Ironmikess valehtelee kaikesta

MeNotTiltu

Ironmikess: "Etpä sinä paljokaan tiedä Venäjän sotakalustosta joka on täysin verrattavissa Usan kalustoon ja osittain jopa sitä edellä, paitsi lukumääriltään. "

Tuo on kyllä suunnilleen totta.

"Venäjä ei satsaa enää turhuuteen, eli super kalliisiin lentotukialuksiin , jotka ovat tuhottavissa paljon helpommin kuin maanalaiset asejärjestelmät mannerten välisine ja atomikärjillä varustettuine ohjuksineen."

Venäjä ei tarvitse lentotukialuksia. Sillä ei myöskään ole varaa niihin. Jenkeille ne ovat tarpeen maailmanlaajuisen strategian toteuttamiseen. .

"Mm. näitä Usa pelkää ja siksi USA ei uskalla missään nimessä ottaa yhteen Venäjän kanssa."

USA:lla on aivan riittävä ydinarsenaali. Ydinaseiden käyttö vain on poissuljettu.

"Venäjä tekee lähialueillaan aivan mitä lystää, eikä mikään taho uskalla siihen puuttua. Krim on siitä hyvä esimerkki."

Ei tee. Venäjä ei uskalla puuttua Nato-maiden tekemisiin. Krim johti pakotteisiin ja Venäjän kansainvälisen maineen romahtamiseen. Se maksaa kalliin hinnan roistovaltion roolista.

"Venäjä ja Syyria pommittavat mm. Aleppoa niin kauan, kun Isisksen roistot pakenevat sieltä. Usan kenraalien höpinät eivät vaikuta Venäjän toimiin pätkän vertaa."

ISIKSEN rooli Syyriassa on vähäinen. Assadia vastaan taistelevat erilaiset kapinallisryhmät. USA tukee niitä jonkin verran.

"Parasta olisi jos Usan roistovaltio pysyisi rapakon takana."

USA on sitoutunut mm. puolustamaan Eurooppaa.

" Hyökkäys Irakiin ovat jo tarpeeksi varoittava esimerkki täysin perseelleen menneestä sodasta, jonka seurauksesta on Suomi ja koko Eurooppa ovat saaneet kärsiä pakolaistulvan johdosta."

Hyökkäys Irakiin onnistui hyvin. Jälkihoito epäonnistui. Pakolaiset ovat terroristien toimien tulosta.

" Liittoutuneet hyökkäsivät Libanoniin ja nyt maa on täydessä kaaoksessa ja pakolaisia tulvii sieltäkin."

Eivät hyökänneet. Libanonissa toimivat kansainväliset rauhanturvajoukot.

" Kaksi maata, eli Irak ja Libya olivat diktatuurissa paremmassa monin verroin jamassa kuin nyt. Saddamin ja Kaddafin murhaaminen oli siis typerintä, mitä noille maille on koskaan aiheutettu."

Saddamin tuomitsi irakilainen oikeusistuin. Gaddafin tappoivat kapinalliset.

Tiltuna kannatat aina terroristeja ja diktaattoreita.

"Usalla oli likaiset sorkkansa molemmissa sodissa."

Irakissa kyllä, mutta aika vähän Libyassa.

"murhaaminen oli siis typerintä, mitä noille maille on koskaan aiheutettu. Usalla oli likaiset sorkkansa molemmissa sodissa."

Jenkkien syyttämine kaikesta on yhtä typerää kuin Venäjän kiittely Aleppon kansanmurhasta.

Olet tyhmänä valehtelijana tiltujen kärkipäätä.

109

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etteitotuusunohtuisi

Yhdysvaltojen Special Operations Command toimii 135 maassa ympäri maapallon. Noam Chomskyn mukaan Yhdysvallat on vuodesta 1945 lähtien yrittänyt kaataa laillisen hallituksen yli 50 maassa, viimeksi Ukrainassa, sekaantunut 30 maan demokraattisiin vaaleihin ja pudottanut pommeja yhtä monessa maassa.

• mielenkiintoista-

Oletko perehtynyt vastaaviin tilastoihin itänaapurimme osalta ?

• toinen-totuus

Unohtuiko totuudestasi toinen puoli ?

• Huvittunut
        mielenkiintoista- kirjoitti:

Oletko perehtynyt vastaaviin tilastoihin itänaapurimme osalta ?

Itänaapurimme on kuin pyhäkoululainen verrattuna Usan roistovaltioon joka suhteessa.

• MustaKylkiKummallakin

Vain Tiltujen mielestä! Sokea kun ei näe!

• TerroRussia

Jos joku sekoile Ukrainan valeissa, se oli ryssä. Ainoa jenki joka oli Rosvo-Presidentin Janukovichin neuvon antajana pakeni sen mukana. Kyllä suomalaisiakin terroristia löytyy Putinin puolustuksissa. Toivottavasti nekin luovutetaan Ukrainaan tuomittavaksi.

• Vain kansainväliset rauhanturvajoukkoa. Hehe! Älä sekoile asiohoin joista et mitään tiedä! Natoko muka osa rauhanturvajoukkoa? Hoh, hoijjaa!

"Kun sota Gaddafin hallintoa vastaan oli saatu käyntiin, sitä ei haluttu keskeyttää. Kapinalliset ja Nato eivät suostuneet Afrikan unionin tarjoamiin tulitaukoihin tai neuvotteluihin, ja ilmapommituksissa ja maataisteluissa kuolleiden määrä nousi jopa 50 000:een.

Sotarikoksiin ovat syyllistyneet kaikki sodan osapuolet, mukaan lukien Nato, joka ei ole ollut halukas myöntämään, että sen 26 000 pommituslentoa olisi aiheuttanut siiviliuhreja.

Hirvittävä esimerkki siviiliuhreista on kansainvälistä hyväntekeväisyysjärjestöä johtaneen Khaled El-Hamedin perheen ja sukulaisten verilöyly.
      Natoa ei myöskään kovin paljoa kiinnostanut sotaa paenneiden merihätään joutuneiden pakolaisten pelastaminen. YK:n mukaan elokuun 2011 alkuun mennessä jo 1500 sotaa paennutta ihmistä oli hukkunut Välimereen". Menikö jakeluun?

• noonhanse

http://russiakills.com/en

Niinpä niin, mutta jonkun on aina oltava ykkönen ja pahanteossa se on Venäjä.
        Eikä sitä pysty joku luku ja kirjoitustaidon pikku peikko koskaan kiistämään, turha varmaan kysyä että menikö jakeluun, eihän sinulla koskaan mikään mene.

• noonhanse kirjoitti:

http://russiakills.com/en

Niinpä niin, mutta jonkun on aina oltava ykkönen ja pahanteossa se on Venäjä.
        Eikä sitä pysty joku luku ja kirjoitustaidon pikku peikko koskaan kiistämään, turha varmaan kysyä että menikö jakeluun, eihän sinulla koskaan mikään mene.

Alahan pellepoju etsiä niitä virheitä ensin itseltäsi, sillä noissa sinun jatkuvissa itkuissakin niitä vilsee. Jos et osaa ymmärtää mitä tavaat, niin muut kyllä osaavat, päätellen siitä olen ylivomaisesti kommentoidun kirjoittaja täällä. Vituttaako, kun et pysty samaan? Sinä et vähälahjaisuutesi vuoksi siihen ikinä pysty naurettavalla puskanikilläsi . Roikut perässäni, kun et itse saa mitään aikaan kuin aina uudelleen turpaasi. Heheh!

• noonhanse
        ironmikess kirjoitti:

Alahan pellepoju etsiä niitä virheitä ensin itseltäsi, sillä noissa sinun jatkuvissa itkuissakin niitä vilsee. Jos et osaa ymmärtää mitä tavaat, niin muut kyllä osaavat, päätellen siitä olen ylivomaisesti kommentoidun kirjoittaja täällä. Vituttaako, kun et pysty samaan? Sinä et vähälahjaisuutesi vuoksi siihen ikinä pysty naurettavalla puskanikilläsi . Roikut perässäni, kun et itse saa mitään aikaan kuin aina uudelleen turpaasi. Heheh!

No niin säälittävä feikki-peikko, ei kai ihan kauheasti vituta kun koko palsta nauraa sinun paskaprofiiliasi, tai tuota lähes olematonta luku ja kirjoitustaitoasi ja siihen kun vielä lisätään tuo ameeban ymmärrys niin huono vitsi on valmis.
        Eikä tarvitse edes kiittää, mielellänihän minä tuollaista vasemmistolaista paskapökälettä potkin pois ihmisten jaloista.

On se vaan ikävä että tuollaisia elättejäkin syntyy meidän veromaksajien rasitteeksi, mahdatko osata yhtään mitään, siis muuta kuin noita vähäjärkisiä lässytyksiäsi?

Ps. Tarvitsetko ihan tulkkia kun käyt sossussa kerjuulla, ja tuleeko se tulkki jostain ryssänpalvojien tukijärjestöstä?
        Kohta saattaa olla aika taas muistella teikäläisten ajolähtöä sata vuotta sitten, saadaan taas nauraa......

• noonhanse kirjoitti:

No niin säälittävä feikki-peikko, ei kai ihan kauheasti vituta kun koko palsta nauraa sinun paskaprofiiliasi, tai tuota lähes olematonta luku ja kirjoitustaitoasi ja siihen kun vielä lisätään tuo ameeban ymmärrys niin huono vitsi on valmis.
        Eikä tarvitse edes kiittää, mielellänihän minä tuollaista vasemmistolaista paskapökälettä potkin pois ihmisten jaloista.

On se vaan ikävä että tuollaisia elättejäkin syntyy meidän veromaksajien rasitteeksi, mahdatko osata yhtään mitään, siis muuta kuin noita vähäjärkisiä lässytyksiäsi?

Ps. Tarvitsetko ihan tulkkia kun käyt sossussa kerjuulla, ja tuleeko se tulkki jostain ryssänpalvojien tukijärjestöstä?
        Kohta saattaa olla aika taas muistella teikäläisten ajolähtöä sata vuotta sitten, saadaan taas nauraa......

Hahah! Vai nauravat? Hahah! Luulet vaan pahvi. Sinulle nauretaan täällä sen jälkeen, kun hoitelen sinun kyykkyyn.

Todella tyhmät kuten sinä kävelette aina omiin ansoihinne. Nuo sossuininäsi ovat jo niin kulunutta kamaa netissä, että niistä lässyttävät vain kaltaisesi nettipellet ja tulevat nettiraadot.

Olen maksanut veroja enemmän kun sinä olen koko kurjan elämäsi aikana edes tienannut.

Älä edes puhu kirjoitustaidoista joissa olet minua valovuoden jäljessä. Näppäilyvirheisiin puuttuminen on säälittävä moka netissä.
        Vai vasemmistolainen? Hahah! Mistäköhän sait tuon harhan onttoon kalloosi?

Tavaahan taas kerran profiilini ja syvä kyyki sen jälkeen. Sitä on yritetty yli 10- vuotta murtaa, mutta yksikään ei ole pystynyt esittämään todisteita.

Fakki-idioottina sinä et siihen ikinä pysty, koska se pitää 100% kutinsa. Vituttaako?

Ymmärrän, että sinua vituttaa rakasti , kun olet pelkkä harmaahiirulainen täällä minuun nähden. Minä olin heti ykkönen täällä, mutta sinä et pysty siihen ikinä.

Et pärjää minulle täällä, että missään muuallakaan, se on 100% varmaa, olet ns. vasurin hemmo ja potentiaalinen häviäjä ja konttaaja.

Jos et saa jutuistani selvää, niin pyydä äitiäsi apuun. Äitisi voi ottaa sinusta myös kuvan, hän kyllä peittää sitä ennen finnisi ja sen jälkeen sinä keräät rohkeutesi rippeet ja rekisteröidyt tänne. Uskallatko, vain naurammeko täällä jo varmuudeksi?

Sinun olisi hyvä päästä sieltä rotankolostasi pelkäämästä ja olisi hyvä myös päästä ihmisten ilmoille.

Odotamme innolla, että naamasi ja tietosi ilmestyisivät esiin, sillä se olisi päivän naurunaiheena täällä ehdoton ykkönen.

• LahtariTässä
        ironmikess kirjoitti:

Hahah! Vai nauravat? Hahah! Luulet vaan pahvi. Sinulle nauretaan täällä sen jälkeen, kun hoitelen sinun kyykkyyn.

Todella tyhmät kuten sinä kävelette aina omiin ansoihinne. Nuo sossuininäsi ovat jo niin kulunutta kamaa netissä, että niistä lässyttävät vain kaltaisesi nettipellet ja tulevat nettiraadot.

Olen maksanut veroja enemmän kun sinä olen koko kurjan elämäsi aikana edes tienannut.

Älä edes puhu kirjoitustaidoista joissa olet minua valovuoden jäljessä. Näppäilyvirheisiin puuttuminen on säälittävä moka netissä.

Tavaahan taas kerran profiilini ja syvä kyyki sen jälkeen. Sitä on yritetty yli 10- vuotta murtaa, mutta yksikään ei ole pystynyt esittämään todisteita.

Fakki-idioottina sinä et siihen ikinä pysty, koska se pitää 100% kutinsa. Vituttaako?

Ymmärrän, että sinua vituttaa rakasti , kun olet pelkkä harmaahiirulainen täällä minuun nähden. Minä olin heti ykkönen täällä, mutta sinä et pysty siihen ikinä.

Et pärjää minulle täällä, että missään muuallakaan, se on 100% varmaa, olet ns. vasurin hemmo ja potentiaalinen häviäjä ja konttaaja.

Jos et saa jutuistani selvää, niin pyydä äitiäsi apuun. Äitisi voi ottaa sinusta myös kuvan, hän kyllä peittää sitä ennen finnisi ja sen jälkeen sinä keräät rohkeutesi rippeet ja rekisteröidyt tänne. Uskallatko, vain naurammeko täällä jo varmuudeksi?

Sinun olisi hyvä päästä sieltä rotankolostasi pelkäämästä ja olisi hyvä myös päästä ihmisten ilmoille.

Odotamme innolla, että naamasi ja tietosi ilmestyisivät esiin, sillä se olisi päivän naurunaiheena täällä ehdoton ykkönen.

Voi pikku komukkaa. Sen joukossa seisot kenen lauluja laulat. Ethän sinä komukkaparka edes tiedä mikä vuosi nyt on menossa.

• noonhanse
        ironmikess kirjoitti:

Ime peukkua poju, setä ihan vähän oikaisee.
        Eihän sinusta ole ketään kyykyttämään, joten saatte jatkossakin rommelin kanssa imeä vain toistenne perseitä, kuten kunnon ryssänpeikkojen kuuluukin.
        Ja sillehän en minä voi mitään ettet sinä ole oppinut edes itseäsi elättämään, olisi kannattanut opiskella ja käydä muutakin kuin se koirakoulu, vaikkei sinulla kommenteistasi päätellen enempään edellytyksiä ollutkaan.

Yksinkertainen kun olet et ole itse huomannut että sinähän sen feikkiprofiilisi olet kussut, muut vaan huomasivat mokasi.
        Vähän niin kuin idioottimainen tapasi peukuttaa omia kommenttejasi, kyllä sinulle nauretaan ja ihan koko ajan.
        Eikä sinun vasemmistolaisuudestasi ole pienintäkään epäilystä, krooninen valehtelija tyhmä paskaa jauhava yhteiskunnan elätti, jep 100%..

Ei minua vituta minua naurattaa kuten kaikkia muitakin, niin ja ykkönen sinä olet ainoastaan oman pääsi sisällä et missään muualla, sinuun verrattuna se tiiliskivikin on fiksu.
        Niin eikä se veronmaksu ja kerjääminen ole sama asia, eikä tuollaiset sossupojut mitään veroja maksa, se kun ei kuulu vasemmistolaisuuteen.
        Ja jos et vieläkään ymmärrä tai osaa lukea niin pyydä apuja niiltä sekakäyttäjä-sisaruksilta joiden vahinko sinä olet, yritätte oikein yhdessä.

Jää sinä odottamaan ja onanoimaan voit vaikka välillä vaihtaa kättä sen runkkukaverisi rommelin kanssa, ja kyllä sinä pysyt ihan ykkösnaurunaiheena kuten tähänkin saakka.

PS. Jotkut väittävät että sivistys korreloi varakkuuden kanssa, sinun kohdallasi saattaa pitää paikkansakin, mutta nyt mars apukouluun että opit lukemaan ja kirjoittamaan edes välttävästi, ettei joudu koko ajan häpeämään.

• rallen
        ironmikess kirjoitti:

Heh heh, on se vaan hyvä että oot noin tyhmä etkä tajuu saavas pataas koko ajan ei taitas sun kuuppa kestää totuutta.

• noonhanse kirjoitti:

Eihän sinusta ole ketään kyykyttämään, joten saatte jatkossakin rommelin kanssa imeä vain toistenne perseitä, kuten kunnon ryssänpeikkojen kuuluukin.
        Ja sillehän en minä voi mitään ettet sinä ole oppinut edes itseäsi elättämään, olisi kannattanut opiskella ja käydä muutakin kuin se koirakoulu, vaikkei sinulla kommenteistasi päätellen enempään edellytyksiä ollutkaan.

Yksinkertainen kun olet et ole itse huomannut että sinähän sen feikkiprofiilisi olet kussut, muut vaan huomasivat mokasi.
        Vähän niin kuin idioottimainen tapasi peukuttaa omia kommenttejasi, kyllä sinulle nauretaan ja ihan koko ajan.
        Eikä sinun vasemmistolaisuudestasi ole pienintäkään epäilystä, krooninen valehtelija tyhmä paskaa jauhava yhteiskunnan elätti, jep 100%..

Ei minua vituta minua naurattaa kuten kaikkia muitakin, niin ja ykkönen sinä olet ainoastaan oman pääsi sisällä et missään muualla, sinuun verrattuna se tiiliskivikin on fiksu.
        Niin eikä se veronmaksu ja kerjääminen ole sama asia, eikä tuollaiset sossupojut mitään veroja maksa, se kun ei kuulu vasemmistolaisuuteen.
        Ja jos et vieläkään ymmärrä tai osaa lukea niin pyydä apuja niiltä sekakäyttäjä-sisaruksilta joiden vahinko sinä olet, yritätte oikein yhdessä.

Jää sinä odottamaan ja onanoimaan voit vaikka välillä vaihtaa kättä sen runkkukaverisi rommelin kanssa, ja kyllä sinä pysyt ihan ykkösnaurunaiheena kuten tähänkin saakka.

PS. Jotkut väittävät että sivistys korreloi varakkuuden kanssa, sinun kohdallasi saattaa pitää paikkansakin, mutta nyt mars apukouluun että opit lukemaan ja kirjoittamaan edes välttävästi, ettei joudu koko ajan häpeämään.

Siinäpä tyhjentävä postaus. KIITOS.

Tuohon kuiten täytyy lisätä, että tää lamppuharja, joka kutsuu itseään paskarautamikeksi, muistuttaa viikon jälkeen väriltään enemmän luumua, kuin ihmistä ... siksi paljon on mennyt iskua perille.
        Livenä kävisi samoin ... ei edes oma äiti erottaisi poikaansa raa'asta maksapihvistä ... oikeuslääk.tieteen laitoksen obduktiopöydällä. ;-)
        IMHO.

• noonhanse kirjoitti:

Rommel oli teille typerille nettirunkkareille liian ylivoimainnen vastus ja niin olen minäkin. Siksi hourit Rommelista yhäkin. Olet kirjallinen "lahjakkuus" sossusinesi ja onanonteinesi . Heheh!
        Kohta voit jo haaveilla kirjallisuuden Nobelista siellä pusikossasi pelkäämässä. Kieltääkö äitisi laittamasta finniturpaasi esiin? Pelkää varmaan, että naapuristossasi aletaan nauramaan ja myös täällä. Minä feikkiprofiili? Hahha! Miten aiot todistaa häpinäsi ja nolata itsesi sen suhteen?

• Peruskouluope
        ironmikess kirjoitti:

Ironmikesi vaimikäsenytolikaan tysonin kielenkäytyn perusteella arvioisin että kaveri 15 vuotias murrosikäinen nuori joka hakee vielä paikkaansa maailmassa perusteena järjeton uho mikä on ominaista juuri tuon ikäisille

• Peruskouluope kirjoitti:

Ironmikesi vaimikäsenytolikaan tysonin kielenkäytyn perusteella arvioisin että kaveri 15 vuotias murrosikäinen nuori joka hakee vielä paikkaansa maailmassa perusteena järjeton uho mikä on ominaista juuri tuon ikäisille

Eipä ihme, että leikit täällä persusoluopea, sillä se urasi ehdoton huippu. Lutkuttelit vielä äitisi riipppareita, kun minä jo kirjoittelin netissä ja muissa medioissa.

• ironmikess kirjoitti:

Eipä ihme, että leikit täällä persusoluopea, sillä se urasi ehdoton huippu. Lutkuttelit vielä äitisi riipppareita, kun minä jo kirjoittelin netissä ja muissa medioissa.

Mitä Paskarautamike teki 20 vuotta sitten ... istui vaipoissa keittiön lattialla ja leipoi paskaa tuolinjalkoihin. ;-)
        IMHO.

• Sinä lutkuttelit äitisi riippareita ja konttailit vaipoissasi , aivan kuten nytkin kottailet minun perässäni. Vaippoja tarvitset vieläkin. koska paskoisit allesi jos uskaltaisit tulla ulos läävästäsi.

• ironmikess kirjoitti:

Sinä lutkuttelit äitisi riippareita ja konttailit vaipoissasi , aivan kuten nytkin kottailet minun perässäni. Vaippoja tarvitset vieläkin. koska paskoisit allesi jos uskaltaisit tulla ulos läävästäsi.

FAIL, pojanmulkku .... 20v. sitten hyrräsin sujuvasti pintapaikoissa ja pokasin kuumia donnia ja kuumat donnat minua ... vuoroin vieraissa siis. Nämä ovat aikuisten asioita, joista sinä näet toteutumattomia märkiä unia ... edelleen.

Beg and kneel nyyppä, BEG AND KNEEL !!!!!!!!!!!!!!

• Naurajasi

Kun heräsit unestasi, niin huomasitko,että spermaa oli tullut unesi aikana?

• Mikess-valehtelee

"Vain kansainväliset rauhanturvajoukkoa. Hehe! Älä sekoile asiohoin joista et mitään tiedä! Natoko muka osa rauhanturvajoukkoa? Hoh, hoijjaa!"

Siis Libanonissa. Kukaan ei ole väittänyt Natoa rauhanturvajoukoksi, mutta mikään ei estä jäsenmaata niitä asettamasta.

Mike: "Kun sota Gaddafin hallintoa vastaan oli saatu käyntiin, sitä ei haluttu keskeyttää. Kapinalliset ja Nato eivät suostuneet Afrikan unionin tarjoamiin tulitaukoihin tai neuvotteluihin, ja ilmapommituksissa ja maataisteluissa kuolleiden määrä nousi jopa 50 000:een."

Sotaa kävivät libyalaiset keskenään. Euroopan maat ja USA halusivat nimenomaan saada sen loppumaan. Siksi ryhdyttiin pommituksiin.

"Sotarikoksiin ovat syyllistyneet kaikki sodan osapuolet, mukaan lukien Nato, joka ei ole ollut halukas myöntämään, että sen 26 000 pommituslentoa olisi aiheuttanut siiviliuhreja."

Mielettömiä valeita. Nato ei järjestönä ollut mukana, mutta muutamat jäsenmaat.

Mike: "Natoa ei myöskään kovin paljoa kiinnostanut sotaa paenneiden merihätään joutuneiden pakolaisten pelastaminen. YK:n mukaan elokuun 2011 alkuun mennessä jo 1500 sotaa paennutta ihmistä oli hukkunut Välimereen". Menikö jakeluun?"

Meripelastus ei kuulu Natolle. Juuri Naton jäsenmaat Italia, Kreikka ja Espanja ovat pelastaneet kymmenin tuhansin merihätään joutuneita pakolaisia.

Olet avuton valehtelija ja kerskailet vielä tyhmyydelläsi.

• YK-tarkkailija

"Sotaa kävivät libyalaiset keskenään. Euroopan maat ja USA halusivat nimenomaan saada sen loppumaan. Siksi ryhdyttiin pommituksiin."
        HEEEHHHEHHHEH, totta kai halusivat viedä tavoitteensa loppuun "sodan loppumaan", elikä viimeistellä järjestämänsä vallankaappauksen.
        Olet hauska lännen propagandatorvi, torvi.

• NatoPelastaa

Loistavaa! Täysin samaa mieltä, eikä edes tarvitse olla mielipidettä koska vastauksesi perustui faktoihin. Ketjun aloitus oli myös kaunis osoitus ironmikessin järjettömälle meuhkaamiselle.

• Turhaan-valehtelet
        YK-tarkkailija kirjoitti:

"Sotaa kävivät libyalaiset keskenään. Euroopan maat ja USA halusivat nimenomaan saada sen loppumaan. Siksi ryhdyttiin pommituksiin."
        HEEEHHHEHHHEH, totta kai halusivat viedä tavoitteensa loppuun "sodan loppumaan", elikä viimeistellä järjestämänsä vallankaappauksen.

Tiltu: "HEEEHHHEHHHEH, totta kai halusivat viedä tavoitteensa loppuun "sodan loppumaan", elikä viimeistellä järjestämänsä vallankaappauksen."

Kyse oli libyalaisten kapinasta seinähullua diktaattoria vastaan. Se muuttui sisällissodaksi, joka piti saada loppumaan.

"Olet hauska lännen propagandatorvi, torvi."

Totuus näkyy olevan tiltulle mahdoton ymmärtää.

• NONONONees
        Turhaan-valehtelet kirjoitti:

Tiltu: "HEEEHHHEHHHEH, totta kai halusivat viedä tavoitteensa loppuun "sodan loppumaan", elikä viimeistellä järjestämänsä vallankaappauksen."

Kyse oli libyalaisten kapinasta seinähullua diktaattoria vastaan. Se muuttui sisällissodaksi, joka piti saada loppumaan.

"Olet hauska lännen propagandatorvi, torvi."

Totuus näkyy olevan tiltulle mahdoton ymmärtää.

Juttusi ja arviosi menevät mielipuolisuuden rajamaille, ei noihin enää oikein jaksa edes vastata?
        Kun puhut 'seinähullusta diktaattorista' osoittaudut täydellisen tietämättömäksi tai tyhmäksi joka toistelee kuin robotti juttuaan?
        Ota kerralla selvää, mikä mies oli ja mitä sai aikaan kansan keskuudessa, että elintaso oli koko maailman mitassa huipputasoa. Niin ymmärrät että ne teurastajat tulivat ulkoa päin myös Libyaan ja arvaatko ketkä ovat koko sopan pääpiruja?

• "Eivät hyökänneet. Libanonissa toimivat kansainväliset rauhanturvajoukot" . Teksti löytyy kunhan konttailet toisen kaltaisesi pahvin tekstejä tavaamaan. Jäit siis kiinni valehtelusta ruikkuperse. Samaa sontaa latelet muutenkin. Kyykky, kyykky!

• NatoPelastaa kirjoitti:

Loistavaa! Täysin samaa mieltä, eikä edes tarvitse olla mielipidettä koska vastauksesi perustui faktoihin. Ketjun aloitus oli myös kaunis osoitus ironmikessin järjettömälle meuhkaamiselle.

Vituttaako on kun olin taas kerran oikeassa? Libyan ja Irakin nykyinen katsastrofaalinen tilanne, jota kestänyt jo vuosia on 100% roistovaltio Usan ja sen puudeleitten syytä. Olet liian tyhmä taateli edes kommentoimaan faktoja vastaa.

• LahtariTässä
        ironmikess kirjoitti:

Vituttaako on kun olin taas kerran oikeassa? Libyan ja Irakin nykyinen katsastrofaalinen tilanne, jota kestänyt jo vuosia on 100% roistovaltio Usan ja sen puudeleitten syytä. Olet liian tyhmä taateli edes kommentoimaan faktoja vastaa.

Voi pikku komukkaa. Uhosit alun perin Libanonista ja siitä sinulle annettiin oppia. Mutta kun et tajua sitten millään.

• YK-tarkkailija kirjoitti:

Hahha! Vai halusivat sodan loppumaan? Voihan vittu mikä pahviaivo. Koitahan ääliö tajuta, että siitä "halusta" sotia ja pommittaa kaikki sekasorto, terrororismi ja tappaminen vasta saivatkin em. maissa alkunsa.

• kansa-anto-kenkää
        NONONONees kirjoitti:

Juttusi ja arviosi menevät mielipuolisuuden rajamaille, ei noihin enää oikein jaksa edes vastata?
        Kun puhut 'seinähullusta diktaattorista' osoittaudut täydellisen tietämättömäksi tai tyhmäksi joka toistelee kuin robotti juttuaan?
        Ota kerralla selvää, mikä mies oli ja mitä sai aikaan kansan keskuudessa, että elintaso oli koko maailman mitassa huipputasoa. Niin ymmärrät että ne teurastajat tulivat ulkoa päin myös Libyaan ja arvaatko ketkä ovat koko sopan pääpiruja?

Gaddafi oli lasten raiskaaja kuten tiedämme.
        Sopii hyvin tiltujen ihannoimien diktaattoreiden galleriaan.
        Kehitti toki Libyaa omalla erikoisella sosialismillaan, mistä pisteet hänelle, mutta diktaattori mikä diktaattori ja kansa halusi lopulta antaa lähtöpassit.

• näin-meni
        ironmikess kirjoitti:

Et ollut oikeassa.
        Libya ajautui sisällissotaan kun saivat Gaddafin hulluudesta tarpeekseen.

• puhut-höpöjä
        ironmikess kirjoitti:

Hahha! Vai halusivat sodan loppumaan? Voihan vittu mikä pahviaivo. Koitahan ääliö tajuta, että siitä "halusta" sotia ja pommittaa kaikki sekasorto, terrororismi ja tappaminen vasta saivatkin em. maissa alkunsa.

Halusivat lopettaa sodan.
        Olit taas väärässä.

• tiltu-valehtelee

Lasten raiskaaja sai lähtöpassit, kansa sai tarpeekseen.
        Vain ryssämikot puolustelee tuollaisia murhamiehiä ja terroristien kouluttajia.

• Pakkonauraa
        kansa-anto-kenkää kirjoitti:

Kehitti toki Libyaa omalla erikoisella sosialismillaan, mistä pisteet hänelle, mutta diktaattori mikä diktaattori ja kansa halusi lopulta antaa lähtöpassit.

Kansa ei tosiaankaan halunnut antaa lähtöpasseja eli jauhat täyttä skeidaa! Kaddafi halusi länsimaat pois kuppamasta Libyaa ja sen luonnovaroja. Se ei sopinut länsimaisille suuryhtiöille, joten sota oli niille paskiasille ainoa vaihtoehto.

• NatoPelastaa

"Olet liian tyhmä taateli edes kommentoimaan faktoja vastaa."
        Ethän sinä raukka edes kommentoi faktojen pohjalta. Missä lukee, että Libyan ja Irakin tilanne on 100% yhdysvaltojen ja sen liittolaisten syytä?

Heität vain järjettömiä kommentteja ilmaan ja kiroilet kamalasti päälle, aivan kuin se tekisi siitä totta. Annan hyvän kouluesimerkin sinulle lapsi.

Otetaan esimerkkiväite:
        myös entiset diktaattorit Hussein ja Gaddaf aiheuttivat osan kurjuudesta.

Irakissa siiat ja sunnimuslimit ovat käyneet valtataistelua pitkän aikaa ja lopulta tilanne kärjistyi hyvin vakavaksi 1982. Saddam tukijoineen tappoi 148 kyläläistä murhausyrityksestä [1].

Johtopäätös:
        Osa irakilaisten kärsimyksestä johtui myös Saddamista sekä siiojen ja sunnimuslimien taistelusta.

Lopputulos:
        Koska osa irakilaisten kärsimyksestä ei johdu pelkästään Yhdysvalloista ja sen liittolaisista, on väite "100% yhdysvaltojen ja sen liittolaisten syytä" väärin.

Tuosta sinun kamalasta kielenkäytöstä vielä, tietääkö äitisi että olet kirjoittelemassa nettipalstoille, ja vielä tuohon sävyyn?

Nyt kuules tarvitset hyvää ilmapiiriä ja mukavaa seuraa, joita Nato pystyy tarjoamaan yhdessä rakkauden, rauhan, sivistyksen ja oikeudenmukaisuuden oheella.

[1] https://fi.wikipedia.org/wiki/Saddam_Hussein
        ^ HUOMAA LÄHDEVIITTAUS JOKA PUUTTUU AINA SINULTA KUN ET OSAA PERUSTELLA KOMMENTTEJASI FAKTOILLA

• puhut-höpöjä kirjoitti:

Halusivat lopettaa sodan.
        Olit taas väärässä.

Halusivat lopetaan sodan uudella sodalla, mutta perselleen menivat kumpikin Vaikeaa hävitä vai?

• säälittävä-selitys
        Pakkonauraa kirjoitti:

Kansa ei tosiaankaan halunnut antaa lähtöpasseja eli jauhat täyttä skeidaa! Kaddafi halusi länsimaat pois kuppamasta Libyaa ja sen luonnovaroja. Se ei sopinut länsimaisille suuryhtiöille, joten sota oli niille paskiasille ainoa vaihtoehto.

Mille suuryhtiöille?

• puuta-heinää
        ironmikess kirjoitti:

Halusivat lopetaan sodan uudella sodalla, mutta perselleen menivat kumpikin Vaikeaa hävitä vai?

Koitappa nyt ryssämikko ensin päättää, että halusivatko lopettaa sodan vai ei. Ensin eivät mielestäsi halunneet ja nyt sitten halusivat ???
        Ei tuollaisen tuuliviirivalehtelijan kanssa voi mitään järkevää dialogia käydä.
        Samanlaista siansaksaa ovat muutkin höpötyksesi.

• NeneNees
        kansa-anto-kenkää kirjoitti:

Tuo on suoranaista valetta, ei siis faktaa löydy mistään tällaiselle väittämälle?
        Luuletko että valehtelemalla selviää näistä jutuista, ei varsinkaan enää kun kaikki tieto on avoimesti saatavilla?
        Syylliset ovat selvillä Libyan tapauksessa ja ihmettelen millaisia umpiluita nämä muutamat nato kiimakot ovat? Ovatko ne tyhmiä, vai piruuttaanko jankkaavat päivänselvistä asioista?

• tietoa-on
        NeneNees kirjoitti:

Tuo on suoranaista valetta, ei siis faktaa löydy mistään tällaiselle väittämälle?
        Luuletko että valehtelemalla selviää näistä jutuista, ei varsinkaan enää kun kaikki tieto on avoimesti saatavilla?
        Syylliset ovat selvillä Libyan tapauksessa ja ihmettelen millaisia umpiluita nämä muutamat nato kiimakot ovat? Ovatko ne tyhmiä, vai piruuttaanko jankkaavat päivänselvistä asioista?

Kansa halusi päästä eroon lasten raiskaajasta:
        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/dokumentti--gaddafi-sieppasi-teineja-ja-raiskasi-heita-seksiorgioissaan/2774964
        Vain tyhmä tiltu puolustelee tällaisia "valtiomiehiä". Kenenkähän päästä sitä umpiluuta mahtaa löytyä ja kukas tässä oikein jankkaa piruuttaan päivänselvistä asioista.
        Gaddafin kyseenalaisesta toiminnasta löytyy pilvin pimein lähdeaineisto, mitä tiltu ei ilmeisesti vaivaudu kiihkosolvaustensa kiireessä hakea esille.

• NatoPelastaa

Hahahaaaa :D
        "Tuo on suoranaista valetta, ei siis faktaa löydy mistään tällaiselle väittämälle?
        Luuletko että valehtelemalla selviää näistä jutuista, ei varsinkaan enää kun kaikki tieto on avoimesti saatavilla? "
        1) Ensin inttää valheeksi ja kertoo tiedon olevan vapaasti käytettävissä. Unohtaa kuitenkin itse viitata mihinkään faktaan.

"Kansa halusi päästä eroon lasten raiskaajasta:
        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/dokumentti--gaddafi-sieppasi-teineja-ja-raiskasi-heita-seksiorgioissaan/2774964"
        2) Saa vastakommentin jossa toimitaan juuri 1)-kohdan mukaisesti, tieto vapaasti internetissä ja viittaus tapaukseen.

NeneNees, oletko tyytyväinen suoritukseesi?

• nojopasjotakinn
        tietoa-on kirjoitti:

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/dokumentti--gaddafi-sieppasi-teineja-ja-raiskasi-heita-seksiorgioissaan/2774964
        Vain tyhmä tiltu puolustelee tällaisia "valtiomiehiä". Kenenkähän päästä sitä umpiluuta mahtaa löytyä ja kukas tässä oikein jankkaa piruuttaan päivänselvistä asioista.
        Gaddafin kyseenalaisesta toiminnasta löytyy pilvin pimein lähdeaineisto, mitä tiltu ei ilmeisesti vaivaudu kiihkosolvaustensa kiireessä hakea esille.

ja sinä uskot tuon kaiken? Vai säilytti pakastimessa uhrejaan??? Mieshän asui jostain 80 luvulta lähtien beduiiniteltassa, sielläkös se pakastin oli? Eiköhän tuo juttu liene brittien taattua passskaaa suurimmalta osin, ei noista jutuista muut lähteet kerro.
        Ristiriitaa on myös siinä että väitetään gaddafin ottaneen osan hyväksikäyttämistään tytöistä henkivartijoikseen (kaarti koostui pelkästään naisista). Ei tsiisus sentään, nehän olisivat siinä tapauksessa surmanneet everstin välittömästi.
        Noh, briteillä oli omat traumansa Gaddafista (lockerbie).

• Britit olivat yksi kusipäinen osapuoli Libyan teurastuksissa. Pitäähän brittien edes koittaa jotenkin puolustella ja lievenellä roistomaisia tekosiaan. Onhan se varsin hupaisaa ja valheellista selitellä, että ryhdyttäisiin sotaan yhden raiskaajan takia, vaikka hän olikin Libyan johdossa.

• tietoa-on
        nojopasjotakinn kirjoitti:

ja sinä uskot tuon kaiken? Vai säilytti pakastimessa uhrejaan??? Mieshän asui jostain 80 luvulta lähtien beduiiniteltassa, sielläkös se pakastin oli? Eiköhän tuo juttu liene brittien taattua passskaaa suurimmalta osin, ei noista jutuista muut lähteet kerro.
        Ristiriitaa on myös siinä että väitetään gaddafin ottaneen osan hyväksikäyttämistään tytöistä henkivartijoikseen (kaarti koostui pelkästään naisista). Ei tsiisus sentään, nehän olisivat siinä tapauksessa surmanneet everstin välittömästi.
        Noh, briteillä oli omat traumansa Gaddafista (lockerbie).

Ja sinä uskot nuo beduiiniteltta -pelleilyt. Voi reppanaa. Jonkin palatsinsa johonkin takapihan puutarhan nurkkaukseen rekvisiitaksi toimittajille pystytettyyn teltanrähjään ei tainnut Gaddafi käydä edes kusemassa. No, kävi tietysti sen verran, että saatiin kuvat otettua hölmöille höynättäville.
        Miksi se rakennutti palatsinsa ja kenen luulet niissä asuneen. Etkö ole tietoinen, oletko asunut tynnyrissä silloin kun ne aikoinaan kansa valtasi ja medialle paljasti.

"...ei noista jutuista muut lähteet kerro."
        -> KVG

• nojopasjotakinn
        ironmikess kirjoitti:

Britit olivat yksi kusipäinen osapuoli Libyan teurastuksissa. Pitäähän brittien edes koittaa jotenkin puolustella ja lievenellä roistomaisia tekosiaan. Onhan se varsin hupaisaa ja valheellista selitellä, että ryhdyttäisiin sotaan yhden raiskaajan takia, vaikka hän olikin Libyan johdossa.

no niinpä, BBC:n juttu näyttää olevan keksitty tarina. Esim tämä:
        "Uhrien parissa työtä tehnyt psykologi Seham Sergewa kertoo, että Gaddafi noudatti tiettyä kaavaa. Ensin hän raiskasi ja käytti seksuaalisesti hyväkseen valitsemiaan tyttöjä, sen jälkeen hän antoi uhrinsa pojilleen ja viimeiseksi he joutuivat Gaddafin luotettavimpien virkamiesten käyttöön."

Kuitenkin Seham Sergewan raportissa ei mainita mitään tuollaista, vaan uhrit kertoivat raiskaajien olleen Gaddafille uskollisia miliisejä.
        Seham Sergewa on saanut koulutksensa lontoossa ja raporttinsa täällä:
        http://www.zoominfo.com/p/Seham-Sergewa/1641683501

• nojopasjotakinn
        tietoa-on kirjoitti:

Ja sinä uskot nuo beduiiniteltta -pelleilyt. Voi reppanaa. Jonkin palatsinsa johonkin takapihan puutarhan nurkkaukseen rekvisiitaksi toimittajille pystytettyyn teltanrähjään ei tainnut Gaddafi käydä edes kusemassa. No, kävi tietysti sen verran, että saatiin kuvat otettua hölmöille höynättäville.
        Miksi se rakennutti palatsinsa ja kenen luulet niissä asuneen. Etkö ole tietoinen, oletko asunut tynnyrissä silloin kun ne aikoinaan kansa valtasi ja medialle paljasti.

"...ei noista jutuista muut lähteet kerro."
        -> KVG

Joo, täyttä passskaahan tuo BBC:n juttu on joka tapauksessa, kuten siinä ollut Seham-Sergewa osuus todistaa.
        M.O.T
        Pakastinjutut ovat samaa sarjaa. Palatsin olemassa olo ei myöskään tee kenestäkään lasten raiskaajaa.
        Ettei vaan se tynnyri olisi sinun asumuksesi.

• surkeita-trolleja
        ironmikess kirjoitti:

Britit olivat yksi kusipäinen osapuoli Libyan teurastuksissa. Pitäähän brittien edes koittaa jotenkin puolustella ja lievenellä roistomaisia tekosiaan. Onhan se varsin hupaisaa ja valheellista selitellä, että ryhdyttäisiin sotaan yhden raiskaajan takia, vaikka hän olikin Libyan johdossa.

Ryssämikon sekavat selitykset.
        Eihän tuossa ole taas päätä eikä häntää.
        Varmaankin omasta mielestäsi voitit kaikki muut nerokkaalla tiedollasi. -heh, heh

• surkeita-trolleja kirjoitti:

Ryssämikon sekavat selitykset.
        Eihän tuossa ole taas päätä eikä häntää.
        Varmaankin omasta mielestäsi voitit kaikki muut nerokkaalla tiedollasi. -heh, heh

Siellä se vasta sekopää inisee! Todista, että olin väärässä tai pidä kitusesi pienemmällä. Hopi, hopi!

• nojopasjotakinn kirjoitti:

Joo, täyttä passskaahan tuo BBC:n juttu on joka tapauksessa, kuten siinä ollut Seham-Sergewa osuus todistaa.
        M.O.T
        Pakastinjutut ovat samaa sarjaa. Palatsin olemassa olo ei myöskään tee kenestäkään lasten raiskaajaa.
        Ettei vaan se tynnyri olisi sinun asumuksesi.

Olet oikeassa. On täysin sekopäistä edes esittää totena , että Gaddaf oli muka raiskaaja, sillä naisia oli varmaakin parijonossa tyrkyttämässä itseään.
        Tarpeeksi komea ja miehekäs Gaddafi oli maan johtajana erityisen tavoiteltu myös valtasemansa johdosta, joten piirakasta ei todellakaan olut pulaa, vaan ylitarjontaa. Länsimaat mustamaalasivat valheellisesti Gaddafia, että saivat yhden lisäsyyn raukkamaiseen hyökkäyseen, josta nyt koko kansa kärsii.

• NiiNees
        tietoa-on kirjoitti:

Missä uskottava lähde, et kai kuvittele että olet esittänyt väitteillesi pitävää faktaa?
        Nuo jutut linkkisi takaa ovat peruskauraa kun henkilöä mustamaalataan, nyt älynystyrät käyttöön?

• NeesNees
        NatoPelastaa kirjoitti:

Hahahaaaa :D
        "Tuo on suoranaista valetta, ei siis faktaa löydy mistään tällaiselle väittämälle?
        Luuletko että valehtelemalla selviää näistä jutuista, ei varsinkaan enää kun kaikki tieto on avoimesti saatavilla? "
        1) Ensin inttää valheeksi ja kertoo tiedon olevan vapaasti käytettävissä. Unohtaa kuitenkin itse viitata mihinkään faktaan.

"Kansa halusi päästä eroon lasten raiskaajasta:
        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/dokumentti--gaddafi-sieppasi-teineja-ja-raiskasi-heita-seksiorgioissaan/2774964"
        2) Saa vastakommentin jossa toimitaan juuri 1)-kohdan mukaisesti, tieto vapaasti internetissä ja viittaus tapaukseen.

NeneNees, oletko tyytyväinen suoritukseesi?

Toistamiseen, ei tuon linkin takaa paljastu faktaa?

• Nees
        NeesNees kirjoitti:

Toistamiseen, ei tuon linkin takaa paljastu faktaa?

Palvelijat

Palvelijan ammatti on – saipa siitä palkkaa tai ei – yksi orjuuden muoto. Palvelijat ovat nykyajan orjia [Gaddafi kirjoittaa libyalaisesta kulttuurista ja kotipalvelijainstituutiosta. Suom. huom.].

Koska sosialistinen yhteiskunta perustuu osakkuuteen eikä palkkaukseen, on palvelijoiden rooli epäselvä: palvelijat eivät osallistu aineelliseen tuotantoon vaan aineettomiin palveluihin. Kuinka jakaa palvelu osuuksiin?

Palvelijoilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin tehdä palkkatyötä (tai pahimmassa tapauksessa palkatonta työtä). Palvelijat ovat taloudellisessa hierarkiassa jopa keskimääräisten tehdastyöntekijöiden alapuolella – he ovat sanan kaikissa merkityksissä palkkaorjia. Ajamamme uudistukset tulevat hyödyttämään siis aivan erityisesti palvelijoita.

Kolmas universaali teoria vastustaa kaikkea taloudellista ja poliittista riistoa, minkä vuoksi se pitää palvelijoiden vapauttamista erittäin tärkeänä.

Ote Muammarin Vihreästä kirjasta.

• NatoPelastaa

Maollakin oli kirja, väriltään punainen.

• FaktaaMies
        NatoPelastaa kirjoitti:

"Olet liian tyhmä taateli edes kommentoimaan faktoja vastaa."
        Ethän sinä raukka edes kommentoi faktojen pohjalta. Missä lukee, että Libyan ja Irakin tilanne on 100% yhdysvaltojen ja sen liittolaisten syytä?

Heität vain järjettömiä kommentteja ilmaan ja kiroilet kamalasti päälle, aivan kuin se tekisi siitä totta. Annan hyvän kouluesimerkin sinulle lapsi.

Otetaan esimerkkiväite:
        myös entiset diktaattorit Hussein ja Gaddaf aiheuttivat osan kurjuudesta.

Irakissa siiat ja sunnimuslimit ovat käyneet valtataistelua pitkän aikaa ja lopulta tilanne kärjistyi hyvin vakavaksi 1982. Saddam tukijoineen tappoi 148 kyläläistä murhausyrityksestä [1].

Johtopäätös:
        Osa irakilaisten kärsimyksestä johtui myös Saddamista sekä siiojen ja sunnimuslimien taistelusta.

Lopputulos:
        Koska osa irakilaisten kärsimyksestä ei johdu pelkästään Yhdysvalloista ja sen liittolaisista, on väite "100% yhdysvaltojen ja sen liittolaisten syytä" väärin.

Tuosta sinun kamalasta kielenkäytöstä vielä, tietääkö äitisi että olet kirjoittelemassa nettipalstoille, ja vielä tuohon sävyyn?

Nyt kuules tarvitset hyvää ilmapiiriä ja mukavaa seuraa, joita Nato pystyy tarjoamaan yhdessä rakkauden, rauhan, sivistyksen ja oikeudenmukaisuuden oheella.

[1] https://fi.wikipedia.org/wiki/Saddam_Hussein
        ^ HUOMAA LÄHDEVIITTAUS JOKA PUUTTUU AINA SINULTA KUN ET OSAA PERUSTELLA KOMMENTTEJASI FAKTOILLA

"Lopputulos:
        Koska osa irakilaisten kärsimyksestä ei johdu pelkästään Yhdysvalloista ja sen liittolaisista, on väite "100% yhdysvaltojen ja sen liittolaisten syytä" väärin".

Olet väärässä ja Ironmikess taas oikeassa. Saddam pystyi kuitenkin pitämään shiiat ja sunnimuslimit kurissa, toisin kuin Usa, joka ei ole pystynyt siihen koskaan. Sen lisäksi ISIS syntyi Irakissa, kun Usa lähti sielä luistelemaan karkuun ja jätti sinne liian vähän sotilaitaan.

• NatoPelastaa
        FaktaaMies kirjoitti:

"Lopputulos:
        Koska osa irakilaisten kärsimyksestä ei johdu pelkästään Yhdysvalloista ja sen liittolaisista, on väite "100% yhdysvaltojen ja sen liittolaisten syytä" väärin".

Olet väärässä ja Ironmikess taas oikeassa. Saddam pystyi kuitenkin pitämään shiiat ja sunnimuslimit kurissa, toisin kuin Usa, joka ei ole pystynyt siihen koskaan. Sen lisäksi ISIS syntyi Irakissa, kun Usa lähti sielä luistelemaan karkuun ja jätti sinne liian vähän sotilaitaan.

"Saddam pystyi kuitenkin pitämään shiiat ja sunnimuslimit kurissa"
        Eli väität Saddamin pystyneen pitämään siiat ja sunnit "kurissa", niin irakilaisten kärsimykset olivat tasan nolla? Oleppa hyvä todista, että irakilaisten kärsimystaso oli tasan nolla.

• Etsi-agentti

Tämä tiltut valehtelee on paras itätrollari mitä näillä palstoilla on ikinä nähty. Mietttikäähän miten vahvasti se saa tuotua esille sen mitä USA ja nin kutsuttu länsidemokratia on. Se sai miken mukaan. niin ettei mikekään huomannut kuinka sitä vietiin kuin pässiä narussa. Tai huomasi. Ja antoi mennä vaan.

• UteliasU

Siis mitä tämä paras minunkin mielestäni paras trollari on valehdellut, vai onko kuitenkin niin, ettet osaa erottaa valetta totuudesta?

• VähänApua
        UteliasU kirjoitti:

Siis mitä tämä paras minunkin mielestäni paras trollari on valehdellut, vai onko kuitenkin niin, ettet osaa erottaa valetta totuudesta?

Tässä nyt hyvä esimerkki siintä, ettei se ymmärrä mitään siintä, missä pitäisi osata hahmottaa viestin sisältö tai se mihin viesti kohdistuu. Se aiheutuu siintä kun. Tiltut valehtelee trollilla on. Älyn eli mielen värisokeus. joten sitä tulee ymmärtää, Koska mekin saatamme joskus sairastua, ja joutua tilaan, mihin emme haluaisi joutua.

• UteliasU
        VähänApua kirjoitti:

Tässä nyt hyvä esimerkki siintä, ettei se ymmärrä mitään siintä, missä pitäisi osata hahmottaa viestin sisältö tai se mihin viesti kohdistuu. Se aiheutuu siintä kun. Tiltut valehtelee trollilla on. Älyn eli mielen värisokeus. joten sitä tulee ymmärtää, Koska mekin saatamme joskus sairastua, ja joutua tilaan, mihin emme haluaisi joutua.

Sinulla on suuria ja ylivoimaisia vaikeuksia todistaa näitä "valheita" jotka syntyvät omassa pärekopassasi, joka vuotaa kuin seula.

• Ymmärrän-
        UteliasU kirjoitti:

Sinulla on suuria ja ylivoimaisia vaikeuksia todistaa näitä "valheita" jotka syntyvät omassa pärekopassasi, joka vuotaa kuin seula.

Se että teet itse kommenteillasi sen mitä toivot toisten todistavan. On vain osoitus tilanteesi vaikeudesta Toivon kuitenkin sinulle menestystä jatkossa.

• Kyllä-naurattaa

Tiltu:Tämä tiltut valehtelee on paras itätrollari mitä näillä palstoilla on ikinä nähty."

Hehhhehhee! Kaverihan pistää itätrollarit suohon faktoillaan.

" Mietttikäähän miten vahvasti se saa tuotua esille sen mitä USA ja nin kutsuttu länsidemokratia on."

Hyvä, jos se selviää tiltuillekin!

"Se sai miken mukaan. niin ettei mikekään huomannut kuinka sitä vietiin kuin pässiä narussa. Tai huomasi. Ja antoi mennä vaan."

Mike on yksi valehtelija muiden joukossa ja sai , mitä ansaitsi.

• TiltujenRakkilauma

Ei Tiltut vie ketään kuin pässiä narussa ja ainoat 'voitot' palstalla saavat sepittämällä niitåä itse omasta päästään!

• VähänApua

Miettikäähän missä fääreissä se omasta mielestään nyt on.

• Huvittunut

Samaa mieltä. Naton tiltut ovat täällä täysin altavastaajia ja ovat kuin pässit narussa.

• eikö-hävetä

"On täysin sekopäistä edes esittää totena , että Gaddaf oli muka raiskaaja,..."
      Onko kiva olla lasten raiskaajan puolustelija ?

• Mike-valehtelee

Mike: "On erittäin mukavaa ja mieltä ylentävää todeta, että olin täällä heti alkuun ylivoimainen ykkönen ja kolme avaustani ovat eniten kommentoituja. Perässäni tosin konttailee lauma fakki-idiootteja, joita on hauskaa panna alta lipan joka suhteessa. Hiiret vikisevät koloissaan, mutta ulostulo pelottaa kovasti."

Jokainen miken ulostulo on hölynpölyä. Asiaan perehtynyt pystyy kumoamaan kaikki väitteet. Harva asiantuntija vain viitsii vaivautua tuohon pötypuheeseen. Se on kehnoa tiltu-tasoa.

• tunkion-kuningas

Kovalla haukkumisella ja solvauksilla ironmikess kuvittelee "voittavansa" kaikki väittelyt, ja aina. Mistään keskustelusta ei kylläkään voi puhua eikä sivistyneestä väittelystä.
        Paljon paskaa toisen niskaan, niin kyllähän siitä jokainen fiksumpi kaveri lopulta syrjään siirtyy.
        Lopuksi ironmikess julistaa itsensä paskakasan kuninkaaksi.

• 9plus4
        tunkion-kuningas kirjoitti:

Kovalla haukkumisella ja solvauksilla ironmikess kuvittelee "voittavansa" kaikki väittelyt, ja aina. Mistään keskustelusta ei kylläkään voi puhua eikä sivistyneestä väittelystä.
        Paljon paskaa toisen niskaan, niin kyllähän siitä jokainen fiksumpi kaveri lopulta syrjään siirtyy.

Mietipä miten jarskila keskustelee ja millä tyylillä, eli katso peiliin, niitä 'jarskiloita on pilvin pimein natokiimakoitten hullussa porukassa?
        Eli onko yhden pään sisään ahtautuneet kaikki valehtelijat, ja se yksi pää kerää kaikki tuotot paskan jauhannasta mieti sitä? Kumma kuinka ohitsesi on pääsytkin tällainen pikkuseikka?
        Jotta pidä pääsi kiini, ellet opi näkemään asioita kaikkien kantilta?

• huomasin
        tunkion-kuningas kirjoitti:

Hyvin sanottu: "Lopuksi ironmikess julistaa itsensä paskakasan kuninkaaksi."

Jokaisella on tietysti paikkansa tässä elämässä.

• MeNotMike

Venäjän äänitorvi IronMike: "Eihän Urainankaan tarvitse kuin palauttaa maahan laillisesti vaaleissa valittu presidentti ja poistaa hallituksesta kaikki fasistit."

Ukrainassa on laillisesti vaaleilla valittu presidentti. Hallitus nauttii vaaleissa valitun eduskunnan luottamusta. Siinä ei ole yhtään fasistia, ei edes ääriokeistolaista.

" Ilman laitonta vallakaappasta Urainassa Krim olisi edelleen Ukrainan aluetta , mutta nyt Krimin on kansan tahdon mukaan pysyvästi Venäjän aluetta ja on täysin oikein. "

Ukrainassa ei ole tapahtunut laitonta vallankaappausta, mutta Krim on liitetty laittomasti Venäjään.

Venäjän propaganda ei muuta totuutta miksikään. Ei vaikka Mike kuinka sitä toistelevat.

• bäckman

Ironmikess on aivan oikeassa Ukrainan tilanteesta.Nato jaEu järjestivät fasistisen vallankaappauksen jonka seurauksista kärsivät nyt kaikki.

• kärsimystä

Täällä kärsii nyt kuule lähinnä lukijat teidän typeristä valeistanne.

• Miksivalitat

Valehtelu pitää kumota, älä räksytä vaan esitä sellaista faktaa joka kumoaa esitetyn väitteen?

• Tiltu-uskoo

IronMiken valeisiin. Ei kukaan muu.

Bäckman:" Ironmikess on aivan oikeassa Ukrainan tilanteesta.Nato jaEu järjestivät fasistisen vallankaappauksen jonka seurauksista kärsivät nyt kaikki. "

Tuollaisesta kaappauksesta tietävät vain tiltut, niin kuin monesta muustakin
        asiasta.

• Ei voi mitään, että natotilut ja muut hävineet nettiääliöt lukevat vain Aku-Ankkaa ja Ukrainan vallakaappauksesta heillä ei ole ollut mitään tietoa. Vaaleilla valittu laillinen presidentti ajettiin maanpakoon ja tilalle hoideltiin fasistinen juntta.
        Hallitukseen otettiin myös fasistinen puolue, joka oli EU:n mielestä ennen kaappausta fasistinen ja rikollinen.
        Kaappauksen jälkeen sama puolue oli EU:n mielestä kelvollinen juntan hallitukseen. Hehe!
        Oli aivan oikein, että Venäjä tämän kaappauksen jälkeen näytti roistovaltio Ukrainalle kuka aulueella määrää ja hoiteli Krimin itselleen ja kansan suuren enemmistön tuella laillisissa vaaleissa.

• Oiotaan-Mikea

"Vaaleilla valittu laillinen presidentti ajettiin maanpakoon ja tilalle hoideltiin fasistinen juntta."

Valetta. Janu lähti, kun kansa hylkäsi. Parlamentti asetti tilapäishallituksen.

"Hallitukseen otettiin myös fasistinen puolue, joka oli EU:n mielestä ennen kaappausta fasistinen ja rikollinen."

Valetta. Äärioikeisto hävisi vaaleissa eikä ole hallituksessa.

"Kaappauksen jälkeen sama puolue oli EU:n mielestä kelvollinen juntan hallitukseen. Hehe!"

"Oli aivan oikein, että Venäjä tämän kaappauksen jälkeen näytti roistovaltio Ukrainalle kuka aulueella määrää ja hoiteli Krimin itselleen ja kansan suuren enemmistön tuella laillisissa vaaleissa. "

YK:n, EtyJ:n ja EU:n mielestä roistovaltio on Venäjä, joka laittomasti liitti Krimin itseensä ja järjesti Itä-Ukrainaan kapinan. Se on perinpohjin epäonnistunut.

• Kummasti-on-tuo

Mike vaiennut?

Eikö valehtelu enää maita, kun jää jatkuvasti kiinni?

• "USA, EU ja Nato Ukrainan vallankaappauksen tukijoita ja suunnittelijoita

Paul kuvaa ensin Ukrainan tilannetta ja vaihtoehtoja v.2013. Hän toteaa, että Ukrainan talous oli raunioina, ja presidentti Janukovitsh katsoi ensin länteen, mutta päätti sitten hyväksyä Venäjän avuntarjouksen. Etelä-ja Itä-Ukraina olivat tyytyväisiä, mutta läntinen Ukraina alkoi protestoida. Paul myös sanoo sen tunnetun tosiasian, että Ukraina on syvällisesti jakautunut kansa.

Paulin mukaan oli selvää, että päätöksestä nousisi tyytymättömyyttä, mutta ongelma olisi saattanut ajan kuluessa ratketa itsestään, jos tilanteeseen ei olisi puututtu ulkoa. Ne, eli USA ja EU, jotka halusivat puuttua asioiden kulkuun, voittivat ja heidän projektistaan on tullut TUHOISA!

Senaattori John McCain kävi Kiovassa useita kertoja rohkaisemassa protestoijia vallankaappaukseen. Paul vertaa tilannetta siihen, että esim. Putin tulisi Washingtoniin ja kehottaisi syrjäyttämään Obaman hallinnon laittomasti"

Yllä hieman tavaamista Nato- ym tiltulle ja ääliöille , joilla ei ole Ukrainan tapahtumisa mitään käsitystä. Usa ja Eu olivat siellä likaisine sorkkineen sähläämässä ja lopputulos näkyvissä.
      .

• Miken-valeita

Mike: "Paulin mukaan oli selvää, että päätöksestä nousisi tyytymättömyyttä, mutta ongelma olisi saattanut ajan kuluessa ratketa itsestään, jos tilanteeseen ei olisi puututtu ulkoa. Ne, eli USA ja EU, jotka halusivat puuttua asioiden kulkuun, voittivat ja heidän projektistaan on tullut TUHOISA!"

Ukrainan kansa nousi Janua vastaan ja tämän oli lähdettävä lipettiin. USA:lla ja EU:lla ei ollut osaa ei arpaa siihen mennessä.

"Senaattori John McCain kävi Kiovassa useita kertoja rohkaisemassa protestoijia vallankaappaukseen. Paul vertaa tilannetta siihen, että esim. Putin tulisi Washingtoniin ja kehottaisi syrjäyttämään Obaman hallinnon laittomasti"

McCain on vain yksi republikaaninen senaattori, ei USA:n virallinen edustaja.

"Yllä hieman tavaamista Nato- ym tiltulle ja ääliöille , joilla ei ole Ukrainan tapahtumisa mitään käsitystä. Usa ja Eu olivat siellä likaisine sorkkineen sähläämässä ja lopputulos näkyvissä."

Tiltu-Mike toistelee Kremlin propagandaa. Ukrainassa on kansan valitsema hallinto ja tiltujen kiukuksi se on säilynyt itsenäisenä lännen tuella.

• mikko-jankuttaa

Ryssänmikko on tyypillinen itävaleiden toistaja.
      Ukrainan tapahtumat on moneen kertaan täälläkin selitetty. Krimin invaasio ja Itä-Ukrainan sota on kansainvälisesti tuomittu ja Venäjä on sanktionsa ansainnut.

• Älä naurata ulvatti. Vaikka totuus Ukrainasta ottaa näköjään kovasti kaaliisi, niin sillehän minä en voi muuta kuin nauraa.

Kansa äänesti Ukrainaan laillisen presidentin, joka ei natseille ja rikollisille kelvannut ja hänet uhattiin tappaa ja siksi hänen oli lähdettävä maasta.
        Usa ja EU päättivät jo aiemmin , että Ukrainaan on saatava heille sopivampi puudeli johtamaan eli junta. Niiinpä natsi ja fasistimieliset roistot aloittivat kahinoinnin ja tappamiset ja siitä kaikki ALKOI ! Vasta sen jälkeen Venäjä näytti missä kaappi seisoo ja otti kansan ylivoimaisella tuella Krimin haltuunsa. Paihan nyt totuus onttoon kaaliisi ja visusti.

• ironmikess kirjoitti:

Älä naurata ulvatti. Vaikka totuus Ukrainasta ottaa näköjään kovasti kaaliisi, niin sillehän minä en voi muuta kuin nauraa.

Kansa äänesti Ukrainaan laillisen presidentin, joka ei natseille ja rikollisille kelvannut ja hänet uhattiin tappaa ja siksi hänen oli lähdettävä maasta.
        Usa ja EU päättivät jo aiemmin , että Ukrainaan on saatava heille sopivampi puudeli johtamaan eli junta. Niiinpä natsi ja fasistimieliset roistot aloittivat kahinoinnin ja tappamiset ja siitä kaikki ALKOI ! Vasta sen jälkeen Venäjä näytti missä kaappi seisoo ja otti kansan ylivoimaisella tuella Krimin haltuunsa. Paihan nyt totuus onttoon kaaliisi ja visusti.

Siinäpä sitä ÄÖ:ta taas.
        Paskarautamike on niin tampio, ettei osaa edes suomen murteita.
        Sana on Uuvatti. Se on Turkusen murretta ja on synonyymi Paskarautamikelle l. IDIOOTTI !!!!!!!.
        IMHO.

• Nees

Yhdysvaltalainen senaattori John McCain sanoo, että Yhdysvaltain kongressi harkitsee pakotteita Ukrainaa vastaan, jos maan hallitus torjuu väkivaltaisesti mielenosoitukset. Hän sanoo myös, että jos Ukraina solmii kauppasopimuksen Venäjän kanssa EU:n sijaan, Yhdysvallat on valmis "vakavasti harkitsemaan toimia".

• Naurajasi
        44.Div kirjoitti:

Siinäpä sitä ÄÖ:ta taas.
        Paskarautamike on niin tampio, ettei osaa edes suomen murteita.
        Sana on Uuvatti. Se on Turkusen murretta ja on synonyymi Paskarautamikelle l. IDIOOTTI !!!!!!!.
        IMHO.

Pysy sinä siellä kuppaisessa yksikössäsi vapisemassa.

• ryssää-munille

Ei se muutu vale todeksi vaikka ryssämikko sitä toistaisi maailman tappiin. Luuleeko se Pietarin trollitehdas, että Suomessa aletaan uskoa Putinin valheellista propagandaa kun sitä toistetaan jossakin Suomi24 palstalla tuollaisten idioottien ränkyttämänä.
      Naton kannatus nousee tuollaisen valehtelun johdosta, se on luonnonlaki. Suomi epäilee Venäjän tarkoitusperiä jo valmiiksi historian kokemuksista johtuen, tämä tyyli vain lisää epäilyksiä ja koetaan äärimmäisen vastenmieliseksi.
      On omituista etteivät ole oppineet mitään historiasta. Koko sodanjälkeinen poliittinen työ Suomen ja Venäjän suhteiden parantamiseksi on nyt vedetty WC:stä alas.
      Ryssä on paljastanut korttinsa, nyt on vain pelattava näillä tiedoilla.

• Juurikin ... Jätkähain bluffi ei kanna kovin pitkälle. ;-)

• Älä mussuta aivorääpäle omiasi, sillä olet täysin vastaantulija näissä kehissä ja muutenkin. Naton kannatus nousee juuri sinunlaistesi pelkureitten johdosta, mutta sillä ei ole paskankaan merkitystä, sillä Suomi ei koskaan tule liittymään Naton roistojoukkoihin, sillä kantti ei kestä ja kansa on vastaan.

Jokainen jolla on kykyä ajatella loogisesti käsittää, ettei Natosta olisi Suomea auttamaan, jos vastassa olisi Venäjän hyökkäys joka sekin on jo ajatuksena vain typerysten harhasissa nupeissa.

Mistä ihmeen valehtelusta oikein iniset? Luuletko sinä pahvi, että vain Venäjällä valehdellaan? Hahah! Paskaa suolletaan enemmän Natoa ja Usaa nuolevissa länsimedioissa ja salaillaan asioita. Irakin sota on siitä paras todiste.

Hullu sotakoira Bush nuorempi valehteli tukijoineen, että Irakissa on joukkotuhoaseita ja sen törkeän valheen varassa roistovaltio hyökkäsi Irakiin ja maa on ollut sen jälkeen täydellisen sekasorron vallassa.
        Mitään joukkotuhoaseita ei kuitenkaan löytynyt, vaikka Irak antoi tutkijoille vapaat kädet mennä aivan mihin halusivat tonkimaan.

Yhtään noin törkeää ja sotaan johtanutta harkittua valehtelua ei ole Venäjältä tullut, eikä koskaan tulekaan.

• ironmikess kirjoitti:

Älä mussuta aivorääpäle omiasi, sillä olet täysin vastaantulija näissä kehissä ja muutenkin. Naton kannatus nousee juuri sinunlaistesi pelkureitten johdosta, mutta sillä ei ole paskankaan merkitystä, sillä Suomi ei koskaan tule liittymään Naton roistojoukkoihin, sillä kantti ei kestä ja kansa on vastaan.

Jokainen jolla on kykyä ajatella loogisesti käsittää, ettei Natosta olisi Suomea auttamaan, jos vastassa olisi Venäjän hyökkäys joka sekin on jo ajatuksena vain typerysten harhasissa nupeissa.

Mistä ihmeen valehtelusta oikein iniset? Luuletko sinä pahvi, että vain Venäjällä valehdellaan? Hahah! Paskaa suolletaan enemmän Natoa ja Usaa nuolevissa länsimedioissa ja salaillaan asioita. Irakin sota on siitä paras todiste.

Hullu sotakoira Bush nuorempi valehteli tukijoineen, että Irakissa on joukkotuhoaseita ja sen törkeän valheen varassa roistovaltio hyökkäsi Irakiin ja maa on ollut sen jälkeen täydellisen sekasorron vallassa.
        Mitään joukkotuhoaseita ei kuitenkaan löytynyt, vaikka Irak antoi tutkijoille vapaat kädet mennä aivan mihin halusivat tonkimaan.

Yhtään noin törkeää ja sotaan johtanutta harkittua valehtelua ei ole Venäjältä tullut, eikä koskaan tulekaan.

Ime nysääs ... muuhun et kykene, säälittävä lamppuharja.
        IMHO.

• 44.Div kirjoitti:

Ime nysääs ... muuhun et kykene, säälittävä lamppuharja.
        IMHO.

Iho umpeen sieillä takammarissa. Jatka kuitenkin ihmeessä peloissasi allesi paskomista täällä ja myös tyhmyytesi näyttämistä. Joko riukupolvesi ovat ruvella perässäni konttamisesta? Jokos olet uskaltanut ulostaa itsesi pelosta haisevasta läävästäsi?

• malli1942

Oli, miten oli, on kuitenkin syytä muistaa, että nimimerkki "ironmikess" kuuluu näihin Venäjän propaganda-sotureihin, joiden tehtävänä on karkealla tavalla sekoittaa totta ja valhetta sopivina annoksina ja levittää tätä sotkua Länsimaihin. Jos jollakin ei ole mitään parempaa tekemistä, voi tietenkin reagoida tähän propagandaan.

• tyughj

Jahas, nimimerkki "Tosiasioita" päästi taas hätäpaskan tähän väliin.

• Naurajasi

Onko jutussa jotain korjaamista ja epätotuuksia? Jos on niin avaa ihmeesä kitusesi!

• vatsa-kuralla
        Naurajasi kirjoitti:

Onko jutussa jotain korjaamista ja epätotuuksia? Jos on niin avaa ihmeesä kitusesi!

Näitä hätäpaskoja tulee aina hätätilassa

• en-luule

Kun ironmikessiä syytetään valehtelusta, hän vastaa:
      "Luuletko sinä pahvi, että vain Venäjällä valehdellaan?"

• Hupaisaa

Oikein sanottu, sillä jotkut pässit luulevat, että kaikki muut puhuvat totta.

• en-luule
        Hupaisaa kirjoitti:

Oikein sanottu, sillä jotkut pässit luulevat, että kaikki muut puhuvat totta.

Siinä toinen idiootti kuittaa Venäjän valehtelut.

• Naurajasi

Usko sinä paskavarvas vapaasti , että kaikki muut puhuvat totta, mutta siinä vasta itsesi mokaatkin.

• en-luule
        Naurajasi kirjoitti:

Usko sinä paskavarvas vapaasti , että kaikki muut puhuvat totta, mutta siinä vasta itsesi mokaatkin.

- heh, heh, heh, siinäpä ironmikessiltä hauska toteamus

• Naurajasi
        en-luule kirjoitti:

- heh, heh, heh, siinäpä ironmikessiltä hauska toteamus

Nappikommentti jota et näköjään tajua.

• en-luule
        Naurajasi kirjoitti:

Nappikommentti jota et näköjään tajua.

idiootti vaan peesaa Venäjän valehtelua
        - valehtelua toki tapahtuu muuallakin kuin Venäjällä

• tuliko-hätä

Jahas, sulta tuli taas hätäpaska tähän väliin ....

• hyvä-näin
        tuliko-hätä kirjoitti:

Jahas, sulta tuli taas hätäpaska tähän väliin ....

Ylläpito onkin korjannut "paskan" pois

• fghrty

Tyhjän ränkyttäjä ryssämikko valehtelee taas omia surkeita aloituksiaan.
      - ei mitään asiaa raukalla koskaan, säälittävä tapaus

• painuvironpelle

ironmikess on ryssien SÄTKYNUKKE!

• säälittävä.tapaus

Lukekaas tämäkin ketju, puhdasta ironmikessin valetta täynnä.

• tiltua-munille

Sairasta valetta profiilista lähtien.

• pohjanoteeraus-

Eipä ole pahempaa Putinin persettä nuolevaa matelijaa vielä vastaan tullu, kuin tämä ryssämikko ironmikess ällöttävine valeineen.
      Monenlaista tiltua täällä saa lukea, monella on myös ollut aivan asiaan perustuvia valeita ja poliittisia mielipiteitä. Mutta tämä typerys ei tarvitse alkeellisintakaan pohjaa jutuilleen, sekavat höpötykset jumaloivat putinismia, siinä kaikki.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      563
      4844
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3871
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2372
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2263
    5. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      122
      1660
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      89
      1598
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1421
    9. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      86
      1374
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1174
    Aihe