Sekö oli tilipäivä?

Näin_on_nähty

Meinaan vaan kun tämänpäivän aikana näytti kulttuurinrikastajia liikuskelleen Kiteen keskustassa lähes yhtä paljon kuin alkuperäisväestöäkin. K-Marketissa sen ainakin huomasi iltapävällä, eli menitpä mihin hyllyvälikköön tahansa, niin sielläpä ne jo somalit kuin irakilaisetkin oli koria täyttämässä.

13

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VainParasKäy

      Onneksi on vaihtoehtoja - S-market.

    • matuilla-aina-tilipäivä

      viime perjantaina 30.9. oli myös tilipäivä.. illalla kun torilla ooteltiin tuli shown. alkua.

      turhikset kulki kupparista kymmenien täysien kärryjen kanssa yleisön editse torin laidalle kaupungin bussi kyytiä oottamaan.. kivaa shoppailla meidän rahoilla ja ilmais kyyti kulettaa lämpimään wokkiin... kuppiinen saa myyntiä.

      oman kansan ostovoima nyysitty kuiviin. matut ostaa monet kilot hedelmiä joka lajia... kärryt on täynnä.

      itse saa vaan niellä tyhjää ja ostaa leivän ja maitopurkin. matuilla tilipäivä. joka päivä. KELA GOLD kortilla saa taikaseinästä rahaa...

      • Elämme_odotuksessa

        No mikä ettei.
        Se on nyt syötävä tanakasti ja vietettävä muutamia vuosikymmeniä ansaittua lomaa täysihoidossa, niin jaksavat sitten sen jälkeen kasvattaa uutta uljasta Suomea.
        Voi sitä kulttuurin rikkautta ja huimaa elintasoa mikä täällä sen jälkeen vallitseekaan, sillä tämä maa nousee vähintäin samalle tasolle kuin mitä herra maahantunkeutujien omat kotimaat ovat olleet ja ovat nyt.
        Hyväntekijöiksihän heidät on tänne kouluttamattomie ja muutenkin sivistymättömien, mitään taitamattomien, takapajulassa risumajoissaan asuvien impivaaralaisten luokse lähetetty.


      • Työmatkalaiset

      • hitunen

        Kujan ei joku kaljatölkkikin...


    • ökkölökkö

      Näin vaan kivasti Kiteellä, köyhät antaa vähästäkin ja toiset nauraa.

    • rikastunutkulttuuri

      perjantaina kulttuuri henkilöt kulki ostos kärryineen torin edustalla. käynnissä oli tuli show , mussut kulki joten paikalla oli runsaasti alku asukkaita näkemässä... tais tulla kaupungin liikennelaitos shoppailijoita hakemaan...

    • koiristarukkaset

      Mua vituttaa ku noi syö mun leipää

      • RYSSÄMUNLEIPÄÄNISYÖÖÖÖ

        Ihan hyvää leipää on ja halvempaa kuin kotimaassa, eli ilmaista.


    • Mr_Molotov
    • ilmais-matkat

      onko kulttuurin rikastajilla ilmaiset seutuliput, rajattomalla matkustus oikeudella. keväällä ainakin oli...

    • koiristarukkaset

      Ne syö mun leipää tarkoittaa että sosiaalihuolto kiristää raha hanoja minulle ja minä kilpailen samasta leivästä mamun kanssa. painusivat vittuun minun ruokapöydästä

      • TyhmäSomalainenTehdäTyö

        Ei painuta.
        Sinä teet töitä jotta meillä olisi parempi olla. Ollaan ansaittu kyllä ilmainen asunto, ravintolatason ruoka ja tukirahat. Pitäähän meidänkin saada pelata uhkapelejä kuten kantasuomalaisten. Vielä kun saisin isomman television, nykyinen 46 tuumainen on liian pieni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe