Hurjaa seksiä

fucklikeabeast

Olin eräänä syyskuisena iltana käymässä kaverini Pekan luona Laihialla. Aikomukseni oli lähteä bussilla takaisin kotiini Vaasan klo 18, jolloin meni päivän viimeinen bussi. Kuitenkin jutellessamme toistemme naisseikkailuista aika meni huomaamatta, joten myöhästyin bussista. Sovimme kaverini kanssa, etta jäisin yöksi hänen luokseen. Soitettuani kotiin ja ilmoitettuani asiasta, Pekka ilmoitti, että hän laittaisi saunan lämpiämään.
Jatkoimme keskustelua naisista, ja siitä keskustelu jotenkin siirtyi seksiin. Yhtäkkiä Pekka kysyi, halusinko kokea tänä iltana jotain aivan erityistä. Hämmastyneenä suorasta ehdotuksesta mumisin jotain myöntävää.

Myöntävästä vastauksesta ilmiselvästi ilahtuneena hän nousi seisomaan ja käski minun seurata. Menimme aluksi ovesta ulos ja kävelimme suoraan navettaan. En ollut aiemmin tiennytkään, että Pekan isällä oli näin useita eläimiä navetassaan; koira, kissa, lehmiä ja pari lammasta sekä hevonen.

-Tämä on sitä jotain, Pekka sanoi hymyillen. Katso esimerkiksi tuonne.
Pekka osoitti jotain puista häkkyrää navetan nurkassa. Kysyttyäni mika tuo omituinen häkkyrä oli, Pekka selitti naama vieläkin leveämmassä virneessä:
– Se on lehmiä varten; niillä pidetään lehmää paikallaan.

Ihmettelin vastausta hetken, kunnes Pekka päätti näyttää, kuinka homma tapahtuu. Pekka siirsi laitteen lehmän taakse, ja avasi hitaasti housunsa napit. Vasta siinä vaiheessa tajusin mitä Pekka aikoi tehdä. Minua alkoi kuvottaa. Pekka kahlitsi lehman huolellisesti laitteeseen, ja työnsi elimensä syvälle lehmän anaaliin. Minusta tuo alkoi näyttää melkeinpä jopa kiihottavalta ja tunsin kuinka housuni alkoivat tuntua ahtailta. Pekka alkoi tyonnellä hurjasti ja lehmä ammui; joskin sen ammunta kuulosti jotenkin oudolta, ehka lähinnä kiimaiselta.

Samassa kuulin navetan ulkopuolelta askeleiden ääniä, itse asiassa tulijoita taisi olla kaksikin, sanoin heti hätääntyneenä asiasta Pekalle joka ei ollut moksiskaan, vaan jatkoi hommiaan. Kauhistuneena huomasin navetan oven avautuvan ja sisään tuli kaksi naista. Nyt Pekkakin lopetti hommansa kiroten keskeytystä. Pekka esitteli naiset äidikseen Taruksi (38v) ja siskokseen Miraksi (19v). Olin aivan ymmällä, kun naiset eivat valittaneet tuon taivaallista Pekan anaalihommista.

Tosin olin ymmällä ainoastaan hetken, silla minulta vietiin se ilo, kun Mira ja Taru tyynesti alkoivat riisuutua ja Pekkakin teki saman, herran jestas ajattelin, mihin olenkaan joutunut mukaan? Ja niin olivat kaikki muut ilkosen alasti ja katsoivat suoraan minuun, minun oli siis ihan pakko riisuutua muiden katsoessa. No tein sen, mutta hupia ei ollut etta kyrpäni oli vaistamatta maksimi-pituudessaan. Sitten tuli se kohtalon isku, kun Taru totesi meille:
– Ja kun meilla nyt on taalla kaksi kapulan omistajaa, niin tulkaa nyt sitten ihmeessä lämmittämään meitä!

Katsoin Pekkaan kauhistuneena ja kysyvästi, johon Pekka vaan totesi, etta heillä nämä seksuaaliset tavat olivat aikamoisen vapaita…, mutta mennään nyt lämmittämään noita muijia, kumman otat? Siis siskon vai äidin! Miran, sanoin arasti, joten Pekalle jäi OMA äITI!!!

Lähestyin Miraa kuin syöjätärtä, tämä ei voinut olla totta. Mutta siina Mira vaan makasi haarat leveällä, jumalauta kun oli suuri pillu! Mira tarrasi kyrvästäni kiinni ja alkoi nuolla sitä, nuoltuaan sen puhtaaksi ”alisti” hän minut pilluunsa, mika ihana tunne ajattelin, tänne pitaa tulla toistekin. Samalla Pekka oli jo hyvassa vauhdissa äitinsä kanssa, selvästi vanhasta kokemuksesta! Mira alkoi voihkia allani ja juuri kun minulta oli tulossa kunnon lasti, hän veti sen ulos ja sanoi, etta ei viela näin aikaisin illalla, muuten sammuisin kesken!

Olinkin jo unelmaillan toivossa, ennen kuin eteeni tuotiin lammas! Pekka sanoi, etta minun oli todistettava sopivuuteni perhe-orgioihin lampaalla. Olin ilmeisesti hieman sekaisin, koska en vastustellut vaikka Mira ja Taru katsoivat ihan vieresta. Lammas kahlittiin johonkin vastaavaan aparaattin kuin se lehmä, joka tosin yhä oli kiinni. Katsoin lampaan peräaukkoa kiihottuneena, siis tuolla oli määränpää! Otin ensin tuntumaa hinkkaamalla kyrpääni anaalin reunustalle, ja yhtäkkiä sain hirmuisen tunnekuohun ja otin lampaasta tukevan otteen ja aloin työntää kaikin voimin kyrpääni lampaaseen, ah kuinka ihana tunne se vaan olikin, vaan en olisi uskonut etukäteen. Nyt oli koko tykki sisällä ja hirmuinen pumppaus alkoi, muut katsoivat vajaan puolen metrin päästä ja Mira otti kuvan! Lammas määki tuskissaan entistä kovempaa, ja sain orgasmin kun ajattelin, että kärsi huora! Ja niin tuli koko lasti LAMPAAN ANAALIIN. Vedin paskaisen kyrvän ulos ja aloin nauraa sen nähtyäni. Mira tuli yllättäen ja otti kyrvästä tukevan otteen ja raahasi minut koiran luo, olin ihan ymmällä...

Lue koko tarina täältä:
http://seksitarinat.koeajo.com/elainseksi/hurjaa-elainseksia/

7

5536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyon

      No nyt on irstasta

      • eihuonosilti

        Joo, harvemmin täälläkään näkee tarinoita joissa on sekä eläinseksiä että insestiä


      • kaikkiyhdessäkivaa
        eihuonosilti kirjoitti:

        Joo, harvemmin täälläkään näkee tarinoita joissa on sekä eläinseksiä että insestiä

        Kiva kun on sekä että, niin voin lueskella näitä yhdessä sekä siskon että meidän koiran kanssa, eikä kukaan tunne että jää ulkopuoliseksi


    • hultar

      Ei yhtään hullumpi tarina

    • Sopivan mieletön. Kyllä näitä lukisi lisääkin.

      • arvasinetsätykkäät

        Sama


    • Linkin kautta löytyy muita vastaavia. Pidittekö jostain erityisesti?
      Jos viitsit vastaa tänne tai sähköpostilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe