Suomee ei oo olemassa!?

Salaliittoteoriat

Uskotteko siihen salaliittoteoriaan jonka mukaan suomee ei olis olemas? Mä en vaan voi uskoo siihen, et suomen alue ois vaan jotai kalastusaluetta!? Mä ainakin uskon asuvani oikeesti oikeessa suomessa!

Mut tiiätteks muita hyvii salaliittoteorioita? Kertokaa ihmees tykkään ettii tietoo ja tutkii niitä :)

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo Suomen olemattomuus todellakin mainittiin siinä yhdessä YouTube-videossa.

      • ai_mainittiin

        Mainittiinko Suomen olemattomuus kenties venäläistekoisessa videossa?


      • En tiedä mistä se alkuperäinen Suomen-olemattomuus -salaliittoteoria on peräisin.
        Näin siitä kerrottavan yhdessä hulluimmista salaliittoteorioista kertovassa videossa. Joku top ten craziest conspiracy theories tms.


      • ai_mainittiin kirjoitti:

        Mainittiinko Suomen olemattomuus kenties venäläistekoisessa videossa?

        Salaliittoteorian mukaan Suomi on huijausta ja Suomen paikalla on oikeasti vain merta, missä norjalaiset ja venäläiset käy kalastelemassa.


      • zoukkia

        Jos katsoo sen videon alusta loppuun, niin lopussa tietää että tekijä tarkoitti sen vitsiksi.


    • En_yhdy

      Kyllä mun mielestä Suomi on olemassa, koska olemme suomalaisia ja puhumme suomenkieltä. Maapallon kartassakin on Suomi.

      • Lättämaavani

        Minä uskon lättämaahan.
        Senkin kartassa on Suomi.


      • Salaliittoteoreetikot ei tuota usko. Millään.


      • Heikki_Hurjasuoli
        kekek-kekek kirjoitti:

        Salaliittoteoreetikot ei tuota usko. Millään.

        Miksi salkkarit ignooraa kaikki vahvat todisteet Suomen olemassaolon puolesta ja Maan pyöreydestä ja puuttuvat vain pikkuseikkoihin, repien niistä todisteita mielettömille teorioilleen?


    • EiOoEi

      Suomi on kuvitelma Boltzmannin aivoissa.

      • dfgpieturoger

        mulla on semmonen teoria että ollaan venäjällä.
        pietu kertoi sen.
        sen veli ajaa samalla kortilla kun sen kaksois sisko.
        kumpikin käyttää huumeita.
        ja mika myös on kovien aineiden valassa kuten sen maho akka.


    • KuusiVaaraks

      Suot pilattiin koska sinne heitettiin 1600-luvulla sellaisia henkilöitä ketkä oikeasti hallitsivat suomea. Nämä ketkä heittivät nämä ovat joitain suomenruotsalaisia. Tiedän asiasta koska sinne heitettiin minun sukulaisiani ja minua kiinostaa sukulaiseni. Eli suomea ei ole olemassa. On vain enää Finland jäljellä. Suot pilaantuivat tämän seurauksesta kuin hallitsijat heitettiin suohon. Nämä oikeasti suomea hallinneet ihmiset tiesivät näistä suohon joutumisen vaaroista pakosta joten he noudattivat sellaista ruokavaliota että niiden kehonkoostumus pilaisi suot jos ne sinne joutuisivat... nyt fiksut suomenruotsalaiset ihmettelevät miten hallita maapalloa kuin on vain yksi henkilö ketä pystyy korjamaan nuo suot. Mutta suomea ei ole se on päivän selvää. On vain finland. Tämä perustuu faktaan. Talvivaara ym. Yhtiöt todistavat asian kuin yrittävät tuhota suot jotta kun teknologia kehittyy niin näistä kuolleista ei jäisi mitään tutkittavaa koska talvivaaran myrkyt tuhoaa teidätkin. Tämä on suomenruotsalaista johtajuutta. Ei kokonaisvaltaisesti mutta yhtä hiipivästi ja juonnikaasti kuin he.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe