Tyhmät kärsii

kukatietää7

Aina sanotaan että kun käy vieraissa täytyy pitää varo aikaa ettei tartuta omaa naista. Hullu se on joka ei kumilla nai en ainakaan itse panis paljaalla. Mut mitä väliä periaattees jos ei nainen kotona enää halua...ei siinä kukaan muu kärsi.

30

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkosenjonkatiedän

      Niin tekee varsinkin kotonaan tarjoilevat varatuille sessioita. Tyhmiä ovat kun luulevat olevansa salaisia.

      • mietintä

        Kyllä salailu onnistuu kun ei töpeksi...pitää vain olla normaalisti eikä hermoilla...kaikki arkinen pitää näyttää samalta kuin muutenkin.


      • ootkonähny

        Mistä sä tiedät, antaako ne panna paljaalla vai vaativatko kumin käyttöä? Eiköhän jokainen tajua, ettei edes ukkomiehen kanssa kannata harrastaa suojaamatonta seksiä. Vaikka ne ukkomiehet monesti sanookin ettei kumia tarvita kun eihän mulla mitään ole, mä olen ukkomies... Voi jessus.


      • pokkapitääk
        ootkonähny kirjoitti:

        Mistä sä tiedät, antaako ne panna paljaalla vai vaativatko kumin käyttöä? Eiköhän jokainen tajua, ettei edes ukkomiehen kanssa kannata harrastaa suojaamatonta seksiä. Vaikka ne ukkomiehet monesti sanookin ettei kumia tarvita kun eihän mulla mitään ole, mä olen ukkomies... Voi jessus.

        Mulle on tullut yhden yön pano ehdotuksia on jopa luvattu että saa painaa paljaalla...mutta on myös vaadittu kumia...en ole kumpaankaan osallistunut suhteessa olevana...en siis ole pettänyt vaikka tilaisuuksia on ollut monia.


    • Sullemullekin

      Entäs niiden ukkomiesten vaimot käyttääkö nekin kumia kun käyvät vieraissa? Ei tietenkään kun ovat naimisissa.

      • ilmojapidellyt8

        Riittää kun on alkoholia veressä...silloin heltyvät nämä "vaimot" antamaan ilman kumia.


    • ainaku

      Ap:lle tiedoksi, että taudit tarttuvat limakalvoihin koskettaessa esim suuseksissä, että kumi kieleen myös.

    • vaarallistaseksiä

      Myös käsien kautta taudit tarttuvat, eli jos esim ensin kosketellaan naisen alapäätä limakalvoihin ja sen jälkeen miehen elintä ilman kondomia, voi tartunta tapahtua. Kondomi ehkäisyvälineenä ei valitettavasti suojaa taudeilta riittävästi, paitsi jos limakalvoihin ei muuten lainkaan kosketa, eli ei suojaamatonta suuseksiä, eikä pettingiä.

      Kamalin vaihtoehto tietysti on, jos epärehellinen kumppani huolimattomalla seksikäyttäytymisellään aiheuttaa vakavan terveysriskin puolisolleen.

      • kaikkieitartu

        En ole koskaan kuulut tautien tarttuvan käsien kautta ja vaimoni on sentään töissä terveyden huoltoalalla. Aktissa tottakai tarttuu mutta ompa muutama lääkäri sanonut että suuseksissä tartuntariski on pieni joskin mahdollinen.


      • Rautalankaa

        Tietämys tässäkin asiassa on kehittynyt. Tottakai myös käsissä siirtyy bakteerit . Hieroisitko silmääsi heti koskettuasi naisen alapäähän?


      • tolloillen

        Totta helkkarissa tarttuu taudit myös käsissä. Olkaa ajantasalla, että ette tolloile.


      • sairaudetseksi

        Googlaamalla selviää aika nopeasti, että monet taudit leviää myös suuseksissä ja käsien kautta. Että muistakaa salasuhteilijat pidättäytyä suojaamattomasta yhdynnästä, suuseksistä ja pettingistä. Uskoton aiheuttaa puolisolleen myös tulehduksia alapäähän kakkosen erilaisen bakteerikannan takia, ja toisinpäin. Mutta kakkosen voinnilla ei ole väliä, koska hän tietää riskin. Puoliso taas on tietämättään tartuntavaarassa.


    • Salapanojonkakuulin

      Niin mitä väliä salapanosta? Kukin tyylillään ja maineellaan. Kannaisi kuitenkin hieman miettiä mitä tekee maineelle jos salapano ilmi tulee. Kuinka voit ruveta ihmisten edessä naurettavaksi? Ai niin et välitä vaikka nauravatkin. Entäs sitten ne varatun puolisot välittääköhän ne ? Saaden olla nauruskelun ja säälin keskellä? Ei ne välitä uskotaan. Eihän se puoliso Anna sitä seksiä joten kaikki käsittää sen syyn salapanoon. Entäs jos toinen on sinkku ja loppuu salapano jonka muut tietävät välittääköhän se uusi kumppani maineesta? Hmm kannattaa todella välittää miten elää ja salaa.

      • tekopyhyyttäsinulla

        Taidat oikein hekumoida sillä, että tiedät joidenkin ihmisten olevan salasuhteessa? MIssä perähikiällä sä elät, jos tiedät kuka panee ketäkin salaa? Eikö sulla ole omaa elämää kun toisten tekemiset kiinnostaa?
        Salasuhteet on salasuhteita ja niistä ei muille kerrota. Eikä ne kuulu kellekään ulkopuoliselle. Joten usko puolet mitä näet äläkä mitään mitä kuulet. Tekopyhyyttä tuollainen kauhistella ja nauraa joidenkin salapanoja kun itse et ole yhtään parempi, juoruilet toisten asioista.


      • juorujenlotinaa

        Kyllä juoruta saa, se on sentään pieni moka salapaneskeluun verrattuna. Juorut on kestettävä, jos sikailee. Yleensä juorut myös pitävät paikkaansa näissä siannaiskentelutapauksissa. Parhaita juorujahan ne on.


      • kokenutsen
        juorujenlotinaa kirjoitti:

        Kyllä juoruta saa, se on sentään pieni moka salapaneskeluun verrattuna. Juorut on kestettävä, jos sikailee. Yleensä juorut myös pitävät paikkaansa näissä siannaiskentelutapauksissa. Parhaita juorujahan ne on.

        Juorut kun ei aina läheskään perustu totuuteen, tiedätkös sitä viisastelija.


      • juoruinfo

        Monesti juoruissa on perää... Tietysti parasta olisi, että petetylle kerrottaisi suoraan, mitä puoliso puuhailee.


      • ihmettelijä5
        juoruinfo kirjoitti:

        Monesti juoruissa on perää... Tietysti parasta olisi, että petetylle kerrottaisi suoraan, mitä puoliso puuhailee.

        Miks pitäis pilata ja puuttua toisten elämään...jos kauheasti kiinnostaa muiden touhut niin luultavasti ei itselläsi ole elämää joten kannattaisko sellainen hommata niin voi jättää muut rauhaan.


      • tässäpätässä

        No sinulle ihmettelijä voin kertoa, että on oikein, jos salasuhteet paljastetaan, koska ne ovat väärin petettyjä kohtaan. Että ei ole kyse siitä, etteikö meillä rehellisyyttä puolustavilla olisi omaa elämää vaan siitä, että yritämme estää vääryyttä, jota valehtelevat petturit tekevät. Puuttumattomuus olisi myös väärin, pitäähän petettyjä puolustaa.


      • onteillähuvit
        tässäpätässä kirjoitti:

        No sinulle ihmettelijä voin kertoa, että on oikein, jos salasuhteet paljastetaan, koska ne ovat väärin petettyjä kohtaan. Että ei ole kyse siitä, etteikö meillä rehellisyyttä puolustavilla olisi omaa elämää vaan siitä, että yritämme estää vääryyttä, jota valehtelevat petturit tekevät. Puuttumattomuus olisi myös väärin, pitäähän petettyjä puolustaa.

        Akoilla on munaa juoruta selän takana, että sen ja sen puoliso juoksee vieraissa mutta moniko teistä juoruajista uskaltaa mennä kertomaan petetylle, mikä on homman nimi? Epäilen ettei kukaan. Säkin sanot, että on oikein jos salasuhteet paljastetaan. Onko susta niiden paljastajaksi?
        Mua vihastuttaa ihmiset, jotka näkemänsä ja muualta kuulemansa perusteella tekee johtopäätöksiä ja jatkaa juttujen kertomista totena. Munkin luona ramppaa ukkomies kuulemma jatkuvasti. Meillä kuulemma on salasuhde, niin moni on nähnyt hänen menevän mun luo. Vaimo parkaa säälitellään. Kukaan vaan ei ole tullut kysyneeksi keneltäkään meistä, mikä on homman nimi. Eronnut nainen on helppo juorujen kohde. En vaan ymmärrä, mistä syystä. Olis todella hienoa jos joku ämmistä tulisi ja kysyisi mikä on homman nimi. Totuus yllättäisi.
        Mutta kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Jos tiedätte jonkun pettävän, menkää ja kertokaa petetylle. Mutta vasta kun olette kärpäsenä katossa todistamassa pettämisen. Taitaa vaan totuus olla se, että nautitte myös siitä, että toista petetään. Naureskelette toisen tyhmyydelle, ettei tajua puolison pettävän. Onko näin.


      • paljastusjuoru

        Eipä ole näin. Kun pitkä avioliittoni päättyi miehen uskottomuuteen, olisin halunnut, että minulle olisi kerrottu, ehkä noin 10 ihmistä varmuudella asiasta silloin tiesi. Suhde oli kestänyt siinä vaiheessa pari kuukautta. En tässä tapauksessa usko, että kukaan olisi nauttinut siitä, että minua petetään, päinvastoin. Kukaan ei uskaltanut kertoa mulle, koska pelkäsivät, että tulee ero, niinkuin tulikin, kun asia mulle valkeni. Kaikki ovat jälkeenpäin mulle yrittäneet selittää, miksi olivat mukana salaamassa suhdetta.

        Eikä mulle ole mitään merkitystä sillä, onko asiasta juoruiltu, onpa tietenkin, varsinkin kun kyseessä pieni paikkakunta, jossa kaikki tuntee yhteisiä tuttuja jne. Ainoastaan sillä on mulle merkitystä, että totuus paljastui, en voi sietää valehtelua läheisiltä ihmisiltä. Mies romahti täysin, kun halusin erota. Salasuhdekin päättyi siihen. Kakkosnaisella on uusi ukkomies kierroksessa, tämä on siis juoru...


      • Kakkosenjonkatiedän
        paljastusjuoru kirjoitti:

        Eipä ole näin. Kun pitkä avioliittoni päättyi miehen uskottomuuteen, olisin halunnut, että minulle olisi kerrottu, ehkä noin 10 ihmistä varmuudella asiasta silloin tiesi. Suhde oli kestänyt siinä vaiheessa pari kuukautta. En tässä tapauksessa usko, että kukaan olisi nauttinut siitä, että minua petetään, päinvastoin. Kukaan ei uskaltanut kertoa mulle, koska pelkäsivät, että tulee ero, niinkuin tulikin, kun asia mulle valkeni. Kaikki ovat jälkeenpäin mulle yrittäneet selittää, miksi olivat mukana salaamassa suhdetta.

        Eikä mulle ole mitään merkitystä sillä, onko asiasta juoruiltu, onpa tietenkin, varsinkin kun kyseessä pieni paikkakunta, jossa kaikki tuntee yhteisiä tuttuja jne. Ainoastaan sillä on mulle merkitystä, että totuus paljastui, en voi sietää valehtelua läheisiltä ihmisiltä. Mies romahti täysin, kun halusin erota. Salasuhdekin päättyi siihen. Kakkosnaisella on uusi ukkomies kierroksessa, tämä on siis juoru...

        Niin miten nämä juorut lähtee liikkeelle. Siten että salapanoja on nykypäivää ja kukaan ei pidä sitä enään minään. Kannattaako juoruja edes kuunnella. Nauttikoon salapanijat niin paljon kuin haluavat. Sitten kun se muuttuu muuksi ei ole mahdollista edes suhteen alkuun vaan useampi varattu lopettaa kun joko kiinni jää tai kakkonen alkaa vaatimaan eroa. Tuossa vaiheessa yleensä jo useampi tietää ja varattu joutuu valitsemaan kumman ottaa. Alkaako loppuelämän naurunkohteeksi ja kuinka toiset kehuu tuon uuden puolison mainetta ym. Tämähän se on todellisuutta mitä nuo kakkoset ei näe. Kyllä vaikuttaa miten kaverit arvostavat puolisoa ja kuinka siitä puhuvat. Muutoin joutuu myös ne kaverit vaihtoon. Näinhän se yleensä menee.


      • surkeaameininkiä
        Kakkosenjonkatiedän kirjoitti:

        Niin miten nämä juorut lähtee liikkeelle. Siten että salapanoja on nykypäivää ja kukaan ei pidä sitä enään minään. Kannattaako juoruja edes kuunnella. Nauttikoon salapanijat niin paljon kuin haluavat. Sitten kun se muuttuu muuksi ei ole mahdollista edes suhteen alkuun vaan useampi varattu lopettaa kun joko kiinni jää tai kakkonen alkaa vaatimaan eroa. Tuossa vaiheessa yleensä jo useampi tietää ja varattu joutuu valitsemaan kumman ottaa. Alkaako loppuelämän naurunkohteeksi ja kuinka toiset kehuu tuon uuden puolison mainetta ym. Tämähän se on todellisuutta mitä nuo kakkoset ei näe. Kyllä vaikuttaa miten kaverit arvostavat puolisoa ja kuinka siitä puhuvat. Muutoin joutuu myös ne kaverit vaihtoon. Näinhän se yleensä menee.

        Eiköhän se varattu ole jo naurun kohde ennen kuin käry edes käy ja joutuu mitään valintoja tekemään. Jos ei uskalla erota ja mennä yhteen uuden kanssa kun pelkää joutuvansa naurunalaiseksi niin sehän vasta naurettavaa onkin. Surullista, että ihmisten itsetunto on kiinni pelkästään siitä mitä toiset ajattelee hänestä. Ja että tehdään aina niin kuin yleisesti käytössä oleva luterilainen moraali sanelee. Ettei vaan joudu naurunalaiseksi.


      • Exrouva

        Minä ainakin petettynä vaimona päätin, ettei avioliittomme jatku miehen salasuhteen takia. Siinä loppui isännältä sekä avioliitto, että salasuhde ihan samana päivänä, harvoin sitä niin paljon saa aikaiseksi naisrintamalla yhtenä päivänä.


      • silmätkiinni
        tässäpätässä kirjoitti:

        No sinulle ihmettelijä voin kertoa, että on oikein, jos salasuhteet paljastetaan, koska ne ovat väärin petettyjä kohtaan. Että ei ole kyse siitä, etteikö meillä rehellisyyttä puolustavilla olisi omaa elämää vaan siitä, että yritämme estää vääryyttä, jota valehtelevat petturit tekevät. Puuttumattomuus olisi myös väärin, pitäähän petettyjä puolustaa.

        Eli haluat pilata toisten elämät ja tuppautua juoruamaan...tosi lähimmäisestä välittävä. Antaa jokaisen hoitaa "oma" suhteensa on sitten huono tai hyvä.


      • ValehteluOnTyperää

        Lähimmäisestä välittämistä on raaka rehellisyys, loppujen lopuksi vain totuudella on merkitystä.


    • juoruajajonkatiedän

      Tiedän yhden juoruajan, joka kyttää ikkunasta ihmisiä. Ja sitten mielikuvitus hoitaa loput. On vanhempi nainen ja ei älyä, että nykyään mies ja nainenkin voi olla kavereita.
      hihhii

      • myösykkönen

        Tuulaaaaaaaaaaaa


    • niimpäniin1

      Mulle avioliitto merkitsee uskottomuuden loppua joten ei tule mua koskemaan koska avioon en mene...mielummin elelen vähän vapaammin avosuhteessa naiseni kanssa...kiva joskus pitää haukaa vieraankin kanssa kun kotona mättää jollei muuten niin seksin osalta. Kumma juttu naiseni ei mua halua eikä myöskään tiedä vierailuistani vieralla maaperällä mutta kelpaan kyllä monelle muulle seksikaverina.

      • Sä siis leikit vaan naisesi kanssa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe