Onkopoika ja Wincapita

mitenonOnkis

Kuules Onkopoika, kun olet satoja kertoja nauranut Wincapitassa hävinneille ja kadehtinut sillä rahaa tehneitä, niin miltäs tuntuu tällainen uutinen sinusta kateellisesta sossupummista? Lentääkö läppäri hoivakodin seinään?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016092222354427_uu.shtml

32

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoistuJaHaihdu

      Sulla lentää mälli omaan kouraan. Tyyppi availee ja vastailee itse itselleen, numeromies, onkopoika, resupeppu, lerppa, reppana ja nyt oikein linkkimies. Kaikki samaa shaibaa samalta tyypiltä. Ja ihan löysää huutelua.

      Uravalinta on vapaa, jokainen voi pistää rahansa mihin haluaa, joku aina voittaa, joku häviää. Hyvin yksinkertaista.

    • Tapsapallomerest

      En minäkään tajua... Jos sijoittaa ja ostaa ja tekee businestä... niin kyllä se on aina sijoittajan vastuulla. Ei noin hämäräperäistä businestä voi edes ajatella rehelliseksi...

      No sijoittakaa minuun... minä haen huumeita etelä-amerikasta ja myyn ne euroopassa... voitte menettää rahanne jos menetän tavaran ?
      Saatte rahat takaisin kommunistiselta valtiolta... menikö se näin ?
      Samaa voi sanoa one coinista... ei mitään takuita.

      Et varmasti sais Amerikoissa takaisin... Ihmettelen miksi kommunisti-hallinto maksaa takaisin... ymmärrän.. että varastivat win capitan omaisuuden. Todennäköisesti poliittisen johtajan poika on myös sijoittanut ?

    • 654767567657

      Siis valtio maksaa takaisin rikoshyötynä valtiolle tuomittuja varoja takaisi ns. sijoittajille... Toki me veronmaksajat joudumme kustantamaan oikeuden käynnit, siis korvauksia ei makseta takaisin verovaroista, vaan viranomaisten wincapitalta takavarikoiduista varoista...
      Asiasta otti eilen kantaa Petteri Järvinen ainakin facebookissa, on poikien riemu ennenaikaista, ja ymmärtämätöntä... Kuten arvata saattoi... Toivotaan ettei käy samoin onecoinissa, rahojen takavarikointi bulgariasta voi osoittautua vaikeaksi.

    • Oikeusvoitti

      Korvauksen hakijoiden joukossa täytyy olla poliitikkojen ystäviä. Muuten ei ikinä olisi tehty vapaaehtoisesti tällaistä. Paljon vakavammissakaan tapauksissa ei korvauksia ole makseltu. Hyvä näin että valtio ei varasta takavarikoimaansa rikoshyötyä kuten tavallisesti.

      • 654767567657

        Rikoksella saatu hyöty on aina maksettava takaisin valtiolle, joka jää valtiolle... tässä tapauksessa jaetaan poliisin takavarikoimat varat rikoksen uhreille, ainoa outo asia on se että nämä ns. sijoittajat pitäisi mielestäni menettää kaikki sijoituksena valtiolle, myös ne jotka ovat varansa hävinneet eikä vain rikoksena saatua hyötyä, jokaisen joka näihin sijoittaa rahansa pitää tajuta että voivat ne myös menettää...


      • RahatTakaisinTietty
        654767567657 kirjoitti:

        Rikoksella saatu hyöty on aina maksettava takaisin valtiolle, joka jää valtiolle... tässä tapauksessa jaetaan poliisin takavarikoimat varat rikoksen uhreille, ainoa outo asia on se että nämä ns. sijoittajat pitäisi mielestäni menettää kaikki sijoituksena valtiolle, myös ne jotka ovat varansa hävinneet eikä vain rikoksena saatua hyötyä, jokaisen joka näihin sijoittaa rahansa pitää tajuta että voivat ne myös menettää...

        Kateellinen kommentti. Jos kerta rikoksella raha viedään, niin tottakai rikoksen uhrien pitää ne takaisin saada.
        Eri asia on ns laillisesti toteutettu sijoitustoiminta. Nordea kusetti sadoilta Portugalin eläkeläisiltä jo kerran maksetut talot, ja kukaan ei ole vastuussa eikä korvaa mitään.
        Tarpeeksi iso toimija niin vastuuta ei ole. Nordea onnistui monimutkaisilla sopimusehdoilla ulkoistamaan vastuun yhtiölle joka meni konkurssiin, mutta otti talot itselleen.
        Minä laitoin sellaiset tonnin kuussa sijoituspohjaiseen eläkevakuutukseen vuosina 1996-2010. Nyt siellä on 400 tuhatta euroa kasassa ja kasvaa edelleen hyvää vauhtia. 56 vuotiaana saan ne ulos eli viiden vuoden päästä. Kävi säkö sijoituksessa josta en tiennyt yhtään mitään. Olikin rehellinen sijoitusyhtiö tuo silloinen Skandia life.


      • 654767567657

        Nordea toiminta oli 100 % laillista, wincapitan taas selkeä pyramidi, joka aina kaatuu joko ennemmin tai myöhemmin... 16 vuotta laitot 1000 kuussa vakuutukseen... eli 16x12x1000 yhteensä 192000 mikään sijoitusinstrumentti ei ole koskaan tuottanut tuollaista korkoa... jos 8% saat ole huipulla, ja silloinkin oikeastaan ainoastaan kiinteistöllä hyvällä paikalla pääsee tuohon tuottoon.


      • opettelematikkaa
        654767567657 kirjoitti:

        Nordea toiminta oli 100 % laillista, wincapitan taas selkeä pyramidi, joka aina kaatuu joko ennemmin tai myöhemmin... 16 vuotta laitot 1000 kuussa vakuutukseen... eli 16x12x1000 yhteensä 192000 mikään sijoitusinstrumentti ei ole koskaan tuottanut tuollaista korkoa... jos 8% saat ole huipulla, ja silloinkin oikeastaan ainoastaan kiinteistöllä hyvällä paikalla pääsee tuohon tuottoon.

        Herranpelkoiset suomalaiset pokkuroi isoja huijareita, kuten Nordeaa. Monen pankin toiminta ei kestä päivänvaloa. Panama- papereidenkin yhteydessä Nordea kärysi taas veronkierto- palveluistaan ja ohjailee sijoitusvinkkejään korruptoituneisiin huijarisijoitusfirmoihin. Täyttä rosvousta se on.

        Et tunnu tietävän sijoittamisesta mitään matemaatiikastasi päätellen. Ei sijoituksen tuottokäyrää lasketa noin miten sen teit. Sijoituspohjaisen eläkevakuutuksen koko summa tuottoineen on koko ajan panoksena ja se panos kasvaa jatkuvasti.
        Esimerkiksi Aasian markkinoille sijoitukseni (76% kaikista sijoituksistani Aasiassa) pompsahti kolmena vuonna peräkkäin 200% ja tasaantui 2001 jälkeen jolloin pääoma oli kuitenkin jo merkittävä. 10% on nääs isompi raha 400 tuhannesta kuin kymppitonnista. Se 192 tuhatta tuotot ovat olleet sijoitettuna myös 2010 vuoden jälkeen. Ymmärrätkö?
        Olen työelämässä tienannut tässä kuussa projektinjohdolla jo sellaiset 30-40 tuhatta, joten minun ei tarvitse odotella tuota eläkesijoitusta pysyäkseni leivässä, mutta onpahan se esimerkki siitä että sijoituskin saattaa kannattaa. Eläkevakuutuksessani on myös sopimuksen purkumahdollisuus, mutt sanktiot olisi luokkaa 25%, joten annetaanpas olla kun ei ole rahan tarvetta.


      • henkilöstöpäällikönpoika

        Minkä takia luulet, että jotain kiinnostaa jonkun turhuuden projektin johdolla tässä kuussa tienaamat rahat? Tiedän ihmisiä ( isäni mukaan lukien) joiden säännöllinen kk palkka on tuon verran? Ei ne sitä huutele jossain puolijauhojen miehittämällä Suomi24 foorumilla? Siksi mua naurattaa kaltaisesi räkänassun "hieno ja rahakas" virtuaali todellisuus? Vai onko totuus kuitenkin jotain muuta? Täällä on kyllä kiva tuntemattomana huudella tuuleen, Eikö olekkin?

        En ole kateellinen sinulle, koska en koe siihen mitään tarvetta. Hyvää joulun odotusta. Vietätkö muuten joulun Bahamalla vai Suomi24 foorumeilla surffaten?


      • actionman-
        henkilöstöpäällikönpoika kirjoitti:

        Minkä takia luulet, että jotain kiinnostaa jonkun turhuuden projektin johdolla tässä kuussa tienaamat rahat? Tiedän ihmisiä ( isäni mukaan lukien) joiden säännöllinen kk palkka on tuon verran? Ei ne sitä huutele jossain puolijauhojen miehittämällä Suomi24 foorumilla? Siksi mua naurattaa kaltaisesi räkänassun "hieno ja rahakas" virtuaali todellisuus? Vai onko totuus kuitenkin jotain muuta? Täällä on kyllä kiva tuntemattomana huudella tuuleen, Eikö olekkin?

        En ole kateellinen sinulle, koska en koe siihen mitään tarvetta. Hyvää joulun odotusta. Vietätkö muuten joulun Bahamalla vai Suomi24 foorumeilla surffaten?

        Se oli vain totuus ja kuittaus tuolle kademieliselle numeropellelle, jonka mielestä kukaan ei voi maailmassa tienata enempää kuin hänen eläkkeensä ja kenelläkään ei voi olla edes lapsia koska hän on niistäkin katkera. Ilmeisesti omat lapsensa ovat hylänneet kiukkuisen isänsä. Minulla on neljä lasta joista kaksi jo aikuisia.
        Tämä kuukausi ollut poikkeuksellinen ja olen siitä iloinen että homma mennyt kerrankin suunnitelmien mukaan. Vuosiansioni jää kuitenkin johonkin alle sataan tonniin. Provisiot tulevat tällä alalla pitkällä viiveellä ja aina on vaara ettei sijoitus tuotakaan odotetulla tavalla. Näin kävi vasta taannoin. Palkan kuitenkin sain.
        Uuden vuoden vietän Pattayalla. Sitä ennen käyn noin kymmenessä eri paikassa. Muun muassa Macaossa. Saatanpas surffata myös täälläkin reissun aikanakin silloin tällöin. Ajattelin josko kirjoittaisin blogin tästä seuraavasta retkestä. Se on takuulla värikkäämpi ja monipuolisempi reissu ja kirjoitus kuin joillakin Rantapalloon kirjoittavilla persaukisilla teinibimboilla.


      • muhuu
        actionman- kirjoitti:

        Se oli vain totuus ja kuittaus tuolle kademieliselle numeropellelle, jonka mielestä kukaan ei voi maailmassa tienata enempää kuin hänen eläkkeensä ja kenelläkään ei voi olla edes lapsia koska hän on niistäkin katkera. Ilmeisesti omat lapsensa ovat hylänneet kiukkuisen isänsä. Minulla on neljä lasta joista kaksi jo aikuisia.
        Tämä kuukausi ollut poikkeuksellinen ja olen siitä iloinen että homma mennyt kerrankin suunnitelmien mukaan. Vuosiansioni jää kuitenkin johonkin alle sataan tonniin. Provisiot tulevat tällä alalla pitkällä viiveellä ja aina on vaara ettei sijoitus tuotakaan odotetulla tavalla. Näin kävi vasta taannoin. Palkan kuitenkin sain.
        Uuden vuoden vietän Pattayalla. Sitä ennen käyn noin kymmenessä eri paikassa. Muun muassa Macaossa. Saatanpas surffata myös täälläkin reissun aikanakin silloin tällöin. Ajattelin josko kirjoittaisin blogin tästä seuraavasta retkestä. Se on takuulla värikkäämpi ja monipuolisempi reissu ja kirjoitus kuin joillakin Rantapalloon kirjoittavilla persaukisilla teinibimboilla.

        ja oikeasti olet kelan avustuksilla elävä sairaseläkeläinen.


      • henkilöstöpäällikönpoika

        Muhuun kanssa samaa mieltä. Haaveilu on hienoa. En vieläkään ymmärrä miksi joku pelle luulee että hänen vuosiansionsa tai lastensa lukumäärä, sijoituksensa tai yleensäkkään yksityiselämänsä kiinnostaa jotain Suomi24 matkailupalstan lukijoita? Tietenkin on hyvä välillä avautua. Tämä sijoittaja nero ei noista tekemisistään ilmeisesti voi kasvokkain ystäviensä kanssa jutella, koska he nauraisivat hänelle ja hänen tarinoilleen päin naamaa, sillä he tuntevat kaverin?
        Täällä ei kukaan tunne, täällä voi leijua köyhempikin turhake.


      • laitetaanrahahaisemaan
        henkilöstöpäällikönpoika kirjoitti:

        Muhuun kanssa samaa mieltä. Haaveilu on hienoa. En vieläkään ymmärrä miksi joku pelle luulee että hänen vuosiansionsa tai lastensa lukumäärä, sijoituksensa tai yleensäkkään yksityiselämänsä kiinnostaa jotain Suomi24 matkailupalstan lukijoita? Tietenkin on hyvä välillä avautua. Tämä sijoittaja nero ei noista tekemisistään ilmeisesti voi kasvokkain ystäviensä kanssa jutella, koska he nauraisivat hänelle ja hänen tarinoilleen päin naamaa, sillä he tuntevat kaverin?
        Täällä ei kukaan tunne, täällä voi leijua köyhempikin turhake.

        Jos tuollaiset ajatukset sinua lohduttaa jollakin tavalla, niin leikitään sitten niin. Kaltaisesi luuserit vain lisäävät matkailunautintoani.


      • 654767567657
        actionman- kirjoitti:

        Se oli vain totuus ja kuittaus tuolle kademieliselle numeropellelle, jonka mielestä kukaan ei voi maailmassa tienata enempää kuin hänen eläkkeensä ja kenelläkään ei voi olla edes lapsia koska hän on niistäkin katkera. Ilmeisesti omat lapsensa ovat hylänneet kiukkuisen isänsä. Minulla on neljä lasta joista kaksi jo aikuisia.
        Tämä kuukausi ollut poikkeuksellinen ja olen siitä iloinen että homma mennyt kerrankin suunnitelmien mukaan. Vuosiansioni jää kuitenkin johonkin alle sataan tonniin. Provisiot tulevat tällä alalla pitkällä viiveellä ja aina on vaara ettei sijoitus tuotakaan odotetulla tavalla. Näin kävi vasta taannoin. Palkan kuitenkin sain.
        Uuden vuoden vietän Pattayalla. Sitä ennen käyn noin kymmenessä eri paikassa. Muun muassa Macaossa. Saatanpas surffata myös täälläkin reissun aikanakin silloin tällöin. Ajattelin josko kirjoittaisin blogin tästä seuraavasta retkestä. Se on takuulla värikkäämpi ja monipuolisempi reissu ja kirjoitus kuin joillakin Rantapalloon kirjoittavilla persaukisilla teinibimboilla.

        Resuperse, meillä on yksi olennainen ero, sinä elät itse luomassasi mielikuvitusmaailmassasi joka ei ikinä kohtaa totuutta 100.000 euron vuosituloinesi, sekä 40.000 euron kuukausipalkkioinesi,

        kaikki mitä kirjoitat on fantasiaa, ja sairaan mielikuvituksesi tulosta,

        minun ei tarvitse valehdella mitä olen, olen mitä olen

        ja olen siihen tyytyväinen, minun ei tarvitse kertoa satuja elämästäni, Hua hinistä elämästäni ne eivät ole satuja vaan täysin totta, tosin kuin sinun sairaat fantasiasi, reppana.

        Suosittelen sinulle vakavasti keskustelua asiantuntijoiden kanssa, kateudestasi ja ongelmistasi kaikkea mahdollista kohtaan, kun kaikilla on paremmin asiat kuin itselläsi, eikä kukaan edes usko mitä kirjoitat, kuten aiemmat kommentit antavat selkeästi ymmärtää...


      • Parikyssäriä
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse, meillä on yksi olennainen ero, sinä elät itse luomassasi mielikuvitusmaailmassasi joka ei ikinä kohtaa totuutta 100.000 euron vuosituloinesi, sekä 40.000 euron kuukausipalkkioinesi,

        kaikki mitä kirjoitat on fantasiaa, ja sairaan mielikuvituksesi tulosta,

        minun ei tarvitse valehdella mitä olen, olen mitä olen

        ja olen siihen tyytyväinen, minun ei tarvitse kertoa satuja elämästäni, Hua hinistä elämästäni ne eivät ole satuja vaan täysin totta, tosin kuin sinun sairaat fantasiasi, reppana.

        Suosittelen sinulle vakavasti keskustelua asiantuntijoiden kanssa, kateudestasi ja ongelmistasi kaikkea mahdollista kohtaan, kun kaikilla on paremmin asiat kuin itselläsi, eikä kukaan edes usko mitä kirjoitat, kuten aiemmat kommentit antavat selkeästi ymmärtää...

        Sarjavalehtelija Lerppa taas juttelee miehekkäällä rintaäänellä vaikka sisällään asuu sairas ja vainoharhainen Mikki Hiiri. Kenellekköhän sinä Lerppa kuvittelet juttelevasi taas? Kateutesi ja katkeruutesi on sitä luokkaa että kuvittelet tuntemattomille ihmisille sinua miellyttävän elämäntarinan.

        Kerros nyt Lerppa, mitä teet Pattayalla käydessäsi? Miksi vaimosi lähti ja miksei lapset käy kylässä? Olisko siksi kun olet köyhä mulkku?

        Tiedätkö Lerppa, rikkaita ihmisiä on olemassa vaikka et halua sitä uskoa. Minä käyn Pattayalla kahden kaverin kanssa joilla on yli 200 miljoonan omaisuus yhteensä. Heidän seurassaan ei lopu massi, tehtiin sitten mitä vaan. Itsekään en ole köyhälästä kotoisin.

        Vituttaako pieni sairaseläkkeesi miten paljon?


      • 654767567657

        Taisin sanoa jo kaiken olennaisen, resuperse... Hakeudu hoitoon reppana.


    • Huohotinputki

      Perseaukiset kelapummit juttelee rahasta. Onko panemiset ja pillujutut jo kaikki käyty läpi, äitinnussija peräkammarin pojat?

      • LordPattaya

        Klo 02:43 pe-la välisenä yönä onkopoika saapuu kommentoimaan matkailupalstaa ja kaupunkia johon ei koskaan pääse. Olet maailman surullisin ja yksinäisin hahmo.


      • ihramahakelalainen
        LordPattaya kirjoitti:

        Klo 02:43 pe-la välisenä yönä onkopoika saapuu kommentoimaan matkailupalstaa ja kaupunkia johon ei koskaan pääse. Olet maailman surullisin ja yksinäisin hahmo.

        Sinulla peräkammarissa Kainuussa on ollut pe-la yö 02:43. Jollain muulla voi olla muuta.

        Tietäsit jos joskus pääsisit Kajaanin Kelaa pidemmälle. Reppana runkkari.


    • lerpallalerpanjutut

      Lerppa, joka kaiken luulee tietävänsä ja todellisuudessa tietää olemattoman vähän asioista, kuten tietämyksensä mm. Lopburin entisestä hallitsija kaupungista osoitti!
      Wicapitastakin kertoo, mitä sattuu, todellisuudessahan tilanne on että, rikosvahinkolautakunta käsittelee ko0rvausvaatimukset ja sitä kautta ei taida kovin herkästi saada sijoituksiaan takaisin,.
      Tietysti voi hyvillä mielin odotella korvauksia, koska näin on päätetty, mutta lopputulos voi yllättää...

      • 654767567657

        Resuperse, nähtäväksi jää mikä on lautakunnan kanta, jos "sijoittaja" on laittanut 100.000 euroa wincapitalle, ja tehnyt sen vilpittömin mielin, ilman että on aavistanut että tuotot maksaa pyramidissa alemmalla olevat... jos näin ei voida toteen näyttää... taitaa rahat jäädä saamatta... tiedän nuo asiat lopburista, mutta thaimaa on iso maa jolla on mahtava kulttuuri historia, eikä ole mahdollista tietää kaikkea, mutta tiedän asioista huomattavasti enemmän kuin normimatkaaja... Lopburissa kiinnostaa lähinnä immigration.


      • immigrationman
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse, nähtäväksi jää mikä on lautakunnan kanta, jos "sijoittaja" on laittanut 100.000 euroa wincapitalle, ja tehnyt sen vilpittömin mielin, ilman että on aavistanut että tuotot maksaa pyramidissa alemmalla olevat... jos näin ei voida toteen näyttää... taitaa rahat jäädä saamatta... tiedän nuo asiat lopburista, mutta thaimaa on iso maa jolla on mahtava kulttuuri historia, eikä ole mahdollista tietää kaikkea, mutta tiedän asioista huomattavasti enemmän kuin normimatkaaja... Lopburissa kiinnostaa lähinnä immigration.

        Menee taas lerppa paksuksi juttusi. Matkustelet immigrationien perässä siis ympäri Thaimaata. Olet kertonut käyväsi Pattayalla immigrationin vuoksi, Bangkokissa immigrationin vuoksi ja oikein majoitut Nana hotelliin sen vuoksi, hoidat myös huassa immigration asioita ja nyt vielä Lopburissa... Olet oikea immigartionman! Kukaan ei käy immigrationeissa niin usein kuin sinä.

        Tosin kerroit viimeksi meneväsi vuositapaamiseen Pattayalle ystäviesi kanssa, mutta sitten menittekin luonnonpuistoon, mutta sitten ette menneetkään luonnonpuistoon vaan Lopburiin apinatemppeliin, ja nyt kerrot että siellä apinatemppelissä onkin immigration ja sitten menitkin Pattayalle, luonnonpuisto unohtui välistä kokonaan ja sitten kerroit kuukauden ajan ilmiselvästi humalassa olevasi Pattayalla.

        Mihin katosi ystävät? Mihin luonnonpuisto? Missä thaivaimo? Mitä teit kuukauden Pattayalla? Olitko kuukauden immigrationissa? Vai kerrotko taas purjehdus harrastuksesta oi Nasan lerpps?

        ...ttu mikä bullshit artist oletkaan.


      • 6567643577

        Resuperse en ole koskaan käynyt pattayan, bangkokin immigrationeissa, hoidan kaikki asiani niin 90 vrk kuin oleskelulupa asiani hua hinissä, eli joydun käymään siellä viisi tai kuusi kertaa vuodessa, olin Suomen suurlähetystö on nanalta noin kilsanpäässä, sinun mielikuvituksesi on hyvin sairas ja paranoidinen, täynnä harhojs, reppana... Hae nopeasti apua, resuperse, ja toki olen käynyt muutaman kerran myös lopburin immigrationissa, kun hyvä kaveri asuu saraburissa... Tiedätkö siinä kerrostalossa joka on noin kilsa paikallisesta tescosta, reppana...


      • 654767567657
        immigrationman kirjoitti:

        Menee taas lerppa paksuksi juttusi. Matkustelet immigrationien perässä siis ympäri Thaimaata. Olet kertonut käyväsi Pattayalla immigrationin vuoksi, Bangkokissa immigrationin vuoksi ja oikein majoitut Nana hotelliin sen vuoksi, hoidat myös huassa immigration asioita ja nyt vielä Lopburissa... Olet oikea immigartionman! Kukaan ei käy immigrationeissa niin usein kuin sinä.

        Tosin kerroit viimeksi meneväsi vuositapaamiseen Pattayalle ystäviesi kanssa, mutta sitten menittekin luonnonpuistoon, mutta sitten ette menneetkään luonnonpuistoon vaan Lopburiin apinatemppeliin, ja nyt kerrot että siellä apinatemppelissä onkin immigration ja sitten menitkin Pattayalle, luonnonpuisto unohtui välistä kokonaan ja sitten kerroit kuukauden ajan ilmiselvästi humalassa olevasi Pattayalla.

        Mihin katosi ystävät? Mihin luonnonpuisto? Missä thaivaimo? Mitä teit kuukauden Pattayalla? Olitko kuukauden immigrationissa? Vai kerrotko taas purjehdus harrastuksesta oi Nasan lerpps?

        ...ttu mikä bullshit artist oletkaan.

        Lisään vielä, sinun on pakko vaan hyväksyä se tosiasia että asun täällä, jo pitkään... Kierrän kavereitteni kanssa ympäri thaimaata, mielemme mukaan, marraskuussa tulee taas tuttu pariskunta pattayalle Kotkasta, jotka olivat tammi helmikuussa Hua Hinissä, lisäksi toinen porukka tulee Joulukuussa neljäksi viikoksi hua hiniin, Tammikuussa tulee poikani vaimoineen tänne kuukaudeksi, ja helmikuussa taas yksi tuttu pariskunta helsingistä hua hiniin ja phukettiin ainakin kolmeksi viikoksi, vaikeaa tämä on sinun niellä, tiedän, mutta tapani ei ole puhua paskaa kuten sinulla, reppana.


      • lerppa-travels
        6567643577 kirjoitti:

        Resuperse en ole koskaan käynyt pattayan, bangkokin immigrationeissa, hoidan kaikki asiani niin 90 vrk kuin oleskelulupa asiani hua hinissä, eli joydun käymään siellä viisi tai kuusi kertaa vuodessa, olin Suomen suurlähetystö on nanalta noin kilsanpäässä, sinun mielikuvituksesi on hyvin sairas ja paranoidinen, täynnä harhojs, reppana... Hae nopeasti apua, resuperse, ja toki olen käynyt muutaman kerran myös lopburin immigrationissa, kun hyvä kaveri asuu saraburissa... Tiedätkö siinä kerrostalossa joka on noin kilsa paikallisesta tescosta, reppana...

        5x90=450vrk ja 6x90=540vrk. Sinulla on hieman pidempi vuosi siis kuin muilla Maan asukkailla. Olet ilmiselvästi juovuksissa taas. Kirjoituksiasi on vaikeaa lukea. Reppana pappa.

        Siitä on pari kuukautta kun kerroit meneväsi Bangkokiin immigrationin takia ja useita kertoja kun kerroit Pattayalla käyväsi immigrationeissa. Lopburikin kelpaa jo satumaisiin viisumiseikkailuihisi.


      • 656546456456

        Resuperse sanoin jo kaiken olennaisen, hoidahan itsesi kuntoon, älä juo maksaasi paskaksi reppana.


    • sillämennään

      Katselkaas taas peräkammarin pallomaharunkkarit niitä toimeentulopäätöksiänne ja ottakaa lämmintä Pirkka-kaljaa huikka.

    • HölmöydenHuippu

      Kattokaa nyt tota mediaopiskelijan itsensä kanssa riitelyä, hyvin kirjoittaa ja hyvin muistaa kaikki yksityiskohdat multipersoonansa sanomisista. Ei kai ihme, kun itse kirjoittaa ja itse itseään haastaa. Lopeta jo, busted.

    • Hämmästelevä

      Miten vitussa nämä tyhmät, Wincapitaan sijoittaneet, edes kehtaavat pyytää korvauksia tyhmyydestään??? Miten voidaan olla noin saatanan tyhmiä???

      • hopotu

        ne pitäisi laittaa Siperiaan kun ovat niin vitun tyhmiä päräjätäkseen normaalielämässä


      • Voi-vitun-paviaani

        <<<< Miten vitussa nämä tyhmät, Wincapitaan sijoittaneet, edes kehtaavat pyytää korvauksia tyhmyydestään??? <<<<

        Et ilmeisesti ole itsekään penaalin terävin kynä...?!

        WinCapita oli törkeä petos. Hanski suunnitteli parhaansa mukaan himmelin, jossa oli sekä laillisia piirteitä että lopulta myös laittomia piirteitä. Suomen Korkein oikeus suuressa viisaudessaan äänesti siitä, onko kyseessä pyramidi vaiko ei: äänestystulos oli 3-2 pyramidin hyväksi.

        Sinulle, toistaitoiselle, on mennyt näköjään poliisin ja median tiedotteet hienosti perille, kun et arvostele lainkaan tuon rikollisen himmelin suunnittelijaa. Tavallisella järjellä varustettu ihminen ajattelisi, että hänen vittumaisen petolliseen rikokseensa haksahtaneet olivat rikoksen uhreja. Sinä kuitenkin olet sitä mieltä, että Hanski kyhäsi hienon rikoksen, ja oli ihan vitun oikein, että tyhmiltä ja ahneilta otettiin rahat pois!

        Mukana oli 12 000 jäsentä, joista kuusi oli oikeuden mukaan rikollisia. Tiesitkö sinä, vitun paviaani, että tästä on ihan oikeuden ratkaisut olemassa - tyhmyys ja ahneus ei ole rikollista ja lain tulee erityisesti suojella vähäväkisiä. Esimerkiksis sinä olet lain suuressa suojeluksessa.

        Ja vielä viimeksi, sinä kun miellät itsesi varsinaiseksi luomakunnan kruunuksi, miten on mahdollista että kymmenet oikeusoppineet - professoreja myöten - olivat sitä mieltä, että toiminta ei ollut LAINKAAN rikollista? On se luojan lykky, ettei kaltaisiasi Pattayan apinoita istu Suomen tuomioistuinlaitoksessa - tämä maahan palaisi piemään keskiaikaan välittömästi.

        Ps. Veronmaksajat Suomessahan eivät maksa euron senttiä näitä korvauksia, vaan varat ovat peräisin WinCapita-takavarikoista klubin jäseniltä. Ja mitä tuo veronmaksu edes sinua voi kiinnostaa - sinähän olet pelkkä aivoton ja työtön varhaiseläkeläinen, joka on koko elämänsä siipeillyt toisten kustannuksella.


      • Samaamieltä-
        Voi-vitun-paviaani kirjoitti:

        <<<< Miten vitussa nämä tyhmät, Wincapitaan sijoittaneet, edes kehtaavat pyytää korvauksia tyhmyydestään??? <<<<

        Et ilmeisesti ole itsekään penaalin terävin kynä...?!

        WinCapita oli törkeä petos. Hanski suunnitteli parhaansa mukaan himmelin, jossa oli sekä laillisia piirteitä että lopulta myös laittomia piirteitä. Suomen Korkein oikeus suuressa viisaudessaan äänesti siitä, onko kyseessä pyramidi vaiko ei: äänestystulos oli 3-2 pyramidin hyväksi.

        Sinulle, toistaitoiselle, on mennyt näköjään poliisin ja median tiedotteet hienosti perille, kun et arvostele lainkaan tuon rikollisen himmelin suunnittelijaa. Tavallisella järjellä varustettu ihminen ajattelisi, että hänen vittumaisen petolliseen rikokseensa haksahtaneet olivat rikoksen uhreja. Sinä kuitenkin olet sitä mieltä, että Hanski kyhäsi hienon rikoksen, ja oli ihan vitun oikein, että tyhmiltä ja ahneilta otettiin rahat pois!

        Mukana oli 12 000 jäsentä, joista kuusi oli oikeuden mukaan rikollisia. Tiesitkö sinä, vitun paviaani, että tästä on ihan oikeuden ratkaisut olemassa - tyhmyys ja ahneus ei ole rikollista ja lain tulee erityisesti suojella vähäväkisiä. Esimerkiksis sinä olet lain suuressa suojeluksessa.

        Ja vielä viimeksi, sinä kun miellät itsesi varsinaiseksi luomakunnan kruunuksi, miten on mahdollista että kymmenet oikeusoppineet - professoreja myöten - olivat sitä mieltä, että toiminta ei ollut LAINKAAN rikollista? On se luojan lykky, ettei kaltaisiasi Pattayan apinoita istu Suomen tuomioistuinlaitoksessa - tämä maahan palaisi piemään keskiaikaan välittömästi.

        Ps. Veronmaksajat Suomessahan eivät maksa euron senttiä näitä korvauksia, vaan varat ovat peräisin WinCapita-takavarikoista klubin jäseniltä. Ja mitä tuo veronmaksu edes sinua voi kiinnostaa - sinähän olet pelkkä aivoton ja työtön varhaiseläkeläinen, joka on koko elämänsä siipeillyt toisten kustannuksella.

        Siipiveikot on juurikin niitä kateellisempia ja vahingoniloisia ihmisiä. Toivovat muille aina pahaa ja kun jollekin käy huonosti, niin nuo luuserit tuntevat itsensä hetken aikaa normaaleiksi ihmisiksi naama typerässä virneessä.
        Nuo on niitä "voikusenytmokais" tyyppejä. Ovat hiljaa silloin kun joku menestyy, mutta riemu repeää heti kun joillekin rohkeille yrittäneille käy huonosti. Itse kun eivät ole eläissään uskaltaneet muuta kuin keinotella sosiaalituilla.

        Oksettavaa sakkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe