T2016: Viestiketju Bicky & Aisuri meemeille

Totuus2016

Tässä eka http://aijaa.com/78udDQ

Tämä oli vasta tällainen harjoituskappale, en ole ennen käyttänyt meme generatoria enkä uhrannut tähänkään kuvaan montaa minuuttia. Varmasti hauskoja ideoita tulee lisää.

Myös muut halukkaat voivat luoda vastaavankaltaisia meemejä. Aisurin kuva oli sivustolla valmiina, joten ainoastaan Bickyn kuva pitää tallentaa koneelle ja uploadata kun tekee meemiä.
Kuva: https://i.ytimg.com/vi/K3wAd--FO5Y/sddefault.jpg
Generaattori: https://imgflip.com/memegenerator

Rohkeimmat voivat tehdä jopa DarkFear meemejä, mutta kannattaa olla varovainen ettei lennä Fiskars päähän.

30

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raakatotuus

      Onko nämä jutut koskaan huvittanut ketään muuta kun sinua itseäsi?

      • Kyllä ne mua ainakin on aina jaksanut naurattaa:) Sanoisin että Bicky Royal-jutut ovat suorastaan palstan parasta antia.

        Bicky Royal-miehestä saisi helposti jopa kokonaisen elämänkerran tai vaikka elokuvan:)


      • Varmasti moniakin muita paitsi sinua ja muita aisureita.


      • super-atm kirjoitti:

        Varmasti moniakin muita paitsi sinua ja muita aisureita.

        Mikäs nyt? Miksi sä mua aisuriksi haukut?


      • DarkFear kirjoitti:

        Mikäs nyt? Miksi sä mua aisuriksi haukut?

        En sinulle vastannut. Ja tuskin aisuriksi edes pääset, vaikka aisureita ja muitakin naisten perseennuolijoita niin kovasti puolustatkin.


      • super-atm kirjoitti:

        En sinulle vastannut. Ja tuskin aisuriksi edes pääset, vaikka aisureita ja muitakin naisten perseennuolijoita niin kovasti puolustatkin.

        Jaa niinkö, no ketä mun sitten oikein pitäisi puolustella?? Pitäiskö sitä mieluummin puolustella teitä naisettomuudesta ja naisvihasta kärsiviä ätmejä vai??

        Aivan kun se olisi joku tämän yhteiskunnan isoin ja vakavin ongelma, jos jotkut sun kaltaiset ätmiluuserit eivät saa sitä alaikäistä neitsyt-tyttöystävää.


      • 1217
        super-atm kirjoitti:

        Varmasti moniakin muita paitsi sinua ja muita aisureita.

        Joo, nistipaskoja kiinnostaa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Jaa niinkö, no ketä mun sitten oikein pitäisi puolustella?? Pitäiskö sitä mieluummin puolustella teitä naisettomuudesta ja naisvihasta kärsiviä ätmejä vai??

        Aivan kun se olisi joku tämän yhteiskunnan isoin ja vakavin ongelma, jos jotkut sun kaltaiset ätmiluuserit eivät saa sitä alaikäistä neitsyt-tyttöystävää.

        Puolustele aikasi kuluksi vaikka itseäsi tyhmyyttä vastaan, mikä on vallannut aivosi ja ajatuksesi täydellisesti.


      • 1217 kirjoitti:

        Joo, nistipaskoja kiinnostaa.

        Eli sinua?


      • super-atm kirjoitti:

        Puolustele aikasi kuluksi vaikka itseäsi tyhmyyttä vastaan, mikä on vallannut aivosi ja ajatuksesi täydellisesti.

        Mitä nyt oikein meinaat?? Millä perusteella nyt väität mua tyhmäksi?


      • DarkFear kirjoitti:

        Mitä nyt oikein meinaat?? Millä perusteella nyt väität mua tyhmäksi?

        Älä itke vatipää. Viisas mieshän sinä tietysti olet.


    • haistakaafiddu

      BICKY ON ÄIJÄ !!


      Kjäh kjäh hä häää !

      • Raakatotuus

        Jos mieheksi tulisi hampurilaisia syömällä, minä olisin se miesten mies.


      • testo.burger.best
        Raakatotuus kirjoitti:

        Jos mieheksi tulisi hampurilaisia syömällä, minä olisin se miesten mies.

        Olisikin aika lanseerata testo-burger.

        Niitä Bickykin syö.


    • Vitunsukulaiset

      Toi perhejuttu kolahti..sille on käyttöö...kiitti.

    • vinkkii
    • JohnVeiNe

      Sorry, mutta aisurin kuva ei kyllä matchaa. Isotukkainen, kapeakasvoinen mutta silti jykeväleukainen mies on ikäluokkansa alfatasoa. Kasaririllit, pellekravatti ja henkselit pois, niin loppuu se koomikko-osan esittäminenkin. Piirretyt aisurit menivät paljon paremmin oikeaan lokeroon.

    • tgbfbf
      • Ymmärsinkö nyt oikein, että DarkFear on tuossa alemmassa kuvassa?


      • tgbfbf
        Totuus2016 kirjoitti:

        Ymmärsinkö nyt oikein, että DarkFear on tuossa alemmassa kuvassa?

        Ymmärsit ihan oikein.


      • tgbfbf kirjoitti:

        Ymmärsit ihan oikein.

        Mun kuva oli kyllä siinä ylempänä, sillä se Pirlo ja hänen hiustyylinsä on ihan samanlainen kun mitä mulla on. Mutta tollaisella sun kaltaisella junttilla sitä varmaan onkin vaan joku tollainen ruma sasi-tukka, kun eipä ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit mitään muitakaan hiustyylejä hyväksy.


      • Totuus2016 kirjoitti:

        Ymmärsinkö nyt oikein, että DarkFear on tuossa alemmassa kuvassa?

        Mitä säkin juntti luulet sellaista, että mun kaltainen SUVAITSEVAINEN JA EUROOPPALAINEN MIES alentuisi pitämään jotain tollaista rumaa sasi-kaljua saatana!!!!!!!!!!!!! Sitä kun pitää olla hyvälaatuinen ja kunnon tukka päässä, että tiedäkin sä vaan se!!!!!!!!!!!!!!!

        Mutta se ylempi Pirlon kuva oli kyllä ihan mun näköiseni mies, sinä alapuolella olikin sitten joku juntti.

        Tässä muuten hyvä juttu ihan tähän sun aloitukseen ja Timppaan liittyen:))))))

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2016092222354720_vi.shtml


      • erkki-täti

        Tää oli hyvä :D


      • Tämä oli kyllä ehkä paras kuva tähän mennessä:)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe