Käykö ristiin ?

noopeekyssäri

I phone ja i padin latausjohto ?
Voiko yhdellä latausjohdolla lähteä reissuun vai otanko molemmille omat johdot mukaan .

16

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäyköKäyKäy

      Sama johto käy. Tosin iPadin laturi on tehokkaampi, kuin iPhonen, vie siis kauemmin aikaa ladata...

    • Audiolatenssimies

      ihme on jos käy, kaikki mahdolliset adapterithan applen laitteissa on oltava kuten kohta jopa kuulokkeille

      • KäyhänSeSiltikin

        Audiolatenssimies ihmettelee? Hänhän yleensä tietää kaiken kaikesta....?


      • Audiolatenssimies
        KäyhänSeSiltikin kirjoitti:

        Audiolatenssimies ihmettelee? Hänhän yleensä tietää kaiken kaikesta....?

        Enhän minä mitään ihmettele, minä tiedän että adaptereita tarvitaan.
        Onko hienoa kun pitää adapterilla kuulokkeet kytkeä tulevaisuudessa?


      • KäyhänSeSiltikin
        Audiolatenssimies kirjoitti:

        Enhän minä mitään ihmettele, minä tiedän että adaptereita tarvitaan.
        Onko hienoa kun pitää adapterilla kuulokkeet kytkeä tulevaisuudessa?

        En ole kytkenyt kännyköihini kuulokkeita sitten vuoden 2002. Ei siis mitään merkitystä. Aloittaja kysyi latausjohdon yhteensopivuutta iPad ja iPhonen kesken. Vastasin että kyllä se käy ristiin. Sitten tulit sinä jälleen tavoillesi uskollisena ihmettelemään sopivuutaa ja jatkossa poikkesit aiheesta (tavoillesi uskollisena) ja moitit Applen (ehkä) jättäessä kuulokeliitännän pois ja sen "kivuudesta".

        "Enhän minä mitään ihmettele, minä tiedän että adaptereita tarvitaan.
        Onko hienoa kun pitää adapterilla kuulokkeet kytkeä tulevaisuudessa? "

        Mitä sinä suoraan sanoen tiedät Applesta? Missä kohtaa Applessa "tietojesi mukaan" tarvitaan adapteria?

        Seuraavaksi alat moittimaan minua henkilönä, eikö? ;)


      • luojaman
        KäyhänSeSiltikin kirjoitti:

        Audiolatenssimies ihmettelee? Hänhän yleensä tietää kaiken kaikesta....?

        He, jotka ostavat iPhonen, tietävät puhelimista usein keskivertokansaa enemmän" luin äsken iphonenpalstalta saanko nauraa hehehehehehe... laturinjohto hehhehhheeehhehehehehehhhehehhhehhhhhehehhhehehhhehhhhhhehhhhhehhhhhhhhehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeehehehehehehheehehehehehehhehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehhehhehehehhehhehehhhhehheh


      • Audiolatenssimies
        KäyhänSeSiltikin kirjoitti:

        En ole kytkenyt kännyköihini kuulokkeita sitten vuoden 2002. Ei siis mitään merkitystä. Aloittaja kysyi latausjohdon yhteensopivuutta iPad ja iPhonen kesken. Vastasin että kyllä se käy ristiin. Sitten tulit sinä jälleen tavoillesi uskollisena ihmettelemään sopivuutaa ja jatkossa poikkesit aiheesta (tavoillesi uskollisena) ja moitit Applen (ehkä) jättäessä kuulokeliitännän pois ja sen "kivuudesta".

        "Enhän minä mitään ihmettele, minä tiedän että adaptereita tarvitaan.
        Onko hienoa kun pitää adapterilla kuulokkeet kytkeä tulevaisuudessa? "

        Mitä sinä suoraan sanoen tiedät Applesta? Missä kohtaa Applessa "tietojesi mukaan" tarvitaan adapteria?

        Seuraavaksi alat moittimaan minua henkilönä, eikö? ;)

        Jaa, että kun sinä et ole kytkenyt kuulokkeita niin ei ole 99% iphonen käyttäjille siksi mitään merkitystä, melko ylimielistä sanoisin.

        Missäkö tarvitaan adapteria?
        http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2016/07/15/ovatko-tassa-iphonen-huhutut-lightning-kuulokkeet


    • KäyhänSeSiltikin

      Huhu. iPhone ei tarvitse adapteria mihinkään. Sinäkö panet "tietosi" piikkiin tämän huhun? Voihan se olla että se tulee, voi olla tulemattakin.

      Adapteria ei iPhonessa siis tarvita ja jos tarvitaan, kerro malli.

      • kaikkiatarvii

        Kaikissa iphoneissa tarvitaan adaptereita kun taas esimerkiksi androidissa ei välttämättä tarvita.
        Eihän iphonessa ole edes standardi micro usb liitäntää, adapteri vaaditaan.
        Kohta kuulokkeet vaatii adapterin jne.
        Näytöt vaatii, näppikset vaatii jne.


      • Pohdintoja1
        kaikkiatarvii kirjoitti:

        Kaikissa iphoneissa tarvitaan adaptereita kun taas esimerkiksi androidissa ei välttämättä tarvita.
        Eihän iphonessa ole edes standardi micro usb liitäntää, adapteri vaaditaan.
        Kohta kuulokkeet vaatii adapterin jne.
        Näytöt vaatii, näppikset vaatii jne.

        Höpö höpö. Näppikset liitetään bluetoothilla (jos näppiksiä yleensä tarvitsee). Applessa näytöt liitetään langattomina. Mikä "kohta kuulokkeet vaatii adapterin" juttu toi on? Huhu kertoo tuollaista ja kuulemma ne kuulokeliitännät katoaa pian muiltakin vähäisen käytön vuoksi ja näin puhelimista saadaan taas ohuempia.

        Muistan taannoin, kun iPhonea moitittiin Flashin puutteesta. Eikös siinä käynytkin niin, että Apple oli edelläkävijä HTML teknikan tuomisessa luureihinsa? Muut seurasi perässä ja mistäpä kännykästä se Fkash vielä löytyy? Koko Flashia ollaan hautaamassa kokonaan!

        Eikös ihan kaikki puhelimet ole apinoineet iPhonea? Näytön zoomaus oli ihan ensin ensimmäisessä 2G iPhonessa jo vuonna 2007. Tätä apinoitiin reilusti jälkeen päin muihinkin luureihin....

        Kuka muuten kehitti Windowsin kaltaisen käyttöjärjestelmän? Se oli Maceissa jo, kun Windows sen sieltä apinoi itselleen...

        Kuka toi tabletin markkinoille sellaisena, kun se nyt on?

        Mitä Apple edellä, sitä muut perässä, tämän historia on opettanut.

        Lightning-liitin on tuhat kertaa toimivampi, kuin micro USB.

        Joku täällä mölyää Applen rajoittuneisuudesta. Rajoittuneisuus johtuu tietoturvasta, ei saada siirrettyä viruksia muistikorteista. Muistikortti on vaarallinen vaikkakin toisaalta kätevä. Minun Macciini EI KOSKAAN liitetä USB muistia, jollei se ole itseni alustama. Vieraat muistikortit pysyy kaukana koneestani...


      • roskaaroskaaa
        Pohdintoja1 kirjoitti:

        Höpö höpö. Näppikset liitetään bluetoothilla (jos näppiksiä yleensä tarvitsee). Applessa näytöt liitetään langattomina. Mikä "kohta kuulokkeet vaatii adapterin" juttu toi on? Huhu kertoo tuollaista ja kuulemma ne kuulokeliitännät katoaa pian muiltakin vähäisen käytön vuoksi ja näin puhelimista saadaan taas ohuempia.

        Muistan taannoin, kun iPhonea moitittiin Flashin puutteesta. Eikös siinä käynytkin niin, että Apple oli edelläkävijä HTML teknikan tuomisessa luureihinsa? Muut seurasi perässä ja mistäpä kännykästä se Fkash vielä löytyy? Koko Flashia ollaan hautaamassa kokonaan!

        Eikös ihan kaikki puhelimet ole apinoineet iPhonea? Näytön zoomaus oli ihan ensin ensimmäisessä 2G iPhonessa jo vuonna 2007. Tätä apinoitiin reilusti jälkeen päin muihinkin luureihin....

        Kuka muuten kehitti Windowsin kaltaisen käyttöjärjestelmän? Se oli Maceissa jo, kun Windows sen sieltä apinoi itselleen...

        Kuka toi tabletin markkinoille sellaisena, kun se nyt on?

        Mitä Apple edellä, sitä muut perässä, tämän historia on opettanut.

        Lightning-liitin on tuhat kertaa toimivampi, kuin micro USB.

        Joku täällä mölyää Applen rajoittuneisuudesta. Rajoittuneisuus johtuu tietoturvasta, ei saada siirrettyä viruksia muistikorteista. Muistikortti on vaarallinen vaikkakin toisaalta kätevä. Minun Macciini EI KOSKAAN liitetä USB muistia, jollei se ole itseni alustama. Vieraat muistikortit pysyy kaukana koneestani...

        1. Kaikki lisälaitteet tarvitsee adpaterin ja standardi micro usb liitin puuttuu.
        2. Muistikortti puuttuu.
        3. Pitää olla omanlainen laturi, ei voi ladata usb kaapelilla kuten 99% laitteista joissa ei lue mädäntynyt ylihintainen omena.
        Nämä asiat ei ole mitään edelläkävelyä., kuoppaa tässä itselleen kaivaa tuolla menolla.

        Odotahan vain niin kohta nöet kun applesta puuttuu kuulokeliitäntä joka 99% laitteista on standardi nyt ja aina.


      • pohdintoja1
        roskaaroskaaa kirjoitti:

        1. Kaikki lisälaitteet tarvitsee adpaterin ja standardi micro usb liitin puuttuu.
        2. Muistikortti puuttuu.
        3. Pitää olla omanlainen laturi, ei voi ladata usb kaapelilla kuten 99% laitteista joissa ei lue mädäntynyt ylihintainen omena.
        Nämä asiat ei ole mitään edelläkävelyä., kuoppaa tässä itselleen kaivaa tuolla menolla.

        Odotahan vain niin kohta nöet kun applesta puuttuu kuulokeliitäntä joka 99% laitteista on standardi nyt ja aina.

        Et viittis kertoo, minkälainen YLIVERTAINEN puhelin sulla on, joka mielestäsi peittoaa iPhonen mennen tullen. Kerro myös, mitkä ominaisuudet omassa luurissasi ovat ylitse iPhonen ja miksi.

        Roskaaroskaa, kerro meille, kerro....


      • Pohdintoja1
        roskaaroskaaa kirjoitti:

        1. Kaikki lisälaitteet tarvitsee adpaterin ja standardi micro usb liitin puuttuu.
        2. Muistikortti puuttuu.
        3. Pitää olla omanlainen laturi, ei voi ladata usb kaapelilla kuten 99% laitteista joissa ei lue mädäntynyt ylihintainen omena.
        Nämä asiat ei ole mitään edelläkävelyä., kuoppaa tässä itselleen kaivaa tuolla menolla.

        Odotahan vain niin kohta nöet kun applesta puuttuu kuulokeliitäntä joka 99% laitteista on standardi nyt ja aina.

        "1. Kaikki lisälaitteet tarvitsee adpaterin ja standardi micro usb liitin puuttuu."

        Mitkä lisälaitteet toimivat micro USB:llä?

        "2. Muistikortti puuttuu."

        Mitä etua muistikortista on? Tiesitkö, että suuri osa viruksista leviää juurikin lisämuistien kautta? Antaisitko itse asentaa kenen tahansa oman muistikorttinsa laitteeseesi? Miksi isomuistinen iPhone ei kelpaa? Miksi ylipäätään isomuistinen puhelin tyarvitsisi muistikortin?

        " 3. Pitää olla omanlainen laturi, ei voi ladata usb kaapelilla kuten 99% laitteista joissa ei lue mädäntynyt ylihintainen omena."

        Miksi iPhonen omistajan pitäisi pystyä lataamaan puhelimensa micro USB:llä? Miksi ihmeessä? Sitä paitsi micro USB on heikkorakenteinen, eikä sitä voi asentaa pimeässä ilman, että näkee miten päin sen työntää. Lightning liittimen voi asentaa kummin päin vaan.

        " Odotahan vain niin kohta nöet kun applesta puuttuu kuulokeliitäntä joka 99% laitteista on standardi nyt ja aina."

        No jäänpä odottelemaan. Historia kertoo kyllä ihan muuta...


      • paskaapaskaaa
        pohdintoja1 kirjoitti:

        Et viittis kertoo, minkälainen YLIVERTAINEN puhelin sulla on, joka mielestäsi peittoaa iPhonen mennen tullen. Kerro myös, mitkä ominaisuudet omassa luurissasi ovat ylitse iPhonen ja miksi.

        Roskaaroskaa, kerro meille, kerro....

        Tällä hetkellä Android puhelimena ja sen ominaisuudet ja muistikorttituki on iphonea parempi ja android on monipuolisempi.
        Puhelimella ei ole merkitystä kun kerron sen että muistikortti löytyy ja android, eli monipuolisuutta ja standardit liitännät.
        ipad löytyy myös sekä ipod touch 4g.


      • pskalaitteita
        Pohdintoja1 kirjoitti:

        "1. Kaikki lisälaitteet tarvitsee adpaterin ja standardi micro usb liitin puuttuu."

        Mitkä lisälaitteet toimivat micro USB:llä?

        "2. Muistikortti puuttuu."

        Mitä etua muistikortista on? Tiesitkö, että suuri osa viruksista leviää juurikin lisämuistien kautta? Antaisitko itse asentaa kenen tahansa oman muistikorttinsa laitteeseesi? Miksi isomuistinen iPhone ei kelpaa? Miksi ylipäätään isomuistinen puhelin tyarvitsisi muistikortin?

        " 3. Pitää olla omanlainen laturi, ei voi ladata usb kaapelilla kuten 99% laitteista joissa ei lue mädäntynyt ylihintainen omena."

        Miksi iPhonen omistajan pitäisi pystyä lataamaan puhelimensa micro USB:llä? Miksi ihmeessä? Sitä paitsi micro USB on heikkorakenteinen, eikä sitä voi asentaa pimeässä ilman, että näkee miten päin sen työntää. Lightning liittimen voi asentaa kummin päin vaan.

        " Odotahan vain niin kohta nöet kun applesta puuttuu kuulokeliitäntä joka 99% laitteista on standardi nyt ja aina."

        No jäänpä odottelemaan. Historia kertoo kyllä ihan muuta...

        Montako kaurahiutaletta on kaurapuuropaketissa?
        Yhtä viisas kysymys kuin esittämäsi usb laite kysely.
        Jos et tiedä edes mitä muistikortilla tekee niin miksi edes yrität osallistua keskusteluun, trollihan sinä taisitkin olla.

        Kyllä mua on vtuttanu useasti kun en esimerkiksi ipodiani ole voinu ladata kaverin laturilla, naurettavia nämä applet.


      • Pohdintoja1
        pskalaitteita kirjoitti:

        Montako kaurahiutaletta on kaurapuuropaketissa?
        Yhtä viisas kysymys kuin esittämäsi usb laite kysely.
        Jos et tiedä edes mitä muistikortilla tekee niin miksi edes yrität osallistua keskusteluun, trollihan sinä taisitkin olla.

        Kyllä mua on vtuttanu useasti kun en esimerkiksi ipodiani ole voinu ladata kaverin laturilla, naurettavia nämä applet.

        En minä mikään trolli ole. Olen jo sen verran vanha, että maksoin firmani laskut verkossa ENNEN INTERNETIÄ. Melkoinen uraauurtaja siis. Useampi teistä ei tainnut olla edes syntynyt? ;)

        Suhtaudun lähinnä hilpeydellä teinien parempi/huonompi arvosteluihin. Kysynkin, mistä ihmeestä te nuoret tiedätte jonkin laitteen paremmuudesta? Tiedättekö, mitä vanhempi käyttäjä puhelimeltaan haluaa?

        paskaapaskaa nimimerkille: Pidät siis MITÄ TAHANSA android puhelinta iPhonea parempana ja monipuolisempana? Tiedän toki, mitä muistikortilla tekee, miksi sellaisen pitäisi olla puhelimessa? Luuletko tosiaan, etten tiedä muistikortista mitään? Kyllä täältä löytyy muistikortteja moneen lähtöön, kojelautakamerasta 3D videolaitteeseen asti.

        Vaan mitäpä minä alkaisin teinipoikien kanssa kinailemaan? Teillähän on MAAILMAN parhaat laitteet, eikä toisilla vastaavia ole, eiks je?

        Ihan totta, mitkä LISÄLAITTEET toimii micro USB liittimen kautta?

        "Montako kaurahiutaletta on kaurapuuropaketissa?
        Yhtä viisas kysymys kuin esittämäsi usb laite kysely.
        Jos et tiedä edes mitä muistikortilla tekee niin miksi edes yrität osallistua keskusteluun, trollihan sinä taisitkin olla.

        Kyllä mua on vtuttanu useasti kun en esimerkiksi ipodiani ole voinu ladata kaverin laturilla, naurettavia nämä applet."

        Tässähän se tuli. Sosiaalisten teini-ikäisten tarpeet. Vielä että saa ladata muistikortilta kaverin laitteeseen viimeiset jutut.

        Itse asiassa, minua ei oikeastaan vituta mikään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe