Löytyisikö kaveria kesälomalaiselle?

56v. sinkku nainen pks:lta lähtisi mielellään suunnilleen ikäisensä miehen kanssa käymään vaikkapa Tammisaaressa tai missä vaan Suomessa. Lomalla tämän kuukauden ja yksin hankalaa keksiä tekemistä, en omista autoa. Ehdotuksia?
Laita meiliososi, otan yhteyttä :)

11

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, hassua, että mainitset Tammisaaren :-) kun olen aina sitä ihaillut. Autoillut olen siellä ja muutaman kerran pyöräillytkin, no ei tuo se kaiken a ja o ole, voidaan käydä joskus vaikka timpuktussa. Terveisin mies 57v. :-) Milloin lähdetään?

      • Gloria-60

        Lähdetään heti huomenna, laitat vaan meilisi . Istun kiltisti vieressä kaverina. :)


    • Louhelai

      Harmi, että näin ilmoituksesi vasta nyt. Miten olisi seura viikonloppuisin?m49. [email protected]

    • VMKO

      Miten viikonloppu kaupunkiloma euroopassa??

    • Tervehdys 56 v sinkkunainen. Lähden tulevana kesänä 2017 Kesälomareissulle Suomeen Eurooppaan yms. Omistan hyvän auton. Olen 60 leskimies Hyvinkään läheltä. 180 cm 84kg Talvella voisimme mennä Lissaboniin tai Fuengirolaan lämpimään. En tupakoi ja alkoa vähän sosiaalinen käyttä. T.Alpo [email protected] 046-8457081

      • etkö-huomaa

        haku on 2v sitten tehty,eli vanha. tuskin tuota etsijaa koskaan tapaat.
        kts. jatkossa aina paivamaara,milloin kirjoitettu,ettei kay kuten nyt.

        silti menestysta etsintaasi ja hyvaa tulevaa kesaa.


      • Gloria-60

        Tämä Gloria kyllä kaipaa seuraa kesään.


    • adatto

      Hei! olen 55 vuotias mies ja kiinnostunut matkasta jossain päin suomea talvisin olen yleensä ulkomailla ja kiva olis suomessakin katsella paikkoja, on moottoripyörä tai auto jolla matkaa voisi tehdä. [email protected]

    • Hartsa.lappeenranta

      Mie voisin ehkä lähteekkin mitä tarkottaa pks:ltä? tarviiko olla rahhoo itellä ja paljonko työttömmyyskorvaakset tulloo kuukauven alussa mutta niistä pitää maksoo tojotan aluvanteet jotka kaverilta ostin.

    • Auto on, mutta miksi Tammisaareen ?

    • Suolaketie

      Terve.olen pekka porvoosta 57v työssä käyvä sinkkumies.käyn aika usein tuolla kainuussa päin kun kotipaikka on siellä että terve tuloa mukaan voit vaikka soitella jos kiinnostaa.puh 0409109840

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe