S-Market alkaa ahdistaa

Berkel

Miksikö? Sinne on tullut töihin hirvittävän isoääninen nainen. Puhuu kuumalla äänellä kuin vähempiosaiselle. Silti itse on ainakin postin puolella tyhmä kuin aasi. POISPOIS!
Postin palvelut vaatii noin puoli tuntia, kun ei osata - tahdota - tiedetä...

23

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustikanpoimija

      Kaupassakäynti ei ole sosiaalinen tapahtuma. Ainakin näin kokee lihaa syövä keski-ikäinen duunari.

    • töihin

      mun mies sanoi samaa asiaa. asiat ei pelitä

      • opettele

        Yksi piste, ei yhtään isoa kirjainta.


    • SliderJoe

      Tämä ei liity em. keskusteluun millään tavalla kuin että sanon vaan, että kyllä Postissa pitää olla asiansa osaava henkilö! Itse koetin kerran lähettää pakettiautomaattiin paketin, kun ostaja sitä pyysi, mutta postissa tumpuloitiin se ihan väärään paikkaan. Omiakin paketteja on ollut kaksi kertaa auki revittynä.

      • Evakko

        SliderJoe

        Tämä ei liity em. keskusteluun millään tavalla kuin että sanon vaan, että kyllä Postissa pitää olla asiansa osaava henkilö! Itse koetin kerran lähettää pakettiautomaattiin paketin, kun ostaja sitä pyysi, mutta postissa tumpuloitiin se ihan väärään paikkaan. Omiakin paketteja on ollut kaksi kertaa auki revittynä.


    • postimies.soittaa2.sti

      Liiteri jonnelle neuvoksi, että kannattaa osoittaa sinne, mihin on tarkoitus toimittaakin, eli täytä osoitekortti oikein.

    • VakioAsiakas

      Jos S marketista loppuu joku tuote niin vie pitkän ajan ennenkuin tuotetta tulee taas hyllyyn. Myös vanhentuneita tuotteita löytyy. Pitäisi kauppiaan vähän skarpata!!!

    • Kiinnostusherää

      Onko tämän kuumalla äänellä puhuvan naisen ääni todella kuuma vai vaan vähän sexy?

    • kuumaaaaaa

      Mielenkiintoista, kuuma nainen!

    • EntinenAsiakas

      Siellä on myös 2 nuorempaa naista kassalla joskus, eivät tykkää toisistaan, kettuilevat ja mulkoilevat toisiaan. Ei voi olla huomaamatta! Ja sama huomattu, hyllyjä ei täytetä jos tuote loppuu. Pitääkö vaihtaa kauppaa?!

    • vaihtakaa

      Vaihtaa kauppaa.

      • vaihtakaa

        Joo, vaihtaa kauppaa, minä jo vaihdoin takasi k kauppaan.


    • YksHaukiputaalainen

      On kait siellä nykysin ihan siistiä. Joskus oli tilanne pahempikin. Mukavia ovat myyjät olleet. En pahempaa sanomista löydä tuosta puljusta. Mukava, että meillä Haukiputaalla on ässäkauppa. Kyllä siellä tulee käytyä ja jos jotakin en oo löytänyt, oon rohkeasti kysyny. Aina on autettu.

    • VakioAsiakas

      En haluaisi vaihtaa kauppaa, S kaupassa tykkään asioida. Suurin osa myyjistä on kivoja ja kohteliaita ja tietyt hyvät elintarvikkeet löytyy vain S:stä. MUTTA jos tuote loppuu ja sitä ei viikkoihin lisätä hyllyyn niin se on haettava muualta... Huono homma myydä pitkään "ei oota"...

    • myyjiä

      Vähän näkyy myyjiä, jos tarttis kysyä jotaki.........Se ei ole myyjien syy, työt tehdään mahdollisimman vähällä väellä. Posti hidastaa muuta palvelua.

    • camelon

      Retu perälle meni koko puoti.Ei yhtään enää tuttuja entisiä myyjiä.Kellon s-kaupassa käyn jos asiaa s-kauppaan.

    • kuulee

      Myös säästökuopassa silmälasipäinen tummahiuksinen kassa kailottaa aika isolla äänellä.Olen huvikseni joskus kysynyt että mitä sanoit,en kuullut.

    • Moroloro

      Laita kuulolaite pienemmälle

    • vittuuntunutputtaalainen

      idiootteja on ihmiset jotka syöttää s kaupalle rahansa. ei ne rahat paikalliselle kauppiaalle mee vaa koko ketjun johtoon. K -kaupassa on sentää paikkakuntalainen kauppias!

      S ryhmä on koko Suomen kyykyttäjä - niin muille kaupoille kuin tuottajille, elintarviketehtaille ja logistiikalle.

      • 2553253253253253

        Totta. S-ketjulla on jo ihan tarpeeksi rahaa kun on jättimäisiä prismojakin ympäriinsä. Tukekaa paikallista kauppiasta.


    • haukiputtaalainen

      On siellä pari sievää rillipäätyttöä tai ainaki on ollu

      • toinenhaukiputtaalainen

        Sammaa minäki oon katellu. Oikein sieviä on


    • HeeeeeimoYHymerinderi

      miks sielä o niitä betonipylyväitä pitkin kauppaa, semmoseenhan kävelee kiiresä pahki jos ei ajjoisa hokaa
      %D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe