Minä uskon vakaasti.

PiperoLähteeOngelle

Tässä viime aikojen muutamia tapahtumia:

Kennedy ammuttiin pulttilukkokiväärillä. Uskomattoman taitava suoritus mutta olihan Oswald kommunisti.
Kuussa on käyty 6x. Toihan ne sieltä kiviäkin.
Fema- leirit rakennettiin jotta voitiin antaa rahaa rakennusyhtiöille.
Fort Knox on täynnä kultaa. Eihän dollarilla olisi muuten kuin paperin arvo.
Area 51:ssä ei ole mitään salattavaa. Ehkä jo ensi viikolla sinne pääsee katselemaan.
Päällemme ei ruiskuteta paskaa. Lapsuuteni kumpupilvet sinitaivaalla ovat olleet pahoja unia.
Evoluutioteoria pitää paikkansa. Olemmehan me vähän apinan näköisiä.
Jumala on olemassa. Koulussa ja pyhäkoulussa näin sanottiin. Opetuslapset piti osata ulkoa.
WTC- tornien tuhot sai aikaan Obama. Ukkeli johti operaatiota luolasta kännykällään. Se kolmas mökki sortui vanhuuttaan.
Kaikki rokotukset ovat ehdottoman tarpeellisia.
Mitään geenimanipulointikokeita ei tehdä.
Ilmasto on lämmennyt huomattavasti viime jääkaudesta. Se on hyvä asia.
Obama tapettiin ja hävitettiin niinkuin on kerrottu. Siitä on filmejäkin.
Lääkejätit eivät syötä meille turhia lääkkeitä. Heille on tärkeintä ihmiskunnan hyvinvointi.
Maahanmuutto poistaa työttömyyden ja rikastuttaa sekä eheyttää yhteiskuntamme.

Uskon kaikkiin näihin koska näin on minulle kerrottu. Olen lukenut oikein lehdistäkin.
Jotka jotain muuta puhuvat ovat höhliä salaliittoteoreetikoita joilla on virheellinen tai peräti puuttuva lääkitys. Osan joutaisi pistää suljetulle osastolle ristipistotöitä tekemään.

Ei mulla tänään ollut muuta.

17

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhgfhgfhg

      Puhutko sinä Obamasta vai Osamasta? Evoluutio on todistettua tieteellistä faktaa muuten..

      • EiMeOleApina

        Juu juu, Osama se oli. Voi tuossa tekstissä olla muutakin virheellistä, tiedä häntä...:-)).
        Miksi tieteellistä totuutta sanotaan teoriaksi?


      • PiperoVapiseeKovasti

        No niinhän minä totesinkin että olemme kovin apinan näköisiä. Tottakai Evoluutio on silloin todistettua tieteellistä faktaa. Älkää viekö mua hullujenhuoneeseen pliiiiis!


      • Kukaan ei ole todistanut, että kalasta syntyy ihminen. Kalan DNA:han ei ole ohjelmoitu muuttumaan toiseksi lajiksi. Makroevoluutiota sen sijaan tapahtuu. No tästä tekstistä huomaa, että kirjoittaja on sukua kalalle :)


      • fhgfhgfhg
        EiMeOleApina kirjoitti:

        Juu juu, Osama se oli. Voi tuossa tekstissä olla muutakin virheellistä, tiedä häntä...:-)).
        Miksi tieteellistä totuutta sanotaan teoriaksi?

        Kai tiedät että on myös painovoima teoria joka on myös todistettua faktaa, sama on evoluutio teorian kanssa.
        Evoluutiosta löytyy kyllä sellaiset todisteet että sitä ei voi kumota enää millään, DNA juuri todistaa lajien sukulaisuuden.
        Joillakinhan on vieläkin se harhaluulo ettäihminen on kehittynyt apinasa, meilläon vain yhtienen kantamuoto.
        Alkuun pääsee https://en.wikipedia.org/wiki/Evidence_of_common_descent


    • Insanityofnormality

      Tämä oli hyvä. Ja tuollaisia ihmisiä on tosiaan valtaosa. Hulluimmat niistä jaksavat vääntää täällä vuodesta toiseen siitä, että taivaalle ei koskaan voitaisi suihkuttaa yhtään mitään, koska taulut 1800-luvulta.

      • oooomomom

        Juu, enemmistöhän se hulluja on. Tosin vähemmistöön taitavat kuulua ne tuhannet ja taas tuhannet, jotka vuodesta toiseen lataavat ja lentävät niitä myrkkykoneita, mutta eivät puhu mitään, Eivät koskaan, eivät kenelläkään. Oikeassa oot, hulluja riittää.


      • garelli87cc

        eiköös se höttöhomma selitetty sillä merlin koneitten kuluvista mäntäongelmasta, eli alujauhetta syntyy kun merlin lentokonemoottoreissa oli huon ot männät ja jauhe tuli niistä taivaalle aluminum jauhetta


    • SuksikaaKaikkiVittuun

      Aloittaja heittikin massiivihyökkäyksen huumorin sävyttämänä.
      Vaikeaa on puolustautua. Siihen ei riitä paskahöpinät alumiinista moottoreissa... :-)).

    • KuinLeppäKeihäs

      Minä en usko painovoimaan.

      Osaan siksi lentää.

      • afafafaf

        Jep, minusta kuolema on salaliitto (sanoivat hullut mitä tahansa). Elän siis ikuisesti!


    • cccccccc

      Onhan kuussa käyminen varmasti huijausta. Ajatelkaaahan sitä, kun huijaus onnistui eka kerran (mukana sellainet 200 000 ihmistä). Mitä päähuijarit sanoivat, kun homma onnistui:

      "Jep, tehdään se vielä viisi kertaa uudestaan. Mitä sillä on väliä, että huijaukseen täytyy saada vielä sellainen miljoona ihmistä mukaan. Kyllähän se onnistuu, kun onnistui nytkin. Ei niistä ketään puhu. Koskaan.

      Ja ne kuukivet: Siinä on tietysti vaikeuksia, kun niiden pitäisi olla koostumukseltaa erilaisia kuin mikään maapallolta löydetty. Mutta eiköhän me selvitä sillä lailla, että lähetetään niitä ympäri maailmaa ja pistetään mukaan lappu " Ei saa paljastaa meitä" Ei varmastikaan kukaan tutkija eri puolilla maailmaa meitä paljasta. Koskaan. On ne niin auttavaista porukkaa "

      Just näin se meni!

    • OikeaaTietoa

      Itse asiassa kuuhuijauksesta tiesi aika pieni joukko.
      Kaikki muut olivat tv- kuvan tuottaman informaation varassa.
      Väite tuosta satojen tuhansien ihmisten joukosta on naurettava.

      Kuukivet on jo aikoja sitten todistettu väärennetyiksi.

    • EiMullaMuuta

      Minä uskon että NESARA salkku vielä avataan.
      Minä uskon että FEMA leirille vielä viedään joku.
      Minä uskon että AMERO on tuleva valuutta Pohjois-Amerikassa ja Meksikossa.
      Minä uskon että NIBIRU saapuu kerran kuussa, joskus kahdesti.
      Minä uskon että maailman loppu tuli vuonna 2000 sekä vuonna 2012. Ja myös pari päivää sitten.
      Minä uskon että Galaktinen Liitto saa jonain päivänä viritettyä tarpeeksi ja saapuu.
      Minä uskon että kristalli kaulassa auttaa.
      Minä uskon että kaiken mitä Snowden ja Assange sanoo.
      Minä uskon että Youtuben videoissa on totuus.

    • jnjnjn
    • höttöäleijuu

      eikös ne merlinin moottorin alimiinimännät osoittautuneet heikoiksi ja tomuuntui ajossa jolloin syntyi alupölyhuttua taivaalle, ja 12 mäntää kuluu=paljon aluminium huttua taivaalle!
      siksi vanat.

    • Mökinmummot

      Tuossa on jotain.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe