Azalia minipilleri

Minimii1

Onko kellään kokemuksia kyseisestä minipilleristä?
Lähinnä haittavaikutukset kiinnostavat, kuten miten vaikuttanut mielialaan, vuotoihin, hiusten rasvoittumiseen tai esim. akneen.

4

13907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipystyenää

      Oon syöny kohta 3 viikkoa, mutta tää on nyt kyllä tässä. Mieliala vaihtelee tosi paljon, mutta pääasiassa masentaa ja on tosi paska fiilis kokoajan. Ja siis itkettää ihan kokoajan :-) Kaiken kruunaa se, että mun koko kasvojen iho, ja myös kaula, rintakehä ja selkä (myös reisissä vähän) täynnä ihottumaa tai jotakin vastaavaa. Kutisee, kirvelee ja sattuu ihan älyttömästi kokoajan. Mulla siis naama ihan täynnä pientä punasta näppylää, joka ei ole mitään aknenäppyä vaan näyttää että ois paha allerginen reaktio. Ei auta allergialääkkeet tai mitkään voiteet ja kaikkien rasvojen laittaminen sattuu, ihan humektankista asti. Huulet myös ihan älyttömän kuivat ja huulten ympärys ihottuma on ihan sietämätön, ei auta huulirasvat, vaseliini tai bepanthen. En vaan pysty tähän enää, todellakaan pysty syömään sitä 3kk. Vuotoa mulla ei oikeastaan ole ollut, pyyhkäisemällä irtoaa vähän verta, muttei muuten juurikaan. Tää oli nyt tässä kuitenkin, en tosin tiedä mitä teen, koska migreenin takia ei e-pillereitä myönnetä...

    • Kylläsaapi

      Vaikka olisi aurallinen migreeni, niin tiettyjä pillereitä kyllä myönnetään. Mulla on aurallinen migreeni ja käytössä Microluton pillerit.

    • KAW

      Mulla ei mitenkään mielialaan tai painoon oo vaikuttanut, ainut vaan että mulla on ollut kuukautiset kohta 2kk ja välillä paripäivää ettei vuoda ja taas alkaa.. Edellisistä pillereistä lihoin 15kg (kyllä siihen vaikuttaa myös mun oma ruokavalio mut pillerit edesautti tätä lihomista) sit vaihoin azaliaan ja alko nää helvetillinen kuukautis kierto joka ei näytä loppuvan.

    • Anonyymi

      Vahva allerginen reaktio käsissä, reisillä ja kasvoissa (punoitusta ja näppyjä, kutina), mikä ei laantunut muutamassa päivässä vaan vain paheni. Ei sopineet minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe