erosinnarsististsa

narsistinkohde

Kun kuulin että hänellä pyörii useampi nainen
Täytyy rakastaa itseään
Että ei itsetunto romutu. Itkuni olen itkenyt.ikävä raastaa rintaa. Eikä ukko välitä yhtään
Tollanen itsekäs ihminen vaan ajattelee itseään.ei minua tai niitä muitakaan naisia. Kamalaa oli herätä totuuteen tänäkin aamuna. Totuus on silti aina totuus.

19

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyympärisuomea

      saitko sinäkin minulta messengeri viestin. Totta sinulle kerroin (kuin olet se kuka messengeri sait)? Tää mies (ehkä sama) on niin valhetta täynnä kuin olla voi. Laitoi eilen minulle Venejältä viestin ja ilta myöhää viellä Suomesta oma puhelimesta kuin oli kotiin rantautunut, vielläkin mies mut häiritse ja kiusa-vaikka suhde meillä loppu.

    • näinseeon

      kyllä nämä miehet yrittää viellä iskeä uudelleen, pelimiehet tekee sitä työkseen....

      • Jahajffjkjlk

        Narsistille kuuluu jatkuva seksipartnereiden vaihtaminen ja uusien etsiminen. Suhteet kestävät vaan lyhyen ajan, sellainen mies on vaan rasite eikkä Mies


      • kauankestää

        Niin yleensä. Saanut kuite kunnolla nalkkiin. Tämä nainen asuu parinsadan kilsan päässä. Ei töiden takia kerkeä kuin harvoin lomilla käymään. Ja narsistihan vedättää kunnolla...


    • kokenutnainen

      minäkin joskus rakastuin melkein ensi silmäyksellä sellaisen mieheen, myöhemmin merkit varoittelivat kyllä... kuin olin jo sokea ja rakastunut
      Ja miten siinnä kävi?
      Kerron.
      Lopuksi selvisi että mies pörittää paljon naisia samaan aikaan, mies oli rasisti, tapailee edelleen useita naisia ympäri suomea, etsii varakaita naisia- peti, ruokaa, drinkit, saunakin naisilta, joku hyvä juttu jonkun luona, seksiaddiktio koko mies, vihreä auto ja toinenkin auto. Ei ikimaailmassa halua enä semmoista.

      • hahhahnarsistille

        No joo. Virhehän tämä oli luulla muuttuneen. Yksi äinen vedättää.. Hyi. Onneksi en seksiin kerennyt. Siihenkin tämä yritti painostaa. Vaikka kylässä kävin vaan. No. Pari yötä sitten nukuin vieressä. Voi että teeskenteli niin hyvää ja jne. Ja sitten tuhahti. Että enhän miekään mikään neitsyt ole. Siis suoraan yritti vaan painostaa. Ei yhtään mitään muuta. Eikä saanut... Siitä olen kiitollinen ettei saanut haluamaansa. Ja voi mahoton niitä seuraavia lurituksia. Siis viestejä...niin låpinäkyvä ukko olet. En tartte yhtään viestiä sulta narsisti raukka. En yhtäkään
        Tulet kärsimään. Jäät kokonaan yksin. Hah


    • kerrojotainmiehestälisää

      missä paikkakunnalla sellainen "varpunen" asuu?

    • Hakakalaaa

      suomalainen? tai ulkomaalainen?

    • näkisjoläpi

      Hyi että mikä häntäheikki on. Jätkyttävä valehtelija. Vedättäjä. Narsisti on paha.todella pahaa jälkeä pystyy tekeen. Vaikkei kauaa olisikaan suhteessa. Säälittää sen nykyinen ja pitkäaikaisin vedätys. Nainen ei näe sen läpi vielä. Kun heillä välimatkaa parisataa kilometriä. Voi raukka.tyhmyriparka. toivottavasti näet ja hoksaat kuin pahansuovan ihmisen kanssa olet leikkiin alkanut. Toivon. Että narsut jäis yksin

    • Kakkosenjonkatunnen

      Kyllä mun ukko käy pussien tyhjennyksen tekemässä kakkosen tykönä tämän tästä eikä se ole ongelma. En pysty antamaan niin paljon seksiä sille joten hyvän kun saa tyydytyksen muualta. Eikä se narsisti ole missään mielessä. Niin ihana mulle kotona ja saan sen kaiken hyvän päälle. Mitä sitten jos käykin pidäkään tyhjentämässä? Ei siitä kannata murehtia on hyväntuulinen ja hellä sitten kotona. Näin meillä hoidetaan!

      • reiluapeliäpitääolla

        Ei niin jos se on kaikille selvä peli. Mutta kun tämä yrittää salata kaikkisuhteet. Kaikille vinkuu että ei ole ketään . siksi että itseään kunnioittavat eiväy jaa kumppaneitaan.


      • tiedäänyhdenmiehen

        missä semmoinen pelle asuskele- oisko kaupunki Lappeenranta?


      • Höpistävoi
        reiluapeliäpitääolla kirjoitti:

        Ei niin jos se on kaikille selvä peli. Mutta kun tämä yrittää salata kaikkisuhteet. Kaikille vinkuu että ei ole ketään . siksi että itseään kunnioittavat eiväy jaa kumppaneitaan.

        Kunnioittavat eivät jää kumppaniaan? Höpö nyt sulla kyllä menee siveydensipulin puolelle. Kyllä sen verran reilu pitää olla että siitä riittää toisellekin. Me kaikki hyödytään siitä eikä se kellekkään kuulu! Kunnioitan kumppaniani ihan varmasti.


      • pelletkiertoon

        Täysin eri näkemykset suhteesta sulla. Valehtelu täysin tuomittavaa. Ennemmin siveyden sipuli entä pelle.


      • mievaan69
        tiedäänyhdenmiehen kirjoitti:

        missä semmoinen pelle asuskele- oisko kaupunki Lappeenranta?

        ainakin oulussa yx...työnkin puolesta tunnettu usealla paikkakunnalla. oltu 2007 saakka yhdessä. ja olen saanut tiedon useasta kaksijalkasesta kenelle ostellut koruja ja tarjonnut lounasta.valehdellut et oma vaimo on sellanen esim.alkoholisti...nii siksi toimii noin itse.kaikille naisille sano tapavansa vain häntä ....vaikea sanoa mitä tarkoitan.siis tapas monta roissa,kokkolan reissulla,iisalmessa,seinäjoella...oulussa tietysti no huh.muuten niin kiltti ja rauhallisesti käyttäytyy kun"jotku" näkee että ihan oksettaa


      • surunen1
        tiedäänyhdenmiehen kirjoitti:

        missä semmoinen pelle asuskele- oisko kaupunki Lappeenranta?

        lappeenrannassa pöin hyvinkin ...J


    • kauheatyyijarasittavvaa

      No mulla oli aikoja sitten narsisti ja niin taitava että osaa puhuu ympäri jopa psykologit, sossuämmät ja tuomarit, siksi osaa hurmata naiset ja puhuu mustan valkoiseksi.
      Oli pelimiehelta mukava saada aamulla ja illalla hyvän yön toivotukset ja sellaisia lirkuttelua ja kehuja viestejä ja jatkuvaa "pommitamista" tekstareilla, nyt onneksi kaikki ohi, mies jatkuvasti hakemassa uusia naisia edelleen.
      Sairas ihminen ja sellaiseksi varma jää, ei suomalainen

    • Olenarvoton

      Valitettavasti täällä kans yks joka kokenu saman kohtelun eräältä mieheltä. Kyllä se puhui jotain todella romanttista ja sanoi haluavansa minut ihan vaimoksikin. Muutaman kerran tavattiin ennen sitä hetkeä. Siitä sitten seuraavana päivänä sillä oli jo uusi nainen jonka vei meidän lemmenpaikkaamme. Ja siitä se sitten jatkui.
      Kaiken lisäksi mies oli varattu ja päihdeongelmainen.
      Mietinpä vaan muistaako toi mies ketä kaikkia naisia sillä on ollu ja millon.

      Asiat joita puhui ei alkuunkaan ollu totta. Myöhästyi tapaamisistaki.
      Toivoisin että voisin mennä ajassa taakse päin ja sanoa että en usko sanaakaan.

      • olitepälooginen

        se mies ei kyllä itse mikään arvokas saalis ole. ei ole logiikkaa, että itse ajattelet olevasi arvoton. ole arvollinen ja ymmärrä toisen huonot teot ja niiden arvottomuus. jatka sitten elämääsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe