hesalaiset laittaa mökin talviteloille

hyvinmeneerahaaon

hah hah hah

ja tekee työtä ja menettää vapaa-aikansa.

ha ha ha.

minä ELÄKELÄINEN kusen teitä silmiin.

teen VEROTONTA TULOA ja on mökit ja okt ja autot ja kaikki.

ja ei ole TALVITELOILLA.

koska asun MÖKILLÄ JOS HALUAN.

vaihdan halutessani osoitteeni POSTE RESTANTEEN kun huvittaa.



LÄL LÄL LÄÄ VERONMAKSAJAT.

95

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säännöllisesti

      Onko dosettisi koskemattoman näköinen?

    • yksiököomakotitalo

      Sinulla ei ole omaisuutta, ei mielenterveyttä ja eläkkeellä vammaisuutesi takia.

      • sainpasnaurut

        Minulla on omaisuutta, en ole vammainen, ja minulla on mielenterveys kuten meillä kaikilla.
        Jos et olisi noin tyhmä, olisit kirjoittanut fiksummin.
        Ihmisellä on aina mielenterveys. Ilmeisesti sulla ei ole aivoja tai ne ei toimi??

        Ja eläkkeellä, KYLLÄ olen! Mutta olen terve kuin pukki ja nauran sinunlaisellesi veronmaksajalle, että läl läs lää!

        mihin tuhlaatkaan kallisarvoista vapaa-aikaasi, niin minä sen hyväkseni käytän.


      • sairasukkooley

        runkkaamalla 24/7 ja kuuntelemalla naapurias korva seinässä? jopa vessassa käyntiä


    • tuomonpaluu

      Onko kadett auto

      hah hah haa

      ps jos osoitteesi poste restante niin kelan tuet sulle loppui siihen ja maailmasi kaatuu

      hah hah haa

      • eiolekiellettyä

        eipäs lopukaan.
        suomessa saa käyttää poste restantea.


    • ihmehinuri

      eläkeläisen eturauhasella ei silmänkorkeudelle ruikita. ja muutenkin, vedä käteen

      • eläkeläisetnuorena

        olethan sinäkin homppeli ja eläkkellä myös


    • lällätiläää

      No tämä eläkeläinen ruikkii, jos mitään mistään tajuat niin eläkkeen voi saada nuoremmatkin.

      vedän ja panen ketä huoria huvittaa. olen komea ja narsistinen rikas eläkeläinen.

      ja ei ole kadettia, mutta löytyy 3 autoa jotka kaikki on ajossa.

      hus hus töihin siitä !

    • tuskin-onnistut

      kerro tarkemmin mihin poste restanteen laitat kirjasi! mitenköhän onnistuu nykyään?

      ja vittu jos sitä vastausta et pysty kertomaan selkeästi, niin se tarkoittaa sitä että olet valehteleva paskanjauhaja, eli sä elät ankeasti, olet köyhä, asut lahossa lautakasassa, autosi on romuja ja sä olet mielenterveyspotilas, joka ei ota lääkärin määräämiä lääkkeitä.

      ps. äläkä keskity jälkimmäiseen fakta-listaan susta, vaan vastaa kysymykseen. ymmärrätkö että jos et vastaa, vaan lässytät paskaa, se tarkoittaa että fakta-lista on totta. olet ennenkin todistanut olevasi valehteleva köyhä hullu, lässyttämällä paskaa, sen sijaan että vastaisit edes yhteen kysymykseen. ja se kysymys on edelleen tuolla ylimpänä tässä tekstissä, keskity siihen. paasaa, lässytä ja jankuta kun olet vastannut ensin.

    • notässävastauksii

      minä laitan poste restanteen ja sillä siisti.
      Kaikki laskut ja muu paskat hoituu ihan normaalisti, ei se sen enempää
      selvityksiä sinulle tarvi.
      ja elän leveästi ilman töitä, rahaa löytyy tukuttain jotka ei oo edes pankissa.
      osa on, loput ei.
      ja romulla ei voi ajaa, autolla voi.
      mistään yhteiskunnallisista termeistä minä en välitä enkä niistä edes tiedä,
      koska en ole samanlainen inhimillinen riekkuja koulukiusaaja mikä sinä olet.
      olen sinua kovempi.
      ja en varmasti ottaisi kenenkään määräyksiä vastaan, ota sinä vaan.

      ja kyllä sinulla kusta päässäon täällä aina ollut, miksi muuten vaivaudut tänne kommentoimaan. en sinä mikään rikas itsekään ole, tod.näköisesti onnettomampi pelle mitä minä olen.

      muutin sinun kouvolastasi vittuun jo aikaa sitten ja se vaatii rahaa.

      ei hävetä yhtään, pysy vaan sinä siellä betonipaskassasi hahaha.



      intter-netissä se on helppoa riekkua, mutta vedä tötsyt taas siellä jaalan
      ankeassa asunnossasi, se helpottaa surkeaa elämääsi idiootti.

      • hienooelämäää

        Kouvolassa vielä asut ja Kuusaalla vieläpä. Pillereitä vedät ja viikon kohokohta kun pääset paikalliseen oluelle ja ehkä raahaat paikallisen pubiruusun puolikuolleena asunnollesi jota nylkytät. tai sitten haet päiväkodista jonkun jota nusasta.


      • noeipätulluvastauksii

        eli sä idiootti et edes tiedä mikä on poste restante ja sillä siisti. lässytä ja valehtele lisää, kukaan ei estä ja kukaan ei usko.


      • noeipätulluvastauksii

        "ja kyllä sinulla kusta päässäon täällä aina ollut, miksi muuten vaivaudut tänne kommentoimaan."

        ja sun piti todistaa edes yksi asia ettet puhuisi paskaa, eli se poste restante, mutta ei onnistunut vammaselta TAASKAAN. vaivauduit kuitenkin TAAS lässyttämään ja valehtelemaan lisää. kuten tapoihisi kuuluu. paskahousu kun olet ni et muuhun pysty. et pärjää täällä kun et pysty vastaamaan. luuletko että lässytys ja valehtelu korvaa jotenkin sen ettet pysty vastaamaan?


      • noeipätulluvastauksii

        "intter-netissä se on helppoa riekkua, mutta vedä tötsyt taas siellä jaalan
        ankeassa asunnossasi, se helpottaa surkeaa elämääsi idiootti."

        sun on nimenomaan helppo riekkua netissä kun et sä muualla pysty sitä tekemään. mä en ole väittänyt yhtään mitään itsestäni, mutta sä väität itse toistuvasti olevasi jotain tai pystyväsi johonkin täällä netissä, koska tämä on ainoa paikka, jossa ei tartte todistaa mitään. miksi luulet että kukaan uskoo sun valheita? (ei tartte vastata koska et pysty, jatka vaan lässytystä ja fantasioi että joku uskoisi)


      • posterastante
        hienooelämäää kirjoitti:

        Kouvolassa vielä asut ja Kuusaalla vieläpä. Pillereitä vedät ja viikon kohokohta kun pääset paikalliseen oluelle ja ehkä raahaat paikallisen pubiruusun puolikuolleena asunnollesi jota nylkytät. tai sitten haet päiväkodista jonkun jota nusasta.

        kuusaalla valtakadulla asuu. vuokrakämppä muijan nimissä ja yksi tytär. säälittävä luottotiedoton paska, joka kuvittelee saavansa arvostusta kun lässyttää nimettömänä netissä, mutta valittaa kun kaikki muut kirjoittavat nimettömänä. ei kavereita. päivästä toiseen pelkkää vihaa ja valitusta, vaikka väittää että rahaa löytyy ja voi tehdä mitä haluaa. kyllähän te tiedätte: ne joilla on rahaa ja vapaus, he valittavat kaikesta, vai mitä? miten muuten voisit todistaa olevasi jotain, käyttää rahaa ja tehdä mitä haluaa? toivottavasti ruma läski joutuu taas mäelle.

        odotellaan taas uusia sekavia raivo-kohtauksia tänne. saa taas nauraa kun vammanen yrittää kovasti olla kova äijjä. ressukka ei tajua että ei onnistu intter-netissä =))


      • pöpilättt

        tommosia samanlaisia plösöjä on kymmeniä kuusaalla niin ei voi tietää varmana kuka häää näistä on.


    • vittumitäpölvästejä

      mutta enemmän sinunlaisia alisyöneitä riekkujia siellä kuusaankoskella löytyy, jotka ovat pieniä ja niin hiljaista paitsi täällä intter-netissä.

      kouvolalaisillaon aina ollut tarve olla toistaan parempi..

      • hahahahahaha

        siehä viisas ukko olet pöljä keskellä päivää kännissä ja läski akka kantaa kaljat kotii


    • huhuuhuhuhaahaahaahaahah

      alisyöneillä riekkujillaon aina tekosyynä kertoa että he "Pitävät painoaan normaalissa" ettei pääse lihomaan.

      paskat.

      jos on varaa niin on lihava, piste.
      ravintolassa ei alisyöneet riekkuja käy,

      paitsi töissä kaikki päivät ja velkaa pieni perse täpösellään.
      ei vapaata aikaa.

      oletteko kateellisia kun "sossupummit" tekee pimeetä duunia ja ostelee taloja ja mökkejä teidän luuviulujen veromarkoilla?

      päivän naurut jälleen!

      • pummillaeijärkeäpääs

        miks oot kaikki päivät sun kolossas jos sulla on mökkejä ja taloja??


      • valtionvihollinen
        pummillaeijärkeäpääs kirjoitti:

        miks oot kaikki päivät sun kolossas jos sulla on mökkejä ja taloja??

        koska erehdyt henkilöstä.
        selvitä pääsi niin pysyt täältä poissa ja tuomot ei kummittele sulle,.


      • omaisuuteslämminpaska

        selvitä itse pääsi kuusaanmäellä ettet kuvittele vainoharhoja et sul ois omaisuutta.


    • tuomonoyyyyyhyy

      Tuomo, nukkumaan pää selväksi

      • tumpelo..87

        tules valkealaan niin laitan yhdellä lyönnillä sinut kunnen talvi unille!!;)


      • kahju

        Ikäheimoen pää ei nukkumalla selviä....


      • muijallanitiukkavittu
        tumpelo..87 kirjoitti:

        tules valkealaan niin laitan yhdellä lyönnillä sinut kunnen talvi unille!!;)

        Tunge ikäheimo pääsi läskivittuun ja tukehdu. Sulla ei ole mitään muita ihmisiä kiinnostavaa sanottavaa. Hoe noita mullin läskivittu-juttuja peilin edessä kun olet yksin. Et osaa vittuilla, et ole hauska, ketää ei kiinnosta juttus, joten miksi lässytät?

        Tykkäät läskivitusta... Joo... Oiskohan ehkä tullu jo selväksi. Pitäisköhän sun vielä kertoa meille että tykkääktö läskivitusta? Ei ehkä uskota jos et joka päivä tätä kerro. Muista myös kertoa samalla jos et tykkää lampaista, koska jos et kerro ni se tarkottaa että tykkäät lampaista.


      • tumpelo....87

        minä itse en pidä läski vituista....mullissa ei muita kun läski pilluja!!=) saa sentään aina...panen muijaasi tiukkaan pilluun alatko sitten olematta nyhverö??=)


      • tuomo.on.vammanen

        Onneksi en ole sinä itse. Mä panen sellasta pillua kun haluan. Sä panet sitä mitä pystyt eli mullin läskipillua. Otan osaa.


      • tumpelo..87

        nyt minä itse panen muijaasi paljaalla siemenet sisälle!!;) hyvä kerroit missä muita kun löysä pilluja!!=)


      • tumpelo..87
        tuomo.on.vammanen kirjoitti:

        Onneksi en ole sinä itse. Mä panen sellasta pillua kun haluan. Sä panet sitä mitä pystyt eli mullin läskipillua. Otan osaa.

        äläs mamman poika valehtele!! et pillua ole nähnyt etkä tule näkemään....=) lutkuta isäsi munaa orpo poika!!=)


      • Polviheiluri

      • tumpelo..87

        pitääpäs kuule joskus käydä tarkistamassa!!=) varmasti voittaa mullin löysä pillut!!=)


    • savolaenee

      mökit talvitulil elä kehtoo sitte itkeevöt ku rosvot kääp :D eekö niil hesal isis oo maasturit ja vehkeet elekee itkekö sitä varte ne o että ajellaa paskoel teil eekä nosteta kyrvän kyttyräl isompee aatoo voeh tokkiisa :) tulukee savvoo niil erityisaatoilla nii kuvia jopa ottaavat ja varmaa tulloo tyttösiä kyytii :D

      • edelleenoikeassa

        mitkä helvetin maasturit? niitähän on kellä tahansa, ei mitään ihmeellistä siis.
        mullakin on autot ja pelit, mutta en pidä maasturia minään ihmeautona.
        niitähän nyt on jokalähtöön.
        eikä paskalla voi ajaa, paska on paska ja ei ajokunnossa.

        joo mene sinä vaan savoon ja ota huoria kyytiin.
        kauniit ja mukavammat naiset ei suostu liftaamaan ja niiden
        pillu on neitsyt.


    • TerkkujaSulle

      Stadilaiselt möikeilijältä.
      Aloittaja on tyypillinen esimerkki kymenlaaksolaisesta veltoilijasta jota ei duunit kiinnosta. Just lysnäsin uutisist tutkimuksista jossa ne kaveeras,et kymenlaaksolaiset starbut on roikkorevoja joita ei duunit kiinnosta,kondis kun on yhteiskunnan eläteillä surkea. Tossahan se aloittajan skrivauksessa tulee hyvin ilmi. Tsöbasin aikoinaa kesismestan kymenlaaksosta velttoilijoille malliks, et ne hittais mitä duunii tekemällä saa aikaseks. On tää klifaa ku juntit tsiigaa meikäläisen tuloo Citroen C6:lla kesismestalle siihen buliin hirsihuvilaani ,ite duunattuu, rantsussa kelluu laiturissa Targa jolla käyn vähän rundailemassa ja gimmoja moikkailemassa. Tos naapuris budjaa sellanen perintötilallinen jota ei duunit kiinnosta ,karja on veks ja pellot kesannolla. Tila on ihan purku kondiksessa. Aikoinaan komeuttaan kukoistanut buli navettakin lojuu läntällään katsi romahtaneena. Joskus juntti jussi,joka taitaa olla toi jutun aloittaja?luudaa siint murjustaan tohon navetan hörnelle stroolaa. Kyllä saa griinaa kun se kaivaa sen onnettoman nysän jota ei voi työkaluks sanoo sielt sbulin magan alta ja strittaa kengilleen, taitaa olla eturauhas vaivoja, hoh, hoh, hoo. Ei tarttee slyttää ja ryömii ton eilisen löydön vieree tohon bungaa ja suorittaa aamuinen patukan kiillotus.

    • tilipullollaanlällällää

      no sittenhän sinä olet köyhä hesalainen.

      mulla on itelläni 2 tonttia maalla, toinen vesistön äärelläkin.
      hyvin tulee kalaa ja koski kohisee.
      ja löytyy 3 autoakin, kaikki ajossa.

      hirsihuvilasi tuskin on niin iso mitä minun taloni ovat.
      laituri on helppo tehdä kenen tahansa.

      ajele sinä vaan sillä onnettomalla sitikan romullasi, minullapa onkin oppellia ja volkkaria ja päivääkään en työtä ole tehnyt. kaikki pimeesti valtiota pissittäen.


      kerro terveisiä muillekin köyhille sinne hesaan.
      mitäs sitä turhaan työhön menemään kun rahaa tulee pimeestikin.

    • huhhahheihii

      niin katsos köyhä hesalainen...

      minä en ole päivääkään töitä tehny ja mulla omakotitalot ja mökit rannassa, autot ja moottoripyörä löytyy, oon naimisissa, on lemmikkejä, asun maalla..

      ei ihmekään kun hirsimökkeilijää junttia käy noin kateeksi.

      • superkylähullu

        Mun hirsimökki on isompi ku sun. Mä oon vielä lihavampi ku sä. Mulla on 4 autoa. Mulle tulee kirjeet seitsemään eri poste restante osoitteeseen.

        Jos et usko ni painu laiheliini takas töihin että saat velkas maksettua, vitun valkotakkien huora.

        Oot vaan kateellinen köyhä ja rahaa tulee pimeenäkin. Miksi mennä töihin ku voi valehdella netissä ja todistaa olevansa jotain?


      • TerkkujaSulle

    • oletpelkuri

      voi trolli duomoa voi

      hah hah haa

      kusta päässäsi hah hah haa

    • suksinytkuuseen

      "Mun hirsimökki on isompi ku sun. Mä oon vielä lihavampi ku sä."

      JA VITUT OLET!

      ALISYÖNYT RIEKKUJA OLET!
      kuka tahansa on sua lihavampi ja rikkaampi!
      sulla ei o varaa käydä ees leipäjonossa senkin LAIHELIINI!!

      • BrutalAnarchy666

        Mä oon niin viisas anarkisti, ettei mun tartte mennä leipäjonoon! Oon myös niin lihava etten jaksaisi jonossa kävellä. Leipä tulee ihan ittestää mun suuhun ja sitä lähetetään mun satoihin poste restante osoitteisiin ympäri maailman. Rahaa löytyy koska sitä saa pimeistä hommista. Mulla on jokaiselle viikonpäivälle oma hirsihuvila vesistön äärellä. Ajelen niille autoillani joita on niin monta etten ees muista. Kaikki ostettu käteisellä, jota oon saanu pimeistä hommista. Kohta olen jo niin läski etten pääse ylös sängystä, eli olen rikkaampi kuin kukaan teistä koska kellään muulla ei ole varaa syödä itteään tähän jamaan, koska te maksatte veroja ja otatte lainaa ja elätte surkeesti Kouvolassa niin että teillä on naapureita.


    • korianponneton

      Korian ponsi saa nyt mainetta.

      • tumpelo..87

        Mikäs mamman poikaa taas kiukuttaa?? pillun puuteko??=) oisit hyvä mies mullissa liikaa pillua...työntävät pillua naamalle vaikka ei pystyisi panna!! Lihavaa löysää pillua ei jaksa useasti paneskella....


      • tuomo.on.vammanen

        Ai et jaksa löysää panna? No voi voi sille, koska muuta et ikinä saa.


      • tumpelo....87

        Löysä pillua pannaan kerran...heitetään sitten pihalle!!=) sinä olet vammanen et uskalla mullissa käydä hakemassa isoa pillua!!=)


      • tuomo.on.vammanen

        sä olet vammanen kun et saa muuta ku mullin läskipillua!1=) mä voin tehdä valintoja!!=) sä voit vaan tyytyä mullin läskipilluun!!=)


      • tumpelo..87

        saan tiukkojakin pilluja....en koskaan mullista!! sinä et pillua näe koskaan!!=)


      • tuomo.on.valehtelija

        julistat täällä että saat löysää pillua mullista. olet jopa pari kertaa itku silmässä kertonut ettet muuta saa kuin läskiä mullista.

        itepähän olet jo totuuden sinusta itsestäsi kertonut. älä puhu ittees pussiin.


      • tumpelo....87

        mullissa ei muita kun laardi pilluja....en muuta ole väittänytkään!! muulta olen tiukkaa kokeillut...liian pihtareita vain!!=) mullin pilut ei hyviä...osaavat sentään antaa aina....=)


      • tuomo.sekaantuu.eläimiin

        "muulta olen tiukkaa kokeillut...liian pihtareita vain"

        naapurin narttu-koira puri sua ku kokeilit? voi voi rumaa tuomoa ja tuomon rumia tekoja.


      • tumpelo....87

        nyt riittää eläinten sekaantuja mameron jutut...!! tules valkealan abclle,nähdään kummalla vahvemmat nyrkit!!;)


      • nyrkkis.murenee
        tumpelo....87 kirjoitti:

        nyt riittää eläinten sekaantuja mameron jutut...!! tules valkealan abclle,nähdään kummalla vahvemmat nyrkit!!;)

        ei riitä eläin-jutut jos sä mammanpoika käsket. sä mammanpoika et käske ketään. sä vaan nussit koiria etkä uskalla tulla abclle. läski-pillua saisit mullista, mutta sä mammanpoika vaan nussit koiria valkealassa.


      • tumpelo....87

        sinä kuules et uskalla tulla...monesti pyytänyt,eiole näkynyt!! koira on ystävä....mullin naiset pano kavereita!!=)


      • tunge.nyrkkis.hanuriisi

        monesti pyytelet, mutta eipä sua täällä näy. sä et ikinä uskalla. pyytele siellä koneesi ääressä lisää. et varmaan kerkeä kun oot niin kiinnostunu eläimistä.

        ilmota milloin oot paikalla ni tuun käymää. et sä kuitenkaan tule paikalle, vaan sen jälkeen kun et tule paikalle sä valehtelet täällä että sä olit paikalla mutta ketään ei näkynyt.


      • tumpelo....87

        tänään valkealan abc kello 19 reikä reikä....saa mamman poika tuta miltä tuntuu oikean miehen nyrkit naamalla!!=)


      • tumpelo.on.raukkis

        Miksi et tullu paikalle? Pelottiko vai olitko nalkissa naapurin koiraan? Vai hakkasiko joku sit jo matkalla? Eikö äitisi päästäny sua ulos? Valitse selitys mamman_poika.


      • pelottiko.liikaa
        tumpelo....87 kirjoitti:

        tänään valkealan abc kello 19 reikä reikä....saa mamman poika tuta miltä tuntuu oikean miehen nyrkit naamalla!!=)

        Kyttäsitkö jossain pusikossa pupu pöksyssä? Panit pupua ja juoksit itkien himaan?


      • tumpelo....87
        tumpelo.on.raukkis kirjoitti:

        Miksi et tullu paikalle? Pelottiko vai olitko nalkissa naapurin koiraan? Vai hakkasiko joku sit jo matkalla? Eikö äitisi päästäny sua ulos? Valitse selitys mamman_poika.

        sinä itse nynny poika et ilmestynyt paikalle!! todistin olet vamuli pillun pelkääjä....pelkäät myös nyrkkejäni....=)


      • tumpelon.puntti.tutisee

        olin paikalla, mutta sun rumalla naamalla varustettua vammasta idioottia ei näkynyt!!!....=))) todistin että sinä itse olet pelkuri eläimiinsekaantuja!!!....=))) pelkäät minua itseäni, mun nyrkkejä, kireetä pillua ja mullin läskipillua!!!......=)))


      • tumpelo....87

        älä mamman tisulin nuolija valehtele....anna pillua tai painu helvettiin!!=)


      • tumpelolla.läski.pillu

        Sinä itse valehtelit...=)) sun läskipillua ei halua kukaan!!...=)) Painu helvettiin mamman poika!!...=))


      • tumpelo..87

        minullla ei ole pillua...vain väkevä kyrpä,vierellä terhakkaat pallit!! niiden kimpussa kelpaa mulliganssin naisten telmiä!!=)


    • elämäntosirankkakoulu

      Elämänkoululaisten viisauksia koko sivu täynnä.

    • mallipoika7v

      "en haluu olla läski"

      t: emälänkolulainen

    • fuckthenation

      runkkaan ja imen itseäni
      varma saanti

      minä poika se osaan imeä en tarvitse läskipillua

      hah hah haa

      • tumpelo..87

        noniin loppu pupujussin nussijan tarinat...!! hankkisit varmaa pillua mulliganssist....aikuistuisit....!!=)


      • aikuisista-aikuisin

        sä olet tumpelo niin aikuistunut aikuinen kun voi olla. aikuisuus mitataan sillä miten paljon kirjottelee mullin läskipillusta.


      • tumpelo..87

        hyvä läski pillukin myöntää minun puhuvat ainoastaan totuuksia....!!=)


      • tuomo.on.vammanen

        Vammaset ei tunnista sarkasmia...


      • tumpelo..87

        mitäs vamuli pillun pelkääjä taas ulisee sielllä?? apskille ei uskalla tulla täällä vaan pillun puutteessa raukka uhoaa!!=)


      • mikälinja
        tumpelo..87 kirjoitti:

        mitäs vamuli pillun pelkääjä taas ulisee sielllä?? apskille ei uskalla tulla täällä vaan pillun puutteessa raukka uhoaa!!=)

        on siinä osuva nimimerkki "alapääprofessorille" "tumpelo"
        kävitkö apukoulua vai häirikköoppilaslinjaa???? hyvin on oppi mennyt perille


      • tuomo.pulun.nussija
        tumpelo..87 kirjoitti:

        mitäs vamuli pillun pelkääjä taas ulisee sielllä?? apskille ei uskalla tulla täällä vaan pillun puutteessa raukka uhoaa!!=)

        ole hiljaa vammanen eläimiinsekaantuja. apsilla odottelen sua, vaan eipä paskahousu mamman_poika uskalla tulla tänne.


      • tumpelo..87

        ai sinä itse olet vielä harakankin nussija?? hyhyh mamman poika nussii eläimiä muttei oikea mulliganssin helppo pillu kiinnosta!!=) et ollut apskilla...en tosin tiedä miltä näytät kun ei pelkuri uskalla näyttää omaa naamaa!!=)


    • kesärenki1

      Tule vain lennät kuin keihäs lentäjä ja te vähän järjen omaavat henkilöt ette tiedä mitä tuotte kirjoituksissanne esille. Olen maalaismoukka kesärenki on lempinimeni ja olen läänin pässi tykkään vetäistä sikaa joka minulla on karsinassa ja olen lusinut nyt olen kaljujuoppo joka vetää piriä ja konkeloa vetäisen kun en saa orkkkuja.
      Akka ei anna kunnolla jakelee ja anelee ympäri ämpäriä jopa joku päättäjä veteli työaikana kun kävin kotosalla nyt olen lapissa karussa ladossa pitelen majapaikkaa.

      • tumpelo..87

        noniin mamman poika naama umpeen tai nyrkkini laulaa!!=)


      • tuomo.on.saamaton

        Et sä mihinkään pysty. Kirjottele nettiin lisää.


      • käsirenki1

        kesärenki1, etkö parempaa tekstiä saa aikaseksi kännissä? Ihan paska. Ei totta eikä hauska. Juo ittes hengiltä, jooko?


      • tumpelo..87
        tuomo.on.saamaton kirjoitti:

        Et sä mihinkään pysty. Kirjottele nettiin lisää.

        mitä sinä itse olet saanut?? et ainakaan pillua!!=) leiki vain poikakaverisi kanssa kun tosi miehet menevät pillulle....=)


      • pätkätliikentees
        tuomo.on.saamaton kirjoitti:

        Et sä mihinkään pysty. Kirjottele nettiin lisää.

        Mitäs pätkä??


      • uusiksitähänproffa
        tumpelo..87 kirjoitti:

        mitä sinä itse olet saanut?? et ainakaan pillua!!=) leiki vain poikakaverisi kanssa kun tosi miehet menevät pillulle....=)

        on siinä osuva nimimerkki "alapääprofessorille" "tumpelo"
        kävitkö apukoulua vai häirikköoppilaslinjaa???? hyvin on oppi mennyt perille


      • tumpelo..87

        koulu mikäs vittu se on?? ei koululla töitä eikä pillua jaeta....=)


      • tumpelo.on.vammain

        Sä et tiedä työstä etkä pillusta mitään. Koulua et ole käyny koska vammasten ei tartte. Vittuillakkaan et osaa. Ruma ja tyhmä vammanen.


      • tumpelo....87

        sinä et kuules mamman poika tiedä komeista miehistä mitään!!=) minä olen työssä sinä et!!=) olen koittanut mamman pojille opettaa pillusta hyvyyttä,eihän pupu jussin nussijat opi....!!


      • tuomo.tykkää.miehistä

        en tiedä komeista miehistä kun en ole heistä kiinnostunut, kuten sinä itse!!...=)) en ole sustakaan kiinnostunut, mutta sun ruma naama nousee joka paikasta esiin. pysyisit piilossa, koska olet niin saatanan ruma!!...=))


      • tumpelo..87

        minä en ole homo poika...!! mullin naiset sanovat komeaksi...jos homoilla yrität nyrkkini taltuttaa homo pojan talviunille!!=)


      • A2öäöäå

        Äitis on vaan tainnu sanoa sua komeaksi. =D


      • Tuomo.the.äidinnussija

        Tuomon äiti on sillinhajunen läskipillu, jolta Tuomo saa helposti.


      • tumpelo..87

        mistäs mammanpojat tietää onko minulla itselläni äitiä?? teidän äitiänne nussin paljaalla...kohta olemme sukua!!=)


      • Tuomo.the.äidinnussija

        on sulla äiti!!...=) keneltä muulta saisit läskipillua mullissa kuin omalta äitiltäs?!!...=) sä olet mammanpoikien mammanpoika: meet mulliin jotta saat äitiltäs läskipillua.

        jos oot mun äitiä nussinu paljaalla, ni on ollu kyyti kylmää, koska äitini kuoli 2007!!...=) eli olet äidinnussija ja negrofiiliikin vielä!!...=) ja eläimiinkin olet kuulemma sekaantunut!!...=) ja niin rumakin olet että hyi helvetti!!...=)


      • tumpelo..87

        minun äitini ei käy mulliganssissa....!! olet vain kateellinen mamman poikien mamman poika joka ei saa edes varmaa pillua mulliganssista!!=) minä itse kävelytän koiraani...se on kivaa...sinä nussit niitä sairas mamero...et uskalla näyttää vamuli omaa naamaasi!!=)


    • minä.runkkaan

      mikä on talvitela ja miten siinä pannaan mökkiä?

    • rakennusammattilainen

      talvitela on talvella käytettävä maalitela jolla maalataan mökkiä.

    • käyttäkääoikeaa

      kesätela on kesällä käytettävä maalitela jolla maalataan mökkiä.

      kesätelaa saa käyttää kesäkuusta-elokuun puoliväliin asti.
      muina aikoina talvitela on käytössä.

      laki sanoo näin:

      "se joka käyttää talvi tai kesätelaa sille sopimattomalla vuodenajalla, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä mökille taikka mökkiin kohdistuvaa halveksuntaa väärällä telalla, on tuomittava sakkorangaistukseen tai vankilatuomioon max 2vuotta."

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe