Kimppakiva

Uskollisuus_kunniaan

Vaimoni kanssa ollaan alettu kimppakivaan kun olimme seurustelleet noin puoli vuotta.
Juttelimme vaimoni silloisen morsiaimeni kanssa kimppakivasta ja muutaman viikon päästä päätimme ottaa yhteyttä minun lapsuuden ystävään ja kutsua hänet meille viikonlopuksi kylään (huomioi että ystäväni ei ollut nähnyt eikä kuullut morsiaimestani mitään) vaimoni jännitti tapaamista kovasti vaikka yritin rauhoittaa häntä,
Vihdoin koitti perjantai ja odotellessa harrastimme sexiä,
Kun ystäväni ajoi pihaan tuli vaimolleni kiire pukea, mutta sanoin hänelle että otetaan ystäväni vastaan alasti ja vaimoni suostui,
Kaverini oli hämmästynyt koska en ollut kertonut edes seurustelustan hänelle mutta ei kestänyt kauan kuin hän oli alasti meidän kanssa ja pikkuhiljaa alkoi sulavamman suhtautua toisiimme eli saatiin vaimo vapautumaan sitten siirryimme sänkyyn kuplivien ja himojen kanssa meni noin vuorokausi ilman vaatteita,
Nyt siitä on 23 vuotta JA yhä olemme kimpassa olemme 100% heteroja ja koko huomio suunnataan vaimoni lempiasentomme on että toinen painaa takaapäin ja toinen nuolee ja hieroo edestä ja miehen laukeamisen tapahduttua käännämme vamoni toiseen kylkiasentoon ja jatketaan niin kauan että kaikki on lauenneet ainakin yhdesti eikä kukaan tunne jäävänsä puutteeseen yleensä nukkumisen jälkeen on ollut seisokki valtava joten vaimoa kääntelemään sittemmin olemme harrastaneet kimppaa melkein kaikkien minun kavereiden ja joidenkin vaimon tyttöystävien ja monen vieraan myös vieraiden kanssa meille on kuitenkin kaikkein paras kimppa muoto vaimo minä ja yksi vieras mutta jos kavereita on muitakin kylässä niin vielä ei ole kenenkään tarvinnut jäädä puutteeseen.
Myös suunnittelemattomat panot päätetään vaimon kanssa yhdessä ja muutenkin kaikki tehdään yhteistuumin jokaisella on oikeus puhaltaa peli poikki,
Ei ole vielä tarvinnut lopettaa kesken
Rakastan vaimoani yli kaiken ja meillä menee hyvin (vaimoni sanoo että käsien paljous on parasta )

9

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset_kunniaan

      Pitäisikö vaimo jos syntymäpäivän aamuna mentäisiin kolmen miehen voimalla alasti laulamaan sä kasvoit neito kaunoinen aamupalan kukkien ja kimppa sexsin merkeissä
      Mitä mieltä olette l

    • jukkapp

      Kyllä minullekkin kelpaisi samanlainen pariskunta vakipaikaksi,jos vielä olisi se nainen leveähköillä lanteilla ja nätti. Pirkanmaalla olisi mies kovana. S-posti: [email protected]

    • heinosen..kusipä

      Krista johanna lindfrorss voi olla ja vanha paska ullgren kanta hämeestä hyvää seuraa teille......noihin hommiin....

    • Kaveriporukka

      Meillä vaimo on suostunut kimppamorsiaimeksi kolmelle miehelle

    • PilluLainaksi

      Me oltiin viikonloppuna kolme mies kaveria ja vaimo panimme vaimoa kokoajan ja joka reikään vaimo on villi pakkaus ja kaverit ovat kiimassa muodokkaasseen ja kauniiseen vaimooni
      Ystävämme olivat hämmästyneitä kun kysyin että haluavatko naida vaimoani toivuttuaan yllätyksestä olivat innolla vaimoani silittelemässä ja kilpaa nuolemasaa kaksi nuoli ja silitteli tissejä ja kaksi muuta nuoli pillua ja kohta jo ensimmäinen alkoi naimaan kiihkeästi lauetessa samantien jolloin seuraava kaveri syöksyi edellisen spermoihin kuten kaikki muutkin vielä kaksi miestä laukesi vaimooni ennen vaimon orgasmia ja pienen lepohetken ja suihkun jälkeen menimme jatkamaan seksi juttuja ja kokeilimme kaikkea mistä kukaan oli unelmoinut joskus ja toteutimme toiveita jokainen halusi olla kaksi kullia pillussa ja sai kokeilla ja kaksi ei ollut saanut naida pyllyyn mutta nyt on ja suihkun jälkeen takaisin naimaan oli paras seksi kokemus niin minulla kuin vaimollakiin eikä miehetkään näyttäneet pettyneiltä kun lopetettiin ja päätettiin ottaa uusiksi seuraavana viikonloppuna

    • Kavereillekin.pillua

      Kyllä valmonikin on hyvän näköinen ja kiimainen hyvä naimaan
      Ollaan ystävien kanssa testattu monet kerrat ja vaimoni on jo nykyisin innolla mukana ja aloitteentekijänäkin kysyy kuitenkin että miten olisi ja minulle käy
      Minun kaikki ystäväni on saaneet panna vaimoani tänä 20 vuoden aikana kun olemme olleet yhdessä
      Häittemme aattona naitiin morsiaintani kimpassa yhden lapsuudenystävän kanssa

    • Kaveriporukka

      Minunkin kavereille kelpaa vaimoni pillu

    • SaapasjalkaWaari

      Minua eläkeläisukkoa vaivaa ujostelu edelleen vuosikymmenien romantiikkakokemustenkin jälkeen. Mieli tekisi päästä kimpparomantiikkaa kokeilemaan ja jos hyvin luontuisi niin pitempäänkin harrastamaan. Jo monien vuosikymmenien ajan olen ollut tanakasti vakosuhteessa. Vaimokin saattaisi lähteä mukaan, mutta 40-luvulla syntyneen sukupolven tapaan aloituskynnyksen yli pääseminen on ongelmana Hänellä niin kuin minullakin.

      Sitten kerron tässä semmoisen "perverssin" seikan, että kun olen itse kovin tykästynyt saappaat jalassa muhinoimaan ja muihinkin ryytivarusteisiin sitä toimitusta varten sonnustautumaan, niin mahtaisiko löytyä toisia saapassenioreja, hengenheimolaisia pienen ja luottamuksellisen porukan kokoamiseksi? Ehkä on paikallaan kertoa uteliaisuuden kohteena myös mahdollinen bi-idean kokeileminen, mikä mielessä on pyörinyt sekin. Eihän senkään kuvion luontuvuutta saisi selville muutoin kuin kokeilemalla.

      • SaapasjalkaWaari

        Kirjoitusvirhetihulainen iski osuvasti kylläkin tekstiini. En tarkoittanut kirjoittaa "vakosuhteessa", vaan "vakiosuhteessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe