Matut varastelevat kaupoista minkä ehtivät

KriminaalitKuriin

Olen nyt kahdesti lyhyen ajan sisällä nähnyt matulauman menevän kauppaan ja molemmilla kerroilla vartija on ratsannut matut kassalla ja aina on löytynyt tavaraa. Kummallakaan kerralla ei poliisia luonnollisesti kutsuttu vaan matut lähtivät hymyillen paikalta pois. Ei anna kovin hyvää kuvaa näistä meidän tulevaisuuden rakentaja kultamunista ! Hyvä että kameravalvonta toimii mutta monessa paikassa ei toimi eikä näille kunniakansalaisille pysty kukaan tekemään mitään leimautumatta rasistiksi.

(joo joo, varastelevathan suomalaisetkin yms jne)

15

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jassuonsuvakki

      Tämä täytyy taas saada nimimerkin jasmiini_kukassa eli My.Girl eli bella__n tietoon.

    • pitäähyväksyä

      Tuohan on vain sitä monikultuurisuutta, joka rikastuttaa meidän kulttuuria. Pitää ymmärtää myös se, että tuollaiset pienet varkaudet kuuluvat mahdollisesti olennaisesti siihen heidän omaan kulttuuriinsa. Eivät he ymmärrä tekevänsä mitään väärää. Paljon olen matkaillut Välimeren etelä- ja itäpuolen maissa. Siellä olen oppinut, että erityisesti kaupankäyntikulttuuri toreilla ja basaareissa on sellaista, että valehtelu, pettäminen ja huijaaminen kuuluu asiaan. Mitä paremmin kauppias pystyy turistia huijaamaan, sitä arvostetumpi ja kunnioitetumpi hän on. Tällaista kulttuurien rikkautta on haluttu tännekin ja sitä on saatu. On se myös niin, että missään ei ole sanottu, että tämä meidän umpirehellinen luterilainen elämäntapa on arvokkaampaa ja parempaa kuin tuollainen toisenlainen elämäntapa.

    • prkkprkk

      eli ruuan hinnat nousevat taas kohta, varastetut tavarat lisätään asiakas hintoihin. voe prkkkk!

    • montakieltä

      Matu = maahantunkeutuja vs. mamu = maahanmuuttaja!

    • rikkaus

      vääräuskoiselta saa varastaa sanoo uskonto.

      • charialaki

        Sharia-laki käskee leikkaamaan varkaalta ensin sormen ja sitten käden jos ei vieläkään usko. Sharia-laki näille matuille Suomeenkin.


    • MontaVarasta

      Kauppiaana voin sanoa, varkaita on ollut ennen ja jälkeen manujen aivan yhtä paljon. Talouden suhdanteet näkyvät hyvin, eräät "rodut" toki ovat yliedustettuna mutta kyllä aivan kantasuomalaisetkin osaavat hommat.

      • valaiselisää

        No osaatko kauppiaana kertoa, miksi tuossa avaajan tapauksessa ei soitettu poliisia paikalle? Tehdäänkö teillä niin, että katsotaan naamasta, kuka jätetään poliisin huomaan?


      • MontaVarasta
        valaiselisää kirjoitti:

        No osaatko kauppiaana kertoa, miksi tuossa avaajan tapauksessa ei soitettu poliisia paikalle? Tehdäänkö teillä niin, että katsotaan naamasta, kuka jätetään poliisin huomaan?

        Jokainen kauppias hoitaa hommansa ihan itse tämän asian suhteen. Itse soitan aina jos kyseessä on täysi-ikäinen ihminen, jos tekijä on ensikertainen lapsi, en soita poliisia, varoitan asiasta kerron mitä siitä voi seurata. Jos lapsi uusii asia, homma menee poliisille ja heidän kautta lastensuojeluun.

        Rodulla ei ole tämän(kään) suhteen mitään merkitystä, kaikkia palvellaan samalla tavalla.


      • kauppiasitsekin

        Sinulla taitaa olla siirtomaatavarakauppa


      • hoit_su
        MontaVarasta kirjoitti:

        Jokainen kauppias hoitaa hommansa ihan itse tämän asian suhteen. Itse soitan aina jos kyseessä on täysi-ikäinen ihminen, jos tekijä on ensikertainen lapsi, en soita poliisia, varoitan asiasta kerron mitä siitä voi seurata. Jos lapsi uusii asia, homma menee poliisille ja heidän kautta lastensuojeluun.

        Rodulla ei ole tämän(kään) suhteen mitään merkitystä, kaikkia palvellaan samalla tavalla.

        Ei näille kannata asiallisesti puhua, näillä on omat uskomuksensa. Ei niitä totuus kiinnosta.


      • MontaVarasta
        kauppiasitsekin kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla siirtomaatavarakauppa

        Mistä näin päättelit? Tosin olen sitä ikäpolvea, että olen asioinnut siirtomaatavarakaupassa. Omani on ihan perinteinen ketjutettu....

        Varkaista ikävimpiä ovat alkoholisoituneet keski-ikäiset miehet jotka eivät välitä seurauksista mitään. Muutamalle on pitänyt hakea lähestymiskielto, aiheuttaa turhia kuluja ja aikaa menee, mutta työrauha palaa ainakin.

        Myymälävaras saa sakot jos saa, lähetymiskiellon toistuvasta rikkomisesta seuraa muutakin.


    • HyvätHyssykät

      Olisko tässä syy lähettää takaisin ?

      • PuuPyssykät

        Mihin voi lähettää keski-ikäiset Suomalaiset miehet jotka ovat alkoholisoituneet ja käyvät toistuvasti myymälävarkaissa?


    • rikollisuuspois

      nähty on, niin kun on mustaiset, eikö näitä, saaha , täältä pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe