Miehille kysymys

Asiaatarkkaillut

Miksi seksuaalisesti villimmät naiset ovat parempia kuin ujommat?
Miksi kerta toisensa jälkeen huomiotta jää ne siveämmät naiset?
Syynä on mitä ilmeisimmin pelkkä ulkonäkö? Vuosien kokemuksesta voin tämän itse allekirjoittaa.
Kaikki kokeneemmat ovat parisuhteissa ja löytävät aina nopeasti uuden partnerin.
Myös rumat miehet tai korrektisti ne ei niin komeat miehet yrittävät nuoria kauniita naisia. Rumat naiset jäävät ikisinkuiksi.
Mielestäni meillä taviksilla, kuten rumilla on kohtaamisongelma. Kaikki yrittävät kauniita ja seksikkäitä. Mielipiteitä? Kokemuksia?

138

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuussattuu

      Vois aatella et parikybänen 100kg impi vastaan nelikybänen timmi miestennielijä. Keissi aika selkee. Eihän muilla miehille oo välii ku ulkonäöllä oli sit kysees seksi tai suhde.

      • Niinsevaao

        Niin tai toisin päin. Aivan samahan tuo kun ulkonäkö ja seksi määrää.


      • sitten

        en kyllä tuhmista naisista saa mitään kiksejä, sopivasti ujoutta mukaan niin


    • keittiöekspertti

      Minä edustan vain yhden ihmisen näkökulmaa, ja lähestyn naisia vain seksuaalisessa mielessä.

      En sanoisi että etsin nimenomaan kauniita naisia, oikeasti minä etsin seksuaalisesti itsevarmoja naisia. Tämä vaatii naisilta itseluottamusta, ja sitä on tavallisen näköisillä naisilla jostain syystä enemmän kuin missityypillä.

      • Minätiedäntään

        Älä valehtele, et sinäkään mitään sata kiloisia siiderivalaita metsästä, kuin kolmen promillen kännissä!


      • keittiöekspertti
        Minätiedäntään kirjoitti:

        Älä valehtele, et sinäkään mitään sata kiloisia siiderivalaita metsästä, kuin kolmen promillen kännissä!

        Eihän viehkeys ja sorja vartalo haitaksikaan petipuuhissa ole, mutta en minä makuasioista kinaa kenenkään kanssa.


    • Jos ulkonäkö on samaa tasoa, niin mulle sopisi paremmin ujo ja siveä

      • 194

        "Ulkonäkö samaa tasoa" tarkoittaa useimmin yhtä voimakasta sotamaalausta ja yhtä paljastavia kuteita.

        Ujot ja siveät naiset eivät pukeudu ja maalaa itseään yhtä näyttävästi, kuin ne seksuaalisesti villimmät. Siksi he eivät oikeastaan koskaan yllä ulkonäöllisesti samalle tasolle näiden kanssa.


      • Old_school_man
        194 kirjoitti:

        "Ulkonäkö samaa tasoa" tarkoittaa useimmin yhtä voimakasta sotamaalausta ja yhtä paljastavia kuteita.

        Ujot ja siveät naiset eivät pukeudu ja maalaa itseään yhtä näyttävästi, kuin ne seksuaalisesti villimmät. Siksi he eivät oikeastaan koskaan yllä ulkonäöllisesti samalle tasolle näiden kanssa.

        Ei kyse ole siitä etteivätkö he yltäisi samalle tasolle, vaan siitä ettei yleisesti huomata kyseisten naisten olevan oikeasti yhtä kauniita, jos siis oletetaan ulkonäön olevan riippumaton siitä, että onko ujo vai ei ujo. Keskimääräisellä tasolla hyvä ulkonäkö kuitenkin lisännee itsevarmuutta.


      • naisen-mielestä
        Old_school_man kirjoitti:

        Ei kyse ole siitä etteivätkö he yltäisi samalle tasolle, vaan siitä ettei yleisesti huomata kyseisten naisten olevan oikeasti yhtä kauniita, jos siis oletetaan ulkonäön olevan riippumaton siitä, että onko ujo vai ei ujo. Keskimääräisellä tasolla hyvä ulkonäkö kuitenkin lisännee itsevarmuutta.

        Totta, sinulla on muitakin hyviä kommentteja tässä ketjussa. Kun tavataan livenä eikä katsella kuvia, niin ihmisen persoona, hänestä lähtevä säteily, hehku, fiilis ratkaisee enemmän kuin ulkonäkö. Se tulee persoonasta, ei ulkonäöstä.


      • 121212121212
        naisen-mielestä kirjoitti:

        Totta, sinulla on muitakin hyviä kommentteja tässä ketjussa. Kun tavataan livenä eikä katsella kuvia, niin ihmisen persoona, hänestä lähtevä säteily, hehku, fiilis ratkaisee enemmän kuin ulkonäkö. Se tulee persoonasta, ei ulkonäöstä.

        ...sen jälkeen jos/kun ulkonäkörima on ylitetty.

        Naisilla on kaiken lisäksi tapana nähdä kaikki halo-efektin avustuksella. Pitkän, komean ja menestyneen miehen matalalla äänellä sanoma "moi" on itsevarmaa sielukkuutta ja syvällisyyttä, kun taas ruman ätmin "moi" on creepyä burgerointia.


      • naisen-mielestä
        121212121212 kirjoitti:

        ...sen jälkeen jos/kun ulkonäkörima on ylitetty.

        Naisilla on kaiken lisäksi tapana nähdä kaikki halo-efektin avustuksella. Pitkän, komean ja menestyneen miehen matalalla äänellä sanoma "moi" on itsevarmaa sielukkuutta ja syvällisyyttä, kun taas ruman ätmin "moi" on creepyä burgerointia.

        En kiistä kenenkään kokemuksia lähestymisistä, mutta silti vastaan omasta puolestani, että en edelleenkään tiedä, miltä ruma ätmi näyttää. Tapanani ei ole ajatella, että kenenkään suomalaisen (tunnustan olevani tässä hiukan rasisti) miehen tervehdys ja hymy olisi creepy, ellei tilanne muuten tunnu vaaralliselta eli pääsee tarvittaessa pakenemaan. Ulkomailla täytyy olla paljon varovaisempi riippuen kulttuurista. Silmiin katsominenkin voi olla rohkaisu käydä käsiksi.


      • 1482
        194 kirjoitti:

        "Ulkonäkö samaa tasoa" tarkoittaa useimmin yhtä voimakasta sotamaalausta ja yhtä paljastavia kuteita.

        Ujot ja siveät naiset eivät pukeudu ja maalaa itseään yhtä näyttävästi, kuin ne seksuaalisesti villimmät. Siksi he eivät oikeastaan koskaan yllä ulkonäöllisesti samalle tasolle näiden kanssa.

        Riippuu miehestä. Mielestäni meikki rumentaa naista oikeastaan aina.


    • Old_school_man

      On myös nättejä ja pidättyväisiä naisia. Olen seurustellut tällaisen kanssa.

      Melkein kaikki haluaisivat kauniin partnerin. Mutta ns. ei pelimies ja samalla ulkomuodoltaan ei kovin komea mies yleensä suuntaa mahdolliset iskuyrityksensä muihin kuin niihin huippumallin näköisiin. Ei siksi etteikö ne häntä oikeasti siinä mielessä eniten kiinnostaisi, vaan sen takia että hän on oman markkina-arvonsa suhteen realisti.

    • Oletko sinä sellainen seksuaalisesti villimpi nainen?

      • Yksinvuodestatoiseen

        En. Enkä paina edes 80kg. Silti ei kelpaa.


      • keittiöekspertti
        Yksinvuodestatoiseen kirjoitti:

        En. Enkä paina edes 80kg. Silti ei kelpaa.

        Oletko itse yrittänyt flirttailla kivoille miehille? Menestyvät naiset ottavat rohkeasti katsekontaktia miehiin, sitä sanotaan rohkaisemiseksi.


      • Tuurhaaa

        Turhaa


      • keittiöekspertti
        Tuurhaaa kirjoitti:

        Turhaa

        Kun näet kivan miehen, jäät vain tuijottamaan häntä kunnes hän näkee sinut. Kun mies näkee sinut, hymyilet hänelle. Jos mies on kiinnostunut, hän tulee luoksesi.

        Olet epäonnistunut vasta siinä vaiheessa kun olet käynyt kaikki vapaana olevat miehet läpi tuolla systeemillä.


      • Kiityivaan

        Kuulostaa kyllä siltä ettet tiedä naisena olosta mitään. Tuolla tyylillä haaviin ui kaikkein hulluimmat narkeimmat jne.
        Normimies ei seinäruusulle lämpene. Kaunokaisten ei tartte ees katella tavismies menee automaattisesti luo.


      • Kiityivaan kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä siltä ettet tiedä naisena olosta mitään. Tuolla tyylillä haaviin ui kaikkein hulluimmat narkeimmat jne.
        Normimies ei seinäruusulle lämpene. Kaunokaisten ei tartte ees katella tavismies menee automaattisesti luo.

        Mitä seinäruusun sitten kannattaisi mielestäsi tehdä?


      • Old_school_man
        Kiityivaan kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä siltä ettet tiedä naisena olosta mitään. Tuolla tyylillä haaviin ui kaikkein hulluimmat narkeimmat jne.
        Normimies ei seinäruusulle lämpene. Kaunokaisten ei tartte ees katella tavismies menee automaattisesti luo.

        Ei useimmat tavismiehet uskalla mennä kaunokaisten juttusille baarissa. Tai sitten pidät tavismiehinä lähes kaikkia miehiä, lukuunottamatta sitä mahdollisesti vain muutaman prosentin miesten eliittiä. Miehet taas pitää 50 % kauniimpia ja 50 % rumempia naista, eli mediaaninaista, kauniimpana kuin naiset 50 % komeampia ja 50 % rumenmpia miestä eli mediaani/keskivertomiestä.


      • keittiöekspertti
        Kiityivaan kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä siltä ettet tiedä naisena olosta mitään. Tuolla tyylillä haaviin ui kaikkein hulluimmat narkeimmat jne.
        Normimies ei seinäruusulle lämpene. Kaunokaisten ei tartte ees katella tavismies menee automaattisesti luo.

        Sulla on homma vähän hakusessa. Tosiasiassa itsevarmat naiset ottavat itse katsekontaktia miehiin joilta haluavat aloitetta. Ei kukaan halua katsoa sivusta kun unelmien mies menee pokaamaan toista naista.

        Älä sinäkään keskity niihin narkkareihin, katsele kunnon miehiä joilta kaipaat huomiota.

        Mitä normimiehiin tulee, niin kai minäkin sellainen olen ja kyllä minä aina valitsen seurani niistä naisista jotka ottavat minuun katsekontaktia. En koskaan lähesty naista joka ei ole katsonut minua ensin silmiin.


      • Realiteetti
        HC-ätmel kirjoitti:

        Mitä seinäruusun sitten kannattaisi mielestäsi tehdä?

        Pysyä kotona. Hankkia kissa ja harrastuksia. Jättää miehet unelmaprinsessoidensa kanssa photoshoppaamaan.


      • keittiöekspertti
        Realiteetti kirjoitti:

        Pysyä kotona. Hankkia kissa ja harrastuksia. Jättää miehet unelmaprinsessoidensa kanssa photoshoppaamaan.

        Minä olen ihan varma että joku mies menettää sinussa ihanan elämänkumppanin jos lakkaat hakemasta kumppania.


      • Realiteetti

        Annan vain mahdollisuuden tavoitella sitä oikeasti haluamaansa prinsessaa kun jäin vuosia sitten tavislylleröimään kotiini.
        En oikein usko minunlaisten naisten markkinoihin. Jos sellaiset on ne ovat todella pienet.


      • Realiteetti kirjoitti:

        Annan vain mahdollisuuden tavoitella sitä oikeasti haluamaansa prinsessaa kun jäin vuosia sitten tavislylleröimään kotiini.
        En oikein usko minunlaisten naisten markkinoihin. Jos sellaiset on ne ovat todella pienet.

        Onhan se tietenkin niinkin, että komeita menestyjämiehiä ei riitä teille kaikille.


      • keittiöekspertti
        Realiteetti kirjoitti:

        Annan vain mahdollisuuden tavoitella sitä oikeasti haluamaansa prinsessaa kun jäin vuosia sitten tavislylleröimään kotiini.
        En oikein usko minunlaisten naisten markkinoihin. Jos sellaiset on ne ovat todella pienet.

        Tiedätkö että hurjan monella miehellä on ihan sama ongelma kuin sinulla?

        Parisuhdemarkkinat on oikeasti melko suuret, sinun pitää vain löytää se paikka missä tapaat unelmiesi miehen.


      • Surullistateille
        HC-ätmel kirjoitti:

        Onhan se tietenkin niinkin, että komeita menestyjämiehiä ei riitä teille kaikille.

        Eikä niitä prinsessoja sun muita nuoria kaunottaria.


      • Surullistateille kirjoitti:

        Eikä niitä prinsessoja sun muita nuoria kaunottaria.

        Ai semmoisiakin haluaisitte? :-/


      • Kaikkiok
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Tiedätkö että hurjan monella miehellä on ihan sama ongelma kuin sinulla?

        Parisuhdemarkkinat on oikeasti melko suuret, sinun pitää vain löytää se paikka missä tapaat unelmiesi miehen.

        Mun juna meni jo vuosia sitten mutta on hyvä keskustella yleisellä tasolla näistä jutuista jotta naiset ymmärtävät luovuttaa ajoissa ennen kun satuttavat itsensä pahasti.
        Joskus on parempi luovuttaa kuin jatkaa turhaa yrittämistä ja haaveksimista ja niistä seuraavia pettymyksiä ne syö lopunkin itsetunnon.
        En itse odota enää mitään.


      • keittiöekspertti
        Surullistateille kirjoitti:

        Eikä niitä prinsessoja sun muita nuoria kaunottaria.

        Usein ne parhaat prinsessat on niitä jotka eivät edes tiedä olevansa prinsessoja.


      • keittiöekspertti
        Kaikkiok kirjoitti:

        Mun juna meni jo vuosia sitten mutta on hyvä keskustella yleisellä tasolla näistä jutuista jotta naiset ymmärtävät luovuttaa ajoissa ennen kun satuttavat itsensä pahasti.
        Joskus on parempi luovuttaa kuin jatkaa turhaa yrittämistä ja haaveksimista ja niistä seuraavia pettymyksiä ne syö lopunkin itsetunnon.
        En itse odota enää mitään.

        Ikävää että luovutit, mutta kaikki eivät pääse maaliin.

        Jokainen tekee päätöksen omasta puolestaan, mutta sanoisin ettei ihan hevillä kannata luovuttaa.


      • naisen-mielestä
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Ikävää että luovutit, mutta kaikki eivät pääse maaliin.

        Jokainen tekee päätöksen omasta puolestaan, mutta sanoisin ettei ihan hevillä kannata luovuttaa.

        Huomasin, että olet kirjoitellut paljon tänne palstalle, hyviä viestejä, jotka vähän "sekoittavat pakkaa" :) Niin syntyy parempaa keskustelua. Kun tulin tänne reilu kk sitten ekan kerran, niin keskustelu oli jämähtänyttä samojen asioiden toistelua. Nyt kirjoittelevat ujot, paria etsivät naisetkin, ainakin tässä ketjussa.


      • trhlkkkkkkkkkkk
        naisen-mielestä kirjoitti:

        Huomasin, että olet kirjoitellut paljon tänne palstalle, hyviä viestejä, jotka vähän "sekoittavat pakkaa" :) Niin syntyy parempaa keskustelua. Kun tulin tänne reilu kk sitten ekan kerran, niin keskustelu oli jämähtänyttä samojen asioiden toistelua. Nyt kirjoittelevat ujot, paria etsivät naisetkin, ainakin tässä ketjussa.

        Täysin samaa mieltä! KIITOS!
        Juuri tämän tyyppistä keskustelua olen palstalle odottanut..

        Älä vaan häivy, keittiöekspertti / muut uudet kirjoittelijat. Olen niin monta kertaa nähnyt, miten joku mielenkiintoinen keskustelija innostuu palstasta hetkeksi -mutta pian kyllästyy..

        Uusia ihmisiä tänne tosiaankin kaivataan!!!


      • naisen-mielestä
        trhlkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä! KIITOS!
        Juuri tämän tyyppistä keskustelua olen palstalle odottanut..

        Älä vaan häivy, keittiöekspertti / muut uudet kirjoittelijat. Olen niin monta kertaa nähnyt, miten joku mielenkiintoinen keskustelija innostuu palstasta hetkeksi -mutta pian kyllästyy..

        Uusia ihmisiä tänne tosiaankin kaivataan!!!

        Voittehan te vanhatkin kävijät kirjoitella uusista aiheista ja uusilla tavoilla, vai mitä. Uutta verta areenalle tietty piristää ;)


      • keittiöekspertti
        naisen-mielestä kirjoitti:

        Huomasin, että olet kirjoitellut paljon tänne palstalle, hyviä viestejä, jotka vähän "sekoittavat pakkaa" :) Niin syntyy parempaa keskustelua. Kun tulin tänne reilu kk sitten ekan kerran, niin keskustelu oli jämähtänyttä samojen asioiden toistelua. Nyt kirjoittelevat ujot, paria etsivät naisetkin, ainakin tässä ketjussa.

        Minä kiitän kauniista sanoistasi. Sitä on itse vaikea arvioida omaa merkitystään keskustelun sisältöön ja luonteeseen, mutta tällainen palaute lämmittää.

        Täällä on huipputyyppejä jotka kirjoittavat aidoista tuntemuksista, meidän tehtävämme on kunnioittaa sitä. Näen kommenteistasi että sinäkin olet täällä hakemassa aitoa ja avointa keskustelua, sitä on kiva lukea.


      • keittiöekspertti
        trhlkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä! KIITOS!
        Juuri tämän tyyppistä keskustelua olen palstalle odottanut..

        Älä vaan häivy, keittiöekspertti / muut uudet kirjoittelijat. Olen niin monta kertaa nähnyt, miten joku mielenkiintoinen keskustelija innostuu palstasta hetkeksi -mutta pian kyllästyy..

        Uusia ihmisiä tänne tosiaankin kaivataan!!!

        Kiitos kannustuksesta, on kiva lukea että tapani kommunikoida koetaan positiiviseksi.

        Ihmisellä tulee olla unelmia, niistä pitää uskaltaa puhua eikä niitä tarvitse puolustella kenellekään. Jos joku yrittää lytätä palstalla, niin se kertoo yleensä vain sen lyttääjän omista peloista.

        Kirjoittelen palstalle tällä hetkellä koska minulla on siihen aikaa, mutta kauanko sitä kestää, sen aika näyttää. Palstalla on hyviä keskustelijoita, pitäkää vähän toistenne puolta ja ennenkaikkea välttäkää katkeruutta kommenteissanne.


      • 2217
        Kiityivaan kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä siltä ettet tiedä naisena olosta mitään. Tuolla tyylillä haaviin ui kaikkein hulluimmat narkeimmat jne.
        Normimies ei seinäruusulle lämpene. Kaunokaisten ei tartte ees katella tavismies menee automaattisesti luo.

        Ei kai kukaan mene toisen luo juttua vääntämään, ennen kuin molemmat ovat tehneet esivalinnan ja ilmaisseet sen katseella. Poikkeuksena hullut pelimiespellet, jotka eivät kunnnioita naisen yksityisyyttä ja esivalintaoikeutta.


    • naistenvalinta

      Naiset eivät sylkäisekään ujoa miestä päin.

      • keittiöekspertti

        Miksi? Monet miehet käy kuumana ujoihin naisiin...


      • Bi-nainen

        Ujo mies herättää naisen saalistusvaiston, mutta jos mies menee ihan jäihin lempeästäkin lähestymisestä, niin ei kovasti kiinnostunutkaan nainen sitten väkisin vie.


      • keittiöekspertti
        Bi-nainen kirjoitti:

        Ujo mies herättää naisen saalistusvaiston, mutta jos mies menee ihan jäihin lempeästäkin lähestymisestä, niin ei kovasti kiinnostunutkaan nainen sitten väkisin vie.

        Auts, aika paha.

        Eli onko näin että parisuhdemarkkinoille on vain saatava kasvatettua itseluottamusta.


      • ujoyksinäinen
        Bi-nainen kirjoitti:

        Ujo mies herättää naisen saalistusvaiston, mutta jos mies menee ihan jäihin lempeästäkin lähestymisestä, niin ei kovasti kiinnostunutkaan nainen sitten väkisin vie.

        Tää! Itse oon monet kerrat ihastunut ujoon mieheen, koska itsekin ujona koen heihin sielunkumppanuutta, en koviksiin. Mutta heihin on todella vaikeeta saada minkäänlaista kontaktia, kaikki hienovaraiset yritykseni ovat menneet hukkaan ja ihan suoraan "pokaamiseen" ja seksuaaliseen viettelyyn ei minusta ole.

        Yleensä sitten joku kokeneempi, seksikkäämpi ja rohkeampi nainen onnistuu sen ujon miehen vokottelussa ja vie sen nenäni edestä, mikä herättää minussa katkeruutta vaikka tiedän, että itsepähän mokasin ja parempi voitti.
        Vielä katkerammaksi tulen, kun se nainen jonkin ajan päästä lemppaa sen miehen ja valittaa, että se oli liian vässykkä ja herkkä luonne hänelle.

        Voi voi tätä maailmaa. Voi voi.


    • Semmostaseon

      Voimakas meikki, ripsienpidennykset sun muut kauneushoidot ja seksikkäät,paljastavat muodikkaat vaatteet seksikkäiden cosmomoovien kera vastaan meikitön luomunainen tavallisissa vaatteissa tavallisine käytöksinee . Ei hyvin käy luomulle sama mitä miehet väittää.
      Toisaalta, ehkä luomu ei muutenkasn viihdy pintaliitopaikoissa iltaisin.. tietenkään sillä mitäpä hän siellä seinäruusuna tekisikään.

      • Old_school_man

        Ulkonäöllisesti keskiverto "luomunaisella" on kyllä moninkertaisesti vientiä iltapaikoissa verrattuna keskivertomieheen.


      • Jutellaanaiheesta

        Tosiasia on kuitenkin se että kauneimmat naiset herättävät myös keskivertomiehen huomion keskivertonaisen jäädessä huomiotta. Älä vaihda puheenaihetta.


      • Old_school_man
        Jutellaanaiheesta kirjoitti:

        Tosiasia on kuitenkin se että kauneimmat naiset herättävät myös keskivertomiehen huomion keskivertonaisen jäädessä huomiotta. Älä vaihda puheenaihetta.

        En vaihtanut puheenaihetta, vaan totesin asian yhden vivahteen.


      • Simpppelii

        Ulkonäkö ainut kriteeri molemmilla sukupuolilla. Turha kenenkään nillittää vapaasta seksuaalisesta käytöksestä.
        Rumat nillittää kun eivät saa. Jos saisivat eivät nillittäis.


      • Naisasialooser1
        Jutellaanaiheesta kirjoitti:

        Tosiasia on kuitenkin se että kauneimmat naiset herättävät myös keskivertomiehen huomion keskivertonaisen jäädessä huomiotta. Älä vaihda puheenaihetta.

        Meinaatko nyt ihan vakavissasi, ettei keskivertonainen joita 99% siellä baarissa olevista on, ei saa miestä sieltä halutessaan?


      • 664455
        Jutellaanaiheesta kirjoitti:

        Tosiasia on kuitenkin se että kauneimmat naiset herättävät myös keskivertomiehen huomion keskivertonaisen jäädessä huomiotta. Älä vaihda puheenaihetta.

        Totta kai kauniimmat naiset saavat enemmän huomiota, mutta ei tavis-tiinat kokonaan jää vaille huomiota.


      • Ghjklkl
        664455 kirjoitti:

        Totta kai kauniimmat naiset saavat enemmän huomiota, mutta ei tavis-tiinat kokonaan jää vaille huomiota.

        Milloin olet ollut tavistiinana baarissa?
        Tuskin mitään treffejä tarjolla tavistiinoille.


      • Ghjkllä
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Meinaatko nyt ihan vakavissasi, ettei keskivertonainen joita 99% siellä baarissa olevista on, ei saa miestä sieltä halutessaan?

        Puhut seksistä et muusta. Tavistiinasta ei oo miehille kun hetken huviksi.


      • Frrilbxb
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Meinaatko nyt ihan vakavissasi, ettei keskivertonainen joita 99% siellä baarissa olevista on, ei saa miestä sieltä halutessaan?

        Baarissa 99prossaa tavisnaisia.. älä ny viitti. Sun rima aika taivaissa. Eihän yökerhoissa käy ku kermanaaraat.


      • 664455
        Ghjkllä kirjoitti:

        Puhut seksistä et muusta. Tavistiinasta ei oo miehille kun hetken huviksi.

        Jostain ne useimmat luokallani olleet tavis-naisetkin on miehen löytäneet. Joku ehkä jopa ravintolasta. En ole kysynyt tapaamispaikkaa, jos on joskus vastaan tullut ja muutaman sanan hänen kanssaan vaihtanut. Kyllä sitä näkee, vaikka en asiaa varsinaisesti ole tarkkaillut, että tavisnaisiakin yritetään baarissa iskeä. Tavis-tiinoilla voi positiivinen sosiaalinen luonne kompensoida ulkonäköä.


      • Minä sain ilman meikkiäkin, en ymmärrä tätä.


      • gjlkh
        Ghjklkl kirjoitti:

        Milloin olet ollut tavistiinana baarissa?
        Tuskin mitään treffejä tarjolla tavistiinoille.

        Ei ehkä tarjolla siinä mielessä, että mies tulisi aktiivisesti tarjoamaan. Johtuu siitä, että ne miehet, jotka ylipäänsä ovat aktiivisia, jahtaavat kauneimpia naisia. Mutta tarjolla siinä mielessä, että se tavis-tiina pääsee kyllä helposti treffeille jos vain haluaa. Ei vaadi edes aloitteellisuutta, mutta voi vaatia sen, että on avoin eli vastaa miesten katseisiin eikä esitä nyrpeää nirsoilijaa kun keskivertomies alkaa jutella. Tietenkin jos tavis-tiinan vaatimustaso on, että unelmien prinssi tulee ja raahaa panoluolaansa, niin oma häpeänsä.


      • kilttifiksuätmiäinen
        Frrilbxb kirjoitti:

        Baarissa 99prossaa tavisnaisia.. älä ny viitti. Sun rima aika taivaissa. Eihän yökerhoissa käy ku kermanaaraat.

        Jos mittaat kermaisuuden sillä, että on meikkiä ja kimallemekkoa niin sitten joo. Jos mitataan laatua, niin kyllä ne hyvät naiset ovat esim. kotona kutomassa sukkia tai nukkumassa sillä aikaa kun bilebimbot ovat baarissa.


    • otto.munanen

      Enpä ossoo sannoo sori.

    • Simpppelii

      Seksikkyys ja ulkonäkö.
      Kuka ketään ikinä muuten huomaa.
      Pysykää kotona jos ei rahkeet riitä. Ja niin varmaan jo pysyttekin. Harvoin iltaisin näkee muuta väkee yökerhoissa kun sitä pose-osastoo.

    • oma.mielipiteeni

      No minä diggaan just ujommista tytöistä. Ihan jo siksikin, että se on seksikästä! Rohkea ja päällekäyvä nainen ei oo yhtä paljon mun juttuni.

      Ulkonäkövaatimuksesta sen verran, että liian kauniista ja laitetuista naisista tulee vaikutelma, etten kelpaisi heille kuitenkaan, joten mielenkiintoni suuntautuu automaattisesti enemmän naapurintyttömäisiin naisiin.

      • keittiöekspertti

        Näin se menee monella kunnon miehellä.


      • yllättävää

        Eli ujo ja todella kaunis ei kelpaisi naapurintytöistä tykkäävälle.


      • keittiöekspertti
        yllättävää kirjoitti:

        Eli ujo ja todella kaunis ei kelpaisi naapurintytöistä tykkäävälle.

        Todellakin kelpaa, se on hullu joka muuta väittää.


      • ujoyksinäinen

        Se että ujous on mielestäsi seksikästä, tarkoittaako se sulla sitten sitä, että haluat vain päästä panemaan? Vai viehättääkö arkuus sinua myös luonteenpiirteenä, toisin sanoen onko vässykkämäisyys sinusta seksikästä?

        Koska musta tuntuu, että ujona naisena kerään vain hyväksikäyttäjien huomion, ei että persoonana kiinnostaisin ketään. Tuntuu, että mua pidetään jopa vähän yksinkertaisena koska en ole normaalilla aikuismaisella tavalla "kova", enkä iän myötäkään ole tullut vahvaksi ja itsevarmaksi menestyjäksi.


    • palstailija

      Sotamaalaus rumentaa naista ja ne tyrkyimmät eivät todellakaan ole parasta ja tavoitelluinta seuraa. Ujot mitään sanomattoman näköiset naiset voivat yllättää positiivisesti :)

      • Fweksdkmklfklsfd

        Ei rumenna. Meikkaaminen on naisellista, räikeä meikkaus erittäin naisellista ja totaaliöverit supernaisellista.

        Nimenomaan ne ympäripakkeloidut naiset ovat niitä jotka yllättävät positiivisesti. Jos et ole uskaltanut ottaa heistä selvää koska maalit naamassa niin kannattaako oikeasti huudella?

        Olen myös suoranaisen lorttopukeutumisen puolestapuhuja. Se että naiseus on VAHVASTI edustettuna on minun estetiikalleni pelkkää plussaa. Minun tehtäväni miehenä havaitsemassa naisia ei ole tuomita heitä, vaan nauttia naiseuden koko kirjosta. Juuri siksi pidän täysmaaleissa olevasta vesirajamekkoisesta naisesta; hän on nimenomaan naisen näköinen kaikilla tasoillaan. En tarvi naisesta visuaalisesti mitään mitä löydän peilistänikin tai omasta vaatekaapistani.

        Respect naisille jotka vailitsevat sen tyylin, olkoot kuinka pinnallista ja tyrkkyä tahansa.


      • Bi-nainen
        Fweksdkmklfklsfd kirjoitti:

        Ei rumenna. Meikkaaminen on naisellista, räikeä meikkaus erittäin naisellista ja totaaliöverit supernaisellista.

        Nimenomaan ne ympäripakkeloidut naiset ovat niitä jotka yllättävät positiivisesti. Jos et ole uskaltanut ottaa heistä selvää koska maalit naamassa niin kannattaako oikeasti huudella?

        Olen myös suoranaisen lorttopukeutumisen puolestapuhuja. Se että naiseus on VAHVASTI edustettuna on minun estetiikalleni pelkkää plussaa. Minun tehtäväni miehenä havaitsemassa naisia ei ole tuomita heitä, vaan nauttia naiseuden koko kirjosta. Juuri siksi pidän täysmaaleissa olevasta vesirajamekkoisesta naisesta; hän on nimenomaan naisen näköinen kaikilla tasoillaan. En tarvi naisesta visuaalisesti mitään mitä löydän peilistänikin tai omasta vaatekaapistani.

        Respect naisille jotka vailitsevat sen tyylin, olkoot kuinka pinnallista ja tyrkkyä tahansa.

        Itsehän olen tunnetusti räkäisen rekkalesbon näköinen, mutta ilahduttaapa silti lukea mieheltä näin hyvin naiseuden moninaisuutta ymmärtävää tekstiä. Hienoa, että mies osaa arvostaa! Varmaan tää arvostus myös naisten taholta näkyy takaisin. :)


      • Old_school_man

        Minulle on olennaista nähdä sotamaalauksen taakse. Jos nainen on mitoiltaan esim. 170/60 ja pitkät vaaleat hiukset, niin hän on sitä ulkonäöllisesti pukeutuu tai meikkaa miten tahansa. Ei minunkaan luonne siitä muuksi muutu, vaikka millaiset vaatteet seuraavaksi pukisin päälle. Mutta jos esimerkiksi näen 10 kaunista naista yökerhossa, niin liian provokatiivisen pukeutumisen takia 0-2 menettää ehkä vain kiinnostukseni noin keskimäärin.


      • palstailija

        Mielipidekysymyksiä. Ja hienoa, jos sinulla noin loistavia kokemuksia näistä "naisellisista" naisista. Kukin etsii oman tyylistään seuraa.


      • Fwefmsdmkdsfmks
        Bi-nainen kirjoitti:

        Itsehän olen tunnetusti räkäisen rekkalesbon näköinen, mutta ilahduttaapa silti lukea mieheltä näin hyvin naiseuden moninaisuutta ymmärtävää tekstiä. Hienoa, että mies osaa arvostaa! Varmaan tää arvostus myös naisten taholta näkyy takaisin. :)

        Suoraansanottuna se arvostus sijaistee sisälläni ja olen aivan helvetin huono ammentamaan sitä ulospäin. Olen sillätavalla tahdikas - kenties sille ei ole mitään tarvetta - että en möläyttele mitään että oletpas muuten oikeasti upeen näköinen.

        Pitäisikö poisopetella tuo, ja jokellus-änkyttää kehuja puhtaasti pinnan takia? Ehkä pitäisi.


    • Old_school_man

      Urheilun maailmanmestareissakin on nättejä ja pidättyväisen oloisia suomalaisnaisia. Jos ajatellaan vaikka nuorta Marjo Matikaista tai nuorta Hanna-Maria Seppälää ja jätetään urheilun gloria pois, niin kumpikin sellaisia ujonoloisia nättejä naisia. Kumpikin nainen jossain sopivassa aikaulottuvuudessa olisi kelvannut minulle ilman kuuluisuuttakin.

      On tietty hankalaa naisenkin pariutumisen kannalta, jos ei ole kaunotar ja on lisäksi ujo. Erityisesti netissä ja yökerhoissa ulkonäkö korostuu. Muualla on hieman armollisempaa, kuten vaikka harrastuksissa tai samalla työpaikalla tutustuessa.

    • Eiotarjolla

      Kohtaamisongelma. Posettajat pintaliitäjät tapaa baareissa ja himanörtit seinäkukkaset kykkii kotona.

    • Ttosion

      Ja tohon vielä korkea ikä plus kokemattomuus niin eipä tartte enää kumppanista haaveksia.

    • Fmekfmsdmkf

      Koska seksuaalisesti villimmät tekevät myös huomattavasti enemmän duunia saadakseen miehen huomion ja luodakseen suhteen häneen. En ole analysoinut mistä tämä johtuu, luultavasti siitä että seksuaalisesti aktiivista ajaa seksuaalinen draivi eteenpäin ekstroverttiyteen, kun taas siveämpi odottaa ihmettä jota ei koskaan tule koska naisen pitäisi itse olla se ihme.

      Passiivisuus ei viehätä, ei miehissä eikä naisissa.

      • 664455

        Joo ja sitten nainen saattaa baarissa tapaamalleen miehelle kertoa ettei ketään ollut etsimässä ja uskoa itseään. Vastentahtoiselle miessinkulle iskeminen tai sen yrittäminen taas voi oikeasti tuntua työlle ilman palkkaa.


      • Bi-nainen
        664455 kirjoitti:

        Joo ja sitten nainen saattaa baarissa tapaamalleen miehelle kertoa ettei ketään ollut etsimässä ja uskoa itseään. Vastentahtoiselle miessinkulle iskeminen tai sen yrittäminen taas voi oikeasti tuntua työlle ilman palkkaa.

        Tässä ekstrovertit voittaa 10-0, kun heille se flirttailu ja ihmisten kohtaaminen on itsessään hauskaa. Tai edes jotain, mikä tulee luonnostaan, kun sisäänpäinkääntyneemmälle tosiaan käy työstä. :(


      • Sorinyt

        Kyllä seksuaalinen aktiivisuus palkitaan monelta taholta. Kumppanien määrällä ei väliä vaan seksikkyydellä ja sillä että seksuaalista kanssakäymistä on luvassa. Ihminen on yksinkertainen eläin.
        Ne jotka haluavat tutustua ensin ovat alakynnessä tässä kulttuurissa. Seksiä heti tai muuten ei ole eikä tule suhteita.


      • Old_school_man
        Bi-nainen kirjoitti:

        Tässä ekstrovertit voittaa 10-0, kun heille se flirttailu ja ihmisten kohtaaminen on itsessään hauskaa. Tai edes jotain, mikä tulee luonnostaan, kun sisäänpäinkääntyneemmälle tosiaan käy työstä. :(

        Parhaita vitsejä mitä olen tällä palstalla joskus lukenut, on että poikamiehille pitäisi antaa rahaa valtiolta naisen etsintään. Tämä olisi käytännössä ilmaisia hotelliviikonloppuja sekä juoma- ja päivärahoja ja km-korvauksia baari-illan rahoittamiseksi! Huono puoli tietty ettei kaikki sinkkumiehet tykkää käydä ulkona tai ovat huomanneet omat mahdollisuutensa baarissa heikoiksi tai jopa olemattomiksi.


      • Fefmksdmksfsdsdf

        Eivät tutustujat ole alakynnessä. Heidän haulleen on vähemmän vastetta mutta kun vaste löytyy sen seuraukset ovat erittäin suurella todennäköisyydellä pitkälle johtavia, siinä missä haperosti muodostetut seksuaali-affektiolle perustuvat suhteee johtavat luultavimmin lähinnä tuopin vettymiseen kyynelistä. Tai paatumiseen.

        Ts. PITKÄLLÄ tähtäimellä sille hitaasti lämpiävälle on luvassa todennäköisemmin parempaa. Ei todellakaan varmana saati sitten luvattuna, mutta todennäköisyytenä.

        Mut se on varmaa että oli tyyli mikä tahansa niin jämähtää ei saa. Virheensä toistajat eivät koskaan voita.


      • hetskumään
        Old_school_man kirjoitti:

        Parhaita vitsejä mitä olen tällä palstalla joskus lukenut, on että poikamiehille pitäisi antaa rahaa valtiolta naisen etsintään. Tämä olisi käytännössä ilmaisia hotelliviikonloppuja sekä juoma- ja päivärahoja ja km-korvauksia baari-illan rahoittamiseksi! Huono puoli tietty ettei kaikki sinkkumiehet tykkää käydä ulkona tai ovat huomanneet omat mahdollisuutensa baarissa heikoiksi tai jopa olemattomiksi.

        Baarit on kammottavia paikkoja suomessa, huono palvelu, tylyjä norsunv##ttunaamaisia akkoja tarjoilijoina, törkeät hinnat, hirveä melu ja karmeita hoitoalan-äijiä täynnä homodominofantasioineen pyytämässä pehvaa.


      • Old_school_man

        Oma mielikuvani ei ole noin huono. Tietty korkean verotuksen Suomessa hintataso ainakin ns. pintapaikoissa on varsin kova, mutta niin tuppaa olemaan kaikkien eurooppalaisten suurkaupunkien vastaavissa paikoissa.


      • naisen-mielestä
        Bi-nainen kirjoitti:

        Tässä ekstrovertit voittaa 10-0, kun heille se flirttailu ja ihmisten kohtaaminen on itsessään hauskaa. Tai edes jotain, mikä tulee luonnostaan, kun sisäänpäinkääntyneemmälle tosiaan käy työstä. :(

        "Tässä ekstrovertit voittaa 10-0, kun heille se flirttailu ja ihmisten kohtaaminen on itsessään hauskaa. Tai edes jotain, mikä tulee luonnostaan, kun sisäänpäinkääntyneemmälle tosiaan käy työstä. :("

        Hyvä kommentti, itse koen sen juuri noin, että ihmisten kohtaaminen on mielenkiintoista, olen kiinnostunut heistä, jolloin hekin ovat kiinnostuneita minusta. Täällä puhutaan paljon ulkonäön merkityksestä, mutta minusta mukavuus ja kiinnostus muihin ovat tärkeämpiä. Helppo ottaa kontaktia, siihen ei tule kynnystä, jos tietää, että toinen osaa viedä tilannetta eteenpäin mukavasti eikä nolaa. Tuo oli suosioni syy nuorena, ei kauneus, ja tuo on pitkälti temperamentin mukanaan tuomaa, sitä ei ole juurikaan tarvinnut harjoitella. Totta sekin, mistä jotkut ovat maininneet eli positiivinen palaute saa lisäämään ko. käytöstä ja auttaa kehittymään. Ujoilta puuttuu tuo palaute, joten sitä pitäisi hankkia, harjoitella. Jos tavoitteena on löytää kumppani siis, kaikillahan täällä ei enää sellaista tavoitetta ole.


      • Old-school-man

        Voi olla että sinä pidät oikeasti mukavuutta ihmisissä kiinnostavampana ominaisuutena kuin ulkonäköä. Niinhän sitä on varmaan sinuakin kasvatettu tai aivopesty, että ihmisen sisin on tärkein.

        Yleisesti ottaen lähes kaikki kuitenkin kelpuuttavat itselleen hyvännäköisen partnerin, jos sellaisen saavat. Ei naiselta pariutumisessa samassa mittakaavassa odoteta, että osaa viedä asiaa eteenpäin. Sitä odotetaan enemmän mieheltä. Naiset pääsevät helpommalla tässä suhteessa vallitsevassa kulttuurisessa kontekstissa.


      • naisen-mielestä
        Old-school-man kirjoitti:

        Voi olla että sinä pidät oikeasti mukavuutta ihmisissä kiinnostavampana ominaisuutena kuin ulkonäköä. Niinhän sitä on varmaan sinuakin kasvatettu tai aivopesty, että ihmisen sisin on tärkein.

        Yleisesti ottaen lähes kaikki kuitenkin kelpuuttavat itselleen hyvännäköisen partnerin, jos sellaisen saavat. Ei naiselta pariutumisessa samassa mittakaavassa odoteta, että osaa viedä asiaa eteenpäin. Sitä odotetaan enemmän mieheltä. Naiset pääsevät helpommalla tässä suhteessa vallitsevassa kulttuurisessa kontekstissa.

        "Ei naiselta pariutumisessa samassa mittakaavassa odoteta, että osaa viedä asiaa eteenpäin. Sitä odotetaan enemmän mieheltä. Naiset pääsevät helpommalla tässä suhteessa vallitsevassa kulttuurisessa kontekstissa."

        Olet oikeassa. Suomessa väheksytään kohteliaisuuden merkitystä ihmissuhteissa, monetkaan eivät ole oppineet kotona käytöstapoja, osittain on kyse siitä, sillä tämä ns. naisen iskeminen perustuu täysin hyville herrasmiestaidoille, jotka on mahdollista harjoittelemalla opetella. Esimerkiksi kyselemällä itse toiselta = vie tilannetta eteenpäin, ei tarvitse keksiä mitään puhumista, jos osaa hyvin kysellä.

        Hyvännäköisyys on mielestäni hiukan hankala käsite, sillä hyvännäköisyys on pitkälti rakennettua. Se syntyy tyylistä, persoonasta jne. Kauneus ja komeus on enemmän geneettistä, olen aivan samaa mieltä kuin Yksikakkonen aina kirjoittaa "geneettisestä komeudesta" eli siitä, että pitkällä, geneettisesti komealla (bodaamatta leveäharteinen, isokokoinen) on helpompaa. Olen vasta täällä palstalla käsittänyt, että tuo on varmasti minussakin aivan ohjelmoitua, että katse hakeutuu tuonnäköiseen mieheen heti (aiemmin ajattelin, että mulla on pituusfetissi). Samoin on helpompaa naisella, joka on geneettisesti kaunis, symmetriset kasvonpiirteet ja vartalon mittasuhteet, pitkät paksut hiukset ja hyvä iho - mutta naisten on helpompi korjata noita pukeutumisella ja meikkaamalla sen verran, että päästään ensivaikutelmien ohi tutustumaan paremmin. Ulkonäkö ratkaisee ensivaikutelman, siitä eteenpäin ratkaisevat muutkin asiat.


      • naisen-mielestä
        naisen-mielestä kirjoitti:

        "Ei naiselta pariutumisessa samassa mittakaavassa odoteta, että osaa viedä asiaa eteenpäin. Sitä odotetaan enemmän mieheltä. Naiset pääsevät helpommalla tässä suhteessa vallitsevassa kulttuurisessa kontekstissa."

        Olet oikeassa. Suomessa väheksytään kohteliaisuuden merkitystä ihmissuhteissa, monetkaan eivät ole oppineet kotona käytöstapoja, osittain on kyse siitä, sillä tämä ns. naisen iskeminen perustuu täysin hyville herrasmiestaidoille, jotka on mahdollista harjoittelemalla opetella. Esimerkiksi kyselemällä itse toiselta = vie tilannetta eteenpäin, ei tarvitse keksiä mitään puhumista, jos osaa hyvin kysellä.

        Hyvännäköisyys on mielestäni hiukan hankala käsite, sillä hyvännäköisyys on pitkälti rakennettua. Se syntyy tyylistä, persoonasta jne. Kauneus ja komeus on enemmän geneettistä, olen aivan samaa mieltä kuin Yksikakkonen aina kirjoittaa "geneettisestä komeudesta" eli siitä, että pitkällä, geneettisesti komealla (bodaamatta leveäharteinen, isokokoinen) on helpompaa. Olen vasta täällä palstalla käsittänyt, että tuo on varmasti minussakin aivan ohjelmoitua, että katse hakeutuu tuonnäköiseen mieheen heti (aiemmin ajattelin, että mulla on pituusfetissi). Samoin on helpompaa naisella, joka on geneettisesti kaunis, symmetriset kasvonpiirteet ja vartalon mittasuhteet, pitkät paksut hiukset ja hyvä iho - mutta naisten on helpompi korjata noita pukeutumisella ja meikkaamalla sen verran, että päästään ensivaikutelmien ohi tutustumaan paremmin. Ulkonäkö ratkaisee ensivaikutelman, siitä eteenpäin ratkaisevat muutkin asiat.

        Monesti kuvitellaan, että pelimies on hyvän jutuniskijä, mutta näin se ei taida olla, jutun ja vitsin kertojat ovat liian kiinnostuneita itsestään eivätkä naisesta. Uskon todella, että keittiöekspertti on hyvä saamaan naisia, koska hän täälläkin kysyy koko ajan, haastaa ei-uhkaavalla tavalla ajattelemaan ja sai näin persoonallisen kontaktin toiseen osapuoleen.


    • Saman sanoisin kuin näille niinsanotuille atm miehille. Kyse on asenteesta ja halusta. Jos menee piiloon uneksimaan suhteesta, pysyy rauhassa piilossa. Kyllä uskon ujonkin naisen saavan seuraa, kun ilmoittaa itsestään oikein. Treffipalstoilla on paljon tarjontaa miehille, joiden profiilissa lukee tyylin.. Olen ujo, rujo ja anteeks... Niin eipä kehtaa säikytellä. Paitsi ne, jotka haluaa vaan panna kaikkia...

      • Eikaitsiin

        Netissäkin voittajia ovat seksuaalisesti ja sosiaalisesti aktiiviset/lahjakkaat henkilöt. Ne eivät pärjää joille se käy työstä tai joille se on epämukavaa/luonnotonta.
        Pareista eroaa suurin osa parin vuoden sisään ja enemmistö kaikista kohtaamisista on hetkellisiä. Lohdutksen sanana introverteille joita kiinnostaa muukin kuin alapäiden yhteensovittelu. Ehkä meidät on vain luotu elämään yksin. Ehkä yksinäisyyden tunne alkaa syntymästä kun ei olla enää kaksin ja loppuu vasta kunelämä on ohi.


      • Sinunkin tekstissä näkee lannistumisen ja itsesäälin. Löysin sen piirteen itsestäni ja tiedostan sen. Se ei ole heikkous, kun sen tiedostaa ja myöntää. Minäkin vaikutan kaltaisesi silmissä kukkoilijalta, mutta oikeasti en sitä ole. Koitan vaan avata silmiä näkemään ihmisissä itsessään sen ainutlaatuisuuden, mitä kukaan muu ei voi olla tässä maapallolla. :-)


      • ujoyksinäinen
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Sinunkin tekstissä näkee lannistumisen ja itsesäälin. Löysin sen piirteen itsestäni ja tiedostan sen. Se ei ole heikkous, kun sen tiedostaa ja myöntää. Minäkin vaikutan kaltaisesi silmissä kukkoilijalta, mutta oikeasti en sitä ole. Koitan vaan avata silmiä näkemään ihmisissä itsessään sen ainutlaatuisuuden, mitä kukaan muu ei voi olla tässä maapallolla. :-)

        Mä oon miettinyt paljon tota itsesääliä, mutta ei mielestäni ole pelkästään siitä kyse, tai siis se ei oo niin yksinkertaista syy/seuraus mielessä. Jotkut ihmiset vaan syntyvät herkkinä ja he ovat sen takia vaaravyöhykkeellä aina, mitä tulee muihin ihmisiin ja yhteiskunnan odotuksiin. Siitä tulee se introverttius, erakoituminen. Näin se vaan menee. Eläimissäkin on näitä luonne-eroja, lemmikeistäkin näkee jo pentueena, että joku on alusta asti rohkea tutkiskelija ja joku arempi sivustaseuraaja, joku äänekäs, joku hiljainen jne.

        Ennen vanhaan herkät lapset kovetettiin maatiloilla, otettiin esimerkiksi eläinten teurastuksiin mukaan ja kasvatettiin ankaralla kurilla. Jos lapsi oli liian herkkis, se vietiin veneellä katsomaan kun kissanpentuja hukutetaan järveen.
        Lapsista haluttiin kasvattaa vahvoja pärjääjiä, mutta kunnollinen piti silti olla, kunnollisuus tuli sitten (muka) sieltä uskonnosta.

        Moni ujo oppii kovettamaan itsensä, mutta moni painiskelee koko ikänsä sen kanssa miten itsensä sais kovemmaksi ilman, että muuttuu ilkeäksi. Mitä empaattisempi luonne, sen hankalampaa itsensä kovettaminen on koska siinä toimii ikään kuin syntymäluontoaan vastaan ja joutuu tuhoamaan oman minuutensa.
        Kauhukseni oon huomannut, että mulla empatia vain kasvaa iän myötä ja elämäntuska sen mukana!

        Itseä pitäisi rakastaa juuri sellaisena kuin on, mutta entä jos se mitä olet on jotain sellaista mitä muut ihmiset eivät ymmärrä? Koko maailma odottaa sulta asioita mihin et pysty.
        Voidaanko silloin enää puhua pelkästä itsesäälistä?


      • naisen-mielestä
        ujoyksinäinen kirjoitti:

        Mä oon miettinyt paljon tota itsesääliä, mutta ei mielestäni ole pelkästään siitä kyse, tai siis se ei oo niin yksinkertaista syy/seuraus mielessä. Jotkut ihmiset vaan syntyvät herkkinä ja he ovat sen takia vaaravyöhykkeellä aina, mitä tulee muihin ihmisiin ja yhteiskunnan odotuksiin. Siitä tulee se introverttius, erakoituminen. Näin se vaan menee. Eläimissäkin on näitä luonne-eroja, lemmikeistäkin näkee jo pentueena, että joku on alusta asti rohkea tutkiskelija ja joku arempi sivustaseuraaja, joku äänekäs, joku hiljainen jne.

        Ennen vanhaan herkät lapset kovetettiin maatiloilla, otettiin esimerkiksi eläinten teurastuksiin mukaan ja kasvatettiin ankaralla kurilla. Jos lapsi oli liian herkkis, se vietiin veneellä katsomaan kun kissanpentuja hukutetaan järveen.
        Lapsista haluttiin kasvattaa vahvoja pärjääjiä, mutta kunnollinen piti silti olla, kunnollisuus tuli sitten (muka) sieltä uskonnosta.

        Moni ujo oppii kovettamaan itsensä, mutta moni painiskelee koko ikänsä sen kanssa miten itsensä sais kovemmaksi ilman, että muuttuu ilkeäksi. Mitä empaattisempi luonne, sen hankalampaa itsensä kovettaminen on koska siinä toimii ikään kuin syntymäluontoaan vastaan ja joutuu tuhoamaan oman minuutensa.
        Kauhukseni oon huomannut, että mulla empatia vain kasvaa iän myötä ja elämäntuska sen mukana!

        Itseä pitäisi rakastaa juuri sellaisena kuin on, mutta entä jos se mitä olet on jotain sellaista mitä muut ihmiset eivät ymmärrä? Koko maailma odottaa sulta asioita mihin et pysty.
        Voidaanko silloin enää puhua pelkästä itsesäälistä?

        Olipas syvällinen kirjoitus.

        "Itseä pitäisi rakastaa juuri sellaisena kuin on, mutta entä jos se mitä olet on jotain sellaista mitä muut ihmiset eivät ymmärrä? Koko maailma odottaa sulta asioita mihin et pysty."

        Uskoisin, että aika moni ymmärtää ujoutta. Se ei kerro mitään henkilöstä itsestään, ei älystä eikä luonteesta, ja pidättyväisyys, harkitsevaisuus on periaatteessa mielestäni myönteinen ominaisuus, jonka avulla saavutetaan paljon asioita. Mutta jos se menee sillä tavalla överiksi, ettei pysty antamaan itsestään mitään vuorovaikutuksessa, ujo menee jäihin, niin ihmissuhteet vaikeutuvat. Jotkut ujot näyttävät tietämättään vihaisilta, koska jännittäminen jähmettää kasvonpiirteitä.

        Mutta ujoudesta voi oppia pois. Mieheni oli nuorena ujo, jolle julkinen esiintyminen oli monen päivän painajainen. Nykyään hän esiintyy työssään, häntä pidetään taitavana puhujana ja sosiaalisesti lahjakkaana. Harjoittelun tulosta, sillä hänen perusluonteensa on ujo ja pidättyväinen. Kukaan ei sitä uskoisi nykyään, lapsuudenystävät kyllä tietävät. Kaikkien ei tarvitse muuttua sosiaalisiksi, mutta ehkä sosiaalisia taitoja kannattaisi päättää harjoitella enemmän, koska se antaa itselle enemmän pelivaraa. Ujous ei saisi päättää elämästä, vaan elämän voi itse ottaa päätettäväksi. (Ylisosiaalisilla, nopearytmisillä ekstroverteillä on samanlainen prosessi, jos haluavat menestyä työelämässä eli luontaista temperamenttiä on opittava hallitsemaan.)

        Vielä lainauksessa mainitut odotukset. Ehkä se, että kokee muiden odottavan jotakin, on yksi tekijä, mikä aiheuttaa paineita. Lohdullista on se, että muut tarkkailevat myös itseään, eivät niinkään muita. Kaikkien ei tarvitse muuttua sosiaalisesti taitaviksi, työelämässä on paljon ammatteja, jossa pidättyväisyys on eduksi varsinkin, jos sen avulla voi tehdä havaintoja (energia ei mene itsen koossapitämiseen, ylimääräiseen jännittämiseen).


      • Tämäaika
        ujoyksinäinen kirjoitti:

        Mä oon miettinyt paljon tota itsesääliä, mutta ei mielestäni ole pelkästään siitä kyse, tai siis se ei oo niin yksinkertaista syy/seuraus mielessä. Jotkut ihmiset vaan syntyvät herkkinä ja he ovat sen takia vaaravyöhykkeellä aina, mitä tulee muihin ihmisiin ja yhteiskunnan odotuksiin. Siitä tulee se introverttius, erakoituminen. Näin se vaan menee. Eläimissäkin on näitä luonne-eroja, lemmikeistäkin näkee jo pentueena, että joku on alusta asti rohkea tutkiskelija ja joku arempi sivustaseuraaja, joku äänekäs, joku hiljainen jne.

        Ennen vanhaan herkät lapset kovetettiin maatiloilla, otettiin esimerkiksi eläinten teurastuksiin mukaan ja kasvatettiin ankaralla kurilla. Jos lapsi oli liian herkkis, se vietiin veneellä katsomaan kun kissanpentuja hukutetaan järveen.
        Lapsista haluttiin kasvattaa vahvoja pärjääjiä, mutta kunnollinen piti silti olla, kunnollisuus tuli sitten (muka) sieltä uskonnosta.

        Moni ujo oppii kovettamaan itsensä, mutta moni painiskelee koko ikänsä sen kanssa miten itsensä sais kovemmaksi ilman, että muuttuu ilkeäksi. Mitä empaattisempi luonne, sen hankalampaa itsensä kovettaminen on koska siinä toimii ikään kuin syntymäluontoaan vastaan ja joutuu tuhoamaan oman minuutensa.
        Kauhukseni oon huomannut, että mulla empatia vain kasvaa iän myötä ja elämäntuska sen mukana!

        Itseä pitäisi rakastaa juuri sellaisena kuin on, mutta entä jos se mitä olet on jotain sellaista mitä muut ihmiset eivät ymmärrä? Koko maailma odottaa sulta asioita mihin et pysty.
        Voidaanko silloin enää puhua pelkästä itsesäälistä?

        Olipa hieno kirjoitus! Itse olen ollut lapsesta saakka herkkä pohdiskelija ja todellakin viihdyn enemmän yksin kuin pinnallisiksi mieltämissäni porukoissa. Uuvun liiasta sosiaalisuudesta. Uskon että tämä on syy ikisinkkuuteeni. Äänekkäämmät touhukkaammat ja tietysti seksikkäämmät naiset saavat helposti miehen. Minun tapauksessani lähelle pääsy vie aikaa koska olen herkkä ja varovainen. En halua uupua turhaan. Tämä aika on yliseksuaalinen ja ekstroverttien. Jotkut vaan ei sovi mukaan.


      • Tämäaika

        Tähän lisään vielä sen että introvertit varmasti usein myös miettivät mitä heillä edes olisi annettavaa muille. Ne suuna päänä kouhkaavat tuskin miettivät muuta kuin sitä että taas mennään ja tottakai oon haluttu ja huippuseuraa. Vaikka kuinka tyhjää löisi päässä.


      • Eikiitti
        ujoyksinäinen kirjoitti:

        Mä oon miettinyt paljon tota itsesääliä, mutta ei mielestäni ole pelkästään siitä kyse, tai siis se ei oo niin yksinkertaista syy/seuraus mielessä. Jotkut ihmiset vaan syntyvät herkkinä ja he ovat sen takia vaaravyöhykkeellä aina, mitä tulee muihin ihmisiin ja yhteiskunnan odotuksiin. Siitä tulee se introverttius, erakoituminen. Näin se vaan menee. Eläimissäkin on näitä luonne-eroja, lemmikeistäkin näkee jo pentueena, että joku on alusta asti rohkea tutkiskelija ja joku arempi sivustaseuraaja, joku äänekäs, joku hiljainen jne.

        Ennen vanhaan herkät lapset kovetettiin maatiloilla, otettiin esimerkiksi eläinten teurastuksiin mukaan ja kasvatettiin ankaralla kurilla. Jos lapsi oli liian herkkis, se vietiin veneellä katsomaan kun kissanpentuja hukutetaan järveen.
        Lapsista haluttiin kasvattaa vahvoja pärjääjiä, mutta kunnollinen piti silti olla, kunnollisuus tuli sitten (muka) sieltä uskonnosta.

        Moni ujo oppii kovettamaan itsensä, mutta moni painiskelee koko ikänsä sen kanssa miten itsensä sais kovemmaksi ilman, että muuttuu ilkeäksi. Mitä empaattisempi luonne, sen hankalampaa itsensä kovettaminen on koska siinä toimii ikään kuin syntymäluontoaan vastaan ja joutuu tuhoamaan oman minuutensa.
        Kauhukseni oon huomannut, että mulla empatia vain kasvaa iän myötä ja elämäntuska sen mukana!

        Itseä pitäisi rakastaa juuri sellaisena kuin on, mutta entä jos se mitä olet on jotain sellaista mitä muut ihmiset eivät ymmärrä? Koko maailma odottaa sulta asioita mihin et pysty.
        Voidaanko silloin enää puhua pelkästä itsesäälistä?

        Hyvä kirjoitus.
        Jos ihmisten kanssa oleminen ei toivotulla tavalla anna mitään miellyttävää elämään eikä ainainen nahistelu ja valtapelit kiinnosta on parempi olla yksin. Tämän on huomannut moni ikisinkku. Toinen ihminen omalla reviirillä merkitsee usein myös kompromisseja. Jos ihmissuhde ottaa enemmän mitä antaa eihän siinä mitään järkeä ole. Ekstrovertit mukahauskat&jännät pärinäpetterit imee elinvoimat mennessään. Pelkkä ajatuskin uuvuttaa.


      • naisen-mielestä
        Eikiitti kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus.
        Jos ihmisten kanssa oleminen ei toivotulla tavalla anna mitään miellyttävää elämään eikä ainainen nahistelu ja valtapelit kiinnosta on parempi olla yksin. Tämän on huomannut moni ikisinkku. Toinen ihminen omalla reviirillä merkitsee usein myös kompromisseja. Jos ihmissuhde ottaa enemmän mitä antaa eihän siinä mitään järkeä ole. Ekstrovertit mukahauskat&jännät pärinäpetterit imee elinvoimat mennessään. Pelkkä ajatuskin uuvuttaa.

        "Jos ihmissuhde ottaa enemmän mitä antaa eihän siinä mitään järkeä ole."

        Totta, varmaan monien syy pysyä sinkkuna. Toisaalta, eihän sitä oikeastaan voi tietää, millaiseksi ihmissuhde muodostuu ennen kuin sitä kokeilee, vai mitä. Jos molemmat tarvitsevat paljon tilaa, niin voidaan esimerkiksi asua erillään.


    • vgjfghjtf

      Ei.

      Villeillä/helpoilla tytöillä on enemmän kysyntää siitä yksinkertaisesta syystä, että antavat ymmärtää kunnolla ennen kuin antavat.
      Eli osaavat antaa signaalin miehille lähestyä tai sitten lähestyvät itse.
      Itse en nykyään viitsi pilata iltaani koittamalla jotakuta kiinnostavan näköistä, joka ei anna rohkaisevia signaaleja, vaan kuten useimmat muutkin miehet menen sen luokse, joka osaa selkeästi antaa ymmärtää, että tervetuloa. Vaikka olisi muuten vaatimattomamman näköinenkin.

      • Enolemenettänytmitään

        Eikö teitä todella kiinnosta kuin seksi


      • Fjisfjiosddfjiojiosf

        ... videopelit ja kassien neppailu?


      • Enolemenettänytmitään

        Unohdin noi..


      • gjfgtjfgjg
        Enolemenettänytmitään kirjoitti:

        Eikö teitä todella kiinnosta kuin seksi

        Älä ota niin kirjaimellisesti. Kirjoitin lähinnä yleisesti lähestymisiä silmälläpitäen, pitää sisällään kaiken miehen ja naisen välisen mitä kuvitella saatat.
        Minua kiinnostaisi muukin kuin seksi, mutta kovin villien naisten kanssa ei uskalla alkaa ja muita ei kiinnosta.


    • pankaa.nussikaa

      Ujoimmat naiset on niitä joita aina vonkaan nussimaan. Ne ovat tosi seksyjäkin ja jotenkin vaan ihania luonteeltaan. En iske niitä kaikkein äänekkäimpiä naisia ikinä jotka ovat esillä koko ajan ja yrittävät saada miehiltä huomiota. Yhtä naista yritin tosi kauan vonkata nussimaan koska se oli hiljainen ja ujohko ja sellainen matala hento äänikin ja puhuu hitaasti. Se oli haaste mutta lopulta sain sen naisen.

      • ujoyksinäinen

        Mutta voisitko myös rakastaa ujoa naista? Mietitkö koskaan, että se ujo nainen saattoi toivoa sinulta jotain muutakin ja siksi pihtasi kauan? Hän siis keräsi luottamusta sinuun, mutta sinä vain panit ja jätit.

        Täällä nyt kovin moni mies kertoo haluavansa kyllä nussia ujoja naisia, mutta aloittajahan tarkoitti rakkautta.
        Se on aina ujoille vaikeaa koska toisiaan he eivät kohtaa ja vahvojen ihmisten maailmassa eivät pärjää.

        Siksi me jäädään sitten lopulta sinne neljän seinän sisälle odottamaan, että menis vaan nopeesti ohi tää paska elämä.


      • Tämäaikaa

        Hyvä kirjoitus. Tämähän se on se oikea ongelma. Kun ei kelpaa kuin korkeintaan hetkeksi.
        Miten edes luottaa.


    • kylläkomeallekinkelpaa

      taviksilla?!?

      Ette etsi seuraa, kuin pensasaitojen takana tuttavapiirin grilli-juhlilta. Ja Käytte kökkötason AssmyRilloissa.

      • Eliittieliitille

        Ei oo rahaa luksusteluun. Hyvä ku deittaillun olis ja sillonkaan ei halua toisen massin varassa olla.


      • Fermetti

        Jos mies rakastaa sinua, niin hän antaa kyllä sinulle omasta pussistaan pyytämättäkin.


    • Fermetti

      Eo. kommenttini: Eliittieliitille

    • kokjep

      Miksi seksuaalisesti villimmät naiset ovat parempia kuin ujommat?
      >< Tuo ei ole totta. Ujimmat tytöt on sängyssä parkhaita. Vanha sanatapapittää edelleen paikkansa ”Hiljaisessa vedessä kalat kutee”
      Miksi kerta toisensa jälkeen huomiotta jää ne siveämmät naiset?
      >< Tuo pätee vain tyhmiin miehiin
      Syynä on mitä ilmeisimmin pelkkä ulkonäkö?
      >< Seksuaalisesti villimmät naiset on ulkonäöltään taviksia (omasta mielestään rumia)
      Vuosien kokemuksesta voin tämän itse allekirjoittaa.

      Kaikki yrittävät kauniita ja seksikkäitä.
      >< Et ymmärrä mitään tosimiehistä. Henkiseti keskenkasvuiset himoitsevat kauniita naisia ja isoja tissejä. Ulkonaäkökeskeinen nainen ei ole koskaan oikeasti seksikäs.
      Mielipiteitä?
      Omasta mielestään kauniilla naisilla on vain näyttöarvoa
      Kokemuksia?
      >< Seksuaalisesti parhaat naiset ovat hieman ujoja, ulkonäöltään taviksia joilla on terve itsetunto. Omasta mielestään kauniin naisen itsetunto on pelkästään kauneuden varassa. Siksi sitä pitää ”tekohengittää” meikeillä, koruilla, botuliinilla, silikonitisseillä, kauneusleikkauksilla yms. Sellainen kauneus muuttuu iän myötä miestä hirvittäväksi rumuudeksi

    • kiltti-ja-kunnollinen

      Ujot naiset haluaa väkivaltaisia jännämiehiä kuten kaikki muutkin naiset. Naisissa ei ole eroja vaan ne haluaa niitä samoja miehiä kaikki. Olen yrittänyt ujoja naisia mutta ne lähti jännämiehen matkaan ja saivat turpaan, monta kertaa olen nähnyt.

    • 17O6

      Aloittaja on täysin metsässä ajatuksensa kanssa. Kyse ei ole rumemmista/kauniimmista tai villimmistä/siveellisimmistä naisista. Kyse on yksinkertaisesti siitä että on vain aloitteen tekeviä naisia sekä odottavia naisia.

      Aloitteen tekevät antavat ymmärtää ja ymmärtävät antaa. Siksi heidän seksielämänsä on niin paljon vilkkaampaa kuin muilla. He viettävät aikansa paikoissa joissa on paljon miehiä etsimässä itselleen naista. Ja sitäkautta yleensä tärppää. Mutta pitkäaikaista suhdetta on tällä tavalla vaikea löytää.

      Harrastusten ja yleisen kanssakäymisen kautta löytää pidempiaikaisia, lujempia suhteita. Mutta kipinän syttyminen voi kestää pitkäänkin. Se tarkoittaa että kummallakin on pidempi aika miettiä sitä onko toinen se oikea. Ja peloissaan ihminen yleensä pakittaa.

      Mitä tulee hiljaisten siveellisyyteen niin olen havainnut että estojen purkauduttua he ovat yleensä niitä villeimpiä. Kielenkäyttö ja erilaiset kokeilut ovat vailla rajoja. Kun haaveet vihdoin konkretisoituvat mennään niissä usein ylilyönnin puolelle.

      Kaiken kaikkiaan sanoisin naisille jotka tuskailevat moisten ongelmien kanssa että TEHKÄÄ ALOITTEITA!! Pahinta mitä voidaan sanoa on "ei kiitos". Ja mitä sitten jos toinen ei vartalokuvalta olekkaan se unelmien kohde? Seksi on aina hyvää vaikka se olisi huonoakin seksiä. Kokemuksien kautta löytää itselleen sopivan kumppanin.

      Eli, JUURI TÄNÄÄN, kysytte siltä kohteeltanne "Onko sinulla tälle illalle jo seuraa?"

      • 664455

        "Aloitteen tekevät antavat ymmärtää ja ymmärtävät antaa. "

        Onko se aloitteen tekemistä että on aktiivinen, seurallinen ja esillä mutta käytännössä kuitenkin miehen pitäisi sanoa ensimmäiset sanat tms. Ei minusta varsinaisesti.

        "Aloittaja on täysin metsässä ajatuksensa kanssa. Kyse ei ole rumemmista/kauniimmista tai villimmistä/siveellisimmistä naisista. Kyse on yksinkertaisesti siitä että on vain aloitteen tekeviä naisia sekä odottavia naisia. "

        Kyllä kaunis, aktiivinen ja seurallinen nainen saa huomattavasti useammin iskuyrityksiä kohdalleen kuin ei niin kaunis, mutta aktiivinen ja seurallinen nainen.


      • kysymällä
        664455 kirjoitti:

        "Aloitteen tekevät antavat ymmärtää ja ymmärtävät antaa. "

        Onko se aloitteen tekemistä että on aktiivinen, seurallinen ja esillä mutta käytännössä kuitenkin miehen pitäisi sanoa ensimmäiset sanat tms. Ei minusta varsinaisesti.

        "Aloittaja on täysin metsässä ajatuksensa kanssa. Kyse ei ole rumemmista/kauniimmista tai villimmistä/siveellisimmistä naisista. Kyse on yksinkertaisesti siitä että on vain aloitteen tekeviä naisia sekä odottavia naisia. "

        Kyllä kaunis, aktiivinen ja seurallinen nainen saa huomattavasti useammin iskuyrityksiä kohdalleen kuin ei niin kaunis, mutta aktiivinen ja seurallinen nainen.

        Kiertävän pölyimurikauppiaan tunnuslause: ”Kun aina kysyy niin usein saa”


      • Tämäaikaa

        Puhut seksistä. Kuinkas usein olet ollut nainen ja todennut että huono seksikin on hyvää?
        Miesten ja naisten välinen kuilu tuntuu kyllä välillä järjettömän suurelta.
        En voi kuin ihmetellä.


      • Hmmhm

        Aloitteiden teko random miehille on vaikeaa. Suurin osa miehistä varattuja ja loput haluaa itse tehdä aloitteet. Usein kuulee sanottavan että mies tulee jutulle jos sitä kiinnostaa. Jos ei tule on turha naisen mennä koska mies ei ole kiinnostunut. Ellei sitten nainen ole tosi kaunis mutta toisaalta mies olisi silloin jo tullut jutulle.
        Tässä on paljon perää. Moni naisen aloite ei johda mihinkään kunnolliseen. Reikä se on rinkelilläkin mutta suhde on taas ihan eri juttu
        Ihastus syntyy sekunneissa sitä ei voi hallita. Voihan sitä pakottaa itsensä järkiperustein mukaan juttuun (en usko että miehet tätä harrastavat niin paljon kuin naiset) muttei se ihastumisen tunteelle pärjää.


      • 1814
        664455 kirjoitti:

        "Aloitteen tekevät antavat ymmärtää ja ymmärtävät antaa. "

        Onko se aloitteen tekemistä että on aktiivinen, seurallinen ja esillä mutta käytännössä kuitenkin miehen pitäisi sanoa ensimmäiset sanat tms. Ei minusta varsinaisesti.

        "Aloittaja on täysin metsässä ajatuksensa kanssa. Kyse ei ole rumemmista/kauniimmista tai villimmistä/siveellisimmistä naisista. Kyse on yksinkertaisesti siitä että on vain aloitteen tekeviä naisia sekä odottavia naisia. "

        Kyllä kaunis, aktiivinen ja seurallinen nainen saa huomattavasti useammin iskuyrityksiä kohdalleen kuin ei niin kaunis, mutta aktiivinen ja seurallinen nainen.

        "Kyllä kaunis, aktiivinen ja seurallinen nainen saa huomattavasti useammin iskuyrityksiä kohdalleen kuin ei niin kaunis, mutta aktiivinen ja seurallinen nainen."

        Puhe olikin siitä että aktiivinen nainen saa useimmin haluamansa miehen ja seksiä. Kyse ei ollut siitä miksi "kauniimmat" naiset saavat enemmän huomiota ja iskuyrityksiä.

        Itse voin sanoa että naiset jotka haluavat jotain myös avaaat pelin. Ne jotka odottavat miehen aloitetta ja luovat niitä naistenlehtien pitkiä kohtalokkaita katseita, jäävät ilman.

        En ikinä ole ymmärtänyt sitä miksi miehen aina pitäisi tehdä aloite. On totta että osa miehistä haluaa tehdä sen itse. Mutta heillä on usein ego-kompleksi eikä sellaisen kanssa sovi edes samaan hissiin. Sängystä puhumattakaan. Minulle naiset tekevät suoriakin aloitteita ja mikä minä olen kieltäytymään kun nimellä huudetaan.

        Siis aloittajallekkin vinkki: Jos näet jotain joka kiinnostaa (vaikka vain ystävänä) niin kerro se hänelle. Ko henkilö saattaa juuri sillä hetkellä ajatella aivan jotain muuta ja huokailusi sekä kohtalokkaat katseet menevät hukkaan.

        Aikaisempi pölyimurikauppiaan lause on totista totta. Kun seitsemän kertaa kysyy niin kerran saa. Keskimäärin.

        Ai niin... Jos naiset tekisivät aloitteet niin sitten ne eivät saisi niitä lahjoja. Huoli pois. Me miehet emme niistä niin välitä. Mutta voimme silti niitä antaa: ihastuksillemme ja tuleville vaimoillemme.


      • keittiöekspertti
        1814 kirjoitti:

        "Kyllä kaunis, aktiivinen ja seurallinen nainen saa huomattavasti useammin iskuyrityksiä kohdalleen kuin ei niin kaunis, mutta aktiivinen ja seurallinen nainen."

        Puhe olikin siitä että aktiivinen nainen saa useimmin haluamansa miehen ja seksiä. Kyse ei ollut siitä miksi "kauniimmat" naiset saavat enemmän huomiota ja iskuyrityksiä.

        Itse voin sanoa että naiset jotka haluavat jotain myös avaaat pelin. Ne jotka odottavat miehen aloitetta ja luovat niitä naistenlehtien pitkiä kohtalokkaita katseita, jäävät ilman.

        En ikinä ole ymmärtänyt sitä miksi miehen aina pitäisi tehdä aloite. On totta että osa miehistä haluaa tehdä sen itse. Mutta heillä on usein ego-kompleksi eikä sellaisen kanssa sovi edes samaan hissiin. Sängystä puhumattakaan. Minulle naiset tekevät suoriakin aloitteita ja mikä minä olen kieltäytymään kun nimellä huudetaan.

        Siis aloittajallekkin vinkki: Jos näet jotain joka kiinnostaa (vaikka vain ystävänä) niin kerro se hänelle. Ko henkilö saattaa juuri sillä hetkellä ajatella aivan jotain muuta ja huokailusi sekä kohtalokkaat katseet menevät hukkaan.

        Aikaisempi pölyimurikauppiaan lause on totista totta. Kun seitsemän kertaa kysyy niin kerran saa. Keskimäärin.

        Ai niin... Jos naiset tekisivät aloitteet niin sitten ne eivät saisi niitä lahjoja. Huoli pois. Me miehet emme niistä niin välitä. Mutta voimme silti niitä antaa: ihastuksillemme ja tuleville vaimoillemme.

        Hyvä kirjoitus ja täysin totta.

        Jos daamilla ei ole vielä rohkeutta tarttua härkää sarvesta, niin se kohtalokas katsekin on parempi kuin vältellä katseita.


      • hfjglhgvjklgklgh
        664455 kirjoitti:

        "Aloitteen tekevät antavat ymmärtää ja ymmärtävät antaa. "

        Onko se aloitteen tekemistä että on aktiivinen, seurallinen ja esillä mutta käytännössä kuitenkin miehen pitäisi sanoa ensimmäiset sanat tms. Ei minusta varsinaisesti.

        "Aloittaja on täysin metsässä ajatuksensa kanssa. Kyse ei ole rumemmista/kauniimmista tai villimmistä/siveellisimmistä naisista. Kyse on yksinkertaisesti siitä että on vain aloitteen tekeviä naisia sekä odottavia naisia. "

        Kyllä kaunis, aktiivinen ja seurallinen nainen saa huomattavasti useammin iskuyrityksiä kohdalleen kuin ei niin kaunis, mutta aktiivinen ja seurallinen nainen.

        "Onko se aloitteen tekemistä että on aktiivinen, seurallinen ja esillä mutta käytännössä kuitenkin miehen pitäisi sanoa ensimmäiset sanat tms. Ei minusta varsinaisesti."

        Ei, mutta helpottaa ihan saatanasti toimintaa, voin kertoa.


      • 55644
        hfjglhgvjklgklgh kirjoitti:

        "Onko se aloitteen tekemistä että on aktiivinen, seurallinen ja esillä mutta käytännössä kuitenkin miehen pitäisi sanoa ensimmäiset sanat tms. Ei minusta varsinaisesti."

        Ei, mutta helpottaa ihan saatanasti toimintaa, voin kertoa.

        Miksi miehen pitäisi aina sanoa ne ensimmäiset sanat?? Miten se helpottaa sitä mitä nainen tuntee sisällään jos mies sanoo ensimmäiset sanat?

        Oletetaan että juuri sinä olet se "ei niin viehättävä" "ei niin villi" nainen. Vieressäsi on unelmiesi prinssi jonka ihon tuoksu saa sydämesi pysähtymään. Ja sitten... sinä odotat että mies avaa suunsa ja pyytää vaimokseen? Niinkö? Ei ei... Kyllä se evolutio-biologiassakin menee niin että se joka on kiinnostunut, se tekee aloitteen.

        Kuvitellaan vielä että olet "ei niin viehättävä" ja mies katsoo sinua hetken aikaa. Ulkoisen olomuodon perusteella hän mielessään toteaa "ei mun typpiä". Ja katsoo sen jälkeen toisaalle. Ja homma oli siinä kun sinä odotat. Mutta mitäpä jos kysyisit häneltä jotain. Äänesi, käyttämäsi kieli, hymy, kaikki pienetkin asiat sattavat herättää hänen mielenkiintonsa. Jonka jälkeen hän miettiikin että "hitto, meinasi mennä kultakimpale ihan ohi".

        Itse olen löytänyt ujojen naisten ja löysien vaatteiden alta sellaisia kumpareita, muhkuroita ja kurveja että voi pojat. Päälisin puolin voi sanoa että he jotka esittelevät vartaloaan, heillä ei ole muuta tarjolla kuin se mikä näkyy. Mutta pikkuisen finnejä ja löysät kolleget niin sieltä on löytynyt sellaisia vartaloita ettei edes Playboyn sivuilla näe. Ja toisaalta, se älykkyys mikä heillä on bimboihin verrattuna... jos yksitään se tekee seksistä taivaallista. Kanat on kanoja.

        Eli, palataan nyt ihan perusasioihin. Jos nainen näkee jonkun jota haluaa pyytä treffeille tai kahville tai vaikka suoraan toimintaan, niin ainakin minua hivelee suunnattomasti jos saan osakseni sellaisen huomionosoituksen. Ja yhä edelleen, vaikka "ei niin kauniilta" tai "ujommalta" tai "siveäämältä". Ja voin sanoa että en ajattele ainoastaan seksiä. Seksi on seurausta hyvästä suhteesta. Ei mitään konemaista suoritusta. Enkä minä sano kenellekkään "ei". Käyn kohteliaisuudesta ainakin yksillä treffeillä jossa puhutaan ja vietetään rauhassa aikaa.

        Kaikkien on hyvä muistaa että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Ketään ei saa loukata eikä kenenkään mieltä tule pahoittaa. Koskaan ei tiedä milloin aikaisempi heila tulee vastaan ja silloin hän voi tehdä olostasi joko tukalan tai olla tukena. Minulle on oltu aina mukavia.

        Vielä kerran miehenä sanon: Unohtakaan ne kohtalokkaat katseet. Ja sanokaa suoraan jos olette kiinostuneet. Myös ukkomiehille. Sillä heistä saa todella luotettavia ystäviä. Ja kukaties, muutakin.


      • 664455
        1814 kirjoitti:

        "Kyllä kaunis, aktiivinen ja seurallinen nainen saa huomattavasti useammin iskuyrityksiä kohdalleen kuin ei niin kaunis, mutta aktiivinen ja seurallinen nainen."

        Puhe olikin siitä että aktiivinen nainen saa useimmin haluamansa miehen ja seksiä. Kyse ei ollut siitä miksi "kauniimmat" naiset saavat enemmän huomiota ja iskuyrityksiä.

        Itse voin sanoa että naiset jotka haluavat jotain myös avaaat pelin. Ne jotka odottavat miehen aloitetta ja luovat niitä naistenlehtien pitkiä kohtalokkaita katseita, jäävät ilman.

        En ikinä ole ymmärtänyt sitä miksi miehen aina pitäisi tehdä aloite. On totta että osa miehistä haluaa tehdä sen itse. Mutta heillä on usein ego-kompleksi eikä sellaisen kanssa sovi edes samaan hissiin. Sängystä puhumattakaan. Minulle naiset tekevät suoriakin aloitteita ja mikä minä olen kieltäytymään kun nimellä huudetaan.

        Siis aloittajallekkin vinkki: Jos näet jotain joka kiinnostaa (vaikka vain ystävänä) niin kerro se hänelle. Ko henkilö saattaa juuri sillä hetkellä ajatella aivan jotain muuta ja huokailusi sekä kohtalokkaat katseet menevät hukkaan.

        Aikaisempi pölyimurikauppiaan lause on totista totta. Kun seitsemän kertaa kysyy niin kerran saa. Keskimäärin.

        Ai niin... Jos naiset tekisivät aloitteet niin sitten ne eivät saisi niitä lahjoja. Huoli pois. Me miehet emme niistä niin välitä. Mutta voimme silti niitä antaa: ihastuksillemme ja tuleville vaimoillemme.

        "En ikinä ole ymmärtänyt sitä miksi miehen aina pitäisi tehdä aloite. "

        Ei minullakaan olisi ollut vapaana miehenä mitään aloitteita vastaan ja niitä joskus sainkin, Mutta asia yksinkertaisesti vaan on osa tapakulttuuriamme. Päinvastaisen odottaminen on aika paljon vaadittu useimmille naisille.


      • fgjhndrfjdrfrf
        55644 kirjoitti:

        Miksi miehen pitäisi aina sanoa ne ensimmäiset sanat?? Miten se helpottaa sitä mitä nainen tuntee sisällään jos mies sanoo ensimmäiset sanat?

        Oletetaan että juuri sinä olet se "ei niin viehättävä" "ei niin villi" nainen. Vieressäsi on unelmiesi prinssi jonka ihon tuoksu saa sydämesi pysähtymään. Ja sitten... sinä odotat että mies avaa suunsa ja pyytää vaimokseen? Niinkö? Ei ei... Kyllä se evolutio-biologiassakin menee niin että se joka on kiinnostunut, se tekee aloitteen.

        Kuvitellaan vielä että olet "ei niin viehättävä" ja mies katsoo sinua hetken aikaa. Ulkoisen olomuodon perusteella hän mielessään toteaa "ei mun typpiä". Ja katsoo sen jälkeen toisaalle. Ja homma oli siinä kun sinä odotat. Mutta mitäpä jos kysyisit häneltä jotain. Äänesi, käyttämäsi kieli, hymy, kaikki pienetkin asiat sattavat herättää hänen mielenkiintonsa. Jonka jälkeen hän miettiikin että "hitto, meinasi mennä kultakimpale ihan ohi".

        Itse olen löytänyt ujojen naisten ja löysien vaatteiden alta sellaisia kumpareita, muhkuroita ja kurveja että voi pojat. Päälisin puolin voi sanoa että he jotka esittelevät vartaloaan, heillä ei ole muuta tarjolla kuin se mikä näkyy. Mutta pikkuisen finnejä ja löysät kolleget niin sieltä on löytynyt sellaisia vartaloita ettei edes Playboyn sivuilla näe. Ja toisaalta, se älykkyys mikä heillä on bimboihin verrattuna... jos yksitään se tekee seksistä taivaallista. Kanat on kanoja.

        Eli, palataan nyt ihan perusasioihin. Jos nainen näkee jonkun jota haluaa pyytä treffeille tai kahville tai vaikka suoraan toimintaan, niin ainakin minua hivelee suunnattomasti jos saan osakseni sellaisen huomionosoituksen. Ja yhä edelleen, vaikka "ei niin kauniilta" tai "ujommalta" tai "siveäämältä". Ja voin sanoa että en ajattele ainoastaan seksiä. Seksi on seurausta hyvästä suhteesta. Ei mitään konemaista suoritusta. Enkä minä sano kenellekkään "ei". Käyn kohteliaisuudesta ainakin yksillä treffeillä jossa puhutaan ja vietetään rauhassa aikaa.

        Kaikkien on hyvä muistaa että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Ketään ei saa loukata eikä kenenkään mieltä tule pahoittaa. Koskaan ei tiedä milloin aikaisempi heila tulee vastaan ja silloin hän voi tehdä olostasi joko tukalan tai olla tukena. Minulle on oltu aina mukavia.

        Vielä kerran miehenä sanon: Unohtakaan ne kohtalokkaat katseet. Ja sanokaa suoraan jos olette kiinostuneet. Myös ukkomiehille. Sillä heistä saa todella luotettavia ystäviä. Ja kukaties, muutakin.

        Olet peruskysymysten äärellä, muttei mulla ole kattavia vastauksia antaa.

        "Miksi miehen pitäisi aina sanoa ne ensimmäiset sanat?? "

        Eläinmaailmassa uros on se joka esittää kosioriitit ja naaras se kuuluisa portinvartija. Rohkein, kyvykkäin ja tahdikkain uros palkitaan.
        Miehen pitää todistaa arvonsa - arat jäävät ilman tai saavat tyytyä vähempään.


    • "Myös rumat miehet tai korrektisti ne ei niin komeat miehet yrittävät nuoria kauniita naisia. Rumat naiset jäävät ikisinkuiksi."

      En ole nuori, joten mun on sitten oltava aivan helvetin kaunis.

      • 0402

        Kyllä sinä olet nuori. Koska ehkä vasta viiden vuoden päästä löydät seksistäkin varsinaisen nautinnon.


      • 0402 kirjoitti:

        Kyllä sinä olet nuori. Koska ehkä vasta viiden vuoden päästä löydät seksistäkin varsinaisen nautinnon.

        Olen löytänyt jo ajat sitten. :D

        Viimeistään tuossa 24 vuotiaana.


    • "Miksi seksuaalisesti villimmät naiset ovat parempia kuin ujommat?
      Miksi kerta toisensa jälkeen huomiotta jää ne siveämmät naiset?
      Syynä on mitä ilmeisimmin pelkkä ulkonäkö? Vuosien kokemuksesta voin tämän itse allekirjoittaa."
      Aloitus vetää yhtäläisyysmerkin: seksuaalisesti villi = hyvän näköinen

      Aika varmasti voidaan todeta että se joka yrittää myös onnistuu todennäköisemmin kuin se joka ei edes yritä. Pätee miehiin enemmän kuin naisiin, koska miehen odotetaan olevan se yritteliäs osapuoli, mutta totta kai myös naisen aktiivisuus vaikuttaa.

    • seksaaja

      niilt saa pilluu helposti

    • Koska ei viitti olla sellasessa suhteessa jossa eukko panttaa pillua.

      Ja baariinhaan tullaan hakemaan seksiä.

      • Syyskukkane

        "Ja baariinhaan tullaan hakemaan seksiä."

        Tyypillinen miehen yksioikoinen näkemys. En ole seurustelevana koskaan hakenut baarista seksiä. Sinkkuna toki tuokin asia on ollut taustalla.


      • Syyskukkane kirjoitti:

        "Ja baariinhaan tullaan hakemaan seksiä."

        Tyypillinen miehen yksioikoinen näkemys. En ole seurustelevana koskaan hakenut baarista seksiä. Sinkkuna toki tuokin asia on ollut taustalla.

        Siis sillonku oot seurustellu niin et oo hakenu baarista seksiä?

        Sinkkuna sieltä baarista haetaan naista.. Ehkä mennään jutustelemaanki.


    • tavistenseksistä

      Riippuu ihan mitä tuolla "siveämmällä" tarkoitetaan. Jos ollaan niin nuttura kireällä ja sitruunan syöneitä, ettei edes lähdetä treffeille kenenkään kanssa ( ellei sitten asiat vaan jotenkin mystisesti "tapahdu"), niin eihän siitä treffailusta mitään tule. Jos taas nainen tuntuu itsekkin olevan kiinnostunut kumppanin hausta, ja miehistä, niin siinä näkee merkittävästi paremman tilaisuuden yrittää jotain. Ulkonäöstä tämä ei juurikaan ole riippuvaista omalla kohdalla.

      Useimmiten tavisnaiset suuntaa aloitteensa ihan liian tavoiteltuihin ukkoihin. Ja muiden aloitteet heitä kohtaan lähinnä vituttaa. Ehkä se on jokin kuvitelma, että vain tarpeeksi tasokkaille ukoille saa antaa, ettei oma arvo laske? Sen vuoksi jos joku tavisakka sattuukin olemaan seksuaalisti aktiivinen tavisukkoa kohtaan, niin onhan se ukko ihan myyty. Heleppo homma....

    • JossainMuualla

      Jos murjotat nurkassa kaktus persiissä, niin saat olla kyllä ihan rauhassa.

    • 2118

      Siis hetkonen... puhutko ujoista vai siveistä vai rumista naisista? Tunnut ymppäävän nuo kaikki samaan ryhmään. Toinen ryhmä sosiaaliset kauniit lutkat.

      Omalta osaltani vastaan, että jos olisi varaa valita niin:
      - mieluummin ujo kuin sosiaalinen
      - mieluummin siveä kuin lutka
      - mieluummin kaunis kuin ruma

    • LeskiRva45

      Pakko kertoa oma tarinani. Jäin yksin (leski) 40-vuoden iässä, noin 5 vuotta sitten. Olen reilusti ylipainoinen, ruma ja täysin eksyksissä ns. "sinkkumarkkinoilla", kun ne noin vuosi sitten alkoivat alustavasti kiinnostaa.

      Mutta täytyy myöntää, että iso yllätys minulle on ollut, että pulaa miesehdokkaista ei ole ollut. Ne muutamat baarikeikat, joita olen käynyt, ei ole tarvinnut seinäruusuna olla. Nettitreffejäkin yritin, ja kaikilla kerroilla (3krt) mies oli hyvinkin innokas jatkamaan tapaamisia. Valitettavasti vain itselleni ks. miehet eivät juuri kolahtaneet.

      Käytän meikkiä hyvin hillitysti, pukeudun painoni takia aika peittävästi enkä todellakaan ole kovin itsevarma ulkonäöstäni. Toisaalta tiedän, että olen iloinen, mukava, fiksu ja vaikeiden elämänkokemukseni opettamana olisin jollekin täydellinen kumppani :)

    • Sad-But-true

      Olen nähnyt miten ne ujot tytöt haluaa niitä samoja pelimiehiä kun kaikki muutkin naiset ja sitten ne itkee facebuukissa kun niitä petettiin

    • Tippatouhu

      Riittää kun antaa ymmärtää et saa muutakin kun lämmintä kättä

    • sönkkis

      Monesti se ujo on alkuun ujo ja ehkä hidas lämpenemään, mutta tutuksi tultuaan aloitteellinen ja rohkeakin. :)

      • sönkkis

        Ainiin ja ujous ei automaattisesti toki tarkoita etteikö ujokin rohkenisi tekemään tuttavuutta. Jonkunhan se on pakko, joku siirto tehdä jos ei mieli yksinään jäädä. Mä olen ajatellut asiaa niin, että vaikka ujona olisikin tehnyt aloitteen eli kysynyt kahvile tms. niin se on siirto, harmiton ja munhan ei ole mikään pakko siitä pidemmälle mennä. Se on kuitenkin startti, josta joku seuraa jatkoa, uudemmat treffit tai sitten se jää siihen kertaan ja kahviin. :)


    • Turnoff

      Seksuaalisesti villimmät naiset ymmärtävät antaa, eikä vain anna ymmärtää.
      Kyse ei ole ujoudesta, vaan avoimmuudesta ja rehellisyydestä, sillä useimmat naiset ovat niin kieroja, että eivät kus'kaan sinne mihin kykistävät. Lopputulos tyytymättömyyttä ja huonoa oloa.

    • eräsmies-

      Erään miehen näkemys:
      - Tykkään itse kokeilevista, irstaista ja jopa hieman pervoista leikeistä seksiosastolla - niin tietysti vielä usein. Minkä irstaampi ja kiimaisempi nainen, niin sen parempi. Jos haluan sänkyyni tällaisen tyypin, niin minkä ihmeen vuoksi katselisin niitä "siveämpiä" tapauksia. Taitavat olla vaan estyneitä. Sellainen vaikutelma ainakin usein tulee.

      Ja lisättäköön tähän ettei sellainen yleisesti kauniina tai "seksikkäänä" pidetty nainen ole välttämättä ollenkaan se nainen, jota minä katselen. Toisaalta ei se kyllä ole se tavallisen harmaa kirkkokuorolainenkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe