Lolita Pluma

canteras

Santa Catalinan puistossa Las Palmas. Henkilöllä on mielenkiintoinen historia.

7

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -70 luvulla kuljeksi muuan , jo iäkkäämpi nainen, noilla seuduilla , hänestä lienee kysymys ?

      • Kerrotarina

        Anna kynän laulaa don luis. Trolli joka haukkui sinua sontasäkiksi siirtyi Annan palstalle, eli varmasti saat kertoa tarinan rauhassa.


    • Lolitapluma

      no kerro nyt sitten se tarina.

    • Eipä tuosta kummempaa.-70 luvun lopulla olin ekaa kertaa Las Palmasissa, yksin .Kuljin tienoolla ja yritin tutustua reviiriin.Hotelli oli Frandori nimeltään, sitä tuskin enää löytyy.Poikkesis iltaisin vilkkaaseen Sant Catalinan puistoon,jossa kulki tanssiskellen kyseinen naishenkilö.Sittemmin legendaksi muodostunut ?

    • kukat

      Siellähän se patsas on kukkien keskellä. Kannattaa käydä katsomassa. Hienoa kun "tavallinenkin" ihminen saa oman patsaan. Ei tarvitse olla kuuluisa kirjailija, valtiomies tai sotasankari. Riittää kun on ollut puistossa vuosikymmenet ja myynyt kukkia vähän erikoisesti pukeutuneena. Tarina löytyy googlella.

    • Palmasinputka

      Vai Lolita skulaa

      on kehuttu, kiännetty, vilkkaasti viännetty, myös seuraavasti:
      Tulkaa minun luokseni kaikki työn raskauttamat ja taakkojen uuvuttamat,
      niin minä annan teille ilon.

      Kun taakoitettu tulee Lolitan luokse, vapauttaa hän
      niistä, koska ihminen saa jättää painolastinsa Lolitalle, joka
      on jo kantanut hinkkinsä kartsalle.

      Sitten asiakas antaa jotakin tilalle.
      Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä
      minä olen uhkea ja raivoisa kropaltani, vaikkakin kummasti vaatetettu.
      Näin te löydätte levon kehollenne.
      sillä minun ikeeni on sopiva ja nettokantavuuskuormani on kevyt.

      On suurta elää riemun kautta Lolitan vapauttamana
      ja kiittää siitä, että on kaikkensa koittanut, voittanut ja antanut.
      Ei tarvitse kantaa turhaa taakkaa, darraa eikä tutinaa.

      Lolita kuoli ja kiveen hakattiin. Näin monet
      näkivät hänet hänen ikuistamisensa jälkeen.
      Kertomuksen mukaan tuhannet turistikauden aikana.

      Lopulta kuitenkin Les hevosets menivät auf dem pelto, vai olisiko ongelmana reviiri raju, virtuaalimatkailijan taju.

      Donlusima

    • Ehkä.hän

      Lola. Tunnettu nainen jonka kerrottiin olleen kurtisaani eli maksullinen naishenkilö. Nähty hänet 70-luvulla ikääntyneenä, paksussa meikissä ja pulskassa kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe