Se mikä pettämällä alkaa se pettämiseen päättyy

mielipiteeni

Näin se on. Petturit ovat aina pettureita. Heidän pitäisi opetella olemaan välillä yksinkin löytääkseen itsensä, eikä syöksyä lennossa suhteesta toiseen. Rikkoo itsensä ja kaikki net joita mennentullen pettää.

38

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PettäjäPettäjänKanssa

      Olen ollut edellisessä liitossa uskoton. Ihastuin nykyiseen mieheeni, taustalla oli silloisen mieheni haluttomuus ja hänen ehdotuksensa siitä, että houitaisin seksiasiat avioliiton ulkopuolela.

      Tapasin toista miestä kolme kertaa, mutta tapailu päättyi koska tiesin että ihastuisin enemmän ja enemmän. Olimme kumpikin varattuja.

      Eerosin vuosia myöhemmin. Siitä kului muutama viikko kun tämä pettäjäkumppanini otti minuun yhteyttä, kyseli kuulumisia jne. Selvisi että hän oli eronnut muutamaa kuukautta aiemmin. Menimme treffeille. Nyt olemme naimisissa. Ironista tai ei, niin luotan suhteeseemme ja sen uskollisuuteen.

      • ggjkbllmnn

        Mutta huomaatko, että jollakin tasolla epäilet sitä. Hiljaisissa ja pimeissä vesissä uivat suurimmat (hirviö) kalat.

        Oikeaa rakkautta ja välittämistä ei ole, jos pystyy pettämään ja hylkäämään itselleen kaikkein lähimmän ihmisen. Sinäkään et siihen ole kyennyt, etkä pidä sitä edes ihmeenä. Kaiken lisäksi tuhosit toisen ihmisen parisuhteen, teit lapsista tyhjän sydämmenpaikan kokoisia avioerolapsia loppuiäkseen, eikä se tumnu sinussa missään.


      • aivanselväasia
        ggjkbllmnn kirjoitti:

        Mutta huomaatko, että jollakin tasolla epäilet sitä. Hiljaisissa ja pimeissä vesissä uivat suurimmat (hirviö) kalat.

        Oikeaa rakkautta ja välittämistä ei ole, jos pystyy pettämään ja hylkäämään itselleen kaikkein lähimmän ihmisen. Sinäkään et siihen ole kyennyt, etkä pidä sitä edes ihmeenä. Kaiken lisäksi tuhosit toisen ihmisen parisuhteen, teit lapsista tyhjän sydämmenpaikan kokoisia avioerolapsia loppuiäkseen, eikä se tumnu sinussa missään.

        En kommentoi tapauksia joissa on lapsia, koska siitä ei kokemusta mutta olet oikeassa: "Oikeaa rakkautta ja välittämistä ei ole, jos pystyy pettämään ja hylkäämään itselleen kaikkein lähimmän ihmisen." niin juuri sen takia pettäjä pettää kun hän ei rakasta sitä kumppania jota pettää, kumppani ei ollut se kaikkein lähin vaan se ihminen tuli myöhemmin vastaan.


      • kylmättosiasiat
        aivanselväasia kirjoitti:

        En kommentoi tapauksia joissa on lapsia, koska siitä ei kokemusta mutta olet oikeassa: "Oikeaa rakkautta ja välittämistä ei ole, jos pystyy pettämään ja hylkäämään itselleen kaikkein lähimmän ihmisen." niin juuri sen takia pettäjä pettää kun hän ei rakasta sitä kumppania jota pettää, kumppani ei ollut se kaikkein lähin vaan se ihminen tuli myöhemmin vastaan.

        Eihän pettäjä rakasta sitä myöhemmin tulluttakaan, vaikka niin moni haluaisi ajatella noin, koska se tuntuu hyvältä. Pettäjä ei rakasta ketään, ei edes itseään. Hetken tyydytyksen saa aktista, mutta sekään ei ole rakkautta.


      • yleistäminenonpeestä
        kylmättosiasiat kirjoitti:

        Eihän pettäjä rakasta sitä myöhemmin tulluttakaan, vaikka niin moni haluaisi ajatella noin, koska se tuntuu hyvältä. Pettäjä ei rakasta ketään, ei edes itseään. Hetken tyydytyksen saa aktista, mutta sekään ei ole rakkautta.

        Kuule sinä, täällä pettänyt, olet ihan väärässä, kyllä muuten rakastan ja niin paljon, että en koskaan päivänä kuuna kullan valkeana voisi pettää häntä, ihmistä jota rakastan niiiiiiiiin paljon. Ja tämä suhde on kestänyt jo pitkään.


      • pistepirkkokoko
        yleistäminenonpeestä kirjoitti:

        Kuule sinä, täällä pettänyt, olet ihan väärässä, kyllä muuten rakastan ja niin paljon, että en koskaan päivänä kuuna kullan valkeana voisi pettää häntä, ihmistä jota rakastan niiiiiiiiin paljon. Ja tämä suhde on kestänyt jo pitkään.

        Himo tai kiima ei ole rakkautta.


      • Petosonainapetos
        yleistäminenonpeestä kirjoitti:

        Kuule sinä, täällä pettänyt, olet ihan väärässä, kyllä muuten rakastan ja niin paljon, että en koskaan päivänä kuuna kullan valkeana voisi pettää häntä, ihmistä jota rakastan niiiiiiiiin paljon. Ja tämä suhde on kestänyt jo pitkään.

        Niin mikä on se pettämisen syy alunperinkään. Se on se avain siihen onko luottamuksen arvoinen. Jos rehellisesti vain rakastuu ja vaihtaa niin kai se sulle kykenee olemaan uskollinen. Juuri se pettämisen syyt ovat avain asemassa. Oliko tarkoitus ihan vaan saada seksiä vai olla uskollinen uudelle salapanolleen eikö niin?


      • Salapanojonkatiesin
        aivanselväasia kirjoitti:

        En kommentoi tapauksia joissa on lapsia, koska siitä ei kokemusta mutta olet oikeassa: "Oikeaa rakkautta ja välittämistä ei ole, jos pystyy pettämään ja hylkäämään itselleen kaikkein lähimmän ihmisen." niin juuri sen takia pettäjä pettää kun hän ei rakasta sitä kumppania jota pettää, kumppani ei ollut se kaikkein lähin vaan se ihminen tuli myöhemmin vastaan.

        Kuinka ihanaa rakastaa salapanoaan. Ois nyt ollut sen verran rehellinen tuota petettyä kohtaan ja kunnioittanut sitä ja ottanut eron ensin ennenkuin salapanoon ryhtyi. Tiedän myös tällaisen tapauksen ja voit arvata kuinka me muut nyt kunnioitetaan tuota salapano paria. Kyllä vaikka mitä sanoisin tai tekisit ei tuo salapano pari tule ikinä olemaan todellisia ystäviä meille kellekkään. Kuulisitpa ne jutut Ai jai eiköhän olisi viisaampaa erota rohkeasti ja elää totuudessa naurua kun riittää kylillä.


      • ulkopuolisensilmin

        Vaikuttaa Rehellisen Iitun kommentilta!
        Harvoin sadutkaan päättyvät noin auvoiseen onneen, pettämistarinat eivät loppuviimein kuitenkaan koskaan. Perheissä on rikottu syyttömiä liikaa...
        En ole itse petetty( ainakaan vielä), mutta ihmettelen silti noin tyytyväistä kertomusta täällä palstalla.
        Hakeeko 2 pettäjää hyväksymistä ? Ja anteeksiantoa?


      • ulkopuolisensilmin
        ulkopuolisensilmin kirjoitti:

        Vaikuttaa Rehellisen Iitun kommentilta!
        Harvoin sadutkaan päättyvät noin auvoiseen onneen, pettämistarinat eivät loppuviimein kuitenkaan koskaan. Perheissä on rikottu syyttömiä liikaa...
        En ole itse petetty( ainakaan vielä), mutta ihmettelen silti noin tyytyväistä kertomusta täällä palstalla.
        Hakeeko 2 pettäjää hyväksymistä ? Ja anteeksiantoa?

        Vastaus kommenttiin PettäjäPettäjänKanssa!


      • PettäjäPettäjänKanssa

        Kommentoin kirjoitukseni jälkeisiin viesteihin.

        Kuten varmaan huomasitte, suhteemme ei alkanut rinnakkaissuhteena, mutta meillä oli ollut sutinaa muutamaa vuotta aiemmin. Kummankaan silloisissa suhteissa ei ollut lapsia.

        Tapasimme uudelleen vuosia myöhemmin, olimme kumpikin silloin jo eronneet. En epäile häntä ja minusta aika on aivan liian arvokasta, jotta sitä kannattaisi tuhlata epäilyihin tai kyräilyihin.

        Viittausta Iituun en osaa kohdentaa, koska vierailen palstalla harvoin.

        Omalla kohdalla tuntuu hyvältä, kun on vihdoin löytänyt miehen jota rakastaa ja arvostaa. Tietysti olisi ollut hienoa jos ensimmäinen avioliitto olisi kantanut, mutta niin ei vaan käynyt. Olen iloinen että sain toisen mahdollisuuden onneen ja taspainoiseen, rakastavaan suhteeseen. Uskon, että exäni löytää myös aikanaan rakastavan suhteen. Hän ei pidä läheisyydestä eikä seksuaalisuudesta, mutta samanhenkisiä kumppaneita on hänellekin. Me emme vaan sopineet yhteen. Kieltämättä oli nöyryyttävää, että hän halusi minun hoitavan seksiasiat jonkun muun kanssa. Silloin minun olisi pitänyt laittaa hänet matkoihinsa heti, mutta toivoin muutosta. Ei sitä tullut.


      • mietisnyt
        Salapanojonkatiesin kirjoitti:

        Kuinka ihanaa rakastaa salapanoaan. Ois nyt ollut sen verran rehellinen tuota petettyä kohtaan ja kunnioittanut sitä ja ottanut eron ensin ennenkuin salapanoon ryhtyi. Tiedän myös tällaisen tapauksen ja voit arvata kuinka me muut nyt kunnioitetaan tuota salapano paria. Kyllä vaikka mitä sanoisin tai tekisit ei tuo salapano pari tule ikinä olemaan todellisia ystäviä meille kellekkään. Kuulisitpa ne jutut Ai jai eiköhän olisi viisaampaa erota rohkeasti ja elää totuudessa naurua kun riittää kylillä.

        Kyllä salapano pitää erottaa rakkaudesta ei niillä ole mitään tekemistä keskenään. En minä ainakaan vakipanooni rakastunut tai ihastunut, molemmille oli selvää että kyse vain seksistä ja sillä selvä.


    • Onneaonneateille

      Olet sekaisin onnesta. Olet onnellinen. Rakastat häntä.

    • Salasuhdejokajohtitähän

      Tässä myös yksi tarina teille pettämisestä ja niiden seurauksista. Mieheni petti salapanonsa kanssa pitkään. Kiinni jäi ja erohan se tuli. Myönnän katkeruuden miestäni kohtaan. Mutta en koskaan kostanut tai muutoinkaan sekaantunut siihen. Aloitin oman elämän. Muutaman kerran jälleen petyin koska en kyennyt löytämään sitä oikeaa. Kuinka ollakaan mieheni otti yhteyttä ja halusi jutella. Ihan ystävänä. Pitkään tapailtiin ihan ystävinä. Nyt sitten se miehen tarina. Oli todella ihastunut ja alkoi suhteeseen aviomme aikana. Nautti seksistä kun oli tavannut niin upean naisen joka ei välittänyt muista. Miehen muutettua omaan alkoi niiden suhde kunnolla. Yhteen eivät muuttaneet koskaan. Huomasi mies melkein heti ettei muut asiat toimineet kuin seksi tuon kanssa. Suhde oli päättynyt muutaman kk päästä niihin ristiriitoihin jotka juuri johtuivat luottamuksen puutteesta. Kuka pystyy luottamaan ihmiseen joka salasuhteeseen ryhtyy varatun kanssa. Tuo toinen oli tietoinen miehen olevan varatun. Tuhoonhan se oli tuomittu. Ystävät olivat hylänneet miehen täysin. En ole siihen syyllinen enkä koskaan ole ystäville kertonut muuta kuin totuuden että mies löysi uuden. Tuosta salapanosta oli tietoinen useampi tuttu. Mies kaiholla muistelee nyt minua ja kuinka helppoa elämä oli kanssani. Nyt hän on katkera elämälle miten meni. Pyytelee anteeksi tekemisiään. Katson ja mietin mitä haluan elämältä ja alanko uudestaan miehen kanssa. Mahtava ystävä se kyllä on ja upea keskustelija. Kysymys kuuluukin todella kun pettämisen tielle lähtee loppuuko se koskaan?

      • tuotamäenvaantajua

        Tuo pettäjien ajattelutapa ei vaan mene mun kaaliin. Petoskumppania ei haluta puolisoksi koska häneen ei voisi luottaa. Mikä logiikka tuossakin on? Pettäjä itsehän osoittaa epäluotettavuutensa käymällä vieraissa. Hänkö onkin sellainen, johon voisi luottaa jatkossa? Ihan vaan unohtaa tuosta vaan olevansa itse epäluotettava ihminen?


      • huomaathan
        tuotamäenvaantajua kirjoitti:

        Tuo pettäjien ajattelutapa ei vaan mene mun kaaliin. Petoskumppania ei haluta puolisoksi koska häneen ei voisi luottaa. Mikä logiikka tuossakin on? Pettäjä itsehän osoittaa epäluotettavuutensa käymällä vieraissa. Hänkö onkin sellainen, johon voisi luottaa jatkossa? Ihan vaan unohtaa tuosta vaan olevansa itse epäluotettava ihminen?

        On erilaisia ihmisiä erilaisine tarpeineen ja arvoineen, ei kukaan ole toista parempi eikä mikään ole mustavalkoista tai kyllä tai ei. Kyllä elämä opettaa. En minäkään hakenut eroa kun naiseni petti eikä olisi mitään hyödyttänytkään kun oli velat ja pieni lapsi. En antanut anteeksi eikä pidäkkään antaa, voi vain hyväksyä tai olla hyväksymättä. Ei täällä kukaan herra tai rouva täydellisyys ole...jokaisessa on omat vikansa. Joku pettää, toinen tuhlaa rahaa, joku pelaa uhkapelejä jne. Pääasia ettei kukaan ulkopuolinen tai lapsi joudu kärsimään joten pettäjät pitäkööt panonsa ei sille kukaan mitään voi. Olen minäkin kerran vieraissa käynyt eikä ole kukaan joutunut kärsimään.


    • everythingsgonnabefine

      Mun parisuhde päättyi petokseen. Monen vuoden henkinen taistelu siitä, heitänkö tämän kaiken hukkaan koska en enää rakasta miestäni niin kuin häntä kuuluisi rakastaa ja kaikki ne pettymykset mitä mies minulle vuosien varrella aiheutti. Tein henkistä eroa parin vuoden ajan ennen kuin olin valmis tekemään lopullisen eron. Eropäätöksen tehtyäni menin ja ihastuin erääseen mieheen. Päädyimme lopulta saman peiton alle. Toki olin ex-miehelle ilmoittanut ennen sänkyyn menoa että ero on tulossa, kihlat purettu jne.
      Ihastuksen kanssa aloitimme sitten tapailun. Mies vakuutti että suhteen alku ei vaikuta lopputulokseen. No toisin kävi. Mies ei pystynyt arvostamaan mua eikä luottamaan muhun. Ikinä en pettäisi enää ja koen varmasti syyllisyyttä tästä lopun elämää, koska olisin voinut hoitaa yhden asian kunnolla loppuun ennen kuin aloitin toisen ja siitähän mä laskua nyt maksankin, koska en saa onnea tämän uuden miehen kanssa menneisyyteni takia. Sitten joskus, kun minua vastaan tulee seuraava mies johon ihastun/rakastun, niin aion olla menneisyydestäni täysin avoin heti, ja toivon että mies minut tästä virheestäni huolimatta hyväksyy. Älkää pettäkö. :)

      • greeeesttjo

        Tuossa oli kuitenkin juusi se pointti, se mies ei rakastanut sinua tarpeeksi koska ei ollut valmis sitoutumaan sinuun huolimatta miten teidän suhde alkoi :)


      • Näinsevainmenee

        Niin se tahtoo olla pettämisestä alkava suhde on tuhoon tuomittu. Et sinäkään sitä tahallasi tai ilkeyttäsi tai tyhmyytesi takia tehnyt. Vaikka kuinka avoin olit ja kerroit kuinka edellinen suhde ohi. Jos suhteeseen alkaa ei voi olla tilannetta että toinen suhde vielä kesken. Jos toinen ei jaksa odottaa toisen suhteen lopetuksen kanssa. On se ikuinen epäileminen toisesta onko ollut rehellinen. Ikävää mutta totta!


      • everythingsgonnabefine
        greeeesttjo kirjoitti:

        Tuossa oli kuitenkin juusi se pointti, se mies ei rakastanut sinua tarpeeksi koska ei ollut valmis sitoutumaan sinuun huolimatta miten teidän suhde alkoi :)

        Joo, *greeeesttjo*, noin se taisi olla.
        Kyllä, *Näinsevainmenee* tuhoon tuomittu taitaa olla, vaikka että olen kyllä lukenut vuosikymmeniä kestäneistä parisuhteista, jotka ovat alkaneet vastaavista lähtökohdista. Ikinä nämä ihastujat ja salasuhteissa rakkaudenhöperyyksissään olevat eivät usko, vaikka kuinka joku kertoisi että huonosti käy. Vastaus on yleensä (ei meille, me rakastetaan, hän on se oikea). Sitä saa lukea täällä suomi24-palstalla kyllä ihan tarpeeksi. Ei sitä kai näe eikä usko siinä hetkessä. Sitä paitsi, kun sen toisen osapuolenkin mielenmuutokset ja epäilykset tulee ottaa huomioon, vaikka itse olisi kuinka varma omista tunteistaan ja tarkoitusperistään.


    • Rakkaus.voittaa

      Tulette Ana raksaamaan toisianne. Rakastattetoisianneloppuun saakka. Siunausta heille.

    • kaksivalehtelijaa

      Onhan se nolo alku parisuhteelle, valehtelu.

      • nolopari

        Kiva kertoa muille, miten on tavattu...😃


    • yksierhe

      Olet väärässä ei päde ainakaan minuun, olen pettänyt vaimoa kerran humalapäissäni risteilyllä. Kerroin rehdisti vaikka oli pelko että ero tulee, naiseni kuitenkin suhtautui asiaa viilipyttymäisesti, keskusteltiin ja päätettiin jatkaa ja enää en ole pettänyt enkä haluakkaan.

    • xfgbb

      Aloittaja on täysin oikeassa. Kerran petoksen rajan ylittänyt tulee olemaan aina pettäjä. Pettäjät toki sitä yrittää selitellä ja tingata muuksi mutta fakta ei koskaan muutu, olet pettänyt, eli olet pettäjä. Se asia tekee uuden suhteen päättymisen pettämiseen todennäköisemmäksi kuin sen että se päättyisi muista syistä. Ja senkös ääneen sanominen kismittää pettämällä suhteensa aloittaneita todella pahasti :)

      Olette valintanne tehneet, eläkäpä sen kanssa.

      Olen itsekin joskus aikoinaan sellaisessa sopassa ollut mukana, jossa petettiin sitäkin jonka kanssa petettiin.

      Harvoja pysyviä faktoja maailmassa on, että ihminen ei koskaan muutu pohjimmalta persoonaltaan. Törkeitä virheitä tehneet, syntymä kusipäät narsistit, pettäjät, ym. tykkää toki siihen väittää vastaan, mutta en ole sellaista koskaan todistanut. Kuka vaan voi aikansa teeskennellä, mutta pinnan alta se aina löytyy...

      • NewAgelutka

        Jos on lutkageenin kantaja niin kyllä se sieltä esiin putkahtaa jossain vaiheessa elämää.


      • mielipiteeni

        Petturit ja heidän kumppaninsa hehkuttavat että ei pidä paikkaansa mutta todellisuudessa hillitsee ikääntyminen pettämistä. Vanhalla petturilla, nainen tai mies aivansama kumpi, ei menekkiä markkinoilla.
        Niin unohdin onhan tietenkin tapauksia joissa petoksella alkaneessa suhteessa pidetään kumppani kurissa ja nuhteessa kiristämällä milloin milläkin asialla.
        Enkä usko että petoksella alkaneissa suhteissa myönnetäänkään olevan minkäänlasita ongelmaa, koska kumpikaan ei halua myöntää tehneensä virheen.

        Sitten on niitä jotka ihan oikeesti katuvat tekojaan, mutta eihän heidänkään sanaan voi luottaa. Petos mkä petos ja kun on polttanut sillat takanaan niin ei takaisin paluuta.


      • paistaasejoskussinulle
        mielipiteeni kirjoitti:

        Petturit ja heidän kumppaninsa hehkuttavat että ei pidä paikkaansa mutta todellisuudessa hillitsee ikääntyminen pettämistä. Vanhalla petturilla, nainen tai mies aivansama kumpi, ei menekkiä markkinoilla.
        Niin unohdin onhan tietenkin tapauksia joissa petoksella alkaneessa suhteessa pidetään kumppani kurissa ja nuhteessa kiristämällä milloin milläkin asialla.
        Enkä usko että petoksella alkaneissa suhteissa myönnetäänkään olevan minkäänlasita ongelmaa, koska kumpikaan ei halua myöntää tehneensä virheen.

        Sitten on niitä jotka ihan oikeesti katuvat tekojaan, mutta eihän heidänkään sanaan voi luottaa. Petos mkä petos ja kun on polttanut sillat takanaan niin ei takaisin paluuta.

        Ihanat vanhemmat rakastuneet parit, jotka ovat jo uusilla kierroksilla eli uusissa liitoissa, edelleen rakastuneina. Olen kyllä varma heidän näkemisensä ottaa tietenkin päähän. Mutta ole huoleti, kyllä sinäkin vaikka parhaat vuotesi jo takana päin, voit löytää onnen.


      • mielipiteeni
        paistaasejoskussinulle kirjoitti:

        Ihanat vanhemmat rakastuneet parit, jotka ovat jo uusilla kierroksilla eli uusissa liitoissa, edelleen rakastuneina. Olen kyllä varma heidän näkemisensä ottaa tietenkin päähän. Mutta ole huoleti, kyllä sinäkin vaikka parhaat vuotesi jo takana päin, voit löytää onnen.

        No siksihän se petturi ei enää lähdekään mihinlkään koska ei saa uutta ja nuorempa. Se on vain mielipiteeni enkä millään lailla osoita jotain tiettyä kirjoittajaa kuten sinä nyt tuossa osoitat minua henkilökohtaisesti.
        Loukkaavaa ja sairasta tuollainen tuntemattoman ihmisen osoittelu ja halveksunta. Se osoittaa vain sen kuinka epävarma ihminen olet.
        Varman ja itsensä kanssa sinut olevan ihmisen ei tarvi osoitella ja halveksia ketään.


      • omiapäätöksiä
        mielipiteeni kirjoitti:

        No siksihän se petturi ei enää lähdekään mihinlkään koska ei saa uutta ja nuorempa. Se on vain mielipiteeni enkä millään lailla osoita jotain tiettyä kirjoittajaa kuten sinä nyt tuossa osoitat minua henkilökohtaisesti.
        Loukkaavaa ja sairasta tuollainen tuntemattoman ihmisen osoittelu ja halveksunta. Se osoittaa vain sen kuinka epävarma ihminen olet.
        Varman ja itsensä kanssa sinut olevan ihmisen ei tarvi osoitella ja halveksia ketään.

        On oma valinta vanhenetko näillä sivuilla vain elämällä?


      • mielipiteeni
        omiapäätöksiä kirjoitti:

        On oma valinta vanhenetko näillä sivuilla vain elämällä?

        Tottakai olen täällä, ja täällähän se näyt olevan sinäkin. Päätetään yhdessä vanheta ......täällä. Kumminkin on kummankin paremmat päivät jo takana. Ei tingata vaan vanhetaan yhdessä......täällä. Mitäs sanot?


      • omiapäätöksiä

        Olen 25 v entäs sinä?


      • mielipiteeni
        omiapäätöksiä kirjoitti:

        Olen 25 v entäs sinä?

        Olen 15. hyvinhän voimme täällä viettä aikaa ja vanheta. Vaikka uskoisi että sinun iässä ollaan tähän aikaan jo baarissa. minä en niihin vielä pääse joten voin vanheta rauhassa täällä.


      • mistätiesit
        paistaasejoskussinulle kirjoitti:

        Ihanat vanhemmat rakastuneet parit, jotka ovat jo uusilla kierroksilla eli uusissa liitoissa, edelleen rakastuneina. Olen kyllä varma heidän näkemisensä ottaa tietenkin päähän. Mutta ole huoleti, kyllä sinäkin vaikka parhaat vuotesi jo takana päin, voit löytää onnen.

        Aivan juuri näin. Koskaan ei ole liian myöhäistä.


      • mielipiteeni
        mistätiesit kirjoitti:

        Aivan juuri näin. Koskaan ei ole liian myöhäistä.

        Itelle vastasit. Sekin on vain mielipiteeni.


    • Marimekkotädit

      Kuule kaikkitietävä mustavalko ihminen eise niin mene.

      • kiitoshuomiosta

        Pelkään näitä marimekko - tai kukkahattutätejä tai mitä niitä nyt onkaan, kun he aina tietävät kaiken toisten asioista, parisuhteista ja salasuhteista ja mitä niitä onkaan. Tiirailevat vissiin paris- tai panokuntien keittiön kattolampuissa ja yrittävät sieltä puuttua kaikkeen kahdenvälisenn toimintaan, sillä neuvot ja ohjaus on ainakin sitä luokkaa.
        Jos omaa elämää ei ole, kun tiirailulta ei ehdi, niin älkää sen vuoksi toisia kiusatko. Suosittelen keskittymistä siihen ikiomaan kahdenväliseen suhteeseen ja sen hyvinvointiin. Älkää yrittäkö olla asiantuntijoina toisten suhteissa, joista todellisuudessa ette mitään tiedä, olette vaan kuulleet kateellisten panetteluja.


    • Salapanojonkatiedän

      Eiköhän tuo sanonta niin makaa kuin petaa käy juuri tähän. Petturit saavat kyllä palkkansa ihan varmasti. Ei pelkoa koska eivät pysty koskaan elämään rehellisesti ja se kalvaa mieltä ihan varmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe