiset ovat kauniita kun niillä mahlat virtaa ;-*


    • Anonyymi

      Kaikki naiset ovat kauniita kun niillä mahlat virtaa ;-*
      (Lemmenkäinen)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe