Viestittelystä

mitätönjavaaraton

Olen lähettänyt sinulle viestejä ja onnitteluja. Olen kertonut sinulle työssä kuulemiani juttuja. Olen kertonut tunteeni. Viesteissä. Sinä olet vain kerran kysynyt sairaslomani syytä uteliaisuuttasi ja kerran työvuoron vaihtamisen vuoksi. Siis vain kaksi kertaa olet oma-aloitteisesti ollut yhteydessä minuun. Vastaillut viesteihini olet lyhyesti ja ytimekkäästi.
Nyt olisi ollut mahdollisuus lähettää viesti ja ottaa vaikka osaa. Et tee sitäkään, vaikka olen kuullut, että olet eläinrakas. Et siis välitä pätkääkään minusta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätönjavaaraton

      Unelma hänestä pitää hävittää
      polttaa ja tuhota...
      häntä ei ole olemassa minulle...

    • Totuussullem

      Koita hyvä ihminen ymmärtää jo. Miehet eivät estä naista tuota tekemästä koska pitävät kun naiset anelee. Jos ei vastannut kun kerroit tunteista mitään vaan aivan muusta asiasta silloin se on niin ettei sillä ole tunteita sinua kohtaan. Kun tämän käsität pystyt lopettaamaan pilvilinnojen rakentamisen. Eikö niin? Tämä ei ole pahalla sanottu katsos kun olen itse mies ja toimin juuri noin enkä häpeä sitä.

      • yökyökyök

        Olet siis ylpeä tuosta! Etkö koskaan mieti sitä, miltä toisesta tuntuu? Entä, jos nainen tekee sinulle samalla tavalla? Saatko pönkitettyä arvokkuuttasi tuolla ylöspäin?


      • Nainen_olen

        Jos nainen on tyhmä eikä tajua se on hänen oma vikansa.


      • munsilmiin

        Minusta on ihan ok vastata toisen kiinnostusta osoittavaan viestiin alkuunsa et kiitti mut en ole kiinnostunut sinusta. Itsekin teen niin. Apn kuvaama tapaus vaikuttaa erilaiselta. Vaikuttaa kiusaamiselta.


      • ihastuttaaa

        Ihastuneet ihmiset aina vähän tuppaa olemaan tyhmiä. Toivottavasti et itse ihastu ja sinuun ei kukaan vahingossakaan ihastu. Monet kyllä tietty kärsii ihastuksesta juuri tuon takia hiljaa mielessään eikä ahdistele enempää ihastuksen kohdetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe