Vittu mikä losoperse

enpähän olis uskonu sinusta ,luulin että välitit kävit moikkailemassa ja halailemassa soiteltiin ja hauskaaki oli,mutta sulla oli aina joku kavereistasi mukana ku tapasimme nyt sain kuula miksi,pönkitit omaa egoasi ja kerroit muile mikä idiootti olen ku en tajuu päästää irti ja luulen että pidät minusta vaikka tosiasiassa pidit pilkkanas. Enpä oikein voi toivottaa hyvää jatkoakaan sulle mutta en myöskään lähe koston tiele joten nauti rauhassa ,aiheutiy kuitenki aikamoisen arven ja häpeän nähä yhteisiä tuttujammeki,mut luulen että saat ansiosi mukaan.

9

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LosoperseLOL

      Kuuleppas nyt äläpä hauku vaan ota itseäs niskasta kiinni. Olet muutenki käsittänyt kaiken väärin

    • Aivan sama ,olen tosiaanki käsittäny asiat väärin eipähän sillä mitään merkitystä enää ole ja joo olen ottanu itteäni niskasta ja kääntäny katseeni ihan muualle joten nou hätä.

    • Päänsisäinenjuttu

      Hei etköhän ole, tarpeeksi jo kostannut kaikilla mahdollisin tavoin näiden vuosien aikana. Mutta tiedätkö mitä, kostaminen on ollut niin turhaa - koska se on viennyt sinulta henkisiä voimavaroja turhaan.
      Ethän sä itsekkään ollut ja ole mikään ilontuoja.
      Pelkästään rasite, johon kerran kompastuessaan, katuu elämänsä loppuun asti...
      Ihminen on siitä siunattu, että jos on tunteet normaalit ja käämit kunnolla kiristetty päässä. Niin ei toisen ihmisen tapaaminen, pitäisi olla mielenterveydelle pahaksi.
      Vaikka kaikki ei mennyt ehkä, sinun mielesi mukaan jutussa.
      Yhteisistä tutuista vielä, ei meillä ole niitä ollut milloinkaan eikä tule olemaan...

    • Kerroinhan että en lähe kostaan,kun et mielestäni ole edes sen arvonen,oisko näin et se koira älähtää johon kapula kalahtaa. :)

    • tut.ti

      Sinä älähtelet siinä....mä ilmestyin tässä vasta nyt ainakin 2 tuntii sun jälkeesi...vasta
      Niin..sinä hait huomioo
      Mutta se on ihan OKEY

    • Jjjkbbnnnn

      Sun naismaku vaa huononee mua oikeesti ihmetyttää tää homma. Kaikki pyörittää tota ja puhuu sen tuhkimotarinaa :D turha oottaa et saat mainettas putsatux. Ne tykkääkin six et sais pildee, kuin moni mun tykkääjä haluaa multa??

      • Nyt ei jaksa kiinostaa


      • Kakkis_kikkelsi_poitsut

        Katkeraa homopuhetta. Eikö eräs leidi voisi nyt lopultakin käyttää sitä sivistystä, lopettaa, koska te tuhoatte mun tulonlähteen, terveyden, joudun häpeää teidän lapsellisten typeryyksien vuoksi.

        Toisella ei ole asiaa tuolle sukupuolelle, menetkö pian testauttmaan itsesi oletko homo, mistä tämä alkoi? Naiset eivät yleensä tule mulkun perässä, mutta silloin, kun toinen pettää voi joku vittuilla, että tuli pelkän mulkun vuoksi. Jos sinä et nyt lopeta tätä en vaan käsitä, miksi haluat tuhota mun toimeentulon, ei tääällä voi päivystää ja olla "pöljän pojan vakuutuksena moderoimassa".

        Akateemisen velvollisuus on käsittää tämä tilanne, toinen ei bonjaa, se on niin liemessä, koska olet "yläluokkainen kermakakku". Toinen dorka, joka vaan ymmärrä, ei piittää. Täällä tätä shittiä on monelta vuodelta, paljonko te maksatte kenellekään joka viitsii sitä poistaa. Rahaa ei ole maksaa tämä toinen tapaus jos et tee töitä, sitten menet ja poistelet kaikki kommenttisi ja tuon toisen myös. Jaettu suunnaton määrä infoa.


    • Hoh,hoijaa.Kaikkea se leipä elättää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe