Miksi vahva nainen tekee miehestä piipittäjän?

Fyisaatana

Kaipaan vierelleni kypsää, vahvaa, seksikästä miestä, miksi miehet muuttuvat kanssani/viehätän vain lapsellisia piipittäjiä?

Oletteko muuten huomanneet että naisten kroppa miehistyy (rinnat ja lantio pienenee) ja miehet pyöristyvät naisiksi?

Seurustelu stoppaa aina siihen kun mietin että syön piipittäjän elävältä.

14

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Femklwfmklwefmklmkl

      Ei kuulosta vahvalta. Jos olisit aidosti vahva voisit olla tölvimättä toista sukupuolta.

      Olet heikko. Sinä pakotat kaiken mallisi, myös vahvuuden määritelmän. Tässä kuitenkin vain huijaat itseäsi uskomaan olevasi vahva kun olet ihmisperse, se on heikon ihmisen denialismia.

      Heikkoutesi näkyy selvästikin ulkoistuksena "miesten syyksi" eli et ole jättänyt vieläkään sitä miehen varaan heittäytymistä vaan olet ulkoistanut kaiken maagiselle vahvalle miehelle jonka pitäisi pelastaa sinut "surkimusten joukosta".

      Aidosti vahvalla ihmisellä ei ole tarvetta tuollaisille roolituksille. Hän osaa elää toisten kanssa ja etsii itselleen ihmisen jolla on sopivat heikkoudet ja vahvuudet ja on tyytyväinen valintaansa ilman tarvetta ulkoistaa tai syyttää ketään.

      MIkä on kaikkien epäonnistuneiden suhteidesi pienin yhteinen nimittäjä?

      Se olet sinä itse.

      • Jgfdhiokbv

        Minulla ei ole yhtäkään epäonnistunutta suhdetta takana.

        Treffaillessa on tullut todettua että jopa ulospäin ronskin, kovankinnäköiset miehet voivat paljastua neitimäisiksi piipittäjiksi.

        Eli oikeasti miehisiä, miehekkäitä miehiä on harvassa. Ja aikuiseksi kasvaneita on harvassa.

        Minua muut ihmiset luonnehtivat vahvaksi..en minä itse.


      • 4plus5
        Jgfdhiokbv kirjoitti:

        Minulla ei ole yhtäkään epäonnistunutta suhdetta takana.

        Treffaillessa on tullut todettua että jopa ulospäin ronskin, kovankinnäköiset miehet voivat paljastua neitimäisiksi piipittäjiksi.

        Eli oikeasti miehisiä, miehekkäitä miehiä on harvassa. Ja aikuiseksi kasvaneita on harvassa.

        Minua muut ihmiset luonnehtivat vahvaksi..en minä itse.

        Jos joku luonnehtii naista "vahvaksi" niin se on aika normaali kohteliaisuus lihavalle naiselle.


      • Oyshittt

        Oy shiiit!!


      • Fruifsujdhkjg
        Jgfdhiokbv kirjoitti:

        Minulla ei ole yhtäkään epäonnistunutta suhdetta takana.

        Treffaillessa on tullut todettua että jopa ulospäin ronskin, kovankinnäköiset miehet voivat paljastua neitimäisiksi piipittäjiksi.

        Eli oikeasti miehisiä, miehekkäitä miehiä on harvassa. Ja aikuiseksi kasvaneita on harvassa.

        Minua muut ihmiset luonnehtivat vahvaksi..en minä itse.

        En edelleenkään näe muuta kuin suhteettoman suuren egon ja sen mukanaan tuoman negatiivisen tyytymättömän itseriittoisuuden.

        En saa sinusta mitään hyvåå assosiaatiota joten veikkaisin että valkkaat luusereita koska he ovat ainoita jotka suostuvat noin huonoon seuraan ja sitten jyräät heidåt.

        Olet parisuhteissasi varmaan kuin Kansaneläkelaitos. Vallassaan ja voimassaan valtava, jotkut sitä tarvii mutta oikeastihan kukaan ei haluaisi asioida sen kanssa ellei ihan oikeasti ole muita vaihtoehtoja.


      • Iijgffff

        Jos jotain maagista vahvaa miestä etsii niin on kyllä hunosti asiat, koska niitä ei ole. Tämä on kyllä tullut todettua. Jopa ne normaalit, empaattiset, kiltit ja elämäänsä rakentavat ovat jotain todella harvinaista. Kaikilla näyttää kytevän jonkinlainen naisviha, kateus, omistushalu ja yleinen pettyminen naisiin. Ehkä kotoa opittua?

        Nainen näyttää olevan useimille pelkkä kolo ja tämä on yleinen asenne. Joku haluaa sellainen olla eikä mitään muuta, joillekkin se riittää ;)
        Aina ei tarvitse olla liian kunnianhimoinen.

        No mitään luusereita en ole kyllä koskaan valinnut, viimeisin deittini oli aika vaikutusvaltainen ja elämässään hyvin onnistunut.


        Itsekään en kelasta perusta, vaikka välttänätön paikka onkin.

        Parisuhdemarkkinoilla näytää olevan tarjolla lähinnä ties mitä hullua, hyväksikäyttäjää, alistajaa, latistajaa ja ihme tyypejä.

        Ja näillä palstoilla kumman katkeria ihmisiä.
        Mistä niitä kumpuaa?


    • Idontknowit

      Vahva persoona= lihava?

    • Uytfjjkk

      Taitaa olla niin että ne herkät, kivat, normaalit ja ei-luonnehäiriöiset viedään vihille jo nuorena.

    • Uyhhklp

      Miesten ja naisten välisissä suhteissa on ikävän yleistä pettäminen, epärehellisyys sen kaikissa muodoissa.

      Tavalliset, ehkä hieman tylsätkin miehet ovat hyvää parisuhdepotentiaalia, mutta mistä heitä löytää?

      • SuhdePari

        No parisuhteistapa tietenkin. Nopeammat (naiset) ovat heidät napanneet.


    • Kokemuksenääni

      Luultavasti miehet näkevät sinut miesmäisenä naisena ja usein käy niin, että kun nainen on "vahva ja itsenäinen" mies ei haluakaan olla mies vaan juuri se piipittäjä koska on aivan sama, mitä tuon miesnaisen kanssa tekee tai touhuaa, siitä ei mies kicsejä saa.

      Itselläni on machomies puolisona ja mitä perinteisemmin nainen olen, sitä miehekkäämpi mieheni on. Hän menee aivan sekaisin, jos itken tai olen muuten heikko tai herkkä, hänen suojeluvaistonsa ja halunsa rakastaa saa mahtavat mittasuhteet tuolloin ja seksi...se on toinen juttu. Ja HUOM, olemme molemmat yli 50-vuotiaita, yhdeeä olemme olleet koko aikuisikämme

      • Fkjwenfjwennsds

        Tää on ihan hyvä tarina. Siitä lähtien kun naiset ovat alkaneet valloittaa "miesten roolia" niin eikö ole täysin selvää että tie on kaksisuuntainen?

        Mitä kuvittelitte, että kun naiset maskuloituvat ja "vahvistuvat" (valitettavasti usein negatiivisillakin tavoilla, jos naiset kopioivat miesmaskuliinisuuden sairaita piirteitä niin lopputulos ei ole todellakaan hyvä...) - niin mitä miehille kuvittelette tapahtuvan, että he SUPERmaskulinisoituvat kompensoidakseen?

        Miehet kaipaavat naisesta juuri NAISELLISIA ominaisuuksia - niin fyysisiä - kuin myös henkisiä- empaattisuutta, herkkyyttä, sosiaalisuutta, lempeyttä... Miehet eivät halua "pillullista miestä" vaan he haluavat NAISEN.

        Tämän takia "vahva nainen" vetoaa juurikin epämaskuliinisiin miehiin, henkisesti femiineihin. Kysymys herää että miksi sitten femiini mies ei vetoa näihin maskuliinisiin naisiin? Olisiko kyse siitä että tämä "vahvuus" on ulkokultaista, kulttuuripakotteista ja median markkinoimaa imagoa jota nainen nyt vaan valitsee apinoida?

        Katselen telkkaa hyvin harvoin nykyisin, kävin tässä vierailulla paikassa jossa media-aivopesuri oli toiminnassa. Vahva nainen sitä ja vahva nainen tätä. Näyttäisi siltä että "vahva nainen" on nimenomaan kapitalistin talutusnuorassa.


      • täsmäisku1
        Fkjwenfjwennsds kirjoitti:

        Tää on ihan hyvä tarina. Siitä lähtien kun naiset ovat alkaneet valloittaa "miesten roolia" niin eikö ole täysin selvää että tie on kaksisuuntainen?

        Mitä kuvittelitte, että kun naiset maskuloituvat ja "vahvistuvat" (valitettavasti usein negatiivisillakin tavoilla, jos naiset kopioivat miesmaskuliinisuuden sairaita piirteitä niin lopputulos ei ole todellakaan hyvä...) - niin mitä miehille kuvittelette tapahtuvan, että he SUPERmaskulinisoituvat kompensoidakseen?

        Miehet kaipaavat naisesta juuri NAISELLISIA ominaisuuksia - niin fyysisiä - kuin myös henkisiä- empaattisuutta, herkkyyttä, sosiaalisuutta, lempeyttä... Miehet eivät halua "pillullista miestä" vaan he haluavat NAISEN.

        Tämän takia "vahva nainen" vetoaa juurikin epämaskuliinisiin miehiin, henkisesti femiineihin. Kysymys herää että miksi sitten femiini mies ei vetoa näihin maskuliinisiin naisiin? Olisiko kyse siitä että tämä "vahvuus" on ulkokultaista, kulttuuripakotteista ja median markkinoimaa imagoa jota nainen nyt vaan valitsee apinoida?

        Katselen telkkaa hyvin harvoin nykyisin, kävin tässä vierailulla paikassa jossa media-aivopesuri oli toiminnassa. Vahva nainen sitä ja vahva nainen tätä. Näyttäisi siltä että "vahva nainen" on nimenomaan kapitalistin talutusnuorassa.

        Tämä oli loistava kommentti ja hyvin kertoo miksi "vahva" nainen ei kiinnosta miehekkäitä miehiä. Miehekkäät miehet tykkäävät naisellisista naisista. Ihan loogista.


    • Määeittele millainen on vahva mies ja vahva nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe