Clint Eastwood armottoman lempeä

zxcdwzx

kovis, tänään sub.kello 21.00 nyt vasta " puhutaan " huipuista ja tasosta missä mennään eikä mistään pelkistä kaupustelijoista. Loistavaa on nähdä tämän Elokuvan mainokset mainoskatkon aikana .

10

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aphpap

      Clint Eastwood julkaisi kaksi merkittävää Elokuvaa yhden vuoden aikana. Se on Todelista Huippusuoritusta 76-vuotiaalta. Eastwood on kulkenut pitkän matkan toimintasankarista ja alkanut luoda Elokuvia jotka vetoavat katsojien tunteisiin, sterotybioihin, rikkovat kaavoihin kangistuneiden käsityksiä ja herättävät ajatuksia kaikkialla maailmassa.

    • apöäap

      Eleettömän itsevarma, viimeiseen asti itsenäinen, katu-uskottava, synkimissäkin rooleissa pohjimiltaan kunnon Mies. Inhimillisyys säilyi kaikessa hänen työssään niin näyttelijänä kuin ohjajana. Kunnian Mies.

    • öoapoåäö

      Sivilissä Clint on vaatimaton ja suojelee yksityisyyttään. Ei viihdy hollywoodissa vaan viettää aikaa vanhojen ja " vanhojen " ystävien kanssa Käy maalaishengisissä ravintoloissa eikä harrasta näyttäviä sissäntuloja hän vain livahtaa ovesta rennossa pikkutakissa. clint on sanonutkin : Ei voi miettiä mitä muut tekevät ja pelaavat. Oma peli sujuu tavallaan ja muiden pelit sujuvat omallaan. Siinä se totuus yksi niistä. Omalla tavallaan perhekeskeinen Clinti on naimissa kalifornialaisen uutistoimittaja Dina Ruizin kanssa vuodesta 1996.

    • zxccxzz

      Säveltää itse Elokuviensa musikkia...

    • olöåozxc

      Jos lukijoiden mieleen pälkähti ajatus että olisin seksipalveluja tarjova taho, kehoitan menemään silmälääkäriin, psykologin vastaanotolle yms. Siellä hesas lukemani mukaan katutappelija naiset olivat niin sairaan kiintyneitä revireihinsä että viiltelivät toisiaan. Miten muuten mahtaa olla että viralisten uutisten mukaan suomeen pitää rakentaa 500 turvakotia maahanmuuttaja naisille joka tietysti työlistää. Itse lähinnä ällistyin väkivaltaisuutta kun jostain syystä en ole nähnyt uutisissa kuin suomalaisten tarpeen turvakoteihin mutta hyvä että sivistys tässäkin asiassa sai varmistuksen toisenlaisesta perhekeskeisyydestä .

    • oiuzxzxw

      Olen pahoillani valitettavasti minun kotini on vaatimattomasti neliömäärältään niin ahdas että olen sistukseen käyttänyt hongkogin ahtaasti asuvien ikean kuvastoa jossa kaikki on melkein käden ulottuvilla järkevästi. Kotiini ei mahdu vieraita olenkin suositellut hotellia olipa ulkomaalainen tai suomalainen Eräs hyvä tyyppi käyttäytyy samoin kerran oli päästänyt tuttavansa kylään kotiinsa joka ei osannut käyttää vieraspyyhettä sen jälkeen ei ole päästänyt ketään kotiinsa . Eräs toinen hyvä tyyppi oli uskaliaasti päästänyt tuttavansa kylään ja vielä saunaan mutta ei enää koska tuttava ei ollut käyttänyt istumalihasten alla siihen varattua alustaa ja kyseessä taisi olla hyvä kaveri. Tiedän että " hyvä kaveri " ei ole enää. Minulla ei ole tilaa edes vieraspyyhkeille jotan markkinointimielessä eikö olisi paikallaan rakentaa hotelli kaikilla palveluilla turvakoteja tarvitseville työlistyisi samalla kertaa useat eri ammattinimikettä käyttävät titteleineen vaikka eivät olisi yliopistoa nähneet kuin valokuvissa tai ohi kävelleet. Suomessa on meneillään ilmiö että sieltä mistä on aita matalin ja porsaanreikiä paljon.

    • cxxzxå

      Olenkin saanut sivistää itseäni monilla tiedoilla kuten miten hyvin nykyisin vanhempi väki tulee toimeen kerrostaloissa toisenlaisen elämäntavan valinneiden kanssa. Vanhukset ovat tehneet diilin jossa yönsä musikkia kuuntelevat sekä muita aktiviteetejä harrastavat vievät ikääntyneiden roskapussit ja vastaavasti ikääntyneet ottavat kuulolaitteen yöksi pois korvastaan. Toiset ovat varmaan luopuneet jo kuulolaitteista ja silmälaseistakin. Se on kuin tutkimus jossa väittävät viidestä ihmisestä kaksi kuorsaa ja toinen tutkimus tietää että kolme ei nuku kun kaksi kuorsaa.

    • äölcxz

      Joku tutkimus väittää tietävänsä että ahdas koti lisää väkivaltaisuutta Ei pidä paikkaansa, mutta heille jotka suosivat väljää asumismukavuutta jos on itsellä pääomaa vielä se kustantaa lattialämmityksin nosta asumisen taso / laatua . Rakentakaa vaan uusia väljiä asuntoja lisää työllisyyttä mutta ei se vie turvakotien tarvetta. Mutta jos taas asutte ahtaasti kuten itse asun, sain tosi hyvän sisustus-suunnitelman hongkongissa tietysti ikeasta . Jotenkin on tullut opiskeltua aikoinaan jo että eletään ja asutaan tulojen mukaisesti joten jos tästä yrittäjäpalkinnonkin vielä saisi pitäisin ihmeenä ja siitä että hammaslääkärini olen maksanut aina itse eikä spr kuten olen saanut tietää spr. kustantavan. Turvakoteja ulkomaalaisille naisille rakentava taho voisi yhtä hyvin rakennuttaa hotellin kuten sanoin johon spr plus kaikki muut tahot voisivat yhteen kohteeseen tuottaa palvelunsa jossa ilmaisia palveluja saavat jos vaikka katuväkivalta ehkä vähenisi jotta ei tarvitsisi toisiaan viilellä, ryöstää kateuksissaan että joku toinen saa enenmmän, mahtoiko syynä olla että oli paremman näköinen En halua edes tietää.

    • apzxczö

      Väkivaltaisuutta lisää puuttuvat ihmis-suhde taidot perheissä ei ahtaus. Miten minulla on sellainen käsitys että kaikki ketä minä tunnen ovat ensin asuneet ahtaasti Tulotason noustessa jos haluavat panostaa asumisen välyyteen ostavat vuokraavat isommam yms. Toiset osaavat asua ahtaasti ja panostavat muihin hankintoihin tietäen että tulevat vielä asumaan kuin suurlähetteliäs sviitin tasoisesti jotta joutuvat asumisen mukavuuden tähden jopa usemmin käyttämään kännykkään että toiselle puolelle kuulevat : Syööööömääään Heti. kanaa ja riisiä yms. yms. yms. Lohtakin on ( hymiö )

    • apöäzxcxz

      p.s Hyvät naapurit kävin ostoksilla, enkä tietenkään löytänyt tarpeelisia mitä lähdin ostamaan. Mutta nyt tulee " valoa pimeyteen " ostaa täräytin sellaisen ja monenlaisia ulkovaloja joskin malttia täytyy nyt olla että ohikulkijat eivät ala epäilemään täällä toimivan ilotalon En joulunakaan voi laittaa ulko-oveen koristetta Tervetuloa pukki, koska oveni eteen varmaankin ilmestyisi pukki jono ja syyttäisivät vielä harhaanjohtamisesta. Minulla on toisenlaisia koristeita teitä hyvät naapurit ilahduttamaan ( hymiö )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe