Keinoja unohtamiseen?

3Plus20

Antakaa vinkkejä toisen unohtamiseen! Oon yksipuolisesti rakastunut, toisella ei oo musta samanlaisia tunteita eikä suhde tuu koskaan etenemään.

Töissä ollessani ajatukseni pysyvät melko hyvin kasassa, mutta kaikki muu aika... En vain saa häntä mielestäni. Yritän pitää itseni kiireisenä ja olen alkanut jo tapailemaan muita. Mutta oon virunut tässä ikävän tunteessa jo kuukausia.

Olisipa olemassa pilleri, jolla saisin hänet mielestäni ja unohtaisin kaikki muistot.

25

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RvaUnohdus

      Sellaista pilleriä ei olekaan. Vanha virsi "aika parantaa haavat" auttaa vielä tässäkin sydänsurussa.

    • tumblari

      Itse koen, että aika ei auta. Asian hyväksyminen auttaa ehkä eniten. Silloin se on tavallaan loppuun käsitelty eikä sitä tarvitse miettiä enää kaiken aikaa.

    • kylläunohtu

      poista hänet facebookista, kun on viellä kaverilistalla, poista puhelimesta nuomero, niin itse joskus tein ja auttoi hyvin.
      Puolen vuoden päästä naurat.... koko asialleen

    • sattuuniin

      Minulla taitaa olla sama tilanne mutta en kehtaa poistaa fb.stä ainakaan vielä. Harmittaa kun menin edes pyytämään kaveriksi. Nyt on vaan kestettävä.

    • mulla3kkesti

      "ja olen alkanut jo tapailemaan muita" - tässä sulle keinoja

    • Yönjatkoja

      Ei siihen auta muiden tapaileminen, koska et edes kiinnostu niistä toisista aidosti, kun mielessä on vain hän. Siihen auttaa omien tunteiden läpikäyminen, tilanteen järkeistäminen, ajatusten pistäminen järjestykseen sekä lopulta tapahtuneen hyväksyminen. Aikaa menee enemmän tai vähemmän.

    • Näinpitäämennääää

      Yönjatkoja: juuri näin, todella hyvä vastaus sinulta

    • mulla3kkesti

      Yksi LÄÄKE ihastuu toiseen

      eteenpäin sanoi mummo

    • äläjäävanhaankii

      Ajattele, että sinua varten on jotain parempaa ja kaikellahan on tarkoitus. Tämäkin rakastuminen opettaa sinulle jotain. Tee jotain uutta ja ole avoimin mielin maailmalla. Kohta löydät jo uuden ;)
      Aika ja etäisyys auttaa myös.

    • Eiautaeiauta

      Ei siihen mitään ihmekeinoja ole. Mulla on jo monia kuukausia mennyt asian hyväksymisessä ja käsittelyssä.
      Ehkä vielä joku päivä osaan suhtautua neutraalisti. Yritän vain elää omaa elämääni. Tapailu tuntuu ajatuksenakin vielä pahalta. Pitää vaan jatkaa, ei muu auta, paluuta ei ole.

    • kaikilleerilainen

      ei siihen lääkettä olekaan, vaan ajan kanssa.... voi mennä kuukausia ja jopa vuosia

    • Miimu2

      Miten voin unohtaa salamiehen johon rakastuin kuin teini ollessani töissä kaukana kotoa.Suhde kesti kauan ja olisin ollut valmis yhteiseen elämään mutta mies ei halunnut puhua tulevaisuudesta.Kohtalo puuttui asiaan ja sairastuin vakavasti mistä kuitenkin parannuin.Mutta mies jätti minut ja etsiskelen vieläkin sydämeni palasia.Olen täysin hajalla mutta mies uudessa suhteessa. Nyt minulla olisi oma asunto johon voisin muuttaa. Haluaisin vielä jutella tämän miehen kanssa..sanokaa onko se järkevää tai mikä olisi keino unohtaa????? Jos saisin liian idealistinen kuvan hänestä murrettua vai menenkön terapiaan?

      • hmm___

        en ole koskaan ollut salasuhteessa, minusta se ei olisi mies joka haluaisi olla mun kaa VAIN salasuhteessa,,se olisi vain huijari


      • hmm___

        ja minä olisin aivoton lutka


      • Miimu2

        Ja mikäpä sinä olisit? Katkera peräkamarin poika jolla ei kokemuksia naisista????


      • hmm___

        en mä oo poika. Ja sinä olisit kynnysmatto ?


      • hmm___

        olit kynnysmatto !!


      • Hopotijop

        Ei kannata ikävöidä miestä, joka jättää sinut kun olet sairaana.


      • Miimu2

        Itse asiassa niin kävi 2 kertaa...kun seurustelin toisen miehen kanssa ja vihjasin että sairaus voi olla uusiutunut....ei ollutkaan...
        Uusi eukko oli jo kuitenkin kateltuna ja tämä tyyppi tekstaili jonkun kolmannen kanssa kun seurusteltiin vaikka oli jo 61 v.piti itseään saaliina vaikka oli melko sairas ja pihi.Hohhoijaa suomalaiset miehet. ..


      • 5762

        pelimiehet vain kiinnostaa


    • Miimu2

      Eikä erikoista että täällä aletaan parjaamaan tuntemattomia ihmisiä..kertoo kyllä jotain tyypeistä täällä ja omasta pahasta olosta

    • Miimu2

      En ollut kynnysmatto....olin rakastettu hemmoteltu ja arvostettu siinä suhteessa.Mies kokkasi mulle ja tarjosi upeaa seksiä ja läheisyyttä.

      • keinoja

        kuvittele, että hän oli paska, onnea paskalle


    • jaanatyttö

      Minä olen ollut jo yli 20 vuotta yksipuolisesti rakastunut. Se oli tuskallista ensimmäiset 10 vuotta, mutta ei se enää pahalta tunnu, koska olen jo niin tottunut siihen.

      • Yyteriä

        Asian käsittely eli tosiasioiden hyväksyminen. Sitten vaan antaa ajan tehdä tehtävänsä. Itsellä jo yli vuosi avoerosta, vieläkin pyörii enemmän ja vähemmän muistot päässä. Tietenkin pelkästään ne hyvät. Olen yrittänyt pari kertaa uutta suhdetta, ei onnistu kun ei löydy samanlaista tunnetta kuin tämän kanssa johon olin silmittömästu rakastunut. Vaikka hyväksyy sen, että suhde ei toimi ja parempi olla erossa, silti se ottaa aikansa näköjään unohtaa. Toisilla enemmän kuin toisilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe