Älä vaan usko näitä juttuja!

MuuttunutKäytöskö

Ole kiltti. Ei ole multa, mun tunteet on edelleen tallella, ehkä vähän vaan taka-alalla (mielenterveyden säilyttämiseksi), kunnes asiat saadaan selväksi, siellä oikeassa elämässä.

32

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipahalla

      Jospa eläisit sitä suhdettasi tämän palstan ulkopuolella ja pitäisit yhteyttä vain sitä kautta. Sulla itselläsi on tainnut nyt kiehua kattila yli, jos nyt näin nätisti asian ilmaisen.

      • Valitsen

        Oletko varma että aloitus ei ole vedätystä.


      • AloittajaVaan

        Siellä hoidankin! Emme kuitenkaan tunne niin hyvin. Heikoimpina hetkinä sorrun heilumaan täällä, tänään oli sellainen päivä.


      • Eipahalla
        AloittajaVaan kirjoitti:

        Siellä hoidankin! Emme kuitenkaan tunne niin hyvin. Heikoimpina hetkinä sorrun heilumaan täällä, tänään oli sellainen päivä.

        Ei kannata tulla tälle palstalle purkamaan mieltään, vaan opetella puhumaan tunnoistasi sekä hyvistä että huonoista sen seurustelukaverisi kanssa. Sulla meneekin se oma mielenterveys sekaisin, jos elät palstalla purkamassa tuntojasi ,jotka on todellakin hänelle tarkoitettuja etkä kykene niistä juttelemaan suoraan. Susta tulee kaksijakoinen ihminen.


      • Sivusta
        Eipahalla kirjoitti:

        Ei kannata tulla tälle palstalle purkamaan mieltään, vaan opetella puhumaan tunnoistasi sekä hyvistä että huonoista sen seurustelukaverisi kanssa. Sulla meneekin se oma mielenterveys sekaisin, jos elät palstalla purkamassa tuntojasi ,jotka on todellakin hänelle tarkoitettuja etkä kykene niistä juttelemaan suoraan. Susta tulee kaksijakoinen ihminen.

        Älytöntä tulkintaa taas. Ap sanoo ettei tunne edes hyvin tyyppiä ja sä horiset jostain seurustelukumppanista. Mun mielestä sun ois itse parempi poistua täältä ja pysyä pois, ihan oman mielenterveytesi takia. Et sä muuten tuosta pakkomielteestäsi ikinä pääse.


    • Ruusujakisaitm

      Huomasin sinussa muutoksen kuulihan sen heti. Turha enään itkeä tiedän että olet täällä. Annoit selkeät vinkit samoin aina kun tekemisissä kanssasi tänne kerroit. Oli sulla niitä tunteita tai ei niin ei muuta tätä miksikään.

      • Totuuttakuneikäännellä

        Kyllä sä vaan jaksat vaahdota viikosta toiseen, jospa menisit hoitamaan nyt jo sitä omaa parisuhdettasi kuntoon tämän palstan sijaan, siinä sulle riittääkin tekemistä. Tai otapa puolisosikin mukaan tänne, niin voitte hoitaa sitten keskenänne täällä suhdettanne kuntoon, ja jos sattuis vielä se kolmas pyöräkin pyörimään palstoilla, niin voisitte jutella suunne puhtaaks.


      • Ruusujakinsaitm
        Totuuttakuneikäännellä kirjoitti:

        Kyllä sä vaan jaksat vaahdota viikosta toiseen, jospa menisit hoitamaan nyt jo sitä omaa parisuhdettasi kuntoon tämän palstan sijaan, siinä sulle riittääkin tekemistä. Tai otapa puolisosikin mukaan tänne, niin voitte hoitaa sitten keskenänne täällä suhdettanne kuntoon, ja jos sattuis vielä se kolmas pyöräkin pyörimään palstoilla, niin voisitte jutella suunne puhtaaks.

        Ei se täällä ole tuo puolisoni ei niin typerä ole. Minä olen ja kakkonenkin on selkeästi. Vain me kaksi kykenemme tähän. Sanotaanko näin Mitäs läksimme? Toki mun parisuhde on kunnossa mutta en voi kertoa tätä sille. Jossakin se on minunkin purettava tämä tyhmyyteni. Mikä syy sulla sitten kommentoida meistä täällä?


      • ruusupellelle
        Ruusujakinsaitm kirjoitti:

        Ei se täällä ole tuo puolisoni ei niin typerä ole. Minä olen ja kakkonenkin on selkeästi. Vain me kaksi kykenemme tähän. Sanotaanko näin Mitäs läksimme? Toki mun parisuhde on kunnossa mutta en voi kertoa tätä sille. Jossakin se on minunkin purettava tämä tyhmyyteni. Mikä syy sulla sitten kommentoida meistä täällä?

        Oot vaan niin pirun ihastunut kakkoseen, että et pysty mennä eteenpäin. Teet itestäs pellen. Niele tappios. Ei tarvi joka alotukseen jauhaa tota paskaa. Kakkonen mahtaa nauraa sulle.


      • Ruusujakinsaitm
        ruusupellelle kirjoitti:

        Oot vaan niin pirun ihastunut kakkoseen, että et pysty mennä eteenpäin. Teet itestäs pellen. Niele tappios. Ei tarvi joka alotukseen jauhaa tota paskaa. Kakkonen mahtaa nauraa sulle.

        Ei se naura vaan on leikissä mukana edelleen. Kai irti en pääse siitä syystä. Tiedän että en ole yli päässyt. Myönnän itseni tehneen kaiken väärin ja tunnen pahaa oloa edelleen. Se miksi tänne eksyin oli juuri tuo ihastumisen tunne ja piti saada jostain edes tukea tilanteeseen. Olemme rumasti tuon kakkosen kanssa touhunneet. Puolisolle en kerro koskaan tilannetta. Ja tiedän ettei tuo kakkonenkaan pysty käräyttämään. Haukkukaa kuinka paljon haluatte se toisaalta tuo paremman olon kun edes joku moittii. Toki omantunnon tuskat ovat hirveät ja yritän niitä purkaa. Eikö täällä juuri niin voi tehdä? Tiedän että tuo kakkoseni on myös täällä. Jollekin kun kommentoi asiasta joka liippaa läheltä helpottaa kun saa vittuilla takaisin.


    • ihquuu

      Tietysti mä uskon kaiken mitä tällä palstalla on, jokaisen aloituksen kuin suoraan mulle. Haistattelut, haukut, kehut ja ylistykset. Ai että mä oon monipuolinen.

    • mielenrauhaa_

      Älä huoli en usko näitä juttuja. Selvittele asiasi rauhassa oikeassa elämässä.

    • GoForIt

      Ensinnäkin, ihastuksesi ei todennäköisesti ole palstalla, niin anna mennä ihan vanhaan malliin. Ei se koskaan saa noita juttuja tietää, kun täällä kirjoitellaan vielä anonyymistikin. Törkeetä sitä ihastusta kohtaan tietysti, mutta who cares! Näytä närhen munat.

      • Sivust

        Siinä taas yks katkera joka on täältä "napakymppinsä" mukamas löytänyt, hyvää sarkasmia.


      • Salmelainen

        Sivustilla ei luetun ymmärtäminen mennyt tänään ihan napakymppiin.


    • valitsen.nimimerkin

      En tiedä kenelle tämä on tarkoitettu, mutta omalta osaltani sanoisin ettei näitä palstalla kirjoitettuja juttuja kannata uskoa. Siksi itsekin kirjoitan vain jotakin huuhaata mihin yritän saada mukaan positiivisuutta sen vähän minkä nyt yleensä kirjoitan tänne.

    • klubilla

      Näinhän se on. Uskon sua ja olen aina kriittinen kaiken suhteen.
      Miss you, love, woman.

    • mittääetsanonu

      Näillä näkymin ja näillä eväillä selvittämättä jää. Ei minunkaan juttuja tainnut hän uskoa tai sitten nolostui vaan niistä. Olenkin ollut joka suuntaan ihan hiljaa......... :9 taisin muutenkin kirjoitella aina jotain väärin, semmoinen olo jäi. En tiedä mitä halusi vai halusiko mitään, kallistun jälkimmäiseen.

      • Noloatosiaan

        En niin sanonut et sinäkään miksi sitten jatkamme tätä tyhmää juttua? Ja oikeassa vaistosi on nolottaa ne. En halua enään mitään koska tämä on mennyt tosiaan noloksi. Tiedän että myös sinä olet vaistonnut saman.


    • Risto_85

      Uskon että palstan rumien naisten vikittely on kohtaloni.... kärsin..koska en saa Annea en tahdo ketään.....<3

      • ruma.nainen

        Ai sun kanssa kun me täällä ollaan niin NIIN hyviä! Et tiedä mitä menetät. Pimeässä kaikki on samannäköisiä.


    • Kyllä sinä mies olet kaikkien ilkeiden viestien takana sinähän itse myönsit sen

    • sipsless__

      Kaiken varalta, en uskokaan ja ota ihan rauhassa.

      • ed__

        Sitä piti sanoa että muista nukkua välillä. Ps. Lähden viikonlopuksi taka-alalle.


      • kaurahattujenmaassa
        ed__ kirjoitti:

        Sitä piti sanoa että muista nukkua välillä. Ps. Lähden viikonlopuksi taka-alalle.

        Yllättävän moni lähtee kuka minnekin vain sen tietää kulkija
        Yksinäisten peltojen häh loukkauksia
        Lusikalla kuun te kitaran taivas
        Tähtirintojen 😂


      • joyless
        ed__ kirjoitti:

        Sitä piti sanoa että muista nukkua välillä. Ps. Lähden viikonlopuksi taka-alalle.

        Voi mikä sattuma. Niin mäkin lähen.


    • Sekaisinlovesta

      Kuulostat niin häneltä jota kaipaan...rakastan sua!

    • Hänenkäytös

      Oli isku vasten kasvoja.

    • Sekaisinlovesta

      Voisitkohan sittenkin olla TOTTA!!!!!!!!

      • notuskinmekukaan

        tiedetään kuka alottaja on että siinä mielessä tuskin vaan.


    • Emmeusko

      Emme usko sinunkaan juttuasi.

      • Sekaisinlovesta

        Ootte ihkui!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe