Syytön Auer ma 17 Turun Akateemisessa Hansassa kir

MurhamiesPelkääPaljastuu

Nyt kaikki ostamaan kirja ja ottamaan frendi selfie

40

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtaromahtaa

      Pöksyissäs on murhamies :DDD Millo se jakaa Poris tai Ulvilas muaahhhahahaa.

    • EnOstaKirjaa

      Onko pakko mainostaa?

    • Ma19

      Idiootti! Maanantai on 19 päivä 😂😂😂

      • vaimukasyytön

        Eikä syytöntä Aueria ole olemassakaan!


      • pikkurieska
        vaimukasyytön kirjoitti:

        Eikä syytöntä Aueria ole olemassakaan!

        Syytön Auer on pelkkä myytti, urbaanilegenda.


    • Murhaajaleski

      Anneli voisi kirjoittaa kirjan siitä miten hän murhasi miehensä.

      • suoriakysymyksii

        Jonkun pitäisi kysyä Annelilta jossain suorassa tilaisuudessa, kuten miksi tytär kysyi, menikö lavastus läpi? Miksi tytär sanoi kun tunnustit tyttärelle, ettei ketään muita ollut paikalla ja se olin minä joka tein pahaa isille, johon tytär et teinhä mäkin niil saksil... noita kysymyksiä esiin, eikä mitään liirumlaarumia


      • Pikkulieska
        suoriakysymyksii kirjoitti:

        Jonkun pitäisi kysyä Annelilta jossain suorassa tilaisuudessa, kuten miksi tytär kysyi, menikö lavastus läpi? Miksi tytär sanoi kun tunnustit tyttärelle, ettei ketään muita ollut paikalla ja se olin minä joka tein pahaa isille, johon tytär et teinhä mäkin niil saksil... noita kysymyksiä esiin, eikä mitään liirumlaarumia

        Lue Annelin kirja, niin saat vastaukset kysymyksiisi. Sakset ja 9-vuotias murha-avustaja elävät ainoastaan Taran ja jemman sekä muutaman muun hejaccilaisen harhakuvitelmissa.


      • Annelionhuora
        Pikkulieska kirjoitti:

        Lue Annelin kirja, niin saat vastaukset kysymyksiisi. Sakset ja 9-vuotias murha-avustaja elävät ainoastaan Taran ja jemman sekä muutaman muun hejaccilaisen harhakuvitelmissa.

        Anneli Auer - Murhaajahuoran muistelmat. Ylihintainen satukirja typeryksille!


    • Satutätinmustemat

      Pedarin muistelmat. Joka ostaa, kannattaa pedifiliaa.

    • Turku1234

      Mä asun Turus. Pitääki mennä pyytää nimmari Auerilta 😀

    • Snow.flake

      Esiintyy kirjakaupassa? Moraalitonta...
      Olen huolissani perheeni turvallisuudesta, koska Anneli asuu samassa kaupungissa.
      Lapsiani olen varoittanut Annelista, jotta osaavat pysyä kaukana.

      • Pikkulieska

        Voin todeta, että huolesi on täysin turha. Anneli ei ole tehnyt niitä rikoksia, joihin huonosti tehtävänsä hoitaneet virkamiehet ovat hänelle tuomiot langettaneet. Seuraan mielenkiinnolla, mikä taho alkaa ensimmäisenä kantaa vastuuta syyttömien ihmisten oikeusmurhista. Toivoisin, että se olisi poliisi, joka on niihin suurelta osalta syyllinen. Uskon, että Suomesta löytyy riittävästi rehellisiä ja ammattitaitoisia poliiseja, jotka eivät jätä keskeneräistä juttua tutkimatta.


      • RikollinenAnneli
        Pikkulieska kirjoitti:

        Voin todeta, että huolesi on täysin turha. Anneli ei ole tehnyt niitä rikoksia, joihin huonosti tehtävänsä hoitaneet virkamiehet ovat hänelle tuomiot langettaneet. Seuraan mielenkiinnolla, mikä taho alkaa ensimmäisenä kantaa vastuuta syyttömien ihmisten oikeusmurhista. Toivoisin, että se olisi poliisi, joka on niihin suurelta osalta syyllinen. Uskon, että Suomesta löytyy riittävästi rehellisiä ja ammattitaitoisia poliiseja, jotka eivät jätä keskeneräistä juttua tutkimatta.

        Anneli ei ole tehnyt rikoskia? No miksi Anneli on sitten ollut vankilassa? Ja miksi hänet tuomittu lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä? Ja lopeta nyt herranen aika tuon oikeusmurha-sanan toitottaminen. Ulvilan surma saa luvan jäädä ratkaisemattomaksi, ei poliisit halua tuhlata rahoja moiseen turhuuteen.


      • AJQKAN
        Pikkulieska kirjoitti:

        Voin todeta, että huolesi on täysin turha. Anneli ei ole tehnyt niitä rikoksia, joihin huonosti tehtävänsä hoitaneet virkamiehet ovat hänelle tuomiot langettaneet. Seuraan mielenkiinnolla, mikä taho alkaa ensimmäisenä kantaa vastuuta syyttömien ihmisten oikeusmurhista. Toivoisin, että se olisi poliisi, joka on niihin suurelta osalta syyllinen. Uskon, että Suomesta löytyy riittävästi rehellisiä ja ammattitaitoisia poliiseja, jotka eivät jätä keskeneräistä juttua tutkimatta.

        Jos sinulla olisi lapsia, niin päästäisitkö heidät lähelle _tuomittua_ pedofiilia? Kukaan normaali ihminen ei tekisi niin, mutta et vaikuta kovinkaan normaalilta...


      • Haslkq
        AJQKAN kirjoitti:

        Jos sinulla olisi lapsia, niin päästäisitkö heidät lähelle _tuomittua_ pedofiilia? Kukaan normaali ihminen ei tekisi niin, mutta et vaikuta kovinkaan normaalilta...

        Pikkulieskalla on lapsia


    • Kannattakattoooo

      Jonkun kannattais kattoo tän päivän Frii kanavalta jakson nimeltä, Pahat äitipuolet.
      Hieman sovitettuna kuin yksi yhteen tän kasen kanssa.
      Kausi 1, osa 6. Leskimies Robert löytää kaltoin kohdellusta Anitasta uuden rakkaan ja lapsilleen äitihahmon, mutta uusperheen elämään astuu pian pelko. (Evil Stepmothers, rikostarina, USA, 2015)
      Siinäkin ukko oli kerennyt kylmetä ja veret kuivaa ennen poliisien tuloa, aikaa tais olla pari tuntii, hyvin kerkes lavastaa ja paniikissa lävistää itseä veitsellä.

      • FyiFanVasa

        Olikos tämä se Freen ohjelma, jossa nainen myös puukotti itseään, että huijaus menisi paremmin läpi?
        .
        .
        .
        "Ja se joka teki sen isille olin sit minä."


      • taijäävi

        Näin on, ei hitto et porissa oli sillo niin tyhmiä poliiseja.


      • pikkulieska
        FyiFanVasa kirjoitti:

        Olikos tämä se Freen ohjelma, jossa nainen myös puukotti itseään, että huijaus menisi paremmin läpi?
        .
        .
        .
        "Ja se joka teki sen isille olin sit minä."

        Menikse lavastus läpi? Yritti ihan samaa, et huijaus menis paremmi läpi, VOU!!


      • samameno

        Ja sielläkin "annulisteja" kytissä ja tuomareissa, jotka eivät uskoisi vaikka itse näkisivät akan puukottamassa tai katsoisivat videolta. Jotkut asianajajat puolustaa jopa ilmaiseksi, ahne paska manner vain rahan takia.


    • Hjhhggjk

      Auer rikastui veronmaksajien rahoilla tappamalla miehensä, voi näitä hulluja aikoja

    • MurhaajaSelfie

      Ihmiset ottavat selfieitä MURHAAJAN kanssa? Ovatko he jo unohtaneet, että Anneli Aueria on syytetty murhasta ja hänellä on tuomio lastensa hyväksikäytöstä?

      • Käsittämätöntä

        Ja vanhempien mielestä on ihan ok, että 10-vuotiaat pikkutytöt ottavat selfieitä 7,5 vuodeksi linnaan lastenraiskauksista tuomitun pedofiilin kanssa!?


      • Snow.flake
        Käsittämätöntä kirjoitti:

        Ja vanhempien mielestä on ihan ok, että 10-vuotiaat pikkutytöt ottavat selfieitä 7,5 vuodeksi linnaan lastenraiskauksista tuomitun pedofiilin kanssa!?

        Minulle se ei ainakaan olisi ok, jos lapseni ottaisivat selfieitä Annelin kanssa. Lapseni ovat niin viisaita, että osaavat varoa Annelia.


    • KansatietääSyytön.sipuli

      http://www.turkulainen.fi/artikkeli/435637-anneli-auer-sai-turkulaisilta-empatiaa-kirjatilaisuus-kirvoitti-kyyneleita
      Anneli Auer sai turkulaisilta empatiaa – Kirjatilaisuus kirvoitti kyyneleitä
      Signeerausta kirjaansa pyytänyt nainen kertoi, että Anneli Auerin kirja antaa hänelle voimaa selvitä omasta vaikeasta elämäntilanteesta.
      Anneli Auer esitteli tänään uutta kirjaansa, Murhalesken muistelmia, turkulaisessa kirjakaupassa.
      – Anneli Auerin kirja on mulle voimakirja. Mä luin tämän heti ja sain siitä paljon voimaa, nuori nainen sanoo kyyneleet silmissä.
      Hän on juuri saanut Auerilta signeeraukseen kirjaansa ja pystyy hädin tuskin pidättelemään kyyneleitä.
      Auer herätti tunteita Turussa maanantaina, kun hän oli Turun Akateemisessa Kirjakaupassa haastateltavana. Yleisössä moni oli jo lukenut Murhalesken muistelmat.
      – Miten sä olet voinut jaksaa tämän kaiken. Pääsikö vankilassa terapiaan, iäkkäämpi nainen kysyy.
      – Tätä multa on kysytty paljon. En osaa sitä selittää. On ollut vain pakko jaksaa, Anneli Auer vastaa hiljaisella äänellä.
      Myöhemmin selviää, että Auerilla on ollut myös tukijoukkoja. Vanhat ystävät ovat käyneet häntä katsomassa Saramäen vankilassa ja omat vanhemmat ovat tukeneet kaiken aikaa.
      – Olen myös pitänyt yhteyttä vanhimpaan tyttäreeni, hän kertoo.
      – Sitä en olisi kestänyt, jos en olisi voinut olla yhteydessä yhteenkään lapsistani.
      Auerin Murhalesken muistelmat julkaistiin perjantaina. Kirja esiteltiin Tampereella kirjakaupassa lauantaina. Siellä nuoret tytöt halusivat selfieitä Auerin kanssa. Into Kustannus -liikkeen edustaja Riikka Kämppi sanoo, että ensin se hämmästytti.
      – Sitten tajusin, että nämä nuoret ovat olleet noin 10-vuotiaita, kun Anneli Auerin perheen tapaus nousi julkisuuteen. Auer on heille suuri tapaus.
      Turussa kirjakaupan tilaisuuteen osallistui nuoria, mutta myös vanhempaa väkeä. Kyyneleet nousivat monen silmiin. Moni kertoi kokeneensa itse vääryyttä ja Auerin kirja purki omia tuntoja.
      – Miehestäni on tehty rikosilmoitus ja tiedän, ettei hän ole syyllistynyt rikokseen. Auerin kirja antaa voimia uskoa, että valheet kyllä selviävät aikanaan, yksi nainen kertoo.

      • kukaonmurhaaja

        Vai niin se itkettää ja sitä itkeskellään. Ei tuo tietysti oikein nauratakaan

        Mutta mutta ja mutta............JL:n murhaaja on vielä vapaalla.


      • eiempatiaa

        Ei luoja miten tekopyhiä annelistit on!


      • sosiopaatin.tuntomerkit
        kukaonmurhaaja kirjoitti:

        Vai niin se itkettää ja sitä itkeskellään. Ei tuo tietysti oikein nauratakaan

        Mutta mutta ja mutta............JL:n murhaaja on vielä vapaalla.

        Kirjan lukijat, itkeekö Anneli kirjassa tai kertooko itkneensä paljon vai lainkaan?
        Tuli vaan mieleen , kun jossain oli tuollaisia "tuntomerkkejä" että taitaa osua hyvin Anneli Aueriin.
        - patologinen valehtelija, osaa olla viehättävä ja lipeväkin, vahva ego, erittäin taitava manipuloimaan toisia, ei tunne katumusta, ei tunne syyllisyyttä ja empatiaa, on kykenemätön rakastamaan = sosiopaatti.
        Auer vaikuttaa sellaiselta ja pitänyt lapsiaankin pelinappuloina ja rekvisiittanaan. Lämmin äidillisyys ei ole välittynyt ja välity missään.


      • Krokotiilinkyynel

        Eipä ole koko aikana kyyneltäkään silmästä tippunut. Surullista osaa esittää ja uhria mutta sehän on helppoa.. tuollaiselle.


      • hullujariittää

        Ovatko vain tyhmiä vai pedoannulisteja. Jokainen tietää että ulkopuolinen on mahdottomuus, miten huono moraali täytyy ollakaan että "uskoo" syyttömäksi. Mutta eihän femakoilla moraalia olekaan.


      • Turmiolan_Tomppa
        Krokotiilinkyynel kirjoitti:

        Eipä ole koko aikana kyyneltäkään silmästä tippunut. Surullista osaa esittää ja uhria mutta sehän on helppoa.. tuollaiselle.

        Turhaa polemiikkia asiasta.
        Fakta on ainoastaan, että oikeus on lopullisesti vapauttanut Auerin murhasyytteestä.


      • Siltisyyllinen
        Turmiolan_Tomppa kirjoitti:

        Turhaa polemiikkia asiasta.
        Fakta on ainoastaan, että oikeus on lopullisesti vapauttanut Auerin murhasyytteestä.

        Anneli on todettu syyttömäksi, mutta on silti syyllinen.


    • Gjkkhffklö

      Pöh ja pöh..... kyllä ihmiset kaiken uskovat... ei mene läpi minulle.

    • kilinkalinkoliseenitisee

      Spiritismiset seurat ja 2000 luvun meedioitten välinen kilpailu.

    • Eikorvauksia

      Anneli Auer ei ole kirjailija, vaan yksi Suomen tunnetuimmista murhaajista.

      • shebntmvklsjeiseksbgfrt

        Sitä surettaa eniten se, että Seppo ei ollutkaan oikeasti hänen miesystävänsä vaan jotain aivan muuta.

        Lasten menettämisestä ja sen sellaisesta hän puhuu, koska hänen täytyy niin puhua.

        Kirjansa ei ole kirja, vaan sepustus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe