Omg! Huomenna ulosottoselvitys

Xxxxxxx123

Ja vain tää päivä aikaa miettiä mitä sanoo. Onko kukaan saanu tuomiota valehtelusta?

30

3580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xxxxxxx123

      En tiä mitä jos puhuis vaan totta. Ne varmaan kysyy tulevista perinnöistä. En ole säästäny mitään perunkirjoja eikä sitä tiedä kuka tässä ekana kuolee.

    • pannaanpensselitsantaan

      Eihän sitä tarvitse valhdella. Sanoo vaan että:" haistakaa ...ttu!"
      Eikä mikään laki kiellä haistatella paskahousuille.

      • Xxxxxxx123

        Oon aika hiljaa koska luotto viranomaisiin on 0%


      • Mark5th

        Onpas yllättävää että ihminen jolla ei ole elämänhallinta taitoja ja on itse hommansa kussut omaa tyhmyyttään ei luota viranomaisiin jotka taasen ovat nuhteettomia kansalaisia ilman rikosrekisteriä ja jotka ovat hoitaneet asiansa kunnialla. Roisto ei luota poliisin :D


      • Xxxxxxx123
        Mark5th kirjoitti:

        Onpas yllättävää että ihminen jolla ei ole elämänhallinta taitoja ja on itse hommansa kussut omaa tyhmyyttään ei luota viranomaisiin jotka taasen ovat nuhteettomia kansalaisia ilman rikosrekisteriä ja jotka ovat hoitaneet asiansa kunnialla. Roisto ei luota poliisin :D

        Olen rikoksen uhri enkä ole tehnyt velkoja
        En luota koska ainoa omaisuuteni, kotitaloni myytiin kuulematta minua ja tekemättä ulosottoselvitystä kolme viikkoa ulosottolaskun eräpäivän jälkeen. Ja ulosotossa oli silloin 2200e. Että silleen


      • ex_vippaaja

        ei kahden tonnin takia asuntoa myydä... :D


      • Xxxxxxx123
        ex_vippaaja kirjoitti:

        ei kahden tonnin takia asuntoa myydä... :D

        Myytiin!!!! Tänä vuonna. Niillä on kaikki valta maan päällä.


      • en usko


      • Xxxxxxx123
        ex_vippaaja kirjoitti:

        en usko

        Usko tai älä mutta se on totta. Täysin omavaltaista toimintaa .


    • niin-ja-näin

      No kannattaa pysyä totuudessa niissä asioissa jotka ulosottomies saa selville helpoisti eli pankkilta,verotimistolta,Kelalta Trafilta. Muista voi olla hiljaa jos omistaa jotain mitä ei ole rekisteröity mihinkään julkiseen rekisteriin.
      Jos taasen haistattaa paskat niin todennäköisesti ulosottomies tekee its etarvittavat selvitylset ja tulee kotonasi käymään ja silloin llähtee todellakin kaikki vähäkin arvokas kämpästä. Ja jos luulet että viet jemmaan jonnekkin niin älä ainakaan vie sukulaisten nurkkiin kun ulosottomiehellä oikeus mennä niidenkin kämppiä tutkimaan.

      • Xxxxxxx123

        Se sano että haluaa keskustella omaisuudesta ja että mitä tehdään pienille veloille koska hän ei niitä lyhennä. Minuakin kiinnostaa tämä omaisuus koska hänkin osasi kertoa että ulosotto myi jo kotini.


      • serkkujaympärimaailmaa

        Mulla on yli 100 serkkua ja pikkuserkkua jotka on valmiita ottamaan siivun omaisuudestani jömmaan. Käy sinä uo-mulkku penkomassa ne kaikki ja katsomassa mitä löytyy. No, eihän teillä ole muuta kuin aikaa.


      • Anonyymi
        serkkujaympärimaailmaa kirjoitti:

        Mulla on yli 100 serkkua ja pikkuserkkua jotka on valmiita ottamaan siivun omaisuudestani jömmaan. Käy sinä uo-mulkku penkomassa ne kaikki ja katsomassa mitä löytyy. No, eihän teillä ole muuta kuin aikaa.

        Sinun omaisuuden kun sadalle jakaa niin onneksi ei kukaan joudu muutamaa kolikkoa enempää piilottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun omaisuuden kun sadalle jakaa niin onneksi ei kukaan joudu muutamaa kolikkoa enempää piilottamaan.

        No kylläpäs oli sitten nasevasti sanottu! Sun äo:llä ei mennyt edes ihan kuutta vuotta että sait sanasi aseteltua noin hassun hauskasti!


    • Xxxxxxx123

      Onneksi MIETIN MIETIN JA MIETIN koska tajusin että saan ulosmittauskiellossa olevaa tuloa!!! Se uo vuoti ei taatusti olisi kysellyt tuloistani vaan ulosmitannut surutta 1/3.

    • Yleensä palkasta otetaan lain sallima summa. Kurkistavat samalla tilille ja tiedustelevat mahdollisista perintökalleuksista. Jos ei ole palkkatuloja niin eipä niistä paljoa voida ottaa velkojille vaan uo palauttaa velat ja saat varattomuusmerkinnän.

      • Xxxxxxx123

        Oli aivan ihana kokemus tavata ulosottonainen. Ei katsellut tilejä ja kerroin sille avoimesti kaiken eikä se epäillyt mitään. Sanoin että mulla on paperit osoittaa sanani todeksi muttei se halunnut nähdä mitään, kaikki perustu siihen että hän luottaa mitä minä kerron. Olisin voinut jättää paljonkin kertomatta mutta nyt on niin hyvä mieli kun kerroin tulevista perinnöistä ym. Eikä edes suostunut kun tarjouduin korottamaan tekemäni maksusopimuksen kuukausimaksua. Sanoi että voin samalla viitteellä maksaa enemmän jos joskus tahdon. Ulosoton jälkeenkin minulle jää yli 1800e/kk ja kun kolmion vuokra on 500e niin ruokaan ja harrastuksiin jää 1300e/kk. Vippiparonit odotelkoon rahoja. En välitä vaikka makselisin lopunelämää ulosottoon koska pärjään varsin hyvin näinkin.


      • auttaakaaminua
        Xxxxxxx123 kirjoitti:

        Oli aivan ihana kokemus tavata ulosottonainen. Ei katsellut tilejä ja kerroin sille avoimesti kaiken eikä se epäillyt mitään. Sanoin että mulla on paperit osoittaa sanani todeksi muttei se halunnut nähdä mitään, kaikki perustu siihen että hän luottaa mitä minä kerron. Olisin voinut jättää paljonkin kertomatta mutta nyt on niin hyvä mieli kun kerroin tulevista perinnöistä ym. Eikä edes suostunut kun tarjouduin korottamaan tekemäni maksusopimuksen kuukausimaksua. Sanoi että voin samalla viitteellä maksaa enemmän jos joskus tahdon. Ulosoton jälkeenkin minulle jää yli 1800e/kk ja kun kolmion vuokra on 500e niin ruokaan ja harrastuksiin jää 1300e/kk. Vippiparonit odotelkoon rahoja. En välitä vaikka makselisin lopunelämää ulosottoon koska pärjään varsin hyvin näinkin.

        Sullahan on asiat harvinaisen hyvin.
        Ei se UO ole mikään maailman kauhein asia.
        Minulla oli maat ja mannut ja rahaa kulutin minkä ehdin.
        Nyt 5 vuotta kestäneen UO:ni aikana olen oppinut elämään vähällä.
        Mulla jää käteen UO:n ja kaikkien laskujen jälkeen 80-150euroa. Uskokaa tai älkää minä elän niillä rahoilla, enkä tarvitse sossua.
        Ja sitten kun saan vapaakuukauden nostan ne ylimääräiset rahat ja laitan Vanhaan kahvipurkkiin. Niitä sitten välillä käytän ja ne loppuu aina sopivasti seuraavan vapaakuukauden tultua.
        Mutta sitä pelkään kun UO:ni loppuu ensi kesänä?Mihin mä joudun rahojeni kanssa.
        Se on TODELLA ahdistavaa. Siihen taidan tarvita apua kallonkutistajalta.


      • Xxxxxxx123
        auttaakaaminua kirjoitti:

        Sullahan on asiat harvinaisen hyvin.
        Ei se UO ole mikään maailman kauhein asia.
        Minulla oli maat ja mannut ja rahaa kulutin minkä ehdin.
        Nyt 5 vuotta kestäneen UO:ni aikana olen oppinut elämään vähällä.
        Mulla jää käteen UO:n ja kaikkien laskujen jälkeen 80-150euroa. Uskokaa tai älkää minä elän niillä rahoilla, enkä tarvitse sossua.
        Ja sitten kun saan vapaakuukauden nostan ne ylimääräiset rahat ja laitan Vanhaan kahvipurkkiin. Niitä sitten välillä käytän ja ne loppuu aina sopivasti seuraavan vapaakuukauden tultua.
        Mutta sitä pelkään kun UO:ni loppuu ensi kesänä?Mihin mä joudun rahojeni kanssa.
        Se on TODELLA ahdistavaa. Siihen taidan tarvita apua kallonkutistajalta.

        Kyllä itsekin oon elänyt vuosia 100-200 eurolla kuukaudessa kun oli maksusopimukset jotain 1600e/kk perintätoimistojen kanssa. Elämäni muuttui hyväksi kun vaihdoin puhelinnumeron ja osoitteen ja vain ulosottomies ne tietää. Eli kukaan ei ole vuoteen koittanut periä mitään koska ei ole tavoittanut minua. Ulosottoon maksan niin vähän ettei se haittaa.


      • Xxxxxxx123
        auttaakaaminua kirjoitti:

        Sullahan on asiat harvinaisen hyvin.
        Ei se UO ole mikään maailman kauhein asia.
        Minulla oli maat ja mannut ja rahaa kulutin minkä ehdin.
        Nyt 5 vuotta kestäneen UO:ni aikana olen oppinut elämään vähällä.
        Mulla jää käteen UO:n ja kaikkien laskujen jälkeen 80-150euroa. Uskokaa tai älkää minä elän niillä rahoilla, enkä tarvitse sossua.
        Ja sitten kun saan vapaakuukauden nostan ne ylimääräiset rahat ja laitan Vanhaan kahvipurkkiin. Niitä sitten välillä käytän ja ne loppuu aina sopivasti seuraavan vapaakuukauden tultua.
        Mutta sitä pelkään kun UO:ni loppuu ensi kesänä?Mihin mä joudun rahojeni kanssa.
        Se on TODELLA ahdistavaa. Siihen taidan tarvita apua kallonkutistajalta.

        Itsellänikin nyt siis harvinainen tilanne kun kerrankin on rahaa. Voin kertoa että kyllä se tekee onnelliseksi ja tyytyväiseksi kun voi ostaa mitä tahansa ruokaa kaupasta ja ajella taksilla ja mennä minme tahtoo. Olen elänyt aikoja jolloin ei ollut bussilippuun varaa eli kotoa ei pois päässyt.


    • gkfkg

      Paskat sieltä oo ulosotto kotona käynyt...lappuja sieltä vaan sataa ja nekin voi heittää roskiin tai vaikka sytykkeeks.

    • norovirustaliikkeellä

      Soita aamulla ja sano että olet kamalassa paskataudissa niin saat pelattua vähän aikaa ja mietittyä mitä puhut. Ei vouti halua tartuntaa.

      • idiotismitauti

        Ei niin. Sillä on jo se pahin tauti. Idioottimaisuus ja ÄÖ tasan 0.


      • j7ytghfd

        Entä sitten sinun älykkyytesi? Mitä voimme päätellä siitä, että viittaat ilmeisesti älykkyysösamäärään, kun kerran lyhennät sen ÄÖ? Entä mitä tarkoittaa, jos idioottimaisuus on tasan nolla, eikö se olisi hyvä asia?

        Jotenkin huvittavaa, kun kaltaisesi ihmiset arvostelevat muiden älykkyyttä...


      • vippi-Jorma
        j7ytghfd kirjoitti:

        Entä sitten sinun älykkyytesi? Mitä voimme päätellä siitä, että viittaat ilmeisesti älykkyysösamäärään, kun kerran lyhennät sen ÄÖ? Entä mitä tarkoittaa, jos idioottimaisuus on tasan nolla, eikö se olisi hyvä asia?

        Jotenkin huvittavaa, kun kaltaisesi ihmiset arvostelevat muiden älykkyyttä...

        Se vasta huvittavaa on kun taas sun kaltaiset itseään parempana ja fiksumpana pitävät tyypit käyvät täällä pätemässä jonkun kirjoitusvirheen havaittuaan. Vois kysyä samaa kuin joltain räkälään eksyneeltä porvariperheen tyttäreltä eli mitä sinun kaltaisesi ihminen tekee tällaisessa paikassa?!
        Häh ja Höh!


    • Minkälaisen diilin aloittaja sai aikaan ulosottomiehen kanssa?

      • Xxxxxxx123

        Jatketaan maksusopimusta niinkuin ennenkin. Käski hakea velkajärjestelyä mutta kun soitin velkaneuvojalle, hän sanoi ettei kannata hakea vielä velkajärjestelyä koska velat tehty 2015 suurin osa ja maksusopimus vasta kesästä alkaen. Pitää kuulema odottaa kaksi vuotta, mutta sinä aikana olen jo varmaan ehtinyt päästä eroon jo veloista perinnön takia. Joten kaikki saavat mitä pyysivätkin.

        Eli kerroin rehellisesti tulot ja osakkuuteni kuolinpesissä. Muuta kerrottavaa kun ei ole.


    • Kfnfnflflflf

      Pääsääntö viranomaisten kanssa asioidessa on, että puhu mahdollisimman vähän. Jos hölöttää, sanoo pakostakin jotain sellaista, mistä voi olla haittaa. Kun virkaloinen huomaa sinut hiljaiseksi kaveriksi, se alkaa muotoilemaan kysymykset niin että voit vastata niihin kyllä tai ei.

      Itsellä aikoinaan kävi niin, etten muistanut koko tapaamista ennen kuin samana päivänä. Ja mullahan oli sitten haalarit päällä kun sinne menin. Vähän vaati pokkaa sanoa että eip oo töistä mitään tietoa:)

    • Anonyymi

      Helpompi vaan soittaa uo miehelle. Kyselee onko kalliita maalauksia yms, muuta omaisuutta. Palkasta hyvin tod. näk ottavat 1/3 suoraan ja ei edes puhetta muusta. Puhelu kesti noin 5min ja seuraavasta palkasta alkoi lähtemään. Ei siitä saa lisäpisteitä tai muutakaan jos paikanpäälle menee, ottavat sen minkä saavat lain mukaan vähintään jokatapauksessa.

      • Anonyymi

        Niin ja eikös nykyisin suositellakin yhteistyötä vain sähköisesti. Muistan lukeneeni, kun uusi ja uljas Ulosottolaitos aloitti toiminnan, he toivoivat jatkossa muuta asiakaskontaktia kuin pärstä.
        Oma selvitykseni tehtiin jo 2018 ja paikanpäällä. Oli perusteellinen ja kaikki käytiin läpi.
        Ja sitten nimi pumaskan alle ja uo alkoi juosta tuloista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe