Naiset pois homobaareista!

rehellinenhomo

Elikkä ajattelin tehdä tätä kautta oman henkilökohtaisen aloitteen siitä miten homobaarit saataisiin sellaiseen kuntoon jotta siellä viihtyisivät ihan oikeatkin homot. Joten kaikki ylimääräinen mikä sinne ei kuulu tulisi poistaa. Ja se riittää että sieltä poistetaan naiset kokonaan. Ja koska naisissakin on seksuaali vähemmistöjen edustajia niin heille voisi perustaa taas omat lesbobaarit jotka ovat tarkoitettu puolestaan vain naisille. Toivon että joku homobaarin yrittäjä näkee tämän ilmoituksen ja vie asiaa eteenpäin.

212

2297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThisSux

      Että se siitä suvaitsevaisuudesta taas. ''Suvaitkaa minua ja minun halujani'', muilla ei niin väliä.

      • Anonyymi

        Kun noin kommentoit et ole itsekään kovinkaan suvaitsevainen, et suvainnut hänen olla erilainen kuin sinä.


    • Juuserrr

      Käykö jotkut oikeasti noissa paikoissa vai? Yök, en voisi kuvitellakaan. Onneksi synnyin ja elän nuoruuttani älypuhelimien ja Grindr aikakautena.

      • Anonyymi

        Grinderiä käyttää vain epätoivoiset ja tautiset horot.

        Baareissa ja clubeilla käy nekin jotka eivät alennu edes lataamaan grinderiä tai ovat sen poistaneet kun ei sieltä ketään fiksua löydy kumminkaan.

        Eikä meillä Helsingin keskiluokkaisilla homoilla ole aikaa tai energiaa roikkua grinderis. Mutta kerran kuussa tulee käytyä kavereiden kanssa pitämässä hauskaa ja saattaa clubilta vaikka joku löytyäkin.

        Grinderissä ainakin prostituoidut päivystää ja seksiaddiktit. Tunnen muutaman patologisen tapauksen jotka roikkuu grinderis. Itse avaan sen ehkä kerran kuussa ja totean taas että ei ole avaamisen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Grinderiä käyttää vain epätoivoiset ja tautiset horot.

        Baareissa ja clubeilla käy nekin jotka eivät alennu edes lataamaan grinderiä tai ovat sen poistaneet kun ei sieltä ketään fiksua löydy kumminkaan.

        Eikä meillä Helsingin keskiluokkaisilla homoilla ole aikaa tai energiaa roikkua grinderis. Mutta kerran kuussa tulee käytyä kavereiden kanssa pitämässä hauskaa ja saattaa clubilta vaikka joku löytyäkin.

        Grinderissä ainakin prostituoidut päivystää ja seksiaddiktit. Tunnen muutaman patologisen tapauksen jotka roikkuu grinderis. Itse avaan sen ehkä kerran kuussa ja totean taas että ei ole avaamisen arvoinen.

        Juuri nuo applikaatiot ovat vähentäneet baareissa käymistä tutkimusten mukaan.


    • rehellinenhomo

      No itsekkin olen käynyt vain 2 kertaa koska lähimpäänkin homobaariin on yli satanen. Mutta tuohon aikasempaan eihän homotkaan tule heterobaariin iskemään miehiä joten naisetkin voisivat sen verran kunnioittaa homoja ja pysyä omalla reviirillään.

      • olliiiiiii

        No niinpä taas, "rehellinen homo", alias 100%homo eli kaho04 on taas löytänyt vanhan tutun aiheen, jota tulla mussuttamaan..naisvihaa täynnä jälleen. kohta kuullaan totuudet bisseistä ja katkeruus entisiä netti-ihastuksia kohtaan. älä edes jaksa aloittaa, ei sua jaksa kukaan.


      • rehellinenhomo
        olliiiiiii kirjoitti:

        No niinpä taas, "rehellinen homo", alias 100%homo eli kaho04 on taas löytänyt vanhan tutun aiheen, jota tulla mussuttamaan..naisvihaa täynnä jälleen. kohta kuullaan totuudet bisseistä ja katkeruus entisiä netti-ihastuksia kohtaan. älä edes jaksa aloittaa, ei sua jaksa kukaan.

        No ainakin itse tunnut jaksavan kun oikein varta vasten tulet tänne aukomaan päätäsi.


      • Keljuttaa

        Mikä helvetin "heterobaari"? Tuntuu nyt, että homot on aika rajottuneita kun jaksavat puhua jostain "heterobaareista", joita ei varsinaisesti ole edes olemassa.

        Olisi kyllä tosiaan homojen aika hiljalleen päästä tuosta typerästä lokeroitumisen halusta eroon. Kyllä minä homona käyn ihan baarissa vain siksi, että siellä voi tavata ystäviä ja juoda alkoholia. Se, että jossain erikoisoluita myyvissä kuppiloissa ei ole darkroomeja ja asiakkaat nyt sattuvat olemaan heteroita, ei silti tee paikasta "heterobaaria".

        Tuo lapsellinen jumiutuminen mua kyrsii homoissa todella paljon: "Hui, baarissa on naisia". Kaiken pitäisi pyöriä aina sen homouden ympärillä. Ihan kaiken.


      • IamSorrow
        Keljuttaa kirjoitti:

        Mikä helvetin "heterobaari"? Tuntuu nyt, että homot on aika rajottuneita kun jaksavat puhua jostain "heterobaareista", joita ei varsinaisesti ole edes olemassa.

        Olisi kyllä tosiaan homojen aika hiljalleen päästä tuosta typerästä lokeroitumisen halusta eroon. Kyllä minä homona käyn ihan baarissa vain siksi, että siellä voi tavata ystäviä ja juoda alkoholia. Se, että jossain erikoisoluita myyvissä kuppiloissa ei ole darkroomeja ja asiakkaat nyt sattuvat olemaan heteroita, ei silti tee paikasta "heterobaaria".

        Tuo lapsellinen jumiutuminen mua kyrsii homoissa todella paljon: "Hui, baarissa on naisia". Kaiken pitäisi pyöriä aina sen homouden ympärillä. Ihan kaiken.

        Täysin samaa mieltä kanssasi. Vaikka homo olenkin, niin ihmettelen kummasti joidenkin "tosihomojen" tarvetta vinkua kyseisestä asiasta. Surkuhupaisaa tästä mouruamisesta tekee se, että jos kerran ei pidä naisista, niin ne voisi kai jättää omaan arvoonsa. Ei kukaan sano, että jos baarissa on naisia, että niitä pitäisi vokotella tms. Mutta joillain ei vain ole kykyä elää ja antaa toistenkin elää siinä sivussa. Mä ainakin henk.koht. jätän naiset rauhaan... jutella voin, mutten enempää.
        Ja kyllä sen miehen voi iskeä ihan muualtakin kuin homobaarista. Naurettava ajatuskin, että pitäisi löytää "homobaari" sitä varten, että voisi pokata miehen. Ja eikä siihen edes välttämättä tarvita edes baaria.
        Ei sen elämän pitäisi olla pelkkää homoutta... siihen sisältyy paljon muutakin. Itse en ainakaan elä homouden ehdoilla... se kulkee siinä sivussa. Mutta voihan sitä maailmaa katella tollasesta kapeastakin perspektiivistä, jos huvittaa. Vaan voisi kuvitella elämän olevan aika rajoittunutta.


      • rehellinenhomo

        "Ja kyllä sen miehen voi iskeä ihan muualtakin kuin homobaarista."

        No sano sitten yksikin paikka mistä voi iskeä ja tietoisena siitä että toinenkin on varmasti homo ettei käy niin että menee vahingossa heteromiestä iskemään?


      • IamSorrow

        Voi pyhä yksinkertaisuus! No ainakin itse olen saanut parikin iskuyritystä ihan "normi" yökerhosta. Sääli vain, ettei niistä sen ihmeempää tullut... Itse en ole iskemistä kokeillut.. mutta eipä ole baarireissuilla vastaan tullut vielä sellaista, jota olisi voinutkaan. Ja ns. homobaarissa en ole koskaan käynyt...
        Kyse on vain siitä kuinka rohkee oot menemään juttusille ja ottamaan asioista selvää! Kyllähän et voi nykyään olla täysin tietoinen mistään. Kysymällä ne asiat selviää. Niinku nää pari tyyppiä, jotka tässä kesän aikana tapasin... tulivat vaan jutteleen ja sitten vaan kysyivät suoraan, mahtaako kiinnostaa miesten välinen... Vaatii vain sitä "munaa". Ja sun on melkein turha väittää, etteikö "homobaareissa" ravaa hetero- tai bimiehiä...
        Aika suppee sullakin on maailma, jos sun mielestä ei ole mahdollista saada miestä muualta kuin homobaarista. Yllätys, yllätys... sitä elämää ja miehiä on muuallakin! Mutta... jos ajatus tosiaan on tiettyyn kaavaan juminut, niin minkäs mahtaa. Ja noin ahtaalla maailmankuvalla ja vihalla täytetty "tosihomo" tuskin kenenkään mieleen olisikaan... oot kyllä aika "turn-off" noiden tyhjänpäivästen marinoittesi kanssa. Ja luultavasti olet baarissakin sen oloinen, ettei kukaan osaa/uskalla lähestyä. Kun on noin sulkeutunut maailma pään sisässä ei se luultavasti sinusta lähestyttävän oloista tee... Mutta vikahan löytyy aina toisista.. varsinkin naisista, vai kuinka?


      • rehellinenhomo kirjoitti:

        "Ja kyllä sen miehen voi iskeä ihan muualtakin kuin homobaarista."

        No sano sitten yksikin paikka mistä voi iskeä ja tietoisena siitä että toinenkin on varmasti homo ettei käy niin että menee vahingossa heteromiestä iskemään?

        Miten olis Keltainen Ruusu, Vogue tai US video? Ei varmana ole heteroita


      • rehellinenhomo
        IamSorrow kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus! No ainakin itse olen saanut parikin iskuyritystä ihan "normi" yökerhosta. Sääli vain, ettei niistä sen ihmeempää tullut... Itse en ole iskemistä kokeillut.. mutta eipä ole baarireissuilla vastaan tullut vielä sellaista, jota olisi voinutkaan. Ja ns. homobaarissa en ole koskaan käynyt...
        Kyse on vain siitä kuinka rohkee oot menemään juttusille ja ottamaan asioista selvää! Kyllähän et voi nykyään olla täysin tietoinen mistään. Kysymällä ne asiat selviää. Niinku nää pari tyyppiä, jotka tässä kesän aikana tapasin... tulivat vaan jutteleen ja sitten vaan kysyivät suoraan, mahtaako kiinnostaa miesten välinen... Vaatii vain sitä "munaa". Ja sun on melkein turha väittää, etteikö "homobaareissa" ravaa hetero- tai bimiehiä...
        Aika suppee sullakin on maailma, jos sun mielestä ei ole mahdollista saada miestä muualta kuin homobaarista. Yllätys, yllätys... sitä elämää ja miehiä on muuallakin! Mutta... jos ajatus tosiaan on tiettyyn kaavaan juminut, niin minkäs mahtaa. Ja noin ahtaalla maailmankuvalla ja vihalla täytetty "tosihomo" tuskin kenenkään mieleen olisikaan... oot kyllä aika "turn-off" noiden tyhjänpäivästen marinoittesi kanssa. Ja luultavasti olet baarissakin sen oloinen, ettei kukaan osaa/uskalla lähestyä. Kun on noin sulkeutunut maailma pään sisässä ei se luultavasti sinusta lähestyttävän oloista tee... Mutta vikahan löytyy aina toisista.. varsinkin naisista, vai kuinka?

        Munaa ja munaa, niillä kyseisillä tyypeillä sattui olemaan vain hyvä tuuri ei silti että haluaisin sinua kehua koska tapanani ei ole kehua sellaisia jotka ovat minua vastaan olivatpa sitten homoja tai heteroita. Vaan meinaan tuolla hyvällä tuurilla sitä että jos sellaista erehdyt kysymään joltain juntti heterolta niin pahimmassa tapauksessa voit saada vastaukseksi nyrkin kasvoille. Ja itse en ainakaan aio ottaa sitä riskiä koska itsekkään en harrasta väkivaltaa.


      • rehellinenhomo
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Miten olis Keltainen Ruusu, Vogue tai US video? Ei varmana ole heteroita

        No itse asun pienellä maalaiskylällä joten nuo kyseiset paikat eivät kerro yhtään mitään.


      • IamSorrow
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Miten olis Keltainen Ruusu, Vogue tai US video? Ei varmana ole heteroita

        Oletkos varma? Ainahan voi olla niitä kokeilun haluisia, oman identiteettinsä hakijoita, jotka palaavat sessioiden jälkeen muijiensa luo... Ei voi tietää varmasti!


      • IamSorrow
        rehellinenhomo kirjoitti:

        No itse asun pienellä maalaiskylällä joten nuo kyseiset paikat eivät kerro yhtään mitään.

        Siis... asut pienellä kylällä, lähimpään "homobaariin" on matkaa ja jossa et ole juurikaan käynyt... JA siitä huolimatta keuhkoot moisesta asiasta kuin paraskin lihatiskin vakiohoro... siis... menee yli ymmärryksen. Jätkä vaahtoo muijista homobaareissa, joissa ei itse käy... WTF???
        Mutta sitä suuremmalla syyllä on parempi pitää silmät auki, korvat höröllä ja jutella ihmisten kanssa, jos kerran asuu pienellä paikkakunnalla. Niin asun itsekkin ja joskus käyn ihan kaupungissakin katselemassa. Mutta lähimpään "homomestaan" on sen verran matkaa, etten viitsi nähdä vaivaa siellä käymiseen. Ja itse olen sitä mieltä, etten mistään homobaarista löydä sitä mitä etsin. Mutta.. en ole itse kauheasti sitä lähestyjä tyyppiä, mutta mulla on "onneksi" se vika, että ihmiset pitää minua helposti lähestyttävänä...en tiedä miksi. Juttelen kyllä kaikkien halukkaiden kanssa, jotka juttusille tuppautuu. Mutta kerran se vasta on varsinaista tulosta tuottanut.
        Ja jos tuota turpaanvetoa niin pelkää, niin parempi sitten pysyä kaukana ihmisistä... sillä turpaanhan voi saada syystä jos toisesta... Mikään ei ole varmempaa kuin se epävarma. Riskillä meet tuttavuutta hieromaan... oli se jätkä homobaarissa tai sitten ei. Varmuudella et voi sanoa yhdestäkään, että toi on 100% sellanen jolla on halut samaan suuntaan kuin sulla pelkällä katsomisella.... eli asiasta on otettava selvää, jos oikeasti kiinnostaa. Ja sittenkin... vaikka alussa natsaiskin, niin siitä huolimatta voi turpaan saada loppujen lopuksi.


      • JärkiMatkassa
        rehellinenhomo kirjoitti:

        "Ja kyllä sen miehen voi iskeä ihan muualtakin kuin homobaarista."

        No sano sitten yksikin paikka mistä voi iskeä ja tietoisena siitä että toinenkin on varmasti homo ettei käy niin että menee vahingossa heteromiestä iskemään?

        No jos joku mies on tarpeeksi kiinnostunut, niin kyllä sitä lähetään ihan liikkeelle silmäpelillä ja vaikkapa hymyillä. Jos nyt menet ketä sattuu miehiä tarttumaan perästä kiinni ja juttelet niille petipuuhiin vihjaavia juttuja - kuten homobaareissa joillakin on tämmöinen touhu tapana - niin onpa kumma jos arvostusta ei heru ja lättyyn meinaa tulla.

        Sanotaan, että heteromiehellä on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet saada turpaan baarissa kuin homomiehellä, kunhan vain menet johonkin idioottiyökerhoon tai muuhun epämääräiseen paikkaan, joka pursuaa riitaa haastavia urpoja.


      • Anonyymi

        Vanha ja kulunut aihe, mutta milloin muka naiset tulevat iskemään homomiehiä homobaariin? Tuskin koskaan. Ikinä en ole nähnyt tai kuullut. Taitaa vahvasti olla päinvastoin, että homomiehet saavat olla täysin rauhassa, mutta homoseksuaalinaisia tulevat paitsi hetero-ja bimiehet iskemään homobaariin niin myös hetero-ja bipariskunnat, transvestiitit sekä feikkihomomiehet, feikkibimiehet ja feikkihomoseksuaalinaiset ja feikkibinaiset sekä kaikenlaiset etsivät ja peitesepot.


    • hrthytjh

      Bisse naisethan voivat iskeä baarissa olevat kiimaiset bi-miehet joiden anuksesta homomiehet mieluusti nauttivat:D

    • rehellinenhomo

      Bisse naiset voivat iskeä miehiä heterobaareissa ja naisia siellä mahdollisessa lesbobaarissa, kun taas bisse miehet naisia heterobaarissa ja miehiä homobaarissa. Joten edelleenkään naisilla ei pitäisi olla homobaariin mitään asiaa.

      • naisetonihania

        Naisilla voi olla homobaariin asiaa vaikka homon kaverina, ei kaikki mene baariin iskemään toisia. Sä oletkin niin ahdasmielinen ja katkera, ettet voi ymmärtää, että hauskaa voi olla ilman, että koko ajan on seksi mielessä niin kuin sulla, mutta sä oletkin katkeroitunut ja yksinäinen misogynisti.


      • Anonyymi
        naisetonihania kirjoitti:

        Naisilla voi olla homobaariin asiaa vaikka homon kaverina, ei kaikki mene baariin iskemään toisia. Sä oletkin niin ahdasmielinen ja katkera, ettet voi ymmärtää, että hauskaa voi olla ilman, että koko ajan on seksi mielessä niin kuin sulla, mutta sä oletkin katkeroitunut ja yksinäinen misogynisti.

        Isot kiitokset Sinulle nimimerkki "Naisetonihania" <3 Ei me aina olla ihania mutta kukaanhan ei ole täydellinen :D T. Hetero jolla on homo ystäviä


    • heteropride

      Suomen tasavallan perustuslaki kieltää syrjimästä ketään sukupuolen tai seksuaalisuuden takia. Ole siis heteroita ja naisia vihaava pikku hintti hiljaa.

    • rehellinenhomo

      Kuulkaahan nyt eräät naisia rakastavat "homot" eli bisset, ensinnäkin miehiä voi rakastaa muutenkin kuin seksi ensimmäisenä mielessä ja toiseksi jos ne naiset ovat niin ihania niin menkää sinne heterobaariin ja pysykää siellä! Älkääkä tulko niiden lehmienne kanssa homobaariin johon ne eivät kuulu, ettekä tekään!

      • Taasko jaksat avautua tästä aiheesta? Eiköaiemmat kerrat riittäneet? On se hienoa, kun noin naisia vihaat, äitisi on varmasti ylpeä sinusta


      • Anonyymi

        Rehellinen Homo, jos sinua kiinnostaa, niin en ole naisena enää mennyt homobaariin. Onneksi olemme ystävien (homo ystävät Fb:ssä) kanssa vielä välilöissä <3


    • heteroja.vain

      Homonaisiahan eli lesboja on Suomessa huomattavasti enemmän kuin homomiehiä, joten ei tuo aloittajan ehdotus oikein toimi.

    • vielävähänaikaa

      Minua on hyväksikäytetty lapsena ja nuorena, pelkään miehiä. Turrutan ahdistusta dokaamalla. Homobaari on kuin luotu friikkinaisen suruun.
      Sattuneista syistä en ole kiinnostunut minkäänlaisesta seksistä.
      Johonkin sitä vaan lähtee käymään, kun seinät kaatuu päälle. Lesbot on aivan pimeitä jankuttajia, ei kiinnosta nekään. Ja heterobaareissa siis en viihdy, känniurpojen takia.

    • rehellinenhomo

      Oletko hakenut koskaan kriisiapua? Meinaan että älä hyvä ihminen pilaa elämääsi viinalla. Kaikesta voi selvitä jos ymmärtää hakea apua silloin kun omat voimat eivät riitä.

    • NaisvihaGay

      Mikä siinä muuten on että naiset ja etenkin lesbot saa vihata miehiä rauhassa mutta homo ei saa vihata naisia?

      • IamSorrow

        Saahan sitä vihata, jos syitä kerran löytää.
        Mutta miksi täällä vinkuvat naisten vihaajat sitten leimaa homot, jotka eivät vihaa naisia, joksikin muuksi kuin homoksi? Onko se teiltä naisten vihaajilta jotenkin pois, jos homolla on naisia ystävinä? Miten se heikentää homon homoutta, jos hän juttelee ja pitää naisista ystävinä? Onko omasta seksuaalisuudestaan täysin varma mies teille naisvihahinteille jotenkin liikaa? Nuo jutut ainakin mua kummastuttaa tuossa teidän "viha agendassa". Haukutte kanssa homoja ties miksi, jos heillä ei ole ongelmaa naisten kanssa.
        Sanotaan nyt vielä, ettei mulla ainakaan ole ongelmaa naisten kanssa ja muutama on ystävinäkin. Mutta siihen se sitten jääkin. Mikään seksuaalinen ei tulisi mieleenkään naisen kanssa. En ole kermaperse käsväsky hinuri, vaan ihan normi miehinen äijän köriläs ja täysin varma homoudestani. Mutta en näe syytä vihata naisia. Miksi pitäisi? Tyhjää energiaa kuluttaa aiheeseen, joka ei millään tapaa liity homona (jos kerran homoudesta on varma) olemiseen... täysin järjetöntä sanon mä!


      • NaisvihaGay

        Eli tahdot kumminkin olla hetero kun ämmiä elämääsi haalit, mitä niillä muka muuten teet? Mene suosiolla johkin eheytysterapiaan.


      • IamSorrow
        NaisvihaGay kirjoitti:

        Eli tahdot kumminkin olla hetero kun ämmiä elämääsi haalit, mitä niillä muka muuten teet? Mene suosiolla johkin eheytysterapiaan.

        Hah hah... Son kuule pikkasen vaikea haluta olla hetero, jos ei pillu kiinnosta vitun vertaa. Ole sä vaan rajoittunut elämän suhteen jos haluat. Itse sitä en ole. Mulle ihminen on ihminen ja jos sen kanssa viihdyn aivan sama sukupuolelle ja vieläpä täysin oma asiani. Romanttiseen suhteeseen ja seksiin en kuitenkaan naista huoli. Ja ketään en ole haalimassa elämääni... ken elämän varrella matkaan jää, jääköön ja päinvastoin. Raukka parka ei näköjään tiedä mitä on ystävä tai ystävyys... paska on elämä, jos kaikki pyörii vain ja ainoastaan sen yhden asian ympärillä... yksinäinen ainakin jos ei muuta. Vaan jokainen tavallaan
        Mutta etpähän säkään tyhjän ruikuttaja osannu vastata mun kysymyksiin. Joten johtopäätökseni on se, että säkin vaan vaahtoot täällä tyhjää ja yrität tyhjästä nyhjästä asiaa... eli "rebel without the cause"... Anona on helppo vetää tuota kovan poijan roolia ja yrittää tosi miehenä täällä uhota... pikku poijalla kun ei ole parempaakaan tekemistä. Aikuinen et kirjoituksies perusteella ainakaan ole...
        Mutta siinä kuule vihaa rauhassa, jos haluat... kai mäkin ehkä olisin katkera ja täynnä vihaa, jos olisin kaltaisesi sulkeutunut idiootti, jolla ei ole sosiaalisia taitoja paskan vertaa ja joka ei ymmärrä mihin kaikkeen ihminen voi ihmistä tarvita. Kaippa kaikki ei vaan kertakaikkiaan tajua, kuinka se erilaisuus on rikkaus. Antisosiaalisia tyyppejä on vastaan tullut, mutta sä oot kyl ihan kurko siinä hommassa... Säälittävää, kertakaikkisesti!


      • NaisvihaGay

        Olipas hysteerinen rutistus illan päätteeksi. Eiks ollu ketään likkakaveria seurana jonka kanssa hiukan litkiä valkkaria ja jutella muodista? Ei kukaan miehinen mies puhu "ysssstävistä", ne on kavereita tms. Etkä itsekään vastannut siihen että miks lesbot ja ämmät ylipäätään saa vihata miehiä rauhassa mutta mä en? Syö vittus, mokoma muka-mies.


      • IamSorrow
        NaisvihaGay kirjoitti:

        Olipas hysteerinen rutistus illan päätteeksi. Eiks ollu ketään likkakaveria seurana jonka kanssa hiukan litkiä valkkaria ja jutella muodista? Ei kukaan miehinen mies puhu "ysssstävistä", ne on kavereita tms. Etkä itsekään vastannut siihen että miks lesbot ja ämmät ylipäätään saa vihata miehiä rauhassa mutta mä en? Syö vittus, mokoma muka-mies.

        No jopas nyt pennulla ottaa pattiin, tais kolahtaa napakymppiin! Kasvatas pentu ensin ne munakarvat, ennen ku alat vittuileen! Ite et oo miestä nähnykkään, rääpäle!
        Mutta tiedoksesi vaan... en juo viiniä ollenkaan ja muoti ei kiinnosta niin paljoa, että siitä pitäisi jonku kanssa puhua. Vai on nuo sanat "ystävät" ja "kaverit" oikein joku mittari miehisyydelle? Salli mun nauraa sun tyhmyydelle... vitun idiootti! Miehisyydestä sulla ei oo hajuakaan se on varma...
        Ja lukeakkaan et näköjään osaa... Mähän sanoin, että siinäpä vihaa ihan rauhassa. Jos ihminen on niin TYHMÄ, että kuluttaa energiaansa johonkin noin tyhjänpäiväseen asiaan niin, mikäs siinä... vihaa niin paljon ku sielu sietää... ei oo kuule multa pois. Mutta mitä vittua täällä siitä vaahtoat? Vituttaako niin paljon, että jotkut vain tulee toimeen ihmisten kanssa, mutta sä et? Saatanan finniposkesta oo muuhun, ku täällä angstaamaan ja vittuilemaan... Muka-homona täällä fiilistelee ja vihaa kaikkia... hui kauheeta! Oikee vihan lähettiläs... HAHHAHAHAHHAAHAH!!!!!


    • ei.niin.mitään.järkeä

      Hieman säälittää tuo naisvihahinttari. Jos raukka tosiaan luulee, että on miehekästä leikkiä jotain luolamiesmachoa nykypäivänä. Todella lapsellista, vaan kuten Sorrow tuossa sanoikin, pentu taidat vielä olla. Ei kukaan täysjärkinen miehinen mies noin ajattele ja päästele moisia aivopieruja.
      Mieleeni tuli myös, että mahtaa olla feikki koko homo. Varsinkin, kun muiden homojen tulisi olla kuten hänkin: tyhjäpää, joka näkee seksiä joka paikassa. Ja filosofiana, että "jos kerran olet homo, niin olet homo ja silloin et voi naisia sietää". Kauhistus vaan, että monella homolla sattuu olemaan naisia ystävänä, oi anteeks, tarkoitin kaverina (enhän toki halua olla epämiehekäs). Ja kun on naisia kaveripiirissä, niin pakostakin siinä homolla on mielessä vain se, että kuinkahan niitä panisi. Ja tottakai muut homot pitää yrittää pelastaa moisilta syöjättäriltä. Kauhean realistinen ajattelumaailma. Tuollaista paskaa voi jauhaa vain ihminen, joka ei ole sinut itsensä kanssa. Tainnut joskus itse vihahomoa haluttanu panna muijan kanssa, muttei saanu sitä pystyyn. Ja nyt raukka kuvittelee olevansa homo.
      Yritäs kuule päästä siitä vihastas. Se ei pitemmän päälle ole tervettä. Toki voisi epäillä sen terveyden jo menneen, ainakin henkisen sellaisen. Kannattaisi ehkä mennä terapiaan selvittämään perimmäiset syyt moiselle vihalle, jos tuo nyt on edes todellista. Vaan no, saapahan tuosta angstista kunnon naurut, jos ei mitään muuta.

    • Joku voi ehkä närkästyä, kun nainen tulee tänne homopalstalle kirjottelemaan, mutta sanon vain että homobaarit kuten Helsingin DTMeivät pysyisi pystyssä jos sellä kävisi vain pelkkiä homomiehiä ja meitä lesboja ei ollenkaan saati sitten meidän homojen ja lesbojen heterokavereita, varsinkin heteronaisia. Konkurssiin menisi pian sekin paikka. Ei meitä homoseksaaleja ole niin paljon, että meistä koituvilla myyntituloilla mitää baaria pidetä pystyssä, kyllä siihen tarvitaan hetrojakin ja varsinkaan ei pelkät homomiehet pidä mitään yksitäistä homobaaria pystyssä. Ehkä ulkomailla kuten New Yorkissa tai Lontossa jou homobaari voi menestyä pelkkien homoseksuaalienkin voimalla, populaa kun on enemmän ja kävijöitä, mutta ei Somessa.

      Toisekseen meidän kaikkien LGBT-ihmisten olisi hyvä pitää yhtä sen sijaan, että riitelisimme keskenään.

      • IamSorrow

        Puhut vähän mutta asiaa. Se kun olisikin vain joskus mahdollista, ettei täällä riideltäisi... vaan ei tule tapahtumaan. Helvettikin jäätyy enemmin. On täällä sen verran syystä tai toisesta katkeraa sakkia... kaippa se jotain pettymystä lieventää, kun pääsee anonyymisti tänne muita haukkumaan. Vihataan vaikka ihan periaatteesta, vaikka ilman syytäkin... mutta jos ei asiat mene niinkuin tahtoo niin pitäähän ne itkupotkuraivarit heittää ilmoille ja julistaa ikuista vihaa kaikkia kohtaan.
        Niin ja tuota baari asiaahan ei tosiaan nää katkeroituneet vihanpitäjät varmaan edes tajua, mutta asiahan on juuri näin.


      • IamSorrow
        IamSorrow kirjoitti:

        Puhut vähän mutta asiaa. Se kun olisikin vain joskus mahdollista, ettei täällä riideltäisi... vaan ei tule tapahtumaan. Helvettikin jäätyy enemmin. On täällä sen verran syystä tai toisesta katkeraa sakkia... kaippa se jotain pettymystä lieventää, kun pääsee anonyymisti tänne muita haukkumaan. Vihataan vaikka ihan periaatteesta, vaikka ilman syytäkin... mutta jos ei asiat mene niinkuin tahtoo niin pitäähän ne itkupotkuraivarit heittää ilmoille ja julistaa ikuista vihaa kaikkia kohtaan.
        Niin ja tuota baari asiaahan ei tosiaan nää katkeroituneet vihanpitäjät varmaan edes tajua, mutta asiahan on juuri näin.

        Ja unohdin mainita... jo tänne naisiakin soppii... ravaahan täällä heteroäijätkin!


      • Sää kuulostat fiksulta tyypiltä =)


      • IamSorrow

        No kiitos. Siitä fiksusta en tiedä, mutta mun mottona on, että elän ja annan toistenkin elää. Mun ei tarvii persettä repiä siitä jos ei joku mun elämää tai valintoja hyväksy .... ja niitähän täällä on ja paljon. Ja toki, kuten tuossa edellä jo yhdelle tollolle sanoinki, että jo vain mun puolesta saa vihatakki, jos kiinnostaa, ei ole mun elämä sen takia pilalla. Tyhjästähän täällä riidellään ja vihataan, vaan ei kaikille idiooteille se vaan mene sinne kuuluisaan jakeluun. Mutta.... jokainen tavallaan ja se ei vain kaikille sovi...


      • Olen samaa mieltä =)


    • rehellinenhomo

      No sen vielä jotenkin ymmärtää jos täällä käy silloin tällöin lesboja vierailulla, mutta ainakin hetero ämmät sais pysyä täältä mahdollisimman kaukana. Niitäkin kun aina silloin tällöin täällä vilisee homoja vokottelemassa. Ja se on kyllä kumma jos täällä joku sanoo tosi asian ääneen niin voi kauhea sitä meteliä mikä siitä nousee. Nimittäin NaisvihaGay puhuu ihan täyttä asiaa. Mutta niinhän se yleensä on että se älähtää johon kalahtaa. Miehen ja naisen välisessä ystävyydessä ei sinällää ole mitään pahaa. Mutta se mikä on ystävyyttä, onkin toinen juttu. Esimerkiksi ystävät eivät lääpi eikä varsinkaan pussaile toisiaan, eikä edenkään mene humalassa sänkyyn vaikka olisi sitten kuinka heikko hetki. Tiedän heteroparejakin jotka ovat muka suhteen alussa "vain ystäviä". Mutta kuinka ollakkaan kohta löytyy facebookista parisuhde julkaisu. Voi toki olla että tuo lamSorrowin tapaus on juuri kuten hän itse antaa ymmärtää, koska en tunne enkä tiedä miestä, mutta tämä nyt olikin sellainen yleinen kannan otto "homoista" mutta ei homoista. Tuohon sateenkaaren loppu kommenttiin vielä sen verran että itse olen samaa mieltä, mutta se vain edellyttää sitä että varsinkin homojen täytyy ensin itse olla yhtä ennen kuin voidaan keskenään pitää yhtä. Meinaan että parempi rehellinen heterokin kuin piilo sellainen.

      • IamSorrow

        Sä ja naisvihahintti olette pelkkä vitsi. Te ette voi, ettekä pysty kertakaikkisesti määräämään kenen kanssa homo voi ystävystyä ja kenen kanssa ei... ja niinhän te annatte ymmärtää! Kuule... se ns. "älähtäminen" tulee ihan siitä, että en yksinkertaisestikkaan siedä teidän kaltaisten paskojen jankutusta koko aikaa... te ette mua määrittele, ettekä muitakaan! Muka miehisyyden nimissä... ja paskat! Kumpaisellakaan ei ole munaa olla mies!
        "Tämä nyt olikin yleinen kannanotto "homoista", mutta ei homoista" Siis mitä vittua sä oikein sönkötät? Jos nyt yrität väittää, että olisin vähemmän homo, kun satun naisten kanssa joskus jutusteleen, niin vedä tumppuus, ku et muuta saa! Ja ilmeisesti et muuta tule saamaankaan... ja sama pätee tohon puliveivariin, joka niin yrittää olla sun kanssa samaa mieltä. Oothan sä ennenkin täällä yrittänyt kaiken maailman paskalla eritellä ihmisiä; kuka voi olla kenenki kans ja millä seuraamuksilla.... vittu hommaa jo vihdoin ja viimein pelle se elämä! Tämä paska on käyty jo läpi ennenkin ja joo muistan... herra epäilee jokaista homoa, joka edes naisen kanssa on tekemisissä. Voiko naurettavampaa olla? Siis mun seksuaalinen identiteettini sen kestää... mutta ilmeisesti teidän "mahtihomppelien" ei, kun pitää olla täällä haukkumassa sellaisia, jotka naisten kanssa on tekemisissä. Mulla ei ala nainen himottamaan, vaikka yhteyksiä pidänkin. Sairas paska oot, kun toisten elämä niin pahasti kiinnostaa, että kuka kenenki kanssa vehtaa... eiköhän se oo ihmisten oma asia. Vittu... ei tuu homoille monesti tätä sanottuu, mutta menkää hoitoon!


      • ei.niin.mitään.järkeä

        Niin, on eri asia vihata, kuin sitten sen varjolla ruveta herjaamaan muita, jotka eivät vihaa. Olen Sorrow'n kanssa täysin samoilla linjoilla siinä, että kenelläkään ei pitäisi olla sitä valtaa, että voisi määritellä esim. homouden sen mukaan, onko homolla naisia elämässä vai ei. Ja näillä kahdella sitä ei totisesti ole.
        Mun mielestä miehisyys on sitä, että pystyy olemaan oma itsensä ja siinä sivussa antaa muillekkin sen mahdollisuuden. Ja toki ei ruikuta tyhjästä. Nämä kaks pellee eivät sellaisia ole. He eivät suvaitse minkäänlaista erilaisuutta, joka eroaa heidän omasta surkeasta elämänkatsomuksesta ja todellakin osaavat ruikuttaa ihan tyhjästä. Mun mielestä ovat pahempia kuin akat!
        Huvittavaa on, että "rehellinenhomo" suvaitsee lesbot, muttei heteroja. Eipä oo aikoihin tällä palstalla heteronaiset olleet homoja vikittelemässä. Kun kuitenkaan ei niihin vokotteluihin tarvitse edes ottaa kantaa, niin entäs sitte, jos täällä olis moisia joka päivä. Jännä, että se häiritsee tätä pikkuneitiä, muttei loputon homojen herjaaminen. Tämäkin turhake kyllä vinkuu kaikesta sellaisesta, jolla ei pitäisi "tosihomolle" mitään merkitystä.


      • Persunazi
        IamSorrow kirjoitti:

        Sä ja naisvihahintti olette pelkkä vitsi. Te ette voi, ettekä pysty kertakaikkisesti määräämään kenen kanssa homo voi ystävystyä ja kenen kanssa ei... ja niinhän te annatte ymmärtää! Kuule... se ns. "älähtäminen" tulee ihan siitä, että en yksinkertaisestikkaan siedä teidän kaltaisten paskojen jankutusta koko aikaa... te ette mua määrittele, ettekä muitakaan! Muka miehisyyden nimissä... ja paskat! Kumpaisellakaan ei ole munaa olla mies!
        "Tämä nyt olikin yleinen kannanotto "homoista", mutta ei homoista" Siis mitä vittua sä oikein sönkötät? Jos nyt yrität väittää, että olisin vähemmän homo, kun satun naisten kanssa joskus jutusteleen, niin vedä tumppuus, ku et muuta saa! Ja ilmeisesti et muuta tule saamaankaan... ja sama pätee tohon puliveivariin, joka niin yrittää olla sun kanssa samaa mieltä. Oothan sä ennenkin täällä yrittänyt kaiken maailman paskalla eritellä ihmisiä; kuka voi olla kenenki kans ja millä seuraamuksilla.... vittu hommaa jo vihdoin ja viimein pelle se elämä! Tämä paska on käyty jo läpi ennenkin ja joo muistan... herra epäilee jokaista homoa, joka edes naisen kanssa on tekemisissä. Voiko naurettavampaa olla? Siis mun seksuaalinen identiteettini sen kestää... mutta ilmeisesti teidän "mahtihomppelien" ei, kun pitää olla täällä haukkumassa sellaisia, jotka naisten kanssa on tekemisissä. Mulla ei ala nainen himottamaan, vaikka yhteyksiä pidänkin. Sairas paska oot, kun toisten elämä niin pahasti kiinnostaa, että kuka kenenki kanssa vehtaa... eiköhän se oo ihmisten oma asia. Vittu... ei tuu homoille monesti tätä sanottuu, mutta menkää hoitoon!

        Ääritosikkomaiset tosihomohomppelit on AINA vitsejä! :D


      • SSTotenkopf
        Persunazi kirjoitti:

        Ääritosikkomaiset tosihomohomppelit on AINA vitsejä! :D

        Näin on! Me Persut pidetään kyllä yhtä ja panna posautetaan toisiamme perseeseen.
        Rajusti nautinnolla.


      • IamSorrow
        SSTotenkopf kirjoitti:

        Näin on! Me Persut pidetään kyllä yhtä ja panna posautetaan toisiamme perseeseen.
        Rajusti nautinnolla.

        Aivan vapaasti... jos kiinnostaa!


    • NaisvihaGay

      I am... sorry excuse of a man:
      Hähähää! En edes lukenut sun femakon kälä-ämmän seinällisiä, eilen hiukan vilkaisin, tänään en ees sitä 😆. Varo ettei ne akryylit kynsissä lohkeile kun itkuraivareissas näppistä/luuria hakkaat

      • IamSorrow

        LOL pikkurunkku... varmasti luit... muuten et olisi kommentoinut mitään! Mua ei itketä yhtään... naurattaa vaan nuo sun säälittävät kommentit! Kasva aikuseksi... sä se säälittävä muijan alku tässä oot...


      • ei.niin.mitään.järkeä
        IamSorrow kirjoitti:

        LOL pikkurunkku... varmasti luit... muuten et olisi kommentoinut mitään! Mua ei itketä yhtään... naurattaa vaan nuo sun säälittävät kommentit! Kasva aikuseksi... sä se säälittävä muijan alku tässä oot...

        Tuollaista ihmisjätettä kannata kommentoida. On ihan selvä, ettei vihahintillä ole kaikki kotona. On niin tyhjä ja pipipää pikkusella. Antaa pienen ruikuttaa, kun ei muuhun kykene, vai mitä?


      • IamSorrow
        ei.niin.mitään.järkeä kirjoitti:

        Tuollaista ihmisjätettä kannata kommentoida. On ihan selvä, ettei vihahintillä ole kaikki kotona. On niin tyhjä ja pipipää pikkusella. Antaa pienen ruikuttaa, kun ei muuhun kykene, vai mitä?

        Juu... aika turha pellehän tuo on...


    • antifilosofiA.Naali

      Se on sitten taas syksy tuloillaan ja kaikilla paha mieli. Ainakin näillä vihatyypeillä. Eikö kesän aikana lohjennut pimpsaa mistään, kuin noin pitää naisia vihata? Ja päätä aukoa niille, jotka eivät niitä vihaa? On aikoihin eletty.
      Ovat ko. sankarit tainneet jäädä vaille äitin rakkautta kokonaan, kun on noin syvä viha naisia kohtaan kehittynyt. Vai onko äiti seksuaalisesti hyväksikäyttänyt teitä? Tai sitten asia on, kuten tuossa jo edellä arveltiin, että ei olla pystytty naisia tyydyttämään tai sitten nainen on loukannu sitä miehisyyttä. Ja sitten nämä pullistelijat eivät ole siitä päässeet millään yli. Kannattais harkita vihan hallinta kurssille menoa tai edes terapiaistuntoja, jossa pääsisi purkamaan pahaa oloaan. Ei tämä palsta ole oikea paikka siitä eroon päästä.
      On tää kyllä palsta. Täynnä vihaa ja katkeruutta, toisten sättimistä ja ym. skeidaa. Tyypit ei edes tunne täällä toisiaan ja siitä huolimatta tää rumba vaan jatkuu päivästä toiseen ja monessa eri ketjuissa. Homot vihaavat naisia ja miehiä, heterot samoin... kukaan ei ilmeisesti tykkää mistään. Aina ollaan täällä valittamassa ja vihapuheita kehittelemässä ties mistä milloinkin.
      Tuo aloittajan kommentti siitä, että "varsinkin homojen täytyy ensin itse olla yhtä ennen kuin voidaan keskenään pitää yhtä", on täysin mahdoton toteuttaa. Kuten varmaan huomaat sinä saat aikaan eripuraa jo sillä, että leimaat ne homot mielessäsi eriarvoiseksi, jotka tulevat naisten kanssa toimeen. Tuo ehdotus edellyttäisi jo sitä, että a) kaikki homot hyväksyisivät katsomuksesi ja alkaisivat vihaamaan naisia tai b) sinä alkaisit sietää naisia toisten homojen kaveripiirissä. Ja villi veikkaus on, ettei kumpikaan näistä toteudu. Ja on liian paljon eripuraisia homoja muutenkin, jotta homot voisivat alkaa puhaltamaan yhteen hiileen. Sinänsä huvittaa, kun homot parkuu tasa-arvon puolesta, mutta samalla itse sitten eivät millään hyväksy erilaisuutta. Ei edes omien joukossa. Lainaan tuota IamSorrow'n mottoa: "eläkää ja antakaa toisten elää". Sillä pääsisi jo pitkälle. Mutta sitä ei näköjään moni osaa soveltaa, tai ei halua soveltaa, nykyään. Jos jokin niin ärsyttää, niin miksi ottaa siihen kantaa? Ymmärrän noita naisten puolustajia oikein hyvin, kun itsellänikään ei ole naisia vastaan mitään. Miksi olisi tai pitäisi olla? Siksikö, että jotkut naiset pitävät miehistä ja haluavat pariutua? Siksikö, että jotkut miehet tykkäävät miehistä että naisista? Siksikö, ettei naiset välttämättä tiedä ensikatsomalta vikittelevänsä homoa? Vai miksi?
      Tottakai se harmittaa, jos joku ihastus onkin naisen kanssa, mutta onko viha siihen se oikea suhtautumistapa? Elämässä saa pettyä niin usein monelta eri taholta, että jos kaikkea alkaa vihaamaan, niin se kyllä syö elämältä pohjan. Meressä on niitä kaloja. Se, että jotkut osaavat pariutua on melko huono syy vihata.
      Ihmettelen vain, että toisia niin osaa ottaa päähän tuntemattomien elämä. Mitä se esim. aloittajan persettä kutiaa miten joku omaa elämäänsä elää? Jos jollain on tiettyjä tapoja ja tietynlainen kaveripiiri, niin entäs sitten? Jokainenhan elää niinkuin parhaaksi näkee ja itseään ajatellen. Vai pitäisikö rehellisenhomon mielestä esim. IamSorrow'n elää samalla tavalla kuin sinä? Pitäisikö hänen pitää itseään vähemmän homona, kun hänellä on naisia kaveripiirissä? Vaikka hän itse sanoo, ettei hänen seksuaalisuus ole siinä uhattuna ja ettei hän naista halua? Kyseinen IaS on monessakin ketjussa täällä sanonut etsivänsä miestä rinnalleen ja ettei naista siihen halua. Toki täällä voi itse kukanenkin valehdella sen minkä kerkeää, mutta mitäpä sillä voittaisi. Paremman olon, kun tuli esitettyy homoa homopalstalla? Ja mitä tuntemattomien ihmisten elämien spekulointi täällä auttaa?

      • IamSorrow

        Aivan järkeviä kirjoittelet. Mutta ei taida näille tyhjäpäille mennä jakeluun. Ja kysymyksiin täällä ei ole tapana vastailla, joten turhaa kai niitä esittääkään.
        Mutta joo... asia on kuten sanoit mun kannalta. Mutta ei mun tarvii selitellä joillekkin idiooteille, miten elämääni elän ja ketä siihen kuuluu. Ja ei tarvii esittääkkään... kyllä ihan homo olen ja väitän, että vielä rehellisempi kuin tuo rehellinenhomo. Mutta aivan sama... ei tyhjään kannata aikaa haaskata.
        Itekki olen miettinyt tuota samaa, että homot on vikisemässä, ettei heitä suvaita ja kuitenkin homoilla on vaikeaa hyväksyä edes homoja. Pikkaisen ristiriitaista on meininki. Ite hyväksyn aika paljon, vihaa en ketään, mutta joitain paskoja ei vain voi sietää. Mutta no... onneksi ei tarvii olla tekemisissä moisien tollojen kanssa. Ja jos joskus olisinkin, niin en kauaa kattelis ja kuuntelis. Tuskin moisilla kovin rikas ajatusmaailma on jos tännekkään ei osaa kummempia kommentteja kirjotella. Etsin siis miestä, en vikiseviä pikkuneitejä turhine ongelmineen. Mun ei tarvii päätä puhki miettiä sen vuoksi, jos joku jätkä muijan kanssa pyöriikin ystävinä tai vaikka ilmottais parisuhteestaan facebookissa. On meinaa ihan heidän oma asiansa. Ja se mitä itse teen naisten tai miesten kanssa on oma asiani. Mulle on yks hailee, jos joku pikkusielu ei usko, ettei naiset mua panomielessä kiinnosta. Pitäkööt turhat mielipiteensä... I JUST DON'T GIVE A FUCK!


    • Mää käyn välillä lukemassa tän homopalstankin juttuja ja kommentoimassa, jos joku aihe kiinnostaa, kun ei aina tuolla lesbopuolella ole liikehdintää. Kyllähän lesbo-ja homopalstoille heteroita aina välillä eksyy ja lesbopalstalle myös heteromiehiä, joita kiinnostaa esim. lesbojen seksielämä. Tässä mielessä ymmärrän miksi ette halua naisia tänne homopalstalle, mutta me lesbot emme kuitenkaan halua urkkia kahden miehen keskinäisistä intiimeistä asioista, en ainakaan minä. Ja mitä siihen tulee, että jollain homomiehellä on naispuoleisia ystäviä ja eritoten heteronaisia, niin se johtuu monesti varmaan siitä, että homomiehen on helpompi tulla ystävänä toimeen naisten kanssa, varsinkin jos mies on vielä naisellisempaa sorttia, koska äijäporukoissa tuntee jäävänsä alakynteen ja naisellisemmalla miehellä ei aina ole äijien kanssa paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteitakaan. On varmaan myös monia homomiehiä, jotka viihtyvät miespuolisten ystäviensä ja vieläpä heteroystäviensä kanssa, esim.oluella tai sählyä tai muuta peliä pelaillen tai jalkapalloa tai jääkiekkoa teeveestä katsellen. Niin kuin olen monissa yhteyksissä tähdentänyt, ihminen on ennen kaikkea yksilö ja jokaisella on omat kiinnostuksen kohteensa ja oma tyylinsä.

      Olen myös samaa mieltä kuin ainakin jotkut tässäkin keskustelussa, että kaikki eivät aina usko, varsinkaan kaikki heterot ettei lesboja kiinnosta miehet seksuaalisessa mielessä eikä parisuhdemielessäkään eikä homoja naiset samasta syystä. Et joskus tuntuu etteivät kaikki heterot oikein käsitä, että homoseksuaalisuus on ihan todellista.Mulle se ainakin on totista totta ja mää rakastan itteäni paljon enemmän nyt kuin ennen mun kaapista tulemista ja tunnen olevani nyt paljon enemmän nainen.

      • IamSorrow

        Amen sister!
        Joo... no itse mielelläni olisin äijäporukassa vaikka sitä olutta litkien ja lätkää vahdaten. Toki parempi olisi, jos sitä voisi tehdä rakkaansa kanssa. Itse en ole naisten kanssa tekemisissä sen vuoksi, että olisin naisellinen tai että jäisin äijäporukassa alakynteen. Ihan puhtaasti omista elämän valinnoista on kyse ja tietty siitä, että monelle kaverille mun homous sattui olemaan liikaa. Vaikkakaan en koskaan ollu kavereistani silleen kiinnostunutkaan ja he tiesivät sen. Joskus sitä ihan kaipaa niitä aikoja, ku jätkien kanssa vaan rötvättiin ja kumottiin olutta ja puhuttiin urheilusta yms miehisistä jutuista. En oikeastaan tiedä miksi tulen naisten kanssa toimeen... varmaan siksi, kun yleensä tulen kenen kanssa tahansa toimeen, jos toinen haluaa tulla toimeen mun kanssa. Ja toki työssäni olen pakostakin joutunut naisten kanssa tulemaan toimeen, että työt tulisi tehtyä. Ehkä kyse on kuitenkin kemioista... joidenkin kanssa jutut vain natsaa, joidenkin kanssa ei.
        Mutta joo... se yksilön vapaus olla oma itsensä näköjään on monelle liikaa, kuten varmaan jo huomasitkin tässä ketjussa. Joidenkin mielestä, kun homojen pitäisi olla juuri niinkuin itse ovat... muutoin ei voida homosta puhuakkaan. Mieshän on tämänkin ketjun aloittajan mielestä vähintäänkin bi, jos edes puhuu naisen kanssa. Ihan sama sille mitä se mies tilanteesta ajattelee. Herran mielestä kun kaikki on seksuaalista toimintaa... vaikka itse en koe mitään seksuaalista, kun naisen kanssa juttelen tai vaikka halaan. Eli voisi sanoa, ettei homoseksuaalisuus siinä mielessä ole todellista edes aloittajalle. Tai yksinkertaisesti aloittajan luonnon päälle käy se seikka, että monet homot voivat olla vain kavereita naisten kanssa, kun päinvastoin ei itse siihen kykene. No samapa tuolle. Itse olen homo, koen itseni homoksi ja haluan miehen kanssa olla.... aivan sama mitä mieltä siitä muut ovat. En vain korosta homouttani millään tavalla ja moni yllättyikin kun heille selvisi asian oikea laita. Niin... kun olen isokokoinen, karvainen ja möreä ääninen ukon retale... joka myös on joskus karkea puheissaan, ei sievistele, eikä koreile... ihan perus suomalainen äijä, johon ei ole tarttunut mitkään maneerit, eikä kaakatukset. Enkä oikeastaan perusta niistä naisillisista miehistä yhtään... eivät sytytä tätä karhua millään tapaa.


      • yksnainenvaan
        IamSorrow kirjoitti:

        Amen sister!
        Joo... no itse mielelläni olisin äijäporukassa vaikka sitä olutta litkien ja lätkää vahdaten. Toki parempi olisi, jos sitä voisi tehdä rakkaansa kanssa. Itse en ole naisten kanssa tekemisissä sen vuoksi, että olisin naisellinen tai että jäisin äijäporukassa alakynteen. Ihan puhtaasti omista elämän valinnoista on kyse ja tietty siitä, että monelle kaverille mun homous sattui olemaan liikaa. Vaikkakaan en koskaan ollu kavereistani silleen kiinnostunutkaan ja he tiesivät sen. Joskus sitä ihan kaipaa niitä aikoja, ku jätkien kanssa vaan rötvättiin ja kumottiin olutta ja puhuttiin urheilusta yms miehisistä jutuista. En oikeastaan tiedä miksi tulen naisten kanssa toimeen... varmaan siksi, kun yleensä tulen kenen kanssa tahansa toimeen, jos toinen haluaa tulla toimeen mun kanssa. Ja toki työssäni olen pakostakin joutunut naisten kanssa tulemaan toimeen, että työt tulisi tehtyä. Ehkä kyse on kuitenkin kemioista... joidenkin kanssa jutut vain natsaa, joidenkin kanssa ei.
        Mutta joo... se yksilön vapaus olla oma itsensä näköjään on monelle liikaa, kuten varmaan jo huomasitkin tässä ketjussa. Joidenkin mielestä, kun homojen pitäisi olla juuri niinkuin itse ovat... muutoin ei voida homosta puhuakkaan. Mieshän on tämänkin ketjun aloittajan mielestä vähintäänkin bi, jos edes puhuu naisen kanssa. Ihan sama sille mitä se mies tilanteesta ajattelee. Herran mielestä kun kaikki on seksuaalista toimintaa... vaikka itse en koe mitään seksuaalista, kun naisen kanssa juttelen tai vaikka halaan. Eli voisi sanoa, ettei homoseksuaalisuus siinä mielessä ole todellista edes aloittajalle. Tai yksinkertaisesti aloittajan luonnon päälle käy se seikka, että monet homot voivat olla vain kavereita naisten kanssa, kun päinvastoin ei itse siihen kykene. No samapa tuolle. Itse olen homo, koen itseni homoksi ja haluan miehen kanssa olla.... aivan sama mitä mieltä siitä muut ovat. En vain korosta homouttani millään tavalla ja moni yllättyikin kun heille selvisi asian oikea laita. Niin... kun olen isokokoinen, karvainen ja möreä ääninen ukon retale... joka myös on joskus karkea puheissaan, ei sievistele, eikä koreile... ihan perus suomalainen äijä, johon ei ole tarttunut mitkään maneerit, eikä kaakatukset. Enkä oikeastaan perusta niistä naisillisista miehistä yhtään... eivät sytytä tätä karhua millään tapaa.

        IamSorrowille; sinun kirjoituksistasi huokuu aikuisen Miehen elämänviisaus ja lämpö. Toivon elämääsi kaikkea hyvää :)


      • Joo, eipä kaikki aina tule ajatelleeks etteivät kaikki homomiehet esimerkiksi kuuntele Barbra Streissandia, Whitney Houstonia, Shirley Basseyta, Bonnie Tyleria, Madonnaa, Lady Gagaa, Adelea yms. tai pidä musikaaleista ja dragista ja elehdi dramaattisesti(toki tuollaisiakin homomiehiä on, mutta kaikki eivät ole) samoin kuin kaikki lesbot eivät ole poikamaisia tai miehekkäitä, aja työkseen rekkaa tai ole rakennusalalla, fanita vain naisartisteja yms. Esim. minä en ole poikamainen enkä miehekäs, en fanita vain naisartisteja, vaikka kuuntelen heitäkin, esim. monia noista edellä mainituista diivoista, mutta kuuntelen myös mm. Boy Georgea ja Kari Tapiota, AC/DC:ta, Bob Marleyta, olen pienikokoinen ja siro ja tällä hetkellä mulla on vaaleenpunaseks lakatut kynnet ja seuraavaks, kunhan tukka tästä kasvaa tarpeeks leikkautan jonkun naisellisen/tyttömäisen polkkatukan. Eihän kaikki heterotkaan ole tietynlaisia. Esim. ei kaikki heteronaiset ole naisellisia. Niin, se että ei ole tietyn mallin/stereotypian mukainen, ei tarkoita sitä etteikö olisi aito homo-tai heteroseksuaali. Homoseksuaali mies on ihan yhtä homo, vaikka ei nauttisi dragista, ei osaisi ulkoa monien musikaalien lauluja, ei elehtisi naisellisesti, ei olisi koskaan kahtonu Sinkkuelämää-sarjaa tai Gleeta, niin kuin lesbo on ihan yhtä hyvä lesbo, vaikka ei tuntisi yhtään Teganin ja Saran kappaletta(minä kyllä tiedän kun kuuntelen heitä), ei olisi koskaan kahtonu Oringe is the new black -sarjaa tai L-koodia(ensimmäistä en ole koskaan kahtonu, mut tiiän sarjan ja jälkimmäistä katsoin vain joskus jos sattui olemaan menossa teeveessä kun avasin sen ja ootin samalta kanavalta jotain muuta ohjelmaa), ei olisi yhtään tatuointia(mulla ei ole), ei omistaisi yhtäkään flanellipaitaa(en omista) jne.


      • IamSorrow
        yksnainenvaan kirjoitti:

        IamSorrowille; sinun kirjoituksistasi huokuu aikuisen Miehen elämänviisaus ja lämpö. Toivon elämääsi kaikkea hyvää :)

        Kiitosta vain. Ikää on kyllä jo jonkin verran karttunut ja kaiken näköistä on koettu matkan varrella. Viisaudeksi en sitä sanoisi, mutta kyllä elämä on opettanut aika paljon ja vieläpä sitä oppia on joutunut saamaan sen kantapään kautta. Mutta... näillä mennään kun ei muuta voi. Pitää vain toivoa, ettei katkeroidu kuten monet täällä näyttää sitä tekevän.
        Kaikkea hyvää myös sinulle!


      • IamSorrow
        Sateenkaarenalla kirjoitti:

        Joo, eipä kaikki aina tule ajatelleeks etteivät kaikki homomiehet esimerkiksi kuuntele Barbra Streissandia, Whitney Houstonia, Shirley Basseyta, Bonnie Tyleria, Madonnaa, Lady Gagaa, Adelea yms. tai pidä musikaaleista ja dragista ja elehdi dramaattisesti(toki tuollaisiakin homomiehiä on, mutta kaikki eivät ole) samoin kuin kaikki lesbot eivät ole poikamaisia tai miehekkäitä, aja työkseen rekkaa tai ole rakennusalalla, fanita vain naisartisteja yms. Esim. minä en ole poikamainen enkä miehekäs, en fanita vain naisartisteja, vaikka kuuntelen heitäkin, esim. monia noista edellä mainituista diivoista, mutta kuuntelen myös mm. Boy Georgea ja Kari Tapiota, AC/DC:ta, Bob Marleyta, olen pienikokoinen ja siro ja tällä hetkellä mulla on vaaleenpunaseks lakatut kynnet ja seuraavaks, kunhan tukka tästä kasvaa tarpeeks leikkautan jonkun naisellisen/tyttömäisen polkkatukan. Eihän kaikki heterotkaan ole tietynlaisia. Esim. ei kaikki heteronaiset ole naisellisia. Niin, se että ei ole tietyn mallin/stereotypian mukainen, ei tarkoita sitä etteikö olisi aito homo-tai heteroseksuaali. Homoseksuaali mies on ihan yhtä homo, vaikka ei nauttisi dragista, ei osaisi ulkoa monien musikaalien lauluja, ei elehtisi naisellisesti, ei olisi koskaan kahtonu Sinkkuelämää-sarjaa tai Gleeta, niin kuin lesbo on ihan yhtä hyvä lesbo, vaikka ei tuntisi yhtään Teganin ja Saran kappaletta(minä kyllä tiedän kun kuuntelen heitä), ei olisi koskaan kahtonu Oringe is the new black -sarjaa tai L-koodia(ensimmäistä en ole koskaan kahtonu, mut tiiän sarjan ja jälkimmäistä katsoin vain joskus jos sattui olemaan menossa teeveessä kun avasin sen ja ootin samalta kanavalta jotain muuta ohjelmaa), ei olisi yhtään tatuointia(mulla ei ole), ei omistaisi yhtäkään flanellipaitaa(en omista) jne.

        Joo no itse olen aika pitkälle hevimiehiä, mutta kuuntelen kyllä oikeastaan kaikkea mistä korva sattuu tykkäämään. Adele menettelee noista luettelemistasi artisteista, muista en juuri piittaa.
        Mutta juurikin samoilla linjoilla olen kanssasi siinä, ettei seksuaalisuus määrittele sitä mistä ihmisen tulisi tykätä tai millainen hänen tulisi olla. Ihminen tekee sen ihan itse. En ymmärrä miksi esim. homon pitäisi olla Madonna tai Cher fani... tai tosiaan keikistellä ja lässyttää. Ja ennen kaikkea mennä sen virran mukana... diggailla muotia, pukeutua pinkkiin ja osallistua kaiken maailman prideihin, painella homobaariin ja iskeä eri mies joka kerta ja harrastaa mahdollisimman paljon seksiä. Eiköhän ihmisellä itsellään ole se päätäntävalta noissa asioissa. Mutta tiedän toki yhden tyypin jolla on kaikki homon maneerit ollu aina ja siitä huolimatta on hetero. Ja en mäkään voinut hänestä homoo tehdä, vaikka pitkään olin sitä mieltä, että hän sellainen on. Joten ei se habitus aina sano, mitä ihminen on tai ei ole. Ja kukaan ei voi toisen seksuaalisuuteen puuttua, vaikka niin haluaisikin tehdä.


      • Tämä on asiaa.


      • ParrakasMies
        IamSorrow kirjoitti:

        Amen sister!
        Joo... no itse mielelläni olisin äijäporukassa vaikka sitä olutta litkien ja lätkää vahdaten. Toki parempi olisi, jos sitä voisi tehdä rakkaansa kanssa. Itse en ole naisten kanssa tekemisissä sen vuoksi, että olisin naisellinen tai että jäisin äijäporukassa alakynteen. Ihan puhtaasti omista elämän valinnoista on kyse ja tietty siitä, että monelle kaverille mun homous sattui olemaan liikaa. Vaikkakaan en koskaan ollu kavereistani silleen kiinnostunutkaan ja he tiesivät sen. Joskus sitä ihan kaipaa niitä aikoja, ku jätkien kanssa vaan rötvättiin ja kumottiin olutta ja puhuttiin urheilusta yms miehisistä jutuista. En oikeastaan tiedä miksi tulen naisten kanssa toimeen... varmaan siksi, kun yleensä tulen kenen kanssa tahansa toimeen, jos toinen haluaa tulla toimeen mun kanssa. Ja toki työssäni olen pakostakin joutunut naisten kanssa tulemaan toimeen, että työt tulisi tehtyä. Ehkä kyse on kuitenkin kemioista... joidenkin kanssa jutut vain natsaa, joidenkin kanssa ei.
        Mutta joo... se yksilön vapaus olla oma itsensä näköjään on monelle liikaa, kuten varmaan jo huomasitkin tässä ketjussa. Joidenkin mielestä, kun homojen pitäisi olla juuri niinkuin itse ovat... muutoin ei voida homosta puhuakkaan. Mieshän on tämänkin ketjun aloittajan mielestä vähintäänkin bi, jos edes puhuu naisen kanssa. Ihan sama sille mitä se mies tilanteesta ajattelee. Herran mielestä kun kaikki on seksuaalista toimintaa... vaikka itse en koe mitään seksuaalista, kun naisen kanssa juttelen tai vaikka halaan. Eli voisi sanoa, ettei homoseksuaalisuus siinä mielessä ole todellista edes aloittajalle. Tai yksinkertaisesti aloittajan luonnon päälle käy se seikka, että monet homot voivat olla vain kavereita naisten kanssa, kun päinvastoin ei itse siihen kykene. No samapa tuolle. Itse olen homo, koen itseni homoksi ja haluan miehen kanssa olla.... aivan sama mitä mieltä siitä muut ovat. En vain korosta homouttani millään tavalla ja moni yllättyikin kun heille selvisi asian oikea laita. Niin... kun olen isokokoinen, karvainen ja möreä ääninen ukon retale... joka myös on joskus karkea puheissaan, ei sievistele, eikä koreile... ihan perus suomalainen äijä, johon ei ole tarttunut mitkään maneerit, eikä kaakatukset. Enkä oikeastaan perusta niistä naisillisista miehistä yhtään... eivät sytytä tätä karhua millään tapaa.

        Karhuthan ovat juuri tunnettuja siitä, että ovat karvaisia ja ylipainoisia neitejä. Kuten vastauksestakin pystyy päättelemään "Amen Sister". Mun ei tarvi kun kävellä karhujen ohi, niin ne sekoaa täysin. Ovat niin naisellisia, että olen joutunut mieheni ihan muualta etsimään. Lopulta se sitten löytyi ihan naisten keskeltä. Ihan sellainen mies, joka puhuu kuin mies, käyttäytyy kuin mies, mutta on rehellisesti miehistä kiinnostunut ja jota ei typerä pissistason-läppä jaksa naurattaa.


      • antifilosofiA.Naali
        ParrakasMies kirjoitti:

        Karhuthan ovat juuri tunnettuja siitä, että ovat karvaisia ja ylipainoisia neitejä. Kuten vastauksestakin pystyy päättelemään "Amen Sister". Mun ei tarvi kun kävellä karhujen ohi, niin ne sekoaa täysin. Ovat niin naisellisia, että olen joutunut mieheni ihan muualta etsimään. Lopulta se sitten löytyi ihan naisten keskeltä. Ihan sellainen mies, joka puhuu kuin mies, käyttäytyy kuin mies, mutta on rehellisesti miehistä kiinnostunut ja jota ei typerä pissistason-läppä jaksa naurattaa.

        Ihan pitää ottaa kantaa jo täällä omien sanojensa mukaan lopettaneen kirjoittajan puolesta. Ainakin hän siitä postauksen teki. Totta tai ei, mene ja tiedä.

        Siis mies kuvailee itseään: "isokokoinen, karvainen ja möreä ääninen ukon retale... joka myös on joskus karkea puheissaan, ei sievistele, eikä koreile... ihan perus suomalainen äijä, johon ei ole tarttunut mitkään maneerit, eikä kaakatukset." Niin sinä pystyt sanomaan häntä neidiksi, kun hän käytti fraasia "Amen sister"? Joka on kyllä paljon käytetty monessakin yhteydessä. Ja hän sentään vastasi niin naiselle. Joillakin on se ihme oikeus olla nimittelemässä ihmisiä kirjoituksien perusteella, vaikka se nyt on käytännössä mahdotonta sanoa tarkalleen minkälainen ihminen todellisuudessa on. Lapsellisuudet erottaa kyllä, muttei koko persoonallisuutta. Kuten sanontasi "Mun ei tarvi kun kävellä karhujen ohi, niin ne sekoaa täysin", kuullostaa erittäin lapselliselta ja itseään täynnä olevan kirjoitukselta. Ja jotenkin rohkenen epäillä moisen paikkaansa pitävyyttä. Anteeksi nyt vain. Mutta sinun neitimäisyydestä en tiedä. Sen kun yleensä pitää nähdä omin silmin ja kuulla omin korvin.
        Ja jos arvon herra ei tiedä, niin niitä karhujakin on monenlaisia. Sitähän ei tarvitse kuin tuntea itsensä karhuksi, niin voi olla sellainen. Joillekkin, kuten esim. minulle, karhu on miehekäs, karvainen ja isokokoinen mies. Jotkut tykkää mahasta, jotkut ei. Mutta sitten on näitä piipertäjiä. Esim. eräs tapaamani mies oli suuttua, kun en häntä noteerannut karhuksi. Oli meinaan pieni ja karvaton äijä. Joten kaukana karhusta. Ja sitten on näitä nuoria jamppoja, jotka ovat niin olevinaan karhua, vaikka ulkomuoto ei siltä näytä. Vai voiko laiheliini, jolla kädetkin kuin kaksi narua olla karhu? Ei ainakaan minun mielestä. Kaikki ylipainoiset eivät neitejä ole, kuten niin hienosti yleistit. Miehekkäitäkin löytyy kyllä. Jokaisella makunsa tuossakin asiassa.
        Ja toinen on sekin, että riippuu missä sitä on "karhumetillä". Hesan homopiireistähän ei kuuleman mukaan löydy muita kuin neitejä, joten sama sitten varmaan pätee karhuihin. Kunnon karhut asustaa pohjoisessa. Niitä kun ei yleensä kiinnosta homous niin paljoa, että sitä pitäisi olla mainostamassa. No nyt itsekkin yleistin. Saattahan Hesasta tietty niitä muutamia poikkeuksiakin löytyä.


      • On totta ettei pelkkien kirjoitusten perusteella voi tehdä päätelmää ihmisen koko persoonasta ja varsinkaan siitä miltä hän näyttää. Meitä ihmisiä on niin monenlaisia. Eikä sitäkään voi yeistää, että kaikki karhumaiset homot on tietynlaisia ja pitää just tietynlaisesta tyylistä ja et kaikki naisellisemmat homomiehet on kaikki muodikkaita metroseksuaaleja tai yltiödramaattisia dragin ylimpiä ysäviä. Niin kuin ei kaikki poikamaiset lesbot ole tietynlaisia, rekkalesbot ei ole, eivätkä kaikki meistä naisellisemmista tai tyttömäisistä lesboistakaan ole saman mallin mukaisia. Minä en esimerkiksi käytä korkokenkiä enkä tykkää olla täydessä tällingissä, en ole niin häveliäs että varoisin ihan jokaista lausetta tai sanaa minkä suustani päästän (kohtelias silti yritän noin yleisesti olla) enkä ole niin neiti etten voisi mennä metsään tuuulipuvussa ja kumisaappaissa lompsimaan.


      • ParrakasMies
        antifilosofiA.Naali kirjoitti:

        Ihan pitää ottaa kantaa jo täällä omien sanojensa mukaan lopettaneen kirjoittajan puolesta. Ainakin hän siitä postauksen teki. Totta tai ei, mene ja tiedä.

        Siis mies kuvailee itseään: "isokokoinen, karvainen ja möreä ääninen ukon retale... joka myös on joskus karkea puheissaan, ei sievistele, eikä koreile... ihan perus suomalainen äijä, johon ei ole tarttunut mitkään maneerit, eikä kaakatukset." Niin sinä pystyt sanomaan häntä neidiksi, kun hän käytti fraasia "Amen sister"? Joka on kyllä paljon käytetty monessakin yhteydessä. Ja hän sentään vastasi niin naiselle. Joillakin on se ihme oikeus olla nimittelemässä ihmisiä kirjoituksien perusteella, vaikka se nyt on käytännössä mahdotonta sanoa tarkalleen minkälainen ihminen todellisuudessa on. Lapsellisuudet erottaa kyllä, muttei koko persoonallisuutta. Kuten sanontasi "Mun ei tarvi kun kävellä karhujen ohi, niin ne sekoaa täysin", kuullostaa erittäin lapselliselta ja itseään täynnä olevan kirjoitukselta. Ja jotenkin rohkenen epäillä moisen paikkaansa pitävyyttä. Anteeksi nyt vain. Mutta sinun neitimäisyydestä en tiedä. Sen kun yleensä pitää nähdä omin silmin ja kuulla omin korvin.
        Ja jos arvon herra ei tiedä, niin niitä karhujakin on monenlaisia. Sitähän ei tarvitse kuin tuntea itsensä karhuksi, niin voi olla sellainen. Joillekkin, kuten esim. minulle, karhu on miehekäs, karvainen ja isokokoinen mies. Jotkut tykkää mahasta, jotkut ei. Mutta sitten on näitä piipertäjiä. Esim. eräs tapaamani mies oli suuttua, kun en häntä noteerannut karhuksi. Oli meinaan pieni ja karvaton äijä. Joten kaukana karhusta. Ja sitten on näitä nuoria jamppoja, jotka ovat niin olevinaan karhua, vaikka ulkomuoto ei siltä näytä. Vai voiko laiheliini, jolla kädetkin kuin kaksi narua olla karhu? Ei ainakaan minun mielestä. Kaikki ylipainoiset eivät neitejä ole, kuten niin hienosti yleistit. Miehekkäitäkin löytyy kyllä. Jokaisella makunsa tuossakin asiassa.
        Ja toinen on sekin, että riippuu missä sitä on "karhumetillä". Hesan homopiireistähän ei kuuleman mukaan löydy muita kuin neitejä, joten sama sitten varmaan pätee karhuihin. Kunnon karhut asustaa pohjoisessa. Niitä kun ei yleensä kiinnosta homous niin paljoa, että sitä pitäisi olla mainostamassa. No nyt itsekkin yleistin. Saattahan Hesasta tietty niitä muutamia poikkeuksiakin löytyä.

        No et sinäkään nyt mitään aikuisuutta tuolla vastauksellasi osoittanut. Siinähän vilisee vielä enemmän yleistyksiä kuin minun viestissäni.


    • heiluribisset

      Aloittaja pelkää että maskuliiniset naaraat iskevät homobaarissa olevat bisse miehet joita homomiehet mieluusti panevat:D

    • NaisvihaGay

      Suruisa kälä-ämmä:
      En oikeesti lue sun seinämiäs kun ei vähääkään kiinnosta tommonen ämmyskä etkä itsekään viittis moisia suoltaa ellet olis oikea kälä-ämmien kuningatar MOT. Nytkin vaan tuon jotain "pikku runkku" tms. Huhhuh, oletpa aika bitch! 😁 Sisällön arvaan, sulla riittää miestä ja naista, rahaa niin ettei paskalle taivu ja kyrpäkin kun vähintään Antonio Biaggilla. Se on aina surkuhupaisaa kun joku vanha horo leveilee pahoillaan 😄

      • NaisvihaGay

        Panoillaan leveilee 😆


      • hate.this.shit

        No täällähän meillä on tosisankari. Minkä ikänen sinä olet? 12-13v.? Tosi mies nyt ainakin ottaisi selvää mistä vittuilla, ennen kuin vittuilee. Sorrow nyt ainakin siinä on oikeessa, että sinä et ainakaan mies ole. Kirjotuksiesi perusteella olet pelkkä lapsi, joka yritää epätoivoisesti leikkiä isoa. Ja en suosittele veikkaamista sulle, olet siinä ilmeisestikkin aika paska. Kuten ilmeisesti kaikessa muussakin. Pathetic piece of shit and really poor excuse for a man.


      • ei.niin.mitään.järkeä
        hate.this.shit kirjoitti:

        No täällähän meillä on tosisankari. Minkä ikänen sinä olet? 12-13v.? Tosi mies nyt ainakin ottaisi selvää mistä vittuilla, ennen kuin vittuilee. Sorrow nyt ainakin siinä on oikeessa, että sinä et ainakaan mies ole. Kirjotuksiesi perusteella olet pelkkä lapsi, joka yritää epätoivoisesti leikkiä isoa. Ja en suosittele veikkaamista sulle, olet siinä ilmeisestikkin aika paska. Kuten ilmeisesti kaikessa muussakin. Pathetic piece of shit and really poor excuse for a man.

        Asiaa. Mutta turhaan tälle mitään kommentoi. Kuten jo huomasitkin tää jätkä vittuilee ilman, että lukee mitään. Mahtaa se sanojen tavaaminen ottaa pikkupoijalla niin voimien päälle.


      • saitaasnauraa
        hate.this.shit kirjoitti:

        No täällähän meillä on tosisankari. Minkä ikänen sinä olet? 12-13v.? Tosi mies nyt ainakin ottaisi selvää mistä vittuilla, ennen kuin vittuilee. Sorrow nyt ainakin siinä on oikeessa, että sinä et ainakaan mies ole. Kirjotuksiesi perusteella olet pelkkä lapsi, joka yritää epätoivoisesti leikkiä isoa. Ja en suosittele veikkaamista sulle, olet siinä ilmeisestikkin aika paska. Kuten ilmeisesti kaikessa muussakin. Pathetic piece of shit and really poor excuse for a man.

        Kun luokittelet jonkun 12-13v lapseksi ja vastaat hänelle noin, en voi sanoa sinua kovinkaan fiksuksi aikuiseksi.
        Onko vaikeuksia elämässä ja ihan mielenterveysongelmia, kun lapselle uhoot.
        Sinulle suosittelen tutkituttamaan pääsi jospa se sinun vikaisi paljastuisi ja pääsisit hoitoon.


      • hate.this.shit
        saitaasnauraa kirjoitti:

        Kun luokittelet jonkun 12-13v lapseksi ja vastaat hänelle noin, en voi sanoa sinua kovinkaan fiksuksi aikuiseksi.
        Onko vaikeuksia elämässä ja ihan mielenterveysongelmia, kun lapselle uhoot.
        Sinulle suosittelen tutkituttamaan pääsi jospa se sinun vikaisi paljastuisi ja pääsisit hoitoon.

        No, kun tämän jätkän teemana tässäkin keskustelussa on ollut "äijämäisyys" ja jätkä on lapsentasolla. Enhän mä tuon ikää tiedä, mutta kaukana on itse aikuisesta ja siitä äijämäisyydestä. Et vissiin sitten ole kuullut sanaa "lapsellinen", johon tekstilläni viittasin? Itse en kyllä sinua kovin fiksuna kommentoijana pidä, kun et tuota osannut tuosta hokata. Jos et, niin lueppas tuon "herran" kirjoitukset tästä ketjusta. Aikuismaista? Miehekästä? Tervettä? Mun mielestä EI on vastaus kaikkiin kotiin. Teeppäs kuule analyysi siitä ennenkuin mun terveyttäni tai ongelmia alat pohtimaan.


      • IamSorrow

        No en tiedä mitä tuo Naisvihapiipittäjä on, mutta ei ainakaan terve ja aikuisen tasolla. Aivan sama... olen myös sitä mieltä, ettei tän jätkän kommentointia kannata kommentoida. Ja todellakin... veikkaukset meni päin persettä...


      • saitaasnauraa
        hate.this.shit kirjoitti:

        No, kun tämän jätkän teemana tässäkin keskustelussa on ollut "äijämäisyys" ja jätkä on lapsentasolla. Enhän mä tuon ikää tiedä, mutta kaukana on itse aikuisesta ja siitä äijämäisyydestä. Et vissiin sitten ole kuullut sanaa "lapsellinen", johon tekstilläni viittasin? Itse en kyllä sinua kovin fiksuna kommentoijana pidä, kun et tuota osannut tuosta hokata. Jos et, niin lueppas tuon "herran" kirjoitukset tästä ketjusta. Aikuismaista? Miehekästä? Tervettä? Mun mielestä EI on vastaus kaikkiin kotiin. Teeppäs kuule analyysi siitä ennenkuin mun terveyttäni tai ongelmia alat pohtimaan.

        Ja millä tasolla itse olet ?
        Taidat olla juuri se itse idiootti joka ei ole päässyt edes lapsen tasolle.

        Sori katso pelistäsi ja mitä näet .

        Oliko siellä ihan se tuttujuttu kiukkupistekom mister ?


      • hate.this.shit
        saitaasnauraa kirjoitti:

        Ja millä tasolla itse olet ?
        Taidat olla juuri se itse idiootti joka ei ole päässyt edes lapsen tasolle.

        Sori katso pelistäsi ja mitä näet .

        Oliko siellä ihan se tuttujuttu kiukkupistekom mister ?

        Jaahas... no ainahan täällä pitää vittuilijoille olla oma fan clubinsa. Enkä yhtään ihmettelis vaikka olisit NaisvihaGay... niin autuaasti pidät rääväsuun puolia. Kummasti vaan ilmestyit paikalle sitä puolustelemaan, kun joku sitä "taaperoo" tölväsee. Sun kanssasi lienee aivan turha tasoista puhua, kun et näköjään ymmärrä pointtia. Joten veikkaan tasoni olevan sua korkeamalla, jos sun mielestä NvG on kirjoittanut asiallista ja miehekästä tekstiä.
        Eli herran mielestä tyhjän päänauontaan ei saa aukoo takaisin? Joopa joo... jos ei kestä sitä, että takaisinkin saattaa tulla, niin parempi pitää ne mölyt mahassa. Ja onhan täällä muutkin jo iät ajat moista harrastaneet. Vittuilijoille on vittuiltu takaisin. Missä olet silloin ollut oi "suuri ja mahtava, aina korrekti, vittuilijoiden puolustaja"???
        Ja mistähän pelistä mahdat puhua??? Opettele kirjoittamaan, ääliö!


      • IamSorrow

        Joo... Naisvihahinuri se on äijien äijä, vai mitä "saitaasnauraa"? Ihan asiallisen kommentin hänelle heitin niin johan alkoi vittuilu... et vissiin ole lukenut sen koommin noita viestejä (toki eihän sun tarvii, jos olet sama tyyppi.. itsekkin hieman mietin samaa). Sen tyypin henkinen ikä ei kovinkaan korkea voi olla teksteistä päätellen ja samaa voisin sanoa sinustakin... jos kerran nyt häntä niin kauheasti puolustelet. Kyllä se pitäisi joku roti olla siinäkin mitä tänne kirjoitellaan, mutta ei... vittupäänä uliseminen on vain joillekkin ihan kokopäivätyö. Ja kaikki pitäis sitten sietää vai? Ei tuo hate.this.shit ole ainoa, joka on sitä mieltä, etteikö tuo "NvG" olisi täysin tasapainoton ja pentu (iästä huolimatta). Ja selväähän tuo on, ettei ko. henkilölle voi vastata ns. aikuiseen sävyyn. Kun nykyajan lapsukaiset eivät moista tajua... näköjään!


    • rehellinenhomo

      Täällä kun on nyt nostettu tätä suvaitsemattomuuttakin niin paljon esille niin täytynee siitäkin antaa kommentti. Nimittäin kun näyttää siltä että jotkut valitsevat ystävänsä sillä perusteella että täytyy olla samoista asioista kiinnostunut ja harrastaa samoja juttuja kuin itsekkin, vaikka olis sitten minkälainen variksenpelätti muuten. Nimittäin itselläni homma toimii niin että ensin ihminen ja sitten vasta asiat eikä päinvastoin, olipa sitten kysymys parisuhteesta taikka ystävyydestä. Ensinnäkin jos nyt kerron niin itse kuuntelen mm Tapio Rautavaaraa Olavi Virtaa ja Georg Malmstenia. Harrastan Metsästystä/Kalastusta ja osallistun myös politiikkaan. Elikkä jos tapaan ihmisen jonka naama ei kiinnosta niin se ei auta vaikka hän olis kiinnostuut kuin noista samoista asioista kuin itsekkin niin en ala sellaisen kans tekemään sen enempää tuttavuutta. Mutta jos taas naama kiinnostaa niin vaikka hän olisi kuinka eri asioista kiinnostunut kuin itse niin pystyn kyllä juttelemaan asioista ja harrastamaan sellaisiakin juttuja mitkä ei itseäni kiinnosta pätkääkään jos vain seura on mieluista. Esimerkiksi jos menen vaikka baariin ja pöytääni istuu joku 40 vuotias mies joka myös kuuntelee samaa musiikkia kuin itsekkin harrastaa metsästystä ja kalastusta ja on mukana politiikassa ja vieläpä saman puolueen. Mutta viereisessä pöydässä istuukin joku 20 vuotias mies joka kuuntelee jotain 2010 luvun heviä/räppiä harrastaa vaikka jääkiekkoa ja skeittausta eikä käy koskaan edes äänestämässä. Niin siitä huolimatta siirryn mielummin sen parikymmpisen pöytään koska mitkään keski-ikäiset äijät eivät vois vähempää kiinnostaa edes ystävinä. Toki jos on myös samoista asioista kiinnostunut mieluisan naaman lisäksi niin ainahan se on tietenkin plussaa, mutta kuten jo sanoin niin ensin ihminen ja sitten vasta asiat.

      • IamSorrow

        Varmaan tuolla politiikalla saa olla aika yksinäinen? Pitää olla hyvännäkönen, että jutella voi? Voi herranen aika sentään! Eli käytännössä sua ei kiinnosta mikään muu kuin se, että mies on hyvännäköinen ja sen kanssa voi mahdollisesti harrastaa seksiä. Kun ei ns. rumien kanssa voi olla kaveri, ei sitten millään. Kuule, se rumakin voi olla aivan mahtava persoona, jolla on loistavat jutut yms. Aika pinnallinen on sun katsomus asioihin, mutta no... monella homolla tuppaa olemaan sitä vikaa. Ihmettelen vaan, että jutusteluun ja ystävyyteen tarvitaan helkkarinmoinen pärstäkerroin.
        Ja kyllä se vähän tahtoo olla, että ensin joutuu ottaamaan sen ihmisen ekana... ethän hänen kiinnostuksistaan muuten luultavasti tiedä... jos et sitten satu olemaan saman harrastuksen parissa. Eli tuossa sun taktiikassas ei sinäsä mitään mullistavaa ole. Mutta ihmistä et ihmisenä ota... hänen pitää olla hyvännäköinen! Eli luultavasti missaat aivan helvetisti hyviä juttuja tuolla tavalla. Mutta... kun ihminen ei ilmeisesti sulle ole ihminen, jos hän ei satu olemaan joku kiiltokuvapoika. Aika säälittävää... muttei mitenkään yllättävää, kun ottaa huomioon aikaisemmat tekstisi.


      • huhhuhhhh

        voi luoja, miten pinnallinen tämä räksyttävä homo on..ei tosiaan mikään ihme, että on yksinäinen peräkamarinpoika, kun sulkee pois elämästään naiset, keski-ikäiset ja muut kuin hyvännäköiset..itseäni ei kiinnosta naama pätkääkään, sielujen kemia ratkaisee.


      • homopridevaarala
        huhhuhhhh kirjoitti:

        voi luoja, miten pinnallinen tämä räksyttävä homo on..ei tosiaan mikään ihme, että on yksinäinen peräkamarinpoika, kun sulkee pois elämästään naiset, keski-ikäiset ja muut kuin hyvännäköiset..itseäni ei kiinnosta naama pätkääkään, sielujen kemia ratkaisee.

        Olet varmaan Myyrmäestä ?


      • mikä pakkomielle täällä ihmisillä on Myyrmäestä? En tajua, mutta ihmetyttää


      • heteropride

        Muiden pakkomielteistä en tiedä, mutta sinulla on pakkomielle Myyrmäen lapsiin.


      • heteropride kirjoitti:

        Muiden pakkomielteistä en tiedä, mutta sinulla on pakkomielle Myyrmäen lapsiin.

        Taas sinulla on puhe siitä mistä puute. On se kumma miten sinun on pakkomielteisesti liitettävä taipumuksesi muihin ja heitellä Myyrmäkeä vielä. En siellä asu, eivätkä lapset kiinnosta seksuaalisesti. Ettei vaan olisi oma pakkomielteesi, kun koko ajan lapsista täällä kirjoitat...


    • Etteköookuullu

      Every woman needs a gay best friend! nainen on homon paras kaveri, nehän luonnollisesti ymmärtää toisiaan parhaiten!

    • paula1234

      rNo.koska olet tätä asiaa varmasti pitkään hartaasti ajatellut,niin kerro minulle,kuka antoi sinulle oikeuden ihmisen arvon,tässä naisten törkeään lajitteluun ei-kelpoisudelle,Et ainoastaan ''poista'' vastakkaista sukupuolta maailmastasi,poljet lokaan ne miehet,jota talstelivat myös siitä,että voit olla se mikä olet, Suotkoon,sinulle,mitä ilmsimmin vasta homoutesi löytännyt onneton tyhmyytesti,mutta totean poika-parka,että tulet taatusi muuttaan heteroksi,koska sinussa ei ole miestä edes kärpäsen paska vertaa.

    • Jos homobaarissa on samanlainen meininki kuin täällä, niin eipä tarvitse sinne mennä. Tässä ketjussa on sen verran monta erikoista otusta, että rupeaa jo hirvittämään.

      • en.jaksa.kirjautua

        Tarkkaan kun luet, niin, kuten perinteiseen Suomi24-keskusteluun kuuluu, eri nimimerkkien lukumäärästä huolimatta itse keskustelijoita ei ole yhtä monta. Osa kiistelee tai komppaa itsensäkin kanssa, kun ei muuten saa näkyvyyttä tai juttua aikaan.


      • en.jaksa.kirjautua kirjoitti:

        Tarkkaan kun luet, niin, kuten perinteiseen Suomi24-keskusteluun kuuluu, eri nimimerkkien lukumäärästä huolimatta itse keskustelijoita ei ole yhtä monta. Osa kiistelee tai komppaa itsensäkin kanssa, kun ei muuten saa näkyvyyttä tai juttua aikaan.

        Sekin on totta. Ei tässäkään keskustelussa ole todellisuudessa kuin muutama henkilö eri aliaksilla. Jokainen tyylillään.


      • aapokin löytänyt uuden näemmä


      • omataliakset
        peepingtommi1 kirjoitti:

        aapokin löytänyt uuden näemmä

        Miksi juuri aapon olisi pitänyt löytää uusia aliaksia ? Minusta anonyymit tässä ketjussa ei kuullosta ihan aapon jutuilta, varmaankin ne ovat jonkun toisen, esim sinun omiasi ! Eikö kukaan muu, kuin aapo osaa kirjoittaa aliaksilla ? Onko peepintommi1 sinulla jotenkin pakkomielelle yhdistää kaikki kirjoitukset aapolappiin, joista et pidä ?

        Vai ovatko ne nyt minun, vai olenko peräti aapolappi, koska satuin kommentoimaan sinua ?

        Aika kummallista, jos olet aapon vainooma, että toimit tuolla tavalla.
        Jos kerran sanot keskustelussa olevan vain muutama henkilö, eikö ne suurimmilta osin aliaksista ole sinun omiasi, koska todistat keskustelussa olevan vain muutama henkilö myöskin kerrot keskustelussa olevan monta erikoista otusta, siis onko niitä muutama vai monta ?

        Tarkastelin peepingtommi1 sinun kirjoituksia tässä keskustelussa, olet erittäin homovastainen, samanlainen kuin aikoinaan oli qruiserissa peepingtommi, joka bannattiin homo vastaisesta rasismista.

        Ei minua haittaa naiset "homobaarissa", jos haluaa ihan ukkobaarin, niin yksityistilaisuus on paikallaan ja voitte kutsua vain äijiä paikalle.
        Mitä haittaa on homobaarissa naisista ? Eihän homot ole kiinostuneita naisista ! Eikö silloin pitäisi kieltää kaikilta biseksuaaleilta myöskin sisään pääsy ? Onko transuilla kanssa porttarit homobaareihin ?
        Jos ei osaa olla vastaksen sukupuolen tai sukupuolueettoman kanssa samassa baarissa perustakaa oma ukkokerho tai jättäkää peepingtommi1:n tapaan väliin homobaarit.


      • omataliakset kirjoitti:

        Miksi juuri aapon olisi pitänyt löytää uusia aliaksia ? Minusta anonyymit tässä ketjussa ei kuullosta ihan aapon jutuilta, varmaankin ne ovat jonkun toisen, esim sinun omiasi ! Eikö kukaan muu, kuin aapo osaa kirjoittaa aliaksilla ? Onko peepintommi1 sinulla jotenkin pakkomielelle yhdistää kaikki kirjoitukset aapolappiin, joista et pidä ?

        Vai ovatko ne nyt minun, vai olenko peräti aapolappi, koska satuin kommentoimaan sinua ?

        Aika kummallista, jos olet aapon vainooma, että toimit tuolla tavalla.
        Jos kerran sanot keskustelussa olevan vain muutama henkilö, eikö ne suurimmilta osin aliaksista ole sinun omiasi, koska todistat keskustelussa olevan vain muutama henkilö myöskin kerrot keskustelussa olevan monta erikoista otusta, siis onko niitä muutama vai monta ?

        Tarkastelin peepingtommi1 sinun kirjoituksia tässä keskustelussa, olet erittäin homovastainen, samanlainen kuin aikoinaan oli qruiserissa peepingtommi, joka bannattiin homo vastaisesta rasismista.

        Ei minua haittaa naiset "homobaarissa", jos haluaa ihan ukkobaarin, niin yksityistilaisuus on paikallaan ja voitte kutsua vain äijiä paikalle.
        Mitä haittaa on homobaarissa naisista ? Eihän homot ole kiinostuneita naisista ! Eikö silloin pitäisi kieltää kaikilta biseksuaaleilta myöskin sisään pääsy ? Onko transuilla kanssa porttarit homobaareihin ?
        Jos ei osaa olla vastaksen sukupuolen tai sukupuolueettoman kanssa samassa baarissa perustakaa oma ukkokerho tai jättäkää peepingtommi1:n tapaan väliin homobaarit.

        Ja taas uusi jankkaaja. AI nyt olen homovastainen? Ilmeisesti siksi, kun en kannata aloittajan mielipidettä? En todellakaan ole homovastainen, eikä minusta saa homovastaista. Tulkintasi on väärä, mutta kyseessä taisikin olla ennakkoasenteesi suoraan minua kohtaan, jonka läpi tulkitset kirjoituksiani.


      • omataliakset
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Ja taas uusi jankkaaja. AI nyt olen homovastainen? Ilmeisesti siksi, kun en kannata aloittajan mielipidettä? En todellakaan ole homovastainen, eikä minusta saa homovastaista. Tulkintasi on väärä, mutta kyseessä taisikin olla ennakkoasenteesi suoraan minua kohtaan, jonka läpi tulkitset kirjoituksiani.

        Ai ihan jankkaaja ? No jos siltä tuntuu ja se pelastaa sinun päiväsi, niin ole hyvä.

        Homovastainet olet ihan 100% ja katso millä viestillä aloitit tässä keskustelussa ja jatkossa aloit vainoamaan aapolappia, vaikka aapo loisti poissaolollaan, olisit ollut hiljaa siitä aaposta, kun sinun mukaan hän pilaa kaikki keskustelut ja sinä vain KUTSUT näillä sinun tyrerillä aapo-viesteillä hänet joka keskusteluun, että saisit toteuttaa riitely-seksifantasiasi.

        Etkö ihan itse ole se SUURIN riidankylväjä, kun oikein KUTSUT aapon sinulle viestittelemään ? Vastaat tietysti tähän aapo on aloittanut, sehän on ihan aikuismaista toimintaa, onhan ? Minun mielestäni se on erittäin lapsellista ja vainoharhaista, No eipä varmaan aapoa näkyisi, jos et näitä skitsofreenisia kutsuja lähettelisi, unohda yhdistelyt aapoon.
        Montako keskustelun osiota aloitat tässä keskustelussa, tyyliin aapolappi on sitä ja tätä ?
        Jos aaposta haluat eroon, niin miksi aloitat hänestä ihan keskustelun osioita ja muistat aina muissakin keskusteluissa jotain mainita hänestä vaikka hän olisi hiljaa ? Pitääkö laskea ne "kutsut" aapolle ? Joissa aapo alkaa kertomaan menneisyyttäsi, kyllä minulle on tullut ihan selväksi mikä, kuka ja millainen olet.
        Mitalissa on kääntöpuoli eli sinun puoli, joka nyt on aika kurainen, turhaan yrität siitä vierittää syyn aapon niskoille, itse olet munat todella montaa kertaa itsesi, joten puhtaasti voit syyttää vain itseäsi, niistä aapon "paljastuksista" .
        Olet sen verran tunnettu häirikkö tässä foorumissa, että minun lisäksi monikin lukee sinun ja aapon vuoropuhelua.


      • Anonyymi
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Sekin on totta. Ei tässäkään keskustelussa ole todellisuudessa kuin muutama henkilö eri aliaksilla. Jokainen tyylillään.

        Perinteisesti on ollut ihan peepingtommi1:n vakio anotrolli nimimerkki
        en.jaksa.kirjautua, niin sinun tyylisi oli ennen sellainen ja kohta olet taas suuvahdossa.....


    • Kyllä naiset mahtuu gay kuppilaan vai miksi ei ! Mistä niistä tietää jos ne shemaaleja ovat ;) oletteko poijjat kokeilleet onko heillä munat ? Jospa täti onkin hommannut munat eikö se ole ok sitten vai ollaanko taas ahdas mielisiä kuten tämä pt1 ? Joka hyväksyy vain oman mieleiset bisset ja bisse mieliset homot ;) ainakin väskyistä jaksaa välillä jauhaa et kai sille toimisi sellainen väskypoika ;)
      Tai kerro itse millainen pitää olla ettei siitä sinun tarvi alkaa riehumaan ;)

      Vaikka homo olen (?) niin kivalta se tuntuu kun nainenkin ottaa pilistä kii ;) minun pilillä ei oo silmiä joten se ei tiiä kuka sitä puristelee ;) mutta itse tiiän kyllä kuka puristelee.....

    • en.viitsi.kirjautua

      Keskustelun nimi on siis oikeasti mielenterveysongelmaiset, avohoitopotilaat ja röllipeikot pois gay-keskustelupalstoilta.

      Sekä aapolappi että peepingtommi ovat pilanneet tuhansilla identtisillä ja idiottimaisilla kommenteillaan ja multinikeillään lukuisat keskustelupalstat, kummallekaan ei löydy parannusta, poikaystävää, omaa seksuaalisuutta ja kumpikaan ei osaa eikä edes halua lopettaa.

      Harmillista asiassa on se, että he höpinöillään pilaavat paitsi homojen, bissejen, niin myös mielenterveysongelmaisten maineen. Vaikka ilmeisimmin juuri tämä onkin tarkoitus.

      • Onko ihan niin, kiitos :)
        Mutta nyt onkin oikein juhlan aika, Black Sabbathin Paranoid biisi täyttää vuosia, se onkin vuodelta 1970 ja syyskuulta ;)
        Ei minulla ole vieläkään niitä multinikkejä :( riittää tämä yksi.
        Sorry kun en voi sinun mieleen olla, kun ei ole mt-ongelmia ;(
        Viitsi nyt joku kerta kirjaantua vai vaivaako niin pahasti mt-ongelmat ettet jaksa ?
        Ei tuossa peepingtommi1 hommassa ole muuta kuin herra tommi ei halua olla se tommi joka on vai onko sittenkin joku varastanut tommin iideen ja esiintyy nyt tommina vai tommi itse varastanut toisen minäänsä ja keulii sillä ?


      • Joo siellä muuten sinun samoja paskoja ketjun täynä vaikka aina olet eri anonyyminä ja joskus peräti olet ihan rekisteröitynyt paska.Ota uusi nallekarkki niin jaksat uudestaan touhuta uuden levyn itsellesi ;)
        Onko sinulla raskasta vaihtaa nimimerkkiä tai kirjaantua ;)
        Annoit taas terveen merkin itsestäsi ;) Olethan täysin terve taas :)


      • Voi ihanaaaaaaaaaaaaaaaa !
        Olet ihan lukenut ;) miksi et kouluaikoina lukenut ja ymmärtänyt ? Nyt luulet ihan ymmärtävän :( harmi se kun et vieläkään ymmärrä ,,,, Pitäisi ihan kysyä logiikan gurulta pt:ltä miten sinun logiikka kusee :) mättää, vuotaa kuin seula jne
        Ota sitten jotain muita karkkeja vaikka Haggelbergin marjoja ;)
        Kokeille jollain toisella anolla jos se olisi viisaampi :)

        Menikö vituksi yritys löytää itselleen uusi ano-alias ?

        Have nice day

        tuitui tui
        Sakke sanoi sinusta hyvin, mutta en kerro mitä se sanoi......


      • hate.this.shit
        aapolappi kirjoitti:

        Voi ihanaaaaaaaaaaaaaaaa !
        Olet ihan lukenut ;) miksi et kouluaikoina lukenut ja ymmärtänyt ? Nyt luulet ihan ymmärtävän :( harmi se kun et vieläkään ymmärrä ,,,, Pitäisi ihan kysyä logiikan gurulta pt:ltä miten sinun logiikka kusee :) mättää, vuotaa kuin seula jne
        Ota sitten jotain muita karkkeja vaikka Haggelbergin marjoja ;)
        Kokeille jollain toisella anolla jos se olisi viisaampi :)

        Menikö vituksi yritys löytää itselleen uusi ano-alias ?

        Have nice day

        tuitui tui
        Sakke sanoi sinusta hyvin, mutta en kerro mitä se sanoi......

        Kähise ukko, kähise. Kiveäkin kiinnostaa.
        Btw, jos et vielä tiennyt niin ainoastaan se otettu lääke voi auttaa. Tai jos jostain syystä muistit iltapillerisi, niin suosittelen ottamaan yhteyttä lääkäriin josko se vaihtais sitä. Meinaan ei näköjään toimi.


      • hate.this.shit kirjoitti:

        Kähise ukko, kähise. Kiveäkin kiinnostaa.
        Btw, jos et vielä tiennyt niin ainoastaan se otettu lääke voi auttaa. Tai jos jostain syystä muistit iltapillerisi, niin suosittelen ottamaan yhteyttä lääkäriin josko se vaihtais sitä. Meinaan ei näköjään toimi.

        Olet siis kivi ?
        Olen samaamieltä jos muistaa ottaa iltapillerit on syytä ottaa yhteys lääkäriin, kenen iltapillerit minun pitäisi ottaa, kun omia ei ole ei edes aamu tai päivä sellaisia ;)
        Onko sinulla se otettu lääke auttanut ? Vai onko jäännyt ottamatta se.
        Miten meinaat toimiko sen kohdalla ne lääkkeesi ? Vai onko teho heikentynyt ?
        Olen aina tiennyt näistä lääkevalistajista ja sinusta että kun tunnette hyvin käytännön lääkkeistä niin miksi ette itse muista ottaa teille määrätyistä oikeat annostukset !


    • ihanoikeaseon
    • Anonyymi

      Hei vaan sinulle "Rehellinen homo".
      Minä olen se, joka ystävieni kanssa (ovat homoja) olen viettänyt tosi hauskoja iltoja.Kaikki alkoi ystävästä joka kertoi suuntauksensa minulle. Sitten kutsui minut juhlimaan ja mentiin homobaariin. Ei mitään, ystäväni esitteli minut kavereillensa ja kaikki suhtautuivat tosi hienosti. Tottakai tajusin pitää ns. matalaa profiilia vaikka ystäväni sanoikin että "olet yksi meidän kavereista" :-) Olen tuntenut monet jo kauan. He ovat YSTÄVIÄNI jolle aina olen se yksi kavereista.
      Onko se niin mahdoton ajatus???
      Onneksi ystävät ei välitä :-)

      • Anonyymi

        Kutsupa sitten "ystäväsi" heteropaikkaan ja viettäkää hauskoja iltoja siellä, kukaan ei kaipaa teitä homopaikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsupa sitten "ystäväsi" heteropaikkaan ja viettäkää hauskoja iltoja siellä, kukaan ei kaipaa teitä homopaikkaan.

        Tottakai olen viettänyt ystävän kanssa monia iltoja hänen kotonaan kutsuessaan omia (homoseksuaaleja siis)myös juhlimaan.
        En vieläkään ymmärrä, miksi tunnut olevan naisia vastaan niin paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai olen viettänyt ystävän kanssa monia iltoja hänen kotonaan kutsuessaan omia (homoseksuaaleja siis)myös juhlimaan.
        En vieläkään ymmärrä, miksi tunnut olevan naisia vastaan niin paljon?

        Ja tottakai myös sinun kutsumallasi "hetero paikoilla", monta kertaa. En ymmärrä vihamielisyyttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai olen viettänyt ystävän kanssa monia iltoja hänen kotonaan kutsuessaan omia (homoseksuaaleja siis)myös juhlimaan.
        En vieläkään ymmärrä, miksi tunnut olevan naisia vastaan niin paljon?

        Kukaan ei kaipaa "ystävyyttäsi" homopaikoissa, vie vaan ne neiti homppelit heteropaikkoihin tai kotiisi jos heidän kanssaan haluat olla tai uskaltaudu hakemaan seuraa ihan heteromiehistä.


    • Anonyymi

      Ja kyllä se näin on että kun nainen menee homobaariin hän tietää takuulla että mikä meininki siellä on eli miehet tykkää miehistä. Eivät varmasti mene iskemään ketään ja se ei ole edes tarkoitus: Monesti naiset tietoisesti menevät yksinäänkin homobaareihin kun haluavat ehkä olla osaksi hauskanpitoa tai saada jutella jollekin.. ja tietäen ettei kukaan yritä iskeä. Uskokaa tai älä.

      • Anonyymi

        Aurinkoista kevättä kaikille!


      • Anonyymi

        Usko tai älä, kaikki toivoo että pysyt kaukana homopaikoista. Ei sinua kukaan yritä iskeä heteropaikoissakaan ja miksi sitä edes pelkäsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko tai älä, kaikki toivoo että pysyt kaukana homopaikoista. Ei sinua kukaan yritä iskeä heteropaikoissakaan ja miksi sitä edes pelkäsit.

        Ei sinuakaan tuolla asenteella kaivata yhteenkään baariin,


    • Anonyymi

      "Homobaari" eikö ne ole seksuaali vähemmistölle suunnattuja anniskeluravintoloita?
      Tuskin kukaan yrittäjä on yksinomaan "hyväntekeväisyys mielessään" perustanut ravintolan miespuolisille homoasiakkaille?
      En tiedä mitä nykyisin sanoo tasa-arvo jutut sellaisesta ravintolasta ja tuntuu hyvin rasisti jutulta sellainen toiminta.
      Ihmetyttää myös, että ihan järjestään sanotaan homojen olevan takana, ettei naisia suvaita näissä "homobaareissa". Mistä tiedätte heidän olevan "homoja" ?

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen rasistista, omituista ettei homot saa olla missään rauhassa keskenään, onhan heteroille vaikka kuinka paljon omia paikkoja ja tuskin saa turpaansa jos homollekin menisi ehdottelemaan heteropaikassa, toisin päin voisi hyvinkin tulla. Lepakot taas voi hyvin perustaa omia paikkoja, miksi ämmät tunkee aina miesten paikkoihin, silti niillä on omia paikkoja mihin ei miehet saa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen rasistista, omituista ettei homot saa olla missään rauhassa keskenään, onhan heteroille vaikka kuinka paljon omia paikkoja ja tuskin saa turpaansa jos homollekin menisi ehdottelemaan heteropaikassa, toisin päin voisi hyvinkin tulla. Lepakot taas voi hyvin perustaa omia paikkoja, miksi ämmät tunkee aina miesten paikkoihin, silti niillä on omia paikkoja mihin ei miehet saa mennä.

        Jos haluat pelkät homot samaan baariin, millä testillä larsit heterot ja biseksuaali miehet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen rasistista, omituista ettei homot saa olla missään rauhassa keskenään, onhan heteroille vaikka kuinka paljon omia paikkoja ja tuskin saa turpaansa jos homollekin menisi ehdottelemaan heteropaikassa, toisin päin voisi hyvinkin tulla. Lepakot taas voi hyvin perustaa omia paikkoja, miksi ämmät tunkee aina miesten paikkoihin, silti niillä on omia paikkoja mihin ei miehet saa mennä.

        Olen sitä mieltä että homot ja kaikki muut ihmiset saa mennä siihen baariin mihin haluaa. Olkaa vaan oma itsenne <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat pelkät homot samaan baariin, millä testillä larsit heterot ja biseksuaali miehet?

        Riittää kun karsii heteroparit ja naiset, ei sinne sitten heteromiehetkään tule. Bi-miehet saa tietenkin tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että homot ja kaikki muut ihmiset saa mennä siihen baariin mihin haluaa. Olkaa vaan oma itsenne <3

        Ei heterot useinkaan tykkää jos homot hakee heistä seksiseuraa, miksi siis homojenkaan pitäisi hyväksyä heterot tai naiset homopaikoissa. Kyllä niille on ihan tarpeeksi heteropaikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että homot ja kaikki muut ihmiset saa mennä siihen baariin mihin haluaa. Olkaa vaan oma itsenne <3

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei heterot useinkaan tykkää jos homot hakee heistä seksiseuraa, miksi siis homojenkaan pitäisi hyväksyä heterot tai naiset homopaikoissa. Kyllä niille on ihan tarpeeksi heteropaikkoja.

        Suvaitsevaisuutta peräänkuulutetaan, mutta siihen ei itse olla valmiita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvaitsevaisuutta peräänkuulutetaan, mutta siihen ei itse olla valmiita.

        Ihan varmasti homot suvaitsee heteroiden touhut heteropaikoissa, heterot voi suvaita antaa homojen olla rauhassa omisssa paikoissaan joita ei Suomessa kovin montaa ole. Oletko useinkin kuullut homojen hakkaavan heteroita heterouden takia?

        Yksi järjettömistä asiosita mitä voi keksiä on tehdä yhteisvessat homopaikkoihin, eikä niitä pitäisi olla missään. En käy yhdessäkään paikassa missä on sellaiset.

        Miksi naiset ei suvaitse miessiivoojia uimahallissa omalla puolellaan jos kerran niin suvaitsevia ovat, menkää vaan vittuun miestenkin puoellta, ei teitä kukaan sinne halua kyyläämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti homot suvaitsee heteroiden touhut heteropaikoissa, heterot voi suvaita antaa homojen olla rauhassa omisssa paikoissaan joita ei Suomessa kovin montaa ole. Oletko useinkin kuullut homojen hakkaavan heteroita heterouden takia?

        Yksi järjettömistä asiosita mitä voi keksiä on tehdä yhteisvessat homopaikkoihin, eikä niitä pitäisi olla missään. En käy yhdessäkään paikassa missä on sellaiset.

        Miksi naiset ei suvaitse miessiivoojia uimahallissa omalla puolellaan jos kerran niin suvaitsevia ovat, menkää vaan vittuun miestenkin puoellta, ei teitä kukaan sinne halua kyyläämään.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti homot suvaitsee heteroiden touhut heteropaikoissa, heterot voi suvaita antaa homojen olla rauhassa omisssa paikoissaan joita ei Suomessa kovin montaa ole. Oletko useinkin kuullut homojen hakkaavan heteroita heterouden takia?

        Yksi järjettömistä asiosita mitä voi keksiä on tehdä yhteisvessat homopaikkoihin, eikä niitä pitäisi olla missään. En käy yhdessäkään paikassa missä on sellaiset.

        Miksi naiset ei suvaitse miessiivoojia uimahallissa omalla puolellaan jos kerran niin suvaitsevia ovat, menkää vaan vittuun miestenkin puoellta, ei teitä kukaan sinne halua kyyläämään.

        Sinne naisten puolelle voisi palkata maahanmuuttajia Ahmed, Mohamed, Omar ja Amir jne...
        Kun naiset ovat niin suvakkeja.... Suomen uimahallit =X kertaa 30mamua/halli/työvuoro= jokaiselle mamulle työpaikka ja samalla oppivat "naisilta" suomen kielen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne naisten puolelle voisi palkata maahanmuuttajia Ahmed, Mohamed, Omar ja Amir jne...
        Kun naiset ovat niin suvakkeja.... Suomen uimahallit =X kertaa 30mamua/halli/työvuoro= jokaiselle mamulle työpaikka ja samalla oppivat "naisilta" suomen kielen

        Palkataan mielummin miesten puolelle ja pojat riviin pyllistämään. Sina saafa Ahmedin black magicia white boy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kun karsii heteroparit ja naiset, ei sinne sitten heteromiehetkään tule. Bi-miehet saa tietenkin tulla.

        Pitänee varmaan laittaa oikeaan hihaan jonkinlainen merkki että 'olen hetero'. Tai 'olen hetero mutta 'homot kavereina'???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitänee varmaan laittaa oikeaan hihaan jonkinlainen merkki että 'olen hetero'. Tai 'olen hetero mutta 'homot kavereina'???

        Vielä parempi: "Naisilta pääsy kielletty"-merkki.
        Lisäksi: " Bi:n tunnistautuminen ovella"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä parempi: "Naisilta pääsy kielletty"-merkki.
        Lisäksi: " Bi:n tunnistautuminen ovella"

        Onko se niin, että naiset ja bisset eivät kunnioita homojen baareja? Tuskin puliukot pyrkivät rotareiden illanviettoon! Ei muslimitkaan ole luterilainen kirkon jumalanpalveluksessa, tuskin ortodoksi pyrkii muslimien perjantai rukouksiin.
        Mutta naiset ja bisset tunkevat homojen illanviettoon vaikka väkisin!
        Jos on kutsuttu se on ok ja homojen mukana voi tulla muuten ei ole ok.
        En ole koskaan kuullut että homot olivat olleet pyrkimässä lesbojen juhliin, mutta sen olen kuullut, että naisia on ollut tulossa ja bisseukkoja, mitä se meinaa?


    • Anonyymi

      Saattaahan nainen olla jollekin homolle pelastus homojen elämäntavan rappiosta. Saa loppuiäkseen majoituksen naisen hoivattavana. Kun sulkee silmänsä naisen ottaessa suihin voi kuvitella saavansa mieheltä.

      • Anonyymi

        Kukaan oikea homo ei tuollaiseen alennu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan oikea homo ei tuollaiseen alennu!

        Sinuun ei kukaan oikea homo alennu


    • Anonyymi

      Ah miten suvaitsevaista. Ovatko naiset noin kova uhka, vievät parhaat päältä? Hyväksyntä on kaksisuuntainen katu, jos sitä haluaa, pitää myös suvaita muita.

      • Anonyymi

        No totta helvetissä naiset saa perustaa lepakkobaareja kuinka paljon tahansa, ei miehet niihin tunge, kuten ei marttakerhoihin tai muihinkaan ämmien paikkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta helvetissä naiset saa perustaa lepakkobaareja kuinka paljon tahansa, ei miehet niihin tunge, kuten ei marttakerhoihin tai muihinkaan ämmien paikkoihin.

        Mistä sen tiedät vaikka tunkisivatkin? Ja mitä sitten vaikka tunkisivat? Onko se sinulta pois? Ovatko naiset noin pahoja kilpailijoita sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen tiedät vaikka tunkisivatkin? Ja mitä sitten vaikka tunkisivat? Onko se sinulta pois? Ovatko naiset noin pahoja kilpailijoita sinulle?

        Mihin marttakerhoon tai muhunkaan akkojen paikkaan miehet muka tunkee?

        Mikset lepakkoakka mene heteropaikkohin neiti homppeleittesi kanssa tai perusta lepakkopaikkaa? Ovatko heteronaiset liian kovia kilpailijoita sinulle vai pelkäätkö heteromiehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin marttakerhoon tai muhunkaan akkojen paikkaan miehet muka tunkee?

        Mikset lepakkoakka mene heteropaikkohin neiti homppeleittesi kanssa tai perusta lepakkopaikkaa? Ovatko heteronaiset liian kovia kilpailijoita sinulle vai pelkäätkö heteromiehiä?

        Marttojen toiminnassa on tietääkseni myös miehiä, ainakin heidän kursseillaan on.

        Johan oli tekstiä. Ensinnäkin, en ole lepakkoakka. Miksi minun pitäisi mennä yksinomaan heteropaikkoihin, kun on vähemmistöille tarkoitettuja paikkoja? Heteronaiset eivät ole minulle uhka tai kilpailijoita, mutta sinulle selvästi ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marttojen toiminnassa on tietääkseni myös miehiä, ainakin heidän kursseillaan on.

        Johan oli tekstiä. Ensinnäkin, en ole lepakkoakka. Miksi minun pitäisi mennä yksinomaan heteropaikkoihin, kun on vähemmistöille tarkoitettuja paikkoja? Heteronaiset eivät ole minulle uhka tai kilpailijoita, mutta sinulle selvästi ovat.

        Miksi heteromiehet ovat sinulle uhka ja kilpailoijota? Älä tunge vähemmistöjen paikkoihin kun heteropaikkoija on satoja kertoja enemmän. Miksi edes olet tällä palstalla jatkuvasti, kukaan ei halua kuulla mielipiteitäsi oikeuksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi heteromiehet ovat sinulle uhka ja kilpailoijota? Älä tunge vähemmistöjen paikkoihin kun heteropaikkoija on satoja kertoja enemmän. Miksi edes olet tällä palstalla jatkuvasti, kukaan ei halua kuulla mielipiteitäsi oikeuksistasi.

        Eivät he ole kumpaakaan. Miksi sinun on noin vaikea olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he ole kumpaakaan. Miksi sinun on noin vaikea olla?

        Miksi sinun on paha olla heteropaikoissa tai edes hetero/lepakkopalstoilla? Oletko masokisti vai haluatko vaan sekaantua toisten asioihin kuten femakoilla on tapana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun on paha olla heteropaikoissa tai edes hetero/lepakkopalstoilla? Oletko masokisti vai haluatko vaan sekaantua toisten asioihin kuten femakoilla on tapana?

        Juuri sellainen selvästi olet, kiva kun myönsit,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sellainen selvästi olet, kiva kun myönsit,

        Kohtaa rohkeasti ongelmasi ja myönnä olevasi lepakko :D


    • Anonyymi

      Suomessa woke menee jo niin pitkällä ettei sukupuoltaan tarvi tietää niin tottakai hinureiden paikkaan voi tulla kuka hyvänsä.

      Itse olen kerran elämässä käynyt homoluolassa, sillon kun se oli dtm oli mannerheimintiellä. En itseasiassa edes tajunnu tulleeni homoluolaan ennenku olin jo sisällä.

      Joku ulkomaalainen hinuri tuli istumaan ihan viereen niin lähdin sit vaan pois siitä. Siellä oli lonkero tarjouksessa niin oisinkohan jonku 10 niitä vetäny ja sitte lähdin pois.

      Mitä sillä on väliä vaikka siellä heteroita on seassa? Kunhan osaa käyttäytyä. Sitäpaitsi jos menen baariin menen sinne juomaan. Ihan sama onko se hinuriluola vai heteroiden paikka.

      • Anonyymi

        Ai kymmenen lonkeroa vedit ennen kuin hinuri vieressä alkoi häiritä :D

        Menkää vaan heterot ja naiset omiin paikkoihinne, homoilla pitää olla paikka missä saavat pienenä vähemmistönä olla samanlaisten kanssa ilman urkkijoita ja pelkoa onko mielenkiinnon kohde sittenkin hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kymmenen lonkeroa vedit ennen kuin hinuri vieressä alkoi häiritä :D

        Menkää vaan heterot ja naiset omiin paikkoihinne, homoilla pitää olla paikka missä saavat pienenä vähemmistönä olla samanlaisten kanssa ilman urkkijoita ja pelkoa onko mielenkiinnon kohde sittenkin hetero.

        Itse en kyllä heterona tosiaan näe syytä tulla nimenomaan homoille suunnattuun paikkaan, ja toisaalta transtaustaisena miehenä olen homoille vielä naisiakin kamalampi kauhistus, koska minuun voi ja onkin ihastuttu ulkonäköni vuoksi, ollenkaan tajuamatta mikä kamala asia housuistani löytyisi... (Ei muuten ole mikään huviretki itsellenikään omistaa se ja ymmärrän täysin, että se olisi homoille tajuton turn off. Ihan kuten itselleni olisi ihastua naiseen ja tällä olisikin penis. On käsittämätöntä, että olen löytänyt elämääni naisen, heteronaisen vieläpä, joka ensijärkytyksestä päästyään hyväksyi minut silti edelleen miehenä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kyllä heterona tosiaan näe syytä tulla nimenomaan homoille suunnattuun paikkaan, ja toisaalta transtaustaisena miehenä olen homoille vielä naisiakin kamalampi kauhistus, koska minuun voi ja onkin ihastuttu ulkonäköni vuoksi, ollenkaan tajuamatta mikä kamala asia housuistani löytyisi... (Ei muuten ole mikään huviretki itsellenikään omistaa se ja ymmärrän täysin, että se olisi homoille tajuton turn off. Ihan kuten itselleni olisi ihastua naiseen ja tällä olisikin penis. On käsittämätöntä, että olen löytänyt elämääni naisen, heteronaisen vieläpä, joka ensijärkytyksestä päästyään hyväksyi minut silti edelleen miehenä.)

        Tämä asia kiinnostaa sinänsä itseäni että ymmärsinkö oikein että heteronainen jatkoi kanssasi vaikka sinulla on vagina?

        Olen monesti miettinyt että ovatko ihmiset nykyään sellasia että sukupuolielimillä ei sitten loppupeleissä ole niin paljoa väliä?

        Muistan joskus kun tuli siitä jenkkitytöstä joku I`m Jazz sarja ja katoin sitä muutaman jakson ja se valitteli ettei pojat ole siitä kiinnostuneita. Muistan miettineeni että "ei kai ne nyt ole kiinnostuneita jos sulla on kalu pöksyissä". Toki se Jazz oli sillon mitälie 13-14 vuotias niin ei siihen nyt seksi edes liittynyt.

        Onhan se jotenkin outoa jos menee vaikka transtaustaisen kanssa treffeille ja ei saisi tiedustella mitkä välineet sieltä housuista löytyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä asia kiinnostaa sinänsä itseäni että ymmärsinkö oikein että heteronainen jatkoi kanssasi vaikka sinulla on vagina?

        Olen monesti miettinyt että ovatko ihmiset nykyään sellasia että sukupuolielimillä ei sitten loppupeleissä ole niin paljoa väliä?

        Muistan joskus kun tuli siitä jenkkitytöstä joku I`m Jazz sarja ja katoin sitä muutaman jakson ja se valitteli ettei pojat ole siitä kiinnostuneita. Muistan miettineeni että "ei kai ne nyt ole kiinnostuneita jos sulla on kalu pöksyissä". Toki se Jazz oli sillon mitälie 13-14 vuotias niin ei siihen nyt seksi edes liittynyt.

        Onhan se jotenkin outoa jos menee vaikka transtaustaisen kanssa treffeille ja ei saisi tiedustella mitkä välineet sieltä housuista löytyy...

        Lepakoille ei väliä kunhan on römpsä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepakoille ei väliä kunhan on römpsä...

        ja homoille kyrpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepakoille ei väliä kunhan on römpsä...

        Katkera bisse valittaa kun on saanut pakit naiselta.


      • Anonyymi

        tekok*rvät ja tekor*mpsät siis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepakoille ei väliä kunhan on römpsä...

        Homoille pitää tietenkin olla oikea k*rpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kymmenen lonkeroa vedit ennen kuin hinuri vieressä alkoi häiritä :D

        Menkää vaan heterot ja naiset omiin paikkoihinne, homoilla pitää olla paikka missä saavat pienenä vähemmistönä olla samanlaisten kanssa ilman urkkijoita ja pelkoa onko mielenkiinnon kohde sittenkin hetero.

        Kerroppa, mitä tehdä ystävyys-suhteille? Pitääkö nekin pistää (koska olen nainen) jäihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa, mitä tehdä ystävyys-suhteille? Pitääkö nekin pistää (koska olen nainen) jäihin?

        Olen siis hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa, mitä tehdä ystävyys-suhteille? Pitääkö nekin pistää (koska olen nainen) jäihin?

        Hoitele "ystävyyssuhteitasi" ihan vapaasti missä tahansa muualla, mutta ei homopaikoissa.


    • Anonyymi

      Lesbo on myös homo , joten älä ala erotteleen naisia ja miehiä tasa arvoisessa maassa .
      Kuten 100 vuotta sitten kun naisilla ei ollut mitään oikeuksia

      • Anonyymi

        Ei ole, lepakko on lepakko ja homo on homo. Aivan selvä ero anatomiassa, myös älykkyydessä, voimissa jne selvä ero miesten hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, lepakko on lepakko ja homo on homo. Aivan selvä ero anatomiassa, myös älykkyydessä, voimissa jne selvä ero miesten hyväksi.

        Häviät älykkyydessä naisille mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häviät älykkyydessä naisille mennen tullen.

        Eipä ole tullut vastaan vielä ainoatakaan naista joka yltäisi älykkäimpään yhteen prosenttiin minun kanssani :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tullut vastaan vielä ainoatakaan naista joka yltäisi älykkäimpään yhteen prosenttiin minun kanssani :)

        Kyllä heistä jokainen ohittaa sinut ihan miten päin vain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heistä jokainen ohittaa sinut ihan miten päin vain :)

        Käypä mensan testissä, noin älykkäällä kommentilla saatat omata jopa yli 80 äo:n.


      • Anonyymi

        Naiset saivat äänioikeuden Suomessa 1906 siis ennen itsenäistä Suomen tasavaltaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tullut vastaan vielä ainoatakaan naista joka yltäisi älykkäimpään yhteen prosenttiin minun kanssani :)

        Oletko muuten käynyt armeijan ja mikä on sotilasarvosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muuten käynyt armeijan ja mikä on sotilasarvosi?

        T. Se heteronainen jolla homoja kavereina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muuten käynyt armeijan ja mikä on sotilasarvosi?

        Valitettavasti, nykyään en enää menisi koska teillä femakoillakaan pakkoa inttiin tai sivariin. En lähtisi myöskään sotimaan, en tee yhtään mitään femakkojen puolesta.


    • Anonyymi

      Mikä on se joka ei ole homo ja kuitenkin on palsta suurin ääni?

      • Anonyymi

        Eräs anonyymi huutaja.


    • Anonyymi

      Hurjaa että kännissä voi homostella.

    • Anonyymi

      Se tarkoittaa bisse ladyboys ulos...

      • Anonyymi

        Ladyboyt ja neidit ovat homoja, joten heitä ei ole soveliasta heittää homobaarista ulos. Sopu sijaa antaa.


    • Anonyymi

      Kieltämättä likaisuuden huippu olisi pelkästään miehille suunnattu homobaari :D

      En haluaisi olla vuorossa siivoomassa sellasen paikan vessoja. Hyi saa.,..!

      • Anonyymi

        Ei sinua kukaan pakota, eikä edes haluta homopaikkoihin, vaikka kovasti fantasioitkin :D


      • Anonyymi

        Olisit opiskellut ei tarvitsisi toisten paskoja siivota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit opiskellut ei tarvitsisi toisten paskoja siivota.

        Astiatiskaaja poliisilaitoksella


    • Anonyymi

      Varmaan pitäisi mennä samanlaisissa asuissa siivoomaan kun koronapotilaita hoidettiin.

      • Anonyymi

        Mixein vessat? Ensin gayt menevät hampurilaisketjuun ja diskossa 2-3 siiderin jälkeen suihkuttavat pöntön yläreunaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mixein vessat? Ensin gayt menevät hampurilaisketjuun ja diskossa 2-3 siiderin jälkeen suihkuttavat pöntön yläreunaan asti.

        Menee sitä aina myös pöntön kanteen ja lattialle. On kuulemma vaan niin kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mixein vessat? Ensin gayt menevät hampurilaisketjuun ja diskossa 2-3 siiderin jälkeen suihkuttavat pöntön yläreunaan asti.

        Sekavessoissa pitää kusta aina reunuksille, femakot tykkää :D


    • Anonyymi

      Naiset ovat terve tulleita homobaareihin täällä ei bisseukot häiritse teitä.

      • Anonyymi

        Mene vaan lepakko römpsinesi heteropaikkaan tai perustakaa oma lepakoille :)


      • Anonyymi

        Siellä häiritsevät homomiehet, joille naiset ovat uhka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä häiritsevät homomiehet, joille naiset ovat uhka.

        Tämä on vain yksittäismielipide häiriintyneeltä bisseltä jonka kaksi naista on pistänyt pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vain yksittäismielipide häiriintyneeltä bisseltä jonka kaksi naista on pistänyt pihalle.

        Kyllä se on 10000% homon mielipide. Eikä häntä ole naiset laittaneet pihalle. Sinut vanhempasi laittoivat laitokseen kun kolme täytit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on 10000% homon mielipide. Eikä häntä ole naiset laittaneet pihalle. Sinut vanhempasi laittoivat laitokseen kun kolme täytit.

        Juuh koululaitokseen, kun osasin lukea, kirjoittaa ja muutenkin fiksua, jota lahjaa sinulle ei ole suotu.


    • Anonyymi

      Miksi laittoivat laitokseen?

      • Anonyymi

        Ja mikä olikaan vuosi?


      • Anonyymi

        Koululaitokseen varmasti koska kaveri on lahjakas silloin on hyvä aloittaa heti kun osaa lukea ja kirjoittaa.


    • Oikeaoppineisuus pilaa munta asiaa. Itse viihdyn homobaareissa missä on sekalaista seurakuntaa. Se helpottaa kaapistatuloa. Monesti ei ole kanttia mennä yksin. Mutta naisystävän viemänä menee helpommin.

      • Anonyymi

        Siksi teoiille lepakoille pitää olla omat paikat, ei (kaappi)homot halua juoruakkoja homopaikkoihin.


    • Anonyymi

      Voi saaplar, huolensa kullakin.

    • Anonyymi

      Jopa satakaksi on ollut yhdelle liikaa! Paljonko olisi jos hänen omat olisi poistettu?

    • Anonyymi

      Yhden nettihäirikön nimi on saavuttanut kiellettyjen sanojen statuksen, jopa koko keskustelu katoaa sen myötä.

    Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe