Sano että sä tiedät

kaksimeitävainon

Sano jotain, että uskon sinun kaipaavan kuten minäkin?

32

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläseniinon

      minä kaipaan häntä, miestä ja hän kaipaa jo jotakuta uutta kaunotarta..:(

    • pitäiskömuntietää

      kerro lisää.

    • sanon

      Hei.
      Ikävä on.

    • puhuhänelleitse

      Miksi et itse sano hänelle? Siitä ne asiat lähtee aukeamaan eikä tarvitse enää olla epätietoisuudessa.

    • mihin_liittyy

      No en voi tietää eikä tässä tilanteessa paljoa voi arvailla

    • pallomeressä

      Ei kyllä meitä on täällä paljon useampi kuin vain kaksi, aloittaja. Että heipat vaan sinnekin, sanoinpa näin jotain.

    • 🚺♒️ 🚹♒️=⛲️

    • sinunjaminunjuttu

      Minä tiedän etten ole yksin tämän kanssa. Joissakin arkipäiväisissä tilanteissasi tiedän sinun ajattelevan minua väkisinkin ;)

      • seliikaamielessä

        Mistä arvasit? Olet vähän liikaakin mielessä. Haluaisin näyttää mitä se tarkoittaa.


      • aina_mielessä
        seliikaamielessä kirjoitti:

        Mistä arvasit? Olet vähän liikaakin mielessä. Haluaisin näyttää mitä se tarkoittaa.

        samoin minä...


      • sinunjaminunjuttu

        Hän, nainen, ei varmaan osaa arvata mistä kaikesta nykyäänkin tulee mieleeni. Eipä se mikään suunnaton ihme toisaalta olekaan, olimmehan me niin monta vuotta yhdessä.


    • Setoinenkahdesta

      Jotain.

    • Edelleenkaipaan

      Olet kuin vesikeitaan kuningatar tai merenneito.

      • kaksimeitävainon

        Oletko sinä vaalea komistus ja vuosien ajatusten kohde?


      • seliikaamielessä

        En vastannut tuohon edelliseen, mutta voi sen siitä vaikka kopsata.


    • jotkakohtaamaanjohti

      Kyllä olen. Komeutta en lähde arvioimaan.

      • kaksimeitävainon

        Ensi hetkestä lähtien, jatkuen aina vaan. Uskon kahden ihmisen väliseen rakkauteen..ja siihen että se puskee kaiken läpi.


      • kaksimeitävainon

        Sinulle vielä vaalea mies. Miksi uskoisin sinun kaipaavan? Järki,aika ja etäisyys sotivat kaikki sitä vastaan. Vain sydän puhuu omaa kieltään, mutta miksi minä sitä uskoisin.


      • uskominuun

        Koska sydämesi tietää minun vieläkin kaipaavan sinua. Muut ovat minulle aivan yhdentekeviä. Sinä olet ainoa joka koskaan merkinnyt. Ainoa tärkeä.


      • javituntärkee
        uskominuun kirjoitti:

        Koska sydämesi tietää minun vieläkin kaipaavan sinua. Muut ovat minulle aivan yhdentekeviä. Sinä olet ainoa joka koskaan merkinnyt. Ainoa tärkeä.

        tosiaan, se vaan et toi on täysin vieras ihminen. ja kehtaa tärkeestä puhua.


      • Sinullesinne
        uskominuun kirjoitti:

        Koska sydämesi tietää minun vieläkin kaipaavan sinua. Muut ovat minulle aivan yhdentekeviä. Sinä olet ainoa joka koskaan merkinnyt. Ainoa tärkeä.

        Täyttykööt kaikki tärkeät asiat elämässäsi.
        Ehkä hänen kanssaan, ehkä jonkun muun.
        Aurinko viitoittakoon tietänne.


      • Jatkuujatkuu
        uskominuun kirjoitti:

        Koska sydämesi tietää minun vieläkin kaipaavan sinua. Muut ovat minulle aivan yhdentekeviä. Sinä olet ainoa joka koskaan merkinnyt. Ainoa tärkeä.

        Ikävöin ja ajattelen sinua.
        Tällainen viesti vetää sanattomaksi....olet ihana.


      • kaksimeitävainon
        uskominuun kirjoitti:

        Koska sydämesi tietää minun vieläkin kaipaavan sinua. Muut ovat minulle aivan yhdentekeviä. Sinä olet ainoa joka koskaan merkinnyt. Ainoa tärkeä.

        Kumpa olisitkin se vaalea komistus, joka valloitti sydämeni muutamia vuosia sitten. Kun mikään muu ei ole tuntunut miltään sen jälkeen. Ainut ihminen, jonka vuoksi tekisi mitä vain...miksi ihmeessä tunnen edelleen näin, vielä tänä päivänä.


      • uskominuun
        Jatkuujatkuu kirjoitti:

        Ikävöin ja ajattelen sinua.
        Tällainen viesti vetää sanattomaksi....olet ihana.

        Se tunne vain jatkuu jatkumistaan. Toisinaan kamala ikävä vieläkin.


    • ettäsätiedät

      noinhan sä käskit sanoo, eiks jee. karsee ketju, ihmisten tyhmyys tiivistyy pahasti.

    • Tyhmyydenriivaamat

      Tärkeitähän ne --- vieraat ihmiset. Herran jessus näitä harhaisia taliaivoja.

    • Niinsuurtatuhlausta

      Niin suurta hukkaan heittämistä. Sen kaikkein tärkeimmän.

    • 8matti

      Toivottavasti kaipaat... Minä ainakin....

    • Kaksikyllämuualla

      Mutta ei täällä, täällä kaikki menee tunkiolle.

    • stoneisnear

      Täällä vaalea mökötys kaipailee. ..jopa uniakin sinusta nähnyt.

    • myönnänsen

      tottakai kaipaan ja helvetisti..kaipaankin ..erästä ihanaa miestä ..

    • 6tanssinmenninkäinen

      Kaipaan keijuain yli kaiken.
      Etsin etsin etsin kaipaan.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe