Venetsialaisten viettoon rekatut!

Kuinkas meinaatte loppukesän juhlaa viettää?

Omalta osaltani juhlinta menee perinteiseen tyyliin, tarkan ennakkoaikataulun mukaan. Kaiken kivan kiikarointia, rennon musiikin kuuntelua, nuotiolla mustaksi käristettyä makkaraa ja illat huipentaa aina jääkylmän muumilimsapullon aukaisu:)

212

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokkolanTOSIrealisti

      Mene vittuun saa..nan kakara, hah!...

      • Jotenki arvasinkin eka vastaajan henkilöllisyyden ja sanoman sisällön...

        Olet yhä välttänyt suljetun osaston näköjään, oot sä peto:)


      • inhottavajätkä

        Mitä pahaa kokkolassa on tehty?kun ollaan saatu tuon saatananliskon vaivoiksemme!voi että tapahtuis jotain ettei tuon nimimerkkiäkään näkis.Voi että minä vihaan tuota pekonipossua!ha


      • inhottavajätkä kirjoitti:

        Mitä pahaa kokkolassa on tehty?kun ollaan saatu tuon saatananliskon vaivoiksemme!voi että tapahtuis jotain ettei tuon nimimerkkiäkään näkis.Voi että minä vihaan tuota pekonipossua!ha

        Et ole todellakaan ainoa.


      • inhottavajätkä kirjoitti:

        Mitä pahaa kokkolassa on tehty?kun ollaan saatu tuon saatananliskon vaivoiksemme!voi että tapahtuis jotain ettei tuon nimimerkkiäkään näkis.Voi että minä vihaan tuota pekonipossua!ha

        Todellakin ärsyttävä äijä, kumma ettei tajua häipyä,kukaan ei kaipaa häntä palstalle. Nauraa: Pekonipossu!! :D


      • TOSIripulisti

        up...trollin kiusaksi


    • Oot asiallinen sälli ja avauskin on aivan kelpo mutta meitsin porukka jättää nää karkelot nyt sikseen. Tää touhu on Arielin kannalta mennyt niin vaikeaksi täällä että ollaan päätetty yhdessä nyt että lopetetaan kun muutenki syksyllä odottaa jokaista uudet kuviot. Lanaselle meikä lähettää erityisterveiset elikkä toivottavasti joskus opit anteeksiantamisen taidon. Etenkin kun tässä tapauksessa sitä ei kaikki asianhaarat tuntien ollut edes syytä anella.

      • Tuo on ikävää luettavaa...

        Olettekos muuten miettineet että jos se mainitsemasi jäävuoren huippu ei oo tiedossa niin aika tyhjän päällä ollaan sitten täällä piirin ulkopuolella. Ois upeaa jos edes yrittäisitte miettiä miltä tuntuu mennä näillä faktoilla mitkä meillä on käytössä.

        Itse annoin anteeksi koska tuntui vaan niin pahalta jättää Ariel ja siinä mukana te kaikki hyvät jäbät. Kittie ja Tinttu ajattelee mitä ajattelee...


      • Ex-uintikaveri
        toljanter kirjoitti:

        Tuo on ikävää luettavaa...

        Olettekos muuten miettineet että jos se mainitsemasi jäävuoren huippu ei oo tiedossa niin aika tyhjän päällä ollaan sitten täällä piirin ulkopuolella. Ois upeaa jos edes yrittäisitte miettiä miltä tuntuu mennä näillä faktoilla mitkä meillä on käytössä.

        Itse annoin anteeksi koska tuntui vaan niin pahalta jättää Ariel ja siinä mukana te kaikki hyvät jäbät. Kittie ja Tinttu ajattelee mitä ajattelee...

        Vapaassa kuvauksessa kirjoitettu katkera purkaus oli osoitettu isälleni.


      • Anteeks vaan mutta mun kirjoittamattomuudella ei ole ollut mitään tekemistä just tän asian kanssa. Tietysti mua aikani kiukutti toi juttu, mutta olen ollu hiljaa ihan muista syistä. Kirjotat butsi et oppisin anteeks antamisen taidon..Nyt voisin myös sanoa, että kukaan ei tiedä oikeasti täällä kenenkää elämästä. Meillä kullaki on omat murheemme..voin sanoa että olen joutunut antamaan anteeksi monia asioita mitä moni muu ei antaisi koskaan..ei ikipäivänä. Meinasin jo eilen kirjoittaa kittien alotuksee, mut se jäi..En halua Arielille yhtään mitään pahaa. On kurjaa että koko sotku yleensä tapahtui ja sekin olisi kyllä nopeimmin unohtunu ku sitä hemmetin aloitusta ei olisi koko ajan nostettu ylös. Tän viel sanon, että koska jokaista ihmistä on kolhittu elämän varrella, nii se jättää jälkensä ja ehkä siksi katsotaan asioita eri näkökulmasta. Kyllä mä toivon että tulette takasin..vaikka sitte ku ehitte.


      • Teette kuten haluatte, mutta edelleen ihmetyttää teidän jengin käytös jutussa..


      • Ex-uintikaveri-original
        Ex-uintikaveri kirjoitti:

        Vapaassa kuvauksessa kirjoitettu katkera purkaus oli osoitettu isälleni.

        Lajissaan ala-arvoisten trollausten pohjanoteeraukset. Käytähän jatkossa omaa nimmaria, kun levittelet perättömiä tietoja henkilöistä, joita tuskin edes tunnet.

        Terv. Ex-uintikaveri (original)


      • jengi-vaihtoon-vaan

        Sakin vaihdolla ajaa saman asian, mikä pakko näitten kanssa on roikkua?


      • tuen-sitä-pikkupimua
        toljanter kirjoitti:

        Tuo on ikävää luettavaa...

        Olettekos muuten miettineet että jos se mainitsemasi jäävuoren huippu ei oo tiedossa niin aika tyhjän päällä ollaan sitten täällä piirin ulkopuolella. Ois upeaa jos edes yrittäisitte miettiä miltä tuntuu mennä näillä faktoilla mitkä meillä on käytössä.

        Itse annoin anteeksi koska tuntui vaan niin pahalta jättää Ariel ja siinä mukana te kaikki hyvät jäbät. Kittie ja Tinttu ajattelee mitä ajattelee...

        No leväytäppä oma yksityiselämäsi kaiken kansan nähtäville?


      • tuen-sitä-pikkupimua kirjoitti:

        No leväytäppä oma yksityiselämäsi kaiken kansan nähtäville?

        Ja mekö tässä niitä ilkimyksiä ollaan?? Käyttäkää niitä aivoja, vai ajatteletteko alapäällänne?


      • silmät-sulaa-siihen-kii
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Ja mekö tässä niitä ilkimyksiä ollaan?? Käyttäkää niitä aivoja, vai ajatteletteko alapäällänne?

        Aivoja käyttämällä kiitos ja kumarrus avaajalle turkoosin kaunottaren dumppaamisesta ja Tinttuliinan tissien kourimisesta. Yli vuosi sitä on kieli pitkällä kärkytty ja nyt kävi onnekkaasti näin että papparainen heivasi itse bikinimissin mäkeen:)


      • silmät-sulaa-siihen-kii kirjoitti:

        Aivoja käyttämällä kiitos ja kumarrus avaajalle turkoosin kaunottaren dumppaamisesta ja Tinttuliinan tissien kourimisesta. Yli vuosi sitä on kieli pitkällä kärkytty ja nyt kävi onnekkaasti näin että papparainen heivasi itse bikinimissin mäkeen:)

        Kukaan ei ole dumpannut ketään, kukaan ei ole kourinut tissejä, kukaan ei ole heivannut ketään mihinkään.

        Jos sä väännät näistä palstahöpinöistä jotain tommosta stooria niin kuulut samaan pehmeään ja suljettuun huoneeseen ressun seuraksi:)


      • KuolasinperäänVeijarissa
        silmät-sulaa-siihen-kii kirjoitti:

        Aivoja käyttämällä kiitos ja kumarrus avaajalle turkoosin kaunottaren dumppaamisesta ja Tinttuliinan tissien kourimisesta. Yli vuosi sitä on kieli pitkällä kärkytty ja nyt kävi onnekkaasti näin että papparainen heivasi itse bikinimissin mäkeen:)

        Vittu ennemmin Ressun tynnyrimaha räjähtää kun tuollainen jumalatar vilkaisee vanhoihin äijiin..


      • dementia-lääkitys
        toljanter kirjoitti:

        Kukaan ei ole dumpannut ketään, kukaan ei ole kourinut tissejä, kukaan ei ole heivannut ketään mihinkään.

        Jos sä väännät näistä palstahöpinöistä jotain tommosta stooria niin kuulut samaan pehmeään ja suljettuun huoneeseen ressun seuraksi:)

        Dumppaus on tässä ja tissien kourimisen jossain alla.

        toljanter

        11.8.2016 20:38
        Hyvästi Ariel.

        En enään vastaa viesteihisi, nauti elämästäsi. Oon äärettömmän pettynyt Sinuun.


      • KuolasinperäänVeijarissa kirjoitti:

        Vittu ennemmin Ressun tynnyrimaha räjähtää kun tuollainen jumalatar vilkaisee vanhoihin äijiin..

        No ei kyseinen jumalatar ole näköjää sinuakaa vilkassu ku täällä sekoilet.


      • silmät-sulaa-siihen-kii kirjoitti:

        Aivoja käyttämällä kiitos ja kumarrus avaajalle turkoosin kaunottaren dumppaamisesta ja Tinttuliinan tissien kourimisesta. Yli vuosi sitä on kieli pitkällä kärkytty ja nyt kävi onnekkaasti näin että papparainen heivasi itse bikinimissin mäkeen:)

        No eipä ole aivoja käytetty! :D Satuja kerrot ja varattua naista yrität, ja me ei asiassa oltu se ilkimys. Get a life and a brain!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kyseinen jumalatar ole näköjää sinuakaa vilkassu ku täällä sekoilet.

        On nämä miehet urpoja! En tiedä nauraakko vai pudistella päätäni.. Onneksi niitä fiksuja miehiä on edes yksi palstalla ja enemän palstan ulkopuolella.


      • toljanter kirjoitti:

        Kukaan ei ole dumpannut ketään, kukaan ei ole kourinut tissejä, kukaan ei ole heivannut ketään mihinkään.

        Jos sä väännät näistä palstahöpinöistä jotain tommosta stooria niin kuulut samaan pehmeään ja suljettuun huoneeseen ressun seuraksi:)

        Älä välitä Toljanter! :) Mistä noita urpoja sikiää..?


      • dementia-lääkitys kirjoitti:

        Dumppaus on tässä ja tissien kourimisen jossain alla.

        toljanter

        11.8.2016 20:38
        Hyvästi Ariel.

        En enään vastaa viesteihisi, nauti elämästäsi. Oon äärettömmän pettynyt Sinuun.

        Ja pettymys tuli siitä kun tuettiin Arielia stalkkaaja pedofiilita, emme saaneet mitään kiitosta ja sitten hän menee viestittelemään sellaiselle ukolle? Näin ei toimita, vaan häirikkö toivotetaan helvataan. Tajuatteko nyt? Enempää en tästä sano teille urpoille..


      • KuolasinperäänVeijarissa kirjoitti:

        Vittu ennemmin Ressun tynnyrimaha räjähtää kun tuollainen jumalatar vilkaisee vanhoihin äijiin..

        Fiksu nainen ei katsoisi tuollaiseen urpoon, mukaanlukien minä, miehellä pitää olla älyä, eikä kuolata pelkästään naisen ulkokuoren perään.. eikä yrittää varattua, vaan katsella vapaita naisia.


      • silmät-sulaa-siihen-kii
        toljanter kirjoitti:

        Kukaan ei ole dumpannut ketään, kukaan ei ole kourinut tissejä, kukaan ei ole heivannut ketään mihinkään.

        Jos sä väännät näistä palstahöpinöistä jotain tommosta stooria niin kuulut samaan pehmeään ja suljettuun huoneeseen ressun seuraksi:)

        No en heittänyt kommenttia millään pahalla, teit tilaa nuoremmille niinkuin pitää. Kahdessa naisessa lienee sinulle riittämin?;)


      • Sopii_kaikkiin
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Ja pettymys tuli siitä kun tuettiin Arielia stalkkaaja pedofiilita, emme saaneet mitään kiitosta ja sitten hän menee viestittelemään sellaiselle ukolle? Näin ei toimita, vaan häirikkö toivotetaan helvataan. Tajuatteko nyt? Enempää en tästä sano teille urpoille..

        Naiset ovat oikukkaita ja arvaamattomia otuksia.


      • Sopii_kaikkiin kirjoitti:

        Naiset ovat oikukkaita ja arvaamattomia otuksia.

        ja miehet näköjään aivottomia tolloja, jotka ajattelee alapäällään.


      • Tunnustan_rehdisti
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Fiksu nainen ei katsoisi tuollaiseen urpoon, mukaanlukien minä, miehellä pitää olla älyä, eikä kuolata pelkästään naisen ulkokuoren perään.. eikä yrittää varattua, vaan katsella vapaita naisia.

        No katse tuppaa miehenpuolilla kääntymään nuorten ja kauniiden perään, minkäpä me sille mahdamme.


      • ikävöimme-sua-päivänsäde

        Tule takaisin Ariel niin teet hemmetin monta jätkää onnelliseksi. <3


      • Tunnustan_rehdisti kirjoitti:

        No katse tuppaa miehenpuolilla kääntymään nuorten ja kauniiden perään, minkäpä me sille mahdamme.

        No sanon vaan, etten minä tai Tinttukaan mitään rupikonnia olla, mutta ei esim. minulle tarvi leperellä ulkonäöstä, vaan jutella fiksusti!


      • ikävöimme-sua-päivänsäde kirjoitti:

        Tule takaisin Ariel niin teet hemmetin monta jätkää onnelliseksi. <3

        Onpa hyvä että löysin meheni Klan ulkopuolelta, kun näköjään kaikki Klan miehet on toopeja! :D


      • yksi-uimaripoitsu-vaan
        ikävöimme-sua-päivänsäde kirjoitti:

        Tule takaisin Ariel niin teet hemmetin monta jätkää onnelliseksi. <3

        Kyllä, täältä löytyy tukijoita ja ymmärtäjiä joka lähtöön. Tällainen pitkä, hoikka ja sopivasti lihaksikas 25-vee uimaripoitsukin ilmoittautuu vapaaehtoiseksi 24/7 käyttöön;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Kyllä, täältä löytyy tukijoita ja ymmärtäjiä joka lähtöön. Tällainen pitkä, hoikka ja sopivasti lihaksikas 25-vee uimaripoitsukin ilmoittautuu vapaaehtoiseksi 24/7 käyttöön;)

        Oevoe..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Oevoe..

        Alkoiko meneen jo yli? :))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Alkoiko meneen jo yli? :))))

        Ei jaksa näitä pojankloppeja varatun perään kuolaamassa.. Eikö täällä oikeasti Tontun lisäksi ole järkeviä miehiä?


      • yksi-uimaripoitsu-vaan
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Kyllä, täältä löytyy tukijoita ja ymmärtäjiä joka lähtöön. Tällainen pitkä, hoikka ja sopivasti lihaksikas 25-vee uimaripoitsukin ilmoittautuu vapaaehtoiseksi 24/7 käyttöön;)

        Opiskelen kauppatieteitä eli älykkyyttäkin löytyy;)
        J.k. Olet henkeäsalpaavan kaunis nainen, sussa lepää silmä silleen kivasti..;)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Ei jaksa näitä pojankloppeja varatun perään kuolaamassa.. Eikö täällä oikeasti Tontun lisäksi ole järkeviä miehiä?

        No enkö mä riitä teille;)


      • toljanter kirjoitti:

        No enkö mä riitä teille;)

        No kai sinä riität. :) kyllästyttää nuo kuolaajat vain..


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Opiskelen kauppatieteitä eli älykkyyttäkin löytyy;)
        J.k. Olet henkeäsalpaavan kaunis nainen, sussa lepää silmä silleen kivasti..;)

        No etkö tajua että se tyttö on varattu?? Luuletteko te pojanklopit, että tyttö kiertää teiltä kaikilta kuolaajilta toiselle? Lopettakaa jo ja kunnioittakaa toisen parisuhdetta!


      • toljanter kirjoitti:

        No enkö mä riitä teille;)

        Riität sinä. ;)) Katos noitte nuorien kloppien rinnalla se näyttää siltä niinku sussa olis kymmenen edestä miestä.;)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No etkö tajua että se tyttö on varattu?? Luuletteko te pojanklopit, että tyttö kiertää teiltä kaikilta kuolaajilta toiselle? Lopettakaa jo ja kunnioittakaa toisen parisuhdetta!

        Mä en käsitä sitä että miks täällä vielä jauhetaa tämmösiä ku kyseinen henkilö ei ole täällä enää.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en käsitä sitä että miks täällä vielä jauhetaa tämmösiä ku kyseinen henkilö ei ole täällä enää.

        Nii-inpä.. Tajuaisivat lopettaa, todella typerää tuo jatkuva kuolaaminen.. Oikeasti hankkisivat elämän ja etsisivät vapaita naisia. Tuntuu että nuo klopit elää jossain kauniit ja rohkeat fantasia maailmassa.. :D


      • yksi-uimaripoitsu-vaan
        Kittiechihunen kirjoitti:

        No etkö tajua että se tyttö on varattu?? Luuletteko te pojanklopit, että tyttö kiertää teiltä kaikilta kuolaajilta toiselle? Lopettakaa jo ja kunnioittakaa toisen parisuhdetta!

        Paina jarrua nyt. Todellisuus ja likainen mielikuvitus ovat kaksi eri asiaa. Hän on ilman muuta kaunein tuntemani neito, henkeäsalpaavan kaunis niin kuin tuossa edellä jo totesin. Ei sellainen kaunotar ole kenenkään kiertopalkinto, vaan häneen rakastutaan joka hiuskarvaa myöten. Kiertopalkinnot ja kapakkahuorat ovat kokonaan toinen juttu.

        J.k. Olen rehti ja kunnollinen, joka iskän unelmavävy;) Vink, vink, Ariel!


      • yksi-uimaripoitsu-vaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Riität sinä. ;)) Katos noitte nuorien kloppien rinnalla se näyttää siltä niinku sussa olis kymmenen edestä miestä.;)

        Ällös pelkää, emme ole sinun perääsi;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en käsitä sitä että miks täällä vielä jauhetaa tämmösiä ku kyseinen henkilö ei ole täällä enää.

        No tuskin kukaan nettimaailmasta kokonaan poistuu. Täällä pitää olla mukava kaveripiiri odottamassa, jos hän palaa tänne ilman jätkäseuraa.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Paina jarrua nyt. Todellisuus ja likainen mielikuvitus ovat kaksi eri asiaa. Hän on ilman muuta kaunein tuntemani neito, henkeäsalpaavan kaunis niin kuin tuossa edellä jo totesin. Ei sellainen kaunotar ole kenenkään kiertopalkinto, vaan häneen rakastutaan joka hiuskarvaa myöten. Kiertopalkinnot ja kapakkahuorat ovat kokonaan toinen juttu.

        J.k. Olen rehti ja kunnollinen, joka iskän unelmavävy;) Vink, vink, Ariel!

        Mun on ihan pakko kysyä ja ihan vaan näin yleisellä tasolla, että onko tosiaan noin että miehille riittäisi vain se että ulkokuori on kaunis? Mites jos aateltas että se kaunis nainen oliski luonteeltaan niin hankala ja vaikea, että sen kanssa oleminen ois yhtä kärsimystä..Riittääkö sillon sit vaa että on kaunis? Mä kyllä epäilen vahvasti.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Ällös pelkää, emme ole sinun perääsi;)

        Luojan kiitos..mä ku tykkään oikeista miehistä enkä matelevista lemmensekottamista pojankosseista..


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Paina jarrua nyt. Todellisuus ja likainen mielikuvitus ovat kaksi eri asiaa. Hän on ilman muuta kaunein tuntemani neito, henkeäsalpaavan kaunis niin kuin tuossa edellä jo totesin. Ei sellainen kaunotar ole kenenkään kiertopalkinto, vaan häneen rakastutaan joka hiuskarvaa myöten. Kiertopalkinnot ja kapakkahuorat ovat kokonaan toinen juttu.

        J.k. Olen rehti ja kunnollinen, joka iskän unelmavävy;) Vink, vink, Ariel!

        Painnapas itse sitä jarrua, menikö ohi että hän on varattu? Menetkö ottamaan hänet mieheltään?


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No tuskin kukaan nettimaailmasta kokonaan poistuu. Täällä pitää olla mukava kaveripiiri odottamassa, jos hän palaa tänne ilman jätkäseuraa.

        No on siinä näky! Yksi nainen vetää teitä kuin pässiä ja te olette kuin lampaita.. Oikeasti lopettakaa jo tai kuolen nauruun.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mun on ihan pakko kysyä ja ihan vaan näin yleisellä tasolla, että onko tosiaan noin että miehille riittäisi vain se että ulkokuori on kaunis? Mites jos aateltas että se kaunis nainen oliski luonteeltaan niin hankala ja vaikea, että sen kanssa oleminen ois yhtä kärsimystä..Riittääkö sillon sit vaa että on kaunis? Mä kyllä epäilen vahvasti.

        Niinpä, ei se ulkokuori ole se tärkein. Ja sori kun sanoin, mutta tytössä on muutama ikävä luonnevika..


      • alpoalpoalpo
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Ei jaksa näitä pojankloppeja varatun perään kuolaamassa.. Eikö täällä oikeasti Tontun lisäksi ole järkeviä miehiä?

        Täällä.Alpo 42 v sikafarmari Alavieskasta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Luojan kiitos..mä ku tykkään oikeista miehistä enkä matelevista lemmensekottamista pojankosseista..

        Samat sanat! Ei minun mieheni edes seurustellessa tarvinnut leperellä, vaan hän käyttäytyi kuin herrasmies ja jutteli fiksusti. Ei nainen elä tuollaisella siirapilla, ei ainakaan me fiksut.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Ällös pelkää, emme ole sinun perääsi;)

        Tollaiset nössöt ei tosinaisia tinttua ja minua kiinnostaisikaan.


      • Sivusta_seurannut
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mun on ihan pakko kysyä ja ihan vaan näin yleisellä tasolla, että onko tosiaan noin että miehille riittäisi vain se että ulkokuori on kaunis? Mites jos aateltas että se kaunis nainen oliski luonteeltaan niin hankala ja vaikea, että sen kanssa oleminen ois yhtä kärsimystä..Riittääkö sillon sit vaa että on kaunis? Mä kyllä epäilen vahvasti.

        No niitä todellisia kaunottaria on erittäin harvassa joten rumia ja huonoluonteisia naisia on suhteessa eniten. Kovasti iloiselta hän vaikuttaa, en tosin tunne ihmistä muuten.


      • samaa_mieltä
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Niinpä, ei se ulkokuori ole se tärkein. Ja sori kun sanoin, mutta tytössä on muutama ikävä luonnevika..

        Ikävien luonnevikojen vuoksi Toljanterkin sen tytön dumppasi eikä ole perään huudellut.


      • samaa_mieltä kirjoitti:

        Ikävien luonnevikojen vuoksi Toljanterkin sen tytön dumppasi eikä ole perään huudellut.

        Jotkut asiat oli vaan liikaa, valitettavasti..


      • Sivusta_seurannut kirjoitti:

        No niitä todellisia kaunottaria on erittäin harvassa joten rumia ja huonoluonteisia naisia on suhteessa eniten. Kovasti iloiselta hän vaikuttaa, en tosin tunne ihmistä muuten.

        Suomalaiset naiset on kyllä mielestäni nättejä, aikas monet ja samoin miehet. Taidatte klopit olla sellaisen ulkokuoren perään vain ja luonteesta ei ole väliä..

        Minun mielestä miehessä on se hyvä luonne tärkeä, myös että on älykäs ja kohtelias, ei mikään lihaskimppu ja normi vartaloinen mies. <3


      • alpoalpoalpo kirjoitti:

        Täällä.Alpo 42 v sikafarmari Alavieskasta.

        No nöf nöf!


      • Sivusta_seurannut kirjoitti:

        No niitä todellisia kaunottaria on erittäin harvassa joten rumia ja huonoluonteisia naisia on suhteessa eniten. Kovasti iloiselta hän vaikuttaa, en tosin tunne ihmistä muuten.

        No mä uskon että tekin joudutte tyytymään tavikseen joten laskeutukaa maan pinnalle.


      • valitettavasti_liikaa
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Jotkut asiat oli vaan liikaa, valitettavasti..

        No järkevä mies arvostaa naisella enemmän mukavaa luonnetta, kuten sinulla on, kuin ulkonäköä.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Tollaiset nössöt ei tosinaisia tinttua ja minua kiinnostaisikaan.

        Juu ei..miehellä pitää olla oma pää millä ajattelee. Semmone narussa vedettävä ei ole miehekäs millään lailla.


      • aborttikinparempi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Niinpä, ei se ulkokuori ole se tärkein. Ja sori kun sanoin, mutta tytössä on muutama ikävä luonnevika..

        Lastenkodeissa ikänsä viettäneistä ei tule muuta kuin kaikin tavoin kieroon kasvaneita. Elämän epäonnistujia.


      • valitettavasti_liikaa kirjoitti:

        No järkevä mies arvostaa naisella enemmän mukavaa luonnetta, kuten sinulla on, kuin ulkonäköä.

        Vihdoinkin älykäs kommentti! Kiitos, päivän pelastus!


      • aborttikinparempi kirjoitti:

        Lastenkodeissa ikänsä viettäneistä ei tule muuta kuin kaikin tavoin kieroon kasvaneita. Elämän epäonnistujia.

        No sille että joutuu lastenkotiin ei ole lapsen vika.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä uskon että tekin joudutte tyytymään tavikseen joten laskeutukaa maan pinnalle.

        Hyvin sanottu!


      • pohjasakkaaa
        Kittiechihunen kirjoitti:

        No sille että joutuu lastenkotiin ei ole lapsen vika.

        No se on kuitenkin sellaisten luonnevikaisten epäkelpojen paikka.


      • HävettääTeidänPuolesta
        samaa_mieltä kirjoitti:

        Ikävien luonnevikojen vuoksi Toljanterkin sen tytön dumppasi eikä ole perään huudellut.

        Palstan herrasmies naisineen peukuttaa etusormet punaisina kun entistä kamukerholaista mainostetaan pahasti luonnevikaisena, jopa aborttiinkin on löytynyt peukku!

        Siellä toisessa päässä on kuulkaas elävä ja tunteva ihminen, johon solvaaminen ja kaiken paskan peukuttaminen voi sattua hyvinkin pahasti.


      • HävettääTeidänPuolesta kirjoitti:

        Palstan herrasmies naisineen peukuttaa etusormet punaisina kun entistä kamukerholaista mainostetaan pahasti luonnevikaisena, jopa aborttiinkin on löytynyt peukku!

        Siellä toisessa päässä on kuulkaas elävä ja tunteva ihminen, johon solvaaminen ja kaiken paskan peukuttaminen voi sattua hyvinkin pahasti.

        Älä syyllistä suotta meitä muita muita. Esim. mun peukku noissa haukkumiskohdissa on kyllä edelleen harmaa eli en ole peukuttanu tollasia.


      • HävettääTeidänPuolesta kirjoitti:

        Palstan herrasmies naisineen peukuttaa etusormet punaisina kun entistä kamukerholaista mainostetaan pahasti luonnevikaisena, jopa aborttiinkin on löytynyt peukku!

        Siellä toisessa päässä on kuulkaas elävä ja tunteva ihminen, johon solvaaminen ja kaiken paskan peukuttaminen voi sattua hyvinkin pahasti.

        Älä ala meitä syyttämään! Ja tunteita on meilläkin loukattu, mutta siitä viis. Minä en hauku lastenkodissa olevia.

        Joissakin asioissa tyttö oli vaan kerrassaan hölmö, ja sitä en sulata, se ei tarkoita että häntä vihaan. Olen kuule ihan mukava ihminen, vaikka en kaikkea hölmöyskiä siedä.


    • Mä tuun kiikaroimaa salaa sun touhuja. ;)) Jos et näe salaperäistä puskajussia, nii sit mä varmaan oon vetämässä drinksua napaan. :))

      • Tuu vaan rohkeasti juttusille:)

        Kiikari toisessa kädessä ja toisessa kädessä muumilimsa, se on aika varma tuntomerkki:)


      • toljanter kirjoitti:

        Tuu vaan rohkeasti juttusille:)

        Kiikari toisessa kädessä ja toisessa kädessä muumilimsa, se on aika varma tuntomerkki:)

        Muumilimua...kuules kyllä toi limppari muuttuis ihan muuksi.;)) Kilauteltas kesän lopuks. :))


    • Mun on ihan pakko kertoa tää uni, ku se oli nii hassu. Olin siinä unessa sellasessa vanhan talon tuvassa ja siellä oli muutamia ihmisiä istumassa. Radiossa soi just silloin Lauri Tähkän biisi. Kattelin sitä huonetta ja huomasin että kiikkutuolissa istui ite Tähkä joka lauloi siinä radion mukana. :) Kysäsin siltä sit kesken laulun et joisko hän kahvia ja Tähkä nyökkäs.

      Just ku menin siinä kahvinkeittimen luo, nii mä jotenki roiskutin sitä vettä ympäriinsä ja mua nolotti. Vilkasin yhteen huoneeseen ja siel sängyssä makasi sellanen vauvannuttu päässään Kristiina Halkola. :))) Sanoin sille, että miksihän pitää aina mokata just silloin ku ei tarttis ja siihen mä heräsin. :))))

      Oli kyllä outo uni....Vähä harmitti, etten ehtiny Laurille keittää kaffeeta, ku mä tykkään siitä ihan hirmusesti..niin lauluista ku ite ihmisestäki. Se on nii positiivinen ihminen, että mä tuun aina hyvälle tuulella ku kuuntelen sen juttuja jostain. :)

      • Mä olin samassa unessa kuules! Vetäsin siinä karaokevehkeillä lohdutukseksi sulle Tähkän morsian-biisin. Tähkäki kuunteli sitä mun vetoa kiikkustuolissa ihan haltioituneena.

        Sitte lauloin sulle sen biisin 'muutkin mokaa' ja sä unohit koko Tähkän...;)


      • Hassuja nuo unet! :D Itse näin vastikään unta että poljin pyörällä jossain aavikolla.. Ja löysin maasta kameran ja lompakon jossa oli leikkirahaa..?? :D


      • toljanter kirjoitti:

        Mä olin samassa unessa kuules! Vetäsin siinä karaokevehkeillä lohdutukseksi sulle Tähkän morsian-biisin. Tähkäki kuunteli sitä mun vetoa kiikkustuolissa ihan haltioituneena.

        Sitte lauloin sulle sen biisin 'muutkin mokaa' ja sä unohit koko Tähkän...;)

        :)))) Lauloit varmaan sitte omasta mielestäs paremmin ku Tähkä? ;)) Mä muutes tykkään tosta Morsian-biisistä...Saiskoha muutes toi "muutki mokaa"-biisi mut unohtamaa Tähkän...riippuis varmaa kuinka hyvin vedät sen ettei mee kuulo....;))


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Hassuja nuo unet! :D Itse näin vastikään unta että poljin pyörällä jossain aavikolla.. Ja löysin maasta kameran ja lompakon jossa oli leikkirahaa..?? :D

        :))))) No siinähä tarvittaiski voimia ku hiekalla polkee. ;)) Ookko koskaan miettiny että mistä joku uni ehkä tulee? Toi mun Tähkäuni tuli ehkä just tuosta ku tykkään siitä. Sitä että Halkola oli kans, nii en tajua ollenkaa.:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Lauloit varmaan sitte omasta mielestäs paremmin ku Tähkä? ;)) Mä muutes tykkään tosta Morsian-biisistä...Saiskoha muutes toi "muutki mokaa"-biisi mut unohtamaa Tähkän...riippuis varmaa kuinka hyvin vedät sen ettei mee kuulo....;))

        Tähkän sä unohit siinä meidän yhteisunessa jo 10 sekunnin kuluttua kun vedin sitä morsian-biisiä... Kun aloitin 'muutki mokaa' setin olit jo kuin sulaa vahaa:) Olin vähä yllättynyt, pidin sua koviksena;)


      • toljanter kirjoitti:

        Tähkän sä unohit siinä meidän yhteisunessa jo 10 sekunnin kuluttua kun vedin sitä morsian-biisiä... Kun aloitin 'muutki mokaa' setin olit jo kuin sulaa vahaa:) Olin vähä yllättynyt, pidin sua koviksena;)

        Hahhaa .:)) On siellä suuret luulot..;)) Tai no..jos viel polvistuit siihe mun eteen ku vedit sitä biisiä, nii ehkä siinä olis voinu vähä polvia heikottaa. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hahhaa .:)) On siellä suuret luulot..;)) Tai no..jos viel polvistuit siihe mun eteen ku vedit sitä biisiä, nii ehkä siinä olis voinu vähä polvia heikottaa. ;))

        Polvistuinhan mä ja sitte iskin päälle sen mun niin kuuluisan vihikoiran katseen suoraan silmiisi:)


      • toljanter kirjoitti:

        Polvistuinhan mä ja sitte iskin päälle sen mun niin kuuluisan vihikoiran katseen suoraan silmiisi:)

        Ai jaa..no tuossa vaiheessa mä olen varmaa ollu jo ihan nii heikkona, että melkee pökräsin. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai jaa..no tuossa vaiheessa mä olen varmaa ollu jo ihan nii heikkona, että melkee pökräsin. ;))

        Kyllä sä pökräsit kuule...

        Onneksi mun ensiaputaidot on huikeat, pari pusua ja 50 runttausta rintoihisi sai sut virkoamaan;)


      • toljanter kirjoitti:

        Kyllä sä pökräsit kuule...

        Onneksi mun ensiaputaidot on huikeat, pari pusua ja 50 runttausta rintoihisi sai sut virkoamaan;)

        Voi tsiisus!! :))) No täytyy kyllä ny sanoa et eipä ollu tehokkaita muiskauksia ku piti peräti 50 kertaa vielä runtata rinnan päälle..No jos ois silikoonit, nii nyt ois paukahtanu. ;))))


      • palstatarkkailija
        toljanter kirjoitti:

        Kyllä sä pökräsit kuule...

        Onneksi mun ensiaputaidot on huikeat, pari pusua ja 50 runttausta rintoihisi sai sut virkoamaan;)

        Taitaa turkoosiin pikkupimuun sattua tisseissä roikkuminen kun suhun niin kuumana kävi.


      • Toinen_analyytikko
        palstatarkkailija kirjoitti:

        Taitaa turkoosiin pikkupimuun sattua tisseissä roikkuminen kun suhun niin kuumana kävi.

        Tahallaan ne sitä kyykyttää.


      • kuolatippoja-valuu
        Toinen_analyytikko kirjoitti:

        Tahallaan ne sitä kyykyttää.

        Vittu siitä voi sanoa että jumala loi naisen ja sanoi että tuli täydellinen ja heitti muotit menemään.


      • kuolatippoja-valuu kirjoitti:

        Vittu siitä voi sanoa että jumala loi naisen ja sanoi että tuli täydellinen ja heitti muotit menemään.

        Aivottomia kloppeja taas palstalla..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Aivottomia kloppeja taas palstalla..

        Sanos muuta. Ja ihmetyttää miten kuvittelevat, että täällä joku olis tilitysvelvollinen kirjoituksistaan kenellekkään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sanos muuta. Ja ihmetyttää miten kuvittelevat, että täällä joku olis tilitysvelvollinen kirjoituksistaan kenellekkään.

        Niinpä.. Ihme kun tällä palstalla on niin vähän fiksuja miehiä.. Tonttu taitaa olla ainoa? :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Niinpä.. Ihme kun tällä palstalla on niin vähän fiksuja miehiä.. Tonttu taitaa olla ainoa? :)

        No jaa...;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jaa...;)))

        No on se! :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No on se! :)

        No juuuuuu...mut tätä ei kannattais sille kertoa...Sähän tiiät miten miehille käy ku niitä vähän kehuu. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No juuuuuu...mut tätä ei kannattais sille kertoa...Sähän tiiät miten miehille käy ku niitä vähän kehuu. ;))

        No miten? Ei minun tuntemat fiksut miehet ole mitenkään tyhmästi kai reagoineet..?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No miten? Ei minun tuntemat fiksut miehet ole mitenkään tyhmästi kai reagoineet..?

        Niin mut ku tonttu on tonttu..you know..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niin mut ku tonttu on tonttu..you know..;))

        Sellainen fiksu Tonttu. :)


      • Ööh, ääh...

        On ollut aika sateinen päivä tänään...;)


      • toljanter kirjoitti:

        Ööh, ääh...

        On ollut aika sateinen päivä tänään...;)

        Esitäkkö sää muka vaivautunutta?? ;)) Voin kuvitella mite tuli pituutta heti lisää.;))


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Sellainen fiksu Tonttu. :)

        Onhan se joskus..:P


      • toljanter kirjoitti:

        Ööh, ääh...

        On ollut aika sateinen päivä tänään...;)

        Elä sinä nolostu, ihan aiheesta kehuin. :) Sateista myös täällä, koira ei tykkää...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan se joskus..:P

        Aina se on, ja niin olet sinäkin. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Aina se on, ja niin olet sinäkin. :)

        No sehän on itsestään selvää että mä olen.;))) Ny tuli ihan ressumaine olo ku pääsin tässä itteeni kehumaan.:)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No sehän on itsestään selvää että mä olen.;))) Ny tuli ihan ressumaine olo ku pääsin tässä itteeni kehumaan.:)))

        Ressun ällötystä ei kukaan voi olla suurempi.. :D


      • EiKauneusVaanVetovoima
        palstatarkkailija kirjoitti:

        Taitaa turkoosiin pikkupimuun sattua tisseissä roikkuminen kun suhun niin kuumana kävi.

        Tinttu-liina on palstan tosinainen, joka vaan pyyhki pöytää turkoosilla pikkupimulla. Toljanterkin lankesi polvilleen ja pussaamaankin ryhtyi.


      • jäi-kakkoseksi
        EiKauneusVaanVetovoima kirjoitti:

        Tinttu-liina on palstan tosinainen, joka vaan pyyhki pöytää turkoosilla pikkupimulla. Toljanterkin lankesi polvilleen ja pussaamaankin ryhtyi.

        Ja hävisi palstalta kuin tuhka tuuleen.


      • ajankulukseni_selvitin

        Sillä on sattumoisin meiliosoitteessaan esto, sen saa tsekattua sillä amerikkalaisella ohjelmalla joka selvittää käyttäjän ip:nkin. Eli jos pikkupimu yrittää lähettää toljanterille mailia, osite torjuu arielit automaattisesti.


      • EiKauneusVaanVetovoima kirjoitti:

        Tinttu-liina on palstan tosinainen, joka vaan pyyhki pöytää turkoosilla pikkupimulla. Toljanterkin lankesi polvilleen ja pussaamaankin ryhtyi.

        No on teillä kauniit ja rohkeat fantasia elämä. :D


      • Realiteetteja_kehiin
        ajankulukseni_selvitin kirjoitti:

        Sillä on sattumoisin meiliosoitteessaan esto, sen saa tsekattua sillä amerikkalaisella ohjelmalla joka selvittää käyttäjän ip:nkin. Eli jos pikkupimu yrittää lähettää toljanterille mailia, osite torjuu arielit automaattisesti.

        Selitä samalla mitä vittua se muka jollain vanhalla äijällä tekee kun nuorta jätkää pyörii ympärillä kuin pipoa? Luuletko tosissasi että sellaista kaunokaista joku palstan tavispappa kiinnostaa pätkän vertaa.


    • Hmm.. En varmaan vietä Venetsialaisia mitenkään, kun en ole Klassa.. : /

      • Voithan sä viettää sitä siellä missä nyt oletkin... Kamalasti kynttilöitä pihalle ja sitte tarjoat miehellesi muumilimsaa illan huipennukseksi:)


      • Lisäks tuohon tontun juttuun, nii vetäset parvekkeen kaiteen yli muutamat ilotulitukset nii naapurit tykkää. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Lisäks tuohon tontun juttuun, nii vetäset parvekkeen kaiteen yli muutamat ilotulitukset nii naapurit tykkää. ;))

        Äh, en viitsi suututtaa naapureita.. :D


      • toljanter kirjoitti:

        Voithan sä viettää sitä siellä missä nyt oletkin... Kamalasti kynttilöitä pihalle ja sitte tarjoat miehellesi muumilimsaa illan huipennukseksi:)

        Okei. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Äh, en viitsi suututtaa naapureita.. :D

        Voishan siinä mennä nii että sua tulis hakeen täysvarustellut poliisipartiot ja sut pidätettäs terroristina..;))) Menis viikonloppu valtion majoituksessa. Mä voisin sit leipoa sulla viilakakun.;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voishan siinä mennä nii että sua tulis hakeen täysvarustellut poliisipartiot ja sut pidätettäs terroristina..;))) Menis viikonloppu valtion majoituksessa. Mä voisin sit leipoa sulla viilakakun.;))

        Minä olen niin kiltti, etten ala riehumaan.. ;)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Minä olen niin kiltti, etten ala riehumaan.. ;)

        Tarkotatko kenties että suostut kiltisti pidätettäväks ja et halua mitään viilaherkkuja..tai kakku kylläki mut ilman viilaa? ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkotatko kenties että suostut kiltisti pidätettäväks ja et halua mitään viilaherkkuja..tai kakku kylläki mut ilman viilaa? ;))

        Äh, kyllä sinä minut tunnet, en siis tee mitään tuhmaa.. :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Äh, kyllä sinä minut tunnet, en siis tee mitään tuhmaa.. :D

        No höh.. :)) Kai sä ny joskus olet tehny? ;) Vaikka muksuna käyny naapurin omppupuussa pöllimässä omenoita? Se oli muutes mukavaa puuhaa. Ei niinkää ne omput vaan se että jääkö kiinni. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No höh.. :)) Kai sä ny joskus olet tehny? ;) Vaikka muksuna käyny naapurin omppupuussa pöllimässä omenoita? Se oli muutes mukavaa puuhaa. Ei niinkää ne omput vaan se että jääkö kiinni. :))

        No muksuna jotain pientä.. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No muksuna jotain pientä.. :)

        Jahhas..tulihan se sieltä, ku vähän puristi. ;) Kevennäppä nyt sydämmes taakkaa ja kerro meillä mitä sä teit? Se helpottaa sun oloas, ku ei enää tartte yksin miettiä syntejäs. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jahhas..tulihan se sieltä, ku vähän puristi. ;) Kevennäppä nyt sydämmes taakkaa ja kerro meillä mitä sä teit? Se helpottaa sun oloas, ku ei enää tartte yksin miettiä syntejäs. ;))

        No omppuja olen kanssa kerran pöllinyt.. Mutta, muuten olin aikas kiltti ja rauhallinen muksu.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No omppuja olen kanssa kerran pöllinyt.. Mutta, muuten olin aikas kiltti ja rauhallinen muksu.

        :)))) Omppuja säkin..Ei taida varmaan olla yhtään ipanaa joka ei olis ollu omppuvarkaissa. :)) Mä olen käyny porkkanamaalla ja hernepellossakin..maalla ku asuttiin. :)) No, eikös keventäny mieltä ku sait kerrottua vanhat rikkeet? ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))) Omppuja säkin..Ei taida varmaan olla yhtään ipanaa joka ei olis ollu omppuvarkaissa. :)) Mä olen käyny porkkanamaalla ja hernepellossakin..maalla ku asuttiin. :)) No, eikös keventäny mieltä ku sait kerrottua vanhat rikkeet? ;))

        No kyllä keveni.. :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No kyllä keveni.. :D

        Ens yönä nukut ku tukki, ku sua ei paina enää tää asia.;) Enkös mä vaa olekki hyvä? ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ens yönä nukut ku tukki, ku sua ei paina enää tää asia.;) Enkös mä vaa olekki hyvä? ;)))

        Okei.. :D Syytän sitten sinua jos en nuku hyvin.. :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Okei.. :D Syytän sitten sinua jos en nuku hyvin.. :D

        Täh??? :))) No ei se nyt näin pitäny mennä! :P Ööh..ny iski kaameat paineet..enkä voi laulaa sulle tuutulauluakkaan ku oot liian kaukana. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täh??? :))) No ei se nyt näin pitäny mennä! :P Ööh..ny iski kaameat paineet..enkä voi laulaa sulle tuutulauluakkaan ku oot liian kaukana. ;))

        Suutun ihan kauheasti jos en saa nukuttua, murr!


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Suutun ihan kauheasti jos en saa nukuttua, murr!

        Kerro sit täällä miten kävi..;) Tiiän pysyä poissa siihen asti että lepyt. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kerro sit täällä miten kävi..;) Tiiän pysyä poissa siihen asti että lepyt. ;)

        Juuh, huomenna kerron.. ;)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Juuh, huomenna kerron.. ;)

        No miten kävi? Joko saan juosta? :)


      • Nooh.. sellaista aamuyön heräilyä oli, mutta kai pahemminki olisin voinut nukkua? :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Nooh.. sellaista aamuyön heräilyä oli, mutta kai pahemminki olisin voinut nukkua? :)

        Ai..sä oot kuiteski alkuyöstä nukkunu hyvin. :)) Kerros lisää syntejä, niin nukut loppuyönki makeasti. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..sä oot kuiteski alkuyöstä nukkunu hyvin. :)) Kerros lisää syntejä, niin nukut loppuyönki makeasti. ;))

        Kaippa nukuin.. :) En minä nyt tänne ala kirjoittelemaan kaikkia syntejä.. :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kaippa nukuin.. :) En minä nyt tänne ala kirjoittelemaan kaikkia syntejä.. :D

        Herrajestas!!Sulla on siis piilossa jotai vähä kovempiaki syntejä..:0 :))) Aijai Kittie..nii sitä vaa tämän palstan kilteimmästäki tyttelistä paljastu aikamoisen tuhma kimuli.;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Herrajestas!!Sulla on siis piilossa jotai vähä kovempiaki syntejä..:0 :))) Aijai Kittie..nii sitä vaa tämän palstan kilteimmästäki tyttelistä paljastu aikamoisen tuhma kimuli.;)))

        No ei kai ne niin rajuja syntejä ole, mutta en kaikkea täällä ala kertomaan..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No ei kai ne niin rajuja syntejä ole, mutta en kaikkea täällä ala kertomaan..

        No mä oon kyllä jo alusta alkaen lukenut Kittien rivien välistä että kyseessä saattaakin olla aika tuhma tyttö;)


      • toljanter kirjoitti:

        No mä oon kyllä jo alusta alkaen lukenut Kittien rivien välistä että kyseessä saattaakin olla aika tuhma tyttö;)

        No ei ole, kyllä olen aikas kiltti. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No ei ole, kyllä olen aikas kiltti. :)

        Myöhäistä kuules..sun kiltin tytön mainees on jo menny.;)) Tästä lähtien oletki sitte TUHMA-KITTIE..;) Tervetuloa kerhoon. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Myöhäistä kuules..sun kiltin tytön mainees on jo menny.;)) Tästä lähtien oletki sitte TUHMA-KITTIE..;) Tervetuloa kerhoon. ;))

        Juu ja tän jälkeen se on meikäläinen joka pysyy ainoana kilttien kirjoissa:)


      • toljanter kirjoitti:

        Juu ja tän jälkeen se on meikäläinen joka pysyy ainoana kilttien kirjoissa:)

        En ois siitä niin varma..;)


      • toljanter kirjoitti:

        Juu ja tän jälkeen se on meikäläinen joka pysyy ainoana kilttien kirjoissa:)

        No voi teidän kanssa! :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No voi teidän kanssa! :D

        Jokos Kittie hommas muumilimua? :) Kynttilöitä kans ja sit laitat soimaan jotain hempeetä musaa.. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jokos Kittie hommas muumilimua? :) Kynttilöitä kans ja sit laitat soimaan jotain hempeetä musaa.. ;))

        Äh, olen yksin tämän viikonlopun, mies reissussa.. Minä rentouduin hyvän ruoan ja leffojen parissa. :) Mites sinun viikonloppu?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Äh, olen yksin tämän viikonlopun, mies reissussa.. Minä rentouduin hyvän ruoan ja leffojen parissa. :) Mites sinun viikonloppu?

        Ai yksin olet.. :( No kiva että sulla on kuitenki noin mukavia suunnitelmia. :) Mä en tiiä vielä mun lauantaista..ehkä meen jonnekki tai sitten en. Riippuu nyt vähän fiiliksistäki, ku toi sää on surkea. :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai yksin olet.. :( No kiva että sulla on kuitenki noin mukavia suunnitelmia. :) Mä en tiiä vielä mun lauantaista..ehkä meen jonnekki tai sitten en. Riippuu nyt vähän fiiliksistäki, ku toi sää on surkea. :(

        Täälläkin tuulee aikas kovaa.. Juuh, suunnitelmia pitää olla, että saan ajan kulumaan, huomenna miekkonen tulee jälleen kotiin. :) Onko siellä torilla ollut paljon ohjelmaa?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Täälläkin tuulee aikas kovaa.. Juuh, suunnitelmia pitää olla, että saan ajan kulumaan, huomenna miekkonen tulee jälleen kotiin. :) Onko siellä torilla ollut paljon ohjelmaa?

        Juug..kaamee tuuli ja välillä vettä sataa. On tuolla torilla ollu kaikenlaista. Mun piti Jethroa mennä kattomaan ku oli huutokauppatouhussa mukana, mutta ei tolla ilmalla sit viittiny lähteä. Tota tyyppiä olis kyllä ollu mukava nähdä, ku on nii hauska äijä. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juug..kaamee tuuli ja välillä vettä sataa. On tuolla torilla ollu kaikenlaista. Mun piti Jethroa mennä kattomaan ku oli huutokauppatouhussa mukana, mutta ei tolla ilmalla sit viittiny lähteä. Tota tyyppiä olis kyllä ollu mukava nähdä, ku on nii hauska äijä. :))

        Täällä ei ole satanut, ainakaan vielä.. Päivällä aurinkokin paistoi, joten oli aika lämmintä tuulesta huolimatta, kun koirua ulkoilutin. Harmittaa kun en ole nyt Venetsialaisina Klassa.. Mutta syyskuun alussa menen sinne. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Täällä ei ole satanut, ainakaan vielä.. Päivällä aurinkokin paistoi, joten oli aika lämmintä tuulesta huolimatta, kun koirua ulkoilutin. Harmittaa kun en ole nyt Venetsialaisina Klassa.. Mutta syyskuun alussa menen sinne. :)

        No pianha sitä on syyskuu..Kohta alkaa sit lehdet tippumaan puista..:(


    • nukuttaakos_ikävästi

      Sinähän ymmärrät, että kukaan yksinään eri rekisteröimillään omilla feikkinimimerkeilään trollaava yksinpuhuhuja ei voi päästä kenenkään parinkymmenen kommentin palstan ohi top-listalle, koska siitä päätämme nimenomaan me huiput. Yritä nyt leikkiä nukkekotisi käsinukkien kanssa parhaasi mukaan, kunnes Venetsialaiset ovat ohi ;D :DD

      • Onko pää pipi?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Onko pää pipi?

        Tälle palstalle on aika monta semmosta kertyny..Ei voi ku hämmästellä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tälle palstalle on aika monta semmosta kertyny..Ei voi ku hämmästellä..

        Niinpä.. Eikö ihmisllä ole elämää ollenkaan?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Niinpä.. Eikö ihmisllä ole elämää ollenkaan?

        No noissa muissa jutuissa ihmisillä on tuo nuppi niin sekotilassa ettei ne varmaan ees ymmärrä maailmanmenoa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No noissa muissa jutuissa ihmisillä on tuo nuppi niin sekotilassa ettei ne varmaan ees ymmärrä maailmanmenoa.

        Ei varmaankaan.. :D Uh, koira herätti minut klo.3 yöllä, kun sillä oli mahanpuruja..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Ei varmaankaan.. :D Uh, koira herätti minut klo.3 yöllä, kun sillä oli mahanpuruja..

        Sessulla mahanpuruja?? Olikos karvajalka syöny jotain sopimatonta vai mites hällä massu kremppasi? Toivottavasti ihana sessulis voi jo paremmin. <3


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sessulla mahanpuruja?? Olikos karvajalka syöny jotain sopimatonta vai mites hällä massu kremppasi? Toivottavasti ihana sessulis voi jo paremmin. <3

        Syönyt eilen munakasta, ei vissiin sopinut vatsalle.. :) Syötin koirulle juustoa, niin eiköhän massu rauhoitu.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Syönyt eilen munakasta, ei vissiin sopinut vatsalle.. :) Syötin koirulle juustoa, niin eiköhän massu rauhoitu.

        Juusto onkin hyvää. Toivotaa että masuli siitä rauhottuu. Eikös koirien massuvaivoihin anneta riisiruokaaki...vai onko se vaa sillon ku ne on löllömassuja.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juusto onkin hyvää. Toivotaa että masuli siitä rauhottuu. Eikös koirien massuvaivoihin anneta riisiruokaaki...vai onko se vaa sillon ku ne on löllömassuja.:)

        No ripulia sillä oli.. Ei ollut riisiä, niin annoin juustoa. :) Meidän koiralla tuntuu muutenkin oleva aika herkkä vatsa.


    • tiivistettynä

      800buranaa antibioottikuuri melatoniinia

    • No mites suju illanvietto porukalla? Meikäläinen vietti sen ihan rauhallisin menoin. :))

      Onko kellään nuppi kipiä ja massussa kääntää ja vääntää? Jos, niin olen vahingoniloinen..;))

      • No rauhallisesti täälläkin, hyvän ruoan ja leffojen parissa, kuten aiemmin kerroin.. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No rauhallisesti täälläkin, hyvän ruoan ja leffojen parissa, kuten aiemmin kerroin.. :)

        Noo...mä aattelin että jos sinäki laitoit siellä kunnon bileet pystyyn ja juhlit aamukuuteen. ;))


      • No mä vähä riehaannuin, pakko tunnustaa...

        Muumilimsaa kittasin kaksi pulloa ja sitte pari tähtitikkuaki poltin ku vauhtiin pääsin;)


      • toljanter kirjoitti:

        No mä vähä riehaannuin, pakko tunnustaa...

        Muumilimsaa kittasin kaksi pulloa ja sitte pari tähtitikkuaki poltin ku vauhtiin pääsin;)

        Nyt kyllä oon erittäin pettynyt suhun tonttu. :)) Palstan kiltein mies sortuu tuollaseen rillutteluun, niin se on jo kyllä liikaa. paha poika...;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noo...mä aattelin että jos sinäki laitoit siellä kunnon bileet pystyyn ja juhlit aamukuuteen. ;))

        En ole bile-tyyppi, vaan koti-ihminen.. :)


      • toljanter kirjoitti:

        No mä vähä riehaannuin, pakko tunnustaa...

        Muumilimsaa kittasin kaksi pulloa ja sitte pari tähtitikkuaki poltin ku vauhtiin pääsin;)

        No oli sinulla riehakas venetsialainen.. :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No oli sinulla riehakas venetsialainen.. :D

        No noin siinä välillä vaan pääsee käymään...

        En voi vastustaa villiä itseäni ja sitte tuleekin mieleen Tuiskun PETO ON IRTI. Loppu onkin hulvatonta irroittelua:)


      • toljanter kirjoitti:

        No noin siinä välillä vaan pääsee käymään...

        En voi vastustaa villiä itseäni ja sitte tuleekin mieleen Tuiskun PETO ON IRTI. Loppu onkin hulvatonta irroittelua:)

        Eli täällä ei ole yhtään kilttiä ihmistä.;)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        En ole bile-tyyppi, vaan koti-ihminen.. :)

        No juu..onhan toi koti vaa useinki mukava paikka. Vaikka joskus ku oikeen tympii, nii sillon tekis mieli pistää ranttaliks.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No juu..onhan toi koti vaa useinki mukava paikka. Vaikka joskus ku oikeen tympii, nii sillon tekis mieli pistää ranttaliks.:)

        Höh! Vai olen minäkin tuhma? Tein wokkia viikonlopuksi ja katsoin leffoja, kauhuleffoja, onko se kovin tuhmaa..


      • toljanter kirjoitti:

        No noin siinä välillä vaan pääsee käymään...

        En voi vastustaa villiä itseäni ja sitte tuleekin mieleen Tuiskun PETO ON IRTI. Loppu onkin hulvatonta irroittelua:)

        Näen mielessäni Tontun tanssimassa muumilimu pullo kädessä.. :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Höh! Vai olen minäkin tuhma? Tein wokkia viikonlopuksi ja katsoin leffoja, kauhuleffoja, onko se kovin tuhmaa..

        No ei tuo kuulosta kyllä kovin tuhmalta..:) Niinku oon joskus kertonukki, nii tykkään kans kauhuleffoista mut ku useimmite neki on nii nössöjä mun makuun.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Näen mielessäni Tontun tanssimassa muumilimu pullo kädessä.. :D

        Muumibokserit jalassa..:))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Muumibokserit jalassa..:))))

        Siis häh, nyt tuli kyllä hätä!

        Mun on pakko kiertää koko pihapiiri ja hakea se tintun valvontakamera. Tuo muumibokserijuttu ei voi olla pelkkä arvaus...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei tuo kuulosta kyllä kovin tuhmalta..:) Niinku oon joskus kertonukki, nii tykkään kans kauhuleffoista mut ku useimmite neki on nii nössöjä mun makuun.

        Eikös vanhemmat leffat ole parempia? Mikä on hyvä kauhuleffa sinun mielestä? Minä tykkään esmes: Alien-leffoista, Excorsist, Tappajahai, Evil Dead jne.. .)


      • toljanter kirjoitti:

        Siis häh, nyt tuli kyllä hätä!

        Mun on pakko kiertää koko pihapiiri ja hakea se tintun valvontakamera. Tuo muumibokserijuttu ei voi olla pelkkä arvaus...

        O-ou, Tonttua on tarkailtu..? :D


      • toljanter kirjoitti:

        Siis häh, nyt tuli kyllä hätä!

        Mun on pakko kiertää koko pihapiiri ja hakea se tintun valvontakamera. Tuo muumibokserijuttu ei voi olla pelkkä arvaus...

        Elä hätäänny..Hyvin ne bokserit sopi..puristi ihan sopivissa kohdissa.;))


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Eikös vanhemmat leffat ole parempia? Mikä on hyvä kauhuleffa sinun mielestä? Minä tykkään esmes: Alien-leffoista, Excorsist, Tappajahai, Evil Dead jne.. .)

        No mä tykkään enempi semmosista kummitus- ja poltergeisjutuista..mitenkähä toi kirjotetaa..:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä tykkään enempi semmosista kummitus- ja poltergeisjutuista..mitenkähä toi kirjotetaa..:))

        Okei. :) No olet sitten nähnyt sen poltergesit-leffan?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Okei. :) No olet sitten nähnyt sen poltergesit-leffan?

        Juu..olen nähny ja varmaan kahdestikkin.:) Harmi ku telkusta ei enää tuu kunnon kauhujuttuja.Toi Walking Dead jatkuu muutes taas lokakuussa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu..olen nähny ja varmaan kahdestikkin.:) Harmi ku telkusta ei enää tuu kunnon kauhujuttuja.Toi Walking Dead jatkuu muutes taas lokakuussa.

        Ihan jees leffa, minulla on se ja jatko osat dvd:nä. :) Pitää muistaa sitten katsoa Walkin dead-sarjaa lokakuussa. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        O-ou, Tonttua on tarkailtu..? :D

        Tiiäkkö että tuos tarkkailussa paljastu tontusta ihan uusia asioita ..Näin katos ettei päällä ollu muuta ku tollaset pinkinpunaset muumipökät ja limupullossa oli samaa väriä oleva imupilli. Kaulassa tontulla oli sellane rusettisolmio..:)) Tonttu ku on nii tietysti oli tonttulakki ja tietysti coolit aurinkolasit.;)) Yllättävintä oli se, ku tonttu teki peilin edessä musan tahtiin sellasia Elvis-lantioliikkeitä ja samaan aikaan kuului useasti näin " oujeeh..uuh..jee jee..uuh...;)) Voit Kittie kuvitella mielessäs että se vasta oli näky! ;)))


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Ihan jees leffa, minulla on se ja jatko osat dvd:nä. :) Pitää muistaa sitten katsoa Walkin dead-sarjaa lokakuussa. :)

        Odotan kyl kovasti tota sarjaa, ku jäi nii jännään kohtaan ja mä rakastan sitä tunnaria.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Odotan kyl kovasti tota sarjaa, ku jäi nii jännään kohtaan ja mä rakastan sitä tunnaria.

        On kyllä jännä sarja. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiiäkkö että tuos tarkkailussa paljastu tontusta ihan uusia asioita ..Näin katos ettei päällä ollu muuta ku tollaset pinkinpunaset muumipökät ja limupullossa oli samaa väriä oleva imupilli. Kaulassa tontulla oli sellane rusettisolmio..:)) Tonttu ku on nii tietysti oli tonttulakki ja tietysti coolit aurinkolasit.;)) Yllättävintä oli se, ku tonttu teki peilin edessä musan tahtiin sellasia Elvis-lantioliikkeitä ja samaan aikaan kuului useasti näin " oujeeh..uuh..jee jee..uuh...;)) Voit Kittie kuvitella mielessäs että se vasta oli näky! ;)))

        Heh! :) Tuosta mielikuvasta saisi mahtavan piirroksen.. :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Heh! :) Tuosta mielikuvasta saisi mahtavan piirroksen.. :D

        Mulla ois tytöt teille loistava idea: Mitä jos mä toimisin sitte mallina Kittielle just tuossa Tintun kuvailemassa asuste-kokonaisuudessa ja Kittie sitte piirtelis upean muotokuvan musta (jos vain naurultaan siis kykenisi).

        Maalaus pantaisiin sitte porukalla myyntiin. Ehdotan että tuotto jaettaisiin seuraavasti: Mulle 95% kun uhrasin itseni ja maineeni, Kittielle 3% kun teki kaiken työn mukisematta ja loput 2% jäisi sitten idean äidille eli Tintulle. Eikö kuullostakkin reilulta;)


      • toljanter kirjoitti:

        Mulla ois tytöt teille loistava idea: Mitä jos mä toimisin sitte mallina Kittielle just tuossa Tintun kuvailemassa asuste-kokonaisuudessa ja Kittie sitte piirtelis upean muotokuvan musta (jos vain naurultaan siis kykenisi).

        Maalaus pantaisiin sitte porukalla myyntiin. Ehdotan että tuotto jaettaisiin seuraavasti: Mulle 95% kun uhrasin itseni ja maineeni, Kittielle 3% kun teki kaiken työn mukisematta ja loput 2% jäisi sitten idean äidille eli Tintulle. Eikö kuullostakkin reilulta;)

        Ihan mielelläni piirtäisin, mutta vaadin isomman osuuden palkkaa.. :)


      • toljanter kirjoitti:

        Mulla ois tytöt teille loistava idea: Mitä jos mä toimisin sitte mallina Kittielle just tuossa Tintun kuvailemassa asuste-kokonaisuudessa ja Kittie sitte piirtelis upean muotokuvan musta (jos vain naurultaan siis kykenisi).

        Maalaus pantaisiin sitte porukalla myyntiin. Ehdotan että tuotto jaettaisiin seuraavasti: Mulle 95% kun uhrasin itseni ja maineeni, Kittielle 3% kun teki kaiken työn mukisematta ja loput 2% jäisi sitten idean äidille eli Tintulle. Eikö kuullostakkin reilulta;)

        Siis täh??? Ymmärrätkö sä mikä työ mulla on stailata sun boksereitas, että ne on sopivasti kohillaan..Mun pitää moneen kertaan näprätä niitä, että Kittie saa mahdollisimman edustavan maalauksen tehtyä. 2% noin vaativasta työstä on kyllä vähän niukka. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis täh??? Ymmärrätkö sä mikä työ mulla on stailata sun boksereitas, että ne on sopivasti kohillaan..Mun pitää moneen kertaan näprätä niitä, että Kittie saa mahdollisimman edustavan maalauksen tehtyä. 2% noin vaativasta työstä on kyllä vähän niukka. ;))

        Saisinko laittaa Tontun potretin sitten näyttelyyn? :D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Saisinko laittaa Tontun potretin sitten näyttelyyn? :D

        Tietysti se menee näyttelyyn ja myyt sen sitten kovaan hintaan.:)))) Kerro vaa sit millon myyt sen.;))


      • Totta kait se menee näyttelyyn, mä rakastan julkisuutta:)

        Tinttu perusteli tuon ison työpanoksensa niin hyvin että Tintulle sitte puoli prossaa lisää ja se on tietenkin Kittieltä pois. Mä oon tunnetusti reilu näissä raha-asioissa kuten huomaatte;)


      • kuka_olisi_arvannut
        toljanter kirjoitti:

        Totta kait se menee näyttelyyn, mä rakastan julkisuutta:)

        Tinttu perusteli tuon ison työpanoksensa niin hyvin että Tintulle sitte puoli prossaa lisää ja se on tietenkin Kittieltä pois. Mä oon tunnetusti reilu näissä raha-asioissa kuten huomaatte;)

        Täytyy tulla tänne oikein kiittämään, että annoit naisesi haukkua tuon pikkupimun niin pohjamutiin, ja peukutit ite vielä päälle että se tajusi vihdoin ja viimein vaihtaa seurapiiriä.


      • kuka_olisi_arvannut kirjoitti:

        Täytyy tulla tänne oikein kiittämään, että annoit naisesi haukkua tuon pikkupimun niin pohjamutiin, ja peukutit ite vielä päälle että se tajusi vihdoin ja viimein vaihtaa seurapiiriä.

        Kuka on haukkunut pimuanne? Noitten pojankloppien touhua vaan ärsytti, kun ei ole oikein.. Mutta, enää en välitä, tehkää mitä lystäätte.


      • toljanter kirjoitti:

        Totta kait se menee näyttelyyn, mä rakastan julkisuutta:)

        Tinttu perusteli tuon ison työpanoksensa niin hyvin että Tintulle sitte puoli prossaa lisää ja se on tietenkin Kittieltä pois. Mä oon tunnetusti reilu näissä raha-asioissa kuten huomaatte;)

        Näyttely muuten oikeasti minulla talvella. :)


      • toljanter kirjoitti:

        Totta kait se menee näyttelyyn, mä rakastan julkisuutta:)

        Tinttu perusteli tuon ison työpanoksensa niin hyvin että Tintulle sitte puoli prossaa lisää ja se on tietenkin Kittieltä pois. Mä oon tunnetusti reilu näissä raha-asioissa kuten huomaatte;)

        Tuosta hyvästä taidanki laittaa sulle viel vaaleenpunaset tupsukäsiraudat ja tankoon kiinni..Voidaan höyhenellä kutittaa suuremmat provikat.;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuosta hyvästä taidanki laittaa sulle viel vaaleenpunaset tupsukäsiraudat ja tankoon kiinni..Voidaan höyhenellä kutittaa suuremmat provikat.;))

        Oikessti ihmetyttää noitten kloppien touhu palstalla.. Tyttö tekee typeryyksiä ja meitä loukataan.. Se on ihan okei.. :(( Ilkeätä, typerää ja lapsellista.. En enää noille puhu.. Sinulle ja Toljanterille kyllä. :)


      • kuka_olisi_arvannut kirjoitti:

        Täytyy tulla tänne oikein kiittämään, että annoit naisesi haukkua tuon pikkupimun niin pohjamutiin, ja peukutit ite vielä päälle että se tajusi vihdoin ja viimein vaihtaa seurapiiriä.

        Onko fiksua että ottaa yhteyttä stalkkeriin? Jättää palstakamut huomiotta? Meitä loukkattiin? Ja se että hakee vain palvovien kloppien seuraa, ei anna hyvää kuvaa, sori vaan.. Näin ajattelee aikas moni. Mutta eläkää te omaa elämäänne ja me meidän.


      • toljanter kirjoitti:

        Totta kait se menee näyttelyyn, mä rakastan julkisuutta:)

        Tinttu perusteli tuon ison työpanoksensa niin hyvin että Tintulle sitte puoli prossaa lisää ja se on tietenkin Kittieltä pois. Mä oon tunnetusti reilu näissä raha-asioissa kuten huomaatte;)

        No heei!! Minullahan on iso työ maalatessa kuvaasi! ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuosta hyvästä taidanki laittaa sulle viel vaaleenpunaset tupsukäsiraudat ja tankoon kiinni..Voidaan höyhenellä kutittaa suuremmat provikat.;))

        Öh no jos tuon teet niin provikat taitaa tuplaantua tai jopa triplaantua...;)


      • toljanter kirjoitti:

        Öh no jos tuon teet niin provikat taitaa tuplaantua tai jopa triplaantua...;)

        Ihanko totta...;)) Sittenhän pitää keksiä viel jotai ekstraa..;)))


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Oikessti ihmetyttää noitten kloppien touhu palstalla.. Tyttö tekee typeryyksiä ja meitä loukataan.. Se on ihan okei.. :(( Ilkeätä, typerää ja lapsellista.. En enää noille puhu.. Sinulle ja Toljanterille kyllä. :)

        No me sentäs ollaa aitoja ihmisiä..:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No me sentäs ollaa aitoja ihmisiä..:)

        Juu aitous on se tärkein pointti näillä palstoilla:) Joskus sen asian toteaminen voi viedä hiukkasen aikaa mutta kyllä se lopulta selviää, se totuus siis...


      • toljanter kirjoitti:

        Juu aitous on se tärkein pointti näillä palstoilla:) Joskus sen asian toteaminen voi viedä hiukkasen aikaa mutta kyllä se lopulta selviää, se totuus siis...

        Totuudella on aina tapana tulla ilmi.


      • toljanter kirjoitti:

        Juu aitous on se tärkein pointti näillä palstoilla:) Joskus sen asian toteaminen voi viedä hiukkasen aikaa mutta kyllä se lopulta selviää, se totuus siis...

        Te olette aitoja ihmsiä, sen tunnistin heti kun aloin palstalla juttelemaan teidän kanssa. :) Se että jotkut ei sitä tajua, on heidän mokansa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Totuudella on aina tapana tulla ilmi.

        niinpä toi tuppaa menemään. jäbäki ku aikansa typykkää kovisteli et mikä vaivaa ku kovasti oli allapäin niin rupeshan sieltä juttua tulehen. olipas vaan sitte jo semmonen pimiän sorttinen aamu..


      • sivusta_seuraava
        tinttu-liina kirjoitti:

        Totuudella on aina tapana tulla ilmi.

        Kuka on kärähtänyt valehtelusta?


      • Aitoustakuu_

        SmartBuyGlasses - merkkilasit.


      • otaksuisin_näin
        sivusta_seuraava kirjoitti:

        Kuka on kärähtänyt valehtelusta?

        Senioreilla oletettavasti kahdenkeskinen kuumalinja jossa keskenään päättelivät turkoosin pikkupimun harrastavan jonkinasteista linssiinviilaamista?


      • asiaa_pohtinut
        tinttu-liina kirjoitti:

        Totuudella on aina tapana tulla ilmi.

        Mistä oli kyse??


    • En ymmärrä miksii tulit tähän ketjuun, kun ei olla enää väleissä.. Ymmärtäkää jo, että me ei oltu väärässä tai pahiksia. Sääliä on turha hakea.

    • TOSIripulisti

      Anteeksi nosto.

    • AulikkiIlpo

      Halsualla on Suomen suurimmat venetsialaiset.sinne menhän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe