voiko 50v paksuksi tulla?

mumie

Eli syön primolut 10mg 10pvää kuussa.Ja tyhjennysvuoto sitten.Kysyn että voinko vielä tulla paksuksi jos mies laskee sisääni?Emme käytä muuta kuin keskeytettyä juttua,mutta vuodon jälkeen annan sisälle laskea.MITÄ mieltä? Gynekaan ei osannut varmaa sanoa,korkeintaan että munasolut ovat hiipumassa,ultrassa oli . olen kohta 51v,vuodot tulevat primojen kanssa.

6

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulistonikäisentietävän

      no kokeile tuletko raskaaksi.Jos tulet niin aina voi tehdä abortin.

    • rupsahtaneet_solut

      Itse olen 42 ja ollut ilman kunnollista ehkäisyä jo 7 vuotta. Ei yhtään alkanutta raskautta. Hedelmällisyys alenee 30 ikävuoden jälkeen ja romahtaa 40 ikävuoden jälkeen. On jo kohtuullisen harvinaista tulla raskaaksi luonnonmukaisesti yli 40-vuotiaana, äärimmäisen harvinaista yli 50-vuotiaana. Tämä on lähes tuulesta heitetty arvio, mutta sanotaan, että hedelmällisyydestäsi voisi olla jäljellä ehkä 0,1 - 1 %. Eli raskaaksi tulemattomuuden todennäköisyys olisi 99 - 99,9 %. Epätodennäköistä, mutta mahdollista tulla raskaaksi.

      Munasolut ovat yhtä vanhoja kuin nainen itse, ne eivät uusiudu. Iän myötä keskenmenon riskikin kasvaa, ja mahdollisesti hedelmöitynyt munasolu ei ehkä lainkaan kiinnity kohtuun. Tai normaalia raskaudelle tarpeellista keltarauhasta ei kehity munasarjaan, jolloin raskauskaan ei voi jatkua. Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset. 50-vuotias rupsahtanut sukusolu, josta pitäisi kasvaa pieni ja freshi vauva? Jo pelkkänä ajatuksena absurdi.

      • vaarallista.tekstiä

        EI kaikki ole yhtä hedelmättömiä kuin sinä. Yleinen harhaluulo joka on johtanut yli nelikymppisten naisten aborttien määrän kasvuun.


    • wanhuus

      jep,kiitos hyvästä kommentistasi,keltarauahsta syön pillerimuodossa sen jo hiipuessa 4v sitten.Lääkärit vaan ainan sanoo että niinkauan kuin vuotoa ilmenee,saattaa olla mahis paksuuntua-mutta en jaksa oikein enää uskoa..

      • oefidldskf

        Onhan se erittäin epätodennäköistä, mutta mistä sitä tietää? Parillakin tutulla on viidenkympin korvilla syntynyt iltatähti, kun kaikki on sitten kuitenkin osunut kohdalleen...


    • Olen49v

      Olen 49 vuotias ja mies on aina saanut laueta sisääni, se kuuluu asiaan En ole ikinä pihistellyt sen suhteen, ehkäisystä on aina huolehdittu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe