Olen mukava mies

miksnäin-

Mutta miksi kukaan nainen ei kiinnostu, tykkään helliä hyväillä ja suukotella en ole väkivaltainen en juo tykkään aavistuksen pyöreistä naisista, olenko minä liian kiltti ja hyväntahtoinen.

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin_vika_kiltteydessä

      Musta tässä "olen liian kiltti ja siksi ei parisuhdetta" on haitallinen ja paikaansa pitämätön logiikka.

      Kyllä minä miehessäni juurikin arvostan kiltteytä, vastuuntuntoisuutta ja sitä, että on luotettava - kaikkineensa siis turvallisuutta. Mutta arvostan monia muitakin asioita; hänen arvoja ja ajattelutapaansa maailmasta, huumorintajua (en väitä, että hyvä mutta minun makuun sopiva), yhteisiä hullutteluja jne. Nää on sellaisia piirteitä, joita pystyy toisesta ihmisestä löytämään vasta, kun tapailua on jonkun aikaa ollut. Ja ne on tärkeimpiä parisuhteen säilymisen kannalta. Mä voisin kuvitella aika monia elämän käänteitä, joissa mies menettäisi ulkonäkönsä, rahansa jne. mutta olisin siinä edelleen. Sitä en osaa kuvitella, että vanhana eukkona hehkutan, että kyllä meidän vuosikymmenten avioliitto on ollut niin mahtava, kun mies on ollut ilkeä - mutta pitkä.

      Kiinnostuminen tapahtuu ihan alussa, jossa ei ole edes tietoa ihmisestä todellisuudessa. Siinä vaikuttaa toki ulkoiset piirteet mutta myös tapasi puhua, olla vuorovaikutuksessa jne. En minäkään sinkkuna uskoisi, jos mies istahtaa pöytään ja kertoo että hän on kiltti eikä ole väkivaltainen. Varmasti voi näitä olla, mutta se on itse koettava ja nähtävä.

      Ajattelutyyli on haitallinen siksi, että keskityt seikkaan jossa ei kehittämistarvetta. En tiedä missä asia voi olla; oletko valikoiva, ujo tai muuten huono ilmaisemaan itseäsi - vai onko vain helkkarin huono tuuri. Mutta se ei kyllä ole naisen kiinnostumisen este, että olet kiltti. Ja jos joku edes ajattelisikaan noin (tuskin), niin ethän sellaista naista edes haluaisi.

      Tai noh, voihan sitä olla liian kiltti. Liian kiltiksi näkisin sellaisen miehen, joka jatkuvasti, toistuvasti, luopuu omista mielipiteistään vain miellyttääkseen naista. Sietäisi esimerkiksi väkivaltaa. Tai luistaisi vastuista, koska ei halua että kenellekään tulee paha mieli (esim. eihän meidän Nikopetterin tartte lukea kokeisiin, kun sille tulee paha mieli siitä). Kompromissikyky vastavuoroisessa parisuhteessa siis eri juttu. Liian kiltti voi myös olla silloin, kun ei millään suostu sanomaan kun jokin asia painaa mieltä ettei toiselle tule se paha mieli. Silloin helposti asiat patoutuu ja toiselle ei anneta mahdollisuutta huomioida ja olla kiltti sille miehelle.

    • Autoilevanainen1

      Mitä paskaa sinäkin kirjoitat? Kiltti mies EI KELPAA ! Jos on onneton vossukka joka ei saa niin tappakot itsensä ellei halua lopun ikäänsä elää yksinään.

    • suuuuavaaainylikaaaiken

      Kiltti mies; vetelä vässykkä?
      Mies joka ei tarvitse viinaa pärjätäkseen, ei ole väkivaltainen, on luotettava ja pistää omat lapsensa ja vaimonsa kaiken edelle, on sellainen kiltti mies joka mulle kelpaa.
      . En siedä lässyn-lässyä, enkä lässytä itsekään. Tunteet pitää näyttää, mutta ei siirappia kiitos.

    • ergergerger

      Mukava on jännä sana siinä mielessä että se on sellainen sana mitä nainen todella usein käyttää jos ei ole yhtään kiinnostunut miehestä.
      Jos saat pakit sanoilla "olet mukava" niin se on game over.
      Mukava on varsinainen kiss of death sanana, nainen sanoo noin kun ei keksi mitään positiivista sanottavaa miehestä.

      Jos nainen tykkää miehestä niin hän käyttää sanoja tyyliin ihana komea söpö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe