Uudenvuoden lupauksia/muutoksia? Rek!

Tässä jo etukäteen mietin uuden vuoden lupauksia..😉 Mitä meinaat luvata? Tai muuttaisit itsesäsi?

Itse voisin vähentää harrastuksiin tuhlaamista..Ja Toivon terveyttä.. Nämä nyt tulee ekana mieleen, saa nähdä keksinkö lisää..?😊

93

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mä en oo enää vuosiin luvannu yhtikäs mitään. Joskus skidinä mä muistan tehneeni kiroilulakkoi sun muuta... ;) Pitää täs funtsii ku tais sit flunssa iskee et kurkku on ku santapaperii ja on kait vähä lämpööki :( Se on kuules hyvä vaan et sä harrastuksiin 'tuhlaat' ku ne lisää sun omaa hyvinvointiis :)

      • Paranemisia sinulle! Joo, kyllä harrastukset on hyvä juttu, olisipa vain enemän rahaa niihin.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Paranemisia sinulle! Joo, kyllä harrastukset on hyvä juttu, olisipa vain enemän rahaa niihin.

        Kiitti :) Ei kai askarteluun saa rahaa uppoomaan tai en mä kyl lainkaan tiedä materiaalien hintoi ku on sillai outoo...


      • Vois kai siivota useemmin mut mä tiedän jo et ei kyl tuu tapahtumaan... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Kiitti :) Ei kai askarteluun saa rahaa uppoomaan tai en mä kyl lainkaan tiedä materiaalien hintoi ku on sillai outoo...

        Onko olo yhtään parempi? No, kyllä kaikenlaiseen askarteluun menee rahaa..


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Onko olo yhtään parempi? No, kyllä kaikenlaiseen askarteluun menee rahaa..

        No kyl mä kai selviin... On vaan sillai huterat fiilikset ku oon vaan noit mehui litkiny ku en oo jaksanu laittaa mitään safkaa :(


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl mä kai selviin... On vaan sillai huterat fiilikset ku oon vaan noit mehui litkiny ku en oo jaksanu laittaa mitään safkaa :(

        Kuules ny hyvä mies..ei se olo ainakaan parane siitä, että elää pelkillä mehuilla. Eihän se kunnon ruoka välttämättä edes maistu, mut kaikkee muuta voi kyllä syödä..jogurttia, marjakeittoja tai ihan mikä vaan alas menee. Jos ei syö, niin kestää vaan toipua kauemmin..


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl mä kai selviin... On vaan sillai huterat fiilikset ku oon vaan noit mehui litkiny ku en oo jaksanu laittaa mitään safkaa :(

        Ei sinulla kukaan läheinen voisi tulla avuksi? tuoda lääkkeitä ja kokata ruokaa?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuules ny hyvä mies..ei se olo ainakaan parane siitä, että elää pelkillä mehuilla. Eihän se kunnon ruoka välttämättä edes maistu, mut kaikkee muuta voi kyllä syödä..jogurttia, marjakeittoja tai ihan mikä vaan alas menee. Jos ei syö, niin kestää vaan toipua kauemmin..

        No mä koitin vaan tota kurkkuu turruttaa mut kyl mä alan taas olla eläväin kirjois ku pystyy syömään. Toi kylmä mistä sä sanoitki tepsii muutes hiton paljon paremmin ku kuumat litkut... :)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Ei sinulla kukaan läheinen voisi tulla avuksi? tuoda lääkkeitä ja kokata ruokaa?

        Toi Temmin broidi kävi heittämäs jotain troppei et kyl tää ny ku kurkkukipu rupee hellittään. Mä en sit muista ikäin olleen tällaist tautii et kurkku oli niinku tules et nukkumisestakaan ei tullu sit oikein mitään... :(


      • artagnan kirjoitti:

        No mä koitin vaan tota kurkkuu turruttaa mut kyl mä alan taas olla eläväin kirjois ku pystyy syömään. Toi kylmä mistä sä sanoitki tepsii muutes hiton paljon paremmin ku kuumat litkut... :)

        Juu..onhan se aika selvää, että kuuma turvottaa ja sillaihan se tuntuu sit kipeemmältäki. Kylmä puuduttaa mukavasti.


      • artagnan kirjoitti:

        Toi Temmin broidi kävi heittämäs jotain troppei et kyl tää ny ku kurkkukipu rupee hellittään. Mä en sit muista ikäin olleen tällaist tautii et kurkku oli niinku tules et nukkumisestakaan ei tullu sit oikein mitään... :(

        No hyvä!😊


      • artagnan kirjoitti:

        Toi Temmin broidi kävi heittämäs jotain troppei et kyl tää ny ku kurkkukipu rupee hellittään. Mä en sit muista ikäin olleen tällaist tautii et kurkku oli niinku tules et nukkumisestakaan ei tullu sit oikein mitään... :(

        Jokos olet parantunut?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Jokos olet parantunut?

        Kyl mä rupeen oleen eläväin kirjois :) Ku ei vaan mikään tauti iskis sit ku me roudataan ne joulukuuset... Mites sä muutes vietät itsenäisyyspäivää? Katotko illal linnan juhlii?


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl mä rupeen oleen eläväin kirjois :) Ku ei vaan mikään tauti iskis sit ku me roudataan ne joulukuuset... Mites sä muutes vietät itsenäisyyspäivää? Katotko illal linnan juhlii?

        Hyvä että olet paranemassa.😊 Itsenäisyyspäivä sujuu kotona rauhallisesti, syötiin riisipuuroa, ja juu, aion kyllä vilkaista linnan juhlia..😊 Mites siellä?


    • Missäs kaikki rekatut ovat?

      • helpompi_niin

        Lopettanu. Lopeta sinäkin.


      • No mä oon yhä pedis peitot korvis... Temmi on kai lypsyl ja Butch luennol. Ku sais sen verran itestään irti et lähtis hakeen jotain pastillei tähän kurkkukipuun...


      • RessuNro5
        artagnan kirjoitti:

        No mä oon yhä pedis peitot korvis... Temmi on kai lypsyl ja Butch luennol. Ku sais sen verran itestään irti et lähtis hakeen jotain pastillei tähän kurkkukipuun...

        Sipulimaitoa, Artsi, sipulimaitoa;)


      • puuronkeitossa.. ;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Sipulimaitoa, Artsi, sipulimaitoa;)

        No en mä kyl omii troppei... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä kyl omii troppei... ;)

        Siis täh?? Pitää olla esimerkkinä omille ohjeille..ja sitä paitsi toi sipulimaito on oikeasti tehokasta. Siitä saa paremman makusta kun laittaa vähän voita..:)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon yhä pedis peitot korvis... Temmi on kai lypsyl ja Butch luennol. Ku sais sen verran itestään irti et lähtis hakeen jotain pastillei tähän kurkkukipuun...

        Tyypillinen mies..vähä koskee kurkkuun, niin heti heittäydytään vuodepotilaaksi ja tehdään testamenttia :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tyypillinen mies..vähä koskee kurkkuun, niin heti heittäydytään vuodepotilaaksi ja tehdään testamenttia :))

        Minun mies on kanssa sairaana sellainen: 'ei tartte auttaa tyyppi'.....😁


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minun mies on kanssa sairaana sellainen: 'ei tartte auttaa tyyppi'.....😁

        Siis ei passuuta itteänsä vai?? Eihän semmosia ole olemassakaa :]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis ei passuuta itteänsä vai?? Eihän semmosia ole olemassakaa :]

        Siis ei halua minulta apua, esim menisin ostamaan lääkkeitä.. Haluaa toipua yksi ja rauhassa..😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Siis ei halua minulta apua, esim menisin ostamaan lääkkeitä.. Haluaa toipua yksi ja rauhassa..😊

        Sun mies on harvinaine timantti :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sun mies on harvinaine timantti :}

        Niin taitaa olla..💓 Mutta jos minä olen sairas, niin mies kyllä minua hoitaa pyytämättäni.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Niin taitaa olla..💓 Mutta jos minä olen sairas, niin mies kyllä minua hoitaa pyytämättäni.😊

        Mä annan Kittie sulle nyt hyvän neuvon: Pistä se miehes johonki vaikka käsiraudoilla kiinni..eihä se mihkää lähde, mut ihan varmuuden vuoksi..:} Tollasia ei ole montaa olemassa..hyvin harvinainen..:}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tyypillinen mies..vähä koskee kurkkuun, niin heti heittäydytään vuodepotilaaksi ja tehdään testamenttia :))

        No älä ny viitti Tinttis ku lämpöö oli kuiteski 37,5 ja kurkku ku tules...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sun mies on harvinaine timantti :}

        Ny ei kyl mee jakeluun... Mieskö on sit timanttii ku itekseen vaan kärsii ja tekee hiljalleen kuoloo? Kyl mä oisin ottanu hoivailut vastaan ja sit hoitanu vuorollain ku tää on takuul tarttuvaa sorttii :(


      • artagnan kirjoitti:

        Ny ei kyl mee jakeluun... Mieskö on sit timanttii ku itekseen vaan kärsii ja tekee hiljalleen kuoloo? Kyl mä oisin ottanu hoivailut vastaan ja sit hoitanu vuorollain ku tää on takuul tarttuvaa sorttii :(

        No pointti on vähän siinä, että on miehiä jotka ruikuttaa ja inisee ja vaatii hoitoa ihan nii, että hermot menee. Hienoahan se on jos on molemminpuolista hoitelua. :)


      • artagnan kirjoitti:

        No älä ny viitti Tinttis ku lämpöö oli kuiteski 37,5 ja kurkku ku tules...

        37.5??? Juuh..kyllä tuo on erittäin vakavaa......Ny sun kyllä pitää kutsua läheiset ja ystävät petis ympärille...voit millä hetkellä hyvänsä potkasta tyhjää..;)) Ota ny kummiski särkylääkettä tohon kurkkukipuun..saatat EHKÄ jäädä henkiin :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No pointti on vähän siinä, että on miehiä jotka ruikuttaa ja inisee ja vaatii hoitoa ihan nii, että hermot menee. Hienoahan se on jos on molemminpuolista hoitelua. :)

        No mutta silloin vaaditaankin jo hiukkasen erityyppistä hoitoa Lanaseni.. :-P-:


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis ei passuuta itteänsä vai?? Eihän semmosia ole olemassakaa :]

        No totta maar on :-) Meikäkin hoiti Arielia viimeisen päälle tunnollisesti jos sillä oli jokin paikka kipeänä kun yhdessä jonkin aikaa asuttiin. Laitoin laastaria sormeen, annoin kipulääkettä, peittelin sänkyyn, mittasin kuumetta, laitoin käärettä jalkaan, selvitin hiuksia jne jne jne.. Kun toista rakastaa syvästi on miehelläkin sisäsyntyinen halu olla mieliksi.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No mutta silloin vaaditaankin jo hiukkasen erityyppistä hoitoa Lanaseni.. :-P-:

        Ei kai Butsilla ole vaan mielessä jotain tuhmaa...;))) No ei..sä tarkotat varmaan vaa semmosta henkistä hoitoa...kai..;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No totta maar on :-) Meikäkin hoiti Arielia viimeisen päälle tunnollisesti jos sillä oli jokin paikka kipeänä kun yhdessä jonkin aikaa asuttiin. Laitoin laastaria sormeen, annoin kipulääkettä, peittelin sänkyyn, mittasin kuumetta, laitoin käärettä jalkaan, selvitin hiuksia jne jne jne.. Kun toista rakastaa syvästi on miehelläkin sisäsyntyinen halu olla mieliksi.. :-)

        Noin se kyllä on..Toisaalta jos ihminen on sellainen omaan napaan tuijottaja, niin ei huomaa silloin olla tasapuolinen.


      • artagnan kirjoitti:

        No älä ny viitti Tinttis ku lämpöö oli kuiteski 37,5 ja kurkku ku tules...

        Kuule Artsi..yks hyvä kikka kipeään kurkkuun on ehdottomasti jäätelö. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei kai Butsilla ole vaan mielessä jotain tuhmaa...;))) No ei..sä tarkotat varmaan vaa semmosta henkistä hoitoa...kai..;))

        No ei kun sellaista hektistä hoitoa vaan elikkä että tulee hiki kunnolla pintaan.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei kun sellaista hektistä hoitoa vaan elikkä että tulee hiki kunnolla pintaan.. ;-D

        Ai..sä meinaat siis semmosta vaikkapa rankkaa kävelylenkkiä..juu..kyl siinä kuuma tulee ja vähän väriäki poskiin..;) Mites mä kuvittelinkaa, että noin kiltti ja säädyllinen Butsi ny tuhmia aattelis ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..sä meinaat siis semmosta vaikkapa rankkaa kävelylenkkiä..juu..kyl siinä kuuma tulee ja vähän väriäki poskiin..;) Mites mä kuvittelinkaa, että noin kiltti ja säädyllinen Butsi ny tuhmia aattelis ;))

        No älä säädyttömyyksiä sentään kuvittele Lanaseni ;-D Meitsi kun sellaista kypsää munakoisoa tarkoitti vaan josta lingotaan siemeniä niin että se käy sällin voimien päälle jopa.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä annan Kittie sulle nyt hyvän neuvon: Pistä se miehes johonki vaikka käsiraudoilla kiinni..eihä se mihkää lähde, mut ihan varmuuden vuoksi..:} Tollasia ei ole montaa olemassa..hyvin harvinainen..:}

        En tarvi käsirautoja..😉


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No älä säädyttömyyksiä sentään kuvittele Lanaseni ;-D Meitsi kun sellaista kypsää munakoisoa tarkoitti vaan josta lingotaan siemeniä niin että se käy sällin voimien päälle jopa.. ;-D

        MINÄ en koskaan ajattele mitään säädyttömiä 0: ) Tiiä tuosta munakoisosta ku ei oo tuttu..tumma ja paksu..sen tiiän..;))


    • En tee uuden vuoden lupauksia, mut mä tein eilen yhden loppuvuoden lupauksen joka jatkuu koko ens vuodenki. Ja en meinaa muuttaa mitään..en itsessäni enkä missään muussakaan asiassa.

      • Jepulista vaan ;-) Lananen heitti tiiserin jonka meitsi vaan nerokkaana poikana ymmärsi elikkä se tuumaa näyttää tälle sällille tähtiä loppuvuoden ja parhaassa tapauksessa yhteinen harrastus jatkuu siitä eteenpäinkin sitten.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista vaan ;-) Lananen heitti tiiserin jonka meitsi vaan nerokkaana poikana ymmärsi elikkä se tuumaa näyttää tälle sällille tähtiä loppuvuoden ja parhaassa tapauksessa yhteinen harrastus jatkuu siitä eteenpäinkin sitten.. ;-D

        Tiiseri?? Mikä se on? :) Tähtiä voi muutes näyttää monella tavalla..:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiiseri?? Mikä se on? :) Tähtiä voi muutes näyttää monella tavalla..:))

        No meitsille näytit muistaakseni parisen iltaa sitten ;-) Elikkä tiiseri on sellainen että meikä toteaa vaikkapa että huomenna tään sällin elämässä on käänteentekevä hetki.. Kieli pitkällä odotatte lisää informaatiota aiheesta mutta meitsipä ei enää kerrokkaan.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsille näytit muistaakseni parisen iltaa sitten ;-) Elikkä tiiseri on sellainen että meikä toteaa vaikkapa että huomenna tään sällin elämässä on käänteentekevä hetki.. Kieli pitkällä odotatte lisää informaatiota aiheesta mutta meitsipä ei enää kerrokkaan.. ;-D

        Höh..Piä juttus.. ;)) Ei kiinnosta yhtään..ei pisaraakaan..:P :))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Höh..Piä juttus.. ;)) Ei kiinnosta yhtään..ei pisaraakaan..:P :))))

        No eipä meitsikään ole sitten pahemmin arvaillut että minkälainen lupaus voisi olla kyseessä.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No eipä meitsikään ole sitten pahemmin arvaillut että minkälainen lupaus voisi olla kyseessä.. ;-)

        Ai tuo mun lupaus vai..? Juu..en sitä täällä kyllä kertoiskaa :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai tuo mun lupaus vai..? Juu..en sitä täällä kyllä kertoiskaa :))

        No onkos se tahdonvoimaa vaativa lupaus..? ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No onkos se tahdonvoimaa vaativa lupaus..? ;-)

        No en mä tiiä vaatiiko se sitä...muuttuvaa elämää kylläki jollain lailla..toivottavasti..


    • RessuNro5

      Lupaan olla jättämättä asioita 'roikkumaan'. Aloitan Tinttu-Liinasta ja oikaisen 'sällien' kettuilut. Laitan jouluvalot parvekkeelle kuten sanoin, muutamia vuosia sitten ex-tyttiksen käskystä. Nykyään osaan toimia ilman käskytystä rakkaani iloksi.

      • Tuossahan oli hyviä lupauksia.😊


      • No yleensä se menee niin, että miehet hoitaa ulkovalaistuksen :) Poitsut kiusas sua, ku oot oppinu jo tavoille ;)


    • jaahas. mitähän sitä lupais ku tuntuupi tää elämä olevan niin paljo säntillistä et ei oikein sitte keksi mitään. pannaanpa kumminki mietintään.. :)

      • No jos et mitään keksi, nii mä keksin sun puolesta..Lupaa että joka ikinen päivä kirjotat tänne, että kylläpä te palstan naiset olette sitten fiksuja tapauksia ;)))


    • Maamanne

      Kaikki turha pois.

    • No jos tytsiltä alias pikku pimatsulta kysyttäisiin niin meitsin pitäisi saletisti pestä pyykkiä useammin, vaihtaa kalsongit, sukat ja vuodevaatteet, imuroida, tiskata, huomioida tarjoukset, käydä parturissa, ajaa parta, syödä monipuolisesti, palauttaa kirjat ajoissa, sulattaa pakastinlokero, pestä ikkunat ja suihkunurkkaus jne jne jne jne.. ;-D

      • Heräs kysymys, että eihän tämä meidän Butsi vaa ole suttupytty!? ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Heräs kysymys, että eihän tämä meidän Butsi vaa ole suttupytty!? ;))

        No ei pahemmin varmaankaan kun tuokin on selitettävissä sillä ainoastaan että naisilla on vaan sisäsyntyinen tahtotila hoivata siihen tarkoitukseen soveltuvaa miestä.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei pahemmin varmaankaan kun tuokin on selitettävissä sillä ainoastaan että naisilla on vaan sisäsyntyinen tahtotila hoivata siihen tarkoitukseen soveltuvaa miestä.. ;-D

        Miehet on nii avuttomia..siitä se vaan tulee ;))


    • TosireaIistiKokkolan

      Lupaan imeä aasinkyrpää torilla. Halukkaat saa myös työntää polttopuita samalla pöllönsilmään.

      • No sähän oletki päässy ton k****n makuun..


      • TosireaIistiKokkolan

        Näin on. Olenhan kyrvänsyylien kruunattu kuningas halkokarilta!! Hah hah haa!!!...


      • TosireaIistiKokkolan kirjoitti:

        Näin on. Olenhan kyrvänsyylien kruunattu kuningas halkokarilta!! Hah hah haa!!!...

        Nyt käänty massu ympäri :8


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt käänty massu ympäri :8

        Ripulistia ajatellessa tulee aina yök!


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Ripulistia ajatellessa tulee aina yök!

        Nii..ja vielä joku syylämuna..yök yök..yök..:×


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii..ja vielä joku syylämuna..yök yök..yök..:×

        Yh..!!!!😛


    • Mietin hyvinkin tarkkaan mitä voisin vastata avaukseen koska joku voisi pitää minua aika itserakkaanakin...:(

      No tosiasia on kuitenkin semmoinen että voin vaan luvata että olen edes lähes yhtä hyvä ihminen kuin olen ollut kuluneena vuotena. Se on muuten kamalan paljon luvattu;)

      • Hyvänä ihmisenä oleminen on ihan hyvä juttu!😊


      • No eikös se ole sit helppo pitää tuo lupaus...noin ku kerran on valmiiks hyvä ihminen..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eikös se ole sit helppo pitää tuo lupaus...noin ku kerran on valmiiks hyvä ihminen..;))

        Meinaatko että Tontun pitäisi tehdä vaikeampi lupaus?😉


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Meinaatko että Tontun pitäisi tehdä vaikeampi lupaus?😉

        Nii..no hyvähän tuo tontun lupaus oli, mut jos kerta on luonnostaan niin hyvä, niin onhan toi liian helppo..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii..no hyvähän tuo tontun lupaus oli, mut jos kerta on luonnostaan niin hyvä, niin onhan toi liian helppo..;))

        No mikä olisi hyvä lupaus?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No mikä olisi hyvä lupaus?

        Sellainen mikä on hemmetin vaikee pitää... Kyl mäki oon likimain täydellinen omasta mielestäin mut sit jos kysytään esim. mun systereilt nii he eivät sit nää lainkaan monii hyvii luonteenpiirteitäin :D


      • artagnan kirjoitti:

        Sellainen mikä on hemmetin vaikee pitää... Kyl mäki oon likimain täydellinen omasta mielestäin mut sit jos kysytään esim. mun systereilt nii he eivät sit nää lainkaan monii hyvii luonteenpiirteitäin :D

        Tai näkevät, mut eivät kerro ettei nouse pissi päähän. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Sellainen mikä on hemmetin vaikee pitää... Kyl mäki oon likimain täydellinen omasta mielestäin mut sit jos kysytään esim. mun systereilt nii he eivät sit nää lainkaan monii hyvii luonteenpiirteitäin :D

        Ku oikein miettii tuota hyvä ihminen- juttua, niin ei se loppujen lopuks ihan helppo juttu ole aina olla ns.hyvä ihminen...Hyvälläki ihmisellä on huonot hetkensä. Jos jotain lisäis tohon tontun lupaukseen nii hän vois luvata et on aina mun kans samaa mieltä ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ku oikein miettii tuota hyvä ihminen- juttua, niin ei se loppujen lopuks ihan helppo juttu ole aina olla ns.hyvä ihminen...Hyvälläki ihmisellä on huonot hetkensä. Jos jotain lisäis tohon tontun lupaukseen nii hän vois luvata et on aina mun kans samaa mieltä ;))

        Tuollaista en lupaa missään tapauksessa!

        Hyvän ihmisen tulee huomioida hyvät ystävänsä esimerkiksi siten että jos he puhuvat täyttä puppua (kuten sä ruukaat vähä väliä tehdä) on heidän velvollisuus ilmoittaa näkemyksensä puppu-jutuista. Näin tulen toimimaan tulevaisuudessakin, sori vaan tinttu:)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tuollaista en lupaa missään tapauksessa!

        Hyvän ihmisen tulee huomioida hyvät ystävänsä esimerkiksi siten että jos he puhuvat täyttä puppua (kuten sä ruukaat vähä väliä tehdä) on heidän velvollisuus ilmoittaa näkemyksensä puppu-jutuista. Näin tulen toimimaan tulevaisuudessakin, sori vaan tinttu:)

        Ööh..voithan sä kertoa näkemykses vaikka oletki samaa mieltä mun kanssa ;)) Ja kyllä mä saan sut vielä pyörtämään ton lupaukses..meillä naisilla on keinomme;) Tontutki nöyrtyy..;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh..voithan sä kertoa näkemykses vaikka oletki samaa mieltä mun kanssa ;)) Ja kyllä mä saan sut vielä pyörtämään ton lupaukses..meillä naisilla on keinomme;) Tontutki nöyrtyy..;)))

        Tuo naisten keinovalikoiman vahvuus ja laajuus on huomiotu tonttujen koulutuskeskuksessa.

        Olen suorittanut laajan oppimäärän koulutusaiheesta jonka nimi on 'Kuinka vastustat naisten tyypillistä tapaa manipuloida sinua työssäsi'. Siinä meitä tontturessuja altistetaan naisten moninaisiin keinoihin murtaa puolueeton mielemme. Sain diplomin tuon kurssin päätteeksi, minua kuvailtiin diplomin annon yhteydessä kovaksi kuin kivi...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tuo naisten keinovalikoiman vahvuus ja laajuus on huomiotu tonttujen koulutuskeskuksessa.

        Olen suorittanut laajan oppimäärän koulutusaiheesta jonka nimi on 'Kuinka vastustat naisten tyypillistä tapaa manipuloida sinua työssäsi'. Siinä meitä tontturessuja altistetaan naisten moninaisiin keinoihin murtaa puolueeton mielemme. Sain diplomin tuon kurssin päätteeksi, minua kuvailtiin diplomin annon yhteydessä kovaksi kuin kivi...

        Mä testaan sua yhdellä asialla ja oon varma että oot samaa mieltä mun kanssa..siihe tarvitaan vaa yks juttu..haluakko kuulla? ;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tuo naisten keinovalikoiman vahvuus ja laajuus on huomiotu tonttujen koulutuskeskuksessa.

        Olen suorittanut laajan oppimäärän koulutusaiheesta jonka nimi on 'Kuinka vastustat naisten tyypillistä tapaa manipuloida sinua työssäsi'. Siinä meitä tontturessuja altistetaan naisten moninaisiin keinoihin murtaa puolueeton mielemme. Sain diplomin tuon kurssin päätteeksi, minua kuvailtiin diplomin annon yhteydessä kovaksi kuin kivi...

        No meitsikin testaa siinä tapauksessa kykyä puolueettomuuteen elikkä ennen viime joulua tuli esitettyä nöyrä pyyntö joka suoralta kädeltä torpattiin pikku pimatsun myötävaikutuksella. Joten toistetaan se nyt sitten hyvässä hengessä elikkä joulupukilta piiskaa tytsin pikku pyllylle johtuen monista tuhmuuksista joita meitsi ei tässä ala häveliäisyyssyistä kuitenkaan erittelemään.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsikin testaa siinä tapauksessa kykyä puolueettomuuteen elikkä ennen viime joulua tuli esitettyä nöyrä pyyntö joka suoralta kädeltä torpattiin pikku pimatsun myötävaikutuksella. Joten toistetaan se nyt sitten hyvässä hengessä elikkä joulupukilta piiskaa tytsin pikku pyllylle johtuen monista tuhmuuksista joita meitsi ei tässä ala häveliäisyyssyistä kuitenkaan erittelemään.. ;-D

        Sana 'paljaalle' jäi kiireessä tytsin ja pikku -sanojen välistä valitettavasti pois elikkä sellainen lisäys vielä.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Sana 'paljaalle' jäi kiireessä tytsin ja pikku -sanojen välistä valitettavasti pois elikkä sellainen lisäys vielä.. ;-D

        Olen hyvin tietoinen noista mainitsemistasi 'tuhmuuksista'...

        Käsittelimme niitä myös meidän tuhmuusarviointivaliokunnassa ja päädyttiin siihen että kyse on vain hyväntahtoisesta kettuilusta joka ei missään tapauksessa voi olla aihio minkään sortin rangaistukseen tai rajoituksiin lahjamäärän suhteen.

        Osaltasi voin todeta että kynän lisäksi voit saada muitakin lahjuksia kunhan nyt vaan maltat olla ihmisiksi tämän loppuajan ennen aattoa...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Olen hyvin tietoinen noista mainitsemistasi 'tuhmuuksista'...

        Käsittelimme niitä myös meidän tuhmuusarviointivaliokunnassa ja päädyttiin siihen että kyse on vain hyväntahtoisesta kettuilusta joka ei missään tapauksessa voi olla aihio minkään sortin rangaistukseen tai rajoituksiin lahjamäärän suhteen.

        Osaltasi voin todeta että kynän lisäksi voit saada muitakin lahjuksia kunhan nyt vaan maltat olla ihmisiksi tämän loppuajan ennen aattoa...

        No jos itse Korvatunturin mahtava isäntä tämän asian kuitenkin ratkaisisi kun meitsi laittaa hiukkasen arpoen että tällä kuvalla saattaa olla jonkinlaista vaikutusta asian ratkaisun suhteen kovastikkin.. ;-D

        http://3.bp.blogspot.com/-PzDgJHRCoUo/UrLNw8Tzt9I/AAAAAAAACz4/TuSTxK0zz5U/s400/olivia-de-berardinis-naughty-and-nice-bettie-page-santa-spanking.jpg


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No jos itse Korvatunturin mahtava isäntä tämän asian kuitenkin ratkaisisi kun meitsi laittaa hiukkasen arpoen että tällä kuvalla saattaa olla jonkinlaista vaikutusta asian ratkaisun suhteen kovastikkin.. ;-D

        http://3.bp.blogspot.com/-PzDgJHRCoUo/UrLNw8Tzt9I/AAAAAAAACz4/TuSTxK0zz5U/s400/olivia-de-berardinis-naughty-and-nice-bettie-page-santa-spanking.jpg

        Tota noin... Mä luulen et koko viime yö on sit joko kokoustettu ton pyynnön tiimoilt tai sit ehdotus on päätyny suoraa päät roskiin ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mä luulen et koko viime yö on sit joko kokoustettu ton pyynnön tiimoilt tai sit ehdotus on päätyny suoraa päät roskiin ;)

        No meitsi laittaa arpoen että eilisestä hiukkasen riskialttiista ehdotuksesta johtuen tänä vuonna pukin kontista tulee sällille säiliöteroitin ilman terää tai sitten turhauttavasti lyijyä katkovalla ominaisuudella.. :-(


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi laittaa arpoen että eilisestä hiukkasen riskialttiista ehdotuksesta johtuen tänä vuonna pukin kontista tulee sällille säiliöteroitin ilman terää tai sitten turhauttavasti lyijyä katkovalla ominaisuudella.. :-(

        Mä luulen et meidät kyl huomataan mut ei noteerata... :D


    • oliskohan semmonen sitte asiallisen sorttinen lupaus et käyttäis tätä tuvan pöytää vaan syömiseen et siirtäis nää moottorin osat ja muut romppeet suosiolla tuonne pajan puolelle.. ;)

      • Mikä ettei.😊 Minulla on paha tapa syödä olkkarissa.. Vain aamupalan syön keittiössä.😁


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Mikä ettei.😊 Minulla on paha tapa syödä olkkarissa.. Vain aamupalan syön keittiössä.😁

        No sä oot sit niinku mä ;) Noin mäki teen...


      • artagnan kirjoitti:

        No sä oot sit niinku mä ;) Noin mäki teen...

        Okei, en ole sitten ainut..😀


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe