Avoin kirje ylläpidolle

Jospa yritettäisiin näin lähestyä yp:tä,vaikka tuskin tämäkään tuo mitään tulosta.Kaikki muut kanavat on jo kokeiltu.Kukaan ei saa mitään yhteyttä sinne. Yp miten onmahdollista,että selina1 saa aina vaan jatkaa luotsina.Hänestä tehty varmaan jo satoja valituksia teille liitteiden kanssa hänen toiminnastaan.Epäoikeuden mukaisempi ei voi enään olla ,miten hän on ollut.Hän hiljentää,bannii ja vie vippejä aivan mielivaltaisesti.Mitään hän ei selitä syyksi,vaikka jos olen ymmärtänyt,niin hän on selitysvelvollinen toimistaan.Hän sanoo,että hänellä on teihin yhteys kolmen punaisenlinjan kautta.Hän on myös epäkunnioittava muita luotseja kohtaan ja arvostelee heitä negatiivisesti julkisesti....Toivottavasti sinä joka käyt täällä siivoamasssa tekstejä,välität tämän kirjeen eteenpäin. Terveisin minni

53

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukummassa

      Aikoinaan minulle sanottiin että seriffit nykyiset luotsit ei ole selitysvelvollisia rivisättäreille, sinun rakas megasi se vasta mielivaltainen olikin , otti vippejä ja nauroi sen päälle , että se siitä. Eilen selina oli kuulemma ottanut muutaman vipin ja tuntui enemmistö olevan sitä mieltä että asiasta vei. Ei luotsinkan tarvitse päälleen ottaa herjaa illasta toiseen,,, harvinaisen hyvähermoinen selina1 ollut joku muu ei olisi niin kauan katsellut parin naisen pään aukomisia. Ette huomaa malkaa omassa silmässänne pelkästään naapurin silmässä. Sinäkin haukut ihmisiä tosi rumaksi levittelet perättömiä juoruja kaapeissa. Etkö ymmärrä että ne juorut tulee aina niillekkin korville mihin ne ei ole tarkoitettu. Turhaan jeesustelet tässä mene peilin ääreen.

    • Höpöhuolet

      Näissä huolissa avautumisista paistaa läpi se tosiasia, että chatista on tullut jollekkin elämää tärkeämpi, ts.chatista on tullut elämä.Ei kai kukaan muuten jauhaisi tälläistä luotsiongelmaa kuukaudesta toiseen, noin pakkomielteisesti.

    • kuukummassa

      Minä Ruusa ,jasmiinikukassa,mygirl,joka käytän monia nikkejä hallitsen täällä,olen tämän sivuston haltia ja valvoja ,kukaan ei voi minulle mitään teen mitä huvittaa heilun välillä bellana ,myrskytuuletarena sekä rouvahuurteisena ja nautin siitä suunnattomasti .

      • You.way

        Hallitse vaan ja tee toki ihan mitä haluat omassa pikkuchatmaailmassasi, eihän sinulla reppanalla muutakaan ole.Pidä vapaasti tämä lottovoittosi ja nauti siitä kunnolla.Voisihan sinulla tietysti tuon ikäisenä muutakin elämää olla.Mutta kun ei ole, niin sinun pitää elää chatin vankina elämäsi kalkkiviivoille asti.Muistahan nauttia!


      • NauraaKuollakseen

        Voi voi nyt pelottaa. UUUUHHHHHH!


      • elämäsivalheet
        NauraaKuollakseen kirjoitti:

        Voi voi nyt pelottaa. UUUUHHHHHH!

        Mikähän jasmiinia nyt taas niin pelottaa. pelot taitaa tulle valheista, vai kuinka jassu. Olet nimitäis suurin huoneen valheita levittelevä ihminen. Luulus jo ikäsikin kertovan että velheella on lyhyet jäljet.


    • yksichattaaja

      Kyllä ihan naurettavalta vaikuttaa tämä ns. aikuisten ihmisten jatkuva riita siitä mitä kukin luotsi tekee ja miten tekee. Ihan kuin olisi lastentarhassa, kun tuonne chattiin menee. Ihan sama minun mielestäni ketä siellä on luotsina vai onko ketään. Parempi olisi poistaa kaikki luotsit ja saisi väki tapella keskenään niin paljon kun sielu sietää. Sieltä edelleenkin löytyy se poistu näppäin, sitä ei ole vielä kukaan luotsi mukaansa ottanut. Samoin siellä on edelleen se torju näppäinkin, jos ei halua jonkun viestejä lukea. Suomi24.ssä on lukuisia muitakin chattihuoneita, niin onko ihan pakko mennä juuri tuohon vanhimmat huoneeseen tappelemaan? Väliin tuntuu, että osa porukasta juuri tieten tahtoen menee sinne vain ärsytys- ja tappelumielessä. Ihan sama myöskin montako nikkiä kullakin on käytössä, se kait on ihan sallittua edelleenkin.

      Joka tapauksessa iloista syksyä kaikille chattailijoille ja älkää antako suotta otsasuonienne pullistua mitättömän asian takia. Elämää pitää olla muuallakin kuin chatissa vai tappeletteko myös livetuttavienne kanssa samalla tapaa kuin tuolla chatissa.

      • Perässä.tulisivat

        "Lukuisia muitakin chattihuoneita on" Luuletko tosiaan, ettei haaskalinnut sinne perässä lentäisi?Jos kiusattavat ja raadeltavat loppuu, lennetään sinne mistä löytyy uutta nokittavaa.


      • siinäpäolisitapaus

        Tuo olisikin helppo testata. Kaikki vanh. ja viis. sättärit siirtyisivät jonakin hetkenä kaikki jonnekin toiseen huoneeseen. Selinan naama varmasti venähtäisi kun huomaisi olevansa tyhjän huoneen luotsina.....vai olisiko se jassu siellä seuraa pitämässä ???


      • weranra

        Nyt sitten toimeen ja muutetaan toiseen huoneeseen,vaikka aikusten huoneeseen,siinäpä loistava idea.


      • eitästämitääntulekaan
        siinäpäolisitapaus kirjoitti:

        Tuo olisikin helppo testata. Kaikki vanh. ja viis. sättärit siirtyisivät jonakin hetkenä kaikki jonnekin toiseen huoneeseen. Selinan naama varmasti venähtäisi kun huomaisi olevansa tyhjän huoneen luotsina.....vai olisiko se jassu siellä seuraa pitämässä ???

        kannatan!


      • savonkierous
        eitästämitääntulekaan kirjoitti:

        kannatan!

        Ajatus todella hyvä, mutta uskokaa tai älkää ruusaa seuraa perässä natkuttamaan, käyhän kaikissa huoneissa jo nytkin seksihuoneista alkaen. Sutta karkuun karhu vastaan.


    • seurasinillantaas

      Ette te poloset malta mihinkään mennä jos huoneessa ei ole riitaa niin kyllä te sen kaivatte näykkimällä olemattomilla vihjeillänne. Lumokin lopullisesti seonut yksin riiteli huoneessa milloin näki yhden kolmena milloin joku söi suomea ..Anna mun kaikki kestää kuolen nauruun. Antti siellä kadehti jonkun varaosia sille sais asentaa uudet denat, valskaavat pahasti.

      • sivusilmä

        Sen verran oikasen minäkin tuota ylempä, aikasempaa juttua: että oli luotsi Mega se joka ylellä kohteliaana ja ihan oletan tarkoituksella valitteli suoraan toiselle luotsina mainitusta, että oli ikävä kun ylläpito otti sulta oikeudet pois. Tämä tapahtui Megattykin ja Dysamiten riehumisen jälkeen kun tuli selittämään touhujaan,mutta tarkat kopiot on varmana olemassa, harmittaa kun kaikki aina väännette luulojen mukaan ja tekeytte itse syyttömäksi ja sanompa vaan että korppikotka laumakin käyttätyy paremmin! Riita se on joka pitää teidät sakissa vaan,ihmetellä täytyy.


    • kuopion.kauhu

      Ruusa jaksaa, ei ymmärrä totuutta, ei vaan käsitä, että ihmiset on siihen kyllästyneitä lopullisesti. Jos joku menettää pinnansa, se vain ja ainoastaan ruusan syytä ja sen nuolioiden, totuus sattuu....nauraa

    • bellaonkusipää

      Pitäähän miesten vessojen siivoojankin päästä pätemään jossain ja ryyskän paikka päteä on tämä suolen sätti.
      Ryyskähän on sivistymätön moukka, kuten jo tuo hänen entinen ammattinsakin antaa ymmärtää. Ämmä on täysi kusipää, kai se sieltä vessojen kusirännistä on päässyt juomaan.

    • tuumastatoimeen2

      Kuukausitolkulla sättärit uhanneet vaihtaa huonetta, mutta kun muut huoneet ovat niin aneemisia ettei siellä kukaan viihdy. Vanhimmat huone joka ilta kaikesta huolimatta täynnä - mistä se johtuu. Kova on poru jatkuvasti, mutta ette malta kuitenkaan lähteä, joku koukuttaa - ettei vaan olisi se riitelyt, mikä pitää mielen valpppaana ja mielenkiinnon yllä, kuka nyt saa "turpaansa".

      • BatmanForever

        Hahaa! Mä oon täällä taas.


    • huhuhuhu

      Ainoat luotsit jotka sai ryysän kuriin oli nuo nuoret joita nyt ryysä haukkuu.
      Tämä on todellinen syy ryysän luotsi haukkumiseen.
      Häntä ei muut luotsit uskaltaneet vaimentaa koska hänellä oli tietoja joilla pystyi kiristämään heitä.
      Selinakin on täysin (ryysän) talutushihnassa kuten hänen piskinsäkkin, valitettavan typerästi käyttäytyvä sekopää luotsi.
      Ryysälläkin oli monta ystävää ja kehujaa niinkauvankuin alkoi selkään puukottaminen ja asioide tuonti muiden näkösälle, siinä meni luotto häneen monelta ja aivan syystäkin.
      Olen valmis vaihtamaan huonetta ja olen tehnytkin niin.
      Olisi hyvä jos todella kaikki vaihtaisi paitsi nuo sekopäät (ryysä kymmenillä nikeillään ja selina).

      • hakusessaluotsi

        Minä poistuin kokonaan , tänään kävin aamusta kurkaamassa onko selina huoneessa vielä, no olihan se siellä, omilla jutuillaan, niin kielteinen ihminen ,aloittatti taas varmaan palkka keskustelun, kuinka köyhät jää loukkuun. No ilmeisesti itse on huonompi eläkeläinen koska aina samaa, johtajilla hyvä palkka, kahde ihminen vielä on. Kuulemma hiljentää väärin kirjoittajat että muilla olis huoneessa hyvä olla, en viitsinyt puuttua sanontaan vaan poistuin en jaksa noin ilkeileetä ihmistä lukea. Nyt luen tänne kirjoituksia ja teen johtopäätöksen itse mihin otan yhteyttä että huone sais hyvän luotsin.


      • ikuinenvalitushuoneessa
        hakusessaluotsi kirjoitti:

        Minä poistuin kokonaan , tänään kävin aamusta kurkaamassa onko selina huoneessa vielä, no olihan se siellä, omilla jutuillaan, niin kielteinen ihminen ,aloittatti taas varmaan palkka keskustelun, kuinka köyhät jää loukkuun. No ilmeisesti itse on huonompi eläkeläinen koska aina samaa, johtajilla hyvä palkka, kahde ihminen vielä on. Kuulemma hiljentää väärin kirjoittajat että muilla olis huoneessa hyvä olla, en viitsinyt puuttua sanontaan vaan poistuin en jaksa noin ilkeileetä ihmistä lukea. Nyt luen tänne kirjoituksia ja teen johtopäätöksen itse mihin otan yhteyttä että huone sais hyvän luotsin.

        Tuo kielteinen tyyli jatkuu ja jatkuu, selinalla on varmaan kovin huono elämä, noin kielteinen kun on, ikävää kun pitää aina kaikesta vaan valittaa. Tosin nyt valitan minäkin, mutta tämä ei kuulu perusluonteeseeni, en tähden poistun sätistä, ainakin siksi aikaa kun selina on luotsi.


      • nocomments

        sanon vaan että paskat oot vaihtanu huonetta. kauhia rivi uusia nikkejä on huoneessa, eli vanhoja uudessa kuosissa. eikä se vaihtaminen mitään auta kun kirjoitukset on samat kuin ennenkin. suurin osa niistä ei edes kirjoita yhtään riviä.


    • kukaeinäetotuutta

      Täällä toinen joka näki megatykin valittavan dynan potkuista, syytti selinaa niistäkin.

    • Ruksikykynen

      Minua ei naurata, päivästän toiseen samat sättärit jauhaa samaa sontaa. Minä osaan ruksia.
      Miten olisi jos pidätte sättivapaata viikon, ei ketutasi noin paljon.

      • Saatananjuntit

        Mene munaas.


      • EI_NAURATA

        Jaksat kuitenkin jauhaa sontaa keskustelussa päivästä toiseen.

        Miten olisi jos pitäisit sättivapaata viikon, ei ketutttasi noin paljon.


    • LOPENkyllästynyt

      Kukaan ei enää ymmärrä 24:sen ylläpitoa ,ei näin voi jatkua kauaa.Monen moni on valittanut näistä luotseista ja mitään ei tapahdu,toiset irtisanoutuivat ja lopettivat ,kun ei voi toimia näiden kanssa,siis ylläpito ei toimi käyttäjien toivomusten mukaisesti,olisiko aika vaihtaa sivua? Joku joka oikein haluaa voisi kirjoittaa johonkin valtamedian lehteen tai vaikka ylen toimittajiin jotka voisivat olla kiinnostuneita ja alkaisivat tutkimaan tätä.Tutkivaa journalismia sitä pitäisi nyt harrastaa.

      • CheekIsTheBest

        Koska minä hallitsen täällä. Kumarra minulle. Kurja koira.


      • enkommentoi2222

        taisipa niiltä kahdelta luotsilta lähteä oikeudet ihan ylläpidon toimesta. ei irtisanoutumisia hoideta keskustelujen kautta. kuka mitäkin uskoo, ensin kkn banni luotsin hommista ja kun ei käytös parantunut niin lähtöhän siinä on edessä.


      • eläpuhusekoja
        enkommentoi2222 kirjoitti:

        taisipa niiltä kahdelta luotsilta lähteä oikeudet ihan ylläpidon toimesta. ei irtisanoutumisia hoideta keskustelujen kautta. kuka mitäkin uskoo, ensin kkn banni luotsin hommista ja kun ei käytös parantunut niin lähtöhän siinä on edessä.

        Olet typerä jokainen voi itse poistaa nikkinsä .....Silloin kun poistat nikkisi menee luotsinmerkkikin samalla, ajattele ennenkuin kirjoitat tuollaista... KK ei ole koskaan ollut luotsi eikä selina häntä bannaa edes.


      • mistäkaikkitieto
        enkommentoi2222 kirjoitti:

        taisipa niiltä kahdelta luotsilta lähteä oikeudet ihan ylläpidon toimesta. ei irtisanoutumisia hoideta keskustelujen kautta. kuka mitäkin uskoo, ensin kkn banni luotsin hommista ja kun ei käytös parantunut niin lähtöhän siinä on edessä.

        Tuskin lähti ylläpidon toimesta.
        kk:n voisikin bannata lopullisesti, kyseessähän on ihan sairas tyyppi.


    • vaihtoonkaikki

      Nauran tämän suomi 24 :sen ylläpidolle , ei ole muiden vika jos toiminta on tällaista ,onko ylläpito tehtäviensä tasalla? Mielestäni EI.

      • MunOnVieläkin

        Isäs oli ylläpito, kun sua teki.


    • voiaikoi

      Olen kuullut huhuja että muutama nikki esiintyy ylläpitona laittelevat postia ylläpidon nimissä.

      • voiaikoi

        Lisään edelliseen ne esiintyjät on entisiä sefuja ja luotseja kuulemma.


      • jassupuhuuvaanpaskaa
        voiaikoi kirjoitti:

        Lisään edelliseen ne esiintyjät on entisiä sefuja ja luotseja kuulemma.

        Vai ihan kuulemma, Olet sinä jasmiini luulosairas muitten tautiesi lisäksi.
        Täytit juuri 70 vuotta ja et osaa lopettaa paskan jauhantaasi. Jättäytyisit jo matujen huomaan.


    • naurattaaa

      Noista kruunuista ollaan aina jotain sanomassa , minun mielestä ei pitäisi olla yhtään kruunupäätä , moni ilman kruunua on mukava ,ihmisiä kunnioittava chattaaja .eikä mikään ilkkuja eikä kiusaaja. Samalla ihmisella monta nikkiä ja kruunua. Nämä sitten nämä sitten käyttäytyy kuin chatin omistaisivat. Sillä sieltä kaikkoaa porukka pois , ei siellä viihdy asiallinen juttelija.
      Minä voin olla alamainen ,niin vähän siellä käyn enään .

      • näinhänsemenee

        Aika paljon ihan väärää panettelua. Vanhojen Vippien profiilit sen tietää että sen Vipin saadakseen on pitänyt se ainakin puoli vuotta olla siististi ja asiallisesti, joten kyllä heillä se käytös on hallinnassa. Samaa ei voi sanoa kaikista uusista jotka tulevat herjaamaan muutaman rivin ja heti sen jälkeen poistuvat... Muutama poikkeus toki löytyy mutta ei pitäisi yleistää.


      • vips

        juuri ne vanhat eivät osaakaan käyttäytyä. kuvittelevat että se kruunu on kasvanut päähän eikä kukaan voi tulla sitä pois ottamaan. niiden vanhojen vippien muisti on jo kadonnut, eivät enää osaa erottaa hyvää ja pahaa.


    • tolkkuvaimulkku

      jospa aloittaja rouvakin pitäisi huolta vain omista asioistaan. ja jättäisi muiden aviomiehet rauhaan. miitissähän on kiva pettää kaikkien kanssa jos haluaa. minä en halua. karseeta touhua.

      • tolkkusentäson

        kirjoittajana olet aivan mulkku kun tuollaisia kirjoittelet. Kyllä se ruusallekin kelpaa toisen naisen mies, on nähty sekin asia.


      • ikävä.valehtelija

        Vain ruusa-jasmiini voi olla noin ala-arvoinen. Ei kukaan muu. Kun ei muuta osaa, keksii olemattomia ja valehtelee. Huomaa, että rva kuopio kärsii jo hätää. Sättivoima lopussa hölinän myötä. Vain se keksii noin rumia valheita. Oksettaa kahdeksaakymmentä käyvä vanha ihminen.


    • En edes viitsi arvailla kumpi rouvista on näiden kirjoitusten takana.Onneksi rouvat ovat kohta sellaisen pöydän ääressä missä joutuvat vastuuseen kaikista valheistaan ja solvauksistaan.

      • kaksiosaavaa

        ilmankos selina ei enään ole selina1 nikillä, vaan selina58, silloin ei toimi luotsina,nyt voi ruksii sen. Selinaa alkoi ilmeisesti huolestuttaa minne joutuukaan vielä, poisti luotsi nikin, nyt sättäilee rivisättärinä. Jasmiinilläkin on uusi nikki, lyydia1 että kyllä rouva osaa.


      • valheidenvankina
        kaksiosaavaa kirjoitti:

        ilmankos selina ei enään ole selina1 nikillä, vaan selina58, silloin ei toimi luotsina,nyt voi ruksii sen. Selinaa alkoi ilmeisesti huolestuttaa minne joutuukaan vielä, poisti luotsi nikin, nyt sättäilee rivisättärinä. Jasmiinilläkin on uusi nikki, lyydia1 että kyllä rouva osaa.

        rouvilla nikkinvaihtoviikko.)


      • simmusummu

        mites caritalla pyyhkii embolla hyvin pyyhkii?


      • ruusalletiedoksi

        hyvin pyykii caritalla olen kuullut, voi pyyhkiä sinulla vaikka persettään...


    • toimiisevielä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe