Miten lopettaa tupakoinnin hienovaraisesti ?

Melkotoiveikas

Olen harkinnu ja yrittäny lopettaa tapakointia viimeset vuodet onnistumatta tuo oma pääkoppa ei vaan siedä muutoksia niin vaikea lopettaa, seinää olen yrittäny lopettaa niin ei siitä tulekun tuhansien eurojen vahingot ja agressiivista käytöstä ja sairaala eeissuja kun iskee jokanen tauti ressikautena. Pikkuhiljaa vähentäminen on aina epäonnistunut tapariippuvuudesta poikkeaminen on ollut mahdotonta sietää pitkällä aika välillä. Ainut joka näyttää onnistuvan niin aamu tupakoinnin lopetus ilman suurempia oireita no yks oire on kun vetää ensimmäisen tupakan aamu päivällä niin raju nikotiini humala (tuntuu että kupsahtaa siihen paikkaan) . Kertaaleen onnistuin vähentämään tupakoinnin puoleen ,mutta tuli typerä laki muutos joka työnsi tupakka askeihin isoja kuvia ja itsellä paniikkihäiriötä niin mitäpä siitä seuras muutako senkin vähennyksen loppumisen kun piti jotain helpotusta saada mielen pahoitukseen. Mutta jokapa tapauksessa olen miettinyt että onko mitään sellaista hienovaraista tapaa lopettaa tupakointia ilman ettei tarvitsisi suorittaa joka sekuntti 24/7 sitä lopettamista agressiivisella ja ärtyneellä mielellä ja ettiä joka puolelta helpotusta siihen tupakan tuskaan

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anon123

      Apteekin tuotteista saattais olla apua laastaria ja siitä uudesta suihke pullosta. Purkkaa ja nuuskaa ei voi suositella kun tuntuu että kaikki jokka käyttää noita korvikkeena jää niihin koukkuun on niistä se hyöty kuiten ettei tarvi savua hengittää

      • Höyrypäää

        Sähköhöyrytin on kanssa vaihtoehto, siinäkään ei tarvi savua hengittää.


    • nikotiiniorja

      Minulla oli vähän sama ongelma sain "pieniä" raivokohtauksia kun vähän aikaa ilman nikotiinia. Purkat on kalliita samoin laastarit ja omasta mielestäni tehottomia mitä tulee nuuskaan niin ei sekään oikein natsannut. Tilasin sähkärin ja nyt kaksi kuukautta polttamatta tavallista tupakkaa eikä sähkäri kyllä kalliiksi tule, no alussa kun maksaa se modi. Kun tilaa väkevän nesteen niin tarvitsee ottaa höyryt parin tunnin välein ja ei ainakaan raivareita. Viikon kestää 10ml/ 18mg.
      Vähän offtopic en tajua miksi jotkut polttaa sähkäreillä nikotiinittomia nesteitä se nikotiinihan on just se juttu. Jos haluaa hedelmiä niin menee kaupan hedelmätiskille tai karkkia niin ostaa irtokarkkeja ei niitä tarvitse höyrytellä.
      Toinen juttu että mahtaako olla niin että nuo nicorette-purukumifirmat yrittävät lytätä sähkärit koska sehän on heidän myynnistään pois.

      • Melkotoiveikas

        Aikavarmasti ja ne sähkötupakat tuli yks kaks markkinoille eikä sitä oltu testattu "sääntöjen mukaisesti" ennen markkinoille tuloa ja mainostus lähinä liikkui suusta korvaan niin tietysti siinä nicorette ja muut tupakan korvikkeita myyvät firmat varpahillaan kyllähän ne yrittivät pelotella ihmisiä mediassa erittäin harvinaisilla kuoleman tapauksilla mut eipä niitä pelotteita ostettu joten sitten tämä nicorettekin teki oman inhalaattorinsa "ilmeisesti patentoitu tämä sähkötupakka" tai ne ei vaan haluneet alistua ja tehä omaa sähkötupakkaa kerta ehtivät haukkua idean pystyyn. Mutta kais sitä sitten pitää koittaa eipä sitä oo kukaan haukkunu joka on käyttäny


      • Älyhoiiiii

        Et sitten ole itse kokeillut lopettaa höyryttämistä ja alkaa käyttämään vaihtoehtotuotteita, vai onko sittenkin myös tapa sinulla vaikka et käsitä että tapa se on muillakin vaikka ilman nikotiinia.


    • Sähkötupakka on minulle ollut se keino. Alkaa olla 300 päivää aikaa viimeisestä tupakasta.

      Olen oikein tyytyväinen tilanteeseen.

    • Nuuskalla ;) sposti sama osoite

    • 15vuottapolttanut

      Itse ainakin tänään alottelin tupakoimattomuuden ilman mitään korvikehoitoo ja hyvin oon ainakakin tähän asti pärjänny, tosin pahimpaan tupakanhimoon on pitänyt ruveta heti jotain syömään.

      • kannattaakokeilla

        Sähkötupakka oli minun keinoni päästä eroon tupakasta. Loppui yskiminen ja vaatteet eivät enää haise tupakalle.


    • näin_hienovaraisesti

      Tumppaat sen viimeisen tupakkasi hienovaraisesti ja heität loput tupakat roskiin hienovaraisesti. Ja jätät uudet tupakat hienovaraisesti hankkimatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe