Olisitteko hyvä pari?

Mielikuvitusta

Miksi/miksi ei?

37

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäseon

      Riippuu pertzan horoskooppimerkistä?

      • Mikäseon

        varmaan sovittais toisillemme


      • horoskoopitovat
        Mikäseon kirjoitti:

        varmaan sovittais toisillemme

        Rapu/Kaksonen


      • sopivastinoin
        horoskoopitovat kirjoitti:

        Rapu/Kaksonen

        kiva :)


    • Tietty

      Ehdottomasti. Ollaan molemmat sellasia herttasia.

    • Unelmiaaaa

      Voi olla että ei toimisi käytännössä vaikka ihastusta riittää. Mies on 16 vuotta vanhempi ja lapsia on. Itse haluaisin vielä perheen..

    • Eiköniinmies

      Aivan täydellinen. En oo ikinä tavannut ketään niin sopivaa tai tuntenut näin. Jos minusta kiinni, ei mahdotonta.

      • seonhyväasia

        Minusta tuntuu että teissä on paljon samaa.


      • joosamoinajattelen

        Aivan samoin ajattelen minäkin. Olet sopivampi minulle kuin kukaan tapaamani.


      • Eiköniinmies

        Niinpä. Sen tiedän, että sinut haluan. Miten se onnistuu, riippuu myös vähän sinusta, kerro että haluat..


      • joosamoinajattelen
        Eiköniinmies kirjoitti:

        Niinpä. Sen tiedän, että sinut haluan. Miten se onnistuu, riippuu myös vähän sinusta, kerro että haluat..

        Jos sinä paljastat tunteesi niin lupaan kertoa rehellisesti omanikin.


      • sopiikoniin
        joosamoinajattelen kirjoitti:

        Jos sinä paljastat tunteesi niin lupaan kertoa rehellisesti omanikin.

        Aloita sä?


    • Kylläuskoisin

      Ei sitä voi tietää etukäteen miten suhde toimisi. Samanhenkisiä ollaan ainakin.

    • Minäjamies

      Ollaan molemmat herkkiä parhaimpaan pyrkiviä tallukoita :)

    • Jmiehenmielipide

      Oltais varmaan toisillemme lutusia ja muutenkin hyvä pari.

    • tuskinpavaan

      Ketkä me.

      • juuri_niin_

        Veit jalat suustani.


    • Niinseonnähtävä

      Hän olisi, minä en.

    • käsittämättömänpaljon

      Olisimme, koska rakastaisimme toisiamme niin

    • Sootniinihq

      Minen tiärä miksi, mutta kyllä moosimma mun miälestä aivan helekutin täyrellinen pari!

    • koko.sydämellä

      Rakastaisin oikeasti

    • aikuisinalöydetyt

      Olisi mahtavaa olla se pari, sydämmissämme ollaan jo pari.

      • oletkokultasenimies

        Osuu...


    • luovutan-

      En jaksa enää uskoa että meistä tulee yhtikäs mitään. Yritän päästä tästä nyt ensin yli ja sitten etsiä ikäistäni seuraa.

    • DDatsun

      Jos nobelanerit kantaisi kotiin käydessään kaupassa suosiolla ja pesis slogit ilman kitinoitä ja hyväksyisi että työmarkkinatukipäivänä olen reissussa pidempään.

    • ongelmat_tiedostettu

      Tuskin,satuttaisimme toisiamme.

    • kaksivanhaa

      Kyllä olisimme.

    • Matami_Mimmi

      Uskoisin, että meillä olisi hyvä yhdessä.

    • Tiedänsen

      Helvetin hyvä

    • sarjakuva

      HIRVEEN hyvä pari

    • tasoerot

      Ei. Liian iso ikäero. En ole tarpeeksi varakas. En ole tarpeeksi kaunis. En ole tarpeeksi älykäs. Parempi pysyä haaveilun tasolla.

    • Eifantasiassaeläjä

      Liian iso ikäero.

      Hän haluaa todennäköisesti bailata ja hänen ympyränsä ovat niin erilaiset.

      Jos olisin tavannut hänet 10 tai viisikin vuotta sitten niin ehkä...mutta hän olisi ollut silloin sakkolihaa niin se siitä ;D

      Ihana ja mieletön nuori nainen, mutta todellisuus on todellisuutta.

      • Jossaakysyä

        Paljonko sitä ikäeroa sitten teillä on? Nuorta naista kiinnostaa


      • rauhallinenkotihiiri

        Ei taida olla minulle ainakaan tämä. Mies taitaa olla meistä se suurempi "bilettäjä", sillä en enää juurikaan juo tai käy baareissa.


      • rytminmukaan

        Ei uskoisi, olet täälläkin melko myöhään. Rytmisi on kuin suoraan viikonlopun bileiltojen jäljiltä - kuten minulla nyt.


      • rauhallinenkotihiiri
        rytminmukaan kirjoitti:

        Ei uskoisi, olet täälläkin melko myöhään. Rytmisi on kuin suoraan viikonlopun bileiltojen jäljiltä - kuten minulla nyt.

        Rytmini on mitä sattuu kun opiskeluissa etäjakso meneillään.. Olen muutenkin iltaihmisiä, parhaimmillani ja luovimmillani vasta ilta kymmenen jälkeen. En juo enkä biletä arvojeni tähden. Ei muutenkaan enää kiinnosta moinen. :)
        Mutta ei viestisi minulle ollut, vaikka kaipaamani mies ei taida minusta juuri mitään tietääkään joten saattaisi noin luullakin.


    • Milla_Makia

      Minäkin luulen, että me oltaisiin hyvä pari ja sovittaisiin täydellisesti toisillemme. Ei kuitenkaan Matami Mimmin kanssa. ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe