Masennuslääkkeitä syövän Tyttö ystävän jättäminen

lkjhjkhuhi

Meillä on kaikki kunnossa ja ollaan oltu 3 ja puol vuotta yhdessä, Ongelma on nyt semmonen että tyttö ystäväni on alkanut syömään masennuslääkkeitä ja on lihonut varmaan 10 kiloa. Hän ei ole enään seksuaalisesti haluttava. En tiedä että miten jättäisin hänet loukkaamatta häntä? Katoamistemppukin on käynyt mielessä. Kerronko hänelle asiat suoraan vai mitä mä teen?

36

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No et nyt ainakaan lihomista kerro jättämisen syyksi. Melkein mikä tahansa muu.

      • lkjhjkhuhi

        Jep, en tietenkään kerro. Mun pitäis pistää aika pikasesti poikki. Hitto kun en tiedä että miten sen tekisin.


    • Häpeissään

      Tyttöystäväsi on masentunut ja sinä torvi jätät hänet sellaisella hetkellä. Onneksi olkoon. Siinä järkytyksessä ja masennuksessa tyttöystäväsi vielä tappaa itsensä. Olet sinä hieno mies!!

      • lkjhjkhuhi

        Älä sä tuu mua moralisoimaan ja arvostelee. Mun elämä ja päätökset on mun omia henkilökohtaisia asioita. Yrität vielä saada mua tuntemaan sääliä ja syyllisyyttä jos Tyttö ystäväni tappaisi itsensä. Olisihan se hirveää ja elämäni pysähtyisi siihen vähäksi aikaa, mutta tälläisissa tapauksissa itsemurha ei ole kenenkään muun vika kun sen tekijän. Sitäpaitsi en pyytänyt aloituksessani ketään tuomitsemaan mua, vaan antamaan ohjeita erittäin ahdistavaan ja vaikeaan tilanteeseen.


      • Mrbolivar
        lkjhjkhuhi kirjoitti:

        Älä sä tuu mua moralisoimaan ja arvostelee. Mun elämä ja päätökset on mun omia henkilökohtaisia asioita. Yrität vielä saada mua tuntemaan sääliä ja syyllisyyttä jos Tyttö ystäväni tappaisi itsensä. Olisihan se hirveää ja elämäni pysähtyisi siihen vähäksi aikaa, mutta tälläisissa tapauksissa itsemurha ei ole kenenkään muun vika kun sen tekijän. Sitäpaitsi en pyytänyt aloituksessani ketään tuomitsemaan mua, vaan antamaan ohjeita erittäin ahdistavaan ja vaikeaan tilanteeseen.

        Niiin, siinä olet oikeassa että jokaisen ihmisen pitää seisoa omilla jaloillaan. Mutta_ se että onko 10kg läskiä syy jättää parisuhde, on eriasia. Kannttaisi miettiä mitä itsellesi merkitsee parisuhde, mitä haluat siltä ja mitenkä käsität rakkauden. Tuo kun kuulostaa lähinnä sinun suuntaasi panosuhteelta, ei yhtään enemmältä.


    • etolelöytänytsitävielä

      Kerro oikea syy,ansaitsee tietää totuuden,voi yrittää tehdä asialle jotakin. Harvemmin kyllä lääkkeet lihottaa,vaan se naisten mässääminen enemmän. Kumminkin ette sovi yhteen joten on parempi että eroatte nyt kuin myöhemmin,ei sinusta ole tuon tyttöystäväsi vierelle loppuelämäksi jos 10 kiloa erottaa teidät heti. koska elämässä voi tulla pahempaakin vastaa,vain sillä on väliä rakastaako toista aidosti.

      • lkjhjkhuhi

        Olet täysin oikeassa, hän ansaitsisi tietää. Hän on ihana ja todella mukava. Mussa ei oo mitenkään miestä kertomaan sitä hänelle. Masennuslääkkeet kerää nestettä kehoon. Kyllä niiden käyttäjistä, varsinkin Naisista suurin osa lihoo. Tiedän että olen törkeä kun jätän hänet, mutta en vain mahda tunteilleni mitään. Olen aivan toivoton. Tekisi mieli vaan kadota.


      • julhjlh

        "Harvemmin kyllä lääkkeet lihottaa"

        Paitsi että masennus- ja kaikki mielialalääkkeet juuri lihottaa. Näin se on


      • uj6hygtfr
        julhjlh kirjoitti:

        "Harvemmin kyllä lääkkeet lihottaa"

        Paitsi että masennus- ja kaikki mielialalääkkeet juuri lihottaa. Näin se on

        Ne lääkkeet todellakin lihottaa, muullakin tavalla kuin että ruoka voi maistua enemmän. Ne vaikuttavat aineenvaihduntaan, itelläni kertyi nestettä melkoisesti, olin varsinkin kasvoistani ihan turvoksissa.
        Kyseessä on sairaus, eikä sairauden takia ihmistä jätetä noin vain. Iän myötä sairauksia tulee vaan lisää.


    • Mitävoitehdä

      Ensin syödään lohduksi masennukseen ja se lihottaa. Sitten kun saa lääkkeitä, ne lihottavat lisää. Voiko todellakin olla noin? Eikö ole mitään muuta mahdollisuutta?

      Mitäpäs jos lihominen masentaa lisää ym....? Terapia, harrastukset? Itse en tiedä, mutta kuulostaa pahalta kierteeltä. Miten kierteeseen vaikuttaa se, jos parisuhde ja sopimattomat lääkkeet poistuvat? Onko mitään toivoa?

      • lkjhjkhuhi

        Hän on kasvissyöjä ja liikkuu hyvin. Hän syö masennuslääkettä joka lihottaa. Hän ei jätä sitä lääkettä, koska uskoo sen auttavan. Hän on asennoitunut syömään sitä lopun elämää.


    • Yuji

      Älä sano että lihominen on syy! Älä myöskään että sinulla on toinen. Sano että nyt olet alkanut pohtimaan elämääsi ja tarvitset tilaa ja aikaa ihan vaan itsellesi, ja ettei sinulla ole mahdollisuutta keskittyä tarpeeksi tyttöystävään ja että siksi on parasta kummallekin että lopetetaan seurustelu.
      Voisit myös neuvoa häntä pyytämään lääkäriltä vaihtamaan lääkettä. Masennuslääkkeitä on monenlaisia, vaikutustapa on sama, mutta toiset lihottaa enemmän kuin toiset.

      Sitten kun lopetat suhteen, älä missään nimessä pyydä häntä takaisin! Monet lopettaa suhteen mutta jälkeenpäin katuvat ja pyytävät että jätetty huolii takaisin. Jätä hänet rauhaan ja anna hänen etsiä toisen poikaystävän.

    • klhhdffrewgf

      mä ymmärrän sua jos tyttös on oikeesti läski. vähän isoluisempi menee viel mut jos maha oikee roikkuu nii siin on raja. kaikki läskit on rumia

    • ioöhoihoöj

      Kiusallinen tilanne varmasti.Mulla oli vähän saman tapainen.Vaimo lihoi ja oli muutenkin jo aika loppuun ajettu.Jätin hänet ja tilasin Thaimaasta päivitetun Vaimon.Hän on Fantastinen

    • Ammumuu

      Vie hänet viheriäisille niityille ja jätä sinne se lehmä. Ammuu.Jos homma on ohi ei se säällittelyillä parane. Löydätte kumpikin uuden kumppanin ja varmaa sopivamman. Elämä on.

    • TotuusSattuu

      Jos todella tuntuu noin pahalta niin tee hommma mahdollisimman hienotunteisesti ja lähde. Mutta sen jälkeen sinun olisi todella viisasta ennen seuraavaa suhdetta miettiä, mitä oikein ajattelet parisuhteesta. Perustuuko se todellakin vain ulkonäköön ja siihen että toinen on juuri tietyn näköinen vai pitäisikö siinä olla jotain syvempääkin kiintymystä, jopa rakkautta toista kohtaan? Nyt tunnut, anteeksi vain, aika keskenkasvuiselta kakaralta jolta on se oma seksuaalisuuskin vähän hukassa.

      • lkjhjkhuhi

        Tunteeilleen ei voi mitään. Jos rakkaus kuolee niin se kuolee, sitä ei herätä uudestaan moraali saarnat eikä mikään. Näin se vaan on.


      • klkllklklklk

        No hei, justhan sä itse sanoit sen parhaan perustelun. Ei syynä ole tytö kilot vaan se, että rakkautesi on kuollut eikä sitä enää herätetä. Se on julma, mutta oikea ja todellinen perustelu jonka tyttöystäväsi pystyy hyväksymään. Sinä et enää rakasta häntä.


    • U6jk7

      Lopeta Jo Senkin Paskatrolli.

    • Hiljaavahva

      Kannattaa sanoa suoraan totuus. Sanot, että oot niin mulkku, että pystyt tuntemaan ainoastaan ehdollista rakkautta, koska, et oo saanut koskaan ite kokea muuta. Sano, että oot niin paska jätkä, että vain ulkonäkö merkkaa sulle ja sua ahdistaa hitosti, jos toinen lihoo kilonkin. Sano, ettet koskaan ainakaan itse tule lihoamaan, koska hallitset elämässäsi kaiken täysin, tai..niinno, jos ei tätä tilannetta nyt oteta lukuun ja... Sano, että haluat lähteä vehreimmille metsästysmaille ulkonäkökeskeisten maailmaan. Sano, ettet ole tyttösi arvoinen. Sano olevasi täysi kusipää ja lapsellinen mölö. Onnittele häntä siitä, että pääsee susta eroon näin helposti. Sitten lähde, mutta pysy hyvin hyvin kaukana.

      • lkjhjkhuhi

        Tekstistäsi saa sellaisen vaikutelman että yksityisasiani aiheutti sulle peppukipua. Ei pahalla, mutta ootko itse kemikaaleilla kyllästetty syöttöporsas kun tämä juttu meni sulla noin tunteisiin?


    • Oppeliini1

      Syysi jättää ystäväsi, on todella ala-arvoinen. Ystäväsi tuntee itsensä paremmin toimintakykyiseksi lääkkeen avulla. Liittyykö siihen nesteen keräys? Jo niin, kenties hän voisi vaihtaa lääkitystä joka sopii hänelle paremmin ilman sivuvaikutuksia.

      Jos taas kilot ovat syömisen aikaansaamaa, sinulla on tärkeä asema vaikuttaa kalorien vähentämiseen ja niiden polttamiseen.
      Voisit aloittaa hankkimalla juoksumaton, jokapäiväinen käyttö saa tulokset näkymään melko pian.
      Hänelle voit toimia innostajana ja tukena painonhallinnassa. Se sama neito jonka olet tuntenut hoikempana, on yhä siellä. Se pääsee esille omilla avuillaan ja sinun tuella.

      Ystävyys syvenee yhteisen yrittämisen kautta.

      Kuule, ei se ruoho ole vihreämpää toisen laihan naisen kanssa. Joten nyt sinulla on loistava tilaisuus lujittaa jo alkanutta ystävyyttänne ihmisen kanssa joka kuulostaa suoranaiselta lottovoitolta!!!!Lihominen on pieni ongelma jonka ylitse te aivan varmasti pääsette yhdessä.

      • lkjhjkhuhi

        En vain voi tunteilleni mitään. Ketään ei voi rakastaa väkisin. En tiedä miten kestän tämän. Ei ole helppoa jättää ketään josta välittää. Tiedän että tämä kuulostaa alaarvoiselta ja sitä se ehkä onkin?


    • Hyvinsemnee

      Sano rehellisesti, että et rakasta häntä enää. Älä loukkaa että puhu lihomisesta. Kerro että voitte olla ystäviä edelleen, mutta haluat omaa aikaa.

      • lkjhjkhuhi

        No näin mä oon suunnitellutkin, mutta mä en vaan pysty sitä sanomaan hänelle. Tekisi vaan mieli kadota ja alottaa uusi elämä jossain....


    • jaa-ah

      Aloittaja; jos tyttöystäväsi lihominen johtuu lääkkeestä (Mirtazapin?) on mahdollista kokeilla vaihtaa toiseen! Itselläni on Seroxat toiminut todella hyvin vuosia. Paino-ongelmaa ei koskaan ole ollut, päin vastoin usein tätä lääkettä käyttävillä ruokahalu vähenee. Käytetään mm. bulimian hoitoon.
      Tuo alussa mainitsemani lääke on kamala! Itse kokeillut ja sivuvaikutukset oli niin pahat, että lääkäri käski heti lopettaa. Lisäksi siihen liittyy tuo lihomistaipumus.
      Voi olla hieman haastavaa löytää oikea lääke ja oikea annostus, mutta oireettomana eläminen on sen arvoista! Kaikki masennuslääkkeet eivät suinkaan vaikuta painoon!

    • masentavankehno

      Enemmän kiinnostaa erittäin huonon trollin ruokkimatta jättäminen.

    • HirveäIhminenOlet

      Sä oot hirvee "mun tyttöystävä lihos nii jätän sen"

      • lkjhjkhuhi

        Kiitos. Mielipiteirä on monia. Omasta mielestäni läski ei ole kaunista.


      • eiläskille
        lkjhjkhuhi kirjoitti:

        Kiitos. Mielipiteirä on monia. Omasta mielestäni läski ei ole kaunista.

        Tuskin kukaan läskistä nauttii tai sen katsomisesta, vielä vähemmin läskinen nainen kiihottaa.


    • lkjhjkhuhi

      Nyt on jätetty. Sanoin hänelle suoraan että en pidä huumeiden käyttäjistä. Emmehän me voi saada lapsiakaan kun äiti on aina huumeiden vaikutuksen alaisena.

    • erikoinenaloitus

      Aloittaja puhuu alussa jonkun masennuksesta ja nyt se on muuttunut jo huumeiksi. Monet ihmiset käyttävät esimerkiksi nukkumisongelmiin erilaisia kemiallisia aineita. Samoin esim. adhd: n ja monien muiden häiriöiden hoitoon käytetään erilaisia lääkkeitä.
      Voin sanoa, että jos jollakulla on vaikkapa joku persoonallisuuden häiriö niin paljon parempi keino olisi hoitaa se, kun rikkoa sillä vaikkapa suhteensa. Mutta minkäs muille kukaan toinen voi.

      • lkjhjkhuhi

        Neuroleptit ja masennuslääkkeet on huumaavia kemikaaleja, eli huumeita siinä missä muutkin....


    • turhautunutmies

      Mun naisystävä lihoi myös masennuksen aikana lääkityksen johdosta. Turvotusta tuli reilusti. Lääkityksen jäädessä tuli kuvaan herkut...alkoholi, karkit, sipsit ja painoa tuli lisää. Seksistä ei ollut oikein tietioakaan, kerran pari suostui mutta minä siinä sextailin tavallaan yksin nainen makasi vaan jalat levällään ja odotti että tulen. Siihen jäi seksit sitten vaan elelin puutteessa ja odotin. Masennun väheni mutta ylipaino jäi samoin seksistä ei ole vieläkään mitään merkkejä, olen kyllä yrittänyt mutta naiseni vaan sanoo ettei oikein tunne mitään eikä haluta, pitäiskö tätä vaan sitten kestää? Puute on kova mutta seuranpuutekin vaivaa naiseni kun haluaa olla rauhassa.

      • drftgyuhi

        Valitettavasti psyykelääkkeet usein vaikuttavat myös seksuaalisuuteen. Mäkään en kykene koskaan kiihottumaan/saamaan orgasmia silloin kun olen depislääkityksellä. Voi mennä vuosikin lääkityksen lopettamisesta ennen kuin tunto palaa takaisin. Ne ei ole mitään kivoja lääkkeitä, ei niitä kukaan huvikseen syö. Mutta jos depikset on pahoja kuten mulla, on vaan pakko. Muuten voi mennä psykoosiin, muuttua itsetuhoiseksi jne.


    • htrhrst

      äloittaja on tehnyt miehen työn. kaikki läskit on rumia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe