Teroonsellainen

sopivattoisilleen

Terolle soisin kauniin, luonnollisen ja herkän, rauhallisen vaimon. Tero on huomaavainen ja luonnollinen. Molemmilla pelastusliivit yllä kun lähtivät vesille. Oikein kauniit kesäiset häät soisin heille.
Paavo vei morsiamensa ilman pelastusliivejä aallokkoon vuotavalla paatilla....

20

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annalapsellevapaus

      Tyhmää ja ajattelematonta oli kyllä päristää semmoisella turhakkeella kuin vesiskootteri. Hienompaa (ja ekologista) olisi ollut mennä soutuveneellä leppoisasti soudellen saareen. Auton suhteen Tero on onneksi tarkka, pikku-fiiulla ajelee hän! Toivottavasti tulevat lapsoset saavat itse valita uskovatko vai eivät, ja jos niin mihin.

      • Jeppisjepuliss

        Hahaa. Taas yksi kateellinen ekoituhippi. Kyllä siinä soutuvenetyyppiä olisi ottanut kupolista, kun vieressä joku kääntää kahvasta ja silloin maisema vaihtuu.

        Go tero! Hanaa vaan!


    • Lucaksenlaturi

      Herra antoi Herra otti, tyydy siihen hottentotti...

    • HioHoi

      Anna-Mari olis varmasti kamalinta mitä voisi kuvitella Terolle, (tai oikeastaan kenelle vaan)

    • Mulle_anna-maria

      Kyllä mulle kelpais anna-maria,Mua kiehtoo just anna-marian ärsyttävyys :D plus siihen päälle anna-marian kroppa.

    • juuuuuuuuuuuuuuust

      Anna-Mari on kamala itseriittoinen, kiukkuinen, mustasukkainen ja epävarma akka. Epävarmuus on ok, mutta toitottaessaan olevansa kovasti itsevarma, tekee hän vain itsestään ärsyttävän - ja naurunalaisen. Ulkonäköä ei pitäisi arvostella, mutta sanonpa vain, että en lähtisi kehumaan...

    • johannan_puolta

      Ai ei niin ku linda ois ärsyttävä omistushaluinen tyttö?Ainaski mun mielestä ku kuntelee tämän tytön kommentteja.Teron ehdokkaista aito tyttö on johanna mutta en tiedä valitseeko tero kenet.

    • Lintaaaaaaaaaaaaaaaa

      Lindan se valihteee ja linda se onki tuosta porukasta paras

    • Kaislaa

      Minua karmii, miten Tero perustelee valintojaan ja sanojaan "nämä tulevat yläkerrasta". Onhan se ehkä söpöä ihastumisessa, mutta entä riidoissa? Menee tuo varmuus itseriittoisuuden puolelle. Minua pelottaa tuollaiset miehet.

      • Ristimies

        Miksi pelottaa? Uskossa elävä elää Jumalan johdatuksessa, joten "yläkerrasta" tulevat perustelut ovat aivan normaalia. Toki Tero itse sitten tekee sen valinnan, Herra vain johdattaa hänelle ne vaihtoehdot. Jokaiselle on annettu vapaa tahto, jopa uskovaiselle. Ja vaikka uskossa olisikin, niin ei se sitä tarkoita että elämä olisi aina makoisaa ja helppoa. Mutta uskovalla on vain apulainen "yläkerrassa" kehen turvautua jne.


      • Ristimies

        Niin ja mitä riitoihin tulee, niin on niitä uskovaisillakin pareilla! Ei todellakaan pidä ajatella että uskovat olisivat jotenkin "parempia ja haavoittumattomia" kuin kanssa ihmiset jotka eivät usko. Tiedän pareja jotka ovat uskosta huolimatta rämpineet aivan yhtä kamalissa soissa kuin kuka tahansa "uskomaton". Itselläkin on riitoja ollut, vaikka uskossa olenkin.


      • Kaislaa
        Ristimies kirjoitti:

        Niin ja mitä riitoihin tulee, niin on niitä uskovaisillakin pareilla! Ei todellakaan pidä ajatella että uskovat olisivat jotenkin "parempia ja haavoittumattomia" kuin kanssa ihmiset jotka eivät usko. Tiedän pareja jotka ovat uskosta huolimatta rämpineet aivan yhtä kamalissa soissa kuin kuka tahansa "uskomaton". Itselläkin on riitoja ollut, vaikka uskossa olenkin.

        Sitä tarkoitin, että jos Tero riitatilanteessa ilmaisee mielipiteensä myös "Tämä ei ole minun mielipide vaan ylempi tahto" niin mitenpä siitä teet mitään kompromisseja.


    • Tero_the_Messias

      Tero hehkutti miten "Herra" lähetti hänelle oikein kolme naista kerralla! Miten urpoja voikaan uskovaiset olla?! Ettäkö on Tero niin merkittävä ihminen että oikein maailmankaikkeuden luonut jumalolento ohjaa halukkaita neitsyitä jonossa hänen luokseen?! Kun katsoo maailman tilaa ja köyhyyttä, ei voi kuin ihmetellä miten joku voi olla noin pihalla kaikesta. Ai että kun onkin hieno sieluolento tämä Tero, oikein on taivaallista johdatusta kaikessa mitä tekee! Lapsia raiskataan, sodat tappaa satoja tuhansia, miljoonat näkee nälkää, maailma täynnä orpoja, aids-lapsia, vastasyntyneillä syöpää... mutta Terolle Jumala lahjottaa hehkeitä neitokaisia koska Tero on spessu keissi! Oikea Jumalan Oikea Käsi tämä mies! Voi Pyhä Yksinkertaisuus!

      • Anna-Maria-The-Queen

        Anna-Maria olis ollut niin oikea Terolle. Psykoottinen tuijotus, oravahampaat ja ne posket :) Ihana luonne vielä kaupanpäälle :)


      • goodperä
        Anna-Maria-The-Queen kirjoitti:

        Anna-Maria olis ollut niin oikea Terolle. Psykoottinen tuijotus, oravahampaat ja ne posket :) Ihana luonne vielä kaupanpäälle :)

        Ja ihan hyvä perä anna-marialla.


      • Ristimies

        Hehe, eiköhän se Teron heitto kolmesta naisesta ole ihan vain huumoria... Ihme on jos et sitä huomannut?! Eikös näitä spessukeissejä ole kuule ihan uskomattomissakin ihmissiä. Enemmän he täällä kehuvat itseään, rahojaan, naisiaan jne... Huoh! Kuinka sokeita ihmiset oikein ovatkaan. Näkevät vain oman napansa ja omat ajatelmansa ja pitävät niitä ainoana totena. Ainiin ja mitä sotiin ja maailman kurjuuteen tulee, niin ihmiset tämän maapallon elämän on tämmöiseksi saanut, ei Jumala. Johan Raamatussakin sanotaan " että Jumala antoi ihmisille vapaan tahdon. Saivat valita luodakko maailmasta Jumalan tahdon mukainen vai elää kuin pellossa (kuten nykyään lähestulkoon eletään ja pahempaan ollaan menossa). No mitä kansa teki, Herjasi Jumalaa, eli kuin ellun kanat..soti ja tappeli, kuten siis nykyäänkin. On totta että uskovaiset eivät yksin tätä maailmaa voi pelastaa. Mutta ahneuksissaan ei kyllä kukaan uskosta osatonkaan tätä voi enää pelastaa.... Onneksi voin itse myös luottaa siihen että on toivoa paremmasta huomisesta, ei se ei ole täällä katalassa maailmassa vaan siellä missä pelastajani jo odotteleekin. Ja ennenkuin tuomitset tuonkin edellisen lauseeni arvon lukija, niin voin sanoa että "ehei kuules en ole itsekäs ylimielinen uskovainen joka ajattelee että vain minä pääsen taivaaseen", vaan JOKAISELLA on mahdollisuus päästä sinne. Kunhan vain tiedostaa olevansa syntinen ja "mitätön" ihmisolento ja uskoo Jeesuksen olevan oma henkilökohtainen pelastaja. Niin ja tähän vielä pakko sanoa sekin että vaikka uskotkin tai uskoisit, niin ei sekään ole tae että nyt se elämä vasta helpottaa ja olet parempi muita. Ehei...siitä se elämä hankaluuksineen ja haasteineen vasta alkaakin. Mutta elämä onkin seikkailu! Nautin itse siitä ainakin täysin rinnoin kaikkine hankaluuksineen ja ketutuksineen.


      • Anonyymi
        goodperä kirjoitti:

        Ja ihan hyvä perä anna-marialla.

        No mielipiteensä kullakin. Mut varmaan vähän liikaa antanut paukuttaa sinne, kun ei Terolle kelvannut.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mielipiteensä kullakin. Mut varmaan vähän liikaa antanut paukuttaa sinne, kun ei Terolle kelvannut.;)

        Juu, ihan totta. Kerran olin tän Anna-Marian bileis, siel ollu ketään muita Anna-Marian lisäks kuin yks nitkunen subua hihaan heittävä vetyperoksidi blondi joka jaksoi mainostaa kuinka rikkaasta suvusta on ( silloin kun ei keksinyt muista ihmisistä syytä kamanvedolleen. Kyllä Terokin oli tässä herran suojeluksessa. Tiedä minkä subujen ja metadonin ihmeelliseen maailmaan olis Tero ajautunut. Mut tää Anna-Mari ei siĺoin vetänyt mitään, bestiksensä kylläkin. Kelasin et pitää olla melkoinen Houdini, joka noihin taipeisiin saa vielä lyötyä. Vieläkin oksettaa et mis porukoissa sitä on elämäänsä tuhlannut....


    • onkovaiei

      Onko Tero helluntailainen?

      • Anonyymi

        Ei ole. Ihan perus kristitty.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1120
    Aihe